oprost je egoističan čin, pasivno-agresivan

...ovo je samo teorija...možda jedan oblik viđenja stvarnosti..

pritom ne mislim na sitne oprostiće...koji sami po sebi nastanu realnijim uvidom u situaciju.
Mislim na one, uzrokovane teškim..traumatičnim iskustvima.

Sudeći po sebi..i isključivo po sebi, svjesna sam razlike između življenja u agoniji i miržnji...i življenja s kristalno jasnim sjećanjem, koje je za posljedicu imalo traumu. Uzrokovanu ponašanjem druge osobe.

Kada mi kažu : oprosti, bit će ti lakše....ili oslobodi se, oprosti...budi veća od....bla...ja to doživim kao šamar, kao dodatnu uvredu mojoj boli i sjećanju na traumu, koju nisam tražila.
Prestala sam i objašnjavati da ne živim zgrčena u kutu sobe grizeći nokte od muke, jada i mržnje...i da se moj život sasvim uredno odvija i bez konstantnog sjećanja na traumu....ali sjećanje postoji.
I ono..u svojoj naravi, ima sve logične, pravne, emotivne i ljudske razloge za osudu. I takvo što treba uvijek osuđivati i osuditi. Jer je to pravedno. Jer je to ravnoteža.

Zanemariti pravdu i banalizirati vlastitu..pa i tuđu traumu, oprostom...je u najmanju ruku - bahato. Jednako nasilno i agresivno..kao i sam čin one osobe, koja je svojim ponašanjem prouzročila nečiju traumu. A kada bi oprost bio potenciran 'nadjačavanjem' ..ono..'bolja sam osoba od tebe..pa ti opraštam'...to bi značilo da se natječete. Sa svojim zlostavljačem...tko je veći agresivac. Vi..u ovom slučaju, natječete se u 'igri' koju niste ni započeli..i koja vam je silom nametnuta...i trčite za pobjedom.

Ne želim pobjeđivati u nečemu što nikako ne može biti moja igra.
Ograđujem se od zlostavljačkog ponašanja nad drugima...jer ne igram tako. I ne natječem se u tome.

Ni u jednom trenu...ne ispuštam iz vida točnost definiranja onog što se dogodilo.
A ako sam u tome sudjelovala kao žrtva, onda ne mogu i ne trebam preuzimati nikakvu odgovornost za to. Pa tako ni oprostom.
Oprost u tom slučaju znači - prihvaćam tvoju igru, toleriram je i svo zlo koje sam zbog toga proživjela ( i preživjela) zanemarujem, marginaliziram....jer, nisam sebi važna karakterno..već egoistično - da ispadnem pobjednik.

- Na blagdan Velike Gospe, u Kloštar Ivaniću...šogoru moje prijateljice, krvnik je prerezao vrat. Eeej...nožem mu je prerezao vrat i usmrtio ga.
Za vrijeme ukopa, svećenik je pozvao na molitvu da roditeljima Bog da snage da oproste.

Da ga jbš....meni to izgleda kao dodatna dehumanizacija žrtve.
Kakav oprost?

I doći će trenutak življenja u miru s tim, bez agonije, boli i mržnje....ali zaborav nikad. A sve dok nema zaborava, sama logika čina ne dozvoljava ni oprost.

20.08.2016. u 17:29   |   Dodaj komentar

ne znam , nisam bio valjda u poziciji da bih morao nešto tako praštati ...

sad se smijem nekim stvarima koje su mi se dešavale kroz život ..ali niti jedna nije tako traumatična ...

dobar ti dan .....

Autor: RI41   |   20.08.2016. u 17:44   |   opcije


Ola riki...i tebi dobar dan :)) Sretan si čovjek ako te u životu mimoišlo takvo sranje. .... :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 17:46   |   opcije


subotom radim na 'održavanju' mentalnih aktivnosti pa se bavim retro i introspekcijama :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 17:47   |   opcije


Sad pokušavam (na netu) dešifrirati prošlogodišnji EEG (u vrijeme jedne velike traume)...:)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 17:49   |   opcije


krhka smo mi bića...

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 17:50   |   opcije


:)

i bez događaja (primjera) kojeg si navela, znam o čem pričaš :)

i dajem ti za pravo.

i ja tako razmišljam .

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 17:54   |   opcije


:))

ostavi se dešifriranja EEG-a..:))

jednostavno pročitaj nalaz elektroencefalografije od prošle godine :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 17:55   |   opcije


Ola ane...znam da znaš, hvala ti :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 17:57   |   opcije


ko te tjera da se EEEGišeš.. kad si nervozna ..znaš da ti to ne izgleda zdravo ..:)

ne znam da li ti je trauma kad te otac preko veze spraši u Štip u JNA a završio si pomorsku i svi tvoji su u mornarici ..
onda sam bio ljut ..sad se smijem ....

Autor: RI41   |   20.08.2016. u 17:58   |   opcije


:*

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 17:58   |   opcije


Baš gledam..nema nalaza, osim rečenice....nakon koje je zatražen MR. Mr pak uredan...al pisalo je : ubrzana cerebralna aktivnost, niskovoltažan. Sad vidim na netu da ta niska voltaža upućuje na 'pizdarius' sindrom..eheheh

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 17:59   |   opcije


Riki...vjerujem da je bilo traumatično. Sad se smiješ i to je ok. Valjda. Ako ti je tako prirodno došlo :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:01   |   opcije


ostavi specijalizaciju na miru :)))

EEG je bio u biti uredan za stanje u kojem si bila

MR je zatražen da bi se isključla ev. pogreška..iskontrolirala prokrvljenost i tak...

:)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:02   |   opcije


Ma u pravu si. Radim to iz znatiželje....sve 5. Imala sam teških problema s glavoboljama...zato je rađen MR. :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:05   |   opcije


Nego koka..jel' plava strijela gotova? :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:05   |   opcije


oprost? nema odgovora odnosno ovisi o svakoj pojedinoj situaciji, materijalno ili ljudski gubitak, tuga ili bijes.. ono što se pod oprost gura je možda OK, kad se osoba pomiri s gubitkom, da ju ne izjeda stalno. Tad nije stvar oprosta nekome, nego sami sebi kažemo 'idemo dalje', jer što je alternativa (kad gubitak nje materijalan da bi se nadoknadio)..
tak da nisam 'vjernik u oprost', no ponekad je to potrebno, nama.

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:06   |   opcije


jbg u taj razgovor o MR, EEG , EGG, RTG.....ne mogu se uključiti, meritorno , mogu samo zezati ...

Autor: RI41   |   20.08.2016. u 18:07   |   opcije


Tak i ja mislim (kao haš)

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:07   |   opcije


plava strijela zbotoksirana..još cirkulaciju, zglobove i tetive riješit..i to bu to :)

balavac ga danas ganja..

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:08   |   opcije


pa da hush...tu se možda misli na taj oprost od agonije..i muke. Al' opet..ja to ne bih nazvala oprost...već proces oporvka :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:08   |   opcije


Iako su mi sulude one US emisije gdje roditelji pred telkom oprastaju ubojicama djece i sl.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:08   |   opcije


oujeeee ane! Super!! :)))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:09   |   opcije


božo...i meni je to suludo....mada, razmišljam, mogla bih oprostiti, s vremenom...onome tko je SLUČAJNO napravio pizdariju nekome. Znači ne nemarom, namjerno...bla...nego fakat..fakat slučajno.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:10   |   opcije


A na egoizam imamo pravo. Pogotovo ako je ljekovit.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:10   |   opcije


iss opet taj 'fakat'..za popizdit..:)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:11   |   opcije


Slučajno je slučajno. Jbg. Shit happens.
O tome ne treba ni mozgati previse. Nesretan slučaj.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:11   |   opcije


egoizam i ima svrhu ljekovitosti po nas...no superego mi ne dozvoljava samoobmanu.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:12   |   opcije


hmm glavati isto misle (kako već ide poslovica..) :)
no, što eegeom, imam i ja par sumnjivih šiljaka, nešt me probada odozgo pa u stranu.. 'lastane' (anerak) jesam li normalan? Jel me sustiže Creutzfeldt-Jakobova goveđa šnicla?

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:12   |   opcije


recimo..prometna stradanja....jbg, dogodi se. Al ak je krivac bil pijan..ili bahati vozač..e jbg, ne opraštam.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:13   |   opcije


U slučaju..kajaznam..namjerne velike štete.. Hm.
Postoji granica do koje bih mogla izbrisati a preko nje bih egoistično vratila štetom.
Ljekovit egoizam.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:13   |   opcije


hahah hush.....šiljci su zajebati ..kako bi rekao krelec.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:14   |   opcije


da pamić, to je (dio) procesa oporavka.. odnosno unutarnjeg mira.. (a sad već FAKAT brijem ko harikrišna) :)))

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:14   |   opcije


pa to je...egoizam u ovom slučaju..je kajaznam..osveta. Revanš...ali to fakat znači da igraš tu igru.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:14   |   opcije


mogla bih nabrojit kaj kome ne opraštam i nikad neću, jer ne mogu sama sebi nanositi zlo.

tak me barem ništ ne izjeda.

ne mrzim ih, ali ih ni ne volim

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:15   |   opcije


sebe volim.

i upravo zato ne opraštam

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:15   |   opcije


hush...'fakat' si u zadnje vrijeme harekrišnast...čitala sam s kojim strpljenjem objašnjavaš onom tapeu logičnost alimentacija :)) Divim se...tom trudu. Ja nikad nemam volje truditi se oko ...sporih. :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:16   |   opcije


haš..kak si ju spravil ?

(goveđu šniclu)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:17   |   opcije


e anči..baš to. Vrlo jezgrovito sročeno! :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:17   |   opcije


pa i osveta je OK, ekvivalencija na najosnovnijoj razini. (to je zapravo početak svega, odnosa među ljudima, uzrok-posljedice i zapravo osnova zakona).. razlika je samo u 'pravilima' odnosno ne otkidati glave u efektu, nego racionalno-razumno, s mjerom.. (gluparije, jer osoba je uvijek subjektivna, emotivna.. ali to radi sud).
Zapravo ja (osoba) nikad ne mogu oprostiti, meni važne stvari, netko drugi (u moje ime) to napravi onak, lako, potezom pera... zavaravamo se, a što drugo preostaje...

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:19   |   opcije


Hm. Vjerujem da je nekom spoznaja da je pijan/smotan/trijezan ili bilo kaj ubio nekog dovoljna.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:20   |   opcije


-sirovu .. krvavu, ko tatarski, tjedna dana jahanja :)) ali me tješi da (što je to virus?) preživljava i spaljivanje tak da ni zapečenija šnicla nije odgovor.

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:21   |   opcije


ne osvećujem se

ne znam to smisliti :)..loša mašta, štaš..:)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:22   |   opcije


pam, .. (trud oko sporih) meni je to prirodno :) take one to know one :))
a alternativa, ne brbljati? Zato sam 'strpljiv', osim kad tebe treba uvjeriti u suprotno.. :))))

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:22   |   opcije


Zakoni su zato dobri. Nekako preuzmu dio tereta.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:22   |   opcije


ak nisi dodal mozak ili leđnu moždinu, mislim da si bez brige :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:23   |   opcije


potpuno razumno rezimiranje hus, barem meni. ZNAMO da je u takvim nekim situacijama sud (naš) subjektivan...no ako smo dovoljno odgovorni...znamo i da subjektivnost može zavarati. Odluka o osveti...ili oprostu..ili neoprostu....počiva u toj odgovornsoti. kako Ane kaže....prvenstveno prema sebi. Iz poštovanja prema svom biću :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:24   |   opcije


božo, dobro si rekla, DIO tereta :)

i onaj ostali, nepreuzeti , meni je dovoljan za ne opraštanje

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:24   |   opcije


Odlična mi je bila jedna majka ubijene djevojke na telki. U drzavi nije bilo smrtne kazne..brijem da bi doživotnog zatvora.
Mislim da je isforsala izmjene.
Amerika ofc. Uglavnom, rekla je da ce ubiti lika ako ikad izadje iz zatvora.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:24   |   opcije


pa za prilog pojeo teleću glavu, s rogovima ... (po onoj popularnoj prići o telećoj glavi) :))) dakle, to me ćapa. OK sad je lakše kad znam :)

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:24   |   opcije


hehhe hush....hoćeš reći da ispizdiš prije vremena kad trebaš mene uvjeriti u nešto? ahahhahaha

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:25   |   opcije


Djevojčice, ne djevojke.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:25   |   opcije


To mi je potpuno fer i razumljivo. Npr.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:26   |   opcije


Božo..slažem se. Zakon (bi trebao) uglavnom namiriti dio pravde. Ne pobjede. Pravde. Pravda donosi zadovoljštinu...a zadovoljština lijek za ozdravljenje :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:26   |   opcije


a kaj nije bila svinjska u pitanju ?

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:27   |   opcije


Kako god bilo, važno je (mislim) prevagnuti takve osjecaje zamjeranja nekom na jednu ili drugu stranu. Da možeš "dalje"

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:28   |   opcije


I svašta nešto su pokrenuli ti jadni ljudi. Način na koji se donosi nekom grozna vijest, npr.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:29   |   opcije


Možeš dalje...ako si preživio. No ..ja znam, da ni na smrtnoj postelji..neke stvari nebum oprostila. Bez obzira na to koliko sam 'dalje' od toga otišla :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:30   |   opcije


božo.. meni je u glavi jedna druga slika, majka-dijete, saobračajka na gornjem gradu prije koje desetljeće... strašno. Majka ne prijeti, ne sveti se (uzalud), samo drži svoje .. dijete. Ja bi ga samo zbog tog pojeo, pa enivej u tom trenu sumnjam da bi bilo što drugo napravio, možda ništa, samo nestao... jer nema takve osvete koja bi to kompenzirala, uopće me tad razlog ne zanima,.. nema tu razuma kad imaš nešto mrtvo u zagrljaju.
Osveta je tad najnevažnija.. čitav svemir je tad nevažan, besmislen.

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:30   |   opcije


Ok je to ako crpis nekakvu pokretacku energiju iz zamjeranja.
Ako ne..najbolje je zaboraviti.
Delete gumb.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:31   |   opcije


da..haš..upraf tak se osjećaš :) nema osvete..samo bol..

ali nema ni oprosta

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:33   |   opcije


Nah..
Ne znam.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:33   |   opcije


hush...da to su afektivna stanja. Recimo..psihologija šoka manifestira se u opcijama - pobjeći, braniti se, uzvratiti, ili paralizirati se/onesvijestiti. Trauma dolazi poslije šoka u slučaju kad se situacija iznad svih tvojih kognitivnih i bihevioralnih mogućnosti - kada shvatiš da nemaš ni jedan izbor, odnosno da bilo koji izbor ne donosi spas. To je trauma.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:33   |   opcije


božo, taj gumb ne postoji

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:34   |   opcije


I iskreno se nadam da necu ni saznati.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:34   |   opcije


Postoji. Samo treba prebaciti fokus.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:34   |   opcije


kad je iznad*

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:35   |   opcije


Mozda je to gore od zamjeranja..ali ja brišem.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:35   |   opcije


prebacivanje fokusa nije delit gumb :)

prebacivanje fokusa je terapija :)

i ja se nadam da nećeš nikad saznati.

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:36   |   opcije


-anerak, ma čudnog okusa, možda čak pileća glava.. malo natečenija :) ali onda nije GSE, jer su kokoši otporne?
morat ću prestat jest glave, bar bez deklaracije (u priobalju, aktualno s mesom ovih dana).. :))

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:36   |   opcije


Ljude npr.
Bokte:. Milijarde ljudi a ja bum se smarala budalama.

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:37   |   opcije


hm..haš..i ja bi ti to preporučila :))

(ne znam kaj se događa u priobalju, a nit s kokošjim glavama..al mogu se informirat (neinformirana jedna ja)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:39   |   opcije


Gibam do starog.
:-*

Autor: bozicnica   |   20.08.2016. u 18:39   |   opcije


mehanizam prebacivanja fokusa je klasični denial....koji znamo kako okine kad-tad. I eto te na početku. Po meni je zdravije jasno znati - e ono nije bilo ok, neoprostivo je. .. S tom ISTINOM puno bolje živiš nego s poricanjem.

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:40   |   opcije


problem racionalnoj osobi kod takve osvete je što ništa ne može vratiti u život.. osim ludila, mahnitosti, katatoničnosti.. --trauma kako god se okrene.
no, ljudi prežive, nastave.. kako? ne znam, ne želim (spo)znati.... bilo bi lijepo da postoji taj delete butonćić.. ako zatreba.

a pam, ma naravno, imam strpljenja.. i spor na kvadrat. Što me podsjeća da mahnem kornjači, još jednom dok je na horizontu (u bijegu) :)))

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:40   |   opcije


:* božo

cmokni i starog u moje ime :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:42   |   opcije


ček...vas dvoje...o kakvim vi glavicama? :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:42   |   opcije


kupusa..

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:43   |   opcije


hahha...kornjača! :)) neoprotivo ha? pobjegla bez riječi:)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:43   |   opcije


mehanizam prebacivanja fokusa je klasični denial

nije uvijek :)

najčešće je terapija..prihvaćanje nepromjenjivosti prošlog i promjenjivosti trenutnog i budućeg :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:43   |   opcije


mislim da su bile na tapeti goveđe, svinjske, kokošje i kupusa :))

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:45   |   opcije


čitala sam o tome..mislim od Millerice. Psihologinja već prek 60 godina. I baš se osvrnula na tu vrstu terapije...i lijepo to objasnila kao nešt kaj dugoročno nije baš baš...al ja to sad nemrem prepričat. Uglavnom, shvatila sam. Imalo mi smisla :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:46   |   opcije


(e mogu se solidarizirati s vama...svojom obezglavljenom ribom danas) ....njammm :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:47   |   opcije


:)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:48   |   opcije


možeš pam, ak nisi glave hitila u smeće ili dala micamaci..trebala si ih konzumirati kao prilog glavnom jelu :))

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:49   |   opcije


pasmas !

komarice me doslovno žderu !

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:50   |   opcije


hjoj...još se nisam ..dovoljno okuražila pojesti ičiju glavu. Ni riblju..ni svinjsku..ni...bla. brrr

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:52   |   opcije


eto kako nas riblje glave dovedu na početak kruga (o glavama).. jer tako je započelo, riblje brašno biljojedu preživaču zbog laktoze-prirasta.. zbog profita.
pa tad i oprost, materijalno (profit) i posljedice da ljudi gube život ili razum.. i kako to sankcionirati ili oprostiti, koja je mjera ili se samo nadamo kao loto 'neće nas'..

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:53   |   opcije


anči...ak imaš eteričnog od lavande...zapali malo u aromalampici...i nema komarica :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:53   |   opcije


:)))

one od papalina, fino hrušću, a od gavunčića su slatke :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:54   |   opcije


ma to je hush..za 'njihovo dobro'...to riblje brašno :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:55   |   opcije


puna mi kuća lavande..i sa stropa visi..

a komarice se uvlače kroz nogavice hlača !

glupače krvoločne

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:55   |   opcije


brr...iss..kak pojest nešt kaj ima oči? I gleda te!?...joooj

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:55   |   opcije


hehehhe ove tvoje su razvile otpornost ha? ...ahaha Ne znam,. češnjak i srebreni križ?? :)) (ili kolac...ne znam sad)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 18:57   |   opcije


odnosno, smrt-tragedija-gubitak pojedinca, ili šteta za cijelo društvo, uništena privreda (privatizacija-politika..) koja nas sve tjera van ili na kontejnere.. društvo je imuno na pojedinca, mada je njemu osobno to najveća tragedija. Dali onu društvenu tragediju gledati blaže? .. objektivno bi trebalo biti još strože. :) pa tak, oprosta nema postoje samo različite presude za ista (ne)djela kao nedosljednost samog društva/suda/normi koje bi formalno moralo biti univerzalno jednako za sve.. opet od slučaja do slučaja. Subjektivno.

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 18:58   |   opcije


haš..još nisi prešel dobnu granicu u kojoj bi se bolest mogla manifestirati..a i ne znaš imaš li genetsku predispoziciju :)

i ne paničari ko boža ! :)))

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 18:58   |   opcije


proziv komarica nema fixa.. (možda zato kaj su ženke..) :)) bez upitnika.

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 19:00   |   opcije


bemu miša! pa moram malo paničarit, onak bezvz... pogotovo kad nije ništ takvog. (da je onda bi tak bilo svejedno) :)

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 19:01   |   opcije


fino razmišljaš hush! prema klasifikaciji...postoje sve te traume, nije da ne postoje. Čak ima i naziv 'svjetska' ili regionalna trauma. Tu ulazi sve ovo nabrojano. ..:) I tak...ponekad djelujemo individualno..a ponekad se dogodi i kolektivno :)) Ponekad - ništa. Ide se dalje....s fokusom na nešt drugo. Ovisno kaj Kardašianke delaju..:PP

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 19:02   |   opcije


je haš..

upraf zato, oprost ne daje zadovoljštinu

( komarice, glave, lavanda, češnjak, svetavoda i druge relikvije su na tapeti :))

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 19:02   |   opcije


pam, pogled u oči s jaganjcem i miris mladog luka, krumpira i peke.. te priviknu na takav 'pogled'

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 19:03   |   opcije


kak si baš njih spuknula ?

:)))

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 19:03   |   opcije


(kod mene neka fešta u kvartu) ..valjda vezano uz olimpijska zlata....:)))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 19:04   |   opcije


nemam pojma....nisam se mogla sjetiti novijih selebritija :))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 19:04   |   opcije


bez krumpira, molim :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 19:04   |   opcije


(ne jedem janjetinu...a mislim da nikad ni ne bum) :)

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 19:05   |   opcije


nije li bilo u pitanju koštano brašno , a ne riblje ...

Autor: RI41   |   20.08.2016. u 19:05   |   opcije


kardišijanke.. :)))
ah, moram žurit (da mi sunce ne pobegne .. ko kornjača) pa nastavim ..

Autor: hush_i   |   20.08.2016. u 19:06   |   opcije


da..koštano brašno je bilo u pitanju, RI :)

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 19:06   |   opcije


pa možda je bilo i ribljih kostiju..ne!? :)))

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 19:07   |   opcije


bilo je pam..u koštano-ribljem brašnu :))

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 19:09   |   opcije


odoh....bilo mi je pučko zadovoljstvo :)) cmok vam...

Autor: PAMELA_007   |   20.08.2016. u 19:09   |   opcije


ribe su zdrave ..hehe
nadam na ribe ..hehe

Autor: RI41   |   20.08.2016. u 19:10   |   opcije


ah ta pučka veselja :)

a nije bilo gvirca ?

Autor: ANERAK   |   20.08.2016. u 19:10   |   opcije


Oprost da, ali ne reći zlikovcu, opraštam ti ili sl. Znači fokus je na tome "neće mene nečiji čin jebati godinama poslije" zato je dobro otpuštati stvari i vrlo zdravo. Super je kad takvi zlikovci vide da ljudi nakon pizdarija žive i nisu u njihovoj vlasti , blokirane strahom traumom, znači suočavanje bi bilo dobro. I kod suočavanja pionašanje kao da je tursko groblje ... ne namjenri ignor, ali onako "nebitan si" stav je najbolji. naravno, najbitnije je spoznati da takvi likovi i jesu nebitni, možda je i njih netko jebao, nije bitno. zato sve te traume PTSP koje konstantno ljudi vrte iste događaje po glavi su SAMOIZLJEČIVE. Je, treba muda i lako je meni tipkati svašta, ali nije to manje točno.
Ja sebe osobno samo u jednoj situaciji/scenariju ne mogu potpisati kako bi se ponašao i to ne želim ni izreći. Lažem, ustvari mogu, to bi bio moj svjesni izbor, iako bi napravio da izgleda "u afektu".

Autor: Spermatozoid   |   20.08.2016. u 21:20   |   opcije


A jeli NEOPROST manje agresivan? Jel čovjek uz NEOPROST sretniji?

Autor: Fatamorgana1   |   20.08.2016. u 22:32   |   opcije


e,tako je meni jedan tip odvalio šamarčinu...i izvinjavao se..
jbga,džabe mu bilo...tj. neke stvari i djela mogu i oprostiti,ali
neke ne...one koje neoprostim,lako prebolim...lakše nego
one koje oprostim...

Autor: bezobraznik   |   20.08.2016. u 23:18   |   opcije


...je, i ja kažem!...sam ne znam kaj na kaj i zakaj...al nek bu na broj!... :))))

Autor: nevr_mor   |   21.08.2016. u 2:12   |   opcije


Dodaj komentar