3P



Prihvaćanje. Poštovanje. Prijateljstvo. A ne 3 pičke materine ili 3 pizde (aj, prijavi, blogati!). Meni to ide tim slijedom.

Danas u parkiću igra se moja Duška s jednom jack russell terijerkom, vlasnici zazvoni telefon, paščad se nešto vrzma oko nje, ja nešto velim psima, a ona u telefon: "Ajd, nazvat ću te kasnije, tu sam s prijateljicom". Eh. Jel njoj naprosto tako bilo jednostavnije otkantati poziv, ili ona zbilja misli da smo prijateljice? Ja ne mislim da jesmo. Dakle, nismo. Još. Možda budemo.

A i ovdje je tako. Infantilizacija digitalnih dinosaura sklonih projekcijama svojih tlapnji u ljude koji s njima (ni s osobama, ni s tlapnjama) nemaju ama baš ništa: s nekim razmijeniš dvije-tri ugodne poruke, odmah prijateljstvo, odmah ljubav, a sve do groba, koji je očigledno blizak, jer nakon još par poruka/komentara dotičnu osobu pokapaš za sva vremena...

Tu se stalno traži neko bjanko poštovanje, bjanko uvažavanje, bjanko prihvaćanje, a uopće me ne bi začudilo ako se na peveteu razmjenjuju i bjanko mjenice. I kad to ne daš (a ja ne dam), onda si ti pakosna, pokvarena, prestrašena ili prefrigana prevarantica... Jel?

Za razliku od nas, digitalnih dinosaura, moji studenti, digitalni domoroci, dobro znaju 3P digitalnog svijeta: površnost, prijetvornost, prijetnja. I svoje digitalne kompiće jako dobro razlikuju od onih dokazanih Prijatelja. Rijetko ih pobrkaju. Ponekad samo pomiješaju, namjerno i pragmatično.

A mi? Evo c/p mojeg dopisivanja s osnivačicom FB grupe (dakle, s FACEBOOKA, ne odavde), koja jasno pokazuje: da ne radimo pizdarije ovdje, radili bismo ih negdje drugdje, a digitialna prijateljstva, poštovanja i prihvaćanja imaju 99% šanse da prije ili kasnije (obično prije) odu u tri pičke materine:
• cek, sad ću te dodat

2/28, 12:21pm
Vega Vega
ok.
2/28, 12:24pm
dobrodosla!
2/28, 12:24pm
Vega Vega
Još bolje vas našla
2/28, 12:25pm
e, drago nam je za sad nas malo ima, ali se skupljamo polako.

2/28, 12:25pm
Vega Vega
Uopće ne kužim tko je tko, al nema veze...
2/28, 12:26pm
zamišljeno je za nas ovisnike o blogu, falili smo jedni drugima. zato je ova grupa, dok se blog ne vrati, mada sumnjam da hoće ikad. onaj fajl je napravio puno kakice na iskrici.

2/28, 12:26pm
Vega Vega
Ne znam, meni krelec proslijedio neku poruku Iskrice da će se vratiti još ovog tjedna.
2/28, 12:27pm
budes ti brzo skuzila tko je tko, neki smo ostavili prava imena, to je osobno kako kome paše
ma, sumnjam, gadno su zeznuli i mislim da nece biti bas tako lako da vrate blog.

2/28, 12:27pm
Vega Vega
Eh, trenutno baš nemam cajta za istraživanje, ali eto, tu sam, našla vas, bit će...
Moram priznati da sam radno učinkovitija bez bloga
2/28, 12:28pm
bile su to iskrica - novine, čitali su mnogi, rijetki pisali i svasta bi se tamo moglo naći
ajde, piši, volim te čitati i zabavit ćemo se i ovdje, pozovi koga misliš da hoćeš

2/28, 12:29pm
Vega Vega
Ajd, gibam sad, vidimo se kasnije!
2/28, 12:29pm
pozz!
• March 1, 2014

3/1, 9:09am
Vega Vega
Hej, kaj ja više nisam u crvotočini?
3/1, 9:10am
jutro vega, sad sam se probudila i bas gledam sto se dogodilo

3/1, 9:10am
Vega Vega
Izgleda da smo izbačeni mi s nickovima. Pa, bezobrazno.
3/1, 9:11am
pobacali su van sve bez pravih imena

3/1, 9:11am
Vega Vega
OK, ja pozvala neke, sad ću ih opozvat.
3/1, 9:11am
ma sranje, totalno, bas mi je to bezveze

3/1, 9:11am
Vega Vega
Hehe, blogeri...
3/1, 9:12am
pričali smo prije nego smo napravili grupu i nitko eksplicitno nije rekao da moraju biti prava imena
moj je stav bio da ne moramo imati
jer se svi poznajemo međusobno
xxx je napravila sranje prva i to zbog xxx-a
jer se oni ne trpe

3/1, 9:13am
Vega Vega
Ni ja ne trpim xxx, štoviše, uvjerena sam da je baš on napravio sranje na blogu i kaj onda?
3/1, 9:13am
bezveze,nema iste kriterije za sve
p. i p.su prvi dosli tamo sa fejk nikovima i kad su vidjeli da smo ja i T sa pravim nikoviuma, presvukli su se iz respekta
nitko ih nije to trazio
odjednom, eto..ni to više nije dobro

3/1, 9:15am
Vega Vega
Pa, ako se kani pružiti alternativa blogu, onda treba poštivati nickove. Tak ja mislim. A ako je netko tako militantan kao što očito jest, hvala lijepo, mogu i bez toga.
3/1, 9:15am
stvarno sam zapanjena..iznenadili su me ljudi za koje niakd ne bih rekla da će napraviti cirkus

3/1, 9:16am
Vega Vega
Ček, tko ima ovlasti za izbacivanje? T? Da ga malo prozovem...
3/1, 9:16am
vega, nisam napravili fejk nick ovdje iz lijenosti i zato jer nemam sta skrivati
nisam ovo ni zamislila za široke mase, tek za nas 20-tak od tamo
meni je bilo čisto svejedno dal imamo nick ili ime
pričala sam s njim več, rekao mi je da su odlučili tako, da moramo doć sa pravim nickovima

3/1, 9:17am
Vega Vega
Gle, xy, ali ni tih 20-ak nisam JA birala i nemam u svakog povjerenja. A ono što sam napisala o gugli je istina - na moj pravi profil mi je svakodnevno sjedalo stotine bezvezarija, sve dok nisam stavila sve moguće filtere. A takav profil na FB-u jednostavno nema smisla i ne funkcionira.
3/1, 9:18am
vega, razumijem te i sto se mene tiče, meni je bilo jedino pravilo to da se mi međusobno znamo
bokte, pa tebe svi znaju tamo i tvoje pravo ime..ne kuzim zasto je odjednom sad to važno

3/1, 9:19am
Vega Vega
Ma, bezveze... Ovo mi je malo diglo živac, ali nakon tri gutljaja kave me i prošlo. No biggy. Ugodno vam bilo!
3/1, 9:19am
ništa, napravit ćemo onda još jednu grupu sa nickovima
ili bolje nista jer izgleda da nije bitno druzenje, nego kao i tamo podjebavanje

3/1, 9:20am
Vega Vega
Ma daj, ne budali - pa ovo ti je tipičan blog! Ne dolaze ljudi zato da bi bili kurtoazni, nego da se opuste. Idile na internetu NEMA.
3/1, 9:21am
gle, i dalje mislim da je dobro i lijepo sto se barem negdje druzimo i imamo gdje popričati
godinama se čitamo, znamo iz života, svasta smo vec prošli zajedno, naljutili se jedni na druge, izvrijeđali, ali svakodnevno smo pratili stanja i osjecaje jedni drugima

3/1, 9:23am
Vega Vega
Misliš li ti da bih ja pisala o svojim stanjima i osjećajima da me svaka šuša s internetom mogla naći ako usput zagugla "V"?
3/1, 9:23am
meni ste falili, htjela sam prodiskutirati događaj ..i pretvoriti ovo u neki malo drugačiji oblik bloga
3/1, 9:24am
vega, ovo je zatvorena grupa, na tvom se fajsu nista ne vidi

3/1, 9:24am
Vega Vega
Sad je i m. odustala, bila sam je pozvala i dok sam pričala s tobom rekla joj da mora ime na sunce. Neće.
3/1, 9:24am
ovo sto se piše unutra
ma da, razumijem te

3/1, 9:25am
Vega Vega
Da sam ja handpickala grupu, druga stvar. Ali ni u kafiću ne hodam s adresom na leđima.

ali nije ovo bilo ni zamišljeno kao onaj tamo blog. prilagodili bi se..pisali bi na malo drugačiji način
ne vjerujem to.
xxx nije toliko pametan

3/1, 9:30am
Vega Vega
Moje je uvjerenje da je hakirao netko s bloga, a na blogu zaista na prste jedne ruke moš nabrojati ljude koji bi imali tehničkih znanja PROVALITI. Nije to kao na filmu. Ovo je bilo iznutra.
3/1, 9:30am
ja sam bila za to da se svatko odluči kako hoće
i da grupa bude mala, samo za nas nekolicinu

3/1, 9:31am
meni je dosta toga da se gnjavi moje prijatelje ili poslodavce zato jer me neka baba i neki sociopat ne mogu smisliti.
I sad im taman trebam servirati na tanjuru ljude i kontakte, jel... Da ne bih!
3/1, 9:32am
jako mi je zao, p. i m. su se naljutile na mene i izasle
ispada da sam ih navukla ovamo pod pravim imenima
bezvze, ne znam sto bih rekla, osim..bolje da nisam uopće ništa napravila.

3/1, 9:32am
Vega Vega
Ma stvarno, big deal otvoriti novi fb profil - trebalo mi je ravno 5 minuta.
Ne, ti si pokazala inicijativu i dobru volju, ali mislim da nisi baš dobro procijenila dinamiku duše blogera
3/1, 9:33am
očito su niski porivi i loše emocije dominantne kod nekih ljudi i ne moze se drugaćije funkcionirati nego onako kako su to radili tamo
vega, svatko ima pogled kakav ima, čisto će vidjeti čist pogled, zmazano - zmazan
nisam uopće mogla zamisliti da će biti tih problema i to odmah na početku i da će ih raditi ljudi za koje bih dala obje ruke u vatru da neće

3/1, 9:35am
Vega Vega
Ja sam vidjela čisto dok nije postalo prljavo. A ti znaš što mi se sve radilo, dok vjerojatno ne znaš da ja nisam radila ama baš NIŠTA od onoga za što me se optuživalo. I dost mi je biti "plavuša".
3/1, 9:35am
p.je dosla s fejk nickom i iz respekta prema meni i t je napravila pravi

3/1, 9:36am
Vega Vega
To je njen izbor. I njen rizik.
3/1, 9:37am
vidis, i ja sam prihvatila par ljudi s fejk nickovima na moj pravi profil da ih ubacim u grupu jer uopće nisam nimalo razmišljala da mi bi to moglo bilo kako štetiti
ni sad to ne mislim
gle, bezveze mi zahtjevati prava imena jer neki ljudi uopće nemaju fejs
koja bezvezarija
mislim da m. i p. ne znaju kako nfunkcionira fejs
nitko iz grupe ti nista ne moze vidjeti na tvom profilu
samo tvoji prijatelji
a i to mozes sve zaključati, svaku sliku, događaj, sve sto postas..

3/1, 9:39am
Vega Vega
A gle, mislim da smo temu istrošile. Ako se predomislite, znate gdje me naći i ja ću opet doći kao Vega. Kao V neću. Lijepo sam sinoć napisala, tko želi znati moje ime, može ga saznati, ali ne javno i ne može na moju listu prijatelja, osim ako to jako, jako dobro zasluži. Ako se to ne poštuje, žalim, ne želim biti s ljudima koji ne poštuju moje izbore.
3/1, 9:40am
shvaćam te, i zao mi je za ovo jako
meni ste svi bili u redu, obučeni, svučeni..svejedno
smatrala sam vas dobronamjernima
ako imas kakav prijedlog javi

3/1, 9:41am
Vega Vega
Većina to i jest. Ali, evo, čak i u ovako malenoj skupinici, ja gajim duboko nepovjerenje prema nekolicini.
Jedini prijedlog je pravo izbora. Kao što rekoh, ne imponiraju mi ljudi kojima je to strano.
Odoh ja sad, ajde, hvala za dobru volju
3/1, 9:42am
slazem se s tobom
pozdrav vega, zao mi je jako

01.05.2015. u 14:10   |   Editirano: 01.05.2015. u 14:12   |   Dodaj komentar

Etogac, prijavljeno :-)) Jedan od 3 P ostvaren. Two more to go :-))

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:44   |   opcije


Ajmo mi sad malo detaljnije izanalizirati ovaj razgovorčić...

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:45   |   opcije


Osoba s kojom sam razgovarala suosnivačica je i administratorica FB skupinu, te me osobno u nju pozvala. Koliko ja kužim osnivačke i administratorske ovlasti, mogla je sama odlučiti tko u grupi ostaje i pod kojim uvjetima, a tko ne. Međutim, ona se vadi na famoznog "t", kojima određeni sudionici iskazuju poštovanje svojim imenom i prezimenom, s kojim je ona u vezi od nekoliko dana, tjedana, kajaznam, medijski popraćenoj na iskričarskom blogu.

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:47   |   opcije


Međutim, "t", nov bloger i novajlija u svakom smislu kako u mojem, tako i u njezinom životu, nešto odluči i ona to poštuje (prvi od 3 P) i prihvaća bespogovorno (drugi od 3 P), a ja mislim da je to pizdarija, samo što to nije treći od 3 P.

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:49   |   opcije


Nekoliko dana kasnije, a po povratku Iskrica Webloga, "t" i moja sugovornica raskidaju, opet javno, ali sad imaju za to čak dva medija: on se na oba samoubija, na oba ga spašavaju, onda ona nešto, pa svi nešto njoj, osobito oni s onog drugog medija, i sad, kajaznam, mislim da su oboje preživjeli, ali ne u oba medija. Big deal i zabole me ništa.

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:50   |   opcije


Ne znam što je bilo s FB grupom, mislim da se kao FB grupa raspala, ali meni je ostao moj vega-profil i ja ga i dalje koristim u neke sasvim druge svrhe... Neki drugi su se, koliko vidim, skompali i dernečili zajedno uz kičastog konja s raskošnom grivom. Sveudilj se poštujući i prihvaćajući, postadoše Prijatelji, a ja nePrija(teljica).

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:52   |   opcije


I sad ja to njihovo prijateljstvo prihvaćam (sa skepsom, priznajem!), kičastog konja ne, napeto iščekujem daljnje raslojavanje skupine, a mislim da je na obzoru, da jedan član, do neki dan prilično neprijateljski podmuklo raspoložen prema meni upravo mijenja raspoloženje, bumo vidli, jel tak, i to svi mi, ali mi nije jasno kak oni točno definiraju svoje neprijatelje? Mislim, već sam davno nekome ovdje napisala da nesudjelovanje i/ili ignoriranje nije neprijateljski čin, nego je upravo to: nesudjelovanje i ignoriranje. Kak onda budeš promaknut u neprijatelja?

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:55   |   opcije


I mogu li ta prijateljstva uopće postojati bez neprijateljstva?

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 14:56   |   opcije


Počela sam čitat misleći kako će to bit zanimljiv blog i onda vidim tvoj c/p i ne mogu ne pitat se koji je to nivo komunikacije u kojem bilo tko izvlači neke privatne poruke na javno?
Primjetila sam da ova "najnovija" postava iskrice to obožava, a meni je to najniži nivo komunikacije, bez obzira jel si ti tu ili bilo gdje našla prijatelje ili nisi.
Jeste li primjetili da ste doslvno "otjerali" blogere s bloga takvim načinom komunikacije tj. ovo više nije blog nego prepucavanje klanova.
Zašto misliš da ikoga na ovom svijetu zanima dal ti prijateljuš il ne prijateljuješ s nekim ovdje ili na bilo kojem virtualnom site-u? I da nas zanimaju tvoje pvt priče s fb?
Svi mi smo tu, tamo ili bilo gdje nam odgovara, a razlozi su nam samo nama znani. Nekad smo dobri, nekad smo zločesti, ovisno kolko nas je realni život nagazio, pa tu pokušavamo kanalizirati te osjećaje.
Kažeš da te baš briga jel ti netko tu prijatelj il nije, to je možda i točno, ali ovaj tvoj zapis pokazuje da bi ipak voljela da se cijeli blog vrti kak bi tebi pasalo....

Autor: zubica   |   01.05.2015. u 15:33   |   opcije


Vega, očito je da ste inteligentna i analitčki um, ali čini mi se da pretjerujete i isključivi se prema nekim fenomenima.Ako sam ja inteligentniji od nekoga, ne nabijam mu to na nos, već se zezam s njim na njegovom nivou. Budući da radite s mladima na Fakultetu, nije mi jasno zašto ne bi učinili taj mali ustupak ekipi na Blogu?
"A mi? Evo c/p mojeg dopisivanja s osnivačicom FB grupe (dakle, s FACEBOOKA, ne odavde), koja jasno pokazuje: da ne radimo pizdarije ovdje, radili bismo ih negdje drugdje, a digitialna prijateljstva, poštovanja i prihvaćanja imaju 99% šanse da prije ili kasnije (obično prije) odu u tri pičke materine.."
Ako sam se ja svađao( zezao) samo s Paske, a sa svim drugima na Blogu ne, jasno je gdje je bio problem. Kažu da uspije svak 10 veza, i da veze traju najduže oko 18 mjeseci, ako ne uspiju...Nemam niti ja neko posebno mišljenje o ljudima općenito, ali svako bira svoje prijatelje sam, kako u stvarnom životu, tako i u virtualnom svijetu...Najviše nas otkriva ono što pišemo na Blogu, kako Vi kažete projekcije, ono s čime se hranimo, s vremenom to postajemo..Što se mena tiče, ako ste ciljali, ja se sigurno neću preobratiti, jer nemam zašto se očarati ili razočarati..Čestitam 1. Maj..:))

Autor: ALAN4   |   01.05.2015. u 15:39   |   opcije


Zubice, kao što svakome dopuštam izbor koji mene osobno ne ugrožava, tako smatram da i ti imaš pravo birati način (ili kako ti kažeš "nivo") komunikacije koji ti odgovara te teme i ljude koji te zanimaju. Stoga ne vidim razloga zašto si došla ovamo reći da te moj nivo i moja tema niti zadovoljavaju, niti zanimaju?

Mene, npr., uopće ne zanima zašto netko jest ili nije na blogu. Kad je na blogu istovremeno sa mnom, može me zainteresirati. Inače nimalo.

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 16:28   |   opcije


Alane četvorko, a zašto si ti meni, a pretpostavljam i drugima, slao privatne poruke s reklamacijama na pašće? Viš, mene ti to ne zanima, ti me ne zanimaš, tvoji blogovi su mi nezanimljivi, a tvoji komentari iritantni. Zato te uz ljubazni pozdrav ispraćam u svoju ignoricu, gdje ćeš, vjerujem, pronaći društvo slično sebi pa se onda možda i zabaviti tako da vam svima bude zabavno. Ugodan provod ti želim! :-))

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 16:30   |   opcije


"ovaj tvoj zapis pokazuje da bi ipak voljela da se cijeli blog vrti kak bi tebi pasalo....", veli meni zubica. A reklamira mi tu da "neki" ne dolaze na blog zbog (nas?) "nekih"... I tko bi sad zapraf htio da se svi ponašaju tak da njoj bude ugodno? Jebavasglupedavasjebablog. I ajd prijavi, blogati!

Autor: vegavega8   |   01.05.2015. u 16:35   |   opcije


ojla :)

Autor: ANERAK   |   01.05.2015. u 18:48   |   opcije


ne bih komentirala zapis, jer imaš pravo, pa nemam kaj nakupčat.

Autor: ANERAK   |   01.05.2015. u 18:51   |   opcije


Jesam ja to negdje pročitala da si ti sveučilišni profesor? Bože, pa nije ni čudo da nam država zgleda kak nam zgleda....

Btw. ja sam tu samo prolaznik kroz vrijeme i nisam dio nikakve iskrica bloške zajednice koja tebe ne voli, samo da se zna, niti bi kaj napisala da mi nije zasmetalo da netko tko sebe smatra intelektualkom i inteligentnom osobom (jerbo sam ja glupa) koristi c/p privatnih poruka kao argument za bilo što....
Da, to je nivo komunikacije koji više ne koristi ni moja kćer tinejđerica, jer zna da je neprimjereno i stvara lošu sliku o njoj kao osobi.
Svi koji pišemo bilo kaj svojim zapisom govorimo isključivo o sebi, a ne o drugima!

Autor: zubica   |   01.05.2015. u 21:15   |   opcije


Tak je, zubice! Viš, to si fakat pametno rekla. Kladim se da si negdje pročitala i zapamtila, zar ne? :-)) I evo, tak ja upravo saznah svašta o tebi, htjedoh-ne htjedoh, a ne htjedoh, ali što je - tu je. Npr. da pratiš blog, vjeruješ tračevima, da si površna, da ne oklijevaš iznijeti neistinu ako nemaš istinitih argumenata, da si pakosna, da imaš dijete... i tak dalje. Svašta. Ajd, samo ti meni budi dobro, zdravo, čilo i veselo :-))

Autor: vegavega8   |   02.05.2015. u 9:43   |   opcije


Dodaj komentar