ako je muškarac u sretnoj vezi sa svojom suprugom,mora da je toliko glup da ga nijedna druga neće

....izjava je koja usrećuje pripadnike jednog i drugog spola.

Muškog,jer je to potvrda da je njihovo švrljanje znak nenadjebive inteligencije a istovremeno i inteligentnog mačizma koji se ponose..

Ženski dio izjavu koristi za teoriju da samo one mogu biti temelj braka i njegove vrijednost.
Što je muškarac pri tome gluplji, lakše je njime manipulirati i preuzeti zasluge za tako sretan razvoj veze.

Nekima bi čak i saznanje da je to izjava renesansnog mislioca iz 16. stoljeća dalo autentičnost njihovoj dubokoumnosti.
Jer,kao,valjda čovjek zna što priča!?

A kako je kroz ovih 5 prošlih stoljeća čovjekovo mišljenje evoluiralo a nagon ostao na istom nivou,teško je i zamisliti dokle dopire korijen takvom načinu razmišljanja.
Ipak,brak s vremenom gubi na svojoj vrijednosti,pretvara se u bezvrijedan potpis na papiru a čvrstoću sretne veze ne bira samo jedan partner.
Neovisno o inteligenciji jednog ili drugog.


Osim ako se ne zadovoljavamo mišlju od prije 5 stoljeća.

A i to govori nešto o nama.

11.02.2014. u 10:17   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

nešto ti puno oko braka u zadnje vrime:-PP

Autor: azurna_kuglica   |   11.02.2014. u 10:18   |   opcije


šta se ženiš Polpetto ? :-)

Autor: caffedolce   |   11.02.2014. u 10:20   |   opcije


mislim da ta gornja rečenica u naslovu govori o zavisti onih koji nemaju sretan brak

badave ti svi seks trofeji , ako nemaš ljubavi, a u braku, ako je sretan može biti jaaaakooo lijepo
puno ljepše nego kratkotrajno zadovoljstvo x100

Autor: caffedolce   |   11.02.2014. u 10:22   |   opcije


E vid njih.....:)))


Samo ga se sjećam a imam tri dobra razloga za to.:))

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:28   |   opcije


ja znam i koja..:-))

Autor: azurna_kuglica   |   11.02.2014. u 10:29   |   opcije


A ja dva razloga ! :-))
Jedan od 9 a jedan od 13 godina :-)

Autor: caffedolce   |   11.02.2014. u 10:29   |   opcije


Cd,naslov je misao iz 16og stoljeća. A ima pobornike i dandanas.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:30   |   opcije


hm...
može se tumačiti i da je žena sa smanjenim kriterijima i da joj je takav muškarac dovoljan

(viš mobilni kak ja dođem k tebi, a ti nećeš k meni ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 10:30   |   opcije


Haha ja i plavetna imamo i sekundarne razloge...kao nusprodukt.;))

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:31   |   opcije


ljubi te...Plavetna
i giba spremat ručak....za razloge...najljepše:-))

Autor: azurna_kuglica   |   11.02.2014. u 10:32   |   opcije


Brak je suživot,zajednica uvjetovana zajedničkim inetersima i ciljevima.Ako se uz to još posreći i malo ljubavi,onda je to super :)

Autor: Hornyzg   |   11.02.2014. u 10:32   |   opcije


ne znam od kad su ta pravila, polpetto, ali, meni je najjače ovo na kraju gdje se priča o potpisu na papiru i gdje je jako točno rečeno da sretna veza ne ovisi samo o jednom partneru. Lajkam !

Autor: caffedolce   |   11.02.2014. u 10:33   |   opcije


Pa razna tumačenja i volim čuti. Ja sam naveo samo ekstreme.

Da ,vidim. A ti još nisi iskusila ignoriranje s moje strane.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:33   |   opcije


NIKAD TE NISAM IGNORIRALA!

i derem se da me bolje čuješ :)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 10:36   |   opcije


Cd,nažalost, čovjek teško usklađuje želje . Iz nekog razloga. Previše slobode??????

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:36   |   opcije


opet kažem: ako ljudi vjerno vole psa kao kućnog ljubimca godinama
u čemu je caka da ne vole supružnike ili koji već status ima netko pored njega.

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 10:37   |   opcije


ja ne volim mijenjat.. ionako je sve to isto.. u početku , onako , malo vatrenije, poslije sve ode u mirno more.
Pa zašto onda ne čuvati ono što imaš ? To neću skužit ni da još dva života imam..

Autor: caffedolce   |   11.02.2014. u 10:38   |   opcije


Horny,prihvaćam drugačije iz razloga što poštujem tuđi odabir. Ako su ljudi sretni i kad se tuku,ok.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:38   |   opcije


Oprost ,mejo,kaj si rekla?:p

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:39   |   opcije


da te volim :P

Autor: meija   |   11.02.2014. u 10:41   |   opcije


Pogni, neki ljudi jedva sebe vole...a ni to ne znaju ako im netko ne kaže.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:42   |   opcije


Cd,teško je sam čuvati nešto.To nije nagon. Potrebna je želja. Obostrana.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:44   |   opcije


Pfffff,mejo,a varaš me s hornijem...:P

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:45   |   opcije


ma jok mobilni, jedini ti, kod mene doma, imaš svoju dekicu ;) :P

Autor: meija   |   11.02.2014. u 10:47   |   opcije


mislim da je kvaka u: biti dobar
ne smiješ biti dobar, onda nitko na tebe ne obraća pažnju
kad nisi dobar svi paze da ne drečiš na njih i tolko se naviknu da ne mogu više bez tebe
(i svaka slučnost sa stvarnim osobama je slučajna)
i ako je muškarac u sretnoj vezi sa suprugom to znači da ima zločestu ženu :-P

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 10:49   |   opcije


Hm Pogni... zašto čovjek može voliti psa čitav njegov život ?
Morti zato što pas ima strpljenja biti umiljat unedogled , a što se baš i nemre reći za ljudskog kućnog ljubimca ;)

Autor: jabsponzorusu   |   11.02.2014. u 10:49   |   opcije


sponzor, a zakaj ja volem svog zeca, a on me grebe i hrnči na mene?? a??
(potkapam ti teoriju mrvicu.. :))

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 10:50   |   opcije


Mejo,i mjesto za ležanje? Vauf vauf

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:51   |   opcije


i ja volim svoju dlakavu beštiju, a ona iskorištava moju ljubav
mazohizam?

:D

Autor: meija   |   11.02.2014. u 10:51   |   opcije


Pogni vidim da je jedan dio osobni pa neću komentirati.:))))

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:52   |   opcije


Istina polpetto, potrebna je obostrana želja i trud. Vatricu treba održavati . A kad se oboje potrude održavati vatricu, to uopće nije teško.

Autor: caffedolce   |   11.02.2014. u 10:52   |   opcije


mobilni, ne određujem muškarcima mjesto di budu bili. nek se sami pobrinu ;)
mijauuuuuu :)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 10:53   |   opcije


caffe, po mom skromnom mišljenju vatrica nije razlog razlaza
razlog je uvijek što jedan "više ne može", što god to "ne može" bilo.
ustvari, počne se loše osjećati uz onog drugog, koji god to razlog bio

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 10:54   |   opcije


..ma neće baš biti da je misao iz tamo nekog budibogsnama vremena, brak iz ljubavi je tad ipak bio nepoznat pojam..
..a ako je bilo tko, i s kim mu god bilo drago, u sretnoj vezi, taj nipošto nije glupan, već osoba koja zavređuje divljenje i kojoj se klanjam do zemlje..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 10:54   |   opcije


Ako je odabir,onaj drugi ,stvar iskustva, zašto se onda griješi prekonekoliko puta?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 10:54   |   opcije


dycobraz, ljudi se zavole (opet paralela sa psom :))))

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 10:56   |   opcije


Mejo,tak je uvijek u početku....dovoljna je samo dekica.....a onda.....

Cd,dobra je vatrica ali kompatibilnost je veći problem....ili nestrpljenje da ga se pronađe.

DIkobraz...ako laže koza ne laže rog...potvrdu izreke možeš pronaći u današnjem večernjem.;)

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:00   |   opcije


moj savjet, bahat, svima - živjeti na divljaka. svatko neka ima svoju nekretninu. i biti pod istim krovom kad vam paše

;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:01   |   opcije


mobilni, onda dođe jastuk? :)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:01   |   opcije


Možda u ono vrijeme razlika bude u mišljenju samo različitim staležima.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:02   |   opcije


mobilni, konzumerizam i današnje društvo je podređeno sitnim ljudskim strastima i ljudskoj taštini.
tako "ti zaslužuješ" i mladu ženu u 70-tim godinama, tako tvoj partner treba biti ko bred pit i tako to
traži, a oni će ti pomoći da se uljepšaš "jer ti to zaslužuješ"

zamisli da smo ko amiši?? što bi se osim hrane prodavalo i proizvodilo??

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:03   |   opcije


Ma kaj jastuk?
Ak je nekaj meko i mirišljavo pod glavom.

Preporuka stoji....a kaj kad jedan od njih neima svoj krov nad glavom.....gdje je onda ljubav i sretna veza.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:04   |   opcije


..ahaha, ovo je, dakle, tužna priča o ljudima i psima..
..naravno da se zavole ali se i odvole, al' tema su navodni glupani kojima je uspjelo voljeti partnera bajkovito dugo..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 11:05   |   opcije


a realno, svima nam treba nešto hrane, neka koliba da ne pada kiša po nama i neko krzno da nam nije zima.
i sretni bi prožvjeli životni vijek
i ne bi filozofirali o bitku, nego o batku

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:05   |   opcije


dikobraz, ljudi se vole
najgore je što skuže da se vole, tek kad onom drugom dopizdi biti krpa.

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:07   |   opcije


A kaj će meni sa 7banki mlađa....kaj će mi uopće žena?
mislim, ko voli nek izvoli.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:08   |   opcije


ima mobilni jer nitko ne živi pod mostom

u nekim godinama, a to su ove naše, partneri trebaju imati dovoljno prostora za sebe, da im se ne remeti uobičajeni ritam, a biti stisnuti, kad im se stišće ;)

ovo izjavljujem pod puno moralnom i materijalnom odgovornošću, ni od koga nagovarana, svjesna svake napisane riječi ;)

:D

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:08   |   opcije


trebat će i ti i tada žena, mobilni, da te pita kako si, izmjeri tlak/šećer, skuha kaj voliš, da zajedno pijete popodnevni čaj i držeći se za ruku prošećete kvartom prije spavanja

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:09   |   opcije


(kaj će njemu žena??? čuj njega: kaj će mu žena?? naravno da mu treba žena. svaki normalni muškarac treba ženu za raditi sendviče prije utakmice- recimo)

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:10   |   opcije


Dyko,temu sam izvlačiš.....naslov je samo podstrek za nju.
Bajkovito ne postoji ali postoji želja....i faktor sreće.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:10   |   opcije


zaebite priče o samodostatnosti. ima situacija u životu kad ne možemo sami. i ne želimo sami.

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:12   |   opcije


bez zezanja: neprocjenjivo je imati dom, što podrazumijeva drage ljude.
meni barem je komplicirano uglazbljivati obitelj ponovo da bih imala dom.

bez da se sretno vraćaš doma, nema duševnog mira.
oće li u tom domu biti partner ili ne, unučad ili prijjatelj, nema veze
ali baza nam svima treba

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:13   |   opcije


Je cure sve je to nabrojano ok....ali to važi za neke druge.;)

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:13   |   opcije


mobilni, ne vjerujem ti. svi trebamo interakciju s drugim ljudima, ljubavlju isprepletenu, ne samo interesima

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:15   |   opcije


..moj quraz ne postoji, ahahaha, jebe mi se za svijet u kojem nema bajki..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 11:16   |   opcije


A za kog vraga imamo djecu.prijatelje.rodbinu......bivše...

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:18   |   opcije


Lako se je zaljubiti i voljeti kućnog ljubimca kad znamo da neće dugo ( pas najviše 15 godina ) . Dajte vi budite zaljubljeni 70 godina! To je stvarno vječnost.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:20   |   opcije


Nisam rekao da ne trebam.....ali ne po svaku cijenu.....mogu bez toga.

Dyk svi volimo bajke....al ih ne znamo pisati.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:21   |   opcije


Ili, razmišljajmo malo o kornjači!

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:23   |   opcije


Medonjo, nitko ne može biti toliko zaljubljen
ljubav je nekaj drugo

ne volim ga kako sam ga voljela prije 10 godina. volim ga drugačije, čak bih rekla dublje. ali i onda i sad, ljubav je

problem je kaj imamo šprancu ljubavi u glavi, obično tuđu, i pokušavamo se po njoj ponašati
e, ne ide to tako. svatko od nas svoju priču priča. i nebitno da li je drugima čitljiva, ako nama je

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:23   |   opcije


Zaljubljenost i kornjača.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:24   |   opcije


70god....medo jbte....jel govorimo o pubertetu kao bonusu?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:24   |   opcije


i naljutili se na mene - tkogod se opire ljubavi, ignorira je, minimalizira i fura film u kojem mu ona nije potrebna, još se nije riješio repova prošlosti

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:25   |   opcije


Meija, mijenjam samo malo , par slova u riječi...Ljubav i kornjača?

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:25   |   opcije


Medonjo, ne znam kak s kornjačama ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:26   |   opcije


Ljudi moji, tridesetgodišnjaci nemaju prošlosti, sve njihovo je malo duža sadašnjost.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:27   |   opcije


šteta kaj nemam vremena, sad bi mi baš fino iscurila priča o ljubavi. možda nekaj ostane i za sutra

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:27   |   opcije


Hm,da pesa kad smrdi peremo i lickamo a međusobno ne podnosimo mirise.....i još budu otegotna okolnost

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:28   |   opcije


..ex imamo kako bi nas dovijeka imao tko tlačiti, djeca su nam, manje - više, pohlepni ( na ex) mali nitkovi, sadašnje su nam već put u prošlost, buduće?, obećana zemlja.., terra incognita.., ultima esperanza..... ..do one nakon..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 11:29   |   opcije


Mejo,za ljubav uvijek postoji potreba.
Ali ostarimo dok je čekamo.u obliku neke osobe.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:30   |   opcije


Gledaš ju i znaš da će živjeti bar 250 godina duže od tebe,i tvoja je, i tvoja ljubav prema njoj postaje sve veća...moš mislit.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:31   |   opcije


mobilni, koliko je ta osoba realna ili samo projekcija naših želja, dok čekamo?

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:32   |   opcije


Dyc ogorčenost je uvijek prisutna ali je velika zapreka.ako je sve loše,kog vraga uopće radimo ovdje?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:33   |   opcije


..a bajke.. ..čemu uopće pisati.. ..treba ih samo živjeti..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 11:34   |   opcije


svatko nek radi ono što misli da treba
što god da pogriješi
sam si je kriv
u našim smo godinama već trebali shvatiti sve posljedice

Autor: perce   |   11.02.2014. u 11:38   |   opcije


pravo zboriš!:-)

Autor: Pacijent_House   |   11.02.2014. u 11:38   |   opcije


Ako ih živimo,više nisu bajka.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:38   |   opcije


..zašto pominješ ogorčenost?, govorim o realitetu, nema u tomu ničeg osobnog, nipošto gorčine, nema niti želje za promjenom..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 11:40   |   opcije


Mejo...ne čeka se nekog...ako ne postoji.
A s godinama realnost postoji očitija.zato i kažem da je bolje biti sam....ako nema potrebe.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:41   |   opcije


bajke?
kaj sad, i ja bih htjela da sam Snjeguljica i da imam 7 komada vrtnih patuljaka, ali ne ide..babac sam, ponekad zaglamani :P

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:41   |   opcije


mobilni, postoji potreba, ali je pospremljena na sigurno.
naviknemo se na sve, pa i na jedan tanjur na stolu

hbt. počela me pucati emo luna :P

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:42   |   opcije


Pogledajte kako se vješto izmičemo od one stare poslovice: " Život je predugačak za ljubav!" Bajka? Da, bajka, samo mnogo kraća, priznali to ili ne. Onda to nazovemo poštovanje, razumijevanje, dužnost, obitelj, navika, suživot...Drugo ime za ljubav. Zašto treba drugo ime za ljubav?

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:42   |   opcije


Dyc,ako je to tvoja realnost,nije dobro.ali ne treba uopćavati.

Perce narod bi rekao, svak je kovač svog kopita...;)

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:43   |   opcije


ček malo.
roditelji vole djecu, djeca roditelje cijeli životni vijek
moja susjeda u zgradi voli kornjaču, u hamperu ju svaki dan nosi na šetnju u park (časna riječ)
i susjede volimo od kad znam za njih
prijatelje dugogodišnje
a zašto bi onda trebali biti netrpeljivi prema partnerima??
zato jer mislimo da zaslužujemo bolje ili??
pod uvjetom da on naravno nije postal jako zločest

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:43   |   opcije


Mejo jel ti pričaš o nadi?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:45   |   opcije


Pogni, lako je voljeti one koji šute....i slušaju....

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:47   |   opcije


vid ovo:
"ne volim ga kako sam ga voljela prije 10 godina. volim ga drugačije, čak bih rekla dublje. ali i onda i sad, ljubav je"

Tko nam daje ispričnice? Čiji su pečati na njima? Tko traži ispričnicu?

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:47   |   opcije


moja bivša kolegica nikad nije imala ljubanika koji nije bio oženjen
čak niti kad se rastala, slobodni joj nisu bili zanimljivi
čak je htjela spriječiti i rastavu koju je ona pokrenula radi ljubavnika, kad je čula da joj je bivši našao curu.

i što ljubav ima s tim.
da se razmemo. i ljubavnika je otkantala kad se on rastal..i sada si je našla PREKO ISKRICE oženjenog.

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:47   |   opcije


pogni, možda zato jer s partnerom smo u uskom krugu i nema punom krugova s kojim se taj naš siječe
pa je i ljubav drugačija
kajaznam, ne znam...

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:47   |   opcije


Medonjo, kaj sad s tim citatom, mojim?

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:48   |   opcije


prosječnom čovjeku ne treba dati pravo izbora, jer obično pogrešno odabere

da nam je netko rekao da nema šanse da se rastajemo ili da će onaj koji je kriv za rastavu biti kamenovan, onda bi od te zajednice pokušali izvuči najviše što možemo.

mogućnost izbora da je samo zeleno svjetlo da se- ode

jer svi imaju "pravo na sreću".

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:50   |   opcije


..ahaha, pa nisam ja tebe, dragoviću, tražio dijagnozu, živo se meni jebe šta ti blagoizvoljevaš smatrati dobrim ili lošim, prihvaćati ili ne.. ..a bajke ti, ljubiteljice vrtnih patuljaka, stanuju u prostoru između ušiju.. ..ako imaš sreće..

Autor: dycobraz   |   11.02.2014. u 11:52   |   opcije


mobilni, ne znam..postala sam cendrava, tu. sad.

:)

kad sam bila na sahrani tetka, prije tri godine...i kad sam vidjela tetinu svu tugu zbijenu u jedan pokret ruke, kad je dodirnula lijes, skužila sam kae ljubav..i da ne želim da se to meni dogodi, da ode prije mene

odite vrit!
njaaaaa

:P

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:52   |   opcije


bajke su nerealizirane želje i potrebe. previše sam realna da bi mi to bilo dovoljno ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:53   |   opcije


zato se svaki dan trebamo preispitati
bar malo

Autor: perce   |   11.02.2014. u 11:54   |   opcije


Je da....obično se žene rasplaču kad me vide.....a meja cmolji bezbveze.....nisam kriv

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:54   |   opcije


ma drag je meni ovaj moj cmoljavi dio mene. kiša pada, pa valjda zato ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 11:56   |   opcije


Meija, zato što ne razumijem zašto bi ga voljela drugačije, ako je ono prije bila ljubav. I kako znaš da je drugačije? Kako uopće znaš kako je?...sve mi je to nekako razumno i jasno a ljubav je kaos. ( kad znaš zašto voliš, onda više ne voliš).
Ne želim znati definirati svoju ljubav"!!! Ni općenito, ni parcijalno.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 11:57   |   opcije


danas mi je jedna poslovna partnerica rekla da je dala otkaz. iz austrije je, tako da je svaka sličnost slučajna.
kaže da više ne može.
da cijeli radni radi u ekipi žena koje hrmbaju za nekoliko mudonja u upravnom odboru.
radi i preko 12 sati, a radi se o intelektualnom radu i ona je magistra...

pa pita:" pogni, jesmo li mi žene tako slijepe da se zavaravamo? Ja ne želim više i čak ne znam kuda će me to odvesti."

Nema veze sa temom bloga- ali mi je tako usko vezano.

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 11:58   |   opcije


crvek sumnje rovari

Autor: perce   |   11.02.2014. u 11:58   |   opcije


Mejo moj otac je,ležeći bolestan, rekao mojoj majci da ljubav ne postoji, da je sve samo strast.
Jest da mu je mozak bio načet moždanim udarom ali mi je ostalo pitanje.....

Da li smo uvijek iskreni prema sebi i prema drugima(partneru)?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 11:59   |   opcije


Medonjo, znaš li zakaj nekaj voliš? čvarke, npr? ;)
znaš, kaj ne?
tak i ja kad nekaj volim, znam zakaj volim. i kad nekog volim, znam kaj u njemu volim. meni ljubav nije apstraktni pojam. zaljubljenost da

ljubav se učvršćuje ili razvodnjava s onim kaj u dvoje prolazimo. tkogod kaže da nije tako, mulja. ili lebdi na oblacima.

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:00   |   opcije


mobilni, da je tvoja mama kojim slučajem otišla i na par dana od tate, onda bi ti tata mogao reči radi li se o ljubavi ili strasti.

ljubav je zajebana stvar. lako se prokocka ako nisi vidio njezinu stvaru vrijednost. obično vidiš ako gubiš.

Autor: pognioci   |   11.02.2014. u 12:01   |   opcije


strast? mobilni, pa i to je dio ljubavi
misliš li da nakon, npr.15 godina braka ima i dalje u jednakoj kvaliteti i kvantiteti strasti?

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:02   |   opcije


Ljubav i je neka nepoznata muljaža koja nas učini sretnim. Kad bi znali o čemu se radi, ponavljali bi sve to puno češće.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 12:04   |   opcije


oni koji znaju
to i čine

Autor: perce   |   11.02.2014. u 12:05   |   opcije


Pogni i meni je to palo na pamet....nije bilo dana da mu nije dolazila uz postelju....i cijeli život bila uz njega...kakav god bio.

MEne je pogodilo to što je rekao....ona i danas zasuzi kad priča o njemu.

Mejo tvrdio je da ljubavi nema........

A strast je po meni ipak potrošna.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 12:07   |   opcije


Da, Pjer, čak i pod uvjetom da je sve to opet prvi razred osnovne.

Autor: MedoDebeli   |   11.02.2014. u 12:07   |   opcije


mobilni, možda se tako obračunavao sa svojim demonima, negirajući, bolestan, ljubav

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:09   |   opcije


Medo...sve je to kemija.:)

Pa možda je netko i otkrio pravu formulu.


ALi se taji.....velikosvjetska zavjera...masoni najvjerojatnije.

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 12:10   |   opcije


Ja vjerujem samo u zaljubljenost koja iz određenih bioloških razloga traje relativno kratko..... Iza nje ostaje prijateljstvo ili netrpeljivost , ovisno o podudarnosti karaktera. Bilo to prijateljstvo ili netrpeljivost oni se mogu produbljivati ili poništavati ovisno u kom smjeru će ići zalaganje partnera....

Autor: jabsponzorusu   |   11.02.2014. u 12:11   |   opcije


Možda....
Sve je moguće...s obzirom da je rekao i da mu je ćiro blažević spavao pred vratima.:)

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 12:12   |   opcije


Ovisi o sponzorskoj cifri jel....sponzoru?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 12:14   |   opcije


jab, zabljubljenost nije svjesni odabir
pukne nas kemija i cvrkućemo, a mozak pa-pa ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:15   |   opcije


Meija.....Srcu ne treba vjerovati. Srcu bas najmanje..... reče Tin :)

Autor: jabsponzorusu   |   11.02.2014. u 12:16   |   opcije


hm...jab, meni se čini da kad je riječ o zaljubljenosti, emocije se locirane, niže od srca ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:19   |   opcije


valungi Mei
tada se glava ne doživljava
samo srce i niže

Autor: perce   |   11.02.2014. u 12:22   |   opcije


odavno shvatih da ne volim biti zaljubljena. mene to previše crpi, a bome djeluje i na somatiku...ni malo romantično :D

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:24   |   opcije


pero, ma kakvo srce? srce dođe kasnije na red, kad isprobamo anatomsku kompatibilnost ;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:26   |   opcije


a kak se to isprobava
jel to ko neka pokusna vožnja

Autor: perce   |   11.02.2014. u 12:29   |   opcije


pero, za početak moraju biti ispunjeni neki uvjeti
-komada dva, ne nužno suprotnog spola
-biti u isto vrijeme, na istom mjestu
-imati istovrsnu potrebu

;)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:33   |   opcije


valjda sam markal kad se to učilo
nikak isprobat

Autor: perce   |   11.02.2014. u 12:37   |   opcije


ma buš ti to nadoknadil :)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:40   |   opcije


Mejo to se sinoć meni poklopilo:
Dva komada-oklagija i tijesto.
u isto vrijrmr ,na istom mjestu.
d ciljem da bude pica.

i bi pica.;)

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 12:44   |   opcije


jedino ak nebum

Autor: perce   |   11.02.2014. u 12:45   |   opcije


volim blog zbog ovakvog čavrljanja, kad nitko nikome ne skače za svaku napisanu riječ

dečki, tnx na društvu :)

Autor: meija   |   11.02.2014. u 12:57   |   opcije


Laku noć:)

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 13:02   |   opcije


joj a gdje sam tu ja?

Autor: darling03   |   11.02.2014. u 16:06   |   opcije


Gdje si inače?

Autor: pelpetum-mobile   |   11.02.2014. u 18:06   |   opcije


Dodaj komentar