ne, ako su saputnici.. (suputnici, sudružnici.. neki ici, neki 'formular'). Tad čak nije poželjno imati istiog advokata, iste prijatelje-društvo (nakon što pukne poslovni odnos.. ili brak).

ako su par, tad su 'ista firma', pa je pitanje suvišno, čak neovisno rade li uopće.

Autor: hush_i   |   12.07.2015. u 14:49   |   opcije


Znam,nema pravila nego zavisi od osobe do osobe.
No za vas lično jel to dobro ili nije.

Autor: tape   |   12.07.2015. u 14:49   |   opcije


U našim uvjetima dobro je ako muž i žena rade bilo gdje....:))

Autor: ALAN4   |   12.07.2015. u 14:51   |   opcije


ne.
vidim okolo ljude s takvim slucajem idu u krajnosti - il su ko sijamski blizanci ili su zakleti neprijatelji.

Autor: Amygdala   |   12.07.2015. u 14:53   |   opcije


Slažem se Alane,poželjno je da su uopšte zaposleni.
Da mogu birati bil bilo za tebe poželjno da radiš
u istoj firmi kao i tvoja životna izabranica?

Autor: tape   |   12.07.2015. u 14:55   |   opcije


'sigurniji' odgovor je NE. To ne znači da je ispravan, matematički točan, dokaziv.. samo play safe odgovor, tj zato jer ga ne znamo...

Autor: hush_i   |   12.07.2015. u 14:56   |   opcije


Da, ako sam ja Predsjednik Uprave...:))
Ako je normalna Firma kao na Zapadu, to nije problem...:))

Ali kod nas u lažnom kapitalizmu, carstvu mediokrieteta i uhljeba,
tko radi ne boji se gladi, a tko krade ima...:))

Autor: ALAN4   |   12.07.2015. u 15:01   |   opcije


Alane,ako sam dobro razumio misliš kod nas ne jer
ako firma propadne oboje ostaju bez posla,dok ukoliko
rade u različitim furmama onda su veći izgledi da bar
jedno od njih dvoje ostane zaposleno?

Autor: tape   |   12.07.2015. u 15:05   |   opcije


ne, upravo na zapadu postoji pravilo code, kao i dresscode.. mariage code. Ne zapošljavaju bračne partnere. (dosta logičnih razloga, npr propast firme=propast obitelji, razvod-animozitet, sprajanje opasnih kontrolnih točki tj moguće malverzacije..)
pa do tog da je po uzoru na vojni ustroj zabranjeno.. pogotovo s niže rankiranim 'činovima' jer može biti npr tužba itd.

dakle, kod nas je bilo zapošljavanje po 'rođo' kriteirju.. na zapadu, obrnuto.

Autor: hush_i   |   12.07.2015. u 15:06   |   opcije


hush_i Pusti sada poslodavce i zakon.
Pitanje je za dvoje koji su u vezi/braku.

Autor: tape   |   12.07.2015. u 15:12   |   opcije


ne, to nije zakon.. jer bi bio protuzakonit (diskriminacija po bilo kojoj osnovi), to je 'nepisano pravilo' i postoje razlozi..

razlika je kod nas je to bilo 'normalno' pa ne primjećujemo problem, privatizacija.. jedno direktor drugo pravnik, ukradu firmu legalno. Na zapadu nemoguće jer je nečije (vlasništvo) pa tad taj postavlja pravila... a to su uz odvojene funkcije koje kontroliraju jedna drugu (npr što je posao poslovođe, revizora..) upravo zato.. a ako su u braku, tad imaju mogućnost prevariti sistem, tj interes.. + bračni partneri ne moraju svjedočiti na sudu itd.

dakle, to pravilo postavlja vlasnik koji gleda svoj interes (primarno) a onda i sklad društva, npr otkaz.. itd. itd. i postoji tisuće objašnjivih razloga. To je nešto sa zapada.. (kapitalizam).

Često u interesu čitavog društva (koncentracija moći). Kraljevstva, bilo čega..

dal je tad za dvoje ista firma? NE. Dal je za par? nevažno.. ako su pravi par, neće narušiti odnos, jednako ako što ga neće popraviti. (osim olakšati npr prijevoz do radnog mjesta ako se na to misli).

evo banalno pitanje, ŠBBKBB, godišnji? Što ako jedno od njih mora raditi upravo zato jer je drugi na GO?

Autor: hush_i   |   12.07.2015. u 15:22   |   opcije


hush_i Iz nabrojanog je bolje za njih ako rade u istoj firmi.

Autor: tape   |   12.07.2015. u 15:28   |   opcije


pravila postavlja poslodavac, interes, ne bračni uposlenici..
posao postavlja pravila. Npr uslužne djelatnosti, dežurstva, radno vrijeme npr trgovine, banke.. uvjek netko mora biti, ne može se zatvoriti banka i reći GO.. i što tad?
Tad si parovi štelaju raspored.. koriste interne veze, položaj.. tj protiv interesa firme/vlasnika. U slučaju npr bolovanja, jedan je bolestan, drugi traži bolovanje/dopust, izdubio si dvoje.. itd.
Gledaj kao vlasnik, ne kao radnik. Vlast određuje pravila, pa i nepisana.. a često nas ta pravila štite od nas samih, kao ograničenje brzine na cesti, mada svi mrzimo kad nas kazne. Postoji razlog, nije loš, bolji / sigurniji je od suprotne mogućnosti.

playsafe je prvi odgovor.. i dalje isti. Sigurnije je NE vs DA.
naravno, to je mišljenje, ne konkretna činjenica ili mat.formula..

Autor: hush_i   |   12.07.2015. u 15:37   |   opcije


I u mojoj firmi je to nepisano pravilo da parovi ne bi trebali raditi zajedno. Isto tako u toj istoj mojoj firmo se spojilo nekoliko parova, i to su stabilne veze. Jer kad nekog upoznaješ iz dana u dan kroz dulje vrijeme, u različitim situacijama, i zavoliš ga takvog, to i jest stabilno.

Autor: Cococh-Anel   |   12.07.2015. u 16:12   |   opcije


Sa strane tih parova, sigurnije je raditi u različitim firmama jer ako jedna propadne, ostane druga. Nedavno je tako otišao jedan muž, a bilo mu je dobro kod nas, samo što smo neizvjesni. I nama i njemu je bilo žao što ide, no tako je njegovoj familiji sigurnije.

Autor: Cococh-Anel   |   12.07.2015. u 16:14   |   opcije


bilo bi poželjno da su iste struke-a gdje rade nije toliko bitno-dapače ako rade u istoj firmi u RH obrali su nešto

Autor: 000011   |   12.07.2015. u 16:36   |   opcije


NE - ako su mladi i veza napočetku zli jezici uništit će je
NE - jer vezu nije dobro skrivati
NE - jer svakom poslodavcu najmanje trebaju svi problemi koje zajednička veza nosi pa htjeli mi to priznat ili NE
NE - jer dođu djeca, druge obveze, a oni oboje u istoj firmi, kako skrpati dane za bolesno djete
NE i sad iz osobnog iskustva NE ne bih to voljela ni kao djelatnik, a još više kao poslodavac, radzloga je jako puno

Autor: bracoiseka   |   12.07.2015. u 17:07   |   opcije


biti stalno zajedno...i kod kuće i na poslu....dojadi brate :)

Autor: jabsponzorusu   |   12.07.2015. u 19:47   |   opcije


ja sam za Ne
previše zajedno
previše kontrole
uvijek jedan na boljoj poziciji ( nije dobro)

Autor: bernarda2015   |   12.07.2015. u 21:10   |   opcije


Dodaj komentar