Krizni menadžment pri odgoju djece (TEMA: naučiti dijete kvalitetno primiti kritiku i upotrijebiti ju u korist svog napretka)

LINK: www.youtube.com/watch?v=WVDBn4S61E8
Danas mi slijedi jedan bitan razgovor vezan za budućnost mog djeteta. Prvi val sam riješila maestralno tj. zbarila sam autoritet i smirila situaciju. Drugi val sam riješila doma psihološkim raščlanjivanjem situacije s djetetom kojem sam objasnila da je kritika autoriteta usmjerena na predmet suradnje tj. zajednički projekt autoriteta i djeteta u cilju kvalitete rezultata. Danas ide završnica gdje ja ne smijem napraviti niti nijansu greške, zbog vremenskih limita koji određuju da li je prilika ostala aktivna ili nije.

Ne radi se o uspjehu, jer uspjeh nije u pitanju. Radi se o odlukama, odgovornosti, posvećenosti, razumijevanju problematike, lociranju problema, povezivanju dva ega od kojih je jedan u razvoju (moje dijete), a drugi je formiran i ispravan (autoritet), ali je očito kako zbog nedovoljnog razumijevanja gdje je kratki spoj nemaju kvalitetnu komunikaciju iz koje se može dalje napredovati.

Kad čitate literaturu o odgoju djece, kada kombinirate to s vlastitim improvizacijama zatečeni situacijom i iskustvima koje vučete iz svog roditeljskog doma gdje se često ljubav manifestira nizom pohvala i dijelom povremenim oduzimanjem privilegija u svrhu sankcioniranja, nigdje ne piše kako naučiti dijete primiti kritiku.

Kritiku treba znati dati i primiti.

Kritika se daje na izdvojeni aspekt od osobe, a osoba tada može primiti kritiku, jer njome nije osobno pogođena na emotivnoj razini. Toga trebaju biti svjesni i kritičar i primatelj kritike, inače stvar ne funkcionira. Kada se pozicija razumijevanja o predmetu kritike definira na kvalitetan način tako da primatelj kritike nije tijesno identificiran s predmetom kritike, tada ostaje upitno jedino još gdje je čvor nerazumijevanja. Tada je lako utvrditi razliku između ispravnog i neispravog dijela aspekta koji se kritizira. Otvara se kanal komunikacije, a kritizirani je sposoban shvatiti što mu se govori, jer više nije opterećen emotivnom povrijeđenošću kritikom svog djela za koje je odgovoran.

Znači, ja kao treća stana, nakon psihološke obrade autoriteta koji se kupa u mom poštovanju i dubokom razumijevanju na kojem mi se osobito izrijekom zahvaljuje, te psihološke obrade čeda koje prestaje biti u otporu što je "njegovo presvijetlo božanstvo nevina žrtva" kritike već konačno shvaća da se kritika odnosi na izdvojeni aspekt od njegove osobe , doduše za koji je odgovorno, ali nije moje čedo isto što i taj aspekt, trebam pomoći isprovocirati zorni primjer ispravnog i neispravnog od strane autoriteta kako bi čedo dobilo puno razumijevanje apstraktne finese koje je sporna.

Samo to i ništa više.

Stoga se ja čitav vikend pripremam i nakon uspješno obavljenih preliminarnih razgovora danas popodne imam jedinstvenu priliku isprovocirati zorni primjer apstraktne finese i to je rješeno.

Možda čak obučem i haljinu.
Mogu ja to i bez haljine, ali u haljini će biti puno lakše.

Mislim da sam tek sad spremna na svoju djecu. Tek sada razumijem ljudsko biće, i dijete, i sebe, s 40 godina. Gledam to iz visine i znam premještati poziciju promatranja neke situacije. Ili ja kasno sazrijevam ili si rado priznajem kako sazrijevam skupa s djecom. Ne znam što je, ali znam da bi se ranije od ovakvih situacija uplela u emociju, a sada rješavam, kao medijator između dvije strane koje su pale u kružić emotivne vatrice svojih privida.

Što ih prije riješim, to će me manje opterećivati, dobro je za dijete, a i treba taj autoritet, jer je koristan.
Sebično, učinkovito, odgovorno, pa makar se ja i žrtvovala haljinicom i pojela koje majušno govance da bi proturila kroz ušicu igle jedno tvrdoglavo magare. Omiljeno magare.

Dobro jutro :)*

13.04.2015. u 9:25   |   Editirano: 13.04.2015. u 10:55   |   Dodaj komentar

Drugi val sam riješila doma psihološkim raščlanjivanjem situacije s djetetom kojem sam objasnila da je kritika autoriteta usmjerena na predmet suradnje tj. zajednički projekt autoriteta i djeteta u cilju kvalitete rezultata

..baš si mu (djetetu ) tako objasnila?...jel te razumjelo ?:))

jutro

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 9:32   |   opcije


Pa ako ne uspije, možeš se kamuflirati u gorući grm. Produhovljeni Alan će doći gasiti vrtnim crijevom ako pretjeraš :)

Autor: ivanschchica   |   13.04.2015. u 9:49   |   opcije


Vi ste, Sleepy, dobili sažetu verziju, a da je trajalo, trajalo je i to dugo i u više etapa.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 9:59   |   opcije


Ja se ne kamufliram Ivka. To je caka.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:00   |   opcije


Neuspjeh nije opcija.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:00   |   opcije


Je, razumjelo je.
To kad sad uspije razumjeti bit će lakše kasnije.
Malo je teško razumijeti takve stvari ako je naviknuto biti stalno hvaljeno.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:01   |   opcije


..ok..razumijem (i ja) :)

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 10:03   |   opcije


Jel se Ivka to pali na Alana? :)))

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:06   |   opcije


Ma, ne zanima me dal´ se kamufliraš ili ne. Pozvala sam se na dio teksta koji i unutar i van konteksta znači isto, a glasi ovako: žrtvovanje haljinom.

No, da ne kompliciramo - ajde bok!

Autor: ivanschchica   |   13.04.2015. u 10:07   |   opcije


Rekoh, obećana sam. A i da nisam, ne bih ja tebi preotimala Alana, baš ste mi će-će ovako u kompletiću.

Autor: ivanschchica   |   13.04.2015. u 10:08   |   opcije


Konfuzno ti je referiranje, osobito ako u njega uključuješ gorući grm koji sam u ranijem zapisu spomenula i Alana, malo te šika van tračnica, ali što ima veze, to si ti. A haljina je dobrodošla u ovoj situaciji, inače bih došla u duksi da nemam posla s osobom koja bi mogla duksom biti zbunjena.
Ajd, bok.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:10   |   opcije


Ivka, Alan je slobodan čovjek, a tvoje inzistiranje je agresivno, kao da ti je Alan u najmanju ruku dijete. Kuhaj ti negdje drugdje. To bih ti toplo preporučila. Znam da ti je dosadno. Što se ti ne bi malo kresnula negdje, pa nek te malo opusti?

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:12   |   opcije


Jesi se ti u mene zaljubila?
Žene mi se kače ko krpelji.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:12   |   opcije


Čuj, taj tvoj svakodnevni reset i nije baš odveć mudra ideja. Bilo bi dobro zapamtiti što si jučer, recimo, rekla ili napisala. Ovo možeš shvatiti kao kritiku, dobornamjernu, ali možeš i kao uvredu - to ne bi bilo ništa novo.

Autor: ivanschchica   |   13.04.2015. u 10:12   |   opcije


Rekoh, obećana sam. Pomiri se s tim :D

Autor: ivanschchica   |   13.04.2015. u 10:13   |   opcije


Joj, idem. Pozdrav!

Autor: ivanschchica   |   13.04.2015. u 10:13   |   opcije


Možda te muče pretpostavke pa ti je problem razdvojiti složenije strukture djelovanja neke osobnosti.
Nemoj me opterećivati s optužbama, već se koncentriraj na pitanje ili samopromatranje.
I opet, to što uplićeš Alana i Gorući grm, zaista nema veze s mojom formalnom uniformom tj. haljinom.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:14   |   opcije


Ajde odi. Kad budeš mogla pratiti razgovor i biti manje agresivna rado ću s tobom porazgovarati.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:15   |   opcije


Eto tebe na ignore, pa napadaj doma plišanog zeku.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:17   |   opcije


Kako te trebe znaju bit dosadne kao da imam kurčinu kojom ću ih pomoć.
Božesačuvaj.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:17   |   opcije


Paske
..nekako si mislim da si ti magnet
za fajt :))
zakaj...nije mi jasno

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 10:21   |   opcije


..svaka tvoja tema..ode u druge vode

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 10:22   |   opcije


..nije fer..stvarno nije

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 10:22   |   opcije


Ljudi traže pažnju,Sleepy.
I traže ventil za frustracije.
Razumijem ja to.
Ali ne bih se tome posvetila.
Radi se o sabotažama koje su izraz tuđih kompleksa.
To su njihove privatne stvari.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:42   |   opcije


Naletit će već netko razuman s kim ću moći o TEMI.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:42   |   opcije


Tebi Sleepy hvala na kvalitetnom učešću i dobrom humoru.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:43   |   opcije


Ja sam magnet generalno gledano.
Tako da to zna biti nekad malo naporno, osobito kada mi je pažnja na nečemu što mi je bitnije, a to je često.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:45   |   opcije


:)
mogla bih ja o temi..ali bome mi
se neda prisjećati te muke

moji su sad u godinama kad sami traže pravi put

moje asistencije više ne pomažu
sad sam im samo podrška

tebi i djetetu/ci...puno sreće !

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 10:47   |   opcije


O temi.
Bitno je primjetiti na vrijeme u životu i usvojiti način kritiziranja i primanja kritike koji se u osnovi svodi na sljedeće:
kritizira se "projekt" koji nije isto što i osoba. Tako osobu dobivamo za suradnju, a iskazujemo i kvalitetu autoriteta.
Projekt može biti: ponašanje, kvaliteta izvedbe nečega i tome slično. Ne kritizira se osoba, već izvedba.
Tako se ostavlja otvoren komunikacijski kanal. Komunikacija je neopterećena emotivnim doživljajem.

Npr. dva mehaničara rade na sastavljanju motora za vozilo. U varijanti a) prikazat ću grešku u komunikaciji, a u varijanti b) ispravnu kritiku:
a) fali ti šaraf; prljavo ti je to;
b) ovdje nedostaje šaraf; motor je prljav.

Komunikacija nije samo stvar forme, već i percepcije i mislima da kvalitetni autoriteti ne upadaju u klopke a-tipa, a korisnicima autoriteta treba objasniti poziciju prihvaćanja kritike na ispravan način čak i kada autoritet pogriješi u iskazivanju da bi korisnik moga kvalitetno "prevesti" kritiku u svoju korist i shvatiti bitno i biti neometan emotivnim doživljajem koji ga oslabljuje u daljnjem angažmanu oko problematike.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:51   |   opcije


Sve je to ok, Sleepy. Razmišljan "na glas".
I učim se uz njih. Razdvajam bitno od nebitnog i postavljam stvari na mjesto kao medijator i u interesu djeteta.
I sama se sebi čudim kako ja to tako kao lego kockice, ali to je tako. Treba biti svjestan i ne upadati emotivne vrtloge, nego kvalitetno rješavati situacije,a to se realno učimo onda kada smo izuzetno jako motivirani, a to je često kada su djeca u pitanju, jer inače i sebi znamo dati puno komocije, jer možemo i nije nas briga.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:53   |   opcije


ono..
kad opereš motor
našel buš i šraf

Autor: perce   |   13.04.2015. u 10:53   |   opcije


Moje čedo je naučilo samo na superlative, pa pođe para na uši kad naleti na kritiku.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:55   |   opcije


Konstruktivni Perce :-)

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 10:56   |   opcije


To bi se moglo objasniti i kao:
1.osoba jednine (pošiljatelj poruke)
2. osoba jednine (primatelj poruke)
3. osoba jednine (objekt poruke).

Jebenica je ako se ne razumije da se govori i kritizira objekt poruke, a ne primatelj poruke.
E, tu je bio kuršlus.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:05   |   opcije


(heheheh kletva: Dabog da ti xy birala haljinu u kojoj trebaš izgledati ukusno i odmjereno).
_I_ :D

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:20   |   opcije


Ili konkretnije:
Dabog da te Boža "besplatno" voljela, a outfite birala kao bonus da prije umreš od srama i neukusa.
Definicija se ne odnosi na pjevačice narodne glazbe u dijelu vezanom za gratis biranje outfita.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:24   |   opcije


Ovo je bila mala digresija, jer se Boža ponaša isto kao krpelj, pa je isto na ignore kod mene dok se ne nauči razgovarati bez kompeticije, bez osobne razine ili u korist liječenja svojih kompleksa na štetu mog strpljenja i vremena.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:35   |   opcije


Ok. Temu sam zaokružila već s onim 1., 2., 3. osoba jednine.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:49   |   opcije


Voljela bih ubuduće kad bi, netko tko je u toku, na vrijeme obavijestio o mečevima Mirka Filipovića, jer mene jako zanima njegov uspjeh tj. da ga nitko ne ošteti. Drago mi je što ga je lijepo krenulo i što je izašao neoštećen. Izgleda da je u dobroj formi, jer je izdržao do treće runde kondicijski i drago mi je što nije otišao po novce loše pripremljen, jer volim kad je zdrav i cjelovit. Bravo, Mirko i čuvaj se životinja Mirko.
http://www.dailymotion.com/video/x2megck_gabriel-gonzaga-mirko-filipovic-k-
o-mirko-kraj-borbe-11-04-2015-hd_sport


Njemu je dugo trebalo naučiti da ako on ne umlati na vrijeme i bude puštao viteški da se gospoda dižu kad se okliznu da će sam biti umlaćen. Sviđa mi se kao čovjek i karakter. I želim mu dobro zdravlje, jer više nije sam, već zbog njegovih povreda pate i djeca i supruga i njima je dužan u najmanju ruku biti izuzetno dobro pripremljen i odgovoran na taj način prema sebi i njima.

Želim mu puno sreće.
A kad bude sljedeći meč voljela bih da netko signalizira.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:54   |   opcije


Ne mogu ja baš o svemu voditi računa, pa bi pomoć oko termina mečeva bila dobrodošla.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 11:55   |   opcije


Budem ja :))
mirko je moj sumještan i komšija u slavoniji :))
pratim ga u stopu :))

Nego
aj pogledaj nick "gillan"

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 12:09   |   opcije


Aha, vidim.
Kaži, Sleepy.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:14   |   opcije


..ma niš
traži čovjek siščanku :)

..rekoh..ne preporučujem...al ću
jednoj reći da pogleda
:))

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 12:16   |   opcije


Aha :)
Hvala lijepo. Imam već svog susjeda.
Ne tražim više.

Lijepo od tebe što si me se sjetila Sleepy. Hvala ti.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:18   |   opcije


..ok..cmok :*

Autor: sleeping   |   13.04.2015. u 12:20   |   opcije


Cmok, Sleepy i hvala još jednom.
Evo onog Stipe što sam ga jučer spominjala:
http://www.gloria.hr/x-factor-bivsi-nogometas-odusevio-ziri-glasom-i-stasom
/

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:33   |   opcije


Vidim da Boža ne razlikuje pojam kritika i pojam kompetitivnog prculjenja, ali nema veze ima se vremena. Naučit će.
Čeka se evolucija iz krpelja u sugovornika.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:55   |   opcije


Slatko će biti gledati Božin šok i nevjericu kad Vegi dopizdi, pa ju Vega obriše ko bubu s vjetrobrana.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:56   |   opcije


Zadnjih dana ju Vega pita pitanje, a Boža se usere do vrata.
Kletva 2.:Dabogda samostalno odgovarala na Vegina serijska pitanja, bez skidanja robe da možeš osjetit kako ti se kakica penje uzvodno do vrata :)

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:58   |   opcije


Krpelj obični.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 12:59   |   opcije


Nemam ja vremena madam objašnjavati što joj nije jasno ima tko će joj to kvalitetnije objasniti.
Bolje da joj to objasni netko tko ju voli.
Da ne bi ispalo da ja vrijeđam.
Neka ostane ovako kako je.
Moje strpljenje rezervirano je za ljude koji su ga zaslužili.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:07   |   opcije


Ne znam što je u pitanju, ali sretno

Autor: I_disagree   |   13.04.2015. u 13:13   |   opcije


Hvala. Lijepo od tebe.
Nego, jesi ti objasnio prijateljici ono s dizanjem? ;)

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:14   |   opcije


I kakva je povratna informacija. Da li još čekaš na keks?

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:15   |   opcije


Bok! Davanje kritike je po meni jedno od najosjeltjivijih područja. Naravno, davanje kritike da svi budu zadovoljni.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:16   |   opcije


nemam joj što objašnjavati, sve zna
i zapravo je sve definirano.
Idem dalje, preletiti po blogovima, pozdrav

Autor: I_disagree   |   13.04.2015. u 13:16   |   opcije


Ja ću to opet kako ja to vidim. Sve je stvar smjera energije. Ljudi često kritiziraju zato da uzmu energiju, da nekog oslabe. Može se i s onom skalom u hercima usporediti. I to je ružno, a prema djeci je to prestrašno, zato jer se djeca ne mogu i ne znaju braniti.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:17   |   opcije


Profesori u školama kod nas su uglavnom na razini krađe energije od djece. Djeca ne valjaju, djeca su grozna...

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:18   |   opcije


Dobra kritika je ona u kojoj se kad se zbroji i oduzme, onomu kojemu je upućena kritika poveća energija.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:20   |   opcije


Ja ono što se kritizira gledam kao objekt odvojen od osobe. Zato se ne koriste ti-poruke i treba biti jasno pitanje identifikacija.
Kao kad imamo projekt na hamer papiru pa lijepimo sličice i pišemo, pa kažemo: Ovako bi možda bilo skladnije, ili veća slova bi se bolje vidjela iz daljine. Komentira se TO tj. treće tj. objekt.

Pri tome nisam mislila na komunikaciju odraslih ljudi koji kritiziraju bez namjere konstruktivno doprinjeti kvalitetni neke situacije, već sam baš mislila na kritiku koja ima za cilj povećavanje kvalitete rezultata.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:20   |   opcije


Oduzimanje energije ne bih komentirala, jer je očito koliko je nametljivost izrazita, a ona ide iz nesposobnosti shvaćanja sebe kao samostalnog entiteta bez relacije i kompeticije s ostalima.

Veliko je pitanje u kojem segmentu neki ljudi postoje kada se NE uspoređuju s drugim ljudima, ali to je osobno pitanje o kojem trebaju sami promisliti, pa pogledati koliko je njihovih aktivnosti vezano za taj princip.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:22   |   opcije


Da, kritika se odnosi na kvalitetu rezultata, a ne na kvalitetu osobe. I tada je ok, ako ju slijedi kvalitetna uputa koju tada učesnik dobro razumije jer nije opterećen emotivnim prihvaćanjem kritike što ga slabi i dezorijentira.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:23   |   opcije


Da, naravno, No ja sam iz tvoejg teksta shvatila da je neki autoritet zapravo loše odradio kritiku prema tvojem djetetu i sad to treba popraviti.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:23   |   opcije


Jako je teško ne uplesti se u emotivni krug, jer i autoritet može biti povrijeđen nedovoljnom kvalitetom, osobito ako je kapacitet očit, pa smatra da je nekvalitetan rezultat odraz nepoštovanja npr.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:24   |   opcije


Da. Tako je Koke.
Istovremeno razumijem i povrijeđenost autoriteta koji ne razumije zašto očito veliki kapacitet izostaje dati kvalitetu u rezultatu.
Sad ću ja njih dvoje izblendati u komunikacijski kanal u kojem će se dobro razumjeti i tražiti autoritet neka demonstrira kvalitetu koju traži i imitira nekvalitetu kako bismo mogli primjetiti razliku, jer se radi o nijansama.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:26   |   opcije


Tako ćemo precizirati i dobiti jasnoću, pa ćemo nijansu učinkovitije riješiti.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:26   |   opcije


Svejedno, znam da očito nije tako, no po meni bi trebalo biti - da je autoritet dovoljno zreo da ne shvaća ponašanje djeteta kao da je upereno protiv njega. Ok, no postavljanjem stvari ovako kako sam ja sad i traženjem krivca ništa se ne može riješiti. (Zapravo, vjerojatno je dijete sasvim ok odreagiralo na budaletinu, bložemiprosti)

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:28   |   opcije


Dijete je A, autorit je B, a predmet razgovora je C.
Treba pričati o C i sve ide kao po ledu.
I tražiti primjer ispravno i neispravno tj. demonstraciju radi uočavanja razlike u nijansi da mi to onda možemo sjužiti bez rasipanja energije na nabadanja je li ovako ili možda onako ili možda što ja znam.

Demonstracija. Jer teške su apstrakcije u pitanju i to treba jako precizno odrediti bez osobne razine.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:30   |   opcije


Izvrsno! I ja sam trebala ići u školu riješiti nešto slično, jer mojoj kćeri nije bilo jasno što se od nje traži. Nije bio konflikt u pitanju, no dijete je patilo, a profa drvena, ne daje jasne upute, a i kontradiktorne su joj bile. No, nekako se samo od sebe riješilo.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:31   |   opcije


Tako ja razgovaram i s ljudima na poslu, pa imam to već usvojeno.
Privatno se i ja znam upetljati i to punim kapacitetom.
Ovo je bitna situacija, pa ću primjeniti znanja komunikacije koja koristim i na poslu.
Tj. ne zanima me kakva je osoba A ili B, već me zanima kako ćemo riješiti C.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:32   |   opcije


To ti je to, Koke.

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:32   |   opcije


Ja učim djecu da ne pristaju na zadatke koji im nisu jasni. Nek pitaju dok im se ne razjasni.. No, nije lako. Profesori gube živce, jedanput objasne, možda drugi put i tko ulovio, ulovio. A ponekad bude nesporazum u nekoj riječi koju profesor misli da djeca razumiju. Dobro je kako veliš iščistiti te komunikacijske kanale.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:38   |   opcije


Sretno, u svakom slučaju :)

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2015. u 13:40   |   opcije


Nemam ja problema ni naći tiskarsku grešku u zadatku iz kemije ili matematike niti elaborarati zašto je to tiskarska greška, nego ovo je teška apstrakcija, ali budem ja to, pripremam se već tri dana, a bome i njih dvije obrađujem, jer su se obje malo narogušile :).
Sila Boga ne moli, moram u korist cilja malo i jednu i drugu izmaziti što već jesam i sad samo demonstracija radi usporedbe i to je gotovo.

Hvala, Koke :)

Autor: georgi   |   13.04.2015. u 13:53   |   opcije


Dodaj komentar