...mobbing...

...nije baš neka tema za subotnju večer, ali sam uvjerena da na iskrici neću doživjeti ni groznicu subotnje večeri pa sam voljna nešto priupitati o tome...dakle, interesira me jeste li bili ili ste još uvijek žrtva mobbinga...rješavate li to na neki način ili ste riješili - kako?...jeste li vi mobber i zašto?...posebno me interesira mobbing u javnim, odn. državnim institucijama i postoji li uopće konkretan način spašavanja od toga zla...žalosna je i obeshrabrujuća činjenica da se rješavanje toga problema svodi na liječenje žrtve, a ne uzročnka te situacije, koji je očigledno psihički poremećena osoba...mislim da ne moram posebno navesti razlog zbog kojega pokrećem ovu temu i postavljam pitanja...

24.01.2015. u 20:54   |   Dodaj komentar

jesam

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 20:57   |   opcije


...jesi - što?...žrtva ili napadač?...tvoje iskustvo?...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 20:59   |   opcije


Bio sam žrtva mobbinga Uprave i NO Društva...:))) 4 Opomene pred otkaz, uskračeno stručno napredovanje....) Imali smo dobru odvjetnicu na tržištu , koja je radila za Sindikat, poštene novinare, ali to je bilo The Blade Runner, ...:)))) Ako ideš u bitku s moćnima, mora netko stajati iza Tebe, da Ti ne spiče izvanredni otkaz, jer onda si na cesti bez love...:))) ZAto moraš sve iaplanirati prije, medije, prvensteno odvjetnike, javnost, tajne druge strane...:)))

Autor: ALAN4   |   24.01.2015. u 21:05   |   opcije


Gdje god je državna ustanova ima korupcije
a gdje je korupcija tu su i mobing žrtve.

Autor: ThoRex   |   24.01.2015. u 21:07   |   opcije


Mobing se da rijesiti sa nasilnikom, sve lijepo u pismenoj formi nadredjenoj osobi da se vrsi tesko uznemiravanje.
Naravno, problem je kad trazis od suradnika, podrsku, tj, svjedocenje.
A mozes li sociopatu ili psihopatu kazniti?

Autor: cyberlady   |   24.01.2015. u 21:07   |   opcije


Mislim da su oni redovito na rukovodecim mjestima, jer strah je instrument jos uvijek za kontrolu ljudi , masa.....

Autor: cyberlady   |   24.01.2015. u 21:08   |   opcije


Inaće ja s time nemam problema.
Još se nije našao taj koji bi pokušao
jer bi se u velikoj teškoći našao.

Autor: ThoRex   |   24.01.2015. u 21:11   |   opcije


Nabijem ga na kitu pa nek se žali!

Autor: RexySexy   |   24.01.2015. u 21:12   |   opcije


Te iste osobe, kada padnu s vlasti, pokažu se kao strašljivci i totalne nule, ljudki ološ, spodobe, psihopati, sociopati, žene su gore od muških, imaš u novom Globusu ili nacionalu, šefica katedre za obiteljsko pravo na Pravnom fakultetu ZG mobbingorala svoju asistenticu, koja je dobila spor protiv fakulteta i 200.000 kn. Najviše je u RH presuđeno koliko znam za mobbing oko 600.000 kn...Ali odvjetnici su isto zajebani, sat košta 250 ili 500 kn, sam jesam pisao jednu žalbu na Vrhovni sud, pomogli mi prijatelji...:))) Ali ništa bez odvjetnika, si gotov, odmah s prvim dopisom..:)))

Autor: ALAN4   |   24.01.2015. u 21:13   |   opcije


...proučila sam sve i sva što sam mogla naći u vezi s time i sve mi se čini kao jalov posao jer ću reagiranjem najprije ugroziti sebe, što je tipično (ne)reagiranje žrtve...na kraju sam zaključila da je MENI potrebna stručna pomoć da bi se znala nositi s takvom situacijom...znači, ja trebam liječenje ili što već, a onaj tko je uzrokovao to ostaje na istom mjestu gdje je bio i ostavljena mu je mogućnost da i dalje mobbira i mene ili nekoga drugog...meni to sve izgleda kao da nekome izvade tumor, njega bace u smeće, a tumor održavaju na životu...kao nagrada i poticaj počinitelju da i dalje to radi...totalni besmisao!...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:13   |   opcije


Ja to rješavam u mraku.

Autor: RexySexy   |   24.01.2015. u 21:14   |   opcije


...u mojemu se slučaju radi o horizontalnom mobbingu, a donekle i o vertikalnom jer se nadređeni pravi da ne vidi što je posrijedi da bi sačuvao svoj osobni mir ili što već...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:15   |   opcije


kašikara je lijek za to .....

Autor: RI41   |   24.01.2015. u 21:17   |   opcije


Tebi treba jedan dobar baja da nadređenom razbije jaja.

Autor: RexySexy   |   24.01.2015. u 21:17   |   opcije


...kaši-what???... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:18   |   opcije


Razbijam jajca
vrljo efikasnjo
i diskretnjo!

Autor: RAVUS   |   24.01.2015. u 21:18   |   opcije


...ma fućkaš nadređenog...njegove govore o toleranciji i međusobnom razumijevanju ne bi ni papa i dalaj lama smislili... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:19   |   opcije


Mislim da je svak barem jednom bio žrtva.
A i zlostavljač.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:22   |   opcije


Hm, ni sa lovom ni sa odvjetnicima nista u nasoj drzavi neces postici, vrlo jednostavno, zakon te ne stiti.

Autor: cyberlady   |   24.01.2015. u 21:23   |   opcije


Ono..dok si nov svi te malo muče.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:23   |   opcije


žličnjara:)

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 21:24   |   opcije


je kao i na blogu , ista pravila dok si nov :))

Autor: cyberlady   |   24.01.2015. u 21:25   |   opcije


Al' je zapravo đir u tome dira li te to ili ne.
Kajaznam.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:25   |   opcije


Nekreativnom kolektivu baš ne odgovaraju individualci.
Nažalost, drž.službe nisu baš najkreativnije mjesta.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:27   |   opcije


Sve na bihevioralni test treba staviti.

Autor: cyberlady   |   24.01.2015. u 21:28   |   opcije


Doista mi je žao žena koje moraju trpjeti maltretiranja na poslu od kojekakvih
manijaka koji su im nadređeni,bez obzira jeli taj muško ili žensko.Ja sam to
rješavao tako da sam odmah u startu takvima dao do znanja kako im se to
nebi isplatilo.tako da su me nadređeni zaobilazili u širokom luku,stalno u
strahu da im se nebi nešto neugodno dogodilo ako bi me krivo pogledali.
Međutim kod žena je to u većini slučajeva nemoguće jer se psihopati uglavnom
okomljuju na mirne i tihe ljude koji nisu u stanju se oduprijeti takvom ponašanju.

Autor: ThoRex   |   24.01.2015. u 21:30   |   opcije


...da imam para, dala bih otkaz uz drugarski pozdrav - zbogom seljačine, dosta je je***, a niti imam neku drugu osnovu po kojoj mi je egzistencija osigurana pa, kao, boli me uvce, idem pa-pa ili se zainatiti i istjerati pravu dok kraja za svoje dobro, a i dobro drugih koji su u takvoj situaciji, ne bi li se kotač realnog ostvarivanja prava pomoći žrtvama pokrenuo i realizirala mogućnost sankcioniranja počinitelja ostvarila...dakle, ta opcija je isključena...nadalje, iako je u nekakvim upustvima navedena ljestvica po kojoj bi se sa žalbom trebalo penjati, smatram da je to samo mrtvo slovo na ekranu...vjerujem da u praksi to ne funkcionira, ne u ovoj zemlji, iako postoje članci u kaznenom zakonu i zakonu o radu i kodeksu bla-bla po kojima je to kazneno djelo...svađati se ne volim, a niti znam...u stvari sam miroljubiva i naivno se nadam, što je još jedan od simptoma koje pokazuju žrtve mobbinga, da će to nekim čudom prestati samo od sebe...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:30   |   opcije


kaj ti točno rade?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:33   |   opcije


evo, zamisli da sam ti ja šef i došla si na razgovor.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:33   |   opcije


Ljudi koji ne razumiju poštovanje,
vrlo dobro razumiju strahopoštovanje, bol i nelagodu.
Moraš zlostavljača "uvatit" za jaja. Kad on to spozna- gotovo je.
A kako se to radi i čime, ovisi na što je zlostavljač "osjetljiv".

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 21:34   |   opcije


Bok nevr:)
Rekla si da me trebaš?
Kava?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:34   |   opcije


Never, na to i racunaju :))
drze te u saci, jer mogu, ali postoji fora i to dobra,
ako imas zivaca zaigras po njihovim pravilima, malo diplomacije, pa se situacija obrne.
Svi koji glumataju, to je bit, osmijeh na lice i gazi :)

Autor: cyberlady   |   24.01.2015. u 21:34   |   opcije


Kolegice te nagovaraju da postaneš zlostavljač:)

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:35   |   opcije


Sila je zakon pravednih!

Autor: RexySexy   |   24.01.2015. u 21:35   |   opcije


Pred trećim osobama vrlo distancirano i mekano o problemu- naime, tvoj šef je pod velikim pritiskom.
A privatno u četiri oka, za jaja.

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 21:35   |   opcije


Sok?Voda?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:36   |   opcije


A jesi li ikad izjavila kako te agresivno obraćanje i omalovažavanje s njegove strane smeta i želiš nek s tim prestane?
Ako jesi i nije, onda tražiš di je tanak.

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 21:37   |   opcije


Kahm...

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:38   |   opcije


Gdje piše što se dogodilo, Paske?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:38   |   opcije


...doslovce je po definiciji - “Mobing je psihičko maltretiranje što se ponavlja putem akcija kojima je cilj ili posljedica degradacija radnikovih radnih uvjeta, koje mogu uzrokovati napad i nanijeti štetu ljudskim pravima i ljudskom dostojanstvu, naštetiti fizičkom ili mentalnom zdravlju ili kompromitirati žrtvinu profesionalnu budućnost.” - s time da se u mojemu slučaju radi o horizontalnom mobbingu, tj. mobbingu od strane kolega istoga ranga, s time da su počinitelji u manjini, a ostatak ih se boji odn. ne reagiraju jer na taj način žele sebe zaštiti, što razumijem, ali moraju osvijestiti činjenicu da time, ne samo što odobravaju takvo ponašanje, nego to nije garancija da se neće naći u takvoj situaciji...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:39   |   opcije


Možda kolegica ne želi prestat koristit kopirku usred kopiranja da bi nevr mogla isprintat nešto.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:39   |   opcije


(Sad sam šef)
Aa..mobbing?
Ok.Slušam.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:41   |   opcije


Nema veze što se dogodilo, bitno je napraviti distancu- profesionalnu distancu. Na mjestu gdje inače ide poštovanje.
I gledat "na što se gasi".

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 21:42   |   opcije


Ja uvijek dobijem sve u firmi što hoću i nema otpora.
To je zato što me ljudi vole :-)))

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 21:43   |   opcije


?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:43   |   opcije


???

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:44   |   opcije


Jel' misliš da se nevr zajebava?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:44   |   opcije


dobro,nije baš to to,ali...
i u državnim firmama zbog specifičnosti posla,puno toga imaš "pravo",ali...?
ja sam danas odradio svojih 12h i doma sam,nazove li me netko iz firme
za 1h,moram se pojavit,jer "sistem" mora funkcionirati...
p.s. morao sam čak i potpisat da...nemam pravo na štrajk
ne bunim se za to,jer je nužno, da bi puno toga bilo u funkciji

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 21:46   |   opcije


...ne zajebavam se...onda bih pisala pijezmice šaljive...ali, eto, nekako je ta situacija prouzrokovala da ste pošteđeni mojih pijezmičkih uradaka, što znači da mobbing i nije tako loša stvar... :) ...ajd, za ozbač...ozbač je...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:47   |   opcije


Kao dobar šef ohrabrijem je da priča.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:47   |   opcije


Psa šetat.

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 21:47   |   opcije


Naime, u dobro organiziranoj radnoj okolini nema mjesta mobingu.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:48   |   opcije


Nevr, jeste imali kad predavanje o mobbingu?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:49   |   opcije


Ljudi često ne znaju da to kaj delaju drugima baš i nije ok.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:50   |   opcije


Kao ok šef koji želi da sve funka i da nema hvatanja za jaja kod mene u ofisu organizirat ću edukaciju.
Radionice.
nešt.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:50   |   opcije


Ako se slažeš, ovo što si mi ispričala bih do tad zadržala za sebe.Ako se nastavi ponavljati i nakon što svi jako dobro znamo kaje ok a kaj ne, reagirat ću.Ok?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:52   |   opcije


A nakon treningića će svi potpisati da su ga odslušali i da im je jasno.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:53   |   opcije


U ponedjeljak ću nazvati i dogovoriti termin još u ovom mjesecu.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:55   |   opcije


Bla,bla,bla,bla,tko vam je kriv ča ste slabašni
i plašljivi.Opstaju samo jaki i neustrašivi.

Autor: RexySexy   |   24.01.2015. u 21:56   |   opcije


Eto.
Ja bih na tvom mjestu zamolila nekog da nam omogući edukacije malo.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:56   |   opcije


...mislim da ih najviše šilji to što ne reagiram na željeni način, tj. da se ponašam kao oni...ali što je previše, previše je...dobronamjerno mi je kolegica povjerila neke stvari, na što sam rekla da nije ni ona pošteđena njihovih jezičina, odn. nitko od nas, a da ja tako igrati neću...imam pametnijih stvari u životu kojima se trebam i želim baviti...ali da su psihosomatski poremećeaji nastali, jesu...prvo su bili prouzrokovani traumom u privatnom životu pa sam analzirala situaciju i došla do zaključka da je nekakav statistički period žalovanja već odavno završio, a ja sam u istom stanju...pa sam povezala končiće...mislim, imam paljenje kao albanske svijećice, ali prije nisam išla u analizu svojeg, relativno lošeg, stanja...totalno je glupo što me se uporno želi isprovocirati na nekakav sukob, ne bi li se njime provokatori pretvorili u žrvtve odn. dobili ono što žele - potvrdu da sam ja takva kakvom me tumače...možda nisam ni reagirala na očekivani način jer mi je tragikomična ta predstava...nisam takav tip, pojela sam već drekeca svakavih u životu pa više i ne bih reagirala kako bih možda reagirala prije x godina...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 21:56   |   opcije


Svima vam treba pomoć.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:57   |   opcije


božo,ako si šef-ica nemoj ti održavat edukaciju,jer ćeš napravit još gore
postoji predmet u nekim školama...psihologija
ustvari odnos:pretpostavljeni-djelatnik i obrnuto

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 21:58   |   opcije


http://mobbing.hr/programi/

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:59   |   opcije


Postoje profići koji to rade.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:59   |   opcije


Ako imate HR u firmi, oni bi to trebali dogovoriti.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 21:59   |   opcije


bravo,upravo to

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:00   |   opcije


...ta radna okolina je kao preslika doboš preduzeća iz neke jugo-serije...da nije žalosno, bilo bi smiješno...tečajevi - ikakvi - nula bodova...koja budala ide na ikakav tečaj?...kaj će nam to?...jbt!...ne mogu se ne smijati na takav mindset... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:00   |   opcije


Ziher sam da preko udruga možete dogovoriti da se to organizira.
Edukacija zaposlenika.Nešti.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:00   |   opcije


na kraju će svi završit na kursu, a tko će radit?

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:00   |   opcije


Ma, sve se može.Samo prodaj ideju nekom tko to može dogovoriti.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:01   |   opcije


Imam iskustva, ne doduše direktnog već preko djece. Na žalost, ne slažem se da je to stvar pojedinca (psihopata... itd). Zapravo DA, stavljaju na ključna mjesta upravo takve, da rastjeraju kadar koji im na neki način smeta, da sami daju otkaz, bez otpremnina i slično. Pojedinac je skoro nemoćan u tome, već doslovno "spašava glavu", da ne poludi...
Mobing je jednostavno sistem tjeranja, a u njega je uključeno njih malo više od direktnog izvršitelja.Žalit se nadređenom? Hmmmm....

Autor: Fatamorgana1   |   24.01.2015. u 22:01   |   opcije


Dođu fino dva profića njima i odrade to za sat vremena.
Par puta.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:02   |   opcije


Ne žaliti se.
Nego pomoći nadređenom da dođe do riješenja problema.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:02   |   opcije


iss..
oćete da vam ja dogovorim??

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:03   |   opcije


...ma to je državni nepokretni mastodont...težak i nepokretan...jedna od stvari koje nekoga pikaju je i to što tamo nisam došla preko veze pa sam im samim time čudna i sumnjiva...a oni koji su došli preko veze imaju protekciju...đizs!... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:03   |   opcije


rJešenja

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:03   |   opcije


odu svi fino na kurs i nema više tračanja, svi nasmijani, nitko ne insinuira da netko nekoga pokušava trovati radi položaja.
Živio kurs!!

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:03   |   opcije


:)
sad se ti malo zajebavaš.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:04   |   opcije


svima treba pomoć.
to vam ja velim.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:04   |   opcije


Ljudi to delaju iz navike i zato kaj ne znaju da se to baš i nemre radit.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:05   |   opcije


Ljudi to delaju iz navike i zato kaj ne znaju da se to baš i nemre radit.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:05   |   opcije


...boža, samo ti piši...čitam sve i razumijem što čitam...samo, u ovom slučaju je situacija kao da neandertalca učiš krasopis...hm, nekako mislim da sam ovom usporedbom uvijedila neandertalca...sorry, neandertalče!... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:06   |   opcije


ova sveopća kuknjava na državnu i druge administracije me isto zbunjuje

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:06   |   opcije


Odradi se predavanje, male radionice i fino svi potpišu da kuže.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:06   |   opcije


i tako bih ja svaka 3 mjeseca neki treningić.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:07   |   opcije


...tak je, boža...a ne znaju niti da je kažnjivo...barem po papiru...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:07   |   opcije


raspiše se natječaj za deset ljudi, a aplicira za jedno mjesto osamsto ljudi, dok se barem tristo njih grči tražeći vezu da ubaci nekog poznatog, ili rod u tu tako ozloglašenu administraciju

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:07   |   opcije


Nisi kriv ako ne znaš.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:07   |   opcije


A bome jesi ako znaš i potpisao si da znaš.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:08   |   opcije


baš me zbunjuje da ljudi tako hrpimice srljaju na to zloglasno mjesto zvano administracija

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:08   |   opcije


misliš na mene?

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:08   |   opcije


nevr

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:08   |   opcije


eto, drago mi je ako sam pomogla.
Bajbaj

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:10   |   opcije


ne kužim ni to sa pretreniravanjem, jel onda zli prestanu biti zli, udavi prestaju daviti, ili je nešto drugo posrijedi.

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:10   |   opcije


Uglavnom slabo razumijem.

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:11   |   opcije


osvijeste kaj delaju.
Neki.
Nekima bude napeto kaj se bilo kaj događa pa prestanu tražit uzbuđenje drugdje.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:11   |   opcije


Uljuđuju se ljudi.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:12   |   opcije


krelec,kada je to administracija radila do 19h...ja sam "operativac"(subotom)

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:12   |   opcije


...kre - uzela sam posao koji sam uspjela naći...nije bio prioritet takav posao, ali sam znala da ako zadovoljavam formalne uvjete natječaja, da ću biti pozvana na testiranje i da neću biti diskriminirana na osnovi, prvenstveno, godina, što je uobičajeno u privatnom sektoru, a čak ne dobiješ odbijenicu s nekakvim šupljikavim obrazloženjem...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:14   |   opcije


iskra ne govorim protiv administracije, naprotiv cijenim svačiji rad. Malo me prcka sveopće pljuvanje po administraciji, a već drugi dan bi svi htjeli ubaciti dijete ili sebe u tu istu administraciju.

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:14   |   opcije


nevr privatni sektor nikada ne diskriminira, oni imaju pravo uzeti koga god žele, sa natječajem ili bez njega.

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:16   |   opcije


:)
off topic ste

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:17   |   opcije


...dalje je na meni bilo opako se potruditi da to mjesto i dobijem, što znači bubetanje pravih propisa u nedogled...i uspjela sam, i to ne samo na jedno mjesto upasti, nego na više njih, ali ovo je bilo na neodređeno...eto, mogla sam čak i birati gdje ću raditi... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:17   |   opcije


ma kužim...i ja sam piz..
sinoć mi kaže sinek da se zaručio,da'l imam neku vezu...
jer "ona", druge godine mora na specijalizaciju...medicina
khmmmmm,khmmmmm???

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:18   |   opcije


eto, drago mi je da svjedočiš da nije baš uvijek sve preko veze i da često postoji zdravo natjecanje za neko radno mjesto u državnoj službi.

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:19   |   opcije


...u životopisu sam navela da sam zaintersirana za svako daljnje educiranje i naobrazbu, čega kod mene nema...dakle, od početka sam stršala ko govno u punču...nisam došla preko veze, volim i želim raditi tj. imam razvijene radne navike, nisam sklona ogovaranju i podmetanju, volim skladnu i radnu atmosferu...bivši kolege i suradnici s kojima sam donekle u kontaktu mi znaju napomenuti kako sam im uvijek bila na rapolaganju kao stariji odn. iskusniji djelatnik pa čak i da ne bi uspjeli sami shvatiti neke stvari da im nisam doslovce crtala...i uvijek sam svakome znala reći neka me pita i sto tisuća puta ako mu nešto nije jasno ili je u nedoumici ili bilo što, da sam uvijek na raspolaganju pa ako ne mogu pomoći ja, onda ćemo dalje tražiti rješenje...ali tu, brate mili, što si gori - to si bolji...koma!...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:22   |   opcije


iskreno,da li ti baš vjeruješ u to "zdravo"?

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:22   |   opcije


ti bi da ti se oni dive?
Nevr..ne kužim.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:23   |   opcije


vjerujem, ne znam zašto ne bih vjerovao nevrmorki

Autor: krelec   |   24.01.2015. u 22:24   |   opcije


...to si ti naveo, ne ja... :) ...naravno da svudje nije tako...mogu reći da mi se, u stvari, posrećilo...jer znam iz iskustva kako su prošle stvari na nekim drugim mjestima...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:24   |   opcije


nisi skužio
"zdravo natjecanje za neko radno mjesto u državnoj službi"

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:26   |   opcije


Ja vas čitam i nemrem vjerovat.
Di nestade mobbing?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:27   |   opcije


...ne, boža...zakaj to misliš?...ovo što sam navela je činjenično stanje, nije nešto što ja na poslu iznosim ili nekome nabijam na nos...to bi bilo apsolutno glupo i nepotrebno...koji bi bio cilj toga...tamo sam gdje jesam, samo sam iznjela da je apsurdno da sam zbog poštenog načina na koji sam tamo došla, u stvari, u nepovoljnom položaju...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:27   |   opcije


Bok, ja sam bila zrtvom mobinga i rjesenje je bilo dati otkaz. No mogla sam si tada to priustiti. Sad bi to bilo teze. Uglavnom, kad ne mogu promijeniti stanje, onda gledam sto mogu promijeniti kod sebe. Recimo, koja to moja gesta, grimasa, poza, stav, mimika uzruja ljude? Ako skuzim, onda radim na tomu. Dobra je tehnika za prvu pomoc govoriti ljudima oko sebe da su u pravu, smjeskati se, a raditi po svom. Poslije se malo cuditi - kako to nisam shvatila... a opet, postoje i toliko bolesne sredine gdje treba otici da bi se zdravlje i razum sacuvao. Nadam se da tebi ipak nije tak drasticno..

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:27   |   opcije


položaj nam je uvijek onakav kakvim ga doživljavamo.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:28   |   opcije


ahh..idem.
Niš od treninga..
duraj mala i ne zajebavaj.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 22:28   |   opcije


...e, vidiš, to je početna točka mobbinga...došla bez veze, ide na tečajeve, samoeducira se, voli čitati, nije povodljiva za nekakvim mas-hitovima i tako, svašta nešto...baš sam čudna, jel tak?... :))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:29   |   opcije


(19.01. ja sam "skrenuo s teme...zvni)

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:31   |   opcije


...coco, bit će da je faza br. 2 bliža onome o čemu se pokušavam izjasniti...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:31   |   opcije


A onaj tko ti je najneugodniji, njemu se divi :) i tak ga razoruzas.. kaj, malo glume ne skodi ako je u plemenite svrhe, tj prezivljavanje

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:31   |   opcije


A ako si mogla birati posao, mozes onda i ponovno :)

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:33   |   opcije


...boža, jedno je moj doživljaj, a drugo je konkretna situacija...nije se to na mom poslu dogodilo samo meni...i zna se tko je kome i što napravio, ali nema reakcije od strane onoga tko bi na to trebao reagirati...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:34   |   opcije


...koko, nisam taj tip...uostalom, zašto lagati i sebi i drugima...ma birati...tako se dogodilo jer je bila hrpetina natječaja na koje sam se prijavila...sada ne nalazim ništa, iako tražim već godinama...kriteriji su se povisili odn. ja ih ne mogu zadovoljiti...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:36   |   opcije


Ne odlazi s posla.
Ucini sve da ostanes.
Suti i gledaj samo svoj posao.
U odnosima s kolegama, kolegicama budi korektna, poslovna i na distanci.
I najvaznije, nemoj nikad dozvolit da znaju sta mislis.
Pazi na sebe, curo :)
Iskoristi znanje, talent, sve svoje vrline, za svoj poslovni uspjeh :))))))

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 22:38   |   opcije


Ne mogu si pomoci, meni u takvim situacijama pada na pamet onaj Cezar, saptac psima. Ako moze on od pasa dobiti sto god pozeli, mozemo i mi s ljudima ako znamo kako se to radi

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:39   |   opcije


Nevr, ne bih ja to zvala lazima. To su uloge koje naucimo jer zelimo ugodno zivjeti. To nismo mi. To su samo uloge. Koje ostavimo na poslu, a doma smo drugi.

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:41   |   opcije


...sve kak si navela i radim...osim kaj za zadnje u ovoj sredini nemam nikakve mogućnosti...kako sam već navela, nisam podobna pojedincima jer sam drugačija od njih po pitanju mnogočega, a što im ja niti detaljno iznosim niti nabijam na nos...ali dokonom mozgu je i malo dovoljno za stvaranje iskrivljene percepcije o nekome i plasiranje raznih priča o toj osobi, s ciljem da je se javno omalovaži ili što već, ne bi li se prikazala gorom od njih samih tj. ne bi li na taj način našli pokriće za svoju neučinkovitost, nerad i slično...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:43   |   opcije


pa zašto ja već nekoliko puta pišem tu.da idem u pemZiju
dosta mi je..."državne službe" (pod navodnicima)

Autor: iskra19   |   24.01.2015. u 22:44   |   opcije


...koko, kužim kaj hoćeš reći, ali kak bi jedan moj kolega znal reći - ne volim glumce... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:45   |   opcije


Nauči se igrati igru.
Prije svega, sada radiš u državnoj služb. Tu je stroga hijerarhija, procedure, sustav je vrlo spor zbog takve organizacije, to te u početku iritira.
Ti si tamo prije svega radi posla. Taj posao trebaš kvalitetno i pouzdano raditi. Trebaš ga znati u detalj. Tu moraš biti najjača. Moraš znati sve kako što funkcionira. Biti učinkovita. Sve što nije posao, to nije tema osim ako teme nisu: vrijeme, djeca, komunikacija u početku mora biti vrlo oskudna.

Sa svim kolegama trebaš imati površan i ugodan kontakt. Trebaju te smatrati ugodnim, ali ozbiljnim suradnikom. Ne ulazi u teme koje su nalik ogovaranju ili kritiziranju osobe- vaš posao je rješavati posao, a ne ljude. Suradnja. Sve van toga nije nešto čime se ti trebaš opterećivati, agitirati ili bilo što tome slično.
Želiš edukaciju obrati se nadređenom, nakon toga opet po proceduri sljedećem i kad ih sve izvijestiš po nekom normalnom protokolu, radi i dalje svoj posao.

Ti si profesionalac, a ne baba tračara.

Vojnik.

Znaj svoj posao, budi kvalitetna i pouzdana, ljudi će te cijeniti i vremenom ćeš doći u priliku plasirati ono što ti želiš tamo gdje se to može čuti.

Informacije o tome tko čiju ženu kreše, pomoći će ti znati u plesu na čije prste treba ili ne treba stati, a kad treba na koji način.

Posao je prvi, a sve ostalo je Sulejman.

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 22:47   |   opcije


...no, eto, nitko nije iznio konkretan primjer odn. na koji je način takva situacija riješena osim, donekle, alana...znam dobro što bi bilo dobro i poželjno napraviti u bilo kojoj radnoj sredini, ali to u mojoj ne bi prošlo...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:47   |   opcije


To i je obicno problem u drzavnim firmama - ne talasaj. Zato je u privatnom sektoru bolje jer se tamo vise cijeni znanje i rezultati.. a ti dodji u radni vrijeme na blog i bit ces svima simpaticna (ne vjerujem da sam ovo napisala)

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:48   |   opcije


...pasemi, sve što kažeš i jest, ali baš zbog takvog stava me te pojedinke ne vole... :)) ...dapače, ja i takvih par kao ja po njihovom tumačenju nemamo život, i slične gluposti... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:50   |   opcije


nitko?
ne zelis ti cuti rjesenje.
:(
nadam se da ces ostat' na poslu i znat' se izvuc' na pravi nacin.
:)))

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 22:51   |   opcije


...coco, nemam niti pristup internetu, a niti vrijeme koje bih s posla potrošila na netu... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:51   |   opcije


Teško je to objasniti, to je umjetnost.

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 22:53   |   opcije


...mazo, ajd mi ponovi...bit će da sam nešto propustila...stvar je da ja osobno i sama konkretno ne mogu napraviti nikakvu promjenu u pozivitnom smjeru što se posla tiče...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:53   |   opcije


Kakve to veze ima s poslom?

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 22:56   |   opcije


....e, uzdrum, baš je dobra serija breaking bad...nije li taj naslov signifikantan?... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:56   |   opcije


Kazu da mozemo mijenjati jedino - sebe. A nis, napraviti projekt posao, definirati ciljeve i metode :)

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 22:57   |   opcije


...pa, tema je mobbing na poslu i kako takve situacije razriješiti i u konačnici spriječiti...koliko se općenito zakonski na tome radi...gledam malo širu sliku, ne samo svoju situaciju...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:58   |   opcije


...koko, pa ja nigdar ne bum, niti želim, postala ulizničarska niš-koristi kučka... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 22:59   |   opcije


Ti imaš zapravo problem u međuljuskim odnosima.
Sad si nova, nepovjerenje je prisutno, procjenjuje te se.
Budi kvalitetna i pouzdana i prihvatit će te i cijeniti.
Kad dođeš k sebi od prvog šoka, svladaš sve zahtjeve posla, onda fino "bariš"- brusiš međuljudske odnose.
Bit će to ok.
Koncentriraj se na bitno- svoje profesionalno ponašanje.

Autor: pasemi   |   24.01.2015. u 23:00   |   opcije


Moras se izborit za sebe.
Nitko drugi to nece ucinit osim tebe.
Sposobna si, zdrava, mlada.
Fali ti jedino da ne trosis energiju, promatrajuci sta drugi rade.
Sta pricaju itd.
To nije tvoj problem.
Suti.
Suti i gledaj samo svoj posao.
Zastiti se kako znas i umijes.
Najbolje je biti sa svima na distanci, ponavljam.
I ne odustaj od borbe za svoj posao.
Amen.
Ne daj se isprovocirati.

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 23:00   |   opcije


Ono sto se zbiva u 4 oka niti jedan zakon ne moze regulirati. Mobinga je bilo i bit ce, nase je drustvo jako nezrelo i nesvjesno, hej, 40% ljudi ima samo osnovnu skolu. Najbolje je nauciti cuvati svoju glavu, a jednog dana tko zna...

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 23:02   |   opcije


draga nevr.
bila sam zrtva mobinga u drzavnoj instituciji.
radila sam svoje dok provokotar nije dosao po naplatu svoje dugoocekivane enrgije za svoju dobrobit cccc
bilo je i ocevidaca, koji su se kukavicki pokupili, neki u sujednu sobu neki su izasli van.
pazljivo sam slusala sto se kaze i kojom dinamikom.
povisivanje tona, naznacilo mi je da osoba gubi zivce zbog moje mirnoce.
kad sam pokusala nesto reci, bila sam naprasno prekinuta.
naime, uciteljica sam tada bila glazbene kulture i kraj odmora je dosao.
dosao je drugi odmor, dosla sam do kolegice i ponovno htjel rastjerati stvari na cistac.
vikala je, bila sam mirna.
to se ponovilo i iducih odmora.
uspjela sam ju natjerati u sram, obraniti svoja stajalista i stavove.
trajalo je poprilicno dugo.

no, mobing se i dalje vrsio, razlicitim manipulacijama i podmetanjima.
kad sam se pozalila ravnatelju, on je rekao ovo: jesi li ti razmisljala o tome da one tebe zele u svom klanu?
pazi ovo - klanu.

ne pripadam niti jednom klanu, ne odgovara mi podjela.
doslo je do toga, da sam izbjegavala zbornicu neko vrijeme zbog doticne.
bilo je moguce, ne pojavljujes se na hodnicima. i to je trajalo.

dakle, zavrsilo je time, da mi se nakon godine i nesto, kolegica ispricala i pocela s uvazavanjem i postivanjem.

druga kolegica, koja je dobila premjestaj u maticnu skolu, prije odlaska, zavrsila je na xanaxu.
spasio ju taj odlazak.
mene je spasilo to sto vise ne radim u toj skoli.
draga kolegica koja je ostala je na normabelima.

zelim ti reci, postoji u Pravilniku nase skole, da mozes, nakon sto si usmeno razgovarala s nadredenim, i on nije nista poduzeo, pismenim putem, ovjereno od sluzbe, zatraziti sastanak kod nadleznog, ti i osoba koja vrsi mobing.
ukoliko i to bude bez uspjeha, mozes ici na tuzbu.

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:03   |   opcije


Sta si tisa, diskretnija, radisnija, bit ces im uskoro "nezanimljiva".
Tada je pobjeda tvoja.
Ne mozes se "s rogatima bosti".
Samo tako mozes opstat.
Tako je uvijek bilo.
Sada je.
I uvijek ce biti.

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 23:03   |   opcije


Biti mudar ne znaci ulizivati se.. ima i ona - umiljato janje dvije ovce sise..

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 23:04   |   opcije


...nisam nova, a od tih koje me opanjkavaju imam bolje radne rezultate, u širem sam i ok komunikaciji s ljudima s kojima surađujemo itd...to su neki od problema... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:04   |   opcije


...njihovih, očigledno...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:05   |   opcije


Od sveg srca ti zelim da uspijes.

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 23:05   |   opcije


i da, trazila sam na sjenicama citanje Etickog kodeksa skole, trazila i da se donosi s roditeljima i u razredima svake godine ispocetka.
ne znam, mislim da je i to pomoglo u nekoj mjeri.

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:05   |   opcije


dakle, ili das otkaz, trazis premjestaj, ili radi svoje i ignoriraj.

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:09   |   opcije


Dobro je tocno definirati cilj.

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 23:09   |   opcije


...amiđa, vjeruj mi, imala sam jak osjećaj da si ti jedna od "nas"... :) ...žalosno je to...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:09   |   opcije


I procijeniti u kojoj mjeri ponos pomaze, a kad pocne smetati.

Autor: Cococh-Anel   |   24.01.2015. u 23:12   |   opcije


...ami, prvo dvoje je neizvedivo, a treće primjenjujem pa ni to nije dobro...a cilj mi je - maknuti se od tamo...ali, kako sam već navela, nemam potrebne kvalifikacije za ono što se nudi...osim puste želje da ih steknem...ahhh!... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:12   |   opcije


sad sam se sjetila jos necega.
od tih koji to rade, budi bolja u necemu drugome o cemu oni nemaju pojma, bilo bi dobro da ima veze sa sadasnjim poslom koji radis i da mozes to povezati na neki nacin kao prezentacije, u smislu ucenja tih upitnih, ne treba biti svaki puta direktno ucenje, vec se pobrini da na suptilan nacin das do znanja o svom uspjehu i na tom podrucju.

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:14   |   opcije


...koko, kako je dalaj lama rekao - ponos je negativna emocija... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:14   |   opcije


...uf, ami, tek tako pikam vraga...pa ne smijem znati više i bolje od njih i to pokazivati...idem na lobotomiju...možda je to jedino rješenje za opstanak u takvom radnom okružju... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:16   |   opcije


...još mi samo fale pantić i ekipa da upotpune atmosferu... :)) ...moram okrenuti na zeku jer u protvinom slijedi totalno odlepljivanje, kako bi rekle komšije, a to mi nije želja ni cilj...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:19   |   opcije


nevr zasto ne?
napredujes, i zelis znanje i s njima podijeliti.
nek se sve ispreplice.

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:20   |   opcije


...ima onih koji jednostavno ne žele znati, ali ako ti znaš, uffff!... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:22   |   opcije


prespavaj, pa odredi prioritete.
hoces li taj posao ili ces se trosit na nepotrebna razmisljanja o losim ljudima.
njih ce uvijek biti.
svuda.
pa, se fokusiraj na cilj.
a sve drugo nije "tvoja briga".
samo cilj.

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 23:22   |   opcije


aj laku noc :))))

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 23:23   |   opcije


...noć ti, mazuljak...i hvala ti što si prisustvovala panelu o mobbingu...wtf, u stvari, znači panel???...želim znati!... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:25   |   opcije


ja nemrem vjerovat da ste tako nazadni.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:26   |   opcije


ozbač.
nadat ću se da se zajebavate.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:27   |   opcije


...kak?... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:27   |   opcije


dobro ti veli maza- fokusiraj se na cilj i ovakva stanja obeshrabrenosti, razumij, prihvati i odpusti.
dok ti dode blizu lansiranja cele planete, dodji tu i trpaj u svoju kantu smeca :)
drzim ti fige da iznades sebi najpovoljnije rjesenje :)*

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:28   |   opcije


horror, znam nekoliko ljudi koji su bili žrtve mobinga...svi su otišli...NEMOGUĆA misija /za njih/je bilo izboriti se..., al za tebe...?? držim fige...

Autor: plavapotocnica   |   24.01.2015. u 23:28   |   opcije


e, još jednom me zajebavaj zbog porijekla..

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:28   |   opcije


jebovasja.
nije to borba.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:29   |   opcije


;)

Autor: malamaza7   |   24.01.2015. u 23:29   |   opcije


sad vidim i alanov komentar.
da, u pravu je.

Autor: Amygdala   |   24.01.2015. u 23:29   |   opcije


Kako vam uopće pada na pamet boriti se s nekim tko samom činjenicom da vas može znervat dokaže da je jači?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:29   |   opcije


...boža, zbilja mi nije jasno što želiš reći...ami, moj cilj je očigledno vanserijski... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:30   |   opcije


pa na poslu se ne smiju jedni iživljavati na drugima.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:31   |   opcije


logično je.
čak i ako se zajebavaju tako, to ne smiju činit s nekim kome to smeta.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:31   |   opcije


Jedino ako vi fakat ne radite nešto kako treba pa reakciju na to doživljavate kao mobbing.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:32   |   opcije


...naravno da nesmiju, ali tko će ih konkretno spriječiti u tome?...ili ako je već i došlo do takve situacije, prekinuti je?...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:32   |   opcije


a snekim tko vas uspije dovest u status žrtve se nemate kaj "borit" solo.
Izgubljeno u startu.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:33   |   opcije


pa, velim ti.
Zakonom je regulirano jako elegantno.
I sve što trebaš je nadređenima fino objasniti da ćeš krenuti u akciju ako oni ne krenu.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:34   |   opcije


edukacija
edukacija
edukacija
ako ne upali, onda zakon.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:35   |   opcije


...ne, ne radim kako treba...ne olajavam kolegicu koja je pri izlasku iz sobe još ni do kraja zatvorila vrata za sobom...ne olajavam ostatak ljudi na poslu s kojma doslovce i nemam neke veze...ne odbijam na prvu mogućnost ikakvog osuvremenjivanja rada...ne dajem nadređenome po skrivečki poklone za rođendan...da ne nabrajam više...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:36   |   opcije


Pa ok.
takva si.
ne moraju te voljeti.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:36   |   opcije


Ili bi ti kao ekipa na blogu?Tužila nekog zato što te ne voli?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:37   |   opcije


Plus mi je čudno da to sve znaš ako ne olajavaš:)

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:37   |   opcije


...boža, sve mi je jasno što govoriš, ali isto tako prihvati činjenicu da je to radno okružje totalno inertno, da znam da ne mogu očekivati ikakvu zaštitu poslodavca ili koga već i da onaj tko i može i mora nešto učiniti, neće učiniti ništa jer će možda sebe kompromitirati...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:38   |   opcije


On je odgovoran.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:38   |   opcije


i popušit će tužbu.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:39   |   opcije


...čujem, boža...pričaju, ali ne pitaju želim li to čuti...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:39   |   opcije


:))

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:39   |   opcije


onda naporno radi da dođeš do mjesta koje će ti osigurati ofis.
kaj da ti velim.
Do tad sir u uši.
Smeta ti njihovo pravo na razgovor.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:40   |   opcije


...ne moraju me "voljeti", ali ne moraju mi raditi niti nešto drugo...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:40   |   opcije


ti zapravo nisi zadovoljna poslom.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:40   |   opcije


Pa kaj ti rade?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:41   |   opcije


Recimo..ja zlostavljanjem smatram i nečiji neuredan radni prostor.
Ako je u zajedničkoj prostoriji.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:43   |   opcije


...ndaaaa...jedno je pravo na razgovor, a drugo je ometanje drugih u radu i iznošenje neistinitih tvrdnji o kolegama i suradnicima i njihovo širenje...ispunjenja nekog bolesnog zadovoljstva radi...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:43   |   opcije


i da velim to toj osobi..ona može taj moj komentar protumačiti kao zlostavljanje.
a gomila tone papira oko sebe, npr.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:44   |   opcije


...kužim, da...pa eto, ja sam im smiješna kaj vodim brigu o urednosti mojeg dijela radnog prostora...kaj više reći nego da sam baš čudna... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:45   |   opcije


slušanje glazbe mi je isto neprihvatljivo.Ako nije na slušalice.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:45   |   opcije


a opet..ako nekog povremeno veseli..nešti.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:47   |   opcije


Ali su mi nejasni i ljudi koji ne pokušavaju atmosferu prilagoditi sebi..ali kužim da postoje takvi.
Za njih je onda najjednostavnije prihvatiti logična pravila:većina određuje.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:49   |   opcije


...imam svoj player i slušam si kaj hoću, lepo i pri miru, bez nametanja drugima, dok mobbinguša pušta pjesmice po svojoj volji i još uz to pjeva...a nije da drugima ne smeta nego joj se boje to obznaniti... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:49   |   opcije


Tebi su oni samo malo glupi.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:50   |   opcije


A tako i ti njima.
Ne kužite se.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:51   |   opcije


A njih očito zaboli dupe a ti na blogu već par sati pišeš o tome.
Pa ti treba bit jasno da tu "borba" ne dolazi u obzir.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:53   |   opcije


Meni bi ta nakon dva tjedna pjevala na uho po željama.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:54   |   opcije


...da, imaš praf...glupi smo si i gluplji, ali to ne znači da se ne možemo donekle slagati...pak se i glupost može okrenuti na pozivitu...ok, glupa sam za neke stvari, netko je glup za nešto drugo...onda si idemo lepo međusobno pomoći jer se nitko nije rodio s ikakvim znanjem, nego ga je ili nije pokupio u životu...

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:55   |   opcije


I onda bi prestala pjevati jer nam to smeta dok radimo.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:55   |   opcije


...boža, pa njih i smeta kaj se ja ne borim...što ne znači da nemoćno plazim po podu, nego da ih boli moja nezainetersiranost tj. to što ne reagiram na podražaje... :)

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:56   |   opcije


Trebaš ih upoznati ak ti se da.To je sve.I njima dopustiti da tebe upoznaju.

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:57   |   opcije


...pa to se traži!...samo mi reci kak to i izvesti...bilo je pokušaja, da bi na kraju ispalo da to samo meni smeta... :)))

Autor: nevr_mor   |   24.01.2015. u 23:57   |   opcije


Ne kužim ti ja to.
Kako možeš biti nezainteresirana za svoje kolege?

Autor: bozicnica   |   24.01.2015. u 23:57   |   opcije


...da se meni svašta, samo da si budemo ok...što sam rekla, ne moramo si biti prijateljice, nije potrebno previše se intimizirati, ali mislim da korektan kolegijalan odnos možemo i trebamo postići...no, ja pričam u vjetar...jednom sam nešto rekla o asertivnosti i kako ozbiljne firme organiziraju semnare na tu temu i bla-bla...za uzvrat sam dobila teleće poglede i upitnike iznad glava...

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:01   |   opcije


Onda fino radiš nekaj gdje možeš bit solo.
Možda zbilja trebaš novi posao.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:01   |   opcije


...ne radi se o nezainteresiranosti za njih, već o nezainteresiranosti da se ponašam kako pojedinci očekuju od mene odn., ponavljam, da učestvujem u opanjkavanjima i tračeraju pa onda sve ostalo nedobro...

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:02   |   opcije


hehe sad sam se sjetila kaj sem jos napravila
turnula sem ravnatelju poskrivecki na stol knjigu o vodenju firme s puno ljudi
nemrem se setiti kak se zove, da me rasceretis

od sefa smrdi, kreni odatle.

Autor: Amygdala   |   25.01.2015. u 0:02   |   opcije


I?
Briga te kak te gledaju. Veliš svoje i kvit.
Misliš da te ovdje drugačije doživljavaju? Malo si čudna i kaj sad.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:03   |   opcije


...trebam, da...i tražim ga...

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:03   |   opcije


I amy je malo čudna:)
Pa kaj?
Volimo vas.Ono..ljudski.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:03   |   opcije


Al' ak si malo čudan-malo si čudan.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:04   |   opcije


Nisi nečudan.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:04   |   opcije


furaš svoj film čudaka, one svoj film seljaka i svima super.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:05   |   opcije


...pa niš...kaj se mene tiče...kao što ni meni netko "čudan" ne predstavlja problem...ami, knjiga se zove - kako neuspješno voditi posao u deset lakih koraka... :)

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:05   |   opcije


Meni je drago kaj tebe nitko ne zlostavlja onak jako nego tračeve malo moraš slušat i glupu mjuzu.
idem spavat.

Autor: bozicnica   |   25.01.2015. u 0:08   |   opcije


...e, viš, bit će da nije svima super...meni ok...sa svakavim sam ljudima radila i svašta prošla pa nešto iz toga prihvatila i naučila...ali način razmišljanja druge strane se ne poklapa s mojim...ili po njihovom ili nikako...a ja uopće ne tražim da bude "po mojem", nego da se međusobno uvažimo i da se nađe nekakva zlatna sredina...očigledno da idealiziram stvari i očekujem nemoguće...tipični melankolik... :)

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:09   |   opcije


...boža, to je samo nešto banalno i nebitno iz čega se mogu isključiti...ali već ni to ne valja...takve i slične stvari su samo početna točka...da ne tupim u detalje...

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:11   |   opcije


...laka ti noć!...

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:11   |   opcije


nevrica, tebi treba jedno oplemenjujuce zaljubljivanje :)
sve ostalo se tada cini minornim :)

Autor: Amygdala   |   25.01.2015. u 0:21   |   opcije


...hahaha!...vrlo kreativno razmišljanje!...ne bi dobro prošla u mojem kolektivu... :)))

Autor: nevr_mor   |   25.01.2015. u 0:29   |   opcije


:)

Autor: Amygdala   |   25.01.2015. u 0:50   |   opcije


Ponosan sam na Vas, koliko komentara...Ko što bi Koli rekla: Vi ste moja snaga...:))))
Slažem se s Rexijem, tko to može tako riješiti, jer je to veliko duhovno olakšanje...:))) Najveći je užitak vidjeti jadne mobbere koji su prije maltretirali one ispod sebe, kada padnu s vlasti, pa te bojažljivo pozdravljaju na cesti, pa ih nazovem u 23h doma, a oni uplašeno odgovaraju, uvijek strah u glasu, ljudske mizerije, sve mali Himmleri i Eichmanni, Hitleri iz našeg sokaka, vidjeti moj weblog Banalnost zla Hanne Arendt...:)))

Autor: ALAN4   |   25.01.2015. u 4:46   |   opcije


Dodaj komentar