Jedan kratki osvrt na jučerašnju temu samohrani roditelja
Uzimajući u obzir jučerašnju raspravu što je po zakonu
samohrani roditelj naglašavam da neću po zakonu
nego po svom mišljenju.
Znači samohrani roditelji su svi oni koji sami,bez
partnera/ice odgajaju djecu.Nevažno jesu li ikada
bili u braku ili vanbračnoj zajednici ili nisu.Jesu li
razvedeni ili udovice/ci.Primaju li alimentaciju za djecu
od partnera/ce ili ne.
Po mom mišljenju svim samohranim roditeljima bi
država trebala isplaćivati alimentaciju za dijecu.
Roditelji koji ne odgajaju djecu bi trebali plaćati
državi tu alimentaciju,naravno ukoliko su živi i ukoliko
se zna ko je roditelj,otac/majka.
Htjeo bih još nešto reći.Svi bi trebali pre nego dobiju
djete,polagati neki test roditeljstva i tek kada ga
polože imali bi pravo biti roditelji.Samim tim i biti
samohrani roditelji.
23.01.2014. u 13:09 | Editirano: 23.01.2014. u 13:22 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Svi oni koji bi bili roditelji bez položenog ispita,ne
uzimaju u obzir slučajeve silovanja,bi snosili zakonske
kaznene mjere.Ne samo oni koji nemaju položen ispit
nego i oni koji imaju položen taj ispit,a imaju djete s
osobom koja nema položen taj ispit.
Autor: tape | 23.01.2014. u 13:17 | opcije
pa nećemo sve stavit u kalup. zašto se predat velikom bratu bez ispaljenog metka.
i mi se učimo roditeljstvu, kao što se djeca uče biti odrasli.
ne bi li nas špranca pretvorila u lego kocke?
zar bi različitost ostala samo u sferi genetike? šta kad spoznamo i tu mogućnost, selekcije uber genetskog naslijeđa?
dobro je ovako. u različitosti zapravo leži ključ opstanka.
serijska proizvodnja devalvira proizvod.
a nije ni fer nekome oduzet mogućnost da probije predodređeni potencijal niti ke interesantno kad se ne može tropat.
tape, jebeš uniformnost
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:32 | opcije
da su sva djeca ista, onda bi postojao obrazac roditeljstva.
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:34 | opcije
kad imaš svojih desetoro, šabloniziraš odgoj zbog lakšeg pristupa.
da imaš vremena i volje, svakom bi pristupio drugačije.
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:35 | opcije
jedno je reć ne ubij i ne ukradi.
zar je to sve što djetetu treba od roditelja?
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:36 | opcije
a može nas se 50 ovdje naredat s komentarima i svi ćemo trubit u svoj rog.
upravo u tome leži odgovor da šprance ne može bit.
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:37 | opcije
ako je u Oslu glupo udarit dijete po guzici, možda je u Nairibiu poželjno
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:38 | opcije
možda će u Oslu to bit također poželjno za 100g
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:39 | opcije
kako podvuć crtu i reć "od danas ovako".
a šta je sa svim onim što smo ponijeli iz vlastitog doma, s onim kakvi bi htjeli bit, s onim što želimo naßoj djeci jer ih pripremamo za budućnost kakvu je sami percipiramo a ne kažu nam tako u Dnevniku?
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:42 | opcije
i što ja seruckam tebi ovdje po blogu kad tebe nema?
odoh radije spavat
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:43 | opcije
sad još zahvali mami i tati. :)
Autor: styx | 23.01.2014. u 13:44 | opcije
i pokaži lentu.
Autor: styx | 23.01.2014. u 13:45 | opcije
hvala mama što si me dojila i hvala tata što si mi bio dobar uzor.
zzzzzzz
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:45 | opcije
klap klap
Autor: styx | 23.01.2014. u 13:46 | opcije
kako biti roditelj,
ne može se nigdje naučiti tape...
I učitelji nekad ne uspijevaju odgojiti svoje dijete.
Isto kao što od roditelj moraš naučiti
kako se jede, tako i svaki roditelj sam mora
naučiti kako biti roditelj.
Nema šablone, recept ne postoji.
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 13:58 | opcije
Vidim da ste pogrešno protumačili taj tekst roditeljstva.
Ne odnosi se to na kako ćeš odgajati djecu,neg na to
što znači biti roditelj i koje su tvoje obaveze kao roditelja.
Da te pripremi na to što te kao roditelja čeka.
Nije nimalo lako biti roditelj i vi koji ste roditelji i odgajate
svoju djecu to znate bolje od mene koji nemam djecu.
Zato pre nego se postane roditelj trba da se položi test
roditeljstva,da se pokaže zrelost i sposobnost za biti roditelj.
Autor: tape | 23.01.2014. u 14:20 | opcije
razmišljam tako o nekim trenutačnim problemima u mom roditeljstvu.
Autor: styx | 23.01.2014. u 14:31 | opcije
mislim da ću nastavit dojit svoje klince.
Autor: styx | 23.01.2014. u 14:32 | opcije
bolje i to nego potpuna bezidejnost. hm.
Autor: styx | 23.01.2014. u 14:32 | opcije
:)
Autor: styx | 23.01.2014. u 14:32 | opcije
tape..da bi se nešto polagalo...potrebno je ustanoviti pravila..pa onda valjda i postoje točni prihvatljivi netočni i neprihvatljivi odgovori
zašto ti misliš da se ne zna što je osnova roditeljstva u smislu brige..pa to je urođeno, zar nije?
a kod koga nije toliko izraženo, taj ionak niš ne kuži
ali vjerujem da svi koji se ne brinu...itekako znaju da se ne brinu..samo kaj se prave bedasti...to je nešto drugo
ali ja sam sigurna da svi koji imaju djecu znaju da ona trebaju i brigu i pažnju i odjeću, dom, hranu, grijanje, školovanje i sl.
dakle o čemu ustvari ti?
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 14:45 | opcije
ako ipak misliš da je nedopustivo da neko ko živi u potleušici i ima već 10 komada djece i svi šmrkljavi, neuredni ovakvi onakvi i spavaju i žive u 15 kvadrata..pa oće imati 11..pa je to nedopustivo
znaš i takvo razmišljanje je isto nedopustivo
iako mi kao obrazovani i ovakvi možemo imati svoje mišljenje da je to pretjerano, nebriga i sl..ne možeš nekome zabraniti da ima djecu...možeš sugerirati, možeš možda pomoći..ne moraš ništa....ali ne možeš zabraniti'
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 14:49 | opcije
a zakaj nitko ne spominje da imamo nekaj kaj nema veze s odgojem, a ima s temperamentom koji smo naslijedili?
i da puno puta klasične, uobičajene odgojne metode su kontraproduktivne :P
Autor: meija | 23.01.2014. u 14:57 | opcije
heh da ..samo kaj ima temperamenata koji čak nije ni naslijeđen, jer nije..pa ispada da je poštarov:PPP
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:02 | opcije
a i khm...kam bi država došla da svakome daje alimentaciju cijelo vrijeme?
to je bzvze...ali svakako može pomoći..država jel i to u dovoljnom broju jaslica, vrtića, škola, školskog prijevoza, organiziranog školskog prijevoza, besplatnih udžbenika , jeftinijim pelenama, dječjom hranom i sl..dakle masa povlastica..i napokon..porezni odbitak..za uzdržavanog člana..je isto neka vrsta povlastice
pa nije nužno da plaća baš alimentaciju
a napokon..šta ako se ja sad odlučim na umjetnu oplodnjuu i budem samohrana majka...zašto da onda za takav mojizbor bude dužna država plaćati????
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:06 | opcije
ja sam uvijek mamu matirala da sam na tatu, pa mi nije imala kaj dalje za prigovoriti jer bi sama sebi skočila u usta ;)
a fakat sam 90% njegova :)
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:10 | opcije
Ladona mislim da nije kod sviju urođeno.
Neki o tome uopšte ne razmišljaju dok ne postanu roditelj.
Pre svega se to odnosi na mlade koji čak i ne razmišljaju
o tome da bi mogli biti roditelji nego se iznenade kada
shvate da će neplanirano postati roditelji.
Osim toga neki postaju roditelji misleći već ćemo nekako
odgojiti djete kao što su naši roditelji odgojili nas,a u stvari
i neznamo koliko je bilo potrebno truda i odricanja našim
roditeljima da bi nas odgojili.
Dalje oni koji se prave bedasti prave se jer nisu polagali
test za dozvolu biti roditelj i ne snosi nikakvu zakonsku
odgovornost za ne brinjenje.Na žalost posljedice te
neodgovornosti snose djeca.
Polaganjem tog testa ujedno i preuzimaš zakonsku
odgovornos za roditeljstvo.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:11 | opcije
da li znaš da je naša draga država stavila porez na boce s kisikom, i tak povećala cijenu, a namijenjene su klincima koji imaju respiratornih problema i ne mogu živjeti bez kisika?
toliko o državi kao socijalno osjetljivoj
dodajem - fuj!
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:11 | opcije
i kaj, ak se dogodi da netko ne položi spit po nečijim kriterijima?
Par se mora rastati? Živjeti bez djece?
Po čijim to pravilima bi se nekom moglo zabraniti da ima djete.?
Da li bi se pravila mijenjala kako napreduje civilizacija?
Da li si se kriteriji za polaganje ispita dizali ili spuštali.?
Joj, tape...ne bi ti to išlo...
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 15:14 | opcije
tape..a daj...a zakaj bi ja sad sa recimo 20 razmišljala o pravima i obavezama..roditeljstva..ako nemam djecu--a ako ih ne želim ima načina i načina...
ne ne slažem se sa tim tvojim Polagajem Testa...jer zalazi u nacističku spiku...
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:15 | opcije
dakle...što treba napraviti da se TO ne Dogodi i da nam Ne Treba ispit...
ljude..djec sadašnju treba obrazovati, poučiti,učiniti odgovornim za svoje postrupke i upozoriti da će imati neželjene posljedice ako ne budutzv. pametni..
dakle nikakvi testovi...već poduka obrazovanje informranje
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:17 | opcije
tape...(nemoj se ljtiti)...ali, jel to znači da bi tvoji roditelji dobili dozvolju da imaju vas jedanaestoro?
Ili misliš, da bi ih ispit zaustavio na dvoje ili troje?
Možda se ti ne bi ni rodio u tom slučaju.
Bi li te ta činjenica zadovoljila?
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 15:18 | opcije
Ladona moraš položiti test i dokazati da si zrela i sposobna odgojiti
djete koje si dobila umjetnom oplodnjom ili usvajanjem.
Nemože svako biti umjetno oplođen niti usvojiti djete.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:20 | opcije
a i zaboravlja se ili se negira ili se ne razmišlja o recimo...sasvim tajnoj i tihoj djelatnosti doktora..koji na zamolbu roditelja..koji ima već dijete sa smanjenim potencijalima, sposobnostima..dakle ne baš inteligentno..da im napravi vazektomiju i sl...da se ne bi dogodilo neželjeno..a što sa onima koji o tome nisu razmišljali, jer ne znaju???
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:23 | opcije
tape????ma nemoj
o čemu ti??
o podobnim i nepodobnim???za umjetnuoplodnju?? za usvajanje??
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:24 | opcije
i mi se učimo roditeljstvu, kao što se djeca uče biti odrasli.
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 13:32 | opcije
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 15:25 | opcije
kad usvajaš ili si samo udomielj, naravno da prolaziš određenu provjeru..ali to nije spika o kojoj ti pričaš
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:25 | opcije
fly...upravo tako i to je jedino ispravno
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:27 | opcije
kakav crni test, tape?
kak ceš polagat test ak nisi ni okusio kaj znači biti roditelj? di se to može naučiti?
Autor: Bell13 | 23.01.2014. u 15:31 | opcije
Vrbice neka svako sam odredi,odluči koliko će imati
djece.Kada kažem svako mislim na svaki par,a ne
pojedinačno.Važno je da može školovati i othraniti
svu djecu.Ukoliko ne može onda nek ima koliko može.
I nema veze jesam li ja jedno od onih koji su da kažem
taj grubi izraz višak.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:32 | opcije
a da prvo polažemo test da li smo zreli za brak?
ne, za vezu...ček, možda za, kaj ide prije veze....
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:34 | opcije
tape...da mi ne ponavljamo već napisano...:)
Roditeljstvo se ne može naučiti...i the end...kraj...amen...aleluja..:)
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 15:35 | opcije
Flyngpicket učimo se i učit ćemo se,ali bi ipak trebali znati
dužnosti roditelj pre nego postanemo roditelji i trebali bi
preuzeti zakonsku odgovornost za roditeljstvo.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:37 | opcije
prije veze je iskričava kava
a prije kave iskričavo smsanje
a prije iskričavog smsanja je iskričavo tipkanje
e, al prije svega toga je login na iskru, po mogućnosti, premium ... :-)
Autor: Bell13 | 23.01.2014. u 15:37 | opcije
sorry tape, neozbiljna sam... ajd nebum više :-)
Autor: Bell13 | 23.01.2014. u 15:38 | opcije
Bell, fino si to posložila, kronološki :D
a tko bu bio u ispitnoj komisiji?
:)
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:39 | opcije
tape, malo si zabrijao. postoje zakonske obveze koje se tiču roditeljstva jer ako ih netko krši, oduzima mu se pravo na roditeljstvo
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:40 | opcije
tape...da bi neko imao svijest o pravima i zakonu..i kazni uslijed nepoištivanja zakonske odredbe....tu je država koja taj zakon treba donijeti i sprovesti ..i basta
sve ostalo je ograničavanje ljudskih sloboda...
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:42 | opcije
Ladona o čemu ja govorim?
Pa ko će drugi nego država da donese taj zakon.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:44 | opcije
tape...donijela je...odluku o naplati,alimentacije, najmanjoj svoti iste, sjedanju na račun i imovinu...to je sve što je mogla
ali nema govora o tečaju, kontrolnom i školi...daaj
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:50 | opcije
tape, država ne može i NE SMIJE biti iznad osobne slobode pojedinaca kad je o ovome o čemu ti pišeš riječ
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:51 | opcije
I još nešto.Vidim da su ovde uglavnom žene i one su
protiv ovakvog zakona.Dobro imaju pravo na svoje
mišljenje i svoj stav,kao i ja na svoj.Samo me čudi jer
su upravo majke te kojima očevi u većini slučajeva
kažu po noći "Zar ne čuješ da dijete plače!Ustani i
pobrini se o njemu" Ili "Otiđi djetetu na roditeljski,odvedi
ga doktoru" Znam sada će muškarci udariti po meni.
No to je istina u najmanje 60% slučajeva.
I to su neka od obaveza oba roditelja.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:52 | opcije
kad bi se ostvarili tvoji snovi o ispitu za roditeljstvo,
mislim da bi ljudskom rodu prijetilo izumiranje...
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 15:53 | opcije
Meija dali može i dali smije to je stvar države i prava
a ovo je samo moje mišljenje,a ne zakon.
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:55 | opcije
Vrbice hoćeš li mi reći zašto misliš da bi pretilo izumiranje?
Na osnovu čega donosiš takvo mišljenje?
Autor: tape | 23.01.2014. u 15:57 | opcije
kolko god da ti je mišljenje utopističko i sve u najboljoj namjeri..ono je isto tako i jako opasno..
a put u pakao popločan je najboljim namjerama
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:57 | opcije
bok društvo! :)
Autor: meija | 23.01.2014. u 15:59 | opcije
zato, tape, što je takav ispit nemoguće provesti. I zato, što mislim,
da bi pitanja bila takva, da bi malo tko položio takav ispit.
I zato što bi to zadiralo u slobodu čovjeka i zato što ima previše, kultura, naroda,
vjera i svega ostalog. I svaki budući brašni par, ide na takozvani "vjeronauk" prije crkvenog
sklapanja braka, pa se ipak razvode...e, moj tape u kojoj dimenziji ti živiš..:?
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 16:03 | opcije
u pravu si vrbi...:)))
postavila si i pravo pitanje..i usporedbu...i zakaj je npr. onda dozvoljena rastava ako znamo da u crkvi nema rastave
a ljudi se ipak rastaju iako su prošli predbračni tečaj i znaju sakramente i svašta nešto?
dakle kazniti ih?
čime?
ne dozvoljavanjem rastave?
kako?
ne smiju se opet ženiti crkveno?? uuuu stvarno gadna kazna:PP
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 16:08 | opcije
dona..:))
tim više što zajeb u ispitu sa djecom, nije brak kojeg možeš razvrgnuti.
Kome bi ti take vratio takvu djecu, kad roditelji zeznu stvar? (a položili su taj tvoj ispit)
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 16:11 | opcije
*tape*
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 16:11 | opcije
zato, tape, što je takav ispit nemoguće provesti. I zato, što mislim,
da bi pitanja bila takva, da bi malo tko položio takav ispit.
I zato što bi to zadiralo u slobodu čovjeka i zato što ima previše, kultura, naroda,
vjera i svega ostalog. I svaki budući brašni par, ide na takozvani "vjeronauk" prije crkvenog
sklapanja braka, pa se ipak razvode...e, moj tape u kojoj dimenziji ti živiš..:?
Vrbice jel teži test polaganja vozačkog ispita ili test
roditeljstva koji bi govorio o ozbiljnosti roditeljstva
i o dužnosti roditelja prema djeci,bez zadiranja
u to kako ćeš ih odgajati.
Svi koji žele vozita na primjer auto polažu vozački
ispit i niko bez vozačkog ispita ne smije voziti,a da
ne snosi zakonske posljedice.
Jel se time krše slobode čovjeka da vozi svoj auto?
Negdje se vozi desnom stranom negdje lijevom i opet
svi moraju polagati vozački ispit.
Zar je onda problem što su neki vjernici,a neki nisu?
Neki polože vozački ispit i prave greške u vožnji i bivaju
zakonski kažnjeni,zašto nebi i kao roditelji bili kažnjeni
ukoliko ne izvršavaju zakonsku obavezu kao roditelji?
Opet kažem to je samo moje mišljenje i ne mora biti ispravno.
Niti se drugi moraju složiti samnom.
Autor: tape | 23.01.2014. u 16:25 | opcije
kolko god da ti je mišljenje utopističko i sve u najboljoj namjeri..ono je isto tako i jako opasno..
a put u pakao popločan je najboljim namjerama
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 15:57 | opcije
to zadiranje u osnovno ljudsko pravo
auto nije osnovmo ljudsko pravo
zbog auta i nepoštivanja završiš u zatvoru ak ne pomažu novčane kazne..a kud će onda djeca..fino ti je vrbi rekla..kam sa djecom ovih neposlušnih
propitaj to svoje mišljenje malo..radi onih pojmova tipa---sloboda..
al odustajem
Autor: ladonna2 | 23.01.2014. u 16:29 | opcije
Po mom mišljenju bolje je djeci u domu za siročad nego
s roditeljima koji ne brinu o njima nego ih zanemarju.
Autor: tape | 23.01.2014. u 16:32 | opcije
tape...slušaj donu...
djeca nisu auto, roditeljstvo nije polaganje vozačkog ispita.
A da se i desi nešto takvo (što je potpuni apsurd) i da roditelji moraju
naučiti, kako ti kažeš, kako ih hraniti isškolovati, kada im i što kupiti i bla, bla..
zamisli scenarij na sudu nepočudnog roditelja:
Sudac: Vi ste prošli ispit roditeljstva, a niste djetetu kupili cipele za ovu zimu.
Otac: Ali gospon sudac ostal sam bez posla. Nemam love.
Sudac: Sud nije kriv što ste ostali bez posla, slijedi kazna od 500 kuna.
Otac: Al, ja nemam novaca..pa rekoh vam da sam bez posla..
Sudac: To nije briga suda, nego vaša.
Otak. Ali ako me kaznite na proljeće djetetu neću moći opet kupiti cipele.
Sudac: Zakon se mora poštivati...to je vaš problem.
Ajmeeeee, tape, tape....ajd, odustajem i ja...:)
Autor: vrbica | 23.01.2014. u 16:37 | opcije
tape je u pravu glede sposobnosti (ne) mnogih ljudi da budu roditelji! za svaki kurac treba ispit, al roditelj može biti svatko! istina, postoje i ove zamke o kojima ti pričaš dona i vrbi....no da sam ja netko (a nisam) ja bih uvela neki cenzus...ako nisi to, ako nemaš to...e nemreš imat nit dijete? normalno, to bi bio ko neki ispit zrelosti...ko matura npr...no, ipak bih roditeljima ostavila pravo da sami odluče hoće li imati dijete ili ne? no, ako zaribaju, tada bi ih dala na...popravni!
Autor: mai_sarai | 23.01.2014. u 17:06 | opcije
wtf????
Tape, ne moramo mi ni poznavat zakonsku regulativu jer nas neznanje ne abolira od njegove presije.
Kužim da želiš dat do znanja da nije svak za roditelja jer ti rezultira svakakvim nusproduktima.
Al to je potpuno prirodno.
Djecu "stvaramo" jer nam je to instikt. Zar sumnjaš da se priroda nije pobrinula da nam uz nagon za produženje vrste ne osigura i sve što je neophodno za podizanje djece?
Dodaj tome i činjenicu da svaka represija koja zadire u opstojnost vrste ne može bit održiva i voila:
svak može bit roditelj. dobar/loš? who cares
umjesto ocjene na testu koji prizivaš, imamo konačni rezultat u vidu ljudi koje smo stvorili.
I paz sad spin. Greške nisu konačne. Djeca, kao odrasli ljudi, imaju mogućnost korigirati pogreške svojij roditelja.
A kako god se trudili da ih ne napravimo, radimo ih.
Autor: flyngpicket | 23.01.2014. u 18:00 | opcije