Što vi mislite o prijateljstvu muškarca i žene? I politici čuvanja muškarca i žene za "rezervu"?

To je komplicirana tema, ali mislite li vi da su takva prijateljstva iskrena i otvorena i što mislite o politici čuvanja muškarca ili žene u "rezervi" te povezanosti "prijateljstva" i politike "rezerve" tj. koliko je to uobičajena praksa prijateljstvom čuvati nekoga na dispoziciji iz vlastitog samoljublja. Znate što mislim?
Koliko su ljudi iskreni prema sebi u tome?
Ja sam prvi puta čula za "rezervu" otkada sam na Iskrici. Nisam to u životu nikada ranije čula. Niti mi je to palo na pamet. Zašto će meni netko u rezervi, ako me ta osoba ne zanima? Zašto bih ja koristila drugu osobu kao alternativno rješenje?
Ako ima tko što na tu temu, voljela bih pročitati.

Hvala

Vidi npr. ovog "manijaka":
http://blog.dnevnik.hr/igniss/2012/01/1629856908/kako-pretvoriti-curu-u-rez







ervu.html

23.04.2015. u 8:37   |   Editirano: 23.04.2015. u 14:15   |   Dodaj komentar

Jučer mi je to palo na pamet, pa sam objavila temu bez puno kompliciranja.
Obično napišem traktat. Svaki je odgovor na temu dobar.
Meni jedino nema logike "rezerva". Za što će mi rezerva, ako rezerva nije moj prvi izbor?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 8:40   |   opcije


Znate što mislim?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 8:40   |   opcije


Meni ne treba rezerva.
Spreman sam cijeli život
drkati kraj voljene žene.
To je ljubav,kad ju ne jebeš
već drkaš.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:52   |   opcije


Dođi,budi moja ljubav,
da drkamo zajedno!

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:53   |   opcije


Pa da!
Tko je vidio jebati nekog koga voliš?
Ja mislim da je to agresivno ponašanje.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:54   |   opcije


Pravi sex je kad ona priča
a on ju sluša.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:56   |   opcije


Pogotovo kak se jebala s drugim.
A ti slušaš i diviš se njezinim impresijama.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:57   |   opcije


To je prava ljubav,
drugi jebe a ti slušaš,
tako čini pravi gentleman.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:58   |   opcije


Bogami ih ovdje ima na vagone.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:58   |   opcije


Tako ti sa svojom?
:)

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 8:58   |   opcije


Sačuvaj bože,nebi ja jeba,
samo drka.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:59   |   opcije


Ma kurac ja sa svojom.Sa svojom nađem rezervu pa se izjebem.
Ne moram slušati nju ni onu koju sam jebo.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 8:59   |   opcije


Prvu ne slušaš a drugu posli jebačine ne vidiš.
Mir božji.Samo jebanje.Tako rade prave muške,
bezosjećajne svinje.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:01   |   opcije


Jel s ovom:
http://i62.tinypic.com/2qjvn2o.jpg

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 9:01   |   opcije


Aaaah đubre mu+škoooo!
Znala sam da si govno ali takvo?

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:02   |   opcije


:)

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 9:02   |   opcije


Jutro...
to su totalne gluposti....rezerva...
ja sam nešto slično doživio....
klela se da me voli...i taj neki njen
od prije što ja znam valjda su se povremeno
viđali...rekla je da me više ne voli...
i da ima nekog ....
i vidi sad ...zove me dali mogu doći do
nje jako joj falim...
Pitam je dali je gotova ta avantura...
ona meni da ne zna on ima obitelj...
kao on joj je drag...a mene voli...
bio sam lud ko krpa...
naravno nisam otišao do nje...
morao sam i broj promijeniti...

Autor: wasyxde   |   23.04.2015. u 9:02   |   opcije


Govno muško bezosjećajno,
samo bi me jebaooo!!!

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:02   |   opcije


Niš me nebi slušaooo!!!

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:03   |   opcije


Ma zajebi te ženske fore.Triba svaku na kurac prvom prilikom.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:04   |   opcije


Pa nek voli i ne voli koliko joj volja.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:04   |   opcije


Meni se čini da bih ja onda stvarno mogla bit pomalo isključiva osoba.
Meni se ne da prenemagati da sam nekom prijateljica.
A ne da mi se niti ševiti s rezervom.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:04   |   opcije


Ja se najradije ševim s pičkom.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:06   |   opcije


Čovjek za rezervu!?
Ne kužim ja to.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:06   |   opcije


Kako može postojati alternativna pi*čka?
Jel nije bolje bacit drkicu?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:07   |   opcije


A jeli ona prva,druga,treća ili rezerva,svejedno mi je.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:07   |   opcije


Ili sjedim za stolom s "prijateljem" i on bali za mnom i ja to dozvoljavam, jer smo mi kao prijatelji!?
Onda bi ja bila user kojeg nije briga za korektan odnos prema "prijatelju".
Ne mogu si logiku predočit da bi imalo smisla.
Sjedim jučer s prijateljicom na kavi i 45 minuta mi je dosta, a stvarno mi je prijateljica.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:08   |   opcije


Nije bolje baciti drkicu jer je bog stvorio pičku za kurac
i kurac za pičku.Da nije tako,djeca bi izlazila iz dlana a
ne iz pičke.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:09   |   opcije


Ja bih radije izabrala sebi drkicu, umjesto rezerve.
Znaš da te rezerva ne zanima, nego je samo rezerva- gdje je tu gušt?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:09   |   opcije


Koliko tvojih seksova je rezultiralo djecom, kad već tako pričamo?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:10   |   opcije


pričala mi frendica o recikliranju, prigodno uz jučerašnji dan, povremeno se nađe s bivšim dečkima/dečkom, (ako su slobodni još ofc), naslućujem za seks samo... svakakvih čuda na ovom svijetu..

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 9:10   |   opcije


Muško žensko prijateljstvo je moguće...
do nekih granica...
obično to rasturi neka fešta ...
kad se malo popije....
pa se malo otpleše...
pa tužne priče...
padne prvi poljubac...
ujutru buđenje zajedno u krevetu...
i tu je kraj prijateljstvu...

Autor: wasyxde   |   23.04.2015. u 9:11   |   opcije


Plava, svaki takav susret traži vremena, a mi vremena u biti nemamo. Onda se ja pitam, zašto bih ja trošila vrijeme na odnos koji je zamjenski, znaš što mislim?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:12   |   opcije


Ako žena ne zna razliku između pičke i ruke,
nemam potrebu objašnjavati.Obratite se stručnjaku.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:12   |   opcije


Sad ću se ja sjetiti imam li muških prijatelja.....

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:13   |   opcije


Osim toga,ne treba ti zamjena za nešto što nemaš.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:14   |   opcije


I što ne trebaš.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:14   |   opcije


Nemam.
Imam poznanike s posla i hobija s kojima sam surađivala ili surađujem, ali mi smo interesno vezani oko neke teme, hobija, projekta, ali to nisu ljudi koji mene zovu onako malo potračat ili kad mi crkne vešmašina da mi pomognu oko toga.
Imam ženske prijateljice većinom.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:15   |   opcije


kužim, al s druge strane, ona je jedna od tih koje nemaju vremena, jedan telefonski poziv, i hop, a traženje novog zahtijeva vremena...
inače, pokušavala sam prijateljevati s jednim s kojim veza i ništa intimno nije bilo moguće, ne ide to...zagadili smo sve na početku

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 9:15   |   opcije


Meni treba jebačica a ne prijateljica.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:15   |   opcije


Prijateljica-jebačica.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:15   |   opcije


Moglo bi biti da sam malo isključiva osoba.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:16   |   opcije


ja uredno slušam o njegovim pokušajima da si nađe curu, čak i ja sudjelovala, a on uvijek popizdi kad ja o sebi i svojim pokušajima...

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 9:16   |   opcije


Ionako mi neće trebati niti jedno niti drugo
jer ova iskrica djeluje kastrirajuće pa počinjem
gubiti volju za jebanjem i prijateljevanjem.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:17   |   opcije


Tko dođe na iskricu,izgubi erekciju od silnog
preseravanja tzv.dama i damica.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:18   |   opcije


Kako može postojati alternativna pi*čka?

a ovo gore, mislim da to sasvim dobro ide muškima

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 9:19   |   opcije


Živi primjer je da neki počinju pisati recepte
umjesto da jebu.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:19   |   opcije


Ili biti prijateljica nekom tko me drugačije zanima, to bi bilo kao manipulacija te osobe.
Ne zanima me tako, a pristajem na odnos koji pravi neki most prema kojoj pm?

Ili obrnuta situacija, angažiram nečije vrijeme, jer mi odgovara pažnja, osoba mi se nudi kao prijatelj, jer me više od toga ne zanima, a tu osobu zanima, da li sam korektna prema toj osobi, jer trošim njegovo vrijeme? Ja to ne mogu, jer mi bude žao čovjeka, a njegovo vrijeme isto nije neograničeno. Volim jasne odnose.

Ustalom mogu ja sebi nacrtati bojicama bilo što, ali svjedno znam ispod svih tih bojica stoji jedna puno jednostavnija slika s kojom se moram suočiti kad tad i da je sve kompliciranije i kompliciranije što više bojam bojicama, pa nemam za to srpljenja, nego želim biti u odnosima koji su isključivo jasna i iskrena preslika mojih želja i aspiracija, drugo me ne zanima.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:21   |   opcije


Ima rezerva,posli live ruke,
moreš ju zamijeniti desnom.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:21   |   opcije


Ali sa ženama razgovarati, koje su mi prijateljice, to već ima smisla.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:22   |   opcije


Boga mi nebi ja tebe moga toliko slušati!

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:22   |   opcije


Zamisliš ovako..... Ima netko tko te, al zaista loži. Kada ti se samo osmjehne ti sva zavibriraš. Međutim gle vraga, ti baš i ne ložiš preveć njega i on je sa tobom nako malo vruće malo hladno.
E sad si ti u situaciji da ga juriš do besvjesti, praviš budalu od sebe, zatvoriš se za cijeli svijet čekajući njegovu naklonost (znam jednu koja ju je dočekala), ili da se zabavljaš sa nekim drugim koji je uglavnom prema tebi ok, al ko zavraga, sa njim vibra nije ni približno onakva..... I sve je u redu dok se oni vrag ponovno ne osmjehne .... ;)

Autor: jabsponzorusu   |   23.04.2015. u 9:23   |   opcije


Ne volin žene koje samo laprdaju
a neće se jebati.Ne slušam ja to.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:23   |   opcije


Zašto bi meni neki muškarac bio prijatelj, što to znači, hoće li mi se naći pri ruci kad imam problem s autom, hoće li sa mnom gledati dućane, hoću li mu se trčat pohvaliti da sam upoznala nekog zanimljivog, ili će on glumiti sa mnom mušku trač babu- ne razumijem ja to.
Zna se za što služe muškarci.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:24   |   opcije


Muško žensko prijateljstvo je moguće ukoliko jedno drugom
fizički nisu privlačni.Imam dvije prijateljice u reali i jednu u
virtuali,ali mi nikada nebi palo na pamet da i s jednom od
njih završim u ljubavnom odnosu.
E sada rezerva,prvo volim fer odnos prema svima,nekoga
držati u rezervi,jel to fer prema toj osobi.Zavaravamo je,a ona
bi možda našla nekoga s kim bi bila srećna kada bi znala da
mi nismo iskreno zainteresovani za nju ili da ne mislimo
ozbiljno s njom.
Drugo kada volim neku osobu što će mi rezerva,ukoliko
pored voljene osobe imam i rezervu onda po mom mišljenju
ne volim zaista voljenu osobu jer da je volim nebi mi trebala
druga.Rezerva je kada nije u pitanju ljubav nego sex pa
ukoliko nije jedna na raspolaganju onda je tu druga

Autor: tape   |   23.04.2015. u 9:24   |   opcije


I zato ćaooooo!!!

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:24   |   opcije


I meni je to nejmljivo al nemaš pojma koliko je to rašireno na Iskrici? Gotovo svaki (i žene to cesto rade) muškarac ima takvu rezervu...pace čude se kad ja kažem da nemam nikog? Moj princip je...kad sam s nekim onda sam s njim..
Kad nisam...nisam! Ha ha imala sam ponudu jednog frenda da mi bude frend s poasticom(tak se to zove) a on je cak pristajao da imam još nekog uz njega? Meni to nepoštivanje prvo mene pa onda i dotičnog

Autor: mai_sarai   |   23.04.2015. u 9:26   |   opcije


Ne, ne. Ne čekam ja nikoga. Ja što odrežem to je odrezano.
Posvetim se novom muškarcu, jer me zanima, a ne zato što sam gladna seksa npr.
Posvetim se jer me zanima, a koliko daleko će dobaciti odnos ovisi o tome kao će se sve to skupa razvijati.
Pa, ja nisam u stanju durati prijateljicu nakon 45 minuta kave, ako nisam raspoložena i ako davi, a volim ju.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:26   |   opcije


Nelagodan osjećaj sjediti s muškarcem na kavi koji tvrdi da ti je prijatelj, a istovremeno bali za tobom.
Kao da pijem kavu s kanibalom koji govori: Ali ja sam tebi priiiijateeelj.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:28   |   opcije


Sponzoruso..bas ti odgovara Nick!

Autor: mai_sarai   |   23.04.2015. u 9:29   |   opcije


Ili da se ja pravim kako sam nekome prijateljica!?
Božesačuvaj.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:29   |   opcije


ups...nepojmljivo!

Autor: mai_sarai   |   23.04.2015. u 9:34   |   opcije


Zato ja ne zovem na kavu,
odmah ti ponudim karu.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:35   |   opcije


Evo tebi kara
a kavu si kupi sama.

Autor: RexySexy   |   23.04.2015. u 9:35   |   opcije


Da bi ti netko mogao biti partner na duge staze morate moći istovremeno biti i ljubavnici i prijatelji, u protivnom ako ste samo ljubavnici, jednog dana kada strast ishlapi, gotovo je sigurno da će te postati neprijatelji. :)

Autor: jabsponzorusu   |   23.04.2015. u 9:35   |   opcije


i takav "prijatelj" se zove..."prijatelj s povlasticom"...i sumnjam đorđi da ćeš dobit em puno komentara na tu temu em iskrene komentare! ljudi su uglavnom ljige što se odnosa tiče...osobito ovdje na iskrici! kad vidiš koliko ima oženjenih npr i oni još bez beda pričaju o nekim potencijalnim odnosima, a doma varaju svoje partnere kad i gdje stignu? ko muha u letu...fuj! a čudim se i takvim suprugama koje uglavnom to znaju. to je to licemjerje koje postoji u većini brakova. a i istraživanja su pokazala da su hrvati jako skloni "švrljanju" da ne kažem varanju partnera...pa istovremeno to čine na nekoliko strana!

Autor: mai_sarai   |   23.04.2015. u 9:37   |   opcije


Sponzore, zna se koje kvalitete ima osoba koju smatramo prijateljem, ako ih nema onda ćete biti neprijatelji, jer ste potrošili jedan aspekt odnosa s vremenom, a koji sigurno nije bio prijeteljski, a u međuvremenu niste razvili prisnost i otvorenost koji su nužni za prijateljski odnos. Prijateljski odnos je odnos lojalnosti i povjerenja unutar kojeg se ljudi mogu opustiti i i biti prirodni, te mogu na prijatelja računati u vremenima krize bilo koje vrste.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:40   |   opcije


Mai, meni je ff odnos tužan odnos. Znam da je to second best i to nije dovoljno dobro.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:40   |   opcije


Nije li neka vrsta rezerve kada nekoga po iskričarski voliš
a znaš da ćeš ga voljeti neko vreme,recimo tri četri godine
a zatim ta ljubav prestaje?
Naime ovde sam naučio da ljubav toliko traje.
Jel to zaista ljubav ili je rezerva do sledeće ljubavi?

Autor: tape   |   23.04.2015. u 9:41   |   opcije


Granice se pomalo pomiču, pa tako mic po mic, postajemo nešto morbidno samima sebi, ako smo imalo svjesni prave prirode odnosa u kojem imamo takvo učešće.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:42   |   opcije


lijepo si ovo s kanibalom opisala...:)
jel vele moje cure da tako izgleda, al nema brige, i to se razvodnjuje pomalo...

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 9:43   |   opcije


Razumijem ja i što je to ljubavnički odnos u kojem su istaknuti i elementi svjetonazorkog razumijevanja, dobrog humora i veselja, ali to je normalan ljubavnički odnos i kao takav je u redu, jer se razgovara i o "slonovima u sobi" i to svaki dan, a komunikacija je protočna kao s prijateljem, a istovremeno sadrži i jaku seksualnu privlačnost s obje strane.
Ali, tome se onda treba posvetiti. To nikako nije rezerva, jer nema namjere zadržavanja distance s osobom i korištenja osobe samo za jednu namjenu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:44   |   opcije


Rezerva je kad ti se netko sviđa i toga si svjestan, a s drugim se jebeš, Tape.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:45   |   opcije


moja prijateljstva s curama su opstala trideset i više godina, ovisne smo jedna o drugoj, sve ostalo...pih...

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 9:48   |   opcije


ova mu je odlično odgovorila
"ovom mladom čitatelju bi odgovorila ovako : tko sjedi na dvije stolice, najčešće padne izmedju njih. što i nije tako loše, jer strada samo guzica. povrijediš li dvije žene, znaj samo da će osveta biti krvava. udruže li se (jer i taj je scenarij moguć, nakon medjusobnog vrijedjanja ipak se slože da si zapravo ti prokleta muška svinja, a one nedužne žrtve tvojih manipulacija), dupe neće patiti - ode glava. no kod takvih dupeglavaca, to je ionako jedno te isto."

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:50   |   opcije


onaj Main komnetar gore o nepoštivanju je odličan

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:52   |   opcije


Po meni to nije rezerva.
Po meni nije ni ljubav uloliko ti se neko sviđa
čitaj nekog voliš,a spavaš s nekim drugim.
Varaš i sebe i onog/u kog voliš.
A ljubav na određeno vreme niti želim niti mi je potrebna.

Autor: tape   |   23.04.2015. u 9:53   |   opcije


Ja sam svog bivšeg muža previše poštivala da bih ga varala. Meni kad više on nije odgovarao, nakon pomnog promišljanja, ja sam se razvela, a on za mnom još, kao zadnji mamac: Bit će kako ti hoćeš i još možeš imati 4 ljubavnika.
Pa, kakav bi to bio brak?!
Brak je brak, veza je veza, čisti seks je čisti seks, prijateljstvo je prijateljstvo.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:55   |   opcije


Voliš, Tape!?
Što je voljeti, ako ne željeti biti pošten prema osobi bez obzira na to da li njegova sreća uključuje tebe ili ne.
Voljeti znači biti korektan i voditi računa o interesima te osobe, kao prema svojima. Biti pošten, to znači voljeti.
Voljeti ili poštovati to mi je najbliže voljenju.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:57   |   opcije


Ajmo onda Tape ovako: privlači te netko, a ševiš se s nekim drugim jer ne možeš dohvatiti prvo, ha?
Nepošteno jel da? I to ne samo prema sebi, nego i prema osobi s kojom se tako ševiš, zar ne?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:57   |   opcije


Krvava, krvava, nezaboravno krvava.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:58   |   opcije


A bit "prijateljica" muškarcu kojem se sviđam to mi je kao kad bi kanibal lizao moje stopalo i trepćući dok mu cure sline govorio: Mi smo prijatelji, ja sam tebi prijatelj....ma, nelagodno jako :-)))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 9:59   |   opcije


nikad mi nije na pamet padalo tako nešto, varati, niti pomislila nisam, i kad je bilo grozno, on je bio moj fokus i radimo na sebi, međusobno, a ne s drugima da bismo si pomogli...međutim..eh..

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 10:00   |   opcije


Sto ljudi sto čudi.
Ja mogu jedno vreme voljeti neku ženu kaja nije samnom.
No relativno brzo ću je prestati voljeti i ne mogu niti voljeti
niti biti prijatelj s ženom s kojom sam nekad bio.
Daleko od očiju,daleko od srca i to je to.

Autor: tape   |   23.04.2015. u 10:02   |   opcije


ovaj samački život, boravak ovdje na Iskri, vani, vrebanje, ispitivanje, kad postaneš lovina, il se počneš ponašati ko lovac, ne ide mi to i ne sviđa mi se...

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 10:04   |   opcije


Ne podržavam "userski" odnos bilo koje vrste.
Ja znam, ako druga osoba nije svjesna. Meni je dovoljno što ja znam što je i kako je. Nema veze meni za gušt da li druga osoba razumije bit situacije, meni kvari situaciju spoznaja da ta situacija nije autentična i prava.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:04   |   opcije


ma čemu uopće rasprava o tome
svima je jasno što je jedino ispravno i pošteno
kako prema partneru, tako i prema sebi
nemoguće je opravdati nepoštenje
mada mu ljudi iz raznih razloga pribjegavaju
sve dok jednom ne odrastu

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:06   |   opcije


Plava, ne može se fingirati kvalitetan ljudski kontakt.
Vidi se to kad te netko gleda kao obrok, a kako je komunicirati s osobom koja ima kvalitetu i samopouzdanje postaviti stvari čvrsto i konkretno kakve zaista jesu, bez straha od toga da će mu lovina izmaknuti.
Što će meni lovina npr.?
Nisam kanibal.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:06   |   opcije


Hvala, Perce.
O tome sam htjela o nepoštenju neke situacije.
O odgovornosti i iskrenosti prema sebi i poštovanju prema drugome.
Nije pošteno nekoga koristiti niti kao alternativu, niti kao rezervu.
Meni rezerva nije pala na pamet dok mi ovdje nije to spomenuto, pa si mislim kako to rezerva, zašto to.....

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:08   |   opcije


Ne vidim smisla u rezervi.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:08   |   opcije


Jede mi se slatko, a nema slatko pa jedem šoder npr.
Kako to može biti ok?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:09   |   opcije


svatko ko misli manipulirati
mora biti svjestan da i un može biti manipuliran
zato, ako zastupa taj model, može bit siguran da mu se neće svidjeti
kad se isto dogodi njemu

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:12   |   opcije


on*

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:12   |   opcije


Georgi, u stvari u praksi Ti ide ovako, napraviš listu od 10 žena iz neke grupe koja ti se dopada, pa onda redom pokušavaš i vidiš kod koje će Ti upaliti. Od prijateljice možeš napraviti ljubavnicu, od ljubavnice teško prijateljicu ( ljubomora, posesivnost, itd )...Prijateljstvo je daleko psihički najzdraviji ideal međuljudskih odnosa koji zadovoljava gotovo sve duhovne potrebe čovjeka, a sex u vezi je precijenjen. Ne držiš obično nekoga u rezervi obično, već ti nije u dosegu trenutačno...Pametan čovjek uvijek ima nešto u rezervi, makar iz radoznalosti...:)))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:13   |   opcije


a ljudi ne ulaze u veze da bi im se događale neželjene stvari
već da bi se radovali jedno drugom

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:14   |   opcije


Razlika između ljubavnika i dobrih prijatelja u konačnici može biti samo u sexu i tjelesnim manifestacijama ljubavi, a bliskost je sposobnost otvorene iskrene komunikacije...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:16   |   opcije


Perce, svaka veza ima svoje faze, nakon romantične faze veze ( partneri su na hormonima ), slijedi obično otrežnjenje, faza borbe za moć u vezi...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:18   |   opcije


Nisi dobro shvatio što sam pitala Alane.
Rezerva je ono što ti je dostupno i što koristiš dok čekaš realizaciju svog prvog izbora.
Tako sam mislila.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:18   |   opcije


U kvalitetnom ljubavnom odnosu između muškaraca i žene je komunikacija protočna kao u prijateljskom odnosu, ali ima i izraženu sekusalnu privlačnost s obje strane.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:19   |   opcije


Alane
ti si još na uspostavi veze
ne u vezi
ne priča se sad o tome

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:20   |   opcije


I ta se privlačnost rado pusti nek odradi svoje.
A ima i komponentu pouzdanosti kao u prijateljskom odnosu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:21   |   opcije


Radije drkica, nego koristiti nekoga kao rezervu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:21   |   opcije


Druga stvar je ako ti se nitko ne sviđa, pa se pustiš senzaciji jer istražuješ s nekim- ok.
Ali znati da ti se netko sviđa, a s drugom osobom se ševiš jer ti prva nije dostupna: e, pa.....svašta.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:22   |   opcije


postoje odnosi gdje ljudi svoj prvi izbor, nazivaju- drugim. točno znaju da je to- to, al furaju dalje za zamišljenim trećim, proglašenim prvim :)

nemaju jaja za kompletnu sreću.

ukratko.

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:23   |   opcije


i opet se navodi (Alan) moć u vezi
kakva moć
nad kime
radi se o ravnopravnom odnosu
inače nekaj ne štima

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:23   |   opcije


Ili sjediti s muškarcem koji mi se sviđa, pa pristajem na prijateljski odnos, a slušam njegove mentalne splačine jer nema realno kvalitetu biti mi prijatelj dok ne skine sve kostime sa svog nejakog bića, onda ni ja ne bih bila ništa bolja od njega, nego bi navukla "prijateljski" kostim i glumila skupa s njim budalu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:24   |   opcije


i patologije mogu biti ravnopravne, perce :)

majoj. 100 ljudi blaaaa

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:25   |   opcije


Ako te netko neće, npr. 5 puta odbije izići s Tobom na piće, ne kužim zašto ne bih drugu curu zvao van, ipak kod mene prevladava razum, a ne mazohizam...? :)) A da me skineš s Ignore, neću te gnjaviti?

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:25   |   opcije


Ravnopravni, ravnopravni- kao klinci u izviđačima kad pale vatru, oba se vesele uspjehu te vatre.
I dijele tajne i ushit i sve si kažu, a vole se igrati skupa, jer je to pravi prijatelj, koji te ne vreba potopiti, nego dijelite fascinaciju jedno drugim i osjećate se domaće u tom odnosu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:25   |   opcije


I onda seks :-)

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:26   |   opcije


Tzv. juhuhu seks, a ne kanibalski seks.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:26   |   opcije


Mamicu im kanibalsku :)))
Bok, M-ka.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:26   |   opcije


svakavih čuda na ovom svijetu, samim tim što postoje ne znači da su ispravna, a mnogi se time tješe

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 10:27   |   opcije


Alane, plati si kurvu, pa jebuckaj.
Nema ni problema s policijom onda.
Sve je čisto kao suza.
Ti mene ne zanimaš.
Hvala.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:27   |   opcije


patologijama nek se bave oni koji njima teže
meni ih je dosta
znam da postoje

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:27   |   opcije


All your relations are soul mates, reflections of different aspects of you, dobro si rekla jučer, da u određenim periodima života, jednostavno damo svoj maximum, tako sam ja preveo ono naprijed? :))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:28   |   opcije


al ja bih prijatelja i ljubavnika..al teško...

Autor: plavapotocnica   |   23.04.2015. u 10:30   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=Y-PI_FAVe8I

Autor: izidea   |   23.04.2015. u 10:30   |   opcije


:D

imam frenda 15-ak godina već. svako malo on- proba. opet ne ide? jok. ok. ja čekam, kaže on. živi on, ganja, nalazi, voli... negdje je u glavi posložio da bi 'to' baš bilo TO. al riba ne trza. i? šta sad? da umre čekajući? ajok. fino on fura dalje, ja dalje... i, nit ga vidim ko kanibala, nit on mene kao trajno nedostupnu. ljudi se mijenjaju kroz svakojake okolnosti... neki odustanu od borbe. neki od odbijanja. neki od samih sebe... šasad. najfora mi je njegov rezon alfa mužjaka:

"Ma... hoćeš ti. Samo ti ja još nisam našao ulaz. Pomalo..." :D

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:30   |   opcije


Paske, osjećaj prave zljubljenosti je rijedak i žene teže k njemu svim svojim bićem, neprestano ga išćekujući da im se se dogodi i razbije monotoniju života, žena je zaljubljena obično dok još nema kontrolu nad partnerom. Ne kužim zašto bih bio mazohista i patio za nekim u čemu žene uživaju..Ono si dobro primjetila da su neki ljudi znatiželjni i istražuju tržište...Rekao sam Ti da je sex precijenjen, a duhovnost podcijenjena, kao da nisi jeo 3 dana, pa si gladan, osjećaš veliku prirođenu glad, dok je zadovoljenje duhovnih potreba suptilnije, morate biti na istoj valnoj dužini..itd...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:33   |   opcije


samo ti godi njegovo zanimanje
čak i poštuješ upornost u tome
ali ako pri tome ima stalnu vezu, sumnjam da očekuješ poštenog tipa

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:34   |   opcije


Ja kažem čovjek odmah da me ne zanima, jer cijenim vrijednost angažmana, pa da ne ulupa bezveze. To ja čovjek poštujem.
I moj stav je jasan i nije tajna. Fino otvoreno, s poštovanjem i to cijenim i kod sebe i kod drugih.
Vrijeme je u pitanju i sve što čovjek daje, a ja znam da mu se trud razbija od stijenje.
Ma, da je i crni cigan, dobio bi taj respekt od mene.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:38   |   opcije


:D

ma zajebavamo se, perce. ja, da me pali kroničan interes- on, da sam mu trajna patnja. igra. niko nikoga ne folira ništa. samo se ko malo tješimo da opcija fatalne samoće u bolesti, smrti, nevoljama, nije realna. jer, pajebote... imamo 'onog tamo', ipak... hipotetsku mogućnost koja se slaže sa istom takvom. tkzv., ravnopravne patologije, bez maskiranja

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:39   |   opcije


We choose who, what and how we will be in each moment...U svakom momentu mi biramo ono što reflektira nas u nekom momentu? :))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:39   |   opcije


Niti pijem kave radi reda.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:39   |   opcije


Neću ništa radi reda.
Eto da se ljudi ne uvrijede.
Ne odgovara mi kava, ne idem na kavu.
Ili pijem kavu, a ševila bih se.
Nije mi to baš usklađeno: stvarnost i ono što ja želim.
Neću.
Niti toleriram sjediti u situaciji gdje se njemu ne pije kava sa mnom, pa se pravimo kao pravu kavu pijemo. Neću.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:40   |   opcije


Sreća moja, pa sam prenervozna za to.
Inače bi svašta ja tu mogla nabrati.
Da sam lakoma.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:41   |   opcije


zajebancija krije u sebi puno elemenata
i zdrava je do određene mjere
zato je i volimo
ne volimo kad je shvatimo ozbiljno
a ima i toga

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:42   |   opcije


Ja biram ono što me veseli. Svakog veseli nešto drugo.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:42   |   opcije


i idemo u šoping zajedno; i nosimo si lijekove kad nam naše tekuće ljubavi ne stigu to iz xyz razloga; i guramo prste u ranu onome drugome, čist da je očistimo od prljavštine; i bacamo u facu drugome svašta i gutamo što ni od koga drugoga ne bi... frendovi, baš. ne jebemo se i nismo nikad, jer ja vjerujem u pašemi- rezon :) on vjeruje u... drugog boga

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:44   |   opcije


Pametan čovjek uvijek ima neke rezerve pri ruci, kada ima posla s ludim ženama, najbolje da pusti da ga kao janjca peku na laganoj vatri i nakraju mu probodu srce nožem, da vide dal je dovoljno pečen? Ne da imaš jednu rezervu, imaš 10 rezervi, tvoja najvažnija rezerva, je rezerva i određena distanca prema ženama, jer su lude, prije ili kasnije ljubavi nestane, ostane samo karakter i tvoje ogledalo u nekome, u drugima vidimo obično ono što volimo ili nevolimo u samome sebe...pozdrav..:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:44   |   opcije


Ajd se ti urokaj s "prijeteljem" alkohola i prva se "onesvijesti", pa ćeš vidjeti kako je prijatelj prijateljski raspoložen?
To su odnosi koji trebaju biti na distanci. A odnosi na distanci su naporni tj. nepotrebni kao takvi.
Osim ako nisu poslovni ili društvenopolitički.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:45   |   opcije


i to je ok
dok je tako

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:46   |   opcije


muškarac je ženi prijatelj, al ono prijatelj baš
samo ako ga ne zanima seksualno

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:48   |   opcije


I koliko vremena trošiš na žene koje te ne zanimaju seksualno i samo su ti prijateljice, ako zamislimo da je to izolirani odnos, a ne most do neke prijateljičine prijateljice koja te zanima npr.?
Mjesečna satnica?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:49   |   opcije


U minutama? :))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 10:50   |   opcije


a moj životni poziv je da mu do staračkog doma nabijam svog boga kao jedinog ispravnog i poštenog i prihvatljivog :D

njegov je da čeka da se moj bog umori i da mu se njegov nanana nane.

ja bacila na 23 crveno, on na 3 crno.

vjernici, oboje. šta je loše u tome? usprkos religijskim razlikama dodjemo u situaciju da ja stavim masku na facu- antibakterijski gel u ruke i dobacim mu kremu protiv crvenog vjetra s vrata spavaće sobe... ono... ko te jebe, pomažem, al ko te jebe da i ja navučem taj šit...

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:50   |   opcije


Pa meni trebaju kvalitete za poslovni odnos s osobom ( karakter, povjerenje, pozdanost ), privatni odnosi su naporni, ako si dobar i poštuješ partera...Ako Ti nije stalo i ako ti nije neugodno, i ako koristiš partnera za svoje potrebe, on u svojoj mazohističkoj zaljubljenosti to može prevoditi kao da je to prava ljubav, ali tvoje samopouzdanje obično dolazi iz samopoštovanja, sposobnosti, karizme, skrivene manipulacije, lažnog altruizma ili jednostavno zato što ti u konačnici nije stalo do partnera...Svaki altruizam gledano iz evolucijske psihologije ima korijen u buudćoj koristi za vrstu ili jedinku...:)))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:51   |   opcije


alo, pašemi... mi smo razumni ljudi. nikad on ne bi startao sa te strane. da sam na podu i da to iskoristi. jer zna da ću kad tad ustati... a ondaaa... :)

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 10:53   |   opcije


dok je razum gazda, nema straha

Autor: perce   |   23.04.2015. u 10:56   |   opcije


I koliko vremena trošiš na žene koje te ne zanimaju seksualno i samo su ti prijateljice, ako zamislimo da je to izolirani odnos, a ne most do neke prijateljičine prijateljice koja te zanima npr.?
Mjesečna satnica?

Potrošnja vremana nije bitna, jer recimo da imam dosta kvaliteta i love, vjerojatno ne bih bio na Iskrici, znači Iskrica je u biti odraz neimanja određenih resursa u nekom trenutku...Sexualno me zanima 10% svih žena određene dobi, intelektualno 2 - 5%, duhovno 1 - 2 %...Teorija je da se među duhovnim i pametnim, nađe neka koja Ti se sviđa sexualno, što je slatki izbor...a gorki izbor je da Ti se među onima koje Ti se dopadaju fizički tražiš one pametne i produhovljene, Sizifof posao...Najveći problem je kako prokužiti produhovljenu osobu, a ne kako je osvojiti ( to je šablona i da se naučiti ), zato bi ja volio nekoga naći tko se razumije u procjenu osoba, ili da ne diramo u svetost atrakcije i privlačnosti? :))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 10:56   |   opcije


zapravo, ja znam da ja njega ne privlačim. ako i da, to je apsoluto nedovoljno da bih aktivirala svoj sustav napetosti na tu temu i vidjela 'tamo negdje' muškarca. vidim dragu jajaru i to je to. on vidi vidjelicu i ne svidja mu se to što vidi. pa bi da ista gleda bolju sliku...

igre, kažem vam.

jel se vidjelica kaže, ha??

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 11:00   |   opcije


btw, sad treba upasti fors i izbaciti iz rukava odgovor na neko pitanje oko programiranja :D

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 11:02   |   opcije


Znam, ja to, M-ka.
Meni odgovara muški "prijatelj" samo ako meni odgovara buđenje kurcem, u slučaju da se prva "onesvijestim".
Znači, to ne bi onda bio prijatelj, jelte :))
U tom slučaju ide i onaj samoljepljivi papirić: Probudi me po vlastitom nahođenju, moš i kurcem.

Ispričavam se slučajnim prolaznicima, na prostotama.

A jel bi moglo bit da je prijatelj onaj s kojim možeš imati pijani pidžama parti, a idete spavati u isti krevet, pa bude kao sa sestrom? Zašto bih onda mi imali uopće taj parti? Bolja mi frendica za to.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:03   |   opcije


imponiramu ta tvoja sposobnost, da vidiš neke stvari
a istovremeno je uvjeren da još ne vidiš sve :)

Autor: perce   |   23.04.2015. u 11:03   |   opcije


Ja vidim, pa izbjegavam društvo da ne izvrijeđam osobu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:03   |   opcije


Ne vole ljudi čuti.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:04   |   opcije


Je, vidjelica, vidilica, vilenica u ekstremu, tj. vještica.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:04   |   opcije


Zna, a ti ne moš procjeniti otkud zna, pa te lijepo gledat kako petljaš, petljaš, a ona vata sve i još podjebava :)))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:04   |   opcije


Bude kao sa sestrom, a nikome nije žao što je tako :-)))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:05   |   opcije


Kad nema velike ljubavi dovoljna je i mala.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:06   |   opcije


To je za rezervu.
A prijatelje takitak voliš.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:07   |   opcije


IF/THEN petlja koja se sama u sebe zapetlja, to se zove logička programska greška.
I jedino je dobro što proces traje, ali ne daje rezultata to je jedini bed.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:07   |   opcije


loop

Autor: perce   |   23.04.2015. u 11:08   |   opcije


Tebi se Božo sviđa npr. neki tip, ali u zamjenu dok čekaš realizaciju ševiš nešto što ti je dostupno?
Kako o tome imaš stav?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:08   |   opcije


Da, loop :)

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:08   |   opcije


ma

pidžama parti i svak svojoj kući. ne zanima me njegov total doživljaja. da me zanima i da čvrsto vjerujem da bi na svojoj strani kreveta osvanuo- spavala bih. ovako, sikter svi doma :)

poštovanjem vlastitog nepoštovanja prema mužjaku u njemu, ostavljam mu prostor da bude u svojevrsnoj formi :) za njegovo dobro. meni isto.

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 11:09   |   opcije


Bzvz se zamaraš

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:09   |   opcije


A ovo što ti je nedostupno furaš npr. mi smo prijatelji spiku i nadaš se da će se stvari promijeniti?

Kako o tome imaš stav?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:09   |   opcije


Ja?

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:10   |   opcije


Ne, gledam ja u ogledalo, a vi skupa sa mnom.
Ne radim piling ;))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:10   |   opcije


Ti. A iz čije pozicije pričaš sa mnom, ne pričam s tvojom kolegicom s posla.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:11   |   opcije


Vremenom se želja razvodni.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:11   |   opcije


Ili krene veza.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:12   |   opcije


Da se ne bi ja zajebavala s pidžama partijem s "prijateljem", a mogu gola hodat po stanu sama i cirkat pivo.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:12   |   opcije


Možeš li se vratiti na pitanja oko kojih sam te pitala stav, ako ti nije problem, Božo.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:13   |   opcije


Najintenzivnije veze su mi započele bzvz.
Onako.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:13   |   opcije


Imaju dvije pozicije oko kojih sam te pitala tvoj stav.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:13   |   opcije


De ponovi. Vozim:)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:13   |   opcije


Ne govorim o planiranju veze, nego o odnosima koji jesu i kakvi jesu i koliko smo tolerantni prema svojoj komociji na tuđu štetu. Koliko smo useri....

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:14   |   opcije


Rezerva=mala ljubav
Prijateljstvo=nije moj problem

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:14   |   opcije


Prva:
Tebi se Božo sviđa npr. neki tip, ali u zamjenu dok čekaš realizaciju ševiš nešto što ti je dostupno?
Kako o tome imaš stav?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:14   |   opcije


Druga:
A ovo što ti je nedostupno furaš npr. mi smo prijatelji spiku i nadaš se da će se stvari promijeniti?

Kako o tome imaš stav?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:15   |   opcije


To je tema.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:15   |   opcije


Nikad nisam čekala.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:16   |   opcije


pajbt

i paštete imaju dušu, nemoj tako...

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 11:16   |   opcije


I onda te pozicije zarotiraš za 180 stupnjeva i zamjeniš uloge, pa opet isto pitanje.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:16   |   opcije


I mislim da ljudi ne čekaju.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:17   |   opcije


Nemoj Božo, ja te mogu demantirati, ne muljaj.
Al nek ti bude, ti ne čekaš. Kako si površno odgovorila bez razmišljanja, ubi bože.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:17   |   opcije


:)

boža vjeruje u revoluciju. neko u evoluciju... viva Che!!! isss aj mah vam

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 11:18   |   opcije


A jebote :)
Ne čekam.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:18   |   opcije


Dvije su pozicije ili situacije, a ti se možeš naći na oba kraja...onda se traži stav.
Ajd se malo posveti, pa odgovaraj.
Nemoj mi ove PR floskule bacat, baš mi se razgovara.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:19   |   opcije


U vezama čekam jedino da mi prođe oduševljenje.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:19   |   opcije


Neću te sramotit, ali brate mili površna si i nije to točan odgovor.
Nemoj više, o nečekanju, nemam živaca, jučer sam navršila 41.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:20   |   opcije


Ja ti fino velim.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:20   |   opcije


M-ka hvala na kvalitenom doprinosu temi.
Mah, mah.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:21   |   opcije


Sretan rođendan.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:21   |   opcije


Eto vidiš.
I kako ja mogu s tobom, kad nije razgovor otvoren.
Jebote fasadeks, da te jebo :)))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:21   |   opcije


Jučer bio. Hvala ti.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:22   |   opcije


Ajd kad budeš imala vremena, pa se posveti, ali ne politički odgovor, to me ne zanima.
Pazi kako voziš. Posveti se vožnji sada.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:22   |   opcije


Forma je uglavnom bzvz.
Kvalitetan drug je bolji od traljavog lovera.
Čemu promišljanje?
Nema čarobne formule takitak.S nekim nešto možeš ili ne.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:23   |   opcije


I zamarat se a ne možeš?
Bzvz.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:24   |   opcije


Nitko sebe nije našao na cesti.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:26   |   opcije


Uzmi si vremena i promisli.
Nemoj floskule. To mene ne zanima.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:26   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:27   |   opcije


Ti možeš čut samo sebe.
Ili slično.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:27   |   opcije


Fino polako prvo pročitaj što je pitanje, pa onda fino po modelu pitanja, sročiš odgovor.
A ovo, nemoj, velim ti 41. na grbači. Što će ti prijatelj koji očito slini za tobom npr.?
Za što to služi?
Ne znam kako bih ti plastičnije opisala pitanje, kad sam već pitala kvalitetno.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:28   |   opcije


A ljudi šareniii..

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:28   |   opcije


Čujem, ali površno mi je to. Ne trebaš ispasti nikakva, nego razgovor treba biti kvalitetan.
Ne zanima mene tvoja prezentacija, nego sadržaj što ti meni imaš interesantnoga za reći.
Narodne poslovice imam doma uvezano :))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:29   |   opcije


To odradiš još u srednjoj.
I vidiš da nitko ne umre ako mu uskratiš sebe na način kohi ti nije napet.
Nije to drama.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:29   |   opcije


Mene kad s tobom razgovaram zanimaš ti, a ne ljudi.
Mene zanima što ti misliš.
Ili sugovornik koji je već u igri....

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:30   |   opcije


Svako malo bi netko od mene nešto što ja nemam ili ne želim dijeliti.
I prođe kad me bolje upoznaju :)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:31   |   opcije


Paske, ja ne vidim ništa loše da zbilježiš u notes neku kvalitetnu žensku ako ju prepoznaš, da li ćete biti prijatelji, ljubavnici nije bitno, bitno je da se družiš sa što kvalitetnijim osobama...Šta nisi sama jučer rekla da je netko jednostavno nečiji izbor ( maximum ) u određenom vremenu...S druge strane, imaš experiment stvarnou kojem bi pravo pitanje bilo, da možeš birati od 20 žena, zašto si odabrao baš osobu x i da li si sam odgovoran za svoj izbor? :))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 11:33   |   opcije


Ken jedan neki dan.
Jedino što mi sekundu bilo napeto je ideja da mi govori:"Oh..Barbie.."

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:33   |   opcije


Ali mi se čak ni tad nije dalo.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:34   |   opcije


Skontaj da su ljudi nekad površni.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:35   |   opcije


Mišljenje o konkretnoj temi.
To.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:38   |   opcije


Površne su fasade, a u biti svi su građeni iz istog materijala, sad mene zanima da li se šparalo na temeljima i tko živi u kući.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:38   |   opcije


Mene ne zanima fasada.
Nego bitno.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:39   |   opcije


Hhhh..
Nemam ga.
Nikad nisam bila u sličnoj situaciji.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:39   |   opcije


Meni jedino nema logike "rezerva". Za što će mi rezerva, ako rezerva nije moj prvi izbor?

Život, a i evolucija imaju svoje vječne zakone, ako ti ne ide kod prvog izbora, ići će kod drugog, trećeg itd...:)) Nije to rezerva, nego recimo drugi izbor, koji postane prvi, zavisno od opijenosti endorfinima, sve drogeraške gluposti...:)) Nego bolji je experiment, daj čovjeku moć, vlast i novac i gledaj da li će ostati s Tobom, ili u kojem vremenu će podlegnuti iskušenjima? :))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 11:39   |   opcije


Ne živim u kući gledajuć ju iz vana u fasadu, nego me zanima kako je unutra i kakva je gazdarica ili gazda.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:40   |   opcije


1.moguće;
2.kurvarluk.

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 11:40   |   opcije


Ovo alanovo je ok.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:40   |   opcije


Alane, ne kužim.
Drkica je zakon za takve situacije.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:41   |   opcije


Eto, to je već nešto.
Hvala lijepo, to je realno i dobro odgovoreno.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:42   |   opcije


Herpes mi iskočio na oguljotini.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:44   |   opcije


Tema bi bila možda čak i oportunizam u odnosima s drugim ljudima i gdje je granica.
Jesam li user? Ili provider? I koliko to košta?
Želim li i pristajem li i kada na takve aranžmane?
To je jako komplicirana tema, znam, ali sam to i spomenula na početku.
Donositi odluke je teško, ali treba naučiti donositi ih brzo.
Problemi nastaju kada ljudi predugo ostaju u međufazama, bez odluka, a znaju i sami u čemu su i na koji način.
Zato je kompleksno i što postoje dvije strane.
S jedne strane sebičnost, a s druge respekt prema drugim ljudima.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:45   |   opcije


Kako znaš da je herpes?
Jesi sigurna ili je to samo plikavo jer je koža stanjena?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:45   |   opcije


Herpes je.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:46   |   opcije


Pa nisam ja više budala da patim za nekim tko me neće, to je samo zajebancija i experiment...Nema prvi izbor, ima samo više prvih izbora, recimo 10 i onda ideš redom...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 11:46   |   opcije


I što se s tim radi?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:46   |   opcije


Herpes je virus. Nema medikamenta, nego se čeka proći?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:46   |   opcije


Uvijek smo i useri i provideri.
Ne nužno u ravnoteži.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:47   |   opcije


Ma, dobro Alane.
Eksperiment.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:48   |   opcije


Imam kremu.i čekam.
virus nosiš i iskoči kad mu je zgodno.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:48   |   opcije


Češće sam ih imala prije.
Sad onako..4-5xgod.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:49   |   opcije


U vezi je čovjek istovremeno user i provajder...S stanovišta evolucijske psihologije, nema idealnog tržišta Adama Smitha među spolovima, ima neka grupa žena ( dečki ) koja ti je trenutno dostupna i tamo plivaš ( recimo na OKCupid je daleko veća konkurencija i zahtjevi su veći??), sve su to samo slučajnosti...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 11:49   |   opcije


Valjda nije zoster....

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 11:49   |   opcije


Uf...

Ništavilo ipak ako mi da
u visine jednom s jatom
da se dignem vidim sve
nek onda nestanem sretan...

Autor: wasyxde   |   23.04.2015. u 11:49   |   opcije


a zgodno je, kad imunitet opadne
tak to ide s virusima
beštije su to, što u potaji vrebaju
i koriste najmanju šansu

Autor: perce   |   23.04.2015. u 11:50   |   opcije


Nije.zoster prati živac
Ovo je simplex.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:50   |   opcije


Ajd dobro

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 11:51   |   opcije


Znam, to da virus "spava" u tijelu, a kremu imaš to je onda dobro. Koliko traje to dok se ne povuče?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:51   |   opcije


Božo, moraš povečati imunitet, da kupiš u DM B komlpex vitamine i Omega 3 tablete za jačanje kože? :)

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 11:51   |   opcije


Navikneš.
Već znam kad će cca iskočit.
Očekivala sam ga.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:52   |   opcije


3-4 dana.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:52   |   opcije


Omega 3 je jeftin u DM , a jako je koristan za kožu, srce i mozak, pomaže i C vitamin u prahu, pčelinji polen, matična mliječ za imunitet, pravi med domaći...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 11:54   |   opcije


Hvala:)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:54   |   opcije


I manje stresa.

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 11:54   |   opcije


Obično i pred mengu bukne...smanjen imunitet

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 11:55   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:55   |   opcije


A dobro, to se pregura, samo pripaziti da se ne inficira.
Ja ću se danas ošišati u Zadruzi.
Nemam živaca za one frizere što mi drobe pituljice.
I moram kupiti neke stvari, veli frendica da sam kao divljak.
I jesam, velim.
A ona: Pa ne moraju svi znati na prvu.
Tako da moram i do DM-a po rumenilo i onu četku s kojom se trackam.
Oportunizam koji će koristiti mojim društvenopolitičkim odnosima, dok ne zinem :-)))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:57   |   opcije


I vukla me jučer gledati cipelice, pa veli: Vidi kako fora bojica!
A meni oči same kolutaju, ja boju vidim od prve, a ona ju gleda u minutama, traaajeeee li ga traaaje.
Za popizdit.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:58   |   opcije


Hoću vam reći da mi s vremenom sve više stvari ide na živce.
Postala sam jako komotna. Samourušavajuće komotna.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 11:59   |   opcije


Lijepo je bit žena.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 11:59   |   opcije


Dođeš kod brice i veliš: Obriči me :-))
I bude gotovo za 15 minuta, platim i odem.
To ja volim.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:00   |   opcije


Estrogen rokaj.
Ili progesteron..ne sjećam se više.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:00   |   opcije


Obričiti :)

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:00   |   opcije


Paske, skini me s Ignore na pvt. ili neću više komentirati na blogu, samo gubim vrijeme...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:02   |   opcije


Kosti..žile. bla.
Sve uruši.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:02   |   opcije


Jedva čekam ostarit, pun mi kurac više.
A opet moraš održavat, rokam, rokam.
Samo onda počinju brčine rasti ili guzičetina...i tako, pa vidim pa popizdim.
Jučer sam isčupala dlačurinu iz nosa. Strašna dlačurina i jednu iz usta.
Božeoslobodi.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:03   |   opcije


Pa kaj na OKCupidu nema nikoga,Alane ?
:)

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:03   |   opcije


Alane, naša komunikacija je moguća jedino u prostoru bloga.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:03   |   opcije


nemam rezervu, niti sam imao

Autor: I_disagree   |   23.04.2015. u 12:04   |   opcije


Božo, pusa za ozdravljenje, jel se Ti slažeš s mojom teorijom da imaš više prvih izbora, ako neće jedna hoće druga, za par godina obrnuto, ne bih bario dve prijateljice istovremeno, jer je opasno po život...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:04   |   opcije


Da

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:05   |   opcije


OkCupid, jedan od vodećih internetskih servisa za upoznavanje i spajanje ljudi, redovno je pogrešno spajao ljude kako bi provjeravao svoju tehnologiju, otkrila je internetska kompanija IAC, nekoliko tjedana nakon što je Facebook priznao da je manipulirao svoje korisnike.
"Kada ljudima kažemo da su dobar spoj, oni se i ponašaju kao da jesu", napisao je na svom blogu suosnivač tvrtke Christian Rudder. "Pa čak i kada bi trebali biti pogrešan izbor jedno za drugo". U suprotnom slučaju, kod parova kojima bi se govorilo da nisu dobar spoj iako su algoritmi OkCupida pokazivali da jesu, smanjivala se vjerojatnost da će izmijeniti više od četiri poruke.
"Većina zamisli su loše", napisao je Rudder. "Čak i dobre ideje mogu biti bolje. To riješavate eksperimentima". Glasnogovornica IAC-a je izjavila da OkCupid namjerava nastaviti s eksperimentima koji su na tom polju poznati kao A/B testovi.
OkCupid je jedan od vodećih servisa za spajanje ljudi u SAD-u, nakon servisa Match.com, eHarmony i Plenty of Fish, po istraživanju Pew Research centra.

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:05   |   opcije


Dobro Paske, mene zanima najprije prijateljstvo, a da Ti razmisliš par mjeseci, pa mi pošalješ poruku na pvt...Moj sat je jako skup i ne znam više zašto da ga trošim na blogu s ljudima koji me neće...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:06   |   opcije


To je priznao i FB...

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:06   |   opcije


Dodala bih i da nemreš znat dok ne probaš.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:07   |   opcije


OKCupid ima 200.000 osoba stalno online, a ovaj jad od Iskrice 1.000 od kojih 10 kvalitetnih...Kao da usporedjuješ Space Shutle i fičeka...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:07   |   opcije


Samo ti se treba probavati.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:08   |   opcije


jedan od vodećih servisa za spajanje ljudi u SAD-u...to kažu.

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:08   |   opcije


I tu se razlikujemo.
U spremnosti za naskok:)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:10   |   opcije


Virtue, na OKCupidu je daleko jača konkurencija, a ljudi su izbirljiviji očito, moraš profesionalno napraviti profil, bolje fotke, pametnije dopisivanje, za sada imam samo 10 -tak posjeta, ponavljam zbog žestoke konkurencije i velike ponude kao u supermarketu, 30.000 artikala, pa poludiš..:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:10   |   opcije


Mi..ljudi.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:11   |   opcije


Alane koji će ti klinac dating service u SAD-u?????
Pa ni s ovim domaćima ne mreš na kavu ako trebaš doć do Zagreba....

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:12   |   opcije


Volim imat sugovornika kad priča da ja ne kolutam u sebi očima.
To mi je super.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:13   |   opcije


Mora bit nešto zbog čega duram.
A najbolje je kad ne duram, nego valja.
A što sam starija sve mi više stvari smeta.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:14   |   opcije


Sve su to slučajnosti, već 10 dana odlazim s bloga, izgleda da je trebao doći rođendan od Paske, pa da mi ona nakon toga zabije zadnji čavao u lijes motivacije za odlazak s bloga...Dajte je Vi nagovorite da me skine s bloga, ionako je samo prijateljstvo moguće, vjerojatno da je između nas obostrana nekemija, i molim damu da se danas izjasni da li će se žrtvovati za blog ili neće?

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:16   |   opcije


I kaj ak te neka pozove na kavu sa Cupida,Alane?

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:17   |   opcije


Virtue, taj besplatni dating servis OKCupid ima dosta članova iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije i čitavog svijeta...To je kao kad dodješ iz sela u grad, a trebalo mi je samo 4 mjeseca da evoluiram s Iskrice na OKCupid...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 12:17   |   opcije


Muljaju i lažu,to sa članovima.Svaki servis to radi.

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:18   |   opcije


Ne vjerujem u musko zenska prijateljstva.
Muskarci svaku zenu vide kao sexualni objekt. Cak i zenu najboljeg prijatelja.

Ako mu je nedaj Boze zena pretpostavljena na poslu, onda se prema njoj degutantno ulizivacki ponasaju.
Opet iz interesa ne bi li usecarili za sebe kakvu bolju poziciju na poslu.

Autor: izabell   |   23.04.2015. u 12:19   |   opcije


Ovo s poslom je bezze.Uvijek mi bilo lakše radit sa ženama.

Autor: Virtue   |   23.04.2015. u 12:20   |   opcije


Ne vjerujem u musko zenska prijateljstva.
Muskarci svaku zenu vide kao sexualni objekt. Cak i zenu najboljeg prijatelja.

Ako mu je nedaj Boze zena pretpostavljena na poslu, onda se prema njoj degutantno ulizivacki ponasaju.
Opet iz interesa ne bi li usecarili za sebe kakvu bolju poziciju na poslu.

Autor: izabell   |   23.04.2015. u 12:22   |   opcije


meni je lakse raditi s muskarcima, ucinkoviti su i odmah ide akcija.

Autor: Amygdala   |   23.04.2015. u 12:23   |   opcije


Na poslu, kad se pogleda situacija, ono što je bitno, to je lako.
Zato treba ljude uvijek držati na temi.
Lako ih odvuče u nekom drugom smjeru, a meni se drugi smjer ne da.
Ajmo odraditi, a ti prodaj bureke nekom drugom. Ali ne spominju se bureci, nego se suptilno vraća na temu, ali brzo.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:23   |   opcije


Burek: Kolegica A je ovakva-onakva- to mene ne zanima.
Mene zanima: Kako ćemo riješiti bez obzira na kolegicu A.
Ne rješavam ljude, nego posao.

Tako i ovdje, volim temu, a ne o tome kakav je tko.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:25   |   opcije


Posao i prijateljstvo ne idu zajedno.
To je valjda svima jasno

Autor: izabell   |   23.04.2015. u 12:28   |   opcije


zanima me nešto apropo prijateljstva i spolnosti

koliko, u postotcima izraženo, vjerujete u mogućnost da vas najbolja frendica/ frend, mrtva pijana/ n, opako nesretna/n, iza svih vlastitih granica očajanja koje je probila/o- krene šlatati? znate je/ga cijeli život. homoseksualnost ni u tragovima nije nikad pokazivala/o.

?

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:29   |   opcije


Ako me muškarac želi radi svog ega, ja sam jako razočarana.
Ako to nije riješeno do neke dobi, ni neće biti bolje s vremenom.
Žena nije sredstvo natjecanja s drugim muškarcima, nego privatno zadovoljstvo i partnerstvo.
To je bitna razlika.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:30   |   opcije


Ako je iz očaja, onda ju treba spriječiti jer je očajna a očajni ljudi ne donose dobre odluke.
Druga stvar je ako smo oba dvije "stabilne" pa se zadržimo malo u ljubljenju koje je fino.
Ako meni ne odgovara šlatanje, onda se nećemo šlatati, a ako hoćemo hoćemo samo ako je stvarno super se šlatat.
Zajeb je ako su oba očajni.
To je onda odron.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:32   |   opcije


Odron je jer se šlatate, a nit ste svjesni očaja, niti razloga, niti ničega, nego eto.
Tom logikom nije problem ni ševit se s ljudima u busu, da ti brže prođe putovanje.
Stani vozač, ja izlazim.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:34   |   opcije


Kome treba nečiji očaj?
Kome treba njegov vlastiti očaj?
Ne treba se navikavati na očaj, jer ti postane normalno biti očajan, pa ne znaš razliku i onda sve pođe u pm.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:35   |   opcije


viš ti to

a zašto sebi daješ prolaz za takav ekstremizam? koketiramo sa seksualnim opredeljenjem sa 40- 50- 6o godina u dupetu, a ne dajemo prolaz u traženju najpovoljnijeg okvira za odnos dvoje hetero definiranih ljudi?

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:36   |   opcije


0.5%

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:36   |   opcije


ili homo, koji se traže u hetero. svejedno

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:37   |   opcije


postoje ljudi kojima treba očaj
nažalost da
oni navikli tako
šteta

Autor: perce   |   23.04.2015. u 12:37   |   opcije


I zbog tako malog postotka je onda red dat

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:37   |   opcije


Hoću dobrovoljni odnos iz radosti, a ne alternativno rješenje za zaboravit vlastiti očaj ili biti sredstvo tuđeg zaborava vlastitog očaja.
Nema to veze gej/hetero.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:38   |   opcije


božo... ma. bemliga. više je. puni ormari kostura što klopoću

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:39   |   opcije


Očajnom čovjeku neće trajno rješiti problem ako mu dam da mi stišće dupe ili sisu.
Nego, halo, očaj je to. Stani malo.

Ali ako je to radosno stiskanje sise ili dupeta, a mene veseli, onda je to ok.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:39   |   opcije


:D

aj se ifuraj iz filma i budi konkretna. ko boža. ako već ganjaš konkretne okvire. pa i dijaloške

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:41   |   opcije


;-)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:41   |   opcije


Zajeb je u tome što ljudi nisu svjesni vlastitih očaja (supnjevana nezadovoljstva pod presingom vremena i sužavanjem prostora rješavanja nezadovljstava na mjestima gdje su nastala). Glavu presložit, a ne grabit kao da sutra neće svanuti.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:41   |   opcije


Svakom kažeš da unutar 0.5%

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:42   |   opcije


Ajd, m-ka.
Jebem sebe i svoj očaj, a bome ne volim ni biti tješilica tuđem očaju sisom i dupetom.
Jel sad valja?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:42   |   opcije


Teoretski bi nam vilo super da se jebemo stalno.
Nešti.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:43   |   opcije


I ja bi da me nije strah baja i da nisam konzervativna.
Skičo bi Ken meni..

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:44   |   opcije


valja:)

bogami me zanima odgovor na gornje pitanje. od tebe.

kako nadješ u sebi fleksibilnost za homo. hetero eksperiment, a ne za evolutivan odnos... kajaznam... faking frendova?

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:44   |   opcije


A da je svijet po meni skrojen..uz kena bi bila još dvojica.
Pa opleti.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:47   |   opcije


Zato što jebem majku i mesaru kad mi pokuša uvaljat burek.
Nemoj mi uvaljivat bureke, imaj poštovanja, pa ćemo evoluirati.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:47   |   opcije


Ali nije.
Nego ja po svijetu.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:48   |   opcije


Ja sam vrlo tolerantna osoba, samo ne volim kad mi se sere :-)))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:48   |   opcije


Ti imas issue.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:49   |   opcije


Nismo svi materijal frendovski.
I to je sva mudrost.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:50   |   opcije


poštujem te. trenutno. ako postavljam pitanja koja su logična, u temi posta, pitanja koja idu za tvojim motivom da staviš post kakav si stavila... zanima me, zašto te muče tudji odnosi? oni nemaju faking snagu da naruše tvoje stavove. nimalo. zašto te onda čikaju?

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:51   |   opcije


Jesi očajan? Oće sisa pomoć?
Ozbiljno to misliš? Zašto?
Neće pomoć sisa očaju, ne.

Ali sisa je super kao kontaktna točka dvije stabilne osobe koje realno nisu očajne, nego im se fino natrljavat- nisam ja ničija lojtra.

Mogu malo popričati i probat vratit na temu, ali malo. Ne mogu podržavat kad mi napravi filigran od govana.
Ne mogu. Živci, jbg.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:51   |   opcije


Jer ne želim biti nekorektna osoba.
Hoću biti stroga i prema sebi.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:51   |   opcije


Npr. sve ima, bilo bi mi pametno i korisno, ali avaj....
Hoću li fingirati ili ću biti iskrena i poštena osoba?

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:53   |   opcije


Ja bi rekla dq je tebi netko čestitao rođendan.
Frendovski :)

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:53   |   opcije


Mamicumu frendovsku..

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:54   |   opcije


:))))

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:54   |   opcije


I onda udri po toj točki.
Neću biti osoba kakva ne želim da su drugi prema meni.
Ne u tom području koje je MOJE.
Tu ja sad gledam, jel lipšem, malaksam, jel mi pun kufer svega, hoću li go with the flow ili je pozicija osamljena i treba se naviknuti na tu poziciju kao takvu i uživati u njoj, bez iskorištavanja iz pozicije usera.
M-ka.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:55   |   opcije


ma izgore misarma mamuvam

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 12:55   |   opcije


Ne.
Meni čestita familija i žene.
I bivši muž.

Nemam ja frendova.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:55   |   opcije


Muških frendova nemam ja :-))))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:55   |   opcije


To ide odjeb: Budi ti frend nekom drugom.
Nemoj meni srat.
Nema ja strpljenja za kurtoaziju.
Ne živim 200 godina.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:56   |   opcije


Probaj pa buš vidla.

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:56   |   opcije


Frendovi su super bića

Autor: bozicnica   |   23.04.2015. u 12:57   |   opcije


Kakvi frendovi!?
Svašta.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:57   |   opcije


Ajd ti ogoli tog frenda do kosti, pa vidi bi li bio frend da izostavimo neke stvarčice iz priče....
Ne seri i ti.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 12:59   |   opcije


nije :D

ljudi su često frendovi USPRKOS baznim životinjama koje kljucaju u podrumu. alo... da nije tako... svi bi se i svugdje i sa svakim jebavali.

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 13:02   |   opcije


Prijatelj je osoba s kojom bi se družili i kad nema apsolutno nikakvog drugog interesa.
Prijatelj je osoba koju bezinteresno voliš i cijeniš.
Zamisli se na smetlištu, grakću galebovi i lešinari, a ti od svih cigana odabereš baš tog cigana, jer ti najmanje ide na živce, a ne zato to ima dobru trklju za vadit govna iz kontejnera...o tome pričam.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:02   |   opcije


Ne govorim ja o jebavanju :-)
Nego o iskrenom odnosu.
Zašto?
Zašto baš taj prijatelj?
Nije lako bit iskren, jer onda se smanjuje profit.
Moj jedini profit u prijateljskom odnosu je što se mogu fino opustiti kao da sam sama, a imam društvo.
To je frend.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:04   |   opcije


tj. frendica.
Preciznije.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:05   |   opcije


Ja kad to sretnem, ja ću znati.
A nisam srela to.
Možda hoću.
Nikad se ne zna.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:06   |   opcije


Ovaj zadnji komentar se odnosi na mit o muškom prijatelju.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:07   |   opcije


i djecu na sisi interesno volimo dok im po cijenu života guramo ranjavu bradavicu u usta da posišu barem 20mll i pokažu na vagi da će skočiti sa 2150gr- na 2170.

volimo ih više, mirnije i optimističnije ako posišu to blagorodno/ jebeno mlijeko više...

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 13:07   |   opcije


Meni moje dijete nije prijatelj, nego mi je dijete i ja odgovaram hoće li i kako će prosperirati, to je moj posao, moja dužnost, moj nagon, maksimiziranje njegove/njene sreće, osposobljavanje za život, pa i odbit od sise da se ne razmazi.
Nije muško beba.
Barem ne moja.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:13   |   opcije


Prijateljstvo je sasvim druga stvar.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:14   |   opcije


Dijete je priviligirano time što si ne možeš pomoći, pa ga nagonski voliš, a u sebi mu jebeš mater blesavu kad i ono to skuži.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:15   |   opcije


Ali svejedno "motaš" za djetetovo dobro i kad mu nije pravo, jer je to dobro za dijete.
I to je tvoja roditeljska dužnost.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:16   |   opcije


ajoj.

e... po tvome, neintersnom prijateljstvu, bi se trebala pripisati apsolutna ravnodušnost. jer, ako te nešto smiruje i veseli i... ;)

aj. neć više. sarma i zov divljine mi se dogadjaju

Autor: mmmmmm_da   |   23.04.2015. u 13:16   |   opcije


Prijatelja ne trebam za ništa, osim što cijenim društvo.
Ajd sarma.

A dijete trebam ja osposobiti za život, a nije mi posao da me dijete voli, nego je posao osposobiti.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:17   |   opcije


Moju ljubav djeca će shvatiti tek naknadno kad prođe par valova "sudbe klete s takvom materom".

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:18   |   opcije


Dozvoljavam "evoluciju", ali ne kurtoaznu evoluciju.
Sadržajnu evoluciju dozvoljavam.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:28   |   opcije


Ahoj! Prvo što mi padne na pamet kod takve teme o 'rezervi' je da je takav tip nesređen. Najvjerojatnije ga proganja nešto iz prošlosti što nije riješio kako treba ili do kraja, pa ga muči krivnja, i sad leti ko pčelica sa cvijeta na cvijet nadajuć se da će mu to donijeti olakšanje ili zaborav. A zapravo samo stvara nove stvari koje će mu se obiti o glavu. To su tipovi koji ništa ne rješavaju, samo gomilaju. PA povremeno gurnu glavu u pijesak dok ne prođe oluja, i onda opet isto. Druženje s takvim tipom je druženje se njegovom bivšom, trenutnom a i budućom gomilom. Neriješenih problema.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:43   |   opcije


Hoću reći, sva ta prva linija koja se čini kao bitna, uopće nije. Problem je negdje u pozadini.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:44   |   opcije


Da, Koke.
To bi bilo korektno- rješavati svoje sa sobom, a ne preko nekog vanjskog.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:46   |   opcije


I u takvoj fazi ako i naiđe na soul-mate, neće ga primijetiti jer živi u prošlosti. No, vrti se njemu, pojavljuje se on nakon nekog vremena, kad mu se taj vremenski delay poklopi s vremenom u kojem živi. I onda mu je žao, vidi što je propustio.. No, u međuvremenu je nataložio sranja i sranja..

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:46   |   opcije


Takvi ne žive sada, nego negdje drudje i u nekom drugom vremenu. I ako ih uspiješ dovesti u sada, lice im se ozari, omekšaju, preporode se, no ne mogu oni to dugo. Odu doma i sve se vrati na staro. Taman misliš da je došlo do pomaka, no on se ne sjeća više, opet je zarobljen u prošlosti.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:48   |   opcije


Moj jedini profit u prijateljskom odnosu je što se mogu fino opustiti kao da sam sama, a imam društvo.
To je frend.

Pa to je bit svega, da se osječaš opušteno i veselo u nečijem društvu, jer si siguran u tu osobu, da nije zla...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 13:51   |   opcije


Nesvjesno je to svega... zapravo hodajući zombiji..

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:51   |   opcije


Fala Koke, to ja pričam.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:52   |   opcije


Prijatelj je osoba s kojom bi se družili i kad nema apsolutno nikakvog drugog interesa.
Prijatelj je osoba koju bezinteresno voliš i cijeniš.

I onda kada sve znaš, postoji li rezervni prijatelj ili samo prijatelji koji neće zloupotrijebiti tvoje povjerenje? :)

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 13:52   |   opcije


Zomboidno, a ja bi budno.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:52   |   opcije


Nemam ja rezervi.
Ne koristim to, jer nije pošteno prema "rezervi".

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 13:53   |   opcije


Koke, to je nesvesna zabava dok te ne opterećuje, dokle god su ti realni problemi veći od virtualnih, one virtualne ne shvaćaš ozbiljno...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 13:53   |   opcije


Kao što je trijeznom gadno s pijanim, tako je i svjesnom gadno s nesvjesnim. A dok on sam ne odluči napraviti neki kvalitetni pomak, nema tu sreće.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:54   |   opcije


Ali georgi, to je put evolucije u nečijem životu, svatko na kraju nađe neku rezervu ako ne može doći do svog prvog cilja, samo neki to poslije otkriju u sebi, a neki bolje poznaju sebe, pa prije priznaju to sebi i drugima...:)) Altruizam isto nije potpuno čist, uvijek se radi o nekoj budućoj koristi za sebe ili vrstu..:)) Znači nemoralno je ako te netko odjebe 5 puta, otići s nekim drugim na piće...Većina ljudi puši zato što nema petlje nekoga pozvati na piće ili izmisliti neki glupi razloga ( posudba knjige, instrukcije ) da se približi nekome...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 13:57   |   opcije


Georgi, malo sam prošla kroz komentare, i ista je stvar vidljiva - koliko je tko svjestan. Svjestan drumom, nesvjestan šumom. Paralelni svjetovi..

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 13:58   |   opcije


Kakav je tvoj osjećaj, Georgi, može li se ovdje kvalitetno raspraviti o nekoj temi?

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 14:00   |   opcije


Alane, kako se ti sad trenutno osjećaš?

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 14:00   |   opcije


Georgi se ponaša kao da ima pravde u ljubavi, možda ima malo morala kod rijetkih osoba, ali tražiti pravdu u ljubavi, znači razbijati čaroliju atraktivnosti i privlačnosti, što tebe briga ako će se netko neracionalno ponašati, možda mu je puna kapa lažne ljubaznosti na Iskrici, pa želi pokazati svoje pravo lice, tvrdoglavo, nepokolobljivo, koje plaća bilo koju cijenu da uspije...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:01   |   opcije


Vidim naslov se u međuvremenu promijenio, a i tekst je dodan.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 14:03   |   opcije


Osjećam se glupo, najviše iz razloga što smatram da se mogu normalno dopisivati na pvt. sa svima na blogu, samo me Pasemi i Zlatni rez drže na Ignore, a ja sam u stvari najviše spreman da im pomognem, a one to gledaju iz kuta svog malog ega koji je središte svijeta...Ionako je pitanje dana kada ću otići s bloga, ako mi se ukaže prilika na OKCupid to ću sigurno iskoristiti, šta neko zna tko je čiji prvi izbor, što drugi treći, to su osobne stvari...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:03   |   opcije


Pa poštuj njihovu želju. Da trebaju pomoć, pitale bi te. Odrasle su žene.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 14:05   |   opcije


Prije ove promjene mi je tekst bio bolji.

Autor: Cococh-Anel   |   23.04.2015. u 14:07   |   opcije


Problem je Koke, što meni nije do prepucavanja ovdje s nikim...za svađu je potrebno dvoje, troje četvero, ne može se jedan čovjek svađati ako neće...To pitanje od Paske u blogu je hipotetsko na razini osnovne škola ( BORAC ZA PRAVDU ) je glupo, barem za mene, jer ponavljam svatko tko je odbijen, a normalan je , nije suicidalan balavac, prije ili kasnije će se prebaciti na neku rezervu, pametan čovjek već prije stvara poznanstva kad je dobre volje, a onaj gluplji tek slomljenog srca se pokaušaa spasiti iz emocionalne jame, ali onda je daleko neugodniji, jer je sav frustriran, a najgluplje je na početku veze govoriti o nekoj pravdi i moralu, kada je u ljubavi i ratu sve dozvoljeno...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:11   |   opcije


Sad ću maknut. Fulala temu, a ja si mislim da se ona zafrkava.
Ako je ozbiljna, onda je stvarno čudno za tako pametnu ženu.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:14   |   opcije


Stvarno ste ko djeca, kakva pitanja, rezerva ( hormonalna ) pa sigurno da su ljudi genetski skloni flertu i avanturama, neki su bolji roditelji, neki lošiji...Većina ljudi puši u ljubavi, zato što nema petlje nekoga pozvati na piće ili izmisliti neki glupi razloga ( posudba knjige, instrukcije ) da se približi nekome...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:17   |   opcije


Ti si Alane ekonomski "evolucionarno" usmjeren.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:17   |   opcije


Ja tebe kao muškarca razumijem, ali kvaka je u tome što ja nisam muškarac.
I mene ne zanima što tebe zanima, nego me zanima što mene zanima.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:18   |   opcije


Petlje imam na izvoz.
I kad ju imam poriv koristiti koristim ju.
Ne vježbam petlju na ljudima, petlju radi petlje.
Ne trebam ja to.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:19   |   opcije


i tak se to zove, beskonačna petlja

Autor: perce   |   23.04.2015. u 14:21   |   opcije


taman kad pomisliš kako si došao do kraja
ti opet na početku

Autor: perce   |   23.04.2015. u 14:23   |   opcije


loop

Autor: perce   |   23.04.2015. u 14:23   |   opcije


Paske, to me je život evolucijski naučio da smanjim patnju, a povećam zadovoljstvo...Inače smatram da je pitanje svih pitanja, uopće tko je za koga u kojim godinama idealna osoba i kako to procijeniti, i tako nađeš nekoliko takvih i pokušaš, ako ide ide, ako neide ne ide, i to ti je moja filozofija, nikakva ekonomika, da je ekonomika onda bih tražio ženske i prijeteljice u svom gradu ili PGŽ, što mi je ekonomski isplativije...Shvaćam da je žene vole biti zaljubljene i osvojene, traje taj hormonalni udar par mjeseci, ali često puta to iskorištavaju neki manipulatori psihopate koji znaju to prepoznati i iskoristiti i naplatiti svoju prednost ili neki tajnoviti tipovi koji imaju debelih razloga biti tako tajanstveni i atraktivni? :))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:24   |   opcije


Evolucijski je riješeno da ženka br.2. ako ne može doći do mužjaka br.1. kreće na mužjaka br.2. i svi zadovoljni, šta ti trebam crtati kako to dalje ide, čitao u knjizi neki dan...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:27   |   opcije


Loop, da.
Perce.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:31   |   opcije


Najbolje možda prestat tražit.
Tražiti je namjera.
Živiš život, pa će ti nanijeti što ti treba.
Valjda čekaš na dupetu da te nešto privuče, pa onda kreneš, a ne trčiš po terenu a ne znaš što te privlači.
Znaš, što mislim.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:32   |   opcije


Upitnik :))

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:33   |   opcije


Petlja radi petlje- kao kružni tok bez izlaza i vozi, vozi, vozi....
vozi ali ne stiže.

Autor: georgi   |   23.04.2015. u 14:34   |   opcije


Knjiga Razum i razmnožavanje, autor Geofrey Miller, str. 380.:
"Već sam ranije rekao da je verbalno udvaranje pouzdan pokazatelj sposobnosti upravo zato jer je skupo i teško. Životinje se razvijaju u smjeru koji im omogućava da djelotvorno raspoređuju energiju. Ako je Vašem dečku potrebno milijun riječi da uspostavi seksualnu vezu s Vama, očito je voljan preuzeti na sebe tu cijenu, baš kao što su to bili voljni i njegovi preci. Ali ako mu je dovoljno dvadeset riječi dnevno kako bi održao isključivu seksualnu vezu s vama, zašto bi se trudio izgovarati više od dvadeset riječi? Njegov motivacijski sustav razvio se kako bi njegove udvaračke napore rasporedio tako da doprinesu njegovu reproduktivnom uspjehu...Na ženinu nesreću, lako se može dogoditi da što ona pokazuje veću predanost vezi, to njezin muškarac manje govori. Ovakva analiza možda zvuči bezdušno neromantično, li evolucija i jest bezdušno neromantična. Škrta je s udvaračkim trudom, gomila ga ondje gdje će biti najkorisniji ( početak veze ), a drugdje samo prosipa mrvice. .Svatko od nas uživa kada nas partner opsjeda gorljivim, duhovitim i poduzetim udvaranjem...Zadaća evolucije je da nas motivira,a ne da nas zadovolji...:))

Autor: ALAN4   |   23.04.2015. u 14:41   |   opcije


hm...u podne rekoh to što rekoh! a eto vidim i tristotine komentara (iako bi se moglis vesti na tri)...i nikako da jedni čuju druge? dakle, alane...zakaj ti uporno opsjedaš georgi (pašemku) a ne neku drugu curu? očito imaš svoje razloge, al čitajući te sam sebi skačeš u usta? zakaj obrazac koji propagiraš ne primijeniš a svoje opsjedanje pašemke? eto, cura neće s tobom a ti i dalje uporan? pa nađi si rezervu...jer za tebe je to normalno! i ljubav je za tebe čudnovati kljunaš? e viš, ova žena o vdje imala je dvije velike ljubavi koje su trajale svaka cca 15 let i više...i to je predivno! i kad to proživiš ne pada ti više na pamet biti...hm...to ti je kao da imaš zdrave noge i ruke i znaš kako je hodati s njima, a onda si ih odrežeš i kažeš da ti je baš dobro hodat...bez? svašta! posve razumijem pašemku jer mi je to blisko. a i koke vam je rekla...ne možete razumjeti to što ne možete. nisi ti jedini alane...nažalost, mnogi muškarci su takvi! no, na svu sreću ima i onih drugih..koji kad se zaljube i osjete ljeptu ljubavi ništa im više nije tako i toliko važno! koliko traje? hm...nije bitno (iako se jako trudimo da traje što dulje)...ta i mi ne trajemo zauvijek! ima jedna simpa izreka...bolje car jedan dan nego li prosjak cijeli život (u smislu obilja i bivanja a ne imanja)!

Autor: mai_sarai   |   23.04.2015. u 17:20   |   opcije


Dodaj komentar