Nepovjerenje / ljubomora

Imali razlike između nepovjerenja i ljubomre,kad su u pitnju ljubavni parovi?
Jel to dvoje isto,ako nije u čemu je razlika?

02.08.2016. u 13:13   |   Dodaj komentar

Pa treba dosta vremena da se razvije povjerenje kod para,
a ljubomora je iznad nekog stupnja patološka, u biti ne
možeš nekoga spriječiti da te prevari, ako je sklon tome..:))

Autor: Skylabb   |   02.08.2016. u 13:28   |   opcije


Nevezano za ovaj blog zapis.
Ne rezumijem osobe koj me nešto pitaju na pvt
i kada nakon 10 minuta pokušam odgovoriti na
pitanje dobijem obavjest da taj nick ne postoji u registru.
Čemu to?

Autor: tape   |   02.08.2016. u 13:30   |   opcije


i ja dobivam takve poruke :)))

Autor: nljubo   |   02.08.2016. u 13:32   |   opcije


Skylabb ukoliko sam dobro razumio to su dva različita pojma
ali nisi napisao ni što je jedn,što drugo ni koja je razlika.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 13:33   |   opcije


nljubo poruke s pitanjem?
Pita me zašto više ne pišem ekavicom.
Ja nikada nisam ni pisao ekavicom.
Ukoliko sam nekad nešto napisao to
je bilo sasvim slučajno.Kad sam napisao
taj odgovor,stiže obavjest da nick ne postoji.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 13:36   |   opcije


Povjerenje u vezi

Zaljubljeni ste se u svog partnera, ali nikako ne možete doći do one točke da mu u potpunosti vjerujete? Iako vam to u početku veze neće predstavljati veliki problem jer se odnos tek formira, a i mali znakovi ljubomore su čak i poželjni, za dugoročnu vezu nema ništa gore od nedostatka povjerenja. Povjerenje je za vezu ključno jer se na njemu temelji intimnost, sigurnost i toplina. Želite li da vaš odnos uspije i da bude zdrav, partneru morate vjerovati.

Da bi izgradili povjerenje trebat će vam vremena i snage. Ono se na jako težak način gradi, a dovoljna je sitnica da ga ponovo poljulja. Ako smatrate da je vrijedno uložiti truda oko izgradnje međusobnog povjerenja, imat ćete vezu iz snova.
Povjerenje koje imamo prema partneru daje nam mogućnost da mu se potpuno otvorimo. Iako ponekad svi imamo svoje male tajne kako bismo partnera na neki način i impresionirali te sakrili svoje sitne nedostatke, povjerenje je nešto što će produbiti odnos. Međusobno upoznavanje bit je sretne i uspješne veze.

Partner mora biti upoznat sa svim vašim licima, kakvi ste kada ste umorni, ljuti, neispavani ili u brizi. Veza neće opstati ako vas partner ne upozna na svim razinama. Vi nećete biti sretni ako ne vidite da vas je partner prihvatio takvu kakvi jeste, sa svim manama i vrlinama i da vas ne želi mijenjati. To će izgraditi iskren odnos i povjerenje...:)))

Povjerenje je ključ uspjeha u svim odnosima, a ponajviše u ljubavnoj vezi. Ako se ne možete opustiti pred partnerom i stalno morate razmišljati što ćete reći i kako ćete se ponašati da bi on bio zadovoljan s vama, s takvom vezom nešto nije u redu.

Ako ne možete jasno i glasno izreći ono što mislite i ako svoja razmišljanja usklađujete s njegovim, preispitajte se koliko povjerenje imate u partnera i znate li vjeruje li on vama. Poradite na povjerenju u vezi jer ćete samo tako biti oboje sretni na duge staze.

Autor: Skylabb   |   02.08.2016. u 13:36   |   opcije


Rješenje za ljubomoru je povjerenje

Ako je vaša ljubomora prešla granice toliko da prijeti vezi, ako ste ljubomorni na svakoga tko se približi vašem partneru kao prijatelj ili suradnik ili ga stalno sumnjičite za prevaru zbog prastarih loših iskustava, razmislite zašto se tako ponašate, savjetuje dr. Phil McGraw, slavni stručnjak za mentalno zdravlje.

Ljubomora je slabo prikrivena potreba za moći i kontrolom, ljubomorni ljudi su obično skloni pretjeranoj kontroli i dominaciji te potpuno neosjetljivi na to kako njihovi postupci utječu na partnera. Zato nemojte isključiti mogućnost da ćete tako dugo testirati svojega voljenog ili voljenu i mrcvariti dragu osobu dok je ne gurnete do točke u kojoj će netko drugi osvojiti njezinu pozornost. Možda ste sličnim ponašanjem potaknuli bivšeg partnera da vas prevari. Radije zamislite kako njegujete vezu te pristupate partneru s dostojanstvom i poštovanjem ne osporavajući njegov integritet te stvarate mir i sklad u vašem odnosu. To je jako važno i znatno može pridonijeti kvaliteti veze. Odaberite da ćete poštovati partnera, dopustiti mu da živi bez stalna pritiska i kontrole kako bi imao pravo na vlastite izbore. To će pridonijeti tome da vaša veza bude čvršća i kvalitetnija.

Povjerenjem u vezu unosite više pozitivne energije, poštovanja i privlačnosti nego kontrolom. Partnera ne možete natjerati da se vrati kući, ali možete učiniti da iskreno želi doći kući, što je mnogo bolji temelj za dobar ljubavno-partnerski odnos. Samopouzdani ljudi nisu ljubomorni jer znaju da nemaju razloga za to. Svaki dan odvojite vremena za stvari zbog kojih se osjećate dobro. Čim osjetite nesigurnost, pokušajte je istjerati iz glave. Vaše će samopouzdanje pomalo rasti i manje ćete sumnjati...:)))

Autor: Skylabb   |   02.08.2016. u 13:37   |   opcije


npr. ja dobijem pitanje da objasnim joj sto je neki lik je napisao u svom profilu...

Autor: nljubo   |   02.08.2016. u 13:41   |   opcije


ljubomora je rezultat nedostatka samopouzdanja

jer samopouzdanom neće past na pamet da će ga partner iznevjeriti

a ljubomora često sama doprinese tome da se to i dogodi

Autor: perce   |   02.08.2016. u 13:50   |   opcije


Hum,ja lično se nebi složio s ovim.
Ukoliko je moja partnerica samouvjerena i zbog te svoje
samouvjerenosti sigurna da je neću prevariti,ja neću niti
voljeti nju niti joj ostati vjeran.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 13:51   |   opcije


samopouzdani ljudi su svima omiljeni

i zbog toga ne postoji razlog koji bi utjecao loše na ljubav

Autor: perce   |   02.08.2016. u 13:54   |   opcije


slabići pak
ne osjećaju se dobro ni sa slabima

Autor: perce   |   02.08.2016. u 13:54   |   opcije


Teza:Vaš/a partner/ica ima ljubavicu/ka,hoćete li biti ljubomorni?
Ili vaš partner/ica ima više povjerenja u prijatelja/icu nego u vas.
Hoćete li tada biti ljubomorni?

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:00   |   opcije


loše postavljene teze ne dokazuju ništa

i inače teze ne dokazuju
već samo nude možebitna objašnjenja

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:02   |   opcije


Ili još gora stvar,vaš partner/ca je imala sex s nekim drugim.
Samo sex,bez ikakvih osjećaja,i dalje voli samo vas.
Hoćete li onda biti ljubomorni?

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:04   |   opcije


Perice teza da sam ja oženjen i imam djecu govori
činjenicu da sam oženjen i imam djecu iako nisam
oženjen i nemam djecu.Zato i je teza,bar ja to tako shvatam.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:11   |   opcije


teza nije činjenica
ona je pretpostavka

shvaćaj tako
jer je tako ispravno

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:13   |   opcije


Da pretpostavka,a ne sumnja.
Dakle polazimo od pretpostavke da sam oženjen.
Znači ja sam oženjen,a ustvarnosti nisam.Opet tezom
dolazimo do činjenice da sam oženjen

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:16   |   opcije


o bože

Autor: PAMELA_007   |   02.08.2016. u 14:18   |   opcije


brkaš činjenice sa pretpostavkama
i ne izlaziš iz tog kruga :)

činjenicu je lako potvrditi materijalnim dokazom
tezu (pretpostavku) je to tek potebno potvrditi da bi postala činjenicom
materijalni dokaz je razlika

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:19   |   opcije


ljubomora je dijete ljubavi ....a onda ti roditelji idu na sve način da to dijete osakate i ubiju ...
neki neće priznat ..ali to je bolest ...

Autor: raky03   |   02.08.2016. u 14:27   |   opcije


Perice u pravu si,ti se držiš jednog,a ja drugog i uzalud raspravljamo.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:29   |   opcije


ništa nije uzalud
ako je dovelo do nove spoznaje

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:30   |   opcije


onda su na iskrici svi jako jako bolesni

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:30   |   opcije


upsss, nisu svi :)
moja pretpostavka samo

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:30   |   opcije


Raky mislim da si malo pobrkao.
Ukoliko je ljubomora dijete ljubavi nije li onda logično
da jete osakaćuje roditelje,a ne obrnuto?

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:32   |   opcije


recimo ovdje nikako nemojte graditi povjerenje, ako su vas cijeli zivot muljali
opet moja pretpostavka

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:32   |   opcije


povjerenje je dijete ljubavi, a ljubomora treca osoba
obicno vrazicak , ne podnosi tudju srecu.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:34   |   opcije


Dobro Perice pretpostavimo da je istina da te žena,koju možda i nemaš
ali pretpostavimo da je istina da je imaš,dakle istina je da te vara,ali i dalje
voli samo tebe.Da li bi bio ljubomoran?

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:35   |   opcije


tape, odgovor je NE

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:39   |   opcije


ako me vara a voli me
znači da me ne poštuje
ljubomora mi tu ne može pomoći
razlaz da

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:39   |   opcije


Ja polazim od toga gdje ima ljubavi ima i ljubomore.
Ljubav bez ljubomore nije ljubav to je ravnodušnost.
Optuživanje bez osnova i kontrolisanje su nedostatak povjerenja.
Bez ljubomre i povjerenja nema ni ljubavi.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:39   |   opcije


ljubomora i povjerenje ne idu zajedno
nikako

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:41   |   opcije


jedno isključuje drugo

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:41   |   opcije


U pravu si Perice,tu ti ljubomora neće pomoći.
Samo to što ti neće pomoći ne znači da nećeš biti ljubomoran.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:41   |   opcije


a ljubav bez ljubomore mogli bi nazvati srećom

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:42   |   opcije


U redu,tvoje mišljenje tvoja istina,moje mišljenje moja istina.
Obojica smo u pravu,bar svaki za sebe.Za nekog trećeg
možda nijedan nismo u pravu.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:46   |   opcije


ovdje sam naučio
da tog trećeg nikad nije potrebno dugo čekati :)

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:48   |   opcije


Osim u iznimkama koje potvrđuje pravilo:)))

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:50   |   opcije


tak da brijem da bu se taj pojavil i prije nego prođe moja popodnevna dremka

Autor: perce   |   02.08.2016. u 14:50   |   opcije


tape..činjenica je da si prepun teza koje postavljaš iz osobne neukosti. Također je činjenica da tvoje 'mišljenje' ne može biti ničija istina, jer 'umišljaj' nije istina....pogotovo kad se prava istina već odavno zna...i postala je neosporiva ČINJENICA.

Autor: PAMELA_007   |   02.08.2016. u 14:50   |   opcije


svasta naucis na iskri, najprije da treba biti jako oprezan kod komentara :))

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:50   |   opcije


kad pomislis da te stotine ljudi proucava pogotovo

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:51   |   opcije


Cyber slobodno komentariši na mom blogu.
Nema zamjerki,svako može reći ono što misli.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:54   |   opcije


Ovo je javno mjesto i kad bi mi smetalo što me
stotine ljudi proučava nebih pisao.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 14:56   |   opcije


Tape, pa i jesam slobodno komentirala, znam da si se fokusirao na perceove odgovore,
a ja sam kroz salu htjela ti poruciti, da ovdje ima puno materijala za prucavanje ljudskog ponasanja.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 14:56   |   opcije


Mene zanima da li te ovo mjesto cini sretnim?

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:04   |   opcije


Evo jos jednog primjera ljubomore.
Cak i u socijalistickim zemljama gdje su djeca u skolama sva jednako obucena tj, imaju iste uniforme, jedu istu hranu,
oimaju iste uvjete, a ipak su ljubomorna?
Gdje i kad se radja ta ljubomora a imaju svi iste predispozicije?

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:08   |   opcije


tape..:)
činjenica, da se ti nisi razveo, nego da si udovac, da si imao relativno uspješan brak, dokazuje da nemaš iskustva s više ljubavnih sastajanja i rastajanja.
Prvo, povjerenje i ljubomora su riječi..svaka za sebe. Ne može se govoriti istovremeno o obje.
Ako ja nisam "ljubomorna" kad moj partner ode s dečkima na pivo, to znači, da imam povjerenja u njega.
Ali, ako ode s bivšom na kavu, mogu biti ljubomorna, jer ne da nemam povjerenja u njega, već, nemam povjerenja u nju.
Ne mislim da je to bolesno stanje, nego samo ne želim dozvoliti sebi, da me partner ili bivša smatraju budalom.
A ako me partrner uistinu voli i cijeni, neće niti mene niti sebe dovesti u takvu situaciju.

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:08   |   opcije


Vrbi, super :)
pa tu zenu ni ne poznas kako ces biti ljubomorna na nju, on se angazira na kraju i odlucuje s kojom ce nesto..
Na kraju ako ste vi u vezi, bivsa nema odgovornost za prevaru, samo tvoj partner, a sad drugi par rukavica je ako je
on slabic. Pa mu i imponira lazna sigurnost , imala sam upoznati osobe koje svrljaju na vise starna, jer ocito misle da i zene tako varaju poput njega.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:13   |   opcije


Da ovo mjesto me čini sretnim jer sam ovde našao tri prijateljice.
S jednom se stalno dopisujem,s druge dvije kad one nađu vremena.
Meni je to dovoljno za sreću.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:15   |   opcije


Ok, tape, kako si dosao do teme o povjerenju i prevari, ako si sretan?

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:19   |   opcije


cib...naravno da ne mogu biti ljubomorna na nju:)
ona me i ne zanima. Zanima me moj partner.
Da pojasnim. Mislim da me partner ne smije uopće dovesti u situaciju da pije kavu s bivšom.
Ili neka to učini (jer će i onako to napraviti) a da ja to neznam.
Moj bivši, ...bio je patološki ljubomoran, ali ja sam svaki dan gledala sliku njegove (pokojne) žene na kojoj se smiješi sa djecom.
Nisam imala ništa protiv nje, a kamoli djece...ali zanimljivo je to, da ja nisam smjela telefonski razgovarati s bivšim ...
Znači, njegova je mrtva, a moj živ...pa on ima veća prava biti ljubomoran?

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:21   |   opcije


Vrbice,sve je to točno što si napisala.
Već sam pisao o jednom primjeru kad je moja
pokojna iskazala ljubomoru.Bilo je to kada
je bila u bolnici,a ja cijeli dan bio kod nje.
Jeo sam u bolnici tri obroka dnevno i to besplatno.
Kada je izlazila iz bolnice serviraka se našalila da joj
moram platiti hranu koju sam pojeo.Rekao sam
joj da ću joj dati dva ljubavna romana,koje sam u to
vreme čitao i pročitao.Serverka rekla da ću joj
to morati platiti u naturi,a moja pokojna ljutito
rekla da će joj ona platiti,a ne ja.Nije odmah svatila
šalu.Imala je u mene povjerenje.Meni je drago
što je pokazala ljubomoru i zbog toga sam je
još više volio.Time mi je pokazala da me voli i da
joj nije sejedno.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:28   |   opcije


Naravno da postoji razlika. Ne moram biti ljubomorna da bih bila nepovjerljiva. Ne znam je l' mogu biti ljubomorna ako vjerujem?
Mordi vjerujem da me ne voli :-))))))))))))))))).
Pa me usput vara :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   02.08.2016. u 15:29   |   opcije


Vrbi, uhh to je patologija
imas pravo komunikacije, ali sa najavom, i pod uvjetom da on nije patoloski ljubomoran
ili zivis sama po svome, pa imas mir :)

Bivsa je uvijek bivsa, nikad opasna, radije zelim znati jesam li ja njemu netko tko ga ispunjava.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:31   |   opcije


tape, društvene norme ponekad zahtijevaju (naročiti u ovakvim situacijama) da se ljudi šale.
Možda se je kuharica malo zaletjela, ali ne vidim u tome ništa tako loše. Netko bi mogao reći da ti je žena bila aždaja(oprosti na izrazu), kad je tako reagirala. No, vjerojatno se niti ona nije snašla.
A to da ti je pokazala da je ljubomorna?
Ti si to tako shvatio, jer ti je tako odgovaralo.
Možda je samo htjela pokazati da ne dozvoljava da je netko podcjenjuje u tom trenutku.

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:33   |   opcije


Kako sam došao do te teme?
Neposredno pre pisanja bloga sam gledao na rtl u "Krv nije voda"
Bila je rječ o ljubavnom paru gdje je on nju stalno sumnjičio da mu
nije vjerna i to ako bi ostala duže na poslu,ako bi je ko pogledao
ako bi s nekim muškarcem popričala.
Po mom mišljenju to nije ni ljubav ni ljubomora.To je nepovjerenje.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:34   |   opcije


to bi i mene zanimalo cibi...:))))
No u konkretnom slučaju, očito je da ga ja nisam ispunjavala, nego slika pokojne žene.

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:35   |   opcije


Ne tape, to je patoloski bolesna osoba i treba je sto prije udaljiti od sebe.
agresivac koji ce joj presuditi jednog dana., ne samo njoj vec i vlastitoj djeci.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:39   |   opcije


Za mene je to ljubomora i to zdrava ljubomra.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:39   |   opcije


Da patološka bolest proistekla iz nepovjerenja,a ne ljubomore.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:41   |   opcije


Kako prepoznati malo ljubomore od patologije, sve mozete danas nac na netu.

Vrbi, zato postoje pitanja i odgovori, ali ako nema volje nece biti ni obostranog povjerenja.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:41   |   opcije


cibi, tako je. Zato je razgovor "dušu" dao
No, rijetko tko može parirati ženi u razgovoru i podnošenju činjenica, zato ga muškarci svesrdno izbjegavaju.

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:46   |   opcije


Tape, nepovjerenje koje osoba manifestira je isto patologija.
Kod nepovjerenja ne nastavljas vezu , vec ju raskidas.

A nekadasnji odgoj malih sredina zna biti okrutan prema zeni, ja radije ne bih o folkloru.
Folklor koji je ovdje prisutan , sad mi jasno zasto si naglasio da smijem komentirati kod tebe tape :))

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:46   |   opcije


čim žena kaže:moramo razgovarati...
muškarac daje petama vjetra

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:47   |   opcije


a protiv "folklora" ne možeš ništa.
Tako je, kako je.
Možda nove generacije.....

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:48   |   opcije


Vrbi, lijepo zatvoris vrata i citas prohujalo s vihorom :)

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:49   |   opcije


Vrbice zavisi kojim tonom to kaže:))))
Ako ljutitim ja onda ćutim,ako to kaže mirnim tonom
rado razgovaram.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:50   |   opcije


cibi, pročitala...:)))
neda mi se više...

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:51   |   opcije


heh tape,
ljestvica tonaliteta ide od DO..do DO
biraj..:)

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 15:52   |   opcije


Biram miran ton uz međusobno uvažavanje:)))

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:53   |   opcije


Na visok ton ćutim ma što ona rekla.
Idem sada,a vas dvije slobodno nastavite sa svojim razgovorom.
Pozdrav :))

Autor: tape   |   02.08.2016. u 15:55   |   opcije


Tape sad si ja zamisljam taj ozbiljan razgovor kao kod zubara :)

On na stolcu i gleda gdje ce smugnuti, ako je mirna tek se tad ustrtari, ako vice ili je ljuta zbrise van.
Pa ne razgovaraju danima.
Ili se odjednom osjete sputanima pa brzo u necije narucje.

Vice jer mozda se ponavlja njena prica godnama, a on ne reagira,
Kazem ja odgoj od kuce. Folklor.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:56   |   opcije


iss, evo ga sad, uvrijedile smo ga :/

Tepe, oprosti, to su samo primjeri, nista osobno.

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 15:59   |   opcije


nismo ga uvrijedile....to kod tapea je samo "folklor"

Autor: vrbica   |   02.08.2016. u 16:02   |   opcije


Sretan je on tamo :))

Autor: cyberlady   |   02.08.2016. u 16:14   |   opcije


Ne niste me naljutile.Išao sam u svoj dnevni boravak (ulični šah).
Morao sam iskoristiti lijepo vreme,sad sam se vratio.

Autor: tape   |   02.08.2016. u 20:28   |   opcije


Iako se ljubomora više veže za žene ja tvrdim da su muškarci u vezama ljubomorniji ... i iz tog nedostatka samopouzdanja moraju u vezama i dalje, ma kako volili osobu s kojom jesu, jačati svoje samopouzdanje dokazivanjem da su muškarci i zbog toga dolaze u situacije da sjede istovremeno na dvije-tristolice... a zašto je to zbogtoga...jer...razmišljaju krivom glavom ... da...i zato je danas uopće teško izgraditi povjerenje

Autor: Alex4495   |   03.08.2016. u 5:09   |   opcije


Dodaj komentar