ZA DOM NESPREMNI
Rekoh da sam protiv. Jer ne vidim kako me povećanje tuđih osobnih prava ugrožava u mojim osobnim pravima. U stvari, ovo partikularno pravo me definitivno manje ugrožava nego npr. pravo glasa osoba u dijaspori. Stvarno ne vidim kako stil nečijeg seksanja može utjecati na moju svakodnevnicu, a još manje zašto bi moja ravnodušnost prema tuđem seksu odeđivala npr. razinu mojeg domoljublja. I ne vjerujem da odhrvaćenje ima ikakve veze s oralnim ili analnim seksom, navodno preferiranim seksualnim praksama homoseksualaca (iako omiljenim i među heteroseksualnom populacijom, čak i ortodoksnim katolkinjama koje čuvaju "nevinost", izjednačenu s intaktnim himenom, za brak): mislim da ima veze s katastrofalnom ekonomijom, još katastrofalnijom politikom koja nema ama baš nikakvog pojma o ekonomiji i svodi se na feudalno ubiranje poreza od gladne raje, da ima sve moguće veze s mizernim naknadama za porodiljni i roditeljski dopust, neizvjesnošću zapošljavanja i nesigurnošću radnog mjesta; mislim da smo svi mi skupa za dom potpuno nespremni.
Jer, hajde sad, da nam netko da posao (i to dobar!) na "trulom Zapadu", uz sve potrebne dokumente i dozvole, koliko bi nas ostalo ovdje? Vidite, ja domoljublje mjerim ovim pitanjem. A svoje dokazujem svojim ostankom. Jer, mogla sam. Pa nisam. Moj dom nije bio savršen, ali takav je dom, to je mjesto koje ne mora biti savršeno, u kojem smijem biti nesavršena, u kojem sam prihvaćena, i ja, i svi moji, baš onakvi kakvi jesmo, i kad smo grozni, i kad prdimo-smrdimo, i kad smo neuspješni, i kad se ševimo onako kako mama i tata nikad ne bi, bar ne bi priznali da bi, i kad se svi međusobno izbogaramo, ali hebga, na kraju pakla koji se zove "obiteljski ručak" ipak se zagrlimo; i smislimo kako da ovaj otplati kredit, kako da onog spasimo zatvora, kako ovoj naći muža, kako da onaj preboli ljubavnika koji ga je zamalo izbo nožem i pride mu drmnuo lovu koji smo mu dali zadnji put da otplati dug, kako malog odučiti od psovanja u školi, tutnemo si diskretnu šušku, opalimo još diskretniju šljagu, upozorimo na važnost kondoma, dogovorimo abić kod tog-i-tog... I kažemo, uffff, prošlo je, a znamo da ćemo doći opet.
Nisam još nikad čula da netko ne želi živjeti u Hrvatskoj zato jer se neki postotak populacije ševi ovako ili onako, ali stalno slušam da ljudi, ne samo mladi, nego i moji vršnjaci, žele otići, jer: ovdje nema perspektive, nema posla, nema zdravog razuma, nema planova koji bi držali vodu, nema sugovornika, nema pametnih jer su svi pametni besplatno završili školovanje i onda otišli, nema poštovanja za pojedinca, nema sigurnosti za one koji odstupaju od nečije ideologije, a SVI imaju nekakvu ideologiju, i onda nemreš ne odstupati... Nema nikakve sprege između uloženog rada i znanja i životnog standarda. Ima sprege između lukavog umrežavanja bez obzira na znanje, rad i svjetonazor i životnog standarda. A razumnom čovjeku je sve to skup prekomplicirano; razuman čovjek će iznajmiti dio svojeg života zato da bi u ostalim dijelovima bio svoj i živio onako kako mu se sviđa. To ovdje ne ide. I u velikom dijelu svijeta ne ide. Ali, mi smo si nekak mislili da mi NISMO dio TOG svijeta u kojem to ne ide. I ZATO nismo za dom spremni.
Upotrijebih množinu... Ta množina, čini mi se, nije većina. Jer, sudeći po medijskoj eksponiranosti, većina je za dom spremna, ali ako taj dom ne treba financirati, održavati, popravljati, uređivati i financirati. Čini mi se da je većina spremna za neki dom u kojem nema smetnji, nema različitosti, koji se samoobnavlja, koji ne traži nikakvu domišljatost, nego egzistira na čistom hrvatstvu, definiranom kao selektivno katoličanstvo, tj. ono koje heteroseksualnim Hrvatima dopušta preljub, razvod, krađu i koliko-toliko neizravno ubojstvo ako ne ide drugačije. A nikad ne ide drugačije. Jer nam se ne da razmotriti bi li išlo drugačije. I zašto bismo to uopće razmatrali?
Znate da ja pišem u prvom licu, čak i kad to naslov ne ističe... Dakle, u prvom licu, reći ću vam ovo: kad neka kreatura kamenog lica, kamene kuće negdje u "domaji", koja definitivno nije na teritoriju koji se u npr. vodiču Hrvatske turističke zajednice PONOSI svojom raznolikošću, kako zemljopisnom, klimatskom, tako i običajnom i kulturalnom, počne MENI, ovdje rođenoj, ovdje odrasloj, ovdje školovanoj, ovdje opstajućoj unatoč svim nedaćama koje su zadesile moju generaciju (smrt Tita, raspad SFRJ, Markovićeve marke, galopirajuća inflacija, domovinski rat, privatizacija, protokapitalizam manufakturno-feudalnog tipa, globalna recesija neviđenih razmjera) govoriti da NISAM domoljub, a to zapravo znači da nisam HRVATICA, zato jer mi se jebe kako se tko jebe jer me jebe to kak bum preživjela od plaće do plaće, onda mi zbilja dođe da velim "Ne, za TAKAV dom nisam spremna, idem u neki drugi dom, starački, ubožnički, plaćenički, stranjski, kakav god", ili da kreaturi jednostavno nacrtam: ROĐENA SI S KRIVE STRANE CRTE I KAJ TI JA SAD MOGU, JEBE MI SE ZA TO TKO TI JE KRIV. ALI TI MENI JESI. I ZATO: GONI SE. U TRI PIZDE MATERINE HETEROSEKSUALNE, S DUBINOM POGLEDA U MRAK TUĐIH ANUSA. JER JA U NJIH NE ŽELIM ZURITI S TOBOM.
Haug. Slobodno prijavite. Jebe mi se. Na sve moguće načine.
01.12.2013. u 13:59 | Dodaj komentar
i meni se isto tako jebe
na sve načine koji mi pašu
ali jebga, solo masturbiram
Autor: staranaivan | 01.12.2013. u 14:13 | opcije
Ja sam isto za različitosti.Trudim se da poševim
što više različitih žena.Ali nešto mi ne ide.Ja sam
ugrožena manjina jer nemaju razumijevanja za
moje potrebe.Molim da se moj problem riješi na
razini ustava.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 14:15 | opcije
Stari, tvoj komentar je jednostavno preblesav. Iako cijenim činjenicu da je sasvim osoban.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 14:15 | opcije
Rekše, pročitaj što napisah starome.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 14:16 | opcije
kajeje
Autor: bozicnica | 01.12.2013. u 14:19 | opcije
samo sam ti u sveopće prihvaćenom duhu puka nam hrvatskog usuglasio se sa tvojim mišljenjem, blesavom ili ne....;))
Autor: staranaivan | 01.12.2013. u 14:22 | opcije
Eto,ni vi me ne razumijete.
Obratit ću se UN-u da me se diskriminira.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 14:25 | opcije
Moram zgotoviti ručak; za to vrijeme, molim vas da se opredijelite: jeste li budale koje toleriram zato jer ste "moji", ili zaista nešto želite reći, a smatrate da bih ja to mogla shvatiti.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 14:30 | opcije
Opet in medias t-res, svaka čast!
Autor: juicy-mama | 01.12.2013. u 14:30 | opcije
Nema veze.Valjda će u Eritreji
imati razumijevanja za moj problem.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 14:33 | opcije
Nisam čitao kaj piše jer ima puno toga, može mi netko reći o čemu se radi?
Autor: miki1977vz | 01.12.2013. u 14:36 | opcije
Osim toga profa,imam i ja mač.
Veći,ljepši i duži!
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 14:38 | opcije
ja bih ti samo rekla ovo...
ako ti se ''jebe'' kako se neko jebe,a i meni se isto ''jebe'' kako se neko jebe,.. (i nije poanta u jebanju)
onda ti je svejedno...i nisi ni za...ni protiv (a jesi)...i ''jebe'' ti se kako će neko glasovati
ako ti je stalo do prava da ''istospolni'' mogu legalizirati brak..otići ćeš na glasačko mjesto i zaokružiti protiv
znači ipak ti se ''jebe'' za njih :)))))))))))
ostalo potpisujem
ma i ovo potpisujem...malo me smuvalo ovoliko jebade :))
Autor: sleeping | 01.12.2013. u 14:42 | opcije
Ignoriram sve osim sleepingice iz razloga offtopičnosti: sleeping, kad bi nečija jebačina određivala BDP i moj osobni standard, uopće mi se ne bi jebalo i iz sve snage bih ih pokušavala sjebati. S obzirom da homoseksualne jebačine nemaju ama baš nikakve veze niti s BDP-om, niti s mojim osobnim standardom, meni se jebe za njih, štoviše, smatram da se trebaju jebati pod jednakim uvjetima kao i svi ostali jebači. Ako im uskratim(o) to pravo, mislim da će postati sektaški lobby koji nas zaista može sjebati, a u tom slučaju, ja ću opet biti za njih a protiv licemjernih katolika, jer oni samo kompenziraju nepravdu, za razliku od katolika, koji ne kompenziraju nepravdu, nego evolucijske procese. Iako imam razumijevanja i za jedne i za druge, biram one koji ne troše energiju na prošlost, nego one koji smišljaju provedive planove za budućnost.
I da: ŽELIM da istospolni brak bude moguć. Jer, onda ću se udati za svoju nasljednicu, a ova neće morati platiti porez na nasljeđivanje.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 14:49 | opcije
ahaaaa...u tom grmu leži zec :)
to je čist...ok...mislim na ljubav prema nasljednici
ne nužno ...istospolna ljubav
al da je ljubav...fakat jest :)
Autor: sleeping | 01.12.2013. u 14:53 | opcije
i da...praktičarka si
ja sam očito emotivka...a volim misliti za sebe da nisam
Autor: sleeping | 01.12.2013. u 14:55 | opcije
odoh na popodnevni sleeping...glava mi ko bubanj :)
Autor: sleeping | 01.12.2013. u 14:57 | opcije
hej vego, sve što reče ne bih nit sama porekla!
Autor: mai_sarai | 01.12.2013. u 15:05 | opcije
Ja sam za protiv. Ali ako je većina homofobno nastrojena, ne želim da oni pate, i da u njima izaziva nemir to što se neka dva pedera ljube u klupici na parku. Zato sam za to, nek se ljube u kući tako da svi budu sretni i zadovoljni. Što se tiče braka, pa koji će im to k. u današnje vrijeme. Nije klima takva. Ne možemo psovanje opravdavati slobodom govora. Isto tako ne možemo grubo povrijeđivanje nečijih osjećaja i moralnih vrijednosti opravdavati svojim pravom na seksualnu orjentaciju. Ponavljam, mene te stvari ne smetaju, da su i drugi poput mene tolerantni, ma dao bi im neka se žene ako hoće i u crkvi. Ali s obzirom da bi to mnogima ljudima smeta, i gadi im se, ne treba sad tu inzistirati. Nije vrijeme. Doći će. Uskoro. Samo po sebi. Tako je bilo i sa ratom. Jer smo požurili, kao ovce. A sve je moglo proći mirno. I ovo isto. Za deset godina, nikoga ovo ne bi zanimalo. Mijenja se sve. Ali eto, ovce smo.
Autor: miki1977vz | 01.12.2013. u 15:06 | opcije
Ovaj referendum je samo generalka za sve sljedeće referendume koji dovode u pitanje osnove funkcioniranja ove države. Dakle, tko se kak jebe je svima nebitno, osim onima koji se jebu na proskribirane načine, pa bi većinom glasova na ovom referendumu mogli steći prava na porezne olakšice, nasljedna prava i roditeljska prava; što samo po sebi, zaista, vjerujem iz dna duše, nikome ne smeta. Međutim, ako malo proširimo sliku iz anusa (za razliku od jezikom zadovoljene vagine), vidjet ćemo da već niču štandovi za buduće referedume, tipa ćirilice u Vukovaru ili ćirilice bilo gdje... A to su sve slabosti trenutno vladajućih i "snage" pretendenata na vlast. Međutim, niti jedno od tih pitanja ne odgovara na sljedeća pitanja:
- kako da Hrvati zarade za život;
- kako da Hrvati rađaju nove Hrvate uvjereni da ti novi ovdje mogu ostvariti neki život dostojan Hrvata;
- kako da Hrvati ne postanu Kinezi koji su sretni što rade za minimalnu nadnicu koja im osigurava minimalni opstanak, ali ne baš i neki dobar život?
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:16 | opcije
Smatram da Hrvat koji je uistinu za dom spreman ima pametnijih troškova i zadataka nego što su referendumi. Također smatram da povećanje osobnih prava, a smanjivanje državnih i crkvenih, osobito kad su u koliziji s osobnim pravima, osigurava koliko-toliko pravde za one od nas koji su spremni raditi kako bi živjeli onako kako žele, tj. žrtvovati DIO života, ali ne CIJELI život, diktatu kapitala.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:21 | opcije
Ako se gejovi trebaju ljubiti u kući, onda nek se i svi ostali suzdrže ljubljenja na javno.
Nema mi razlike u žvaljenju i šlatanju između istospolnih i dvospolnih.
Autor: juicy-mama | 01.12.2013. u 15:23 | opcije
Takožer smatram da je na svakoj razini, od sasvim intimistički osobne, do globalističke, potpuno jalov posao zamjerati drugima što rade nešto što im godi i trošiti energiju, resurse i vrijeme na to zamjeranje, a da je neusporedivo pametnije i konstruktivnije prionuti na rješavanje vlastitih problema. Koliko god neugodni bili. Npr. da nam nisu Srbi krivi što smo sirotinja, ili da nisu za to krivi homići, pa čak niti neka međunarodna kapitalistička zavjera, nego naše vlastito neznanje i nesnalažljivost.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:23 | opcije
*đ
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:24 | opcije
Takav hrvat ima i daleko pametnijih stvari od pisanja po blogovima. Inače sam svjestan svoje mudrosti i prosvjetljenosti. No kada kod dođem u neku krizu, i spustim se na razinu da čitam što meni nepoznati ljudi pišu o bilo čemu, a još ako padnem na dno da nekome tko me ne poznaje odgovaram na to što je napisao, shvatim da sam opet postao ovca. LP
Autor: miki1977vz | 01.12.2013. u 15:25 | opcije
Dragi miki, rasplod i prehrambeni prostor ovaca treba kontrolirati, inače dobiš puno ovaca koje skpavaju od gladi, a nisu čak ni za humanu eksploataciju jerbo su premršave i slabog runa. Jest, slažem se s tobom, debatiranje s debilima je debilno ako/kad imaš pametnijeg posla, a uglavnom ga imaš; ipak, u predasima, nije sasvim ćorav posao. Osobito kad shvatiš da je nekim debilima to JEDINI I GLAVNI posao.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:44 | opcije
*skApavaju
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:44 | opcije
Haha, vidim da me kameno lice prozvala! Ajd, red je da joj ne ostanem dužna, već dugo se trudi, a ja niš... Ovak: svaka seljančura koja dođe u metropolu s aspiracijama da je se prizna kao čimbenik u bilo čemu osim seksu odluči biti darkerica, i to zato jer a) s crnim nemreš fulati i b) ne vidi se prljavština.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:49 | opcije
Međutim, vonj znoja nemreš pokriti crninom, nego samo čistoćom i kvalitetnim dezodoranom, a po mogućnosti i dobrim parfemom. Što takve seljančure ne mogu, jer a) ne znaju koliko je pranja dovoljno i b) ne znaju izabrati miris. Zato tvrde da je smrad izvoran i dobar, svako pranje zapadnjačko ispiranje mozga.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:51 | opcije
Što podrazumijeva da imaju mozak. A to je pak neprovjerena premisa. Naime, koliko god moram priznati znanstvenu činjenicu da SVI imaju mozak, ipak mogu dovesti u pitanje koliko je funkcionalan.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 15:52 | opcije
Jooooooooooooooooooooooooooooj, ne da mi se!!! Laženku bi se tak lijepo dalo sjebati po svim mogućim pitanjima, od seksualne dezorijentiranosti (primijetih da se The Baba zaljubi, ova pojebe, onda se The Baba zavadi, ova objavi na blogu, onda se obje ljute, sjedinjene zajedničkim neprijateljem, ujedinjene sasvim lezbijski u svim aspektima osim tjelesnog, a to, vjerojatno, samo zato jer je jedna od njih frigidna), preko politikantske prevrtljivosti (OK je otimati avione i ubijati, ali nije OK jebati u nesankcionirane otvore, a što je OK ovisi o trenutnoj idolopoklonističkoj definiciji morala) do sasvim pragmatičnih, npr. zašto doktorirati ako radiš u osrednjoj provincijskoj školi, gdje ti to ne doprinosi ničemu, osim prestižu u kamenoj domaji, ili zašto davati profile tipovima koji se pale na to da pišaju ženama u usta ili im seru po glavi, a istovremeno pisati pamflete protiv cyber-bullyinga... Međutim, kao i ovaj referendum, raskrinkravanje takve kreature nema ama baš nikakve utilitarne svrhe; to je čisti odljev besciljne energije i vremena. I zato sam joj zahvalna: sama činjenica da sam joj posvetila ovaj komentar pokazuje da još nije tako zlo da ne bi moglo biti i gore.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:00 | opcije
Ohh profa,kako vi erotski zborite.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 16:09 | opcije
Rekše, ajd pogodi koliko sam do sada imala ljubavnika!
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:24 | opcije
A kad to pogodiš ili promašiš, onda pokušaj pogoditi koji me postotak tih mojih ljubanika pokušao nagovoriti na analni seks.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:26 | opcije
A onda, bez obzira na to koliko si pogodio ili fulao, pokušaj odrediti koliko sve to skupa ima utjecaja na moj sadašnji život, točnije, standard života.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:27 | opcije
A sad, bez obzira na bilo čija nagađanja, ovak je: suprotno je mojem svjetonazoru nekoga diskvalificirati iz dijaloga i/ili odlučivanja po kriteriju mjesta rođenja. Ne vjerujem u demokraciju, ali je podnosim, jer sam joj se nemoćna suprotstaviti. Vjerujem u meritokraciju i tehnokraciju, jer sam dovoljno inteligentna, obrazovana i radišna da u njima aktivno participiram. Shvaćam mase kojima meritokracija i tehnokracija nisu prvi, pa čak ni zadnji izbor, jednostavno zato jer ih ne kuže; smatram da njima treba dati utjehu. I smatram da ta utjeha treba biti materijalnog tipa, tj. omogućiti im materijalnu progresiju u skladu s naporima i rezultatima koje ulažu/postižu.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:33 | opcije
S obzirom na sve navedeno, još od moje prve vježbe demokracije, tj. prvog glasovanja, svjesna sam da moj glas nema i ne može imati ikakvog izravnog utjecaja na način kako živim. Ne, nikad nisam glasala za dominantne stranke, nego za one koje su uspjele sročiti suvisli program. Naravno, niti jedna od njih nikad nije prošla do npr. drugog kruga, a kamoli zastupljenosti u odlukotvrotnim tijelima. Svejedno. Ja i dalje glasam tako.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:37 | opcije
Ajme gospođo,stvarno o tome nisam razmišljal,o ljubavnicima.
Nemam nikakvu predođbu.Mogli ste ih imati koliko ste htjeli,u
to sam jedino siguran.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 16:45 | opcije
Do sada me način kako živim - ležerno, manje-više lijeno, gastronomski zadovoljeno, ravnodušno prema rokovima, snalažljivo prema prilikama - uglavnom kompenzirao za svjetonazorske frustracije. Ali, više tako ne ide: poslodavac bi da mu dam CIJELI svoj život, sve do pemzije, od koje neću moći živjeti na način koji bi me imalo zadovoljavao, a neću je ni steći na vrijeme da me razveseli. I sad sam se razljutila: sve sam odradila kako treba, korektno, kompetentno, na vrijeme, i s viškom vrijednosti koji su ubrali drugi, uz obećanje da će se i meni, vremenom, isplatiti... A ono, ćorak: svako ulaganje u budćnost se izajlovilo! Trebalo je biti sad i ovdje, egoistično i bez obzira ili plana. Pa čak ni onda se ne bi isplatilo, tj. je onda kad ti stvarno treba: kad više ne možeš biti svinja. Nego samo moliš za milost pri klanju.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:45 | opcije
*tj. NE onda kad ti treba
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:47 | opcije
E,a taj analni sex je kod nekih muškaraca tajna želja.
Mene jedna pitala jel bi htio pa sam odbio.Čini mi se
komplicirano.Mislim da je i veličina kod muškarca bitna
jer smatram da je to želja onih sa malenim spolovilom.
Ja stvarno ne znam kako bi meni to uspjelo a da ne povrijedim
onoga ko bi to htio.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 16:50 | opcije
Je, Rekše, imala sam puno ljubavnika, i svaki od njih me veselio: ne, nisam bila od onih žena koja traže samopoštovanje u tome da ih što više muškaraca želi pojebati, nego jedna od onih žena koje imaju toliko samopoštovanja da ih samo samouvjereni muškarci žele - ne samo jebati, nego upoznati. Zato ne poznajem loš seks, ili uzaludan seks, ili utilitarni seks, ili nepoćudni seks. Znam samo za seks koji je kruna svega. I zato uvijek dobar.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:51 | opcije
Rekše, ljudi su fleksibini kad nešto žele; a kruti kad nešto rade a ne znaju ni sami jel to žele ili ne žele.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:53 | opcije
A sad idem malo odspavati. Lijena nedjelja. Kakva i treba biti. Jer nema toga tko bi mogao dobiti sve od mene; osim ako ja ODLUČIM dati sve.
Autor: vegavega8 | 01.12.2013. u 16:54 | opcije
Kaj da vam velim? Tak je.
Autor: RexThor | 01.12.2013. u 16:58 | opcije
Neki put je dobro biti krut:)
Autor: juicy-mama | 01.12.2013. u 17:16 | opcije