Čovjek govori istinu zbog sebe samog...ako ima karaktera
...ne zbog drugog...
...a time prokazuje i dokazuje, kakav je...
...ako ga laž tišti i nemre živjeti, a da ne kaže istinu, iako je pogriješio lažući, taj će prije ili kasnije reći istinu i na taj način si olakšati dušu...naravno i suočit se s posljedicama
...na drugom je partneru, može li prijeći preko stvari koje su se dogodile...
...ali onog časa, kad se netko odluči na prevaru, bilo koje vrste, a sad govorim o ljubavnoj (a ne o tome, joj, baš ti to dobro stoji, a osoba baš ne izgleda bogznakakoili slatka frizurica), mora računati na posljedice, jer 'ozna, sve dozna' i istina će na kraju izaći na vidjelo ovako ili onako
...a ako netko ulazi u prevaru s predumišljajem, nadajući se, da se istina nikad neće otkriti, taj je ili glup ili teški prevarant...ni jedno, ni drugo baš nije privlačno, jer to znači da omalovažava svog partnera, vjerujući da je taj drugi glup i neće nikada saznati za prevaru,a to je samo po sebi odvratno
...dosta ljudi podupire izreku, i ne bi nikada reklo prijatelju, čuj, ova ili ovaj te vara sve u 16...
...to se kao smatra prijateljstvom, da ne kažeš nekome da je prevaren, da ga, ko fol, ne bi povrijedio...koji bullshit
kao, ono što ne znaš, ne može te povrijediti, koje sranje, zar nije poštenije i hrabro se suočiti s prevarom i posljedicama i pokazati da poštuješ partnera, nego svinjski lagati
...svatko ima pravo na istinu, a onda je na njemu i samo njemu, da donese informiranu odluku, temeljem istine
17.01.2014. u 19:09 | Editirano: 17.01.2014. u 19:17 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
o mamo o đusi...eto malo svježeg daška s atlantika...baš je dobro došao! potpisujem sve što si rekla, jedino nemoj tražit da ti kažem...da! ha ha...
Autor: mai_sarai | 17.01.2014. u 19:18 | opcije
glasnik obično bude ubijen
njčešće mučeničkom smrću
Autor: spiljarnespiljarski | 17.01.2014. u 19:21 | opcije
Ma ja bih razdvojila to - reći prijateljici i reći partneru. Jer što ako prijateljica jasno da na znanje, kao Meija i Pogni danas, da ne želi znati?
Autor: Cococh-Anel | 17.01.2014. u 19:22 | opcije
Treba poštivati tu njihovu želju, po meni.
Autor: Cococh-Anel | 17.01.2014. u 19:23 | opcije
Mene je istina oslobodila od okova loseg braka.
Zahvalna sam za to.
Svima kazem istinu, ne mogu drugacije - ni necu!
Ipak,pazim da ne uvrijedim,ako bas moram rec.
Autor: caffedolce | 17.01.2014. u 19:26 | opcije
Koko, ja ne bi htjela ne znati, da radi budalu od mene i to godinama...ne rađe ću malo popatiti i znat ću da imam posla sa svinjom...pa ću onda odlučiti šta ću...kak možeš odlučivati o nečemu, ak ne znaš činjenice...oh, ili si toliko očajan, da prihvaćaš bilo koga bezrezervno, pa i varalicu i ne znam šta da napravi, o(p)staješ s njim
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:27 | opcije
Caffe, slažem se, ne treba biti grub i bezobrazan, ak se može, ni s jedne strane
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:28 | opcije
Dobro, to su dileme, reći prijateljici ili ne reći, da si joj vidjela muža ili dečka u gradu, kak se ljubaka s nekom
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:30 | opcije
...ali, kakva si joj prijateljica, ako joj lažeš...
...druga je opcija, otići do frajera i reći mu, čuj, vidjela sam te, ne dovodi me u situaciju da lažem svojoj prijateljici, reci joj sam...ako nećeš ti, ja ću joj reći, pa izaberi
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:32 | opcije
...i ne svaljuj na mene krivicu, ako kažem prijateljici da ju varaš, da sam ja odgovorna za raspad tvog braka ili veze, jer si sam odgovoran, samo ti...ali mentalne manipulacije, ako i funkcioniraju sa ženom, nemaju efekta na mene
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:35 | opcije
Za raspad mog braka nisu bile krive prevare, nego razlaz, polagan ali devastirajući, nitko nikoga nije varao...
bile su tu involvirane druge, možda još gore stvari, koje tinjaju dugo, dugo i nemaš pojam kad su počele, a bogme, dok se događaju, ne znaš ni kad će završiti...ali to je drugi film
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:38 | opcije
i opet se slažem s tobom đusi...hm...jel to ima veze s godinama? što sam bliže šezdesetima sve sam...bistrija uma?
Autor: mai_sarai | 17.01.2014. u 19:52 | opcije
Nije, taj način se rađa i razvija u tom smjeru, ne vjerujem da si ikada mislila u životu, da je laž OK...
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 19:58 | opcije
A o ljubomori i 'zdravoj dozi ljubomore'...to je subjektivno, za svakog je ta doza drugačija i u svakoj vezi je drugačija...tu dolazimo do onoga, tko je dominantan , a tko submisiv, jer to se može reći za skoro svaku vezu, iako...znam, znam, svi smo ravnopravni, ali neki samo na papiru i na Dan žena
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 20:03 | opcije
Ljubomora te automatski svrstava u one submisivne, nesigurne...ne kažem da treba glumiti, daleko od toga, ali kažem, da ljubomora izaziva averziju kod drugog partnera, i što ga više opsesivno okružuješ, on ili ona, ima sve veću želju izaći iz kruga
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 20:06 | opcije
muz moje prijateljice je niz godina bio u mene zaljubljen. najradije bi htio zivjeti u malom haremu s obje.
bio je za mene tabu. prijateljici nikad nisam nesto rekla. sigurna sam da je moja mudra prijateljica to
naslucivala, ali i ona nikad nije nesto rekla. znala je da u mene moze biti sigurna. sacuvala je svoj brak.
danas smo svi troje prijatelji.
Autor: magdal | 17.01.2014. u 20:07 | opcije
Ne mislim na tako nešto, jer vi ništa niste poduzeli u vezi toga i to je OK, pa i nije laž, jer simpatija je jedno, a realizacija sasvim nešto drugo ...šta se dogodilo - ništa
Govorim o tome, kadavidiš nekoga, očigledno su u klinču ili saznaš da imaju afer...to su poprilično delikatne stvari i svjesna sam da nema oštre granice i da se polja pokatkad djelomično preklapaju
Autor: juicy-mama | 17.01.2014. u 20:13 | opcije
da, polja se preklapaju. sto je realnost uporedjena sa ceznjom?
Autor: magdal | 17.01.2014. u 20:17 | opcije
Ne kažu badave da istina boli...
Autor: Hornyzg | 17.01.2014. u 20:21 | opcije