DROLJANI

Ispriča jednom jedan vrli Iskričar, od one civiliziranije i uljuđenije sorte, kak je on masu ovdašnjih povalio već na prvom ili drugom dejtu. Ono, s laganim gađenjem na licu: drolje.

Eeee, da je vrli Iskričar kojim slučajem upotrijebio pasiv ("bio sam povaljen") umjesto gordog aktiva ("povalio sam") te da nije spomenuo "masu" (zbirnu imenicu koja označava veliku količinu - paz'te, ne broj, količinu, bezličnu grudu!), ja bih njegovo gađenje smatrala časnim i opravdanim. Ovako, on je droljan. Niš više. Ni manje.

I nije uljuđen, nego je zatucana tradicionalistička seljačina poput svakog muškarca koji ženi eksplicite ili implicite uskraćuje pravo na seksualnu raspoloženost i dragovoljnost bez eksplicitne ili implicitne ucjene "Ja bih, ali (moraš me izvesti još dva-tri puta; moraš uložiti u mene bar ćevape; moraš mi obećati da ćeš me voljeti; moraš mi kupiti prsten, bundu, auto, kuću...)". Međutim, ovaj uskraćuje, ali aktivno: i dalje ševi takve. Njih masu. Takve drolje. Koje mu se gade. Pa tko je onda veća moralna dubioza? Te dragovoljke, ili masovno zgađeni aktivni moralistični povaljivač?

Droljan jedan!

I tak, već dugo se spremam napisati ovaj zapis, ali nekak mi se uvijek učini prekompliciranim, jer nedvojbeno je da drolje postoje, ali kak ih sad razlikovati od dragovoljki, a koji muškarac nije droljan ako ne znamo točno što je drolja, tj. ženski predmet za jednokratnu uporabu koja ne zaslužuje niti ono "hvala" iz tradicionalne američke izreke kojom se takve časte, a glasi "Wham Bam Thank You Ma'am!"... Evo, upravo definirah drolju: promiskuitetna žena koja ni ne očekuje drugo nego gađenje i jednokratno korištenje. Zašto je takva, o tom - potom, sigurno postoje razlozi, stoga ja ni takve ne osuđujem, ali je, gadnjikave su mi. A drolje pak razlikujem od kurvi, koje definiram kao žene koje razmjenjuju seksualne usluge, obično višekratno, za osnovnu životnu infrastrukturu, bez obzira čine li to prstenovane ili ne, dok bih prostitutkama nazvala one koje to čine na mahove, kako bi si osigurale ponešto luksuza, a osnove su već nekak sredile same.

Odlutah... Nije ovo o ženama. Nego o droljanima. Koji mogu biti očevi, braća, supruzi, prinčevi ili kraljevi, ali ženi, dakle, uskraćuju pravo na seks iz čistog užitka, bez odgode i računice, te takvu koja ispolji neproračunatu brzopletost pojebu s gađenjem, a odbace brže nego jednokratnu britvicu, i još se pride hvale kak su pametno postupili. Što su masu takvih iskoristili i odbacili. Je, da.... Nisu im nasjeli. Nego su ih povalili.

Naravno, njihove kćeri, sestre, supruge, princeze i kraljice nisu takve; sve dok to ne postanu. A onda su SVE žene takve.

I zašto ja baš danas pišem o tome? Zbog onog jutarnjeg spominjanja nasilja na blogu. Zato jer droljane smatram perfidnim silovateljima koji nikad, ama baš nikad neće završiti na sudu, bez obzira koliko (s)jebali neku ženu; zato jer mi je takvo nasilje možda čak i gadljivije od tjelesnog; vjerojatno zato jer te povaljene ni ne slute da su bile silovane, nego tko zna koliko dugo mozgaju u čemu su pogriješile i čime su otjerale svojeg vrlog droljana...

Ničim niste, drage moje. Plaćate ceh za buduće generacije žena, koje će se smjeti jebati bez ljubavi i/ili infrastrukturalne ucjene, ali i bez poniženja.

01.02.2014. u 14:59   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Sam Ti njih imenom i prezimenom :)

Autor: Hornyzg   |   01.02.2014. u 15:04   |   opcije


Naravno da su drolje isključivo žene, droljani ne postoje.
Kao što su nasilnici isključivo muškarci, nasilnice ne postoje.

Autor: jack_frost   |   01.02.2014. u 15:09   |   opcije


da.
zapravo je to podjela moći (i definicija odnosa):
"ševio/la sam"
"ševio/la me"
"ševili smo se"

Autor: styx   |   01.02.2014. u 15:09   |   opcije


Neki dan slušam priču instruktorice nekog plesa kojim se razbija stres...
Na pitanje voditelja "Pohađaju li tečaj više žene ili muškarci?" odgovara
"Pa..., više žene, ali zvao nas je i jedan muškarac. Doduše nije došao.".

Eeeej, nije "više žene", nego isključivo žene.

Autor: jack_frost   |   01.02.2014. u 15:14   |   opcije


Dečki, postoji samo ono u što vjerujemo.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:15   |   opcije


stiksa, osobno mi odgovaraju sve tri opcije :)

Autor: jack_frost   |   01.02.2014. u 15:16   |   opcije


Žene vjeruju da postoje muškarci s kojima se mogu pojebati bez odgode; muškarci ne vjeruju da postoje (časne) žene s kojima se mogu pojebati bez odgode.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:16   |   opcije


Žene vjeruju da muškarčevu čast ne treba propitivati kroz njegov stav prema njezinoj dragovoljnosti za seks. Mislim bar... Ne znam. Nisam sigurna. Ja je propitujem kroz SVE što mi se ukaže. Već na prvom dejtu.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:18   |   opcije


U stvari, ja propitujem već prije prvog dejta. Zato rijetko dejtam. I zato i ja mogu spušiti droljana na prvom dejtu.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:19   |   opcije


Jer njegov stav prema mojoj dragovoljnosti zapraf i nemrem dijagnosticirati prije nego što se odragovoljim. Jel' tak?

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:20   |   opcije


Moje mišljenje: ne ševi taj ništa ... samo misli da može ... žene od kojih se ima koristi (seksualne ili bilo kakve) NIKAD se ne naziva pogrdno u NIKAKVOJ prilici, situaciji ... treba slaviti takve osobine.
Naravno, odmah vidljivo da dotični NE MOŽE spadati u civiliziraniju i uljuđeniju sortu, i iako to sama priznaš kasnije u tekstu.
Oksi ... nešto :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 15:28   |   opcije


Đuro, čovjek ima faks, prestižan posao, manire i finu obleku. Vrlo je popularan u ovim krajevima, a ja čak poimence poznam nekoliko iz povaljane mase. Te koje poimence znam definitivno NISU drolje i NISU namjeravale jednokratnost, a kamoli gađenje. Jednostavno, precijenile su droljana - mislile su, zašto ne, pa frajer je SUPER.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:31   |   opcije


I ja sam jednom ovdje popušila droljana. Znala sam da je droljan već na prvom dejtu, ali toliko sam bila napaljena da mi je bilo svejedno. Točnije: mislila sam da mi je svejedno. Ipak me frapiralo što je droljan nakon tog unikatnog dejta smatrao potrebnim izbrisati nick i odbaciti SIM karticu. Srećom, zalomio mi se na samom početku - od tada znam na što mogu računati ovdje. A i šire.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:33   |   opcije


dobar.

problem je u tome kaj su muškarci (droljani) nekak naviknuli na stereotipe žena koje nisu prerasle bajke o princu (na konju ili bez njega), kojih je puno više nego ovih drugih.

pa se nađu u čudu
ne snalaze se
u vlastitoj promiskuitetnosti

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 15:34   |   opcije


Pa, to nisu neki kriteriji pri itobru (posao, faks, maniri i sl.)
Čak se može (ili bi trebao) i kočijaški rječnik podnijeti, ako su postupci na mjestu, lako za riječi i izražavanje.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 15:36   |   opcije


itobru=izboru

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 15:37   |   opcije


Đuro, postupaka nema dok se ne dese. Zapis je o prvom-drugom dejtu.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:42   |   opcije


Ane, je, cijela kultura je usmjerena na opravdavanje muškog promiskuiteta, neprovedivog bez ženskog, zar ne? ;-))

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:43   |   opcije


A kaj se žena tiče, mislim da smo mi većinom prerasle stereotipe o prinčevima, da smo sklonije stereotipovima o blesavcima... Svejedno, igramo na sigurno (uključujem i sebe) - kaj me košta malo duže stiskati koljena? Zapraf niš, a moglo bi se isplatiti... I da, kad to učinim, osjećam se droljasto. I silovano. Ali ipak - samo metaforički. Što je BITNA razlika!

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:45   |   opcije


jedno bez drugog nejde

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 15:48   |   opcije


nikad ne mislim..moglo bi mi se isplatiti
ako mi se sviđa, ne stišćem koljena
uživam i pružam užitak

moj veći problem je emotivno vezanje za likove s kojima se tak družim duže vrijeme

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 15:50   |   opcije


Moj osobni problem je to što me ne napaljuju mušarci koji me ne mogu pojmiti i prihvatiti onakvom kakva jesam. Srećom, celibat mi ne pada teško, znam jako puno djelatnosti koje me usrećuju i zato mogu dugo zdurati... Ali, ona popizdim i budem drolja, ako je ikako moguće, s nekim droljanom, pa smo kvit. Ako se zaribam i povalim nekog časnog muškog, e hebga, samu sebe bih na sud!

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 15:52   |   opcije


kaj se celibata tiče i tu mogu bit maratonac..al iz drugačijih razloga

predugo otpuštam

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 15:55   |   opcije


Eh, jbga (pardon my french) ... ne može se reći silovane ... može se reći obmanute, da, imale očekivanja tko zna kakva, ali punoljetne su, bez prisile ... stoji da psihička šteta može biti puno veća nego kod "klasičnog" silovanja.
Koliko god netko bio gad ili droljan, opet je morao nastupiti muško-ženski sex konsenzus.
A nasilje ... pa, ljudi Imbolc je, energije su danas takve ... potenciraju dobro ili loše.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 15:56   |   opcije


ne vidim problem ako padne seks na prvom dejtu. a ako se zaglibi sa takvima koji nekoga nazivaju drolja/na, tada je možda kriv drolja/n koja/i je krivo procijenio/la nedrolju/na.

Autor: kiril   |   01.02.2014. u 16:00   |   opcije


Đuro, baljezgaš... Uvijek je stvar u obmani. Silovanja u kojem tip ščepa ženu na ulici ili joj provali u stan su rijetkost, puno su češća ona obmanjivačka, ona je mislila da ide na dejt, otvoren za raznorazne ishode, a on je planirao jebačinu s jednim jedinim mogućim ishodom.

Doduše, i žene, nakljukane TV i magazinskim mudrostima, imaju blesavih iluzija, npr. da "ne" nedvojbeno znači "ne", osim ako ona zapraf ne misli "da", ali malo taktizira. Nažalost, svijet nije nedvojben.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:03   |   opcije


jbga..nemreš procijenit na prvu
nije to nekretnina

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 16:03   |   opcije


U stvari, umjesto da se zamaramo definiranjem partikularija koje neki postupak svrstavaju u silovanje, ajmo mi radije o psihologiji osoba, bez obzira na spol, koje ignoriraju tuđu osobnost i forsiraju svođenje na uporabnu funkciju. Koje se kasnije gnušaju, srame ili se njome hvališu. (Čini mi se da je kiril na dobrome putu - welcome!).

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:05   |   opcije


Naprotiv, pogledaj značenje riječi silovanje ... po tebi su svi silovatelji, jer svatko ponekad obmanjuje koji god interes i motiv bio.
A krivnja ... nebitno. Tko je kriv i sl. umne zabave samo produbljuju agoniju i mute percepciju.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 16:10   |   opcije


ta prepucavanje o krivnji su teži waste of time ... jel' kriv on što je obmanuo, ili kriva ona što je nasjela obmanjivaču ?
Who cares ?
Pick up the pieces and move on ...

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 16:11   |   opcije


gadim se sam sebi kako rijetko jebem
a silovanje, ne znam što bi to bilo
da znam jebao bih češće

Autor: staranaivan   |   01.02.2014. u 16:11   |   opcije


baš sam droljan!

Autor: staranaivan   |   01.02.2014. u 16:12   |   opcije


e, a možda je od žena naučio da bez popratnog folklora (od punjenja čevapima do prstenja i bundi) seks zapravo ništa ne vrijedi :)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:15   |   opcije


Hehe, je, ajmo se vaditi, svi obmanjuju, sve je imidž, percepcija rulz, stvarnost i tako ne postoji, jel'da?

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:15   |   opcije


zapravo smo mi digle cijenu.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:16   |   opcije


A ja kažem, rijetko kad je išta očigledno, binarni izbori su krajnosti do kojih nitko ne voli doći, fair play zahtijeva puno napora i pozornosti, a nitko nije unikat osim u sasvim prolaznom i sasvim nepovratnom trenutku svoje prisutnosti. Koju zato valja cijeniti.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:16   |   opcije


Razlika u percepciji, ništa više ... droljanu mogu biti i perfidni, i zlotvori i gadovi ... ali ja ih ne mogu nazvati silovateljima, koliko god oni obmanuli "žrtvu" ... u nekome svemiru, droljani su možda victims ? :D

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 16:18   |   opcije


Sikso, čovjek je nemoćan dok čuči i sere, a zamisli tek trudnog čovjeka koji čuči i sere. Dakle, žena koja nekih 30-ak godina svakog mjeseca riskira izloženost sranja u čučnju MORA postaviti neke preduvjete izlaganja takvom riziku. Tj., morala je. Prije nekih 10000 godina. Danas sranje i nije tak riskantno, ali blogme odagajanje plodova čulnosti jest. I zato žena opet treba i MORA postaviti neke preduvjete.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:18   |   opcije


*TRUDNOG sranja u čučnju

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:19   |   opcije


Đuro, ti upravo siluješ. Ponižavaš, omalovažavaš, obmanjuješ s ciljem izgradnje vlastitog imidža. I ja ti to dopuštam jer si mi nebitan, jer sam prerasla tebi slične primjerke. U nekom drugom kontesktu, lijepo bih ti uzvratila istom mjerom: pojebla, ispraznila frižider, ormar, bankovne račune i isplazila jezik. A onda frendicama pričala, s gađenjem na licu "Koja budala!".

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:21   |   opcije


*s gađenjem na licu ZAREZ, "Koja budala!"

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:22   |   opcije


I zato žena opet treba i MORA postaviti neke preduvjete.

to se odnosi na one fertilne

a kaj s nama nefertilnim?
mi bi trebale ili ne bi trebale postavljat uvjete?
i zakaj bi trebale postavljati uvjete, ako bi?

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 16:26   |   opcije


Zaista ne znam, koga obmanjujem i iz kojih motiva/pobuda ... imaš pravo misliti da je image ili sasvim 10ta stvar.
I dalje stoji, kad se o činjenicama i raspravi radi, argumenti su ti tanki i nastupa zaokret sa teme na osobne objede ... vide iz svemira :D
Ajd, osjećam se neželjeno ovdje ... raspravljaj sama sa sobom.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 16:26   |   opcije


nah. pražnjenje računa traje duže od jednog droljastog seksa.
stvar je u tom da kad seks izgubi prokreativnu funkciju, ne ostaje ništa drugo (a da nije fiktivni projekt) osim seksa radi seksa samog.
a na to se puno manje lijepi priča o dalje.
moguće da smo i mi i oni ustvari malo u disproporciji što ćemo sa tim.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:27   |   opcije


koji bi uvjet npr. ja trebala postaviti za raširit koljena osim podrazumijevajuće pristojnosti i uvažavanja osobnosti?

ne znam..možda sam skrenula s teme.
neću više, čpr.

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 16:28   |   opcije


S druge strane, ajmo razmotriti malo iskričarsku populaciju:

- Veleuvlažene, koje su picom ili njenim obećanjem ostvarivale bazičnu infrastrukturu i/ili ponešto luksuza, a sad kad se pica presušila i više nije tak apetitlih ne znaju smisliti kak će dalje i boje se suočiti s pitanjem o vlasitoj vrijednosti - jel moguće da više ne vrijede ništa, ili puno manje nego prije??? Takvima je i droljan sevap. Ajmo reć da takvu ne siluje, nego revitalizira, ha?

- Rezignirane, iživcirane, ujarmljene u potomstvo nekog droljana ili čak nedroljana, ali nedovoljno financijski aktivnog, koje jedva čekaju malo razonode, malo obećanja da može i drukčije... I takvima je droljan sevap. Ajmo reć da ne siluje, nego revitalizira, ha?

- Jednostavno napaljene, samostalne, samodovoljne i spremne na fair play, koliko ti meni - toliko ja tebi... Ajmo reć da je i takvima droljan sevap, da ih ne siluje, nego revitalizira, ha?

Čemu onda gađenje? I umasovljavanje? I taj odiozni aktiv u povaljivanju? Ha?

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:28   |   opcije


Đuro, očito najbrže dijagnosticiraš taktike kojima se sam služiš. Međutim, činjenica je da postoje i druge.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:30   |   opcije


droljani ispucavaju ćorke u masu, a mi pokušavamo udomit poneku zadnju neosušenu jajnu stanicu :D
štajaznam. onako, sve mi to ko krikovi očajnika, pomalo.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:30   |   opcije


Stiks, ti bi baš jako htjela da su muški nice, kaj ne? U međuvremenu te izjebu svakakvi. Neki možda i jesu nice.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:31   |   opcije


revitalizacija
baš domišljato

Autor: perce   |   01.02.2014. u 16:31   |   opcije


Imaš pravo, ja o temi, niti riječ o tebi ... nije ni 50ti komentara, već sam nasilnik, silovatelj ________ (dopišite).

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 16:33   |   opcije


Ane, ti u sridu! Da, upravo o tome je riječ: o uvažavanju osobnosti. I činjenice da ženska osobnost također može voljeti nesputani seks.

Ali, kad te netko odbaci kao tupu britvicu, dakle, sva svojstva tvoje vrle osobnosti, samo zato jer si pokazala da voliš seks bez predumišljaja, onda to nije nikakvo uvažavanje. To je etiketiranje. I silovanje. Jer osoba nije samo jedna stvar, jedna svrha i jedna funkcija.

Ukratko, za sve kojima je nejasno: silovanje isključuje sve drugo. Kraj se zna od početka. I kvit.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:33   |   opcije


ha. to je bilo dok sam mislila da su svi nice. neki i jesu. neki nisu, ali to ne znači da eventualni seks s onima koji nisu nice ne može biti ok i da mi može biti potpuno svejedno tko je drolja u tome. ili da će netko ispast drolja. zapravo nije više važno imenovanje u tome:)

otkad ti tako dijeliš na najs / nenajs? čak je i jedan najobičniji seks složeniji od toga.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:35   |   opcije


Ja bih ti još samo predložio da tako "veleumnu" tezu uobličiš u formu zakonskog (ustavnog?) amandmana gdje se definira silovanje ... da se odmah spremim na robijanje hihihi
Pozdrav svima, prihvaćam turpiju skrivenu u kruhu :*

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 16:38   |   opcije


vego, tebi je umjesto bilo kakvog komenta (jer iole i ovlaš čitatelju je jasno kaj te svrbi) bolje ostavit jedan meni inače jako dragi refren t. ujevića, al ovdje ga koristim u kontekstu u kojem ga ti i tvoja svakidašnja jadikovka upravo zaslužuješ....
"kako je teško biti slab, kako je teško biti sam, i biti star...i biti slab, i biti nemoćan, i sam bez igdje ikoga, i nemiran, i očajan..kada bih mogao biti drag..." toliko od "veleuvlažene" jbt..još će mi postat čast nosit taj nadimak s obzirom tko me apostrofira!

Autor: mai_sarai   |   01.02.2014. u 16:45   |   opcije


ak me odbaci ko tupu britvicu, jer ne uvažava moju osobnost, nije ni zavredil da o njemu razmišljam, a kamo li pišem blog.

potrošili smo se i to je to..a on može reć da me je potrošil, ak se njemu baš tak sviđa.
zabole me klitač kaj bu takav o meni mislil ili pričal
pff

Autor: ANERAK   |   01.02.2014. u 16:47   |   opcije


ustvari
sex kao oblik sportske aktivnosti
revitalizira
barem neko vrijeme

Autor: perce   |   01.02.2014. u 16:49   |   opcije


apsolutna podrška svim ženskim korisnicama Iskrice koje žele upoznati Droljane tj muškarce koji će leći na prvom spoju ...
možda da se stavi posebni Izbornik za takva upoznavanja ..
da se ne gube vrijeme i materijalni resursi
a svi bi bili zadovoljni

Autor: RI41   |   01.02.2014. u 16:50   |   opcije


Hm. Otkud odjednom JA postajem tema diskusije, a ne tip koji povaljuje i onda se gnuša (masovno) povaljenih? Otkud je odjednom terminologija pravno relevantna i moje osobno razlučivanje najs od nenajs također? I mene su povaljivali droljani, i ja sam bila drolja, ne uvijek s droljanima, i ne, nisam išla u zatvor zbog toga, valjda zato jer sam se sposobna pokajati i bez intervencije institucija.

A ti, mai, ne brini: dok ima lubrikanata, zaslužuješ epitet. Koji je jedini razlog zašto nisam banirala onoga koji ti ga je nadjenuo.

Idem jesti. Komodajte! :-))

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 16:50   |   opcije


nah.
zapravo i opet ništ od dokazivanja da postoje i "drolje" i "droljani".
samo oni koji imaju problem sa vlastitom definicijom seksa i/vs. odnosa.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:50   |   opcije


(zato što ti je podjela ovdje netipično crno - bijela)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 16:53   |   opcije


normalnu osobu smeta kad licemjerje postane prihvatljiva društvena norma,
što se žensko muških odnosa tiče,to licemjerje postoji je od Adama ili amebe do danas,
zašto je to tako,može li se ispraviti,ako itko nađe odgovor molim da mi javi

Autor: tajana46   |   01.02.2014. u 16:58   |   opcije


Uvijek kažem da smo mi više od naših spolnih organa. Brate mili, danas ima stvarno i muških i ženskih drolja. Ništa novo. Ali, neću nikom dozvolit da u meni vidi manje nego što jesam. Sve ostalo me baš briga. Seks ima potpuno drugu dimenziju kada prvo sebe i drugoga staviš u poziciju koju stvarno ima. Za to je potrebno vrijeme, a ja ga imam.

Autor: caffedolce   |   01.02.2014. u 16:59   |   opcije


Moram i ja jesti, da pojasnim (iako smatram da nije potrebno).
Tema nisi ti, što je svima ostalima vidljivo (bar se nadam), već teza o silovanju ... u tom pravcu je išao moj prijedlog.
A to, jel' ti teza veleumna na sarkastičan način ili nešto treće, jbga ... svi imamo momente gluposti.
Nije kraj svijeta, i ne znam što skačeš i proglašavaš nekog silovateljem ili ponižavateljem.
Dosta za danas, dobar tek.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 17:05   |   opcije


a ma, ajde nekom zabranite da u vama vidi bilo što. droljan eventualno može biti samo "glupan".
ne vidim našu pretjeranu žrtvu u tom da smo naletjele na droljana, bar ne veću od one da nas je netko prevario na blagajni.
što mi to može učiniti sa osobnošću? gdje je realno poniženje?
čiji je problem s očekivanjima? ako petljaš s glupanom, imaš realnu mogućnost da ćeš dobit serviranu glupost.
di je žrtva? obje strane bi trebale bit sposobne za kategorizaciju.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:06   |   opcije


promatrano hladne glave
zaista je tako
traume dođu kad je sve usijano
netko ko realno i nije žrtva
tada si to isproicira

Autor: perce   |   01.02.2014. u 17:11   |   opcije


Ti šta povale i onda misle da su pobijedili, za mene su to slabići. A to, kad netko generalizira, pa kaže sve žene su kurve, drolje ili svi muškarci su droljani, mislim da je to kao prvo nedostatak volje za spoznajom o istini i ostatak traumi iz nekog drugog doba. S time se osoba i ne želi zabavljati, najlakše je etiketirati - ona je drolja ili on je droljan...

Autor: caffedolce   |   01.02.2014. u 17:19   |   opcije


i to nije silovanje. eventualno manipulacija.
jer s druge strane ima puno više dobrovoljnog pristanka da bi se tako oštro okarakteriziralo.

meni nije "droljan siluje" nego u najgorem slučaju "glupan manipulira", a to je skroz druga kategorija.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:20   |   opcije


on/a manipulira
i za sobom ostavljaju
ljude nesposobne za nešto zaista vrijedno
to je zločin

Autor: perce   |   01.02.2014. u 17:32   |   opcije


bje jedna prekrasna serija...o prekrasnim ljudima...dražesni pupoljci svibanjski...o prekrasnim ljudima, no gotovo da je teško povjeroat u takve kad ti vega još uvijek nemreš preći preko "blagodati" koje sam imala kao "veleuvlažena"...a moj pokojni nuž je polojni već 2. g...a 7 više i nismo supružnici...to mi gotovo liči na nekrofiliju...jer eto ti i danas pišeš citiram
"S druge strane, ajmo razmotriti malo iskričarsku populaciju:

- Veleuvlažene, koje su picom ili njenim obećanjem ostvarivale bazičnu infrastrukturu i/ili ponešto luksuza, a sad kad se pica presušila i više nije tak apetitlih ne znaju smisliti kak će dalje i boje se suočiti s pitanjem o vlasitoj vrijednosti - jel moguće da više ne vrijede ništa, ili puno manje nego prije??? Takvima je i droljan sevap. Ajmo reć da takvu ne siluje, nego revitalizira, ha?...."

Autor: mai_sarai   |   01.02.2014. u 17:34   |   opcije


Najedoh se. Moram offtopično: najbolje kuham kad nemam pravih sastojaka. E, danas ih nisam imala. Mljac!

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:34   |   opcije


vi o seksu ili o lošim vezama?
ako si pristao na seks, nisi potpisao ugovor da a) onaj s kim se seksaš neće ispasti glupan droljan, bla
b) seks uključuje bundu i ćevape.
inače to nije seks nego nešto drugo.

ako si pristao na seks na prvom, drugom dejtu, što može biti u ugovoru osim seksa?

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:35   |   opcije


Ovak, nis sigurna da sam sve komentare dovoljno podrobno iščitala, ali koliko mogu na pun želudac, toliku ću uzvratiti:

Stisko, ti se ne osjećaš poniženom i iskorištenom kad te prevare na blagajni? Ja da. Priznajem, djelomično i stoga jer od sebe očekujem da ću to spriječiti, a kad ne spriječim, žderem se što je gori od mene dobio od mene nešto što mu nisam namjeravala i ne želim dati.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:36   |   opcije


jel moguće da to ljubomora progovara iz tebe za tima i takvima koje su bile to kaj ti nisi?

Autor: mai_sarai   |   01.02.2014. u 17:36   |   opcije


ne. mislim da je problematičan onaj koji na blagajni krade.

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:37   |   opcije


Tajana, potpisujem ovo o dominaciji licemjerja: kad licemjerje postane općeprihvaćena norma, nema bliskosti. Ali ima svakovrsnih manipulacija.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:37   |   opcije


Caffedolce: da, to zahtijeva vremena. I volje da se ono baš za to koristi. Nemaju ga svi - ni vremena, ni volje. Daje li im to pravo da nam obećaju, bilo vrijeme, bilo volju, a onda se belje kak smo spušile isprazno obećanje?

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:38   |   opcije


Đuro: uslast ti bilo. I klopa, i blogovi o tome kak si neku otfural doma na svoju krasnu kosu, glas, stas, auto i kajtigajznam kaj sve ne. Ako su zato otišle, niš bolje od tebe nisu ni zaslužile. Ali, ako nisu, eeeeee, jebga, silovao si. Ako ne njih, onda blog svojim pričama.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:40   |   opcije


i može me naljutiti. ali je ponižavajuće za kradljivca. pa nisam ja krivac, majkumu, što sam se zatekla baš kod faličnog blagajnika:)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:40   |   opcije


Styx, i ja mislim da je problematičan droljan. Ali on svejedno bolje prođe. I to mi ide na živce.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:40   |   opcije


Ne daje im pravo. Ali, možemo izabrati da im to suptilno pokažemo. Dok je na vrijeme.

Autor: caffedolce   |   01.02.2014. u 17:40   |   opcije


ja mislim da je jedini problem kod sexa na prvom spoju ako je on loš tj nije zadovoljio par

Autor: RI41   |   01.02.2014. u 17:41   |   opcije


ma vraga bolje prođe. pa na kraju krajeva, on je taj kojem se seks gadi:)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:41   |   opcije


Mai, je li moguće da te uzrujava neka žena koja svoju anatomiju nikad nije smatrala svojim najjačim adutom? Zašto, zaboga??? Pa ti si preotela menadžera njegovoj želji i vozila se u sportskom autu! Ja, evo, nisam. Vozila se u sportskom autu. Bar ne novom.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:42   |   opcije


dobar sex i dovede do frustracije
kad ga nestane
nešto poput dobre droge
super je sve dok je ima

Autor: perce   |   01.02.2014. u 17:43   |   opcije


*žeNi - valjda frojdovska omaška ;-))

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:43   |   opcije


Ovak, moram se povaliti, teško mi ovak mudrovati... Po mojem, seks na bilo kojem dejtu je seks, ni manje ni više od toga, tj. želje da nam bude tjelesno ugodno s drugim bićem; i ne bi trebao nikoga navoditi na gađenje, osim ako je nepredviljivo degutantan, a pri tome mislim na određene vrste parafilija, koje nikome ne pišu na čelu, a zapraf su moguće. Međutim, nekak je normalno da su žene drolje kad se seksaju, nego da su muškarci droljani kad se seksaju sa ženama koje smatraju droljama, a takvih je, sudeći po primjerku iz zapisa, masa. Mene to ljuti, štoviše, pobuđuje u meni gađenje prema droljanima. Jebga! Možda nisam u pravu, ali utrobu baš i nemreš kontrolirati: kad ti nešto loše sjedne, bljuje ti se i kvit.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:52   |   opcije


ha ha...svatko vidi to kaj hoće...a ti si bar obrazovana žena vego (kad tako gleda baba ili netko iz neke primitivne sredine razumijem) da ne funkcioniraš po stereotipima...no kako je jasno da su u pitanju upravo kak veliš...frojdovske tihe patnje ne preostaje mi drugo nego da te ostavim u njima! ne patnjama već stereotipima.btw baš san jučer taj koment stavila kod sebe...da se divim ljudima koji nemaju pojma o nekim ljudima i stvarima sebi uzimaju za pravo da o istima sude kao da su svjedočili...o tempora o mores

Autor: mai_sarai   |   01.02.2014. u 17:54   |   opcije


A opet, samim dolaskom na Iskricu, mi žene deklariramo svoju dragovoljnost prema seksu. Na ne zna se kojem dejtu. I u umu droljana mi smo automatski drolje. U 30+ godina aktivnog seksualnog života nisam doživjela ni približno toliko sumnjičenja da sam drolja, niti upoznala toliko droljana koliko sam ovdje, u samo 5-6 godina. Od kojih sam veliku većinu provela s njima seksualno neaktivna.
Doduše, uvijek je moguće da sam ranije bila vještija u samoobmanama, tak da RL droljane nisam ni primjećivala, ili sam samoj sebi pripisivala krivnje zbog nerazvoja događaja... Bum o tome malo promozgala. Kajaznam. Ovdje postoji pisani trag.

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:56   |   opcije


pa onda smo si kvit.
njemu se bljuje od drolje koju je povalio, nama od droljana kojeg smo povalile. to mi je nekako pravedno.
loš izbor, i to je sve:))

(ja sam off)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 17:56   |   opcije


"droljani" hahahaha
vega vega ;)))

Autor: sanchainusrcu   |   01.02.2014. u 17:58   |   opcije


Mai, tebe sam kroz pisanje i pojavu upoznala taman dovoljno da mi bude dosta. Zaista prema tebi ne osjećam ni ljubomoru, ni bilo kakvu negativnu emociju, ali zaista - prije bih rekla, sažaljivu simpatiju. Uostalom, ti si se svojom veleuvlaženošću sasvim lijepo realizirala. Nema puno ljudi na ovome svijetu, a mislim i na onaj izvan Iskrice, koji bi se time mogli pohvaliti. To što si sad pomalo smiješna, pa kaj onda, svi mi vremenom postajemo komični. Bolje to nego katatonični. Ajd, sretno ti bilo!

Autor: vegavega8   |   01.02.2014. u 17:59   |   opcije


http://youtu.be/W_o0GpU_4DU

Autor: perce   |   01.02.2014. u 18:08   |   opcije


(zapravo si razmišljam kako ima upravo finog, perverznog gušta u povalit droljana za kojeg ćeš kasnije znat da mu bude bilo muka jer si bila drolja:))
sadistički, a? hm. :D

Autor: styx   |   01.02.2014. u 18:12   |   opcije


u osveti nema slasti

Autor: perce   |   01.02.2014. u 18:14   |   opcije


veljača će. sredite nekog. za osvetu, cure. za osvetu njihovim podmuklim iskorištavanjima :)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 18:14   |   opcije


ih, perce. ne morali :)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 18:15   |   opcije


samo da se on ne pretvara da mu je muka ,a ustvari uživa ,što bi rekao pokojni Biće Mladinić "pila naopako "

Autor: RI41   |   01.02.2014. u 18:15   |   opcije


a da. ono, lažni droljan. fak :)

Autor: styx   |   01.02.2014. u 18:16   |   opcije


množenje zombija
tak ti ja to gledam

Autor: perce   |   01.02.2014. u 18:17   |   opcije


em droljan em lažni ..
katastrofa
a onda te još jednom pozove
katastrofa na kvadrat .....
stvarno nije lako ....

Autor: RI41   |   01.02.2014. u 18:20   |   opcije


da ne pričam i ne ponavljam onu dirljivu o mojim očima. sve znate.

Autor: krelec   |   01.02.2014. u 18:25   |   opcije


Evo, još nešto s čim se ne slažem, ne sa samom tezom, već generalno ... "I u umu droljana mi smo automatski drolje."
Ja sam možda lud, ali nijednu zaista ne vidim kao drolju, jel' to zbog opravdanja vlastitih svjetonazora (svaka koja je sa mnom je bar malo pametna i to moram cijeniti hihihi) ili nečeg trećeg, nebitno.
Dobro, ne smatram se droljanom.
Vraćam se na ono ... da zaista mi nije jasno čemu proglašavanje nje/njega droljom/droljanom sa planete Drolj ... ovako ispada da je jednaka percepcija nje koja vidi droljana ili čovjeka kojem su takve žene drolje.

Autor: GeorgeClooney_pravi   |   01.02.2014. u 18:30   |   opcije


Ja sam se htio pridružiti jednim objektivnim komentarom,ali eto, Berlusconi je to več rekao,poprilično uglađenije.
http://www.youtube.com/watch?v=q6zq7o1p8EM

Autor: krize   |   01.02.2014. u 19:21   |   opcije


Zanimljiv zapis Vega. Necu se nametati. Samo bih kratko komentirala koliko puno zena moze osvijestiti u kratkom roku ukoliko se ne samozavarava. Godinu dana iskre, dalo mi je shvatiti da je jedino opravdanje za neki odnos s muskarcem moje veselje . Pragmaticnost u samoocuvanju ne ponistava kvalitetu dozivljaja u bitnom. Zene se cesto traze u naucenim stereotipima, a nisu naucile biti svjesne ni unutar, a niti izvan tog okvira. A muskarci su u stereotipima isto. Smatram da smijem mogu i hocu sve sto i muskarac. Ako me volja, povali i zahvali, s tim da me to dugorocno ne veseli. Bilo koji odnos u kojem se ljudi poticu na razvoj je pozeljan. Ponekad su to i droljan iskustva. Cim prije se covjek nauci tim bolje, ali ucenje ne ide dobro uz samozavaravanje. Svjesnost. Pa ako je svjesnost, i ako je kriza da se covjek mora hitno kresnut i to je ok s tim da onda barem zna sto radi.
Pozdrav svima. Toliko.
Hvala vegi na toleranciji i zanimljivoj temi.

Autor: agentica_tajne_sile   |   01.02.2014. u 19:46   |   opcije


I onda kažu da je swinganje problem?Tam smo svi droljani i drolje :)

Autor: Hornyzg   |   01.02.2014. u 19:56   |   opcije


Dodaj komentar