Kažu : U ljubavi i ratu sve je dozvoljeno.

Dobro nije baš sve,neke stvari ipak nisu.
Kažu : Cilj opravdava sredstva.
Dobro neka baš i ne opravdava.
Pitam se što je sa ljubavnom ucjenom
kojoj je cilj ljubav.
Recimo neko vam nesebično,besplatno želi
pomoći,darovati nešto što vam je potrebno.
No vi ste u tu osobu zaljubljeni,iskreno
volite tu osobu i ta osoba sluti ili zna da je
volite i da vam je stalo do nje.
I vi sada ucjenjujete tu osobu.Prihvatit ćete
taj poklon,tu pomoć ukoliko će ta osoba da
prihvati vašu ljubav i pristati na zajednički
život s vama s pravom da ode ukoliko ne
bude srećna s vama.
Ucjenili ste je pa ukoliko ucjena uspije dobro
je,ukoliko ne uspije,to jest ta osoba ne
pristane na zajednički život,rećićete da ste
se samo šalili i prihvatićete pomoć bez
ikakvih uslova.

06.01.2014. u 12:37   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ucjena baš i nije nekakva podloga za ljubav i zajedništvo....... a tek ucjenjivati onoga tko ti želi pomoći, kako god okreneš, tu je netko polupao lončiće :)

Autor: jabsponzorusu   |   06.01.2014. u 13:00   |   opcije


Jel dopušteno ili nije?

Autor: tape   |   06.01.2014. u 13:12   |   opcije


o tome zaista nemam pojma.

Autor: krelec   |   06.01.2014. u 13:18   |   opcije


eh tape
ima se izreka
težinu svojih grešaka shvatite tek onda kada naiđete na osobu koja ih ne prašta..
tak da sve može dok te se ne ulovi
a onda kako kome

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:19   |   opcije


ali da su ljudi doslovce to shvatili o ljubavi i ratu...jesu
pa po nekim shvaćanjima- ti nit su bili ikada u ratu, a bogme ni u ljubavi...ko ozbiljno i doslovce misli ovo

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:21   |   opcije


a ajd sad da pogledamo te neke recimo manekenkice koje su se poudale za nogometaše..ili te nbeke tobož selebritije koje su se poudavale za te neke druge bogate, ili selebritije i slično
meni je recimo znakovito kaj svi odma ali odma požure sa trudnoćom..i to odma dve za redom..najmanje
.e ako to nije ucjena..e pa ne znam kaj je

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:23   |   opcije


sad bi se uključio u raspravu, ali zaista nemam blage veze niočemu.

Autor: krelec   |   06.01.2014. u 13:23   |   opcije


da ipak stisnem koji koment onako, nek se vidi da me ima

Autor: krelec   |   06.01.2014. u 13:24   |   opcije


a ti fino uzmi kokice ili kaj već...jer rasprave ni nema..
samo ja naglas onak

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:24   |   opcije


a tape...jel si ti to kao nešto zaljubljen u nekoga, al taj neko ne trza..ili bar ne na očekivani način?

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:26   |   opcije


ode fino malo u horizontalu, a možda i ubijem na trenutak
svoje predivne svijetlo plave, gotovo kao morska pličina
modre oči.

Autor: krelec   |   06.01.2014. u 13:28   |   opcije


i khm...u kontradikciji si...naime ti radiš uvijek ozbiljnu razliku između biti zaljubljen i voljeti zar ne?
(bar je do sada bilo tak, kolko se sjećam..ili?)
kako onda možeš u jednoj rečenici biti zaljubljen i iskreno voljeti..zar za iskreno voljenje ne moraju mnogi drugi uvjeti biti ispunjeni?
da bi bila zdrava i iskrena ljubav koa će trajati
bilo kakvo nagovaranje..nema veze sa iskrenošću
i ostaje nagovaranje
a poljedično sumnja..jel sa mnom zbog nagovaranja ili za istač

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:30   |   opcije


D :D...oooo koja samo- reklama :))

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:31   |   opcije


Ladona niko ne mora u brak zbog djeteta.
Bolje da dijete oboje odgajaju bez zajedničkog života
nego da zajedno žive i svađaju se.To djete itekako osjeti.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 13:31   |   opcije


Jel to ono kad ti njoj hoćeš pomoći penisom
jer stalno kuka da joj fali a ona kaže da će pristati
na tvoj poklon ako ju oženiš?

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 13:32   |   opcije


Krelac samo ti lupi nešto.Ionako svi nešto lupamo.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 13:32   |   opcije


Nikad nisam bio dokon,
davo sam im ga na poklon!

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 13:33   |   opcije


Ima l ovdje koja žena
koja nije uškopljena?

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 13:36   |   opcije


uškopljena žena???
molim???
ili ti to pjesnička sloboda?

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:39   |   opcije


Ladona dobro si to primjetila.
Prvo ide zaljubljenost pa onda ljubav.
U ovom slučaju bi ucjenjivač/ca već prošla fazu zaljubljenosti
i bio/la u fazi ljubavi.Dok bi druga strana tek u tom eventualnom
zajedničkom životu možda zavoljela ucjenjivača/cu.
Zato sam i napisao,citiram:
"pravom da ode ukoliko ne bude srećna s vama."

Autor: tape   |   06.01.2014. u 13:43   |   opcije


Rex ponovo pažljivije pročitaj zapis.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 13:44   |   opcije


điii tape ovo ti jako čudno zvuči
-pravo da ode
mislim kak Pravo, a ko nema pravo da ode???ak voli al to nije takva ljubav se isto ima pravo otići
ima se pravo uvijek oići i to nema veze sa voljenjem, zaljubljenosšću..
a i ahh zakačih se..

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 13:47   |   opcije


Ma kakvo pravo da ode!
U lance bi ja nju,nikud dalje od
kuhinje i spavaće sobe.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 13:53   |   opcije


Pa ovdje se neke žene foliraju kao da su uškopljene.
Ja kad bi bio nezainteresiran za sex pretpostacljao bi da sam
bolestan ili uškopljen.I koliko se to muškarac puta treba ženiti za malo
njihove stvarčice.Jedna ženidba za jedan puta?Poslije u braku ima više
kredita nego ševe dok ti se sa drugim žena jebe.
Interesantno je ovdje da još niti jedna žena nije priznala kako je iz braka
izišla jer je prevarila muža,naravno kad je otkrivena.Opčenito se ovdje
trkelja o muškoj nevjeri i to se razvlači kilometrima.Dok žene o sebi mudro
šute.Kao one su genetski predisponirane biti vjerne.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:01   |   opcije


Ladona u pravu si što se tiče prava da ode ko želi.
Vidim da i to moram objasniti.
Pošto je u ovom slučaju specifična situacija i radi se
o ucjeni ili bar pokušaju ucjene,za razliku kada je oboje
u fazi zaljubljenosti pa kroz pokušaj zajedničkog života
zaljubljenost pretvore u ljubav,ovde idu u zajednički život
bez ikakve obaveze ucjenjenog/ne.
U normalnim uslovima ipak oboje imaju neku obavezu.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 14:01   |   opcije


hm to je onda suživot, a sve ostalo ak se poklopi se poklopi...sustanarstvo...sa beneficijama?...interesantno:)))

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:03   |   opcije


rex ne bi stvarno ulazila ko je i zbog čega i zbog kojih razloga ovdje...međutim teza ti šteka..
kaj znači prevarila muža? dakle sad je ona i inače takva.."lakše" legne sa drugima ak je to napravila u braku??...lakše pristane? hmmm ne bi baš išlo
teza ti je bzvze

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:04   |   opcije


osobni stav i moral je ono kaj svakoga pogoni na akciju
i niko ne želi provesti (vjerujem) brak imajući dvostruki život
ali ne otklanjam mogućnost

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:05   |   opcije


Moje su teze potkrijepljene iskustvom.Mnoge žene koje su u braku
prevarile muževe nisu mi znale reći pravi razlog.Nije bilo zlostavljanja,
nije bilo svađi,niti zapostavljanja.Pa tako,jednostavno mi dođe,reće mi
jedna.Koliko takvih ovdje ima?

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:12   |   opcije


kao prvo pitaš jako intimnu stvar...zašto misliš da su bile iskrene?

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:13   |   opcije


ne sudi po jednoj..koja je to vjerojatno rekla onak da nekaj veli
isti smo a različiti
to nije mjerilo da će ranije pristati ili da bi trebala "lakše" pristati

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:15   |   opcije


Ha,ha,ha,da je bila jedna.Bilo ih je tucet.
Većina sa mnom.Kao da im muževi nisu
u stanju pružiti isto kao i ja.Pa to je smijurija.
Da ne govorim o njihovim komentarima za
svoje muževe.Osim toga dobro kažeš,rijetko
će koja reći istinu,radije uljepšavaju.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:18   |   opcije


aaaa i sad odatle tvoje malo upitno mišljenje o žemskoj populaciji, kužim kužim...ne smije se

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:23   |   opcije


nema "poštenih"...nema željnih pažnje, nema željnih kvalitetne veze..sve je sex kupovina trgovina...uhh gadna misaona petlja

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:24   |   opcije


Na sreću nisu svi takvi.Samo mi smeta što se takvo ponašanje
konstantno lijepi za mušku populaciju dok nas se uvjerava da
toga nema i kod žena.Ima,i to jako mnogo,samo što one o
tim stvarima ne žele priznati da su činile.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:29   |   opcije


Odrastao sam uz žene,radio s njima
i družio kao žena sa ženom.Znao sam
sve njihove želje i tajne.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:31   |   opcije


a i ti se svemu čudiš-ko će išta takvoga reć
a da ga ne razapnu..pogle atmosferu
neke "iskoračile" pa ih se još spomene i svašta nešto

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:33   |   opcije


Istina.Samo nije fer ako već šute o sebi da za iste stvari
koje su same sklone činiti razapinju i osuđuju muškarce.
Ali dobro,nema veze.Samo pričamo.Mogli bi o tome do
prekosutra.Nema smisla previše o tome raspravljati.
Tako je kako je i nikada neće biti drugačije.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:37   |   opcije


ha ja ako baš vidi neku veliku nelogičnost reagiram..pa ispadnem advocatus diaboli..ali to je tak
uvijek smo mi dobro, krasni, ovakvi onakvi..a oni neki drugi /e su krivi za sve ostalo..

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:42   |   opcije


Rex Thor strast među partnerima tokom vremene slabi.
Zato zaljubljenost kratko traje i ukoliko zaljubljenost
nije prerasla u ljubav,nježnost,poštivanje i povjerenje,ona
puca i mnogi se odlučuju na avanture i traženje
izgubljene strasti van braka.U zaljubljenosti nema
poštivanja nego samo kemija.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 14:44   |   opcije


Hoću reći muž,odnosno žena,nakon nekoliko godina suživota
bez prave ljubavi nemogu da pruže strast koju može neko sa strane.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 14:46   |   opcije


Slažem se.Iako nastojim ne promatrati sebe
kao bezgriješnog nepogrešivog čovjeka.
Trudim se ne povrijediti nikoga osim onih
koji to žele činiti meni.A to je jako teško.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:48   |   opcije


Tape,mislim da to nije istina.Trebaju ljudi
otvoreno razgovarati i reći što žele a što ne
vole.Sex,sve ti to dođe na isto,sami sex je
nutra van,dobar dan.Ništa bez međusobnih
emocija.Samo gimnastika.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 14:52   |   opcije


prvenstveno trebaju biti pošteni prema sebi...onda si pošten i prema drugome...pa ili ide ili ne ide...i džaba ljubav i strast ak se uništavate usput

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:53   |   opcije


ima veza gdje je nesumnjivo ljubav i gdje je nesumnjivo u pitanju strast..proždiruća..al nema tu trajanja, ak se želi ostati normalan

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 14:55   |   opcije


Rex dali bi mogao bez ljubomore podnositi da žena
koju voliš bude u zagrljaju nekog drugog?
Mislim da ne bi,kao što ni ja ne bih mogao.
Zato kada poštuješ ženu koju voliš,zbog nje,a ne
zbog sexa ne želiš ni povrediti time što ćeš biti
s drugom,mada je kemija među vama oslabila,ali je
još ima.Kod zaljubljenosti nema tog poštivanja
i nema ljubomore kad kemija oslabi,ima samo povređene
časti i zato ja ću varati,ali ti ne smeš.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 14:59   |   opcije


Ne znam što bi reko,
baš si me zateko.

Ne znam,to varanje nema nikakvog
smisla.Nikuda ne vodi.Samo u propast.
Barem ja tako mislim.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 15:03   |   opcije


tape,,,nije istina..ko kaže da kod zaljubljenosti nema poštivanja...čak naprotiv nema ni potrebe za varanjem jer te strast kemija i sve ostalo tolko fura da ne gledaš nikoga drugoga..dakle po tom rezonu zaljubljenost je čak poštenija jer si sva u tome..svakom stanicom

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:04   |   opcije


Kratkotrajno zadovoljstvo
za dugotrajne posljedice.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 15:04   |   opcije


Vodi u trenutno zadovoljavanje tjelesnih potreba
posle kojih ostaje praznina i povređeni partner
koji vas voli i stalo mu je do vas.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 15:06   |   opcije


neko nemre živeti bez svih tih što viših amplituda uzbuđenja..pa se ili zaljubljuje ili voli opasne sportove ili se drugačije dovodi u to stanje ili čak pretjeranim vježbanjem i svakodnevnim trčanjem se dovede u kemiju..oksitocina...koju kad ne ispuni osjeća i krivicu i kajanje..
no da ne širim temu
dakle bitan je neki moral u nama
ali ako u osnovi ne možemo kontrolirati zaljubljenost..onda smo jednostavno takvi..da se oslijepimo za sve ostalo..i vidimo samo taj neki cilj, koji će nam pružiti blaženstvo+ svu moguću kemiju
poprilično narkomanska spika..ali je tako

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:08   |   opcije


zaljubljenost i strast te tako jako fura da 24/7 misliš i želiš tu osobu..dakle nije kratkotrajno..i dokazano je traje najmanje 3-5 mjeseci taj intenzitet..do 3 godine..što je logično..darwinovski..prokreacija, dijete i sl.

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:11   |   opcije


Nema se tu šta dodati.Sve si rekla Ladonna.
Odoh odavde,pozdrav svima.

Autor: RexThor   |   06.01.2014. u 15:12   |   opcije


Ladona čitaj pažljivije.
U zaljubljenosti nema poštivanja osobe onakve kakva
ona uistinu jeste nego onakve kakvu je mi vidimo
kroz ružičaste naočala.Kada zaljubljenost preraste
u ljubav,kada osobu bolje upoznamo,kada vidimo i njene
mane i zavolimo je upravo onakvu onda ima poštovanja.
Onda tu osobu cijenimo i ponosni smo što je naša,što
baš nas voli.Kod zaljubljenost čim kemija oslabi,a to može
biti i za par mjeseci zajedničkog života nestaje i poštivanje
i ljubomore i tada dolazi do varanja,a ne dok je kemija još
jaka i dok nikoga drugog ne vidimo.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 15:14   |   opcije


dobro tape..kako bi ti preskočio zaljubljenost da dođeš do ljubavi?
prepostavka je iskrene, poštivajuće ovakve onakve
i šta ako ipak ne uspiješ sa tom osobom doći do ljubavi?
jer ne uspiješ
skužiš da to nije to
neko je uvijek povrijeđen..i šta sad...pa nemreš na silu, kad nije to to
neko ima možda nerealna očekivanja, neko niš ne kuži
neko bi se smirio neko bi stalno divljao
neko bi sve ali samo sa jednom osobom
neko na kraju ne bi sa tom osobom i kao da ti koprena padne sa očiju, jer vidiš da to ne bi išlo iz ovih ili onih razloga ali bitnih razloga
ali na kraju možda ispadne usluga, što nije uspjelo

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:18   |   opcije


a tamo gdje nestane ljubavi iz ovog ili onoga razloga uvijek ima poraženih i žalosnih i ranjenih..to se ne može izbjeći
ali stvar je koliko dugo zapnemo u oporavku
i kaj bi mi u stvari
pola ljudi je nerealno
ali se ne bi ni korak pomakli..pa svi viču ne valja nema ljubavi
ima
samo moraš znati šta bi i kako bi i s kim bi
poštujući i nečiji tempo..do toga bi
čula sam za slučajeve a i neki dan neko spomenuo...ona bi avanturu
on bi avanturu i kaže
ta avantura evo već četiri godine traje sasvim lijepo
i kaj je sad?
ljubav? prema ljubavi ide?
zaljubljenost?
laganje sebe i drugih
krivo mišljenje u startu?
vidiš da ni oni koji kao znaju..ne znaju

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:24   |   opcije


Nemože se preskočiti zaljubljenost.
Kemija nas privuče jedno drugom.
Ukoliko zaljubljenost ne pređe u ljubav onda svako sebi.
Što se tiče povređenosti druge strane bolje da bude povređena
pre odluke da zajedno žive i osnuju obitelj,nego kasnije kad
postanu obitelj.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 15:24   |   opcije


ne znaju svako baš sebe, kaj im je stvarno bitno...imaju šablone, zamišljaju, izmišljaju..ma svašta nešto..ali se ne znamo, sebe same
e sad..
ok
prođe zaljubljenost i tebe neko jako voli i sve ok
ali pojavi se neko..ko grom iz vedra neba..i ispadne sve ono što smo u stvari trebali ali nismo prepoznavali
(kao što svaki par ima neku svoju spiku, tako i svaka osoba svoju "sliku")
odjednom tu na dohvat ruke
pa dođe prevara
jer se ne zna...jel ludost ili je stvarno..pa nemreš odmah doći partneru i reć...čuj ja sam se zaljubio..šta da radim sad?
pa to potraje
i opstane..pa se svi porazvedu i krenu njih dvoje skupa
kaj tada?
dve osobe su slomljene.a oni sretni pronađeni
kaj tada?
a ima i toga
znaš da ima

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:29   |   opcije


Postoji mogućnost da i ljubav prestane kao što i zaljubljenost
prestane,ali u mnogo manjem procentu nego zaljubljenost.
Ništa nije potpuno sigurno pa ni to da ćemo doslovno sutra biti živi.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 15:29   |   opcije


pa no?
do čega smo došli onda?
ništa nije trajno ni ništa nije u kamen uklesano..pogotovo što se tiče ljubavi i emocija
ne možeš znati
tak da svaki ima svoj recept
i svoje neko vjerovanje i vrednovanje
koje svbima ostalima zvuči
suludo
ali je takvo
ko kriv? niko
ko je htjeo nešto takvoga? niko

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:31   |   opcije


ti meni nije rasprava, a

Autor: krelec   |   06.01.2014. u 15:38   |   opcije


tjah...slučajno:)

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:40   |   opcije


Ja govorim samo svoje mišljenje nastalo iz svog iskustva.
A mislim da to ne drži vodu.Kada nekoga već voliš ne možeš
odjednom zavoljeti nekog drugog.
Možeš osjetiti kemiju prema nekom drugom.Tada dolazimo do
onoga hoćemo li povrediti osobu koju volimo cijenimo i poštujemo
i koja nas voli cijeni i poštuje.
Hoćemo li joj napraviti ono što nikako nebi podneli da ona nama
napravi.Hoćemo li se prepustiti kemiji s tom drugom osobom
i pružiti sebi priliku da tu drugu osobu zavolimo.
Ukoliko i pružimo sebi priliku i zavolimo,hoćemo li biti srećni s tom
drugom osobom.Hoćemo li biti srećniji s njom nego s osobom
koju već volimo i možemo li uopšte biti srećni kada znamo da je ta
ljubav nastala na boli naše obitelji koja pati zbog nas.
Hoćemo li kasnije i tu osobu ostaviti zbog treće osobe.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 15:43   |   opcije


ako cijenimo sebe i poštujemo tu osobu s kojom jesmo...da
bit ćemo pošteni prema sebi i njoj i reći sorry ja sam sve ovo nadrasla..to meni više nije to
ti možda jesi ovakav onakv ili divan
ali meni to više nije to
i ak ne možeš ne možeš
to sa osjećajem krivnje nema veze
i sva krivnja i je i nije

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:45   |   opcije


sve ostalo oćemo li..je kalkulacija pomalo nepoštena..prema svima a i sebi
kaj znači oću li...pa oću
oću li voljeti..odgovor je naravski --da
i šta ako mi se za 15 godina dogodi opet
pa ne radim ja to smišljeno i namjerno
recimo to

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:47   |   opcije


a i mozak i igra mozga tu uvijek pretegne na neku Našu stranu..jer odjednom taj kojeg poštujemo ima odjednom masu mana
pa počne prigovaranje
pa počne okrivljavanje
svi pate
a niko se ne miče??
strašno!?
mučenje

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:49   |   opcije


po tom rezonu svi oni koji su imali više brakova a u svakom bili sve sretniji i sretniji..tako kažu
su kaj?
čudaci?
luđaci?
jebivetri?
nepouzdani?
ljudi slijede srce, jer misle da to moraju slijediti
jer vjeruju da je jedino to ona prava stvar

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:51   |   opcije


ko od nas na takva pitanja može reći...e to tvoje je skroz glupo
jer bla bla bla

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:53   |   opcije


btw tape...vidjela sam jako puno izbora međusobnog "poštovanja" koje se pretvorilo u ogorčenje i bolest donijelo...što fizičku što psihičku...i da ih pitaš da li bi opet tako
svi odgovaraju
- ne bi, nikad više
ali ispada da im je kasn za promjenu pa ostakju u poštovanju i ogorčenosti
a prazni
prazni
i duboko nesretni

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:55   |   opcije


za nekoga su to kukavice
za nekoga fantasti
za nekoga pošteni i moralni
za nekoga luzeri

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:58   |   opcije


Opet ista stvar.Već sam rekao da se može desiti da ljubav
prestane,ali sada o tome ne govorimo.Sada govorrimo
o tome da još volimo svog partnera,volimo,a ne samo kemija.
Kemija je oslabila,ali i dalje cijenom i poštujemo osobu s kojom smo.
Osjećamo nježnost prema njoj.Tada sretnemo osobu prema kojoj osjetimo
kemiju.Ukoliko se toj kemiji prepustimo i kasnije se zaljubimo u tu osobu
onda jesmo krivi što smo povredili svoju obitelj,svoju suprugu/muža i djecu.
Da mi smo krivi,a ne nema krivca,niko nije kriv.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 15:58   |   opcije


nisi nikada čuo da neko voli obojicu?
ili obje
i najrađe ne bi ništa zmenjao..ali to tek ne ide

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 15:59   |   opcije


i cijena te nove ljubavi i zadovoljstva i svega jednostavno potire cijenu tog nekog osjećaja krivnje?
krivnje prema kome?
pa ne možeš, ako ne možeš, srcu reći kaj bi trebalo
onda je kalkulacija

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 16:00   |   opcije


Ukoliko se toj kemiji prepustimo i kasnije se zaljubimo u tu osobu
onda jesmo krivi što smo povredili svoju obitelj,svoju suprugu/muža i djecu.
Da mi smo krivi,a ne nema krivca,niko nije kriv.



pa nisam rekla da nema povrijeđenih, ali ima načina i načina kako pokušati što manje povrijediti
ako se želi, ako je bitno
ako nam je stalo
uvijek je neko provrijeđen
i?
pa i to je život?

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 16:02   |   opcije


odustajem
jer ti pričaš o fer odnosu
a ja o srcu

Autor: ladonna2   |   06.01.2014. u 16:04   |   opcije


Imaš pravo na svoje mišljenje i svoj stav.
Samo ukoliko možeš pored toga što nekoga već voliš
zavoljeti još nekoga na prvi pogled,ja ne mogu,onda
budi pošten/a i ne čekaj nego odmah reci volim drugog/u
i svako sebi,a ukoliko ne možeš biti vjeran/a jednoj osobi
onda joj to reci pre zasnivanja obitelji,pa neka sama odluči
hoće li biti s tobom ili neće.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 16:10   |   opcije


Dobro za tebe je sleđenje srca prepustiti se kemiji,a za mene
je to prepuštanje fizičkim potrebama svoga tijela,jer tijelo
želi kemiju,a ne srce.Po mome u tome i je razlika između zaljubljenosti
i ljubavi.Zaljubljenošću upravlja tijelo,a ljubavlju srce.

Autor: tape   |   06.01.2014. u 16:16   |   opcije


Dodaj komentar