MITOVI I ZABLUDE O SRODNIM DUŠAMA

Ako smo srodne duše sve treba biti jednostavno

Odnosi nisu uvijek med i mlijeko. Zašto možemo toliko vremena potrošiti na poslu svaki dan, ali o svom odnosu ne razmišljamo ni upola toliko? Očekujemo da veza teče glatko, bez puno truda, bez propusta i bez ikakvih problema.

Svi odnosi s vremena na vrijeme zahtijevaju energiju, rad, predanost i odlučnost. Ako želite prekrasan odnos onda ćete se morati žrtvovati na drugim područjima. Možda ćete raditi manje, provesti više vremena sa svojim partnerom, raditi na boljoj komunikaciji, planirati više stvari zajedno i pristajati na kompromise.

Razmislite o vezi kao o prekrasnom vrtu. Prvo sadite sjeme. Radite na sebi i privučete partnera. Nakon što ste pronašli pravu ljubav počnete navodnjavati ovaj vrt i oprezno čistite korov koji niče. No, s vremenom što se događa? Opustite se u vezi, prestanete zalijevati i korov raste. Što mislite da će se dogoditi onda? Vrt će jednostavno umrijeti pod tim korovom. Umjesto toga, ako pažljivo njegujete svoj ljubavni vrt biti ćete nagrađeni odnosom koji cvate i raste tijekom vremena.
Srodne duše se ne svađaju

Ništa ne može biti dalje od istine. Odnos bez sukoba je odnos između dvije mrtve osobe. Imate različite osobnosti, čimbenike stresa, a i sve ostalo. Kako i ne bi ponekad došlo do sukoba? Parovi su sigurni da su srodne duše jer je početak njihove veze bio ispunjen radošću, mirom, strasti, a ne sukobima. Onda se jedan dan nešto dogodi i dođe do sukoba. To ne znači da su stvari osuđene na propast, to znači da ste normalni.

Sukob može biti zdrav, jer pogled na različitosti može vas potaknuti da razumijete jedno drugo. To čini da pogledamo unutar sebe, priznamo si i ispitamo svoje vrijednosti i uvjerenja, i naučimo cijeniti partnerova. Komunikacija će vam pomoći da bolje razumijete jedno drugo i da rastete, kao par.
Srodne duše su uvijek romantične

Stvarni život je rijetko kada kao iz romantičnih filmova ili romana. Iako je istina da u početku odnosa hormoni divljaju, a strast i romantika su sastavni dio odnosa, ova kemija se uskoro smanji​​ i dolazi do razočaranja.

Također, ne bismo trebali uspoređivati stvarnu životnu romansu s onim što smo vidjeli na filmu ili pročitali u časopisima ili knjigama. Svaka osoba izražava romansu na različite načine. Obratite pozornost na druge stvari koje činite. Romantika nisu samo cvijeće i svijeće. Romantika je popodne koje provedete u šetnji ili ležanje ispred televizora.

Ideja romantike je jedna, a stvarnost potpuno druga stvar. Ako imate različite ideje što je za vas romantika, nađite se na pola puta i obratite pozornost. Možda partner za vas radi mnogo toga što smatra romantičnim, a vi na to ni ne obraćate pažnju.
Srodne duše trebaju isto razmišljati

Bez obzira koliko želimo vjerovati da smo jedno, ipak ne dijelimo isti mozak. A možda je tako i bolje!

Mnoge žene i muškarci vjeruju da, ako ste uistinu srodne duše onda ste "jedno" na svim razinama. Mislit ćete i osjećati isto, imati iste želje i željeti iste stvari. Istina je, da ste dvije različite duše u dva različita tijela s dva različita mozga. Radujte se činjenici da niste identični u svakom pogledu. To vam daje i mogućnost da istražujete nove stvari jer ćete biti u mogućnosti podijeliti s partnerom što volite i ne volite. To može pokrenuti nove teme za razgovore, iskušavanje novih stvari i općenito razmjenu iskustava.
Srodne duše uvijek govore što misle

Žene se često žale da ih muškarci ne razumije, a muškarci se često žale da one ni same ne znaju što hoće. Oni smatraju da ako su dvije osobe uistinu srodne duše onda se moraju savršeno razumjeti i biti iskrene u potpunosti.

Iako je dobro da biti iskren, partner ne mora znati baš svaku misao koja vam je prošla kroz glavu. Uvijek pažljivo postupajte s onime o čemu razmišljate. Ako smatrate da apsolutno morate reći nešto zapitajte se: "Je li to za dobro našeg odnosa? Radim li to s ljubavlju? "

Ako ste jednostavno pod stresom ili frustrirani zbog nečeg drugog, nađite načina da se opustite i ispušete, umjesto da se fokusirate na sitnice i nabrajate ih partneru. Ako imate potrebu u ljutnji istresti partneru svaku sitnicu koja vas smeta, možda se želite zapitati od kuda dolaze bijes i srdžba, poradite na tim pitanjima.
Kod srodnih duša svi problemi će se riješiti sami od sebe

Istraživanja su pokazala da više od 80 posto problema u vezi nikada nije riješeno. Vi ste dvije različite osobe i nekada se doista teško dogovoriti. To je u redu! Sve dok to nisu problemi koji su štetni za vezu ili međusobnu sreću, najbolje je da se slažite da se ne slažete. To je puno bolje nego gubiti vrijeme i energiju pokušavajući promijeniti jedno drugo.
Seks sa srodnom dušom je nevjerojatan

Neki ljudi vjeruju da, ako ste srodne duše, onda je seks apsolutno nevjerojatan. Kad imate posao, kuću, djecu i sve one silne obaveze, seks tako često ostaje na čekanju. Jedan od najboljih načina da se povezete s partnerom i oslobodite stresa je upravo seks. Stavite seks na vrhu vašeg popisa, a ne na dno.

S druge strane, postoje oni koji misle da ako nađete srodnu dušu da ćete uvijek biti raspoloženi za seks, a više orgazama će biti uobičajena pojava. Najbolja stvar je da nađete nekoga tko je seksualno kompatibilan s vama. Srodna duša samo produbljuje seksualnu vezu između dvoje ljudi. Seks ne mora biti kao iz filma. Može biti na brzinu, u jutro prije posla. Ili prije nego djeca dođu iz škole. Tko ima vremena satima voditi ljubav svaki dan!?
Ako bi se promijenio/la znam da bi bili srodne duše

To je ogromna zabluda, iako jako česta. Mislite da biste mogli imati sjajan odnos, ako se partner samo malo promijeni. Ova tvrdoglavost će samo onemogućiti poboljšanje odnosa.

Umjesto da se fokusirate na partnerove mane, razmislite što vi možete promijeniti. Kako možete biti najbolji? Ne samo u odnosu, nego i u životu. Ne možete očekivati ​​najbolje ako ne dajete najbolje od sebe. Zapitajte se tko želite biti, kakvi želite biti i kakvim želite da vas partner vidi. S vremenom ćete vjerojatno vidjeti da se i vaš partner počinje mijenjati. Ako ne, onda se morate zapitati jeste li stvarno srodne duše ili trebate pronaći nekoga tko bi vam bolje odgovarao.
Srodna duša će me voljeti bez obzira na sve

To nije samo pogrešan način razmišljanja, već je i tužan. To je isprika da budete nevjerni, neodgovorni ili hladni, a partner bi vas svejedno trebao voljeti. Ili, možete jednostavno prestati brinuti o sebi i još uvijek očekivati da ćete mu biti privlačni.

Srodne duše funkcioniraju uzajamnom razmjenom energija. Ono što dajemo, to i primamo. Ne možemo očekivati ​​da nas naša srodna duša voli bez obzira na sve.
To je jednostavno sebično!

05.02.2016. u 9:41   |   Dodaj komentar

Srodne duše ne interveniraju jedna prema drugoj u smislu korekcija i poboljšanja ili prigovora.
Srodne duše se prihvaćaju. I zato su srodne. Prihvaćaju se na prvu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 9:56   |   opcije


Nije stvar u konvencionalnom voljenju, nego u transcedentalnom prihvaćanju.
A to se drugim riječima može zvati i poštovanje.
A poštovati možemo i one koji su dislocirani...to nema veze s konzumacijom te osobe.
Znanje da ona postoji jednako je dobro, koliko i uživanje u društvu osobe s kojom se prepoznajemo u svim bitnostima koje čine osobni svjetonazor.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:03   |   opcije


Pozdrav samo zdrni :)
zanimljivo razmisljanje

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:03   |   opcije


Srodne duše se prepoznaju.
I nema tu puno posla, ali može biti puno zajedničkih doživljaja i razgovora gdje se u svemu što je bitno razumijete, a reakcije te osobe su kakve bi bile i naše vlastite u istoj situaciji, pa ne treba ni pravdanja, nit elaboracija, sve je jasno i domaće.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:07   |   opcije


Nije svatko ko nas zagrli i poljubi srodna duša.
Zabluda prva.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 10:10   |   opcije


Tu se slažem sa paske.
Srodne duše se prepoznaju.
Bez puno objašnjavanja.
Njihove energije su slične, iako su dvije različite osobe.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 10:12   |   opcije


Srodne duše nemaju veze samo s romantičnim odnosima, nego su prisutne i u familijarnim odnosima, prijateljskim i poslovnim i gdje ih god ih situacija zatekne, pa i u situacijama koje su ekstremne gdje se netko istupi da bi nam pomogao ili mi njemu prepoznavajući pri tome jedan u drugome samoga sebe.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:12   |   opcije


Imam srodnu dušu na poslu.
Razumijemo se bez puno riječi.
Pogledima.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 10:13   |   opcije


Srodne duše se vide međusobno iznutra.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:13   |   opcije


to su pozitivne vibre , unutarnje stanje duha
ako to zanemarimo imat ce kad tad ljudi fajt
Najgore sto ti s emoze dogoditi je kad ti ljudi sugeriraju da nekome das sansu, ma das je i izadjes " ozlijedjen"

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:19   |   opcije


Zato treba čuvati srodne duše, jer ih nema previše na ovom svijetu...
Lutamo dok ih ne sretnemo.
I onda je onaj osjećaj : "ne može se opisati, ali to je to!"
:)

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 10:19   |   opcije


Srodna dusa nas voli bez obzira na sve?
Sto je to sve?

Moze se razum ljutiti, ali srce oprasta, malo mi to vuce na bezuvjetnu ljubav
a to je rijetkost , samo majka moze tako voljeti.

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:23   |   opcije


Srodnu dušu ne procjenjujemo nego ju prihvaćamo.
Čim se nekoga procjenjuje i to se ponavlja, tada se ne radi o srodnoj duši.
Ali to ne priječi ljude u pokušajima izgradnje "mostova", međutim ti "mostovi" su mostovi od pijeska i nemaju nit izdržljivost, niti pouzdanost, niti trajnost, nego su ili nužno zlo ili čisti mazohizam.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:25   |   opcije


Prepoznavanje srodne duše bez poriva da bismo intervenirali i tu osobu popravljali.
A nedajbože povrijedili.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:27   |   opcije


Pasemi , imas ogromno iskustvo, ili pises iz srca? :)

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:28   |   opcije


Ja nemam izmišljeno iskustvo za svaku priliku o čemu ovdje često čitam, ja znam što ja tražim i što mogu dati:
-postupanje s poštovanjem prema svim ljudima bez kalkuliranja da li mi se isplati ili ne isplati,
-prihvaćanje svih dobronamjernih ljudi bez obzira na sve ostale njihove osobine, jer namjera je ono što je najbitnije kada se cijenim čovjeka.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:31   |   opcije


Npr. Ovcu ne cijenim.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:36   |   opcije


ni Meiju

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:36   |   opcije


ni Eteerniisa

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:36   |   opcije


ni Ivanschicu

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:36   |   opcije


ni Zlatkicu

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:37   |   opcije


ni Reksija

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:37   |   opcije


:)

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 10:37   |   opcije


Here we go...
A zapis o srodnim dušama.
Može se uvijek okrenuti na pljuvanje.
Kad se hoće.
A hoće se.
Pozdravljam te cyb.
Uzivaj.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 10:39   |   opcije


ako sam koga izostavila neka mi se ne zamjeri.
Poanta je ilustrirati da ne cijenim ljude koji govore i rade ružne stvari drugim ljudima jer se za to otvorila mogućnost (npr. situacija anonimnosti iza koje puste svoje najniže osobine neka se razmašu i čim više vrijeđaju druge ljude bolje se osjećaju), nego ja volim i cijenim ljude koji znaju što sve mogu, ali neće baš sve to jer jednostavno nije ispravno i slabićki je, pa bi to ljudima koje ja preferiram bila vrsta osobne samouvrede tako se ponašati prema drugima i ne bi bili zadovoljni sami sa sobom u takvim situacijama.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:39   |   opcije


Mogu dovesti tisući ljudi,svih uzrasta, zanimanja , iskustava i struke koji će posvjedočiti da ne sikćem kroz kanilu.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 10:40   |   opcije


To je primjer, i obostran osjecaj,
To je ono suprotno sto nije privlacno, negativisticki osjecaj.

Ponekad sam ravnodusna , to treba zadrzati
ali ne zelis da te stalno iritira taj osjecaj, zar ne?

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:40   |   opcije


Proseravaš se kao grlica.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 10:41   |   opcije


Ja ti s poštovanjem i iskreno kažem da te ne cijenim.
Mogla sam ti reći gomilu bljuvotina kakve su meni izgovarali ovuda kojekakvi, ali ja sam se odlučila da unatoč tome što mogu 1000 gore od svih njih i efektnije, reći umjereno i nedvosmisleno da te ne cijenim i to je i otvoreno, i iskreno, a bome i minimalno uvredljivo, ali ne zbog tebe, nego zbog mene.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:41   |   opcije


Jel ti lutaš Zaprešićem još ili si se uspio ispetljati?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:42   |   opcije


"-postupanje s poštovanjem prema svim ljudima bez kalkuliranja da li mi se isplati ili ne isplati,"

Licemjerno, nakaradno i najpodlija laž!

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 10:44   |   opcije


A gdje ti je Eteerniis, junačino?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:44   |   opcije


Ovco, kaj je tu je svatko stoji iza sebe i odgovoran je za svoja djela.
Moja perspektiva je malo drugacija.

Ali ne radi se tu o licemjerju, brutalno iskrena kao pasemi to je dar.

Inace slazem se sa pasemi, nisu mi nimalo simpaticne i drage te osobe, a tebe sam upoznala na blic.
prema pisanju i komunikaciji ne definiram neprijateljstvo, pozdrav :)

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:48   |   opcije


Ja sam se u životu svakakvih bljuvotina naslušala, kao tvojih o dvosatnim vezama npr. i mislim da po tome ulaziš u skup onih koji grupimice napadaju dugotrajno jednu osobu, jer eto mogu...a to slabićko ponašanje nije mimoišlo ni tebe, ni Meiju ti, ni Vegu, ni Eteerniisa i mislim da ste nekvalitetni ljudi po mojim kriterijima, jer vas vesele tako primitivna veselja.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:48   |   opcije


Nisam u Zaprešiću već u Jaski. Kakve to ima veze s tim simpatičnim gradićima i s šizofrenijom. Nemaju čak ni bolnicu.
Halo Bing, kako brat?

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 10:48   |   opcije


Pasemi, i medo jel to stvarno samo zbog psa?

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:49   |   opcije


Hvala Bogu što se mnogi ljudi znaju sami obraniti.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 10:49   |   opcije


Ljudi s kojima se ja privatno družim to ne rade.
Bilo bi ih sramota pred sobom.
Dalje im sramote ne treba, a vi niti osjećate sramotu pred sobom, a bome ni pred svijetom, jer ste se eto tako malo oportuno prilagodili i iskoristili "mogućnosti" bez obzira koliko one bile neispravne i primitivine.

Zato mi nismo srodne duše npr.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:50   |   opcije


Medo nije ispravna osoba, ako može Mai reći iz čistog mira da je imala dvosatnu vezu, pri tome puše u istom smijeru kao i svi koje sam nabrojala, a ja takve ljude smatram slabićima, imali kanilu, nemali, meni to tako svjedeno što se tiče moje percepcije njih kao izuzeto povodljivih i slabih osoba.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:51   |   opcije


I kad pogledam što je svim tim ljudima zajedničko, rješenje je jednostavno:
Zajednička im je sklonost prešutno prihvatiti nesipravno ponašanje i koristiti ga u maksimalnom trajanju i intenzitetu sve do trentuka kada za to trebaju odgovarati, onda su manji od makovog zrna, kao i svi slabići.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:53   |   opcije


I to je to.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 10:53   |   opcije


Niste nikako srodne duse, , i ovaj put si medo utrcao a znas da ces dobiti porciju?
Mazohisticki malo.

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:54   |   opcije


Kako moze biti istina ono sto dajemo da to i primamo, vas dvoje? . :)

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 10:56   |   opcije


Lady, misliš da je sudjelovanje u ratu bilo pametno. Bio je to čin i obveza bez obzira na cijenu. Nije bilo kalkulacije. A Mai se bolje brani od bilo kakvih odvjetnika. I meni to odgovara jer dobijem po nosu od nje.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 11:00   |   opcije


Lady, ovo su riječi na blogu, folklor....život ide pokraj nje...

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 11:01   |   opcije


A mogu promišljati i ovako:
Bez obzira što postoji mogućnost da su osobe koje sam nabrojala postupno odsklizale u ponašanje koje ja smatram slabićkim iživljavanjem unutar "mogućnost" koja je data, a pri tome su pošli s namjerom malo se zafrkavati, izuzimajući pri tome uračunati da osoba s kojom su u takvoj komunikaciji i koju tako opterećuju nesvjesna možda da im se zabava otela kontroli u grupnoj histeričnoj podršci toj vrsti "duhovitosti" i nije ih sposobna od početka ispravno žaliti kako su i zaslužili, tada u njima nema niti inteligenicije, niti empatije, niti čovjstva, niti kvalitetne, niti plemenitosti koja bi bila osobi mog svjetonazora privlačna i prepoznatljiva, jer je oni te kvalitete realno nemaju.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:04   |   opcije


Oni tada jedni drugima gravitiraju iz potrebe dobiti potvrdu da su ispravni, ako nigdje drugdje onda unutar svog malog grupnog mikrosvemira, koji jednostavno ne postoji nigdje drugdje nego unutar prostora njihove podijeljenje odgovornosti tj. sramote.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:06   |   opcije


I teče život...

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:06   |   opcije


Medo, bemti pa musko si , treba znati i popustiti, preosjetljivost je na vrhuncu zbog politickih dogadjanja.
Oboje ste mi dragi i zanimljivi za citat.
Mai necu komentirati razisle smo se upravo zbog politickih stavova, ali to sve nije bitno, pa virtala nas ne smije
toliko iznervirati.
Nakon toliko godina ovdje, halo? :))

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 11:08   |   opcije


Ne puštam više ni djetetu, ni starcu, nit invalidu....iz nika.
Prijateljica mu prijavljuje čovjeka mupu iz pakosti, on se raspituje kakve bi mogle biti konsekvence za nju, a pri tome bi bilo idealno da je on umirovljeni policajac npr. pa joj malo pomogao ubrzati pakost....to bi bilo ono...filmski.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:09   |   opcije


A meni takve osobe jednostavno ne odgovaraju ni jučer, ni danas, ni ikada.
E, sad jel to "šizofrenija", vjerojatno u tom mikrosvemiru nema drugog logičnog objašnjenja zbog čega bi nekome njihovo ponašanje bilo odbojno, pa neka onda to bude od milja "šizofrenija", jer bi inače morali razmotriti svoja neispravna postupanja i korigirati ih.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:11   |   opcije


Svi imamo mjesto pod suncem, virtuala moze biti ok,jos ako se ne das visekratno isprovocirati istim
neljudima pasemi, ja te potpuno razumijem kao kad te netko los stavi u krletku, ali ovo je virtalna krletka.

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 11:12   |   opcije


Nema tu provokacije, to je kako ja slikam svojim fotoaparatom, a što se njima ne sviđa slika, nek plate nekoga za retuširanje, moj aparat ne laže.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:12   |   opcije


Zdrni negdje u svom svijetu :)
Idem , jer cu inace propustiti zivotne obveze :)
Srodnicima pozdrav :)

Autor: cyberlady   |   05.02.2016. u 11:14   |   opcije


Ja ne podražavam niti famu o bloškoj dinamici, a o prirodnoj toleraniciji još manje.
To je neko mikrosvemirsko idolopoklonstvo za one koji nemaju dovoljno karaktera.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:16   |   opcije


Imam dosije od zdrnija.
Super mu je dosije.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:16   |   opcije


A tu je i Mato:

Mato je u "svojoj kući" dozvolio ovakvo ponašanje o kojem govorim, prema gostima koji su mu došli s povjerenjem, a kad ja to tako pogledam znajući da u mojoj kući ne bi sigurno nitko nikome smio reći da je gluperda, šizofreničar, promiskutetan i glup ko tri crne noći i tome slično, onda si mislim, pa nije ni taj Mato baš netko kome bi iskreno i od srca rekla "Poštovani", a tako i prema njemu i postupam.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:28   |   opcije


Svoje korekcije nazivam svojim životnim iskustvom i isključivo su moj subjektivni doživljaj. Čak nisam ni uporan u osudi, a nisam nti sudac, a vjerojatno nisam ni uvijek pravedam. To je , uglavnom moj život, s vrlinama i manama ali bez idola i uzora.Takav je život većine ljudi. Osatli su ili sveci ili budale.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 11:28   |   opcije


Pri tome mi je sasvim svejedno da li su generatori duplih nikova s kojih maltretiraju ljude neki naizgled u redu ljudi, jer oni ljudi kojima treba paravan da bi preko njega vrijeđali druge ljude anonimno, za mene su jednostavno apsolutno i totalno promašeni, što god oni mislili o sebi, u mikrosvemiru u kojem se međusobno podržavaju i na taj način tješe.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:31   |   opcije


Kad se naučiš reći da bi malo razgovarao s nekim, direktno i nedvosmisleno, bez uvijanja oko provokacije kojom želiš izazvati komunikaciju, tada bi se moglo reći da imaš zrelosti i otvorenost biti kvalitetan sugovornik. Ovakvo drančenje komunikacije nije pozitivno i nije prihvatljivo u tvojim godinama, bez obzira što ti poltroni koji te okružuju kazali na tu temu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:33   |   opcije


" U pravu si, kao i inače!"

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 11:35   |   opcije


Jesam, u pravu sam, a mislim da je i tebi jasno za što bi Meija mogla odgovarati, a i potopiti i Matu jer je admin pomogao u igranju prijavljivanja mupu....veli ovo je dating site za zabavu, a jbt zabave prijaviti čovjeka mupu bez obzira na otvorenost druge strane za iskomunicirati problem.

Zabavno!?

Da, u pravu sam.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:42   |   opcije


Sad da ne kompliciram četnici su se isto zabavljali u Vukovaru, a ovo "urbano/europejsko/intelektualno/napredno" zabavljanje od toga po meni dijeli razlika u okvirima date "mogućnosti".

Blamirate se godinama, bodrite se godinama, kao životinjice kojima skoči raspoloženje kad vide malo krvce i to je sva priča.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:44   |   opcije


Nema se tu što cijeniti.
Niti se treba oko toga pretjerano ustezati tako nešto izreći, jer od vas 10 možda jedan uspije uhvatiti o kolikoj se količini osobne sramote za ljude takvog ponašanja u stvari radi....pa se moža malo presloži.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:45   |   opcije


" Lady, nikad ne pravim grešku samo jednom, ja je radim pet/ šest puta da budem siguran!!!"

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 11:47   |   opcije


Subkultura Blog razvila se u okvirima koje je postavio Mato, u njegovoj kući.
U mojoj kući sigurno ne bi gosti funkcionirali tako da njih većina grupimice napada nekoga tko je došao u dobroj vjeri u goste, i tako godinama. To se može omaknuti samo osobi koja nije izgrađena i nije sposobna imati autoriteta u vlastitoj kući, niti biti dobar domaćin, a još manje dobar gazda.

Odnijelo ga, kao i vas tu šačicu s kompleksom više vrijednosti koje sam nabrojala da se ne ponavljam...

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 11:51   |   opcije


štuc :D

ajde mi molim te napiši za kaj bih ja to mogla odgovarati...i u kakvoj sam vezi s adminom
ali nemoj trkeljati, neko fino napiši - po tom i tom Čl. Zakona..tog i tog sam odgovorna zbog kršenja istog, pa napišeš o čemu je riječ, uz sdokaze o čemu govoriš

a da admini rade svoj posao, bila bi banirana i zbog ovog jer je riječ o kleveti i laži, svjesno napisanoj

vidim da te jako žulja moja prijava na MUP
pa da te i inforniram o slijedećem, vezano uz tvoje čuđenje njihovog čuđenja - profesionalno su odradili posao, uputili me u moja prava, sukladna zakonu, ako želim podignuti privatnu tužbu zbog uvreda, odradili razgovor s njim i naknadno me informirali o tijeku razgovora i kaj dalje napravim ako se to ponovi

ti kaj jasnije?

:)

brojim zapise u kojima me spominješ...8 ovaj tjedan, s tendencijom da bude još koji

i daj, molim te prijavi me adminima, Reniću, dokumentiraj sve kaj je razlog za moje baniranje, pa da to konačno naprave i da ti budeš, konačno mirna

:P

i tak...čekam odgovor. čitam kasnije

Autor: meija   |   05.02.2016. u 12:03   |   opcije


Mene kod tebe zanima devijacija u ponašanju gdje izostaje odgovor na pitanje koje ti dugo već postavljam, a ono glasi:
Zašto si inzistirala na prijavi čovjeka mupu, uz prethodnu najavu prijave na blogu, pri čemu me admin banirao u pokušaju komuniciranja s tobom modela komunikacije između tebe i Klunija oko rješavanja problema koji se pojavio, i da li misliš da je to bilo neizbježno postupanje s tvoje strane, te da li ti glumataš zgranutost onim što ti je Kluni rekao i da li te vodila pakost kao i obično?


Ja sam ti rekla da zaje*avaš mup rh neutemeljenim i pakosnim prijavama, a po brzini kojom si ju potegla nije ti prva.
A koji je to članak ja ne znam niti me zanima, a admin koji je mene taj dan banirao u pokušaju vašeg mirenja ima ime i prezime i bilo bi dobro kad ono ne bi bilo Mato Renić, a koje bi mi Mato Renić ime dao po službenom upitu od policije to bi isto bilo izuzetno zanimljivo i neugodno...

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:10   |   opcije


Sve to govori mi da si i za ostale pakosti na blogu imala podršku admina, pa si prema tome i pošla nekuda kuda ne bi trebala, jer informacija vezana za tvoju prijavu je od mupa da je ona pretjerana i neutemeljena, a privatnu tužbu su ti rekli neka si potegneš da ih ne zajebavaš više svojim pizdarijama.
I to je to.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:15   |   opcije


A koliko vidim tebi dugo neće biti bolje, jer si dosegla izgleda svoj osobni maksimum i mogu ti reći da nije baš nešto.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:16   |   opcije


ako ti što nije jasno Medo će ti objasnit.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:20   |   opcije


" U mojoj kući sigurno ne bi gosti funkcionirali tako da njih većina grupimice napada nekoga tko je došao u dobroj vjeri u goste, i tako godinama. To se može omaknuti samo osobi koja nije izgrađena i nije sposobna imati autoriteta u vlastitoj kući, niti biti dobar domaćin, a još manje dobar gazda."

Hoćeš reći da je zdrni kriv za tvoje i moje hipoteze i karakterne procijene. daj , nije jezik lopata...misli malo...

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 12:21   |   opcije


Taj isti medo može objasniti neke stvari da ne ulazi u karakter sugovornika u uvredu, u siktanje, već na principu Boga i Istine.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 12:24   |   opcije


Ona kaže da se " ne ponavljam!" a kao Švabo tralala" Iz dana u dan. Ama baš ništa pametnog osim prozivke, uvreda i psa. I to čak istim riječima, istog " karaktera".
O vremena, o običaji!

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 12:30   |   opcije


To što ti misliš mene više ne zanima, koliko me zanima par ključnih momenata na kojima se može izgraditi jedna konkretna i kvalitetna prijava o suradnji admina, vlasnika portala i meije, u maltretiranju čovjeka prvo objavom njegovog broja mobitela bez provjere u oglasniku Iskrice, zatim ignoriranje pritužbi oštećenog korisnika od strane vlasnika sa svrhom zaštite nasilnika koji je lansirao taj broj u oglasnik, zatim je slijedila prva prijava Klunija mupu od strane Hornija, potom u komunikaciji koja je nastupila između Meije i Klunija na fb je iskorištena od strane Meije za daljnju pakost, a pri tome je i javno najavljena ta prijava mupu na blogu radi grupnog svršavanja pakosnika, da bi u tom trenutku mene admin banirao dok pokukšavam dovesti Meiju i Klunija u komunikaciju prije same prijave, a zatim i inzistiranje na prijavi mupu koja je odbačena kao neutemeljena, bez pokazivanja grižnje savjesti niti od strane vlasnika, niti od strane admina, a bome niti od Meije, jer je vlasnik propustio zaštititi svog korisnika, ispričati mu se, upozoriti Meiju da prestane, zbog čega ona sirota misli da je ispravno postupila jer "može"....

Kad bi svi ljudi reagirali i postupali unutar date "mogućnosti" onda ja ne znam što bi osoba mojih kapaciteta mogla unutar date "mogućnosti", koju neću iskoristiti jer mislim da takvima ne bi pomoglno ni kada bi im se isto to napravilo što oni rade drugima, jer jednostavno nemaju kapaciteta shvatiti koliki su u stvari ljudski sitnež i primitivci.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:35   |   opcije


Ponavljanje ima samo jednu svrhu, a ta je razmazati šminku našoj štrapličastoj i treptavoj Meiji i to je ono što je njoj najteže i pada.
I ja to znam i dobro je što ima tu vezanost za sliku o sebi i to je jedini uzročnoposljedični mehanizam koji bi kod nje mogao imati nekog pozitivnog efekta, a i to "ako".

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:38   |   opcije


A u konačnici misliš li ti da ta šuša ne bi i mene prijavila kad bi imala za što, te da mene Mato ne bi i sada banirao kad bi mogao kontrolirati u kojem ću ja dalje smjeru iz te situacije postati aktivna!?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:39   |   opcije


Tako da ove situacije realno ne bi niti bilo kada bi Meija imala širu sliku koju očito nije sposobna imati zbog objektivnih ograničenja koja je tako brižno odnjegovala i na koja je tako samoljubivo ponosna bez iskazivanja krzmanja, niti razmatranja svog nasilništva prema čovjeku jer je eto "mogla". A na Matinu, i adminovu, nesreću, ona nije pametnija više nego što je, a bahatost joj se razvija brzinom znantno većom od sposobnosti shvaćanja, pa ih je tako dovela u situaciju koja se blago može nazvati potencijalno izuzetno neugodnom.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:43   |   opcije


Narodski rečeno, ona je u stvari teška guska.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:44   |   opcije


Toliko o neformalnom dogovoru unutar "kuće" o "bloškoj dinamici" koja vam se zbog najslabije karike (Meije) otela kontroli i dovela u uzročnoposljedičnu vezu izostanak adminstiriranja, odgovornu osobu tj vlasnika sa djelovanjem samoljubive i pakosnom nasilju sklone Meije.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 12:58   |   opcije


Zbog mog nježnog pritiska koji nema punu snagu, do sada je dogodilo isčeznuće likova koji su ovdje godinama zlostavljali ljude, pa pretpostavljam da je bilo više upozorenja od strane vlasnika, a Meiji treba malo duže, jer su njene sposobnosti shvaćanja nešto sporije od očekivanog.

Teško je starog konja naučiti novim trikovima, ali ja mislim da niti Mato, niti admin, niti Meija nisu baš toliko stari, niti toliko bedasti, ali vjerojatno će me Meija i oko toga "demantirati" na svoju štetu u konačnici.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:03   |   opcije


Tako je,ovo je mjesto samo za tebe i dvije prijateljice,
sve ostale treba poslati u išćeznuće ako se s tobom
neće da slaže.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:07   |   opcije


Imaju svi da klimaju glavom dok nam ti i tvoji priljepci usađujete visokoumna saznanja koja nitko drugi nije sposoban spoznati sem vas.Jao si ga onopme tko drugačije pomisli,treba ga odmah u pržun ili streljati.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:09   |   opcije


" Ja to znam i dobro je što ima tu vezanost za sliku o sebi i to je jedini uzročnoposljedični mehanizam koji bi kod njih mogao imati nekog pozitivnog efekta, a i to "ako?""

Patrijarh Irinej ponovo! U Kanadi.

Autor: MedoDebeli   |   05.02.2016. u 13:09   |   opcije


I ti ćeš se presložiti, jer jedino ovo i razumiješ.
A pukne li meni živac jedan dan pa ja sastavim par maštovitih prijava, ovdje neće biti ni onih kvadratića za login.
Zato bi bilo jako dobro kada Meija ne bi više beknula niti jednu krivu, a bome ni tebi ne bi bilo uputno, obzirom na tebe vlasnik "ne obaća" pažnju, a na mene obraća više nego li je moguće unutar sustava administriranja kojeg objektivno niti nema.
I zato...kud plovi ovaj brod!?

Ja vremena imam.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:09   |   opcije


Ima svi da slušte Halida Bešlića ili slijede prijave preko mejlova!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:11   |   opcije


evo ti malo literature da se podsjetiš kako je bilo pa da ne lupaš više bezveze ko manita
:)
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=14767&log=512795
(01. 09. 2015. prvi zapis nakon njegove poruke meni, s linkom na zapis na njegovom blogu koji nije vidljiv na naslovnici, uz napomenu da s tim likom NIKAD nisam razmijenila ni jednu poruku, ali mu je bilo jako bitno da pročitam kaj je napisao o meni, pa se potrudio s c/p-om linka)

https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=14767&log=512815
(02.09. 2015. drugi zapis nakon što mi je poslao poruku na fb, znajući moje ime i prezime)


https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=14767&log=512882
(04.09.2015. treći zapis kao uputa kaj bum napravila i zakaj)

i dio mog komentara, na Pamelinom zapisu koji je bio njegov c/p jer je blokiran za objavljivanje na blogu

...ajmo se zaustaviti!
a Pam ima i moj broj moba, pa se možemo i čuti. rado bih s tobom popričala :)
Autor: meija 05.09.2015. u 14:41 opcije


paske, a s adminom sam u trogodišnjoj ljubavnoj vezi i upravo mu sjedim u krilu i ...i...i... :DD
pa ni vrag da si ljubomorna kaj te nitko od admin ekipe ne šljivi, pa sad tu cendraš? :P

i još nekaj - to kaj si zbanirana na mom zapisu, najvjerojatniji razlog je kaj si se kao blokirana članica portala za korištenje bloga provukla s tuđim nickom - Herod - pa su i njega obrisali

eto...a sad možeš dalje nastaviti jer znam da imaš puno toga još za napisati, pogotovo o meni koja sam ti totalno nevažna :P
mah-mah :)

Autor: meija   |   05.02.2016. u 13:11   |   opcije


Nemoj da čujem kako ga netko ne sluša!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:12   |   opcije


e da, zaboravih...s Matom idem na vikend, a već planiramo i godišnji, samo ne znam kad točno, ali bum ti javila tak da znaš di smo i kad :DDD

(ljudska glupost stvarno nema granica, a bome i moja kad reagiram na glupost, pa i blošku)

Autor: meija   |   05.02.2016. u 13:13   |   opcije


Hašim Kučuk Hoki mi je bolji:
https://www.youtube.com/watch?v=3c2yEiQhOLw

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:16   |   opcije


Meija, dosta je bilo.
Kluni nije osoba s kojom se ne može razgovarati, a admin je mene maknuo s tvog bloga da ne ometam realizaciju prijave koju si na blogu najavila.

Priberi se i malo si razmisli.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:16   |   opcije


Sada si nadrapa,nisi spomenuo Bešlića,ide prijava!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:18   |   opcije


Mene ne zanima tvoj primitivni smisao za humor, jer si usvojila ponašanje koje je tipično za sredine visoke kompeticije, a glavna odlika je oportunizam i nedostatak osnovnog ljudskog poštovanja, jer inače do ove situacije ne bi niti došlo, a ti si toliko ograničena da ti je zadiranje u čovjekov privatni prostor opetovanim prijavama mupu, prvo od frenda ti Hornija, pa kasnije tebe, a uz podršku admina, uz najavu svega toga na blogu, zabava kako si i sama rekla da ti blog za to služi, pa ti velim izuzetno ti je upitna i simptomatična sklonost takvom obliku zabave.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:20   |   opcije


Živjela teledemokracija!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:21   |   opcije


Isto tako, tebe Meija nije zanimalo proteklih dvije godine tko prijavljuje sve zapise redom, obzirom ti znaš o kome se radi, te što je svrha tih prijava (stvaranje blokade adminskog sustava koliko god on jadan bio)....a kad ti čovjek kaže kakva si gnjusna osoba, onda ga ti prijavljuješ mupu.

Da smo svi takvi, onda bi mup RH bio žrtva naše objesti i pakosti, a mi ostali srećom imamo poštovanja prema mupu i prema ljudima, za razliku od tebe takve kakva si.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:23   |   opcije


Tako da ovaj jadnik koji ti je pritekao u pomoć ne znam zašto izaziva, a znamo da Mato na njega "ne obraća pažnju" što imam i napismeno.

Tako da svaki komentar koji je uvredljiv i primtivan od strane tog Reksija ja kopiram i imam prilično frapantnu komplaciju koju Mato "ne kuži", ali ja niti ne očekujem da takve spodobe išta skuže ako im se da "mogućnost", jer takvi pozitivne "mogućnosti" ne koriste za razliku od redovitog korištenja negativnih "mogućnosti" što je isto simptomatično, a ide u korist nakradnom obliku zabave koji je ovdje lokalni folklor uz podršku admina i odgovorne osobe.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:26   |   opcije


Kak si sexy!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:32   |   opcije


Gili,gili!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:32   |   opcije


Cmoooak!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:32   |   opcije


Znam, zato i služam Halida kad mi je ćeif.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:32   |   opcije


Pusaaa,srćekooo!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:33   |   opcije


Frk...frk...

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:33   |   opcije


Vodim te na večeru uz svijeČe!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:35   |   opcije


I sad kad ja sve ovo što ti Meija radiš, a ne vidiš da je glupo, povežem s tvojom društvenom ambicijom i angažmanom, onda ti mogu reći da ja gluplju osobu od tebe nisam upoznala nikada u životu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:35   |   opcije


"VeĆeru" je u originalu s tvog nika MAKIWARA.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:37   |   opcije


Kako me uzbuđujeeeeš!

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:37   |   opcije


Znam, zato me i pratiš po blogu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:38   |   opcije


Uzet ćemo sobu gdje ima federa,
nebu samo Cucla uživala.

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:38   |   opcije


Nećemo stati dok neće svi popucati!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:39   |   opcije


Probaj kod Meije.
Sa mnom je ta mogućnost postoji jedino u tvojoj mašti.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:40   |   opcije


A gdje to ima federa?

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:40   |   opcije


Rekla sam ti 100x da nisam lezba.
Džaba ti trud.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:41   |   opcije


A valjda u "antunoviću."

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:41   |   opcije


Ajme, Meija :D
Auuu, kolegice, jel to tebe prehitilo sad :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:42   |   opcije


A tak su mu skupe sobe,uzeti mi vlastiti feder bi mi bilo bolje
pa negdje u šumici.Valjda će joj jedan feder dostajati?

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:43   |   opcije


Na tvom mjestu bih napisala lijepu poruku Kluniju i nazvala Matu neka se i on ispriča Kluniju zbog nasilja kojem je bio Kluni izložen zbog Matinog neadministriranja.

To bi bilo više nego korektno i ljudski.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:43   |   opcije


Samo da nije hrđav i pod guzom joj pukne
jer ju to jako uzbuđuje.

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 13:44   |   opcije


KitaReks moraš bolje pratiti situaciju, feder je puknuo pod Veginim dupetom.
Meija, mislim da si blijeda kopija Vege, znatno gluplja i više srljaš.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:45   |   opcije


Sad se možeš ljutiti koliko god želiš, ali "mlijeko je već proliveno", pa ne možeš niti vratiti unazad situaciju u kojoj si iskompromitirala i sebe, i matu, i admina, a bome i famu o "bloškoj dinamici" jer se jednostavno ne možeš kontrolirati, dugo ovo traje za tebe, jedno 10ak godina, i postupno si odsklizala u ovo što si danas- pakosna guska bez truna savijesti i odgovornosti za čovjeka do sebe, tko god on bio.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:48   |   opcije


Bit će da vas je više ča federe volite.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:49   |   opcije


Samo Vega nije bila u Antunoviću već doma,
koliko je poznato.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:50   |   opcije


Meija zlato, nisam ni ja bila u antunoviću ako te to mori....

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:52   |   opcije


Oj Vega,oj Vegice,
kako su životinjice.
je l Duška noću hrče
a mačka samo mijauče?

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:53   |   opcije


Kako li je papigica,
da li širi svoja krilca?
Je l još uvijek ona krešti,
perje po krletki leti?

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:55   |   opcije


Ja ovako mogu bezgranično dugo, osobito kada mi je sugovornik tako mentalno "šupljikav" kao ti.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:55   |   opcije


Hvala,hvala,opet si me uzbudila,cmooak!

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 13:56   |   opcije


Bome bi i mene svašta uzbuđivalo da čamim na iskrici 12-ak godina kao ti.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:58   |   opcije


A krajem druge dekade, možda čak i Meija.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 13:59   |   opcije


Reksi ti prešao sad malo na nik moon5, ajd dobro :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:01   |   opcije


A ovo ti je kad ti podršku za nasilje daje "spontano" nik s kojim odlično surađuješ kao da ti je vlastiti, Meijić....

Čitatelju suze cure same od ganuća zbog iskazane "sućuti" na temu "onaj osjećaj kad nemaš drugog izbora"....ahhh, kako to ide tako teška srca, ali prijavljivati mupu se jednostavno mora :D

Ma, bravo.

https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=12921&log=512885

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:08   |   opcije


A što se mora nije teško....

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:08   |   opcije


Ah kako li te osjećam,kolaš mi venama!

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:12   |   opcije


Pažljivijom analiziom tog teksta iz linka da se svašta isčitati, a nije ti u korist nikako.
A da je glupo to sve što radiš je, jer nisi nikada pomislila da tebe netko može upravo zbog takvog ponašanja i uz toliko materijala pedagoški nagaziti, pa si mislim nisi ti kriva što si u takovm stanju.

Analizirat ću ti tekst kad budem imala vremena, s vremenskom provjerom koliko treba vremena za napisati takav tekst s Pameline strane , nakon čitanja tvog zapisa Meija tog istog dana.

I pogađam, a dobro pogađam, da taj tekst nije moguće napisati u tom vremenu, već je ranije pripremljen, isto kao i u slučaju kada je po pojavi mrs no, pamela lansirala isto tako ranije pripremljeni tekst kao reakciju...amater si jebemu, a igraš se takve igre, pa ispadneš ne samo izuzetno pakosna i podla, već i prilično tanka u glavi.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:15   |   opcije


Imam madrac od čeličnih federa,
dojdi mala na njega pod svijećama!

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:15   |   opcije


Nisam lezba.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:16   |   opcije


A jesi,jesi.....

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:17   |   opcije


Ali meni je sve jedno,
dojdi mala,daj mi svoje tijelo.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:18   |   opcije


Jesi pročitao zapis iz linka kako se dekla izasrala!?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:19   |   opcije


Detaljno ću ti ga ispitati,
dijagnozu lipu ću ti dati.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:20   |   opcije


Opis situacije iz linka:
Meiji ko fol suze cure što mora prijaviti Klunija, a Pamela joj govori da zna da je teško i bez obzira što je dobra s oboje ;)), da se to jednostavno mora, ahhhh :)

Bo-le-sno.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:21   |   opcije


Ne zanimaju me textovi suicidalnih osoba.
To je za stručne ustanove koje se takvima
bave.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:22   |   opcije


I Hitleru su suze išle na oči ali je jednostavno morao.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:22   |   opcije


Nekima zasuze oči i na WC-u.

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:23   |   opcije


I Meija isto tako plače kad prijavljuje mupu, ali Pamela joj je tu podrška nek Meija ostane čvrsta, jer se to jednostavno mora...:))) ahhh, da ahhhh. Slatke su.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:24   |   opcije


Zato mala,na mojem je bolje,
bit ćeš uvijek sa njim dobre volje.

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:24   |   opcije


Ufff a sto reci

Autor: Gospar_D   |   05.02.2016. u 14:25   |   opcije


Baš me ganulo to Pamelino teška srca "Meija moraš, jer nema drugog izbora "

Koje su to, ne znam kako se to zove, aha, kaljašture priglupe.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:25   |   opcije


Nema MUP pametnija posla?

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:25   |   opcije


Nego se mojom kitom baviti?

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:26   |   opcije


Ufff a sto reci

Autor: Gospar_D   |   05.02.2016. u 14:26   |   opcije


..ne bi Meija to nikad, ali Pamela joj objasnila da se to mora...:D

Bravissimo.
"Respect" za aktivnu glupost "damama".

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:26   |   opcije


- Moraš Meija, pa moraš, uzalud suze roniš :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:28   |   opcije


Osoba koja nekoliko puta ustraje u samoubojstvu
i nije ga u stanju dovršiti,očito ima manjak inteligencije
ako u tome ne uspije.Više bih rekao da se radi o skretanju
pažnje na sebe a da za uzvrat okolini ništa ne daje.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:29   |   opcije


Jel pati tajči jako, ili dobro dura što ti misliš?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:30   |   opcije


Ja bih se u vezi s osobom koja je u stanju tako "nepristrano" pružati podršku za prijavu koja se "mora", teška srca ali se mora, samo kratko osvrnula svevremenskim citatom iz alana forda:
Ne vjeruj ženi koja laže.

I time sam obuhvatila takve plitke, a izuzetno aktivne ženturače.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:32   |   opcije


Gledao sam nedavno film o nekoj spisateljici
koja nije mogla ništa napisati ako ne pati.
Njezin izdavač je to nazvao "hranjenje patnjom."
Takve osobe ne mogu živjeti bez patnje pa makar
ju izmislili kako bi u drugima suosjećanje probudili.

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:33   |   opcije


Ne pati takva,već glumi patnju
koja joj je hrana pa okolinu na
takav način zajebava i manipulira.

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:34   |   opcije


Nisi gledao film nego najavu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:35   |   opcije


Ali kako su se stisle kao dvije ptičice i drže se za ručice, meiji curi suza što "mora" prijaviti klunija, a pamela u bodri i kaže parafrazirano:

I meni se Meija plače, ali to se mora, znam da ti ne bi jer si dobra, ali to se jednostavno mora.


:D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:36   |   opcije


A ja patim za angelom slatkim,
kako bih mu rado da ga stavim.

Autor: Rexsus   |   05.02.2016. u 14:36   |   opcije


A mato na zvrc banira.
To te ja pitam :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:37   |   opcije


Pa gleda san cili film,
možda nemaš kabelsku?

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:38   |   opcije


Imam, zato ti i velim da si pogledao najavu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:39   |   opcije


..kao dva uplakana četnika....teško klat, ali se mora.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:40   |   opcije


Jel to njima inače prolazi ili samo kod Mate?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:40   |   opcije


Fakat si nedokazana
pa neću ti prepričavati film.
Kad velim da sam ga gleda,
onda san ga gleda.

I idem,imam sexy posla!

Autor: KitaRex   |   05.02.2016. u 14:42   |   opcije


Nisi, nego si gledao najavu.
Što bi ti meni prepričavao išta takav lažljiv.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:42   |   opcije


Ideš čekati pred Antunovićem da ti se netko smiluje?

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:43   |   opcije


Jebateled, uspoređivati žene sa dva četnika koja kolju.
Fakat...
Kako veli cyb, direktna i iskrena, divna osobina.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 14:44   |   opcije


Da, uglavnom baš mi se svidjelo kako je ta cijela priča s prijavom mupu izvedena, ono kroz suze, ali Pamela je rekla, inače to Meija nikad ne bi :D

Srce malo. :)))

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:44   |   opcije


Da, dva uplakana četnika, kao oni cigani što plaču na slikama, ali četnici.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:44   |   opcije


Da li tebi djeluju dva uplakana četnika uvjerljivo jer oni ne bi nikad, ali klat se mora!?
Eto vidiš, tako meni ne djeluje uvjerljivo niti ovo s Meijom i Pamelinom podrškom, a vidim da čim se ti javljaš, kao i za to tko je drukao Matine nikove, da je to to.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:46   |   opcije


Hahahahaha :)))
Imam ja dosadnu i napornu kolegicu kao ti.
Napornaaaa za popizdit oko svake sitnice.
Takvima se obično popusti, uz odmahivanje rukom jer su dosadni ko stjenice.
Valjda na to ovdje računaš.
A samo mi bilo ružno pročitati kako jedna žena, majka, karakterizira druge žene, kao četnike koljače.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 14:52   |   opcije


Ali, ne daj se smetati.
Samo primjetih.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 14:54   |   opcije


Ali ti je lijepo sakatit životinje i tu je priči kraj.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:55   |   opcije


Ti selektivno primjećuješ pa se to ne računa, a ti uzmi pa si otipkaj zapis od Pamele, pa vidi da li je to mogla otipkati u vremenu od objave i čitanja Meijnog zapisa, pa je tim više to ganuće oko "moranja" jednako uvjerljivo kao da mi dva sirota četnika plaču kako je teško klat, ali se međusobno bodre da se to mora, pa eto teška srce zakolju čovjeka.

Tako je i Meija teška srca prijavila klunija mupu uz prethodnu najavu na blogu :D

Slatko i dirljivo uistinu :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:57   |   opcije


A to znači da je pamelin zapis bio unaprijed pripremljen.
Pa si ti misli.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:58   |   opcije


Isti slučaj je bio reakcija pamele na mrs no.
I taj je zapis bio pripremljen unaprijed.
Bo-le-sne tuke.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 14:59   |   opcije


Jok, ja ti računam da će Mato sazorit, pa počet adminstrirati.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 15:00   |   opcije


A od Meije ništa.
Ona je i onako samu sebe zamračila, sirota više ne zna ni sama što je sve izlagala i kome, a prijavom mupu se umočila jako, a bome i matu i admina isto.

Sad sastavlja tekst za vikend, jer mene vikendom nema.
Sva je luda :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 15:01   |   opcije


Nemam ja vremena za igrice u životu ko ti.
Analizirati stare zapise?
Računati koliko vremena da se nešto napiše?
Rekoh ti ja, ne zanimaju mene te tvoje križaljke.
Pročitam danas, komentiram danas.
Ko tvoje četnike koljače.
A ti čeprkaj i utvrđuj relacije,odnose...
Bla bla bla...
Ali da si zanimljiva, jesi ,za popizdit !
Osebujna bloška pojava.

Autor: ovca_ko_ovca   |   05.02.2016. u 15:02   |   opcije


hjoj...

sam blog zna da smo probali to urazumit svim postojećim načinima.
i nije išlo.

Autor: styx   |   05.02.2016. u 15:14   |   opcije


za sad, najbolji je bio "da, da, sve je točno tak".

Autor: styx   |   05.02.2016. u 15:15   |   opcije


a jbg.
:D

Autor: styx   |   05.02.2016. u 15:16   |   opcije


Tocno je tako, ako ne i gore cim si se ti pridigla Stikili reagirati.
Ok.
Od ponedjeljka mogu pocet pisati svoje "neutemeljene" prijave, ukoliko Mato ne poravna, a on i meija se na prikladan nacin ne ispricaju Kluniju.
Vremena imam, a i tajming je povoljan.

Ugodan vam vikend.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 15:36   |   opcije


(Tocno je tak)

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 15:39   |   opcije


ja bih išla van u šetnju:)
fak.

Autor: styx   |   05.02.2016. u 16:28   |   opcije


https://m.youtube.com/watch?v=2cxN625G4c4

Bas si malo redim kucu i mislim si...djeca mi velika, otvorio mi se prostor tj data mi je "mogucnost" zapitati se ne sto moja Domovina moze uciniti za mene, vec sto ja mogu kao mali covjek uciniti za svoju Domovinu(?)...pa si mislim zasto ja ne bih "lustrirala" iskricu dzabe i samo vlastitim angazmanom!?

Ja mislim da bi to bilo vise nego posteno i lijep dar Domovini od mene malog covjeka.

Meni to zvuci super. Ne znam kako vama, ali slutim...a raditi decupaze mi se ne da, nego bi sad bas ovo

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 16:46   |   opcije


e, a da proširiš horizonte?
ono, mali odmorčić s iskrice?

nije to jedini životni projekt, moš recimo, napravit reformu školstva.
ona ideja s udžbenicima po par godina ti bila dobra.
i recimo, sad prioneš, i radiš na tom ustrajno godinu, dvije.
nema iskrica, nema urote, niš.
pošten poso.

a raja tu malo odmori za to vrijeme.
a?

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:04   |   opcije


Ako je raja raji pisala prijavu mupu a raja pomagala ja mislim da treba ovako kako sam ja rekla.
Mato nek zove klinija i nek mu se ispricava 15 minuta, a meija nek se javno isprica kluniju o nek bude uvjerljivo mize ju pamela drzat za ruku i brist suz malo meiji malo sebi..tako.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:31   |   opcije


Sve su mije ideje dobre, a ova s"lustracijom" me zanima sada.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:32   |   opcije


uhh.. aj nek joj netko okrene ploču do idućeg tjedna, ovo zapelo na repeatu i ne mrda:)

paske, netko ti uvalio žvaku u gramofon.

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:34   |   opcije


Nema odmora, Meija je zasrala i sefa i stanicu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:35   |   opcije


Joj, stiki, jadu.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:36   |   opcije


:)

je, je. i ja tebe volim... :D

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:36   |   opcije


treba Mati sve skresati direkno u brk

Autor: krelec   |   05.02.2016. u 17:36   |   opcije


hm, što ako Mato nema brk?

Autor: krelec   |   05.02.2016. u 17:37   |   opcije


(Jadu jadni)
Odo na vikend.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:37   |   opcije


jebemu, ja bih samo da to ona malo premota... ne mora stat skroz.
al zapelo baš gadno sad. a pjesma ono, za popunit album malo:))

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:37   |   opcije


ode ona, a nije rekla šta sam kriva.
bome i ona pristarila:)

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:38   |   opcije


otišlaaa siii, šta sam kriva rekla nisiiiiii....

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:40   |   opcije


jebiga ode kad je najnapetije. Sad nek si ja mislim što je sa Matom. Hoće li se kluni ispričati meiji? pitanja se roje. Što li će biti, ili moramo čekati ponedjeljak?

Autor: krelec   |   05.02.2016. u 17:41   |   opcije


pa da. ostalo na nevjerojatnom clifhangeru za iščekivat:)

malo me podsjeća na onu neku indijsku sapunicu koja je pred par godina išla na tv, na vrhuncu radnje pol sata su napeto liku zumirali oko kako trepće:D

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:43   |   opcije


moram ić smislit kako se istuširat s nogom u zraku.
ili da jednostavno ostavim ovak par tjedana... :D

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:45   |   opcije


Ti si kriva jer ti se "spontano" javio admin pokajnik...pa od tuda na ovamo.
Ispricavat se kluniju do ponedjeljka, jer od ponedjeljka ide nova metoda i bit ce super idejno rijesena imo mato brkove, ne im'o...

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:49   |   opcije


Nek te frend prebrise truleksom :D

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 17:50   |   opcije


e, tako.

sad možeš na vikend. dobar provod:)

Autor: styx   |   05.02.2016. u 17:52   |   opcije


Ajd fala i ti se isto lijepo provedi.

Autor: pasemi   |   05.02.2016. u 18:16   |   opcije


Dodaj komentar