GLOCKANJE KOSTIJU
sva prava koja ostvaruju branitelji (iako sam ja polagano za to da se prestane rabiti termin branitelj, te sa se pomalo svi zovemo veterani) čine približno četiri posto bdp-a. Daklem da se ne znam koliko kreše spasiti proračun ne može, jerbo je deficit proračuna veći od tog cjelokupnog iznosa. Spas može donijeti samo rast bdp-a, ali ne treba uopće biti pametan da se to izračuna.
Autor: krelec 01.06.2015. u 19:26
U znanost se investira 0,75% BDP-a, a to uključuje i financiranje visokog obrazovanja. Za financiranje svih znanstvenih instituta u Hrvatskoj izdvaja se 330 milijuna kuna. Za UKUPNO OBRAZOVANJE - dakle, od osnovnog do visokog - ulaže se 4,2% BDP-a.
Na poziciji Ministarstva znanosti,obrazovanja i sporta predviđena su sredstva u iznosu
od 13.091.500.470 kuna, dok su za Ministarstvo kulture predviđena sredstva i iznosu od
867.953.039 kuna.
S tim u svezi istaknuto je da postotkom izdvajanja
BNP-a za obrazovanja i za znanstveno-istraživačku djelatnost Republika Hrvatska znantno
zaostaje za prosjecima EU i ne slijedi njene preporuke i direktive, tako je EU prosjek za
2
obrazovanje otprilike 4,5%, dok je hrvatski 3,5% , EU prosjek za znanstvena istraživanja
premašuje 2,5% dok je hrvatski otprilike 0,7%. Isto tako, članice EU koje su i u vrijeme
ekonomske krize, prema preporukama Europske komisije, pojačano ulagale u obrazovanje i
znanstvena istraživanja,znantno su je lakše premostile, za razliku od onih koje su u te
djelatnosti smanjile ulaganja. Također, istaknuta je primjedba kako u sustavu odgoja i
obrazovanja, visokog obrazovnaja ,znanstvenih istraživanja već godinama ne postoji
dovoljno sredstava za redovnu djelatnost a još manje za razvoj.
(citirano iz nekih tekstova koje sam prevodila i s ovog linka: Link
Ja bih ipak radije ulagala u buduće nego u bivše.
01.06.2015. u 22:57 | Dodaj komentar
U svakom slučaju!
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:00 | opcije
Hvala za prijavu, uvijek mi je drago biti primijećena :-))
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:00 | opcije
Dokument s puno brojki se zove Prijedlog Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2015. godinu
i projekcije za 2016. i 2017. godinu
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:01 | opcije
ribarstvo čini 2% BDP
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:02 | opcije
Kao građanka ove države smatram da svi građani imaju pravo iskazati svoje mišljenje o radu vlade, njenih ministara i izvršnih tijela uz urednu prijavu skupa; smatram da nemaju pravo šatorovati bez prijave skupa i odobrenja i pun mi ih je nos tamo u Savskoj, i njih, i njihovih šatora, i plinskih boca i feudalnog nasljeđa!
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:03 | opcije
Još samodajmo brojčicu za Crkvu pls :)
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:03 | opcije
space bar
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:03 | opcije
i ja bih radije ulagao u buduće, nego u bivše, ali ti bivši su još tu.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:04 | opcije
Osobito me razgalio njihov zahtjev da udovice branitelja imaju pravo zadržati braniteljska primanja i beneficije i ako se ponovno udaju. Ma dajte me najte! Ajmo im odmah kanonizirati i praunuke pa da to konačno skinemo s tapeta!
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:04 | opcije
ajmo ukinuti mirovine i eto nam spasa, samo bojim se da je to zajeb.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:05 | opcije
Ti bivši mogu preživjeti i s manje. Očito. Ako im je dobro u šatoru, štaš više, skroman život je očito recept za duhovnu i tjelesnu snagu, npr. dizanje plinskih boca, preskakivanje i uklanjanje ograda i tome slično.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:05 | opcije
vega ne trebaš odobrenje za skup, samo ga trebaš prijaviti.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:06 | opcije
boga mi mene sramota , kad ovi pitaju šta se dešava u Zagrebu ..
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:06 | opcije
da nitko nema ni kune mirovine sasvim sigurno nijedan profesor nebi ni za lipu dobio veću plaću. u to sam uvjeren.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:07 | opcije
vega je u pravu.
okrenuti smo prošlosti, a ne budućnosti.
i zato ni nemremo nikam naprijed.
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:07 | opcije
Ajmo, krel. Neka od recimo 1. 1. 2016. više ne postoji obaveza poslodavaca da uplaćuju u mirovinski fond, nego neka plaća bude brutto pa nek građani sami odluče koliko će izdvojiti za mirovine, koliko za zdravstveno osiguranje - u mnogim kapitalističkim zemljama to tako i jest. Ajmo lijepo odustati od ideje socijalne države, jer za to nemamo ni love, ni senzibiliteta.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:07 | opcije
aj kad je to tak jako dobro, nek si neka od vas da odrezati obje noge, a ja ću kod bilježnika potpisati da vam doživotno dam ono što imaju oni.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:08 | opcije
ma krešu po svemu.
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:08 | opcije
I ja bi im da sva prava i u ruke državu .
zaslužili su ,, nek se i oni namire koad imamo toliko tajkuna i pizduna na političkom poligonu
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:09 | opcije
načinom da se dobiva na račun bruto iznos plaće doveo bi do toga da bi od budućih umirovljenika minimalno 50% bukvalno umrli od gladi, jer nebi sačuvali niti lipe za mirovinu.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:09 | opcije
hm.
Kom idu ove 3 milje za intelektualne usluge?
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:10 | opcije
Ja bih od 1. 1. 2016. svima isplatila sve što je do sada za njih uplaćeno u mirovinske i zdravstvene fondove, uvećano za kamatu kakvu u prosjeku daju banke za oročenu štednju, a umanjeno za već isplaćene iznose mirovina i poreze. Pa okrenula novi list.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:10 | opcije
krelec, ja imam odrezane noge , figurativno, 26 godina, jel moram i ruke ?
budem, za jedno 10 godina i bez ruku.
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:11 | opcije
ima li koji kandidat za moju ponudu, ajde ako je to tako jako dobro da već danima, i mjesecima rogoborite protiv njihovih svemirskin i nadljudskih prava i primanja.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:11 | opcije
ajmo bušit jadran ,,,
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:11 | opcije
oni nmaju figurativno, nego stvarno, i ostali su bez njih da u dvadesetim godinama života.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:12 | opcije
Koje tri milje, božo? Ne znam na kaj misliš, ali u dokumentu s linkom je tablica s točnim popisom namjena i iznosa. Većina ide na plaće djelatnika i održavanje prostora i opreme.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:12 | opcije
da, to kaj buš ti potpisal bu pečatirana povelja :)
ajd, potpiši onda da mom balavcu koji je tupav, bez ruku, bez nogu, ne ukinu invalidninu, ajd, pliz..
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:13 | opcije
krele bacija bombu ,,, atomski s desna
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:13 | opcije
Koliko se dobije za obje noge? A ptsp? Jednu ruku? Oko?..,Daj cifre pa da odlučim.
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:14 | opcije
i da, to nisu visoki intelektualci, nisu visokoobrazovani, ali su mladi, puni ideala poletjeli uraditi jedinu tada dobru i pravednu stavr, da bi se sada izrugivali sa njima, i prebacivali im svoje ogromne doprinose njima. Ipak je to malo previše za moj seljački ukus.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:14 | opcije
kre, moj je od rođenja invalid.
zašto je njegova invalidnost manje vrijedna ?
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:14 | opcije
Krel, od love im nove noge, ruke, uši ili organi neće izrasti, kao ni "civilnim" invalidima, koji ipak krpaju s manje. Od pametnih, dobro obrazovanih mladih ljudi koji OSTAJU U HRVATSKOJ mogle bi, ipak, svima narasti plaće i mirovine.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:14 | opcije
ako je za plaće cca 456.000 godišnje, znači mjesečno 38.000..
ako se to podijeli na kajanam...5 ljudi, ispada mjesečna plaća od 7.600 kn
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:15 | opcije
ane, iskreno suosjećam sa tvojim malim, nagledao sami ih se još kao klinac, jer mi je mama šljakala na goljaku, ali to niti po kojoj komponenti nije usporedivo.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:15 | opcije
što je ajde..
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:15 | opcije
a ako si tih 7 ljudi uzme još 2 i pol milje za intelektualne i druge usluge..hm..
ček.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:16 | opcije
još oko 350 000 kn godišnje.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:16 | opcije
rasle bi plaće i mirovine da nije lopovluka ,
i da svi ne žele namirit sebe , adruge ko jebe
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:17 | opcije
Pa gle, krel, ako je netko bio npr. konobar, taj nije imao očekivanja živjeti u blagostanju do kraja života - dakle, ni ne treba živjeti u blagostanju, jer ni ne može živjeti u blagostanju. Treba moći živjeti pristojno. A ako sad ne može biti konobar jer npr. slijep, ja bih prije utrošila lovu na njegovu prekvalifikaciju i ponovno zapošljavanje u drugoj struci nego na njegovu penziju ili povlastice njegove djece ako ova za to nemaju drugog pokrića osim njegove participacije u nečemu što je smatrao ispravnim i u čemu je izgubio JEDNU OD svojih tjelesnih sposobnosti.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:17 | opcije
znači mjesečno plus 30 000 za intelektualne usluge.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:17 | opcije
ok da se status branitelja kroz nešto valorizira, al nemojmo miješati kruške i jabuke.
ni onaj koji postane invalid u saobraćajki, ne postane namjerno. Recimo, vozi dijete u bolnicu..čini nešto humano i kresne ga neki idiot..i ostane bez obje noge..
kre, invalidnost je stanje neovisno o idealima.
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:17 | opcije
:)
koja je to agencija, Vegs?
ja bi tamo.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:18 | opcije
ane za taj problem se trebaju boriti sa opačićkinim ministarstvom a ne sa braniteljima
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:18 | opcije
potpuno mi je naopaka ideja da će nekome biti bolje ako se drugome uzme, a i silna zavist izvire iz toga.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:19 | opcije
po komponenti tjelesnog nedostatka je jednako.
gledati ili živjeti s tim nije usporedivo, kre
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:20 | opcije
svima treba bit dobro.
u dobrim društvima.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:20 | opcije
Božo, ja još uvijek ne pratim tvoju računicu - o čemu točno pišeš? Da, plaće profesora na visokoškolskim ustanovama su otprilike soma eura, kao npr. maina u državnoj firmi, samo što ona nema doktorat, nego srednju školu; međutim, na faksevima ima cca 52% zaposlenika u održavanju i administraciji, a samo 48% predavača, knjižničara i predavača. Raspon primanja je od otprilike 3000 kn do 7500 kn. Pišem o državnim visokoškolskim ustanovama.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:20 | opcije
o ovoj agenciji iz privitka.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:20 | opcije
da Ane trebaš se još i borit - jer mi smo borbeni narod
samo se borit
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:21 | opcije
al da nije sve tako crno...evo, ja znam više od 10 branitelja, koji su imali ozlijede, na osnovu kojih su mogli dobiti 'status...a odrekli ga se pod parolom : Nisam se borio da bih bio ovisan...dok sam živ...stvarat ću ovu državu!! SVAKA ČAST. Nego...nije li nekako činjenica, da bez obzira na sve...ratni invalidi i umirovljenici ipak žive bolje od običnih invalida i umirovljenika. ?
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:21 | opcije
uzimaju i drugim skupinama
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:21 | opcije
za registre ili nešto.
samo sam preletjela.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:21 | opcije
odševaljavaju me takve pravednosti, ti momci nemaju prilike u fušu zaraditi kao stolari, ako su stolaari, nemaju priliku u fušu držati instrukcije ako su profesori, i nemaju ama baš nikakvih mogućnosti jer su vezani za kolica, za doktora i sva sranja koja prate to stanje. U takvu su stanju jer su podmetnuli svoje dupe da zaštite sve guzice u hrvatskoj, ne samo svoje, i mi svi smo im dužni, dužni.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:22 | opcije
Ma joj..ljudi.
Postoje skupine u svakom društvu koje trebaju biti ful zaštićene.
Između ostalih su tu i veterani.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:23 | opcije
Docenti i profesori su nerijetko nositelji autorskih prava, koja su stekli svojom OBAVEZOM objavljivanja znanstvenih i stručnih radova kako bi zadržali zvanje ili napredovali u njemu svakih 5 godina; za to mogu primati honorare i tantijeme te si na taj način povećati prihode, istovremeno povećavajući i prihode ustanove u kojoj rade. To je moguće i izvođenjem komercijalnih projekata za privredu, ako ova neku znanstvenu instituciju i/ili profesora angažira u nekom segmentu posla.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:23 | opcije
ni moj momak nema prilike ništ u fušu zaradit.
nit mnogi drugi invalidi..
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:24 | opcije
jedna tužna i žalosna priča ., koja se nije riješila dok se pljačkalo
pa se neki probudili da je vrijeme da se i oni namire ,
po svačijm sudu zaslužili jesu , i neke vlada odriši kesu ,,
i nek se daju prava borcima ..
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:24 | opcije
Ako ni zbog čega, ono zbog ponavljanja nekakvog rata koji ne želi nitko. Nedajbože.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:24 | opcije
To nije agencija, nego Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, a dokument je izvješće za Sabor, božo.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:25 | opcije
Jednostavno je tako.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:25 | opcije
božo, nitko to ne spori.
ali ne bi trebalo biti zaštićenijih skupina.
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:25 | opcije
Dio da.
Ali ovo ispod su plaće i honorari samo za taj registar.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:25 | opcije
mnogi profesori hodočaste hrvatskom držeći ispite na nebrojenim veleučilištima, odlaze i u bih. na katedrama u matičnom fakultetu pojavljuju se praznikom, i zarađuju kao malo tko u hrvatskoj. I neka zarađuju, svi ljudi trebaju zarađivati koliko god mogu i vrijede.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:26 | opcije
Lovu samo treba transparentno rasporediti jer je ima.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:27 | opcije
krelec...već ti je danas nekoliko puta ponovljeno da je obrana domovine OBVEZNA. Tko je ignorirao poziv, došlo se nasilno po njega...i nemoj mi reći da nije tako..jer vidjeh to na svoje oči. Ali ajde...recimo da im je Hrvatska dužna...još 6-7 njihovih koljena....ali gle NEMA se...Nije se ulagalo u pamet...pa nam novu mladu državu poveli ...neuki. I gle gdje smo sad.
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:27 | opcije
I nikom ne bi bilo bolje da se ne daje invalidima.
brijete.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:28 | opcije
Krel, ja nisam rekla da invalidima (naglašavam: INVALIDIMA, ne samo braniteljima!) ne treba omogućiti pristojan život; ali kažem da braniteljima koji vuku pemzije, a istovremeno imaju svoja poduzeća, obrte, viletine i djecu koja nisu propustila niti jedan jedincati novi Appleov proizvod (koji si ja, npr., radno djelatna, ne želim priuštiti jer su preskupi), koji su riješili stambena pitanja, zapošljavanje članova obitelji i zapravo sva bitna životna pitanja zbog jedne odluke koju su SAMI SMATRALI ISPRAVNOM jednostavno ne zaslužuju više od onoga što su dobili. Štoviše, smatram da su dobili PUNO PREVIŠE.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:28 | opcije
svi pošteni da zubi trnu, samo eto neki probisvjeti veterani i invalidi zahtijevaju, otimaju nejači od gladnih usta. Da mogu vjerojatno bi i silovali po parkovima, a svi drugi uzvišene poštenjačine i oličenja dobrote. Eh, da se njih riješiti gdje bi nam bio kraj.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:29 | opcije
Velim.Transparentno.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:29 | opcije
koliko pametnih komentara a samo jedan ok nema se novaca
i to je kraj priče
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:29 | opcije
vega navedi primjer viletine i branitelja (izuzmi klemma), a ni on nema viletinu nego stan.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:30 | opcije
bilo mi je lijepo proćaskati s vama :)
odoh off..
noćka..cmoćka
Autor: ANERAK | 01.06.2015. u 23:30 | opcije
koje jebene viletine, ljudi dobiju prizemnu kuću cca 80 kvadrata, prilagođenu invalidima, i to gotovo u pravilu u posve perifernim dijelovima grada (ses.kraljevec). Preko pedeset posto ljudi na popisu za kredite još kredit nisu dobili, a zakonski rok je bio 2002 da svi budu riješeni.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:32 | opcije
Ja zaista mislim da tim ljudima na neki način trebamo kompenzirati sve što ne mogu i nikad neće moći nakon sakaćenja i ranjavanja.
Ono..red je.
Ozljeda na radu.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:33 | opcije
ko je kriv ,,,
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:33 | opcije
ko je odgovara , šta posa nije napravija prije
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:34 | opcije
Jer je postojalo puno načina na koje su taj "rad" mogli izbjeći a nisu.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:34 | opcije
Krel, nemrem sad bez razgovora s osobom koja je nadahnula komentar o viletinama. Ali mogu reći da ti, npr., uopće ne živiš loše, naprotiv, a nisi niti nesposoban za rad. Kad ja u svojoj 65. godini po sili zakona odem u pemziju, sigurno neću biti tako poduzetna i sposobna zaraditi povrh pemzije, koja zasigurno neće biti ni približna tvojoj. Unatoč tome što evo, nisam ratovala, ali sam jedno desetljeće svojeg života više nego ti posvetila obrazovanju i stručnom usavršavanju koje nije SAMO meni na korist.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:34 | opcije
:)
ali je mogao sad bit negdje u masovnoj grobnici.
npr.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:35 | opcije
ja smatram da su dobili onoliko koliko im je Hrvatska mogla dati, a da bi im se odužila u ime svih nas, jer mi smo njima dužni ma koliko to gorak okus ostavljalo u ustima nekih. Dužni smo tim ljudima, barem dijelom kompenzirati, a novac to može samo pokušati kompenzirati, ono što su izgubili izlažući se za sve nas. Da, dužni smo im i kvit.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:35 | opcije
Teoretski smo i mi mogle biti.
Da ti ljudi nisu otišli na "posao" tad.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:36 | opcije
krelac jesi ti penzioner
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:37 | opcije
šteta kaj ane nemre dobit kuću 80m3 prikladnu invaliditetu njena djeteta. Al jbg..njoj Hrvatska nije ništ dužna. Daj krele...ajd prestani sraćkat iz udobnosti svog doma...i pričat o nečemu o čemu zapravo i nemaš pojma. Jesi li bio koji od ovih dana u šatoru? Vidio koga ima tamo? popričao s tim ljudima? ...Znaš o čemu pričaju? Međusobno se prepucavaju tko je bio duže u ratu...a tko mulja. Baš kao što se mi ovdje raspravljamo o nečemu kaj na kraju...uopće nije u našoj moći da...riješimo. Dosadan si..i navalentan u svojoj idealiziranoj ideji da se u rat išlo onako po osobnom guštu. Takvih je bilo 100 jebote...i uglavnom su bili uličari...željni dokazivanja...nadahnuti pjesmom Heroj ulice!!! Eto..to sam ja sve vidjela...i jebe mi se kaj je bilo prije...koje su posljedice....jer za svoje odluke sami odgovaramo. Noć
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:38 | opcije
Ne sviđa mi se kad se ne poštuje i zaboravlja to kaj je ekipa odradila tad.
Zaista.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:39 | opcije
vega pa ja radim od svoje devetnaeste, nekad više fizički, a nekad manje. Radio sam samo tri godine u firmi, a dvadesetjednu orivatno, u socijalizmu. Radim i uz mirovinu, kao i mnogi drugi, i kamo puste sreće da svi rade. rad nije zabranjen ni kad si u mirovini, a radim zato jer me rad veseli, glupo mi ja kad ne radim, i radit ću dok gibam. Plodovi tog rada dolaze nekada više, nekada manje, dok ih nekada uopće ni nema, ali opet radim. i kaj, možda je zabranjeno raditi ako si u mirovini. Pa u mirovini, prijevremenoj, je preko 400000 ljudi iz svih mogućih i nemogućih sektora u Hrvatskoj. Ali samo su branitelji probčem, jedu iz vaših tanjura, sprečavaju vaš nevjerojatni procvat.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:40 | opcije
Nisam ja nikome ništa dužna! Ništa u ovoj državi se nije radilo onako kako sam ja smatrala ispravnim i ja jednostavno ne želim financirati tuđe retardacije. Iskreno, ja bih radije govorila srpski, turski ili njemački i živjela pristojno nego imala novohrvatski i živjela u okruženju bez perspektive zbog nekih starovjekovnih zakrvljenosti. Vjerujte, da sam imalo poželjnija na tržištu rada nego što jesam, ne bi me ovdje bilo. I stoput radije bih plaćala neki porez za ubračivanje i roditeljstvo pedera nego za zaluđene starkelje koje su uz vatricu ražnja s volovima smatrale da bi baš bilo dobro malo zaratiti da ispušu svoje frustracije i napune džepove onima koji su mi otvoreno rekli da glas mojeg muža, tadašnjeg civilnog invalida, "njima nije bitan ako je tako nemoćan". FUJ I BLJAK!
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:40 | opcije
e da...i budi pošten prema tim braniteljima pa plati porez na taj fuš koji radiš povrh mirovine.
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:40 | opcije
Bokte, moj buraz je s dvadeset godina umjesto izlazaka s vršnjacima bauljao negdje s puškom koju vjerojatno nije ni znao koristiti.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:41 | opcije
pa svi smo mi nešto dali u tom ratu ...
Autor: raky03 | 01.06.2015. u 23:41 | opcije
Ne bi živjela pristojnije da je rat završio drugačije.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:42 | opcije
božo....a gdje je taj rat bio?U Bangladešu? Pa su ostali 20-godišnjaci lumpali po diskačima?..issssss
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:43 | opcije
pamela ja niti pomislio nisam sraćkati kada su prosvjaedovali poljoprivrednici, prosvjetari, zdravstvo, naprosto stoga što mislim da se ljudi imaju pravo boriti za svoja prava, ali t svatko smatra da ima pravo protestirati protiv protesta i suditi o tome koliko je tko zaslužio i zavrijedio. jedini put da nezadovoljni to izmjene je da pokrenu izmjene zakona koji dopuštaju tako bezobrazne privilegije, i kad izmjene zakona stupe na snagu tih privilegija neće biti.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:44 | opcije
Krel, pitat ću te kak ti je kad navršiš 65. A uvjerena sam da će ti biti bolje nego meni, koja ne uspijevam raditi u fušu uz redovni rad, ne zato jer neću, nego zato jer ne stignem ili jer posla nema - ti ćeš do tada akumulirati finu svoticu. A ja ću biti dupe-glava, iscijeđena na sve moguće načine. I živjet ću od onoga što mi se odbroji da mi mora biti dosta.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:44 | opcije
Uostalom, mislim da nijedno razvijeno društvo (u kojemu se dobro živi) nije lišeno empatije.
Naprotiv, baš zato se dobro živi tamo.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:44 | opcije
Empatija koja je zakonom regulirana.
To nam treba.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:45 | opcije
to možete vrlo lako izmijeniti, ili osnivanjem stranke i ulaskom u vlast, ili lobiranjem kod nekog od zastupnika u postojećem saboru. Vidim da ste uvjereni u svoju većinu, pa većih problema nebi trebalo biti.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:45 | opcije
i to smo već objasnili. Svi ti žele RADITI i doprinositi. A ne privilegirati se kao da su nešto najposebnije na svijetu. Ratova je kroz povijest bilo masu...ali samo hrvatski ratni invalidi ..skapavaju jadni gladni. A nama ostalima dobroooooooo u pm.
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:46 | opcije
Transparentna i dobro raspoređena empatija.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:46 | opcije
Pam, brijem da još ima i partizanskih mirovina.
Moja baka je 35 godina dobivala djedovu.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:47 | opcije
:)
isste..nismo prvi koji smo uveli vojne mirovine i sva prava veterana.
Fakat ne kužim.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:48 | opcije
Božo, rat se mogao izbjeći; ako se (ipak, dopuštam i tu mogućnost) nije mogao izbjeći, mogao se voditi tako da ne budemo i mi agresori i da imamo temelja za potraživanje ratnih odšteta. Ako se ni to nije moglo izbjeći (a tu mogućnost da nije ne dopuštam, jer se moglo izbjeći), onda se u poslijeratnom razdoblju trebalo ponašati socijalno, a ne obezvrijediti sve u zemlji tako da izabrani to dobiju za kunu i onda preprodaju za koji milijunček. Današnja djeca mogu biti samo služinčad u vlastitoj kući, tj. državi, i ništa drugo - jedina perspektiva im je održanje EZ pa da ondje, znanjem i radom, a ne nazovi patriotizmom, nešto zasluže i za sebe.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:48 | opcije
aj uđi u vlast. Si probao? Ima ljudi koji jesu...koji su elaborirali gospodarske planove s podlogom, koji nisu učili politiku od Savke Dabčević....pa su doslovno satrani. Nemoj misliti da je Hrvatska lišena političke mafije....
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:49 | opcije
Vega, to je već stvar politike i sveprisutne prigluposti naroda nam:)
Ne veterana.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:49 | opcije
eto tko je baš toliko željan uživati blagodati koje uživaju i ti momci moja ponuda još stoji, pa makar ja crko od gladi.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:49 | opcije
ma joj...neću više...mogla bih reći previše.
Autor: PAMELA_007 | 01.06.2015. u 23:49 | opcije
Ljudi su bili tam di su bili i to je činjenica.
Revizija mirovina?
Ok.
Ima li nabrijanih?
Vjerojatno ima.
Ima i civilnih.
To ne znači da neš s invalidima ne štima, nego smo kao društvo nezreli i nemoralnii.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:50 | opcije
baš bih volio čuti teoriju o mogućnosti izbjegaanja rata, bez da potpuno pognemo glavu i pristanemo na sve što je tadašnja velikosrpska politika tražila od nas.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:51 | opcije
A nerzrelo i nemoralno društvo treba odgajati desetljećima.
kaznama i nagradama.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:52 | opcije
jeboti, p mislim da nikoga nema da nije bio na reviziji, ja sam bio tri puta na reviziji, na tri komisije i tak. Tko misli da su se mirovine samo uzimale taj se je malo zajebao.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:52 | opcije
Idem i ja, ljudi... Došla sam s posla u 10 navečer i sad me satralo. Ajd, nemam se ja što žaliti, moj je "šator" čist udoban, ali sama ga plaćam, hebga... i nije mi ga krivo plaćati, odlučila sam da hoću. Ali, blogme, nisam odlučila plaćati ikom drugom i to zaista neću, zaista ne želim. BTW, i moja stara je bila invalid, ali time nismo riješile niti njene, niti moje infrastrukturalne probleme. Baš nepravda, jel' tako? :-))
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:52 | opcije
I da..žao mi je kaj neću doživjeti da nam je super.
Ali to ne znači da će mi bit bolje ako se nekom uzme.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:53 | opcije
Ma..
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:54 | opcije
OK, krel, to bum napisala ovih dana. Sad sam preumorna. Ne samo od svojeg posla, nego i od javašluka svih ovih koji imaju volje i vremena šatorovati i gnjaviti ljude koji im trebaju zaraditi lovu za njihove potrebe i prohtjeve. Dablogda im djeca bila u istoj poziciji kao i ti ugnjavljeni, i to zbilja mislim, samo se nadam da ću ja tada biti spokojno pospremljena u nekoj urni.
Autor: vegavega8 | 01.06.2015. u 23:55 | opcije
pamela samo reci, nikada nije previše. eto kad već pitaš, jednom zgodom a zbog neke ideje nas troje smo tražili izmjenu zakona, i zamisli. nakon tri godine trčanja, moljakanja, upornog rada i uspjeli smo. nebi vjerovala, ali istina je. ukoliko te zanima mogu i pojasniti. no ne radi se ni o kakvom mirovinskom ili sličnom interesnom zakonu.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:56 | opcije
Svi stalno izdvajamo za druge.
Zato kaj nam je takav sustav.
I mislim da je to ok iako mi se ni u tri sna neće vratiti more izdvojene love koje sam dala nepoznatim ljudima.
Autor: bozicnica | 01.06.2015. u 23:57 | opcije
svi teoretiziraju ali nitko ne nudi, moja je ponuda aktualna do ponoći. Da mislim da je to baš tako jako dobro sam bi sebi odsjekao noge i sam bi sebe tražio toliku lovurinu mjesečno, a vi ste mi nešto sramne.
Autor: krelec | 01.06.2015. u 23:58 | opcije
i super nam je zapravo (skoro)
školovanje nam je džaba
zdravstvo nam je džaba
penziju dobimo
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:00 | opcije
Jedino kaj zaista masa ljudi ne čini je da NE RADE dovoljno dobro svoj posao.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:01 | opcije
ma ne niš ne valja, ljudi izbezumljeni i gladni bauljaju ulicama, struje nema, mobitel nepoznat pojam, konjske zaprege tek tu i tamo prolaze prašnjavim puteljcima, o licemjerje moje gdje ti je kraj.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:02 | opcije
a mislim da neki od njih to čine namjerno samo kako bi bilo što više sivih zona u kojima bi mogla plivati lova koja bi se inače bolje rasporedila.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:02 | opcije
i to nas treba ljutiti više od hrpe ljudi bez udova koji bi tu i tamo na rehabilitaciju i kajveć žele.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:04 | opcije
Ja recimo pojma nemam kaj ti ljudi u šatoru žele.
Zakaj su tamo.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:05 | opcije
javno ovdje izjavljujem bez nakane da budem bahat, a rekao sam to i puno puta do sada. Na sve mantre i kopanja po kontejnerima nudim se da ću financirati gladnu osobu, jer jednu bih mogao. toliko si naime puno puta više skuham, pa i bezobrazno bacim u smeće. kad mi netko donese, ili dovede zaista gladnog, koji ne pije, ne puši, nema mobitel, ili auto ja ću ga sa radošću prehranjivati dok mu god to bude potrebno.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:05 | opcije
Ne to kaj se piše po novinama nego za istać.
Niti kaj žele oni kojima to smeta.
Niti me zanima..jer mislim da rijetko dobijemo pravu istinu.Samo bih voljela da se sve kaj se čini čini sa što manjim statističkim otklonom od stvarnog i ispravnog stanja.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:07 | opcije
dečki u šatoru puno puta ni samo ne znaju što konkretno žela, ali sam siguran da tamo nisu razbibrige radi, a bi im vjerojatno bilo ljepše kog svojih kuća. Prava su smanjivanja u pet navrata, mnogi, pa i ja, vel neka su. Država u krizi, pa neka, nek se oporai za dobrobit sviju nas, ali problemi su dublji, a ovo šatro frajersko i podcjenjivačko jebanje mame tim dečkima sigurno neće doprinijeti ničemu.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:08 | opcije
Ok.Možda im se nekad u zanosu dalo više nego se moglo.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:11 | opcije
smeta jedino onima koji misle da su se oni obogatili na svojim izgubljenim udovima i zdravljem. realno ne smetaju nikome, ne blokiraju cestu, nisu na nekom turistički zanimljivom punktu, a smetaju zavidnima, i jalnima na njihovim krvavo stečenim pravima. Pravima, a ostvariti svoje na zakonu osnovano pravo nije nikakav kriminal, niti otimačina ičijega.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:11 | opcije
Dok su nam srca bila puna i svijet pod nogama.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:11 | opcije
pa je, dalo se više nego je bilo realno, stoga je i uzimano da bi se došlo do ovoga danas. Prosječna mirovina od 500 kuna nikog nebi trebala bacati u trans, jer baš i nije neko bogatstvo. U taj prosjek ulaze i njih oko četiristo stopostotnih sa tim velikim primanjima.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:13 | opcije
Pregrist govno i reć da više nema dovoljno je problem.
Možda su oni prvi.
Skupinu po skupinu..svima će skinut prava i etoga.
Sad vježbamo sebičnost zapravo, da se kasnije lakše pregrize govno.
Mislim da je to to.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:14 | opcije
pardonček, mirovina 5600 kuna (ispala mi šestica)
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:14 | opcije
A to onda nije socijalna država.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:15 | opcije
ali..tko sam ja da vam gatam?
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:17 | opcije
ma skinulo se pun kufer toga, nije se skidalo samo njima 100%-tnima. Oni su na istom jer ih nije kačila nijedna restrikcija, svi ostali izuzev ovih 400 nisu baš neki vilenjaci, moguli, tajkuni ili slično.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:17 | opcije
Naravno, svo to vrijeme će one sive zone bit jednako velike, ako ne i veće.
I to vam je moja djeco to.
Sad mi sinulo.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:18 | opcije
Mi smo dugoročno u dubokim govnima ako podržavamo ukidanje socijalnih prava bilo kome.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:19 | opcije
stopostotnima se nije ni u jednom navratu ništa ukidalo, dok je ostalima skidano 20%, pa 10%, pa 10%, pa invalidnina za 50% i još neka prava. Ali to očigledno gladnoj raji u areni nije dosta, skidaj do gaća, povikaše oni uglas.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:19 | opcije
Mene zanima kaj je sljedeće.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:21 | opcije
Ovi su bitku izgubili, to je već svima jasno valjda.
Narod je na njih već toliko raspižden da niko neće bit u interesu vratiti im nešto zbog izborne pobjede ili slično.
Mene zanima kaj je sljedeće.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:23 | opcije
tako na primjer kao bojnik što je prilično visok čin, ima mirovinu 1998. godine približno 7600 kuna, a danas 17 godina poslije 7300 kuna, dok je sa 40% invaliditeta naknada bila približno 400 kuna, a danas je 200 kuna. Toliko o tim primanjima.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:24 | opcije
običan vojnik bez čina je bio na približno 4800 kuna, a danas je oko 4500. Stvarno užas, kak je to puno nofci.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:25 | opcije
Treniramo kre.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:27 | opcije
Meni je dečki žao, nisam presretan načinom na koji prosvjeduju, došli ful nepripremljeni, dvadeset dana nesuvislo iznosili neke zahtjeve. Danas isto ne mogu jasno artikulirati svoja traženja, dok politika sa svojim instrumentarijem uspješno kreira odijum javnosti na te ljude.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:28 | opcije
Ono čega se sad malo paranoidno pribojavam je da je stvar na neki način bila umjetno izazvana.
Ono..da utreniramo sebičnost.
Gledajte malo ljude u kolicima i naljutite se na njih.
Lakše ćete kasnije.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:29 | opcije
Bit će vam ljepše ako ljudi s leukemijom ne dobiju lijek jer je skup.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:30 | opcije
da je kod nas i upola loše kao to dežurni katastrofičari dnevno prikazuju i dokazuju ulicama bi se odavno valjala masa desetaka i stotina tisuća nezadovoljnika. Međutoa, niti na jedan prosvjed ne mož se okupiti više od parsto trenutno direktno pogođenih ljudi.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:30 | opcije
Bit će vam ljepše ako siromašni idu samo u osnovnu školu jer srednju ne mogu platiti.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:30 | opcije
Bit će vam ljepše ako dignemo zidove oko..kajaznam..romskog naselja.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:32 | opcije
kod nas svi nekaj na sitno muljaju, a na sav glas urlaju dršte lopova. valda misle da time stvaraju dimnu zavjesu.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:32 | opcije
Velikohrvatska getoizacija.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:33 | opcije
ma jeboti kod nas je još uvijek običaj zaviriti u tuđu platnu kesu prije nego u svoju. Nek je drugome loše, a meni bu već nekak. jebem ti takvu nauku.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 0:34 | opcije
ili kakva već:)
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:35 | opcije
idem u krpe kre.
ajd, ne sekiraj se.
Autor: bozicnica | 02.06.2015. u 0:36 | opcije
mali ispravak, čini mi se da sam u početku napisao da je "trošak" branitelja približno četiri posto bdp, točno je približno 4% proračuna koji je ipak tri puta manji od bdp-a.
Autor: krelec | 02.06.2015. u 8:37 | opcije