Bračni partner/ica djeca

Potaknut komentarom ovce pišem ovaj blog.

Ne mogu otvoriti blog ukoliko kopiram ili prekucam ovcin komentar.


Nisam imao djece pa o ovome ne mugu govoriti iz iskustva.
Mišljenja sam da bih mrvicu više volio suprugu i majku naše
djece nego našu djecu.Mrvicu bih više učinio za nju nego
za djecu.To je smo moje mišljenje,razmišljanje.

Ono zbog čega pišem ovaj blog i što se pitam je:
Dali isto djecu vole očevi i majke?
Možda majke drugačije vole djecu jer ih nose u sebi,povezane
su s njima pupčanom vrpcom i rađaju ih.Možda majke ne mogu
voljeti očeve njihove djece koliko vole njihovu djecu.

21.07.2015. u 12:26   |   Editirano: 21.07.2015. u 12:32   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ukratko komentar ide ovako.
Tape ja sam voljela samo dvojicu zbilja onako da bih za njih
učinila sve,mrvicu manje nego za svoju djecu.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 12:29   |   opcije


mišljenja sam da su to različite ljubavi, prema ženi/mužu lakše presahne, dok prema djeci nikakda osim u iznimno rijetkim slučajevima nikada.

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 12:32   |   opcije


ljubav prema djeci je nedjeljiva, imaš jedno voliš 100%, imaš i pet opet svakoga voliš 100%

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 12:33   |   opcije


Mislim da nije zdravo čak ni pretpostavljati postojanje mrvice razlike u ljubavi u ovom segmentu života...Ne vjerujem d to mora tako biti..Ima u svakom srcu mjesta za sve koji su ti dragi..No i ja govorim teoretski...ne znam, poštenije je reć.Svjedočim samo svoje srce, a ono ne pravi razlike tamo gdje razlike nema..:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 12:34   |   opcije


i da, za djecu sam svakog trenutka i bezuvjetno staviti život na kocku

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 12:34   |   opcije


Djeca su ipak genetski bliža, pa je ta vrsta ljubavi ipak ekskluzivna u odnosu na ljubav prema partneru i nisu iz iste kategorije te dvije ljubavi. Neusporedivo..I nepotrebno uspoređivati...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 12:36   |   opcije


samo oni koji djece nemaju
mogu postavljati takve konstrukcije
zato je dobro da si to istaknuo, Tape
i baš zato, jer ih nemaš, ne možeš razumjeti Ovčicu
mi koji djecu imamo, razumijemo tebe

Autor: perce   |   21.07.2015. u 12:38   |   opcije


... i ostade živ.

:)

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 12:42   |   opcije


Ne kažem da je u ovcinom slučaju tako niti imam
loše mišljenje o ovcinom komentaru,no želim reći ovo.
Čuo sam više puta kako je neki brak puko jer se majka
okrenula djeci,a muž se osjetio zapostavljen.Istina ponekad
i da se otac okrenuo djeci,a majka bila zapostavljena,ali to
je rjeđi primjer.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 12:43   |   opcije


primjedba: u ofcinoj izjavi očito je riječ o muškarcima koji nisu očevi njezine djece...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 12:44   |   opcije


Ili nije tak očito?....Hm..A tape, daj nekaj lakšeg...Neku zagonetku...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 12:45   |   opcije


Ne kažem ni da ni da ja nebih volio više djecu nego suprugu
ali mislim da nebi.Mislim da je dobro i sasvim ok dok je ta
razlika mala.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 12:46   |   opcije


Koliko ljudi toliko čudi..Niti je "majčinski instinkt" nešto što je generalno zagarantirano u ljudskom rodu..Imaš majki koje su nemajke, zlostavljaju svoju djecu, čak i osakaćuju i ubijaju..Medejin kompleks nije samo konstrukt stvoren u fotelji psihijatara, već ima itekakvu podlogu u svakodnevnom životu..No da, skrenuh s teme...A možda i ne...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 12:48   |   opcije


Mislim mala kao u ovcinom slučaju.
Neznam eternis mislim i shvatio sam da se radi o ocu ovcine djece.
Priznajem možda i grešim.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 12:49   |   opcije


Nespretno sam se izrazila u tom komentaru.
Bolje bi bilo da sam napisala kako mi je taj muškarac bio najvažnija osoba, uz moju djecu.
A ljubavi su razne.
Za roditelje, braću, sestre, djecu, partnere.
Meni kao majci su djeca najvažnija na svijetu.
Sada ne mogu zamisliti da muškarca stavim ispred njih.
Za 10 godina, kad svaka uzme život u ruke i krene svojim putem,možda...ovisno o muškarcu.
Samo se trudim ne biti posesivna majka.
A mudro je Gibran napisao u Proroku :
" Vaša djeca nisu vaša djeca.
Oni su sinovi i kćeri čežnje života samim sobom.
Oni dolaze kroz vas ali ne od vas.
I premda su uz vas, ne pripadaju vama."

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 12:51   |   opcije


e. a šta je ovca rekla?? niš i nigdje ne nalazim. dajte info neki, pls :)

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 12:51   |   opcije


Volio bih čuti/pročitati i neki ženski komentar o ovoj temi.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 12:52   |   opcije


Dobro, ne znam niš o ofci..Kopirao si tekst u kojem je ofca spomenula dvojicu..Nije isključena da ima djecu iz dva braka...Ali na pojedinačnom slučaju ne gradi se "znanost o mrvicama ljubavne razlike"....:)
Lijepi pozdrav svima

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 12:52   |   opcije


Ete, imam jednog oca svoje djece.
On je jedan.
A drugi je isto jedan otac, svoje djece :))

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 12:56   |   opcije


Ovca me je samo podstakla na ovaj blog.
Nije ona ništa krivo ni loše komentirala.
Ne raspravljamo,ne pričamo o njezinom komentaru.
Pričamo o tome koliko se voli bračni partner/ica,a koliko
djeca i dali djecu isto vole majka i otac ili majke više nego očevi.
Pitam se može li se voljeti više bračni partner s kojim imaš djete nego djete.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 12:58   |   opcije


Mmmka
meijin blog, tamo je taj kom

Autor: perce   |   21.07.2015. u 12:59   |   opcije


hm. normalnom roditelju bi sljedeće trebao biti aksiom:

nitko na svijetu nije bitniji od mog djeteta. pa ni su- izvodjač radova. pa ni ja sama.

(ok. ako smo u avionu i nastupi frka... onda prvo ja masku- pa ostali :D)

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:00   |   opcije


hvala, perce:)

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:01   |   opcije


Dobro, ofco, hvala na pojašnjenju...Ispričavam se što se petljam tamo gdje minije mjesto...Tapeov zapis mi je samo dao malo štofa za razmišljanje, i ništa drugo...Ipak sam mišljenja da se ništa ne može generalizirati...Ima ljudi koji bi učinili sve, bez razlike, kko za partnera kojeg vole, tako i za svoju djecu..kad nekog voliš, vjerojatno si spreman "dati život" za njega...Ne rzumijem kako bi se ta "mrvica manje" odrazila na tu spremnost...Da, dao bih nešto manje života za tebe nego za svoju djecu?..malo karikiram, ali u suštini se svodi na tako nešto...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:02   |   opcije


U temelju svega uvijek su sebični razlozi. Mi ne volimo djecu zato što su naša. Mi volimo naš trud koji ulažemo u njihovo odrastanje i odgoj. Mi za djecu očekujemo "bolji život" upravo zbog truda koji smo mi uložili u njih. Roditelji koji ne žive sa svojom djecom i ne ulažu trud u njih relativno lako olade od te djece.

Razvedeni roditelji koji na sve načine pokušavaju braniti svojim dojučerašnjim partnerima da se viđaju sa zajedničkim djecom, to isto čine iz sebičnih razloga, u potpunosti ne razumjevajući da time više štete vlastitom djetetu nego li "suprotnoj
strani".

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:02   |   opcije


Sada kada razmišljam o tome mislim da može,a kada
bih imao djecu možda nebih mogao.
Pričam o tome da sam čuo da su roditelji,bračni parovi
zapostavili jedno drugo i njihov odnos zbog posvećenosti
djeci,pa su se zbog toga razveli.Kažem čuo nisam doživio.
O tome želim čuti vaše nišljenje,a ne o ovci i njezinom komentaru.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 13:04   |   opcije


Tape, prijatelju, misliš li da se na tvoja pitanja može dati jednoznačan odgovor koji bi vrijedio za sve ljude? Ja mislim da ne..Bezbroj je varijeteta ponašanja i obrazaca emocionalnosti...Fala bogu...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:04   |   opcije


Tape, ja sam isto tak čuo da je muž ostavio ženu zbog ljubomore na svojeg novorođenog sina, jer mu je odjednom bio uskraćen pristup supruginoj sisi koju je volio cuclati...Malo se šalim...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:08   |   opcije


pa jbt. ova diskusija vodi neminovno u...:

- majke su ludje za djecom od očeva.
- majke zapostave svoje muževe zbog djece.
- majke su krive za svaku rastavu.

hm

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:08   |   opcije


razni ljudi, različiti običaji, eto to ti je.

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 13:09   |   opcije


sa mmkom se slažem

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 13:09   |   opcije


posvećenost djeci je nešto što se podrazumijeva
i normalno je
partneri koji se međusobno udaljuju, to znaju koristiti kao izgovor
za nešto što sa djecom ustvari i nema neke veze
spomenuta sebičnost ima sa tim veze al ko će to isticati kao razlog, jel

Autor: perce   |   21.07.2015. u 13:09   |   opcije


oko ovih tvrdnji

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 13:09   |   opcije


mmmmmm, svatko čita ono što želi. Ja nigdje nisam pročitao ovo što si ti navela.

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:10   |   opcije


da načelno drže vodu, kre? il šta?

krive smo?

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:11   |   opcije


glavno je da se mi družimo , meni je tu baš fino....:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:12   |   opcije


Tape, što znači zapostaviti bračnog partnera rad djece?
Ako je dijete malo i bolesno i jedan roditelj brine i danima i noćima ne spava kako treba, pa nema intimnosti kao prije...prije smo se ko zečevi a sada dva puta mjesečno.
Pa se malo durimo jer više nismo važni ko prije
Pa druga strana misli : daj odrasti, nisi centar svijeta.
Lako se to desi ako ljudi ne komuniciraju.
Karikiram, ali djeca nisu razlog za raspad braka nego odrasli i njihova nezrelost i nespremnost.

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 13:12   |   opcije


Natuknice koje si navela su izvdenica koju ti želiš vidjeti.
Rekoh da nigdje u navedenim komentarima nisam naslutio da bi netko
htio reči da su majke krive za sve.

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:12   |   opcije


bolje da pričamo o postocima u populaciji...O stabilnim brakovima s djecom...Koliko ih ima u RH?

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:13   |   opcije


neko čita samo napisano. jer tako želi.

neko čita i izmedju redova. jer je to... praktično.

perce je u pravu. ne razbija se ništa što je doista kvalitetno. ciknu falš odnosi. alibiji- svakojaki.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:14   |   opcije


Po mogućnosti po dobnim skupinama...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:15   |   opcije


Svaki brak, kao uostalom svaka veza između ljudi, nazvali mi to brakom, prijateljstvom, poslovnim partnerstvom,... počiva na
kompromisima. Veze u kojima su sudionici tolerantni prema kompromisima će opstati, u onima u kojima nisu spremni na kompromise neće opstati.
To je vrlo jednostavno. To nema veze sa činjenicom ima li ili nema djece u braku.

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:15   |   opcije


slažem se sa zadnjim ofcinim komentarom...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:16   |   opcije


mmmka niste krive,čak što više razumijem da i odobravam da
su vama važnija djeca nego vaš bračni partner i otac vaše djece.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 13:16   |   opcije


i ja s tobom, ete :)

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:17   |   opcije


slazem se s lavom.

Autor: Amygdala   |   21.07.2015. u 13:17   |   opcije


love and jazz, ipak ne možemo osporiti da vjerojatno jedan dio varijance u objašnjenju razvoda počiva i na "sindromu zapostavljanja bračnog partnera zbog novorođene djece"...Meni smeta što stalno pokušavate generalizirati problem,jer je tako valjda lakše...:P
No da, mogu ja s tim u sebi izać na kraj..je, vi ste svi u pravu, dok ne dobijete želju da ukokate neistomišljenike....:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:19   |   opcije


složil bi se i ja
al mi je bez veze složit se sa sobom :)
čak i kad su mu velki rogi

Autor: perce   |   21.07.2015. u 13:20   |   opcije


fala mmmka:) Ajmo se svi složit p negđe na pivu ili sok....:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:20   |   opcije


Ete, u tebi silna želja za druženjem uz kavu i sok ;)

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 13:22   |   opcije


u ozračju ovcinog komentara, ajmo malo stvar izmjestiti... elemkae(:D)...:

mi smo krive, jer smo prave?

prave, jer smo krive?

gdje sam iščitala napad na majke, danas... u pokušaju da se uopće raspravlja o količini posvećenosti muškog i ženskog roditelja. i, točno znam šta govorim... majke su posvećenije djeci od očeva. točka. dok je posvećenost razumna i neopsesivna- sve 5.

perce, kao samohrani roditelj sa 3 klinaca je izuzetak.
krelec, kao tata iz pozadine koji većinu vremena ŽIVI za svoju djecu- drugi izuzetak.

hm. jbg. puno mi izuzetaka ovo na gomili

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:22   |   opcije


Ovco neznam,nisam imao taj slučaj no pretpostavljam da se
radi o tome da se otac ili majka zatvori u kući,više na izlazi sa bračnim
partnerom/icom,više nema nježnih rječi itd.
Što se tiče buđenja i naspavanja mislim da se oboje trebaju buditi ili
onaj ko sutradan ima manje obaveza.
Bio sam kod sestre i zeta kad su imali malu bebu.
Čuo sam kako beba plače.Ušao sam u sobu,uzeo bebu,previo je i nahranio
i stavio kraj sebe da spava,nisam želio da se njih dvoje bude.Onda odjednom
nisam čuo bebino disanje.Ležala je polu na trbuhu s glavom dolje.
Uplašio sam se i probudio je da vidim jel živa.Na sreću bila je živa.
Nije m to bio ni prvi ni zadnji puta da sam je uzeo kod sebe.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 13:24   |   opcije


fala bogu i anđelima da nemam svoju decu...al da volim neku mamu sa djecom, znam da bih volio podjednakim intenzitetom i nju i njezinu djecu, i ne bih pravio razliku treba li dati više ili manje života kad treba braniti ijedno od njih..toliko od mene...
Volite se ljudi, čak i onda kad vam se to čini nemoguće...Stav "ja sam ok, ti nisi ok" je razoran i poguban po ljudsko zdravlje.

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:25   |   opcije


ete, opet se radi o kompromisu. ili si spreman ili nisi.

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:25   |   opcije


ako vam se davi potomak i partner: koga ćete spašavati?

pajbt.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:28   |   opcije


mmmmm, ako sam pri kraju hoću li ga izvadi ili neću.

meni su se davili žena i sin i spasio sam ih oboje.

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:30   |   opcije


ajd dobro, profesore l und j, ne da mi se polemizirati sa vašim dogmatičnim načinom argumentiranja...Sve je onako kako treba biti..I svak uzima od svijeta ono što mu treba iz pozicije mentalne moći koja mu je data, bilo rođenjem, bilo vlastitom praksom na uvećanju iste...:P Kompromisi se ne uvlače tako lako u moj svijet, ali to je priča za nekog drugog..Ovdje to ne spada..Volim vas ljudi..Budite mi živi i zdravi...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:30   |   opcije


da si morao birati jedno do njih dvoje? da li biste se svi udavili, jer ne bi mogao odabrati?

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:32   |   opcije


U takvim situacijama čovjek ne bira nego reagira.
Da sam birao sigurno bi se oboje utopili.

Autor: love_and_jazz   |   21.07.2015. u 13:33   |   opcije


mka skockaj se.
pitanje je preosobno jer je covek to dozivel.

Autor: Amygdala   |   21.07.2015. u 13:34   |   opcije


Da mi se dvi hipotetski potomak i hipotetska partnerica, što nije teško zamisliti, neka mi bude oprošteno, prvo bih prionuo spašavanju onoga koji uvjerljivije grglja...:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:35   |   opcije


ajd. ako te usrećuje tako misliti... sve 5.

meni ne drži vodu tvrdnja. imali ste sreće. i, to je najbitnije u priči. sada.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:35   |   opcije


djeci bih oprostio puno više nekih nepodopština
nego supruzi. volim ih li više ili manje
od nje,nisam baš razbijao glavu time....
čak i pastorak mi je dijete..moje iako mu
nisam biološki otac,jednak je mojim biološkim
sinovima..s djecom ne pravim razlike,ali između
žena,vidim da ima onih koje bi bolje zadovoljile
moje potrebe,ali i puuuuno lošije nego supruga.
...a djeca...djeca su djeca....drugačija ljubav je prema njima.

Autor: bezobraznik   |   21.07.2015. u 13:36   |   opcije


ete, kaže vega prije par godina na sličan upit: Šaponja il neki lik? - onaj koji se više dernja. :D

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:37   |   opcije


Nema vaganja i matematike u ljubavi.

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 13:37   |   opcije


Ja bih spašavao suprugu,bar tako sada mislim.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 13:37   |   opcije


znam, tape :)

zato i jesam nadrndana na tvoj blog, danas, i na tebe. jbg

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:39   |   opcije


ne govorite više ni o kakvoj ljubavi, već branite svoj egzistencijalni specifikum, i zato nema konsenzusa ni oko čega...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:39   |   opcije


oko bih mu noktom da dopliva do mene, a tamo... ma. uf.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:40   |   opcije


Nema te osobe koja moze doci prije djeteta, ta ljubav je jaca od svih drugih ljubavi.

Autor: una_sw   |   21.07.2015. u 13:40   |   opcije


nije ovo Sophie's choice

poznanici se utapao muž, zbavila njega ona van, a mati joj veli, kaj ga nisi gurnula pod vodu nek ga vukla van, a to je što Love veli, reakcija...iiiii ne čini se zahvalan danas :(

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 13:41   |   opcije


ja branim evoluciju :D

spasimo budućnost. a ne prošlost.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:41   |   opcije


ha ha ha, mmmmda, kak se samo sjećaš..ja se ne sjećam da je vega to rekla,ali mi je sasvim prihvatljiva mogućnost da jest..što me učvršćuje u zoni simpatije prema toj osobi koja na suštinskom nivou razmišlja isto kao i ja...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:42   |   opcije


a jel neko pomislil da bi se vodil onim nacelom - prvo ne naskoditi sebi.
eto jos jedne mogucnosti.
sama ne znam kaj bi napravila u toj situaciji.
to su situacije o kojima se ne razmislja unapred, odreagira se automatski manje ili vise ispravno, ovisno ko sudi.
ovo s biranjem spasavanja me podseca na zadnju pricu o ubojstvu i samoubojstvu ( sin i majka).
nemres znati dok se ne najdes u toj situaciji i nemres sa sigurnoscu tvrditi ja bi tak i tak.

Autor: Amygdala   |   21.07.2015. u 13:43   |   opcije


U zajednicama gdje su djeca planirana i zeljena oba roditelja imaju fokus, stavljaju na prvo mjesto ptrebe djeteta, nespremne i nezrele osobe za roditeljstvo ponekad odustanu od te uloge ili se ponasaju kao derista, svaki koji ode zato sto je bio zapostavljen to je samo izgovor jer nije htjeo da da 100% od sebe za to dijete...

Autor: una_sw   |   21.07.2015. u 13:43   |   opcije


ha ha, mmmmda, braniš ti i opravdavaš svoju mržnju prema bivšem partneru, a ne budućnost....:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:45   |   opcije


spašavala sam i ja bivšeg muža 10 godina od rastave. paralelno na sudu, zbog njega. čista srca. kad je prizdravio... aj sad opet u 3pm. bolest, nesreća, smrt... briše kriterije dnevnopolitičkog ratovanja.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:45   |   opcije


evo zkaj ja volim myg...:) Prije ili kasnije omakne joj se savršen komentar koji pogađa u sridu...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:47   |   opcije


što se mene tiče stvari su jasne. Partnerica-partner stvar obostranog voljnog izbora. Dijete je volja i izbor samo roditelja, i time nastaje obaveza i odgovornost. Ljubav se podrazumijeva.

Autor: krelec   |   21.07.2015. u 13:48   |   opcije


možda nije loša ideja...kad već nekoga spašavamo,
da prvo spasimo sebe :)

Autor: bezobraznik   |   21.07.2015. u 13:49   |   opcije


Amy, meni moj sustav funkcionira.

usvojim vlastita načela; živim ih; dočekam ekstremnu situaciju i... redovito reagiram sinkronizirano sa osobnim kodeksom. bilo je proba, da...

ali, ne tvrdim da kaos ne postoji. možda samo još nisam naišla na pravi. a bo

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:50   |   opcije


ovaj je u međuvremenu naučio plivati, situacija je takva da više nije siguran bi li bio spašen

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 13:51   |   opcije


ekstremnesituacije su ipak nekaj kaj je nemoguće tretirati s predumišljajem..Da samo podebljam Myginu misao....:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:52   |   opcije


Lako je djecu spasit od utapanja..al ko će ih spasit od roditelja koji ih guši?....:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:55   |   opcije


ista situacija, desetero različitih osoba
vrlo je mala vjerojatnost da će svi odreagirati jednako
ali i ta mala vjerojatnost postoji
današnja rasprava to zorno pokazuje
različitosti su naše blago

Autor: perce   |   21.07.2015. u 13:55   |   opcije


Možda i nije,ali ako mogu birati ja ili on onda ona.
Neka je ona živa ,neka nađe nekog
drugog i neka se zaljubi i bude srećna
Ukoliko ne mogu birati ona ili ono onda ona.
S njom ću ponovo imati djete,djetu ne mogu zamjeniti majku
i neću ga ostavljati bez majke.
Kažem tako sada razmišljam.Ko zna kako i dali bi razmišljao
kada bih imao suprugu i djete te bio u toj situaciji.

Autor: tape   |   21.07.2015. u 13:55   |   opcije


jel dovoljno ekstremno da se bacim pred auto za TUDJIM klincem? ok. jesam. i? šta sad? valjda ne bih za svojim il šta? ajd, ne relativizirajte moć vlastite kontrole. ako baš ne morate :P

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:56   |   opcije


tape, tvoje razmišljanje je iskreno i zaslužuje samo moj respekt....:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:56   |   opcije


mmmmda, nemoj se pjenit, zapljucala si mi monitor...:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 13:58   |   opcije


laššššššeee- ššš!!!!!

:D

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 13:59   |   opcije


joj, joj, ide mi sve to na k...

jel vi znate da su djeca zamjenjiva, sigurno ste čuli, dobiš 'novu' i ove 'stare' ko jebe, onak bez pardona,
ne sumnjam da bi ih spašavao da se ne daj bože nešto desi, u svjetlu svega ostalog velika stvar, ha

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:04   |   opcije


pusti, plava :)*

nisu svi isti.

tražimo dalje...:)

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 14:07   |   opcije


Hvala vam na komentarima,nikome ne zamjerim ništa,nemojte ni
vi jedni drugima.Lijepo smo popričali,različiti smo i različito reagujemo
ali niko od nas nije loš niti bi loše reagirao,sve je ispravno.
Sada vas pozdravljam i idem pripremiti ručak i jesti.
Istina ne mogu ništa podgrijavati ili kuvati na ovoj temperaturi
ali mogu narezati salame malo salate i povlake pa se sa kruhom najesti.
Pozdrav svima:)))

Autor: tape   |   21.07.2015. u 14:09   |   opcije


njbolje mi kad cigo kaže: oš da ti ufatim jedno

Autor: perce   |   21.07.2015. u 14:10   |   opcije


pustila ja, al klinci ne puštaju

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:10   |   opcije


kad ga pusti plivati, a mali se utopi...a hebga...veli cigo, tak nekak..

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:11   |   opcije


tape, bok, i dobar tek...:) Napravio si dobru stvar sa ovim zapisom...:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:15   |   opcije


prodje i to. progledaju. nažalost il na sreću... ajbg. čuvaj sebe za to vrijeme. da im budeš cijela i od pomoći.

a ako ne... nek odjebu i oni. voliš ih iz daleka i trpiš. štaš.

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 14:15   |   opcije


ajte, ciao, bok, zdravo etc :)

pome+ bučino ulje+ dimljeni sir+ pecivo sa sjemenkama

Autor: mmmmmm_da   |   21.07.2015. u 14:16   |   opcije


Plava, ovo o zamjenjivosti djece, totalno kužim

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 14:18   |   opcije


Ponavljam: razmišljanje o hipotetskim ekstremnim situacijama i o svojim prioritetnim reakcijama u svezi tih krajnje nategnutih situacija, je isprazno i ne služi ničemu...kad bi se eventualno takve situacije i dogodile, vrlo je vjerojatno da bi i faktor procjene ugroze igrao neku ulogu u vašim prioritetnim reakcijama "spašavanja" ....ovak mi sve sliči na mahanje ne znam čime...Roditeljskom ljubavi? Čemu uopće ta potreba da se želimo pred drugima prikazati savršenim roditeljima? To ne kužim..

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:20   |   opcije


tak je mmmka :)
jedva čekam, jadna ta moja djeca, ovaj ih neće, meni nekad pun kufer, zapravo često, al stalno ponavljam...smiri se alfrede...:))) i tak idemo dalje

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:22   |   opcije


ma ko je savršen?ako jesu, ja se takvih bojim...iako seru kvake savršeni

a good enough parent is good enough...aj budi sretan da me imaš :))

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:24   |   opcije


mom jučer došla cura s tortom za ročkas, ispekla sama, veli da kuha svaki dan, draga, slatka, bože mi prosti, ja se zaljubila u nju, dala joj svoje sandale, nuđala haljine, pričale o kuhanju, muškarcima ,
oću i ja takvo dijete...ovaj bio zelen od ljubomore
danas moram s njim razgovarati, kako je zadržati :))

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:31   |   opcije


Plava, drž to " dijete".
I moja je dovela dečka neki dan, nešto popravljao po sobi i po kompu, drag, simpatičan, smiren, pristojan, radi, studira.
Velim joj, dobaaaar, nemoj nešto zahebati ;)

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 14:34   |   opcije


joooj, poznavajuć njega...:)

jednom me neka curica u teretani propitivala za sina, a ja skoro rekla, nemoj, majke te ako si bar malo pametna...al nisam, bilo mi neugodno.. :))))))))))))),

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:39   |   opcije


postoj stereotip da žene lakše prihvaćaju zetove nego snahe...Zakaj je to tak?

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:43   |   opcije


lako ih je voljeti, al biti realan, e to nekima ne ide..

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:45   |   opcije


I zakaj je situacija kod očeva bitno različita.??..Prihvaćaju i zetove i snahe uglavnom, sa podjednakom tolerancijom...

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:45   |   opcije


Još nisam vidio mater koja ne bi bila patološki ljubomorna na sina..Dobro, gotovo da nisam vidio...:P

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:46   |   opcije


valjda još jedan kliše...
meni se jako sviđaju ove curičke, ja bi da ostanu...koja god...
ovisi kakva si majka valjda, ono moj sinek, ni jedna nije dobra, al ja nisam od tih, bog da ga oće

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:47   |   opcije


Imam nemali broj prijatelja koji su se našli u poziciji da biraju između matere i svoje žene..Srećom, većina je odabrala žene....:) Ovi kaj su odabrali mater lade se onkraj grobnog prostora.

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:48   |   opcije


Potok, iskreno mi je drago što imaš tu vrstu mentalnog zdravlja u sebi..Makar, nisam ni sumnjao, što se tebe tiče....:)

Autor: eteerniis   |   21.07.2015. u 14:49   |   opcije


svašta ti još nisi vidio Ete...:))

mene moja svekrva nije previše mirisala, al ovu sad snahu još manje, hehe...i to je tak nevažno u stvari

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:50   |   opcije


Priča mi susjeda nedavno kako je sretna jer joj se kćer " dobro " udala, zet voli kuhati, pleše ok nje sad kad je trudna, ima zlatne ruke, uredio sam dječju sobu...a sin jadan, nije bio te sreće.
Snajka baš nije luda za kuhanjem, jest da ima dobar posao, dobro zarađuje al sinek jadan bio prisiljen naučiti kuhati jer ona nekad ostaje duže na poslu od njega.
:)))

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 14:54   |   opcije


thnx Ete, ne želim biti rob sinu i nekoj budućoj snahi, nema šanse, od njih očekujem neovisnost, i da me puste na miru, iako veselim se bakinstvu, al nisam tip koji soli pamet i zna najbolje, al to je samo zato što sam od onih......
ma samo ti daj, neću morati ja :))))))

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 14:56   |   opcije


Moja svekrva je draga i normalna žena, uvijek smo imale dobar odnos.
Pokloni mi sexy rublje za rođendan, veli : kad onaj moj klipan od sina nije htio uživati s tobom, uživaj s nekim drugim :))

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 15:01   |   opcije


istina je da ih jako malo zna bilo što, neuredni su ne da im se kuhati i ako znaju, svi su manje više orijentriani na sebe i svoju slobodu, a rado bi bili zajedno s nekim....to su sve djeca između 20 i 30 godina sada

mi neki dan išle spremati stan sina od frendice koji je živio s curom, prekinuli, svinje teške al jako dragi......sve pospremile i onda se ona vrati...e ne može to tako, nađi neku koja neki drek zna il se ti primi posla...

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 15:09   |   opcije


oooooooo...moja bi se prekrstila deset puta i izmolila toliko očenaša....nema šanse :))

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 15:11   |   opcije


Plava, to su oni vas navukli da spremite stan ;)

Autor: ovca_ko_ovca   |   21.07.2015. u 15:14   |   opcije


ne budu dva puta, ovaj im zato opraštam.... :)

Autor: plavapotocnica   |   21.07.2015. u 15:18   |   opcije


oprosti ali pitanje je nevjerovatno glupo-nemožeš tako nešto pitati-nisam čitao ni jedan komentar-koju ruku bi odsjekao-koju nogu koji prst-za obitelj sve-a obitelj su svi-nevjerovatno glupo

Autor: 000011   |   21.07.2015. u 21:07   |   opcije


žao mi je tape kaj ne znaš odgovor na to pitanje? jer, o tome su tolike knjige napisane...što je očeva a što majčinska ljubav! i zna se točno koja je razlika! očevu trebaš zaslužit, a majčinska je bezuvjetna! čude me i komentari...vi svi ko da ne živite u 20 i 21. stoljeću kada su napisane tolike knjige na temu porodice, obitelji, djece, roditelja...libida etc. a bezuvjetna ljubav (majčinska) je jedina takva na svijetu! i nema druge takve. dakle, normalno da je ta ljubav (majke i oca) različita! no očito je vama do zajebancije, jer da vam je do ozbiljne rasprave tada uopće ne bi postavili takvo pitanje! ovaj zadnji koment od 001 nije da je pitanje glupo, već je pitanje...smiješno! činjenice koje su poznate i dokazane npr za toplu vodu više nećemo pitat je više topla od hladne, jer to znamo! tako nekako i ovo na temu majčinske i očeve ljubavi! ponekad me stvarno ljudi ovdje iznenade svojim neznanjem, što ne znači da vi nemrete raspravljati i o...mriještenju lososa u ruandi npr? i pričati s njima (lososima)...otprilike mi jednako tako zvuči ova vaša rasprava danas (isprika nije namjera bilo koga omalovažit, al vi omalovažavate sami sebe)!

Autor: mai_sarai   |   21.07.2015. u 21:45   |   opcije


btw oo1 ti si posve zastranio, jer ruke su jednake, noge su jednake...a majčinska ljubav je prema očevoj ko nebo i zemlja! ne znam jesi li čuo(la) za uvjetovanu (očevu) i bezuvjetnu (majčinu) ljubav! imaš knjiga kolko voliš, al ak oćeš mogu ti ja posudit pa da shvatiš kolika je to razlika?

Autor: mai_sarai   |   21.07.2015. u 21:47   |   opcije


Dodaj komentar