Odgovornost

Mislim da za sve što napišemo,izgovorimo,učinimo
trebamo snositi odgovornost.Odgovorni smo za
sve što izgovorimo ili učinimo.Ništa se ne tiče samo
nas,uvjek je tu još neko.
Ovoga puta govorim o braku i razvodu.
Sami biramo s kim ćemo u brak,s kim osnovati
obitelj i sami odlučujemo o razvodu,kada više
ne želimo s nekim biti u braku.
Ok to je naše pravo i niko nam nema pravo
određivati s kim ćemo u brak ili s kim nećemo.
Isto tako niko nam nema pravo određivati hoćemo
li se razvesti ili nećemo.
Istina svi smo mi samo ljudi i svi mi grešimo.
Možemo se zaljubiti u nekog pogrešnog i tek kasnije
shvatiti da smo pogrešili.Može se neko u braku odjednom
promjeniti ili tek u braku pokazati svoje pravo lice.
I što onda?Naravno razvod.Ne mislim da na silu
treba ostati u lošem braku i trpiti.
Ipak nismo samo mi u tim odlukama,tu je i naš partner
a često su tu i djeca.Mi biramo hoćemo li imati
djecu i koliko djece.Djeca ne biraju hoće li biti rođena.
Naš partner od kojeg se razvodimo ne odlučuje
hoće li ostati u braku ili neće.
Zato bi pre braka i osnivanja obitelji trebali dobro
razmisliti volimo li osobu s kojom ćemo u brak.
Poznajemo li tu osobu dovoljno.Imamo li iste
interese i jesmo li slični.Cijenimo li tu osobu ili
samo osjećamo strast prema toj osobi.
Kada se jednom odlučimo za brak,onda moramo biti
sigurni da želimo provesti ostatak života baš s tom
osobom.Da baš ostatak života a ne dok traje traje.
Kada se jednom odlučimo imati djecu trebamo
biti sigurni da želimo djecu baš s tom osobom.
Važno je i koliko želimo djece.
Kada jednom donesemo te odluke,trebamo stojati
iza njih i snositi odgovornost za njih.Kada jednom
donesemo te odluke nema više ja sam se predomislio
ili ja te više ne volim i hoću slobodu.
Tada smo u braku i imamo obitelj.Sami smo tako
izabrali i trebamo se brinuti o toj obitelji u prvom
redu o djeci koju nismo ni pitali žele li biti rođena.
Trebamo skupa sa svojim partnerom da im pružimo
ljubav,da ih othranimo,odgojimo i odškolujemo
najbolje što znamo i umijemo.Djeca imaju pravo
na oba roditelja i trebaju roditelje koji se vole
i koji ih uče svojim primjerom ljubavi.
Više nismo slobodni,nismo solo u zajenici smo
i trebamo živjeti po pravilu zajednice u kojoj je
svako svakome odgovoran.Partner je odgovoran
partneru,djeca roditeljima i roditelji djeci.Nema
više ja hoću nego mi hoćemo i nema više moje
nego naše.
Jedan moj banalan primjer.Nikada nisam imao djecu.
Ne zato što nisam želio ili nisam mogao.Što sam mislio
da ga othranim,odgojim i odškolujem.Ne,ne zato nego
što bi to djete vjerovatno takođe bilo invalid kao i ja
i moja nezakonita supruga.Šanse da bude invalid
su bile 50%.
Mogli smo mi tada reći,želimo djete i imat ćemo ga.
Možda će ono biti invalid,a možda i neće.Pa što,ako
i bude inavalid,pa i mi smo invalidi pa živimo.
Ne nismo bili spremni preuzeti tu odgovornost.

13.01.2014. u 18:35   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Tape mogućnosti životnih izbora su različite,neki koračaju oprezno,a drugi srljaju.Nekima je sve med i mlijeko,drugi se pate cijeli život.Nema garancija.Ponukao si me da Ti odgovorim jer imam prijatelje koji su bili u situaciji sličnoj Tvojoj.Odlučili su se za djecu,i imaju dvije prekrasne kćeri koje su danas već žene,sa svojom djecom.A brak? Danas je ta institucija svedena na zakonske odredbe....na žalost.Iskreno,više cijenim dvoje ljudi koji su ostali u vanbračnoj zajednici dugi niz godina.Oni nisu ograničeni papirom,nego su u toj zajednici jer se stvarno vole i poštuju.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 18:41   |   opcije


ufff, tape...
eto moram priznati da se slažem ovaj put
sa hornijem i to od riječi do riječi...

Autor: vrbica   |   13.01.2014. u 18:45   |   opcije


Slažem se sa svakom, ali baš svakom tvojom riječi. Danas se ljudima jednostavno ne da boriti za ništa pa tako i za brak. Nemaju trajne ciljeve, sve im je relativno... E, pa nije relativno. Nitko ne kaže da je našim djedovima i bakama bilo lako, a da ne pričamo i o težem životu nego danas pa su izdržali čitav život. Voljeli se, svađali, ljubili, opraštali, razumjeli, šutjeli jedno od drugog... točno tim redom, ali nikad nisu proveli dan jedno bez drugog, pitali su jedno drugo za mišljenje i na kraju krajeva bili uporni i odlučni da to bude za cijeli život.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 18:47   |   opcije


Bez papira ili sa papirom ko se voli voli ko ne ne.
Tu papir niti pomaže niti odmaže.
Papir nam jedino daje neka zakonska prava koja
bez papira nemamo.
I ja sam živio u vanbračnoj zajednici.
Nikada se nismo vjenčali mada smo to planirali
ali smo predugo čekali.
I znam kakvi su sve problemi nastali kada je ona umrla.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 18:47   |   opcije


Tape moja sućut...ali ipak je najvažniji problem bio što je umrla,vjenčani ili ne.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 18:49   |   opcije


To sam spomenuo samo zato da kažem
da papir nije problem nego korist.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 18:51   |   opcije


Slaba bi mi korist bilo sto papira da mi sad hornyca umre....

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 18:53   |   opcije


Horny, zašto je taj papir tako veliki problem? Gledam li ja s neke krive strane ili što? Neimanje tog papira je pokriće da odeš bez stigme "reazvedenog" iz te zajednice? Ne vjeruješ da je to ta prava osoba? Čuvaš mogućnost braka za nekog drugog ili što? Nisam zatucana, ali meni kojoj je brak za čitav život i to u onom pravom smislu papir ne znači ništa, ali zašto ne kad znam da je to to.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 18:54   |   opcije


I da nikad nizašto nema garancije.
Zato sam i napisao da smo mi samo ljudi i da grešimo.
No kada se svaki treći brak razvodi onda nije u pitanju
da grešimo,nego da nešto ozbiljno nije u redu.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 18:55   |   opcije


Horny, ne sto papira, već svaki list na svijetu. U tom imamo isto razmišljanje.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 18:56   |   opcije


Tiha ne podcjenjujem instituciju braka.Konačno,u braku smo preko 20 godina.Samo me smeta toliko napuhavanje bračne u odnosu na vanbračnu,koja je također zakonski priznata.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 18:56   |   opcije


Tape, da griješimo. Mislimo samo na sebe.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 18:57   |   opcije


Horny, oko toga nema prijepora. Po meni je to i treba biti izjednačeno na svim razinama. Govorila sam o osobnom stavu nekoga tko je 20 godina u vezi i ne želi taj papir jer "nikad se ne zna". Imam par bliskih prijatelja, parova u takvim vezama i moram priznati da uvijek jedna strana od one druge krije da bi ipak bilo lijepo da se vjenčaju.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:00   |   opcije


Meni bi vjenčanje nakon 20 godina veze bilo farsa...sorry
http://www.youtube.com/watch?v=Kl0IVeyfACo

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:01   |   opcije


Da vanbračna zajednica je priznata,ali sa manjim pravima.
Da je to tako govori ti i nedavni refernudum o braku.
Zato ti ja sada nebi govorio o svim problemima koje
sam zakonski imao kada je ona umrla,a umrla je
pre nepunih 14 godina.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:02   |   opcije


Tape,svatko uči na svojim greškama-na žalost.Meni osobno bi svijet stao.S papirom ili bez.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:04   |   opcije


Zašto, sorry? Pa to je tvoje mišljenje. Ti si znao kao vrlo mlad da to želiš, nekome drugome možda (uz svu nadu da će naći nekoga boljega) treba 20 godina da shvati da je ta druga osoba ono najbolje što ima ili će imati u životu.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:04   |   opcije


Tiha,nije stvar samo naći osobu.Puno je više truda i napora (uz ljubav) potrebno živjeti s tom osobom.A tu dolazi do izražaja sebičnost kao osnovni problem.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:06   |   opcije


Stao bi svijet i stala bi ja. Uopće ne znam kako bi funkcionirala. Divim se ljudima koji to prežive. Divim se tebi, Tape, u puno stvari.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:06   |   opcije


Slažem se, Horny. Sebičnost i manjak bilo kakve empatije za drugu stranu su uzrok svemu lošem bilo u izvanbračnoj, bilo u bračnoj zajednici.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:08   |   opcije


No ostavimo se papira.Zašto se svaki treći brak razvodi?
Zbog papira?Mislim da ne.Zašto danas kažu da ljubav traje
nekoliko godina?Dal zato što to nije ljubav nogo kemija.
Zašto se ulazi u brak i osniva obitelj,a onda razvodi i jedno
drugo optužuje,a djeca povlače sad mami sad tati.
Ima li se u vidu sve ovo što sam napisao na blogu.
Ima li odgovornosti za postupke.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:10   |   opcije


Da sam tako razmišljao ne bi izdržali ni godinu.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:10   |   opcije


Tape...razmaženost,sebičnost,nezrelost.Kod žena moram napomenuti i još nešto:one od svog izabranika umisle da je princ na bijelom konju,i trebaju im ponekad godine da se uvjere kakav je u stvari gad....

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:12   |   opcije


znaš kaj, tape?
lijepo si ti to napisao
sam kad si metneš ružičaste očale na nos ...... sve ti ružičasto .... ne vidiš realno. ili ak vidiš, ne daješ tome dovoljnu pažnju. i jer misliš da bu sve to prošlo...i da bu sve došlo na svoje ... i da buš ovo i da buš ono ..... dok ti iz srca dojde vu glavu, već su tu i dječica. a tad je sve puno teže ..... al ponekad se stvari u životu poslože, ponekad imaš alternativu .... negdje možeš skup s decom otići ..... i tak ..... mora se poklopiti puno toga, a najviše moraš imati hrabrosti za otići.
nisu svi brakovi "uljudni", da se tak izrazim. a tek odlasci .... brrrrrrrr .... nećem se ni sjećat ..... treba tu puno, puno hrabrosti
al bolje ikad nek nikad

Autor: Bell13   |   13.01.2014. u 19:16   |   opcije


Tape, kao psiholog i netko tko radi u obrazovanju s djecom, nažalost, moram ti reći da obitelj u svom originalnom obliku nekad nije najbolje mjesto za djecu.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:16   |   opcije


Ne umislimo li i mi da je ona princeza?
Treba sačekati da kemija malo splasne,da se bolje
upoznamo pa tek onda u brak.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:17   |   opcije


Ne slažem se Tape...čast izuzecima.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:18   |   opcije


Tape, slažem se. Kad se budeš budio kraj nje bez šminke i kad preživiš sve njene PMS-ove, promjene raspoloženja, lude roditelje, želju za izlaženjem... I pomiriš se sa svim njenim bubicama i i tada ju smatraš vrijednom da bude tvoj život onda je vrijeme za ženidbu...možda. :)))

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:21   |   opcije


Bel znam da nije svaki brak uljudan.
No zašto nebi recimo bio svaki deseti razvod,a ne
svaki treći.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:22   |   opcije


A nema ljepše od jutarnjeg buđenja....mmmmmm

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:22   |   opcije


Tiha gdje je djeci bolje nego u obitelji osim
u slučaju da nema ljubavi nego nasilja u braku?

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:24   |   opcije


Djeca pate zbog roditelja,samo što to neki baš i ne shvaćaju.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:24   |   opcije


napokon nešto čitljivo (bravo tape)
čak su i komentari o.k.

Autor: iskra19   |   13.01.2014. u 19:25   |   opcije


Ups moja greška umjesto ponekada ja pročitao nikada.
Izvinjavam se Tiha.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:26   |   opcije


Hm, kad uzmeš da deset rastavljenim parova-3 se rastali zbog nevjere, 2 alkohola ili drugih poroka, 2 nasilja, 2 jer su imali 17 godina i ona ostala u drugom stanju i 1 zbog toga što su se zasitili jedno drugog...čudi me da i nije svaki drugi brak. Gdje su još financije, laž, činjenica da druga strane eto ne želi djecu, da je netko lagao prije braka......

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:27   |   opcije


Tiha i ta statistika je upitna.Činjenica je da su današnji brakovi sklopljeni iz svih mogućih interesa,a najmanje iz ljubavi.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:29   |   opcije


Sve u redu, Tape. Upravo sam na nasilje i mislila i na zanemarivanje. Tipa kad majka kod kuće visi na Faceu čitav dan, a djeca gladna, prljava, neispavana, zanemarena dođu u školu onda potpuno dajem za pravo da joj suprug kad se vrati s terena da nogom u tur i nađe neku ozbiljnu ženu koja će voljeti i njega i njegovu djecu.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:31   |   opcije


I to je istina, Horny.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:32   |   opcije


Tiha to su čari civilizacije.Još je ovo dobro kak bu bilo...

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:32   |   opcije


Bem ti civilizaciju. Špilja majka. :))))

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:33   |   opcije


baš mi priča rođak iz Australije...tamo je još gore.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:34   |   opcije


Ima raznih slučajeva no mislim da to proističe iz toga
što se vjenčavaju zbog kemije a ne ljubavi i što se
nedovoljno poznaju pre braka.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:35   |   opcije


Uvijek može gore.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:36   |   opcije


Ma koja kemija Tape kad se curice već sa 13-14 godina praše ko zrele žene ?

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:36   |   opcije


Tape, budući da se danas sve kasnije stupa u brak ne bi li ljudi trebali biti mudriji u tom pogledu, odmjereniji, pametniji i bolje znali procijeniti drugu stranu?

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:38   |   opcije


Horni ne sve djevojčice.Čak mislim samo one za koju
roditelji nemaju vremena i ne pružaju joj svojim primjerom
vjeru u ljubav nego je odgaja ulica,a sex zamjenjuje ljubav.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:39   |   opcije


Ne nego nisu "in" ako se ne seksaju

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:40   |   opcije


Horny, daj bez takvih primjera. Grozno. Znam da je tako, ali kad ju gledam u razredu pa to je dijete, dijete. Psihička i emocionalna zrelost za sex=0.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:40   |   opcije


To im njihove prijateljice nameću.Na žalost dečki su bebe za njih.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:42   |   opcije


Tape, u pravu si. Zanemarena djeca iz različitih potreba za prihvaćanjem stupaju u takve odnose. Kad kažem zanemarena djeca ne mislim na socijalni status. Jednako djeca mogu biti zanemarena i od lokalnog Billa Gatesa i najvećeg propalice.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:44   |   opcije


Jedini način je po svaku cijenu održati komunikaciju s djecom.To znam iz vlastitog iskustva.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:44   |   opcije


Točno, lupati po tom bedemu svaki dan i jednom kad probiješ taj tunel i stvori se povjerenje, na konju si.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:46   |   opcije


Ja sam se odrekao puno stvari u životu da bi to uspio,i nije mi žao.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:47   |   opcije


Tiha trebali bi,ali nisu.Navikli su na svoju slobodu.
Navikli su da nikome ne odgovaraju za svoje
postupke.Zato što postaje "normalno" ići iz braka
u brak i zato što je razvod postao "normalan"
a ne rjetka nužna potreba kad u braku ne ide.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:47   |   opcije


A izgovori su im jadni....

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:48   |   opcije


Horni kome nisu in?
Ulici ili svojoj obitelji.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:49   |   opcije


Društvo ih odgaja da su roditelji samo nužno zlo...puno ih popuši tu foru.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:50   |   opcije


Tape, u pravu si. Nažalost, ne postoje nikakvi pravni ili ikakvu drugi instrumenti da se to promijeni da nekome ne narušiš slobode. To je demokracija. Nažalost, ljudi mijenjaju demokraciju i anarhiju.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:52   |   opcije


Društvo?
Misliš društvo s kojim se druži?

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:52   |   opcije


Ne miješaju Tiha,namjerno izvrću :)

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:53   |   opcije


Da tape,da ih samo čuješ u tramvaju i vani....moji su tog doba pa i od njih čujem svašta.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:53   |   opcije


Da, društvo ih odgaja da roditelji nisu in, a gdje je to društvo kad zapadnu u nevolju. Ispari u vidu magle ili se pretvori u moralnu zajednicu koja upire prstom. Onda su roditelji dobri jer kakvi god zatucani ti starci bili ipak ih oni jedini na svijetu bezuvjetno vole. To klinci nikako da shvate.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:55   |   opcije


Shvate,obično kad bude kasno.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:56   |   opcije


Horny, svaka takva namjera će se jednom obiti o glavu. Svaka anarhija je bila kratkog vijeka, a poslije je nastupio totalitarizam. Krug.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:57   |   opcije


Tiha ja sam svoje uspio postaviti na noge kak treba,a i brzo buju van.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:58   |   opcije


Pa to i kažem, Horny, kad zaglibe, nastupi prosvjetljenje.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 19:58   |   opcije


Djeci je mjesto uz roditelje.Roditelji im trebaju biti
ujedno i najbilji prijatelji.Trebaju ih odgajati i pričati im
što je dobro,a što ne i to pokazivati svojim primjerom.
Trebaju uvjek naći vremena za djecu i s njima
pričati i igrati se,a ne da djeca više budu vani nego u kući.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 19:59   |   opcije


Ali koji puta bude prekasno.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 19:59   |   opcije


Tape,znam ja to.Odrekao sam se svega i ostao 2006 kod kuće samo da budem njima na raspolaganju.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 20:00   |   opcije


Točno Tape. Međutim, kad takve roditelje stjeraš u kut i suočiš s činjenicama da su oni krivi za rezultat (djetetovo ponašanje) svi će im drugi biti krivi-država, stanje, rad od jutra do sutra, druga djeca,društvo...svi samo ne oni. Istraživanja su pokazala da djeca zaposlenih roditelja nemaju nikakvih posljedica što roditelji rade, ako im roditelj posveti samo pola sata dnevno u razgovoru i igri "oči u oči" bez ometanja televizora i drugih zvukova i čimbenika. Čak su zbog činjenice da roditelji rade samostalniji, odgovorniji, svjesniji potrebe učenja i rada, a kasnije bolji i sposobniji u karijeri. E, sad ako se u 24 sata nema tih pola sata-sat za svoje dijete onda ga roditelji nisu trebali ni imati. Točka.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 20:08   |   opcije


Nisu djeca za svakoga.

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 20:11   |   opcije


Da treba preuzeti odgovornost i za odabir partnera
i za ulazak u brak u koji ne treba ući pa izaći i za djecu
koju iz ljubavi dobijemo i za koju s ljubavlju trebamo
da brinemo,pa i za eventualni razvod.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 20:11   |   opcije


Ima ona stara fora:patim se s njomveć preko 30 godina...pa tko bi se sada ponovo navikavao na drugu :)

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 20:14   |   opcije


Ja vas sada pozdravljam i zahvaljujem vam što ste bez
uvreda ili ponižavanja drugih iznosili samo svoje
mišljenje o temi.Ja sada odlazim.Toliko od mene za večeras.

Autor: tape   |   13.01.2014. u 20:15   |   opcije


Tape na pravu temu se shodno i ponašam....

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 20:16   |   opcije


Ma, Tape, ako si odrastao trebaš imati odgovornost za sve stavke u životu. I dok ne budemo takav stav imali i o obitelji i o poslu i o prijateljima i o životinjama pa, na kraju krajeva i o riječima napisanim ovdje na blogu (uvredljive, zločeste, lažne, osuđujuće...) nikad ništa od nas ljudi i od čovječanstva općenito. Evo moje dijete došlo. Ispričajte me, ali vrijeme je za njega. Pozdrav dečki bilo mi je drago razmijeniti mišljenje s vama.

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 20:18   |   opcije


Horny, ovo se odnosilo na tebe. Ja sam uglavnom fina. :)))) Pozzz

Autor: Tiho_jezero   |   13.01.2014. u 20:19   |   opcije


ode tape,
a taman sam htjela reći nešto pametno :)

Autor: tajana46   |   13.01.2014. u 20:22   |   opcije


Pa reci,nije zaključao blog

Autor: Hornyzg   |   13.01.2014. u 20:44   |   opcije


neću,kad on neće vidjeti

Autor: tajana46   |   13.01.2014. u 20:55   |   opcije


Tape, lijepo si i točno sve iznio, treba pisati o ovim temama, životne su. Tiču se vićine, a posljedice su nesagledive, i na kraju pate svi.


dodala bih samo da su uzroci egoizam, hedonizam i bijeg od odgovornosti.

Autor: izabell   |   14.01.2014. u 22:02   |   opcije


Dodaj komentar