Predbračni ugovori

Što mislite o predbračnim ugovorima i što bi u njima trebalo pisati?
Ne mislim na predbračne ugovore koje bi eventualno potpisivali
mladi ili bogataši,nego starosti 40 plus godina.

12.09.2015. u 19:16   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

U njima treba pisati da u slučaju razvoda žena dobije svu lovu koju ima muž, a muž neka se snalazi kako zna, hhh, :)))))

Autor: jimisolo   |   12.09.2015. u 19:23   |   opcije


Ja sam svojoj davao platu da ona raspoređuje
jer je znala bolje od mene rasporediti:)))

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:25   |   opcije


Ona bi rasporedila i moju i njenu platu i od ostatka
dala pola meni pola sebi.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:27   |   opcije


Ne znam. Zakaj ne bi moja familija naslijedila moje, njegova njegovo?

Autor: ZlicaOdOpaka   |   12.09.2015. u 19:27   |   opcije


Zlica slažem se.To bi mogla biti jedna od stavki.
U slučaju rastave svako zadržava od imovine
što je uneo u brak ili vanbračnu zajednicu.
U slučaju smrti jedno od njih dvoje kuću/stan drugo
može koristi,ali ne može naslediti,osim ukoliko se
drugačije za života ne dogovore.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:32   |   opcije


tape...predbračni ugovori nisu za nas, male ljude...
Njih upražnjavaju eventualno bogati ljudi, ali...
ionako prema našim Hrvatskim zakonima, svaki od bračnih drugova zadržava imovinu koju je stekao prije braka, kao i imovinu koju je eventualno naslijedio.
Znači u slučaju razvoda, na pola se dijeli imovina koju su supružnici stekli samo u braku ili zajedniočkom životu.
Zato mislim da uz takav zakon, predbračni ugovori nisu niti potrebni.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:32   |   opcije


Tape,to je jako dobra žena bila, a i ti što si joj vjerovao da te neće zeznuti. To mi je o.k. što si njoj dao da rasporedi novce za troškove i ostalo što treba.

Autor: jimisolo   |   12.09.2015. u 19:34   |   opcije


Vrbice što je sa tvojom kućom ukoliko bi ti umrla
a muž ostao živ?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:35   |   opcije


Jimi ja bih to potrošio,a ona je znala čuvati.
Da joj nisam vjerovao nebi s njom živio.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:37   |   opcije


naslijeđuju moja djeca...ili ako ih nemam, prvi rod..(brat, sestra itd...)

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:37   |   opcije


Zar po zakonu muž nema pravo naslediti imovunu
svoje pokojne žene i obrnuto,žena svog pokojnog muža?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:39   |   opcije


po našim zakonima muž/žena...ne mogu naslijediti imovinu koju sam unijela u brak...znaći ono što sam imala prije braka.
Čak, ako...smo zajedno stekli kuću u braku, a jedan supružnik umre, a nisu imali djece u braku...polovica kuće umrlog supružnika dijeli njegova rodbina.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:40   |   opcije


ako postoji OPORUKA ili neki drugi Ugovor o uzdržavanj i sl. ....e, onda se situacija mijenja...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:43   |   opcije


Vrbice u to sumnjam.
Sada bih trebao pročitati HR zakon o nasleđivanju
imovine umrlog supružnika.Po tome bi udovicu
mogao istjerati iz stana recimo mužev brat ili muževa
sestra ukoliko je stan/kuća bila pokojnikova.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:45   |   opcije


vrbi, pola kuće naslijeđuje i suprug ravnopravno sa prvim rođacima

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 19:48   |   opcije


tako je tape....
ako udovica nema oporuku ili neki drugi papir...leti van...takav je zakon u Hrvatskoj
Gpvprim o kući koja je stećena prije braka, a supružnici nisu napravili nikakvu oporuku ili ugovor..

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:48   |   opcije


vrbi, muž je ravnopravan nasljednik supruge

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 19:50   |   opcije


kelec, ne bih stopotsto tvrdila, ali znam da njegovu polovicu nitko ne može dirti. (ako je kuća stečena u braku), a nemaju djece, ili je jedan umro bez oporuke...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:50   |   opcije


krelec, je, ako ima oporuku. Ako nema, on i djeca nasljeđuju drugu polovicu ravnopravno.
Govorim da je bitna oporuka, čitaj pažljivo moje komentare.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:52   |   opcije


vrbi čitao sam, a nadam se da sam i razumio što si pisala, evo i c/p
"po našim zakonima muž/žena...ne mogu naslijediti imovinu koju sam unijela u brak...znaći ono što sam imala prije braka.
Čak, ako...smo zajedno stekli kuću u braku, a jedan supružnik umre, a nisu imali djece u braku...polovica kuće umrlog supružnika dijeli njegova rodbina."

Polovicu kuće stečene u braku dijeli muž sa srodnicima u jednakim dijelovima, a ranije stečenu u jedankim dijelovima.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 19:56   |   opcije


Neznam zakon,no po mom mišljenju to nije u redu.
U slučaju smrti jednog od supružnika,drugo bi trebalo
imati pravo samostalno koristiti kuću pokojnika ukoliko
pokojnik nije imao djecu,ukoliko je imao djecu onda kuću
koriste i djeca i nasleđuju je nakan smrti preživjelog u braku.
Ukoliko su zajedno stekli kuću onda kuću nasleđuje onaj ko
je preživio u braku,a dalje njegova ili njena djeca ili i jadna
i druga ukoliko su oboje imali djecu.
Eto to je moje mišljenje.Mislim da je jedino tako ispravno
i pravedno.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 19:58   |   opcije


da, u pravu su ...stečenu kuću (bez oporuke) polovicu dijele muž i rodbina...
ali...donesenu kuću, (bez oporuke) dijeli SAMO rodbina..

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 19:59   |   opcije


tape, ako je kuća stečena u braku a jedan supružnik umre (bez oporuke) drugu polovicu dijele preživjeli bračni drug i djeca...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:01   |   opcije


drugo: ako supružnici žive u kući koju je jedno od njih imalo prije braka, a jedan ume (bez oporuke) on nema nikakva prava na kuću.
Nasljedstvo, darovanje, imovina stečena prije braka i sl. (bez oporuke) nikako ne može dobiti živi supružnik.
I to je u redu.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:04   |   opcije


Da,ali i kuću koju nisu zajedno stekli preživjeli bi trebao
moći koristiti bez rodbine umrlog dok je živ/a.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:05   |   opcije


vrbica zajeb, muž je nasljednik u jednakim dijelovima sa najbližom rodbinom

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:06   |   opcije


svu imovinu stečenu prije braka, (bez oporuke) nasljeđuju djeca...ako ih ima

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:07   |   opcije


krele, ne na imovinu stečenu prije braka..

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:08   |   opcije


Slažem se,ali tek nakon smrti preživjelog.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:09   |   opcije


na sve, nikakva razloga nema da on nije jednakopravni nasljednik

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:09   |   opcije


Do tada kuća pripada i preživjelom i djeci s istim pravima.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:10   |   opcije


ali valjalo bi pitati pravnika da mi nebi trtljali po tome (istina je da sam u bližoj familiji imao takav slučaj, pa zato brstim o tome)

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:10   |   opcije


tape, na imovini donešenoj u brak, ne može uživati supružnik i to je tako...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:11   |   opcije


imala sam osobno takav slučaj, zato to i tvrdim...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:12   |   opcije


Izgubila sam se i prije smrti preživjelog. :D

Autor: Rujankica   |   12.09.2015. u 20:12   |   opcije


Ne kažem da ima pravo.Rekao sam da neznam zakon.
Ja govorim što bi bilo pravedno.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:13   |   opcije


Po mom mišljenju bilo pravedno.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:14   |   opcije


ti vrbi želiš reći da supruga ili suprug nemaju pravo naslijediti osobnu imovinu bračnog druga, ili ja nešto po običaju krivo razumijem

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:14   |   opcije


Rujankica jesi li se u međuvremenu pronašla::)))

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:15   |   opcije


Jok, Tape, ja sam beznadni slučaj. :D

Autor: Rujankica   |   12.09.2015. u 20:16   |   opcije


djeca i bračni drug spadaju u prvi nasljedni red ostavitelja

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:17   |   opcije


krele...krivo razumiješ.
Tvrdim da supružnik nema pravo naslijediti imovinu koju je drugi STEKAO PRIJE BRAKA. (bez oporuke ili nekog ugovori)
jeste li primijetili da stalno spominjem oporuku ili neki drugi ugovor?

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:17   |   opcije


Bračni drug, može OPORUKOM ili DAROVNIM UGOVOROM pokloniti svoju imovinu stečenu PRIJE BRAKA i onda preživjeli može uživati do smrti
(ako se ne nađe netko tko će pobijati takav darovni ugovor ili oporuku)

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:20   |   opcije


vrbi ponovo krivo, bračni drug je prvi nasljedni red u nasljeđivanju imovine ostavitelja. Bračni drug ima pravo naslijediti imovinu ostavitelja.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:21   |   opcije


Vrbice ima li je pravo koristiti do svoje smrti sa djecom
ukuliko ih on ili ona imaju,bez da se u to mješa njegova
rodbina,samostalno?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:21   |   opcije


Zakon o nasljeđivanju
pročišćeni tekst zakona
NN 48/03, 163/03, 35/05, 127/13, 33/15
na snazi od 01.04.2015.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:23   |   opcije


Razumijem da je nema pravo naslediti,prodati ili nekom prepisati.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:23   |   opcije


tape imaš pravo SA DJECOM, jer djeca nasljeđuju svu imovinu svog oca ili majke koju je dotični DONIO U BRAK.
A to znaći, da te djeca imaju pravo istjerati iz kuće. (opet spominjem oporuku ili neki drugi ugovor)
Takve stvari rješavaju su prije smrti, a ne poslije...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:24   |   opcije


ostavitelja koji nije ostavio potomke nasljeđuju njegovi roditelji i njegov bračni drug

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:25   |   opcije


krele...novi zakon nisam imala prilike pročitati..ako griješim...Ok.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:26   |   opcije


A što ako neje imao djece,imaju li me njegovi rođaci iseliti?
Ups sada govorim kao da sam žena.Komplikovano mi je
govoriti i u ime udovice i udovca,zato se stavljam u ulogu udovice.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:27   |   opcije


imovina ostavitelja je ukupna imovina, unesena u brak, stečena u braku i sl. svu imovinu ostavitelja ima pravo naslijediti i bračni drug.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:27   |   opcije


Ma, ne razbijajte glavu ljudi, oporukom sve ostavite MENI, i sve o.k., hhh, :)

Autor: jimisolo   |   12.09.2015. u 20:28   |   opcije


krela DA, ali za imovinu stečenu u BRAKU....a imovina donešena u brak?

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:28   |   opcije


*nije imao djecu.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:29   |   opcije


Osobnu imovinu koju čovjek ima prije braka može ostaviti susjedu...bračni drug nema pravu na imovinu koju nisu zajedno stekli.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:31   |   opcije


pola stečenog u braku i sva ranije stečena imovina je imovina ostavitelja (ostavinska masa)

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:32   |   opcije


Ima li njegova rodbina (roditelji) pravo useliti u njegov dio kuće
ili prodati nekome pola kuće ukoliko pokojnik nije imao djece?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:33   |   opcije


običan primjer krele...neka se vega ne ljuti, uzet ću je kao primjer.
Ako se ona uda i umre (ne daj bože) prije muža...muž ne može naslijediti njezin stan, ako mu ga ona nije oporučno ili darovnim ugovorom ostavila.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:34   |   opcije


vrbice još jednom, bračni drug je prvi nasljedni red, uz djecu naravno ako je imaju

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:34   |   opcije


greška, vegin bi muž bez ikakvih problema naslijedio sve i centimetar kvadratni, jer ona nema bližih srodnika (roditelji, braća, sestre)

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:36   |   opcije


kada bi ja na primjer oženio tebe, i ja riknem, ti imaš jednak udio sa mojim klinkama.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:37   |   opcije


I, niko mi ništa neće ostaviti, e jeste neki, :)))))

Autor: jimisolo   |   12.09.2015. u 20:37   |   opcije


no nemoj biti u strahu, neću te prositi. Ne ženim se više.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:38   |   opcije


Krelec imaju li recimo njegovi roditelji pravo na pla kuće stečene u braku?
Po mom mišljenju to bi trebala naslediti samo udovica i njegova djeca,a ne
njegovi roditelji,braća ili sestre.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:38   |   opcije


jimi ostavit ću ti zalihe lignji i hobotnica iz zamrzivača

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:39   |   opcije


Jimi ja ću ti ostaviti svoje dugove:)))

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:40   |   opcije


ako imaju djecu, a kuću su stekli zajeno onda pola kao svoje ima supruga/suprug, a drugu polovinu dijele na tri dijela (ako ja dvoje djece). nitko drugi nema prava.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:40   |   opcije


Super, hvala Kre. ajde bar nešto, :)

Autor: jimisolo   |   12.09.2015. u 20:41   |   opcije


valjda zato postoje predbračni ugovori da reguliraju pitanje imovine unesene u bračnu zajednicu.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:43   |   opcije


Ako nemaju djece niti su ih imali iz prethodnog braka
zar onda zajednički stečenu kuću ne nasleđuje samo preživjeli?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:43   |   opcije


E, jesi me zeznuo tape, i onda moram vraćati tvoje dugove, aj dobro, bar misliš na mene, :)

Autor: jimisolo   |   12.09.2015. u 20:44   |   opcije


nasljedila bi dalna rodbina....a ne muž.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:44   |   opcije


ne tape, onda na pola stečene ima pravo i obitelj ostavitelja

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:44   |   opcije


ali je i žena/muž sa njima u toj drugoj polovini

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:45   |   opcije


tape ne...drugu polovicu nasljeđuje bračni drug i rodbina.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:45   |   opcije


To nije u redu.Ja i moja supruga zajedno štedimo,mučimo se
i napravimo kuću,ja iznenada umrem i ne ostavim nikakvu
oporuku i onda dođe moja rodbina i njezina rodbina pa joj
prave probleme.Hoće se useliti i moju polovicu kuće ili je
hoće prodati,a ona nema novca da od njih kupi njihovu
tj moju polovinu kuće.
Kakav je to zakon?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:51   |   opcije


tape...zato postoje OPORUKE i drugi UGOVORI.
Stalno to spominjem.
Zašto se supružnici ne bi dogovorili prije smrti jednog od njih i lijepo napisali to na papir.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 20:53   |   opcije


obični je to zakon

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:54   |   opcije


normalna rodbina se neće miješati u tu imovinu, no ako je ta imovina znatna. Razmisli malo.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:55   |   opcije


na primjer, oboje su u godinama, muž umre, a imaju brdo toga nečega. Sve naslijedi žena, ona rikne za pola godine i sve ode njenoj rodbini. A skupa stekli. Bi li to bilo pravo?

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 20:56   |   opcije


Vrbice nismo na vreme razmišljali.
Za nas dvoje je bilo logično da je kuća i moja i njezna i ničija druga
pošto nismo imali djece.Nismo razmišljali o smrti,ali eto ja sam
iznenada umro.
Eto sada govorim kao da imam svoju kuću i kao da sam umro:))

Autor: tape   |   12.09.2015. u 20:57   |   opcije


Dvoje koji se sretnu i vjencaju, zajedno naprave kucu i imaju djecu, poslije smrti jednog supruznika nasljednici su onaj koji je ostao supruznik i djeca ..nema rodbina nista tu ...

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 20:59   |   opcije


Nebi nakon njene smrti dijele i moji i njezini.
Jel i pola mojih dugova nasleđuje moja rodbina?
Aha sad da vas čujem:)))

Autor: tape   |   12.09.2015. u 21:00   |   opcije


tape...eto trebali ste razmišljati...jer zakon je takav.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:01   |   opcije


Una a što je ukoliko je sve tako samo nisu imali djecu?

Autor: tape   |   12.09.2015. u 21:01   |   opcije


una ti ko iz neba pa u rebra...nisi čitala sve komentare i oko čega se sporimo...

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:02   |   opcije


Ako su dvoje bili vjencani i nisu imali djecu sve nasljedjuje onaj tko prezivi ...

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:03   |   opcije


da tape, i dugovi se naslijeđuju. Ako je dug veći od nasljedstva možeš se odreći nasljedstva. Ukoliko je nasljedstvo veće od ostavljenih dugova onda se iz ostavinske mase riješe dugovi, a naslijeđuje se preostala imovina.

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 21:03   |   opcije


da tape...ako žele biti nasljednjici tvoje imovine, djele i tvoje dugove.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:04   |   opcije


una nije tako

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 21:04   |   opcije


To una,napokon neko razmišlja kao i ja,pa makar to i nebi
bilo po zakonu:)))
Imaš od mene čokoladu za ovo.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 21:04   |   opcije


vrbice, citala sam ali ne sve, koliko vidim da ste se malo "zamrsili" :)
znam pravila pogotovo na tlu BiH, tape zivi u toj drzavi a ne vjerujem da je velika razlika u zakonu nasljedjivanja s HR

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:05   |   opcije


Kad je moj tata umro sve smo dijelili mi djeca i majka, morali smo se pojaviti u sudskoj raspravi posto zivimo daleko napravili smo punomoc kad bude parnica, kucu smo dijelili mi i mama, mi smo se odrekli u ime majke i kuca je sada njena ona moze da radi sto hoce

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:06   |   opcije


una ne znam kakav je zakon u BiH, ali ja sam u svom prvom komentaru spomenula da govorim o zakonu u Hrvatskoj.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:07   |   opcije


da nije bilo nas djece kuca i sve ostalo bi bilo mamino automatski

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:08   |   opcije


vrbice provjeri to kakav je zakon, kad sam bila na moru pricala sam s vlasnicima kuce u kojoj smo zivjeli, oni su tu kucu naslijedili od roditelja ...mnogi mjesaju vanbracne zajednice i bracne, oni koji zive ne vjencano nemaju nikakva prava nakon smrti drugog

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:10   |   opcije


Tape, nije stvar u istom razmisljanju, hvala za cokoladu :)
Poznajem zakon pogotovo na tlu BiH

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:12   |   opcije


Kakav ugovor?
Nima kod mene ugovora,
žana ima da sluša i gotovo!

Autor: ThoRex   |   12.09.2015. u 21:14   |   opcije


Žena...

Autor: ThoRex   |   12.09.2015. u 21:15   |   opcije


A ima i ona albanka zvana Žana.

Autor: ThoRex   |   12.09.2015. u 21:15   |   opcije


Jesi Vrbice.Rekla si da govoriš o zakonu u HR.
Samo se ne slažem sa Unom.Dok je mama
živa sve je njezino i od djece.Samo,ako ona hoće
može biti ostavinska rasprava,ukoliko ne onda
ostavinska rasprava ide kad i ona umre.
Jedino što ona ne može prodati kuću ili nekom
pokloniti bez suglasnosti djece.
Da kojim slučajem sada umre moj tata ili moja
mama sve je onog ko preživi,a ja sam skupa sa
svojom braćom i sestrama naslednik preživjelog.
Govorim svoj stav po tom pitanju,a ne o zakonu
jer zakon ne znam.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 21:16   |   opcije


Kako kod albanaca?
Kupiš ženu i nima nikakav
ugovor sa njom.Ima da sluša
i radi ča joj se naredi.

Autor: ThoRex   |   12.09.2015. u 21:16   |   opcije


uan..krivo...po zakonu RH vanbračna zajednica izjednačena je sa bračnom.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:16   |   opcije


Moji roditelji su zajedno napravili kucu na zemlji koju su dobili od djeda (tatinog oca, tako je u bosni otac podijeli zemlju sinovima, prepise se da bude 1/1 vlasnistvo)zivjeli skoro 34 godine zajedno kuca je bila na tati, kad je umro dijelili smo mi djeca (i ako smo bili samostalni i zivjeli u drugim drzavama) i mama, mi smo se odrekli u majkino ime, sada je kuca na njoj i moze dok je ziva da radi sto hoce s nje..ovo je 100 % tacno, da nije bilo djece bila bi njena automatski ...da nisu bili vjencani mi djeca bi bili nasljdnici, kad nema djece dolazi bliznaj rodbina

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:17   |   opcije


Sve bi ja žene po hrvatskoj rasproda,
evo ti državne investicije!

Autor: ThoRex   |   12.09.2015. u 21:17   |   opcije


Ove ća su škart triba s popustom prodati u Aziji,
ionako su tamo male kite pa bi se lipo snašle u
novom okruženju.

Autor: ThoRex   |   12.09.2015. u 21:19   |   opcije


vrbice, na predni ste ako je tako ovdje u Svedskoj nije isto zivjeti u brakuod i vanbracnoj zajednici a tako je i u BiH, blizak prijatelj je zivjeo kad je umro zena nije dobila nista zato sto nisu vjencani bili

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:19   |   opcije


tape, po Hrvatskom zakonu ostavinsku raspravo može pokrenuti svatko tko se osjeća kao nasljednik. Znaći i djeca i netko od rodbine.
Ostavina iza pokojnika se MORA provesti.
Na raspravi se djeca mogu odreći sve u korist jednog roditelja, a onda je onako kao što je una rekla. Sve nasljeđuje roditelj koji je ostao živ, a on onda tu imovinu ostavlja kome želi.
Ali ako djeca uzmu svoj dio (polovicu koja je ostala djele sa mamom ili tatom) onda im živi roditelj mora priznati to pravo.
Opet spominjem oporuku. Ako svoj dio kuće supružnici oporukom ostave jedno drugom, a izostave djecu, djeca mogu dobiti samo nužni dio ili pobijati oporuku.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:23   |   opcije


Treba ipak predbračni ugovor ukoliko jedno dolazi u kuću onog drugog
pa kako se dogovore u predbračnom ugovoru.Što je sigurno sigurno je:))

Autor: tape   |   12.09.2015. u 21:24   |   opcije


Poslije smrti jednog od vlasnika imovine po zakonu mora biti ostavinska rasprava, mora ...ako ne postoji testament

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:25   |   opcije


una...nakon tri godine zajedničkog života..izjednačuje se bračna i vanbračna zajednica po Hrvatskom zakonu.
Naravno te tri godine vanbračne zajednice jedan od dvoje mora dokazati.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:25   |   opcije


una ostavinska rasprava mora se provesti sa i bez oporuke.
Ako se ne provede..kad umre drugi supružnik više je papirologije. Jer se nasljedstvo prvo mora sprovesti na jednog supružnika (koji je isto umro) pa tek onda na ostale nasljednike.

Autor: vrbica   |   12.09.2015. u 21:28   |   opcije


Predbracni ugovr pomaze ako jedan ima imovinu a drugo ne ,,,npr, ja sretnem tipa koji ima kucu vjencamo se i one nedaj boze umre sve je moje ako nema predbracnog ugovora i testamenta, ako taj ima djecu ja dijelim s djecom..ako se samo uselim bez vjencanja, nemam nista ...

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:30   |   opcije


Predbracni ugoovri su dobri kad je u pitanju drugi brak, da bi se zastitila djeca iz prvog braka ako postoje...

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 21:34   |   opcije


Zahvaljujem svima na kulturnom razgovoru,bez svađe i vrijeđanja.
Ja vas sada pozdravljam i želi vam laku noć:))
Vi slobodno nastavite tako bez mene.

Autor: tape   |   12.09.2015. u 21:50   |   opcije


ja sam malo uvrijeđen, al nema veze

Autor: krelec   |   12.09.2015. u 21:58   |   opcije


laku noc svima :)

Autor: una_sw   |   12.09.2015. u 22:06   |   opcije


Dodaj komentar