jedan kratki..kako najučinkovitije kćerci ukazati na ljigavost potencijalnog dečka

dakle,

kad vam kćer dovede doma nekog frenda na čaj, sok ili tak nekaj, i skužite da se njoj isti sviđa malo drugačije, a vi smatrate da nije dovoljno dobar za nju, najučinkovitije je, pri razgovoru, unositi mu se u lice, gledati ga pogledom iz tuđe glave dok odgovara na postavljena skoro isljednička pitanja i svako malo uzdahnuti u stilu filmskih diva iz prošlog stoljeća, te povremeno umetnuti rečenicu: "ah..moja si milica nikad ne bu dečka našla".
kćerci bu neugodno do bola, a dečec bu:
a) zbrisal u vidu magle i nikad se više javil kćerci (ni ona njemu..hjoj..koja katastrofa) ili bu
b) izvalil ko iz topa..stara ti je još uvijek komad za potrošit,..

Riješili ste problem neželjene kombinacije :)

10.09.2016. u 21:32   |   Editirano: 10.09.2016. u 22:04   |   Dodaj komentar

Ak je pravi B
Iz više razloga

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 21:34   |   opcije


ajd da čujemo razloge :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:38   |   opcije


-ako pokazuje afinitet za majku ,vjerojatnoće bit dobar kčeri,jer ona je mlađa verzija.
-ak je izdražal susret i nije pobegel,znaći da ima natruhe muda u njemu
-pa sve u svemu ako mu se mala svidi ,nije nužna da se svidi majci,vjerojatno se želi maloj svidit.
...

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 21:47   |   opcije


ne kužim..kak bi se mogel maloj svidit ak izvali da bi potrošil njenu mamu ?

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:49   |   opcije


Ček ček zbog čega on nije dovoljno dobar za nju?
Nisam razumio jel stvarno ljigav ili je to samo izlika
jer on nije po maminom ukusu.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 21:49   |   opcije


meni se to, recimo, ne bi dopalo..jer je ljigavo i fuj pred menom slinit za 20-ak godina starijom ženom i to još mojom mamom!

(hm..pretpostavila bi da i oni koji to ne izvale, to i pomisle)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:51   |   opcije


recimo, tape, da nije po maminom ukusu :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:52   |   opcije


To ni meni nije jasno,to što kaže djuro.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 21:52   |   opcije


Ček malo ,jedno je reći nešto tipa -mama ti je još komad za potrošit, a sasvim drugo je to reći baš tak.

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 21:53   |   opcije


mama želi zeta inžinjera, a ovaj je samo vozač..npr

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:53   |   opcije


Ja se ne bavim balavurdijom.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 21:54   |   opcije


đuro..pa pisalo je baš tak :))

dakle, dečko bi curi rekao baš tak :))

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:54   |   opcije


sorry tape ,al tebi nikad nije jasno šta ja kažem.
I to je skroz ok

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 21:55   |   opcije


U tom slučaju ih ne treba rastavljati.
Ni mi nismo pitali svoje roditelje dopadaju li im
sa naši partneri,niti bi odustali od njih kad se
njima nebi sviđali.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 21:55   |   opcije


znam reksić tvoje zanimacije :)

stoga, nisi obavezan sudjelovati u razmjeni mišljenja :))

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:56   |   opcije


Niti neću.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 21:57   |   opcije


:)
hvala ti tape na mišljenju :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 21:57   |   opcije


Da sam cura i da moj dečko samo pogleda
moju mamu kao ženu koja mu se fizički sviđa
ja bih ga istog trenutka ostavio.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 21:58   |   opcije


-ako pokazuje afinitet za majku ,vjerojatnoće bit dobar kčeri,jer ona je mlađa verzija.

đuro, ne misliš li da je ovo predrasuda ?

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:00   |   opcije


nije ane ,pa vidiš kaj si napisala
al nema veze
nemoram ni ja bit u pravu
al ak ti se dečec ne sviđa,ne sviđa ti se
.
iako postoji velika mogućnost da te podmladak uopće ne konzultira u vezi ,glede ,..tvojeg odabira zeta

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:00   |   opcije


Djuro jasno je meni što si ti rekao i zašto si to
rekao.Nije mi jasna ta logika da bi se time dopao curi.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 22:01   |   opcije


i ne kužim..ak pokazuje afinitet za majku, zar to ne znači da mladić ne pokazuje afinitet za kćer ?

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:02   |   opcije


đuro, ja imam samo dva sina :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:03   |   opcije


mislim da je svejedno kak sam napisala, jer sadržaj je u biti isti, ali ajd..izmijenit ću, konciznosti radi :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:04   |   opcije


Znači tvoj sin je išao kod curine mame.
Šalim se.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 22:06   |   opcije


predrasuda je u biti nešta negativno
a kak može bit negativno kaj ti se sviđa punica,i još misliš da je komad i neznam kaj..
misliš da je bolje da se smatraš nekakvom bakicom ili starom ili kaj ??

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:06   |   opcije


A zakaj ane onda pitaš ta pitanja ? ako imaš dva sina.

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:08   |   opcije


đuro, mater se nabacuje potencijalnom dečku svoje kćeri i ovaj spuši foru i još nakon svega maloj baca seksualne aluzije na mater !
pa kak je to pozitivno ?

koja, čija kćerka se osjeća polaskanom ak joj potencijalni dečko zabrije na mamu ?!

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:10   |   opcije


pa nisam pitala ništ, đuro :)

ispričala sam metodu kojom majka može ukazati kćerci da odabranik nije cvećka :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:11   |   opcije


čak sam na kraju konstatirala sljedeće :

"Riješili ste problem neželjene kombinacije :)"

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:13   |   opcije


:)

gruba metoda, al učinkovita :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:14   |   opcije


U pravu si Anerak samo nisi se samo rješila
neželjene kombinacije nego si izgubila i kćerkino
i poštivanje.i povjerenje.
Mislim majka kćerke,a ne ti.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 22:17   |   opcije


da, tape, u pravu si.

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:18   |   opcije


nekim majkama to i nije bitno (kontrolfrikerice, npr.)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:19   |   opcije


Mislim da je najbolja istina,istinito reći svoje mišljenje
pa nek kćerka odluči.Bilo da se mami samo ne sviđa
momkov izgled,posao ili nešto drugo,bilo da joj se
ne sviđa njegov izgled.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 22:21   |   opcije


i ja sam istog mišljena tape :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:22   |   opcije


Dobro
neću se više mešat ,jer nemožeš izvest neki zaključeak ako svako malo uneseš novi čimbenik formule po kojoj bi trebao izvest zaključak ( naravno uz malo osobnog razmišljanja ).
Mislim da je tape kvalificiraniji od mene da doprinese -raspravi-?!
sorry

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:23   |   opcije


ne ljuti se đuro :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:25   |   opcije


Ukoliko ih baš želi rastaviti onda se posluži drugim
lukavstvom.Kad momak ode onda preko svake
mjere nahvali momka i počne nagovarati kćerku
da se što pre uda za njega,dok ga neka druga
nije osvojila.Mislim da bi onda kćerka uradila
suprotno od savjeta:)))

Autor: tape   |   10.09.2016. u 22:26   |   opcije


hahaha..tape..upraf tak !

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:27   |   opcije


Ne ljutim ti se ja ništ ane :P

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:30   |   opcije


Djuro to što imamo različito mišljenje ne znači da sam ja stručniji.
Ja nemam kćerku ti imaš,prema tome ti bi trebao (ukoliko nisi) biti stručniji.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 22:30   |   opcije


ok, đuro :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:34   |   opcije


tape
nemoj

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:35   |   opcije


nego, đuro, po kojem pravilu je kćer mlađa verzija majke ?

(mislim da si tak napisal)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:36   |   opcije


što bi to točno značilo?

(dijete nosi samo polovicu gena jednog roditelja, a ne moraju se svi ispoljiti u fenotipu-izgledu)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:37   |   opcije


Pa mlađa je garant (op autora na "audiciju" još u crnoj ovci)
Nisam nužno mislio na izgled (kad ga baš spominješ)
,ima nešto i u pokretima koji ti se (više ili manje svjesno sviđaju),mirisu,gestikulaciji,dikciji glasa,....

I ono ako ti se zaista sviđa mlađa verzija,100 % češ naći nešta i u starijoj.

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 22:49   |   opcije


:)

ok..dbro je čuti i s muškog gledišta :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 22:53   |   opcije


Iako ,sad mi i nije najjasnije koji odgovor si tražila u postavu bloga ??
Jer znam da ponekad skrećem temu kak meni paše,pa poradi prezauzetosti svojih pametnih odgovora ne vidim šta je pjesnik htio reći.
A ako ti se ne da ,nemoj.

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 23:01   |   opcije


nisam uopće tražila odgovore, đuro :)

samo sam napisala blog o kojem se može razgovarati na više načina :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:05   |   opcije


oj ane...gleć...većina muških bu ti rekla da samo glupan ne bi maznul i mamu i kćer..kćer i njenu sestru..kćer i njenu frndicu (sve njene frendice)...rođakinje...pa čak ako ne i babu! ZATO muškarci i jesu tako frustrirana ljigava bića kad pokazuju svoju seksualnost. A ja bih rekla da ta mama i nije mama (jer se može to i na bolji način pokazati) nego obična fukara. Iako mrzim tu riječ..ali odgovara opisu.

Autor: PAMELA_007   |   10.09.2016. u 23:11   |   opcije


ma, ljubi te anči :*

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:13   |   opcije


ma, mama je samo htjela kćerci pokazati kakvi su muškarci u svojoj biti (ono kaj si nabrojila u komentu) :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:14   |   opcije


i sve dok slušamo komercijalnu verziju našeg bića (za POTROŠIT) apsolutno dižem palac svakoj koja ih izuje iz cipela...opustoši im novčanike, bankovne račune, imovinu..i odjebe u troskoku ...

Autor: PAMELA_007   |   10.09.2016. u 23:14   |   opcije


mogla je namjestit patku s nekom dobrovoljkom. Tako bi ostala sigurna luka za utjehu slomljenom srcu njene kćeri...

Autor: PAMELA_007   |   10.09.2016. u 23:15   |   opcije


;)

(čekam napade zbog neuobičajenog prikaza mame, pa me malo frka ;) )

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:16   |   opcije


Ja kada dovedem curu svojim roditeljima može im biti unuka,
pa se tako i ponašaju..:)))

Autor: Sky_lab   |   10.09.2016. u 23:16   |   opcije


Lakše je prevariti kćerku nego mamu, znači
bitno je osvojiti mamu, dopasti joj se...:))
Kod žena je bitno da nisu lude, a kod
dečki da nisu ženskari, pijanci...:))

Autor: Sky_lab   |   10.09.2016. u 23:18   |   opcije


gle, frendica (mamina) ne bi bila u rodu s kćerkom, a frendica kćerkina bi bila približno istih ili istih godina..

moralo je bit ovak :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:19   |   opcije


razgovor /odgovor ??
je dobro ,naravno
:)

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 23:20   |   opcije


pa nije valjda cilj dokazat da je incestan...već da je dezerter. Bilo koja druga bu dovoljan pokazatelj

Autor: PAMELA_007   |   10.09.2016. u 23:21   |   opcije


ni jedan muški s nije negativno izrazio o mami :)

tape je predložio bolji način na koji je mama mogla odraditi situaciju, ajd, mogla bi reć da mu se ne sviđa mamin način :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:23   |   opcije


Anerak znači svakoj bi curi preporučila da se ne udaje za tvog sina.
Mislim s obzirom na to kakvi su muškarci.
Ne zamjeri,samo se šalim:)))
Ne shvatam ozbiljno da tako misliš o muškarcima.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 23:24   |   opcije


zapravo, u ovom slučaju je dokazano da je incestan, što je još ljigavije od dezerterstva :))

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:24   |   opcije


zapravo, tape, kad me vučeš za jezik, reći ću ti : ni jednoj ne bi preporučila :)

ne zato kaj je ljigav, nego zato kaj je težak u tripizdematerine

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:26   |   opcije


Obojica tako teški ili samo jedan?
Možda previše pitam.

Autor: tape   |   10.09.2016. u 23:28   |   opcije


ovaj tape mi ide nakurac. sorry anči....nemrem ga smislit. Odoh..cmok

Autor: PAMELA_007   |   10.09.2016. u 23:28   |   opcije


cmok, pam :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:29   |   opcije


obojica su teški..svaki na svoj način :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:30   |   opcije


I tak
tvoja frendica pamela kaže da su svi muški stoka? ili da ih jednostavno treba ..neznam..iskoristit .. opljačkat...šta..
nice :)

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 23:33   |   opcije


moja frendica pamela ima pravo na svoje mišljenje i svoj stav :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:37   |   opcije


uostalom, ja nigdje nisam pročitala da je napisala da su svi muškarci stoka :)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:38   |   opcije


ona je svoj stav i obrazložila :)

cit.

i sve dok slušamo komercijalnu verziju našeg bića (za POTROŠIT) apsolutno dižem palac svakoj koja ih izuje iz cipela...opustoši im novčanike, bankovne račune, imovinu..i odjebe u troskoku ...

Autor: PAMELA_007 , 10.09.2016. u 23:14

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:40   |   opcije


a, ako se ne varam, ti si se našao u toj kategoriji, pa te zapeklo ?

hm..čini mi se da si i ti pozitivno ocijenio mladićevu izjavu da je "stara još za potrošit"

:)

i zasrao s mlađom vezijom (jbte)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:43   |   opcije


Ha,ha,ha,haaaa,to je kod baje nemoguće.
Prije bi ti izgubila pamet nego ča bi od mene se mlake vode napila.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:43   |   opcije


Još bi ti meni platila.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:44   |   opcije


To je zato jer san ja pravi muškarac
a ne ovi ovdi niš koristi.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:45   |   opcije


Idem staviti jednu romatićno,erotsku pismicu.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:45   |   opcije


oj, reksiću :)

a kaj je tebe sad spopalo?

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:46   |   opcije


Kaj bi mene spopalo pa sam ja spopadnut odavno.Mislin sexy.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:51   |   opcije


Kada malo porazgovaraš s mamom, puno toga ti je
jasno i o karakteru, ćudoređu i kućnom odgoju kčerke..:))

Autor: Sky_lab   |   10.09.2016. u 23:52   |   opcije


E sad ona veli kak im treba sve zeti itd...a men nagovara Krelac da potrošim par stotina kuna na neku ovdi.I sad ova iznese ono kaj sam ja uvek tvrdil a to je da se s penezima ne bum nudil.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:53   |   opcije


Evo,morem joj kupiti sladoled,to je fer,jedno i drugo se liže.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:54   |   opcije


Jel ti Sky voliš sladoled?

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:55   |   opcije


Kada malo porazgovaraš s mamom, puno toga ti je
jasno i o karakteru, ćudoređu i kućnom odgoju kčerke..:))

Autor: Sky_lab 10.09.2016. u 23:52

hm..vjerojatno je đuro mislio na tu sličnost :)

kakva majka, takva kćer, jel ?

:)

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:55   |   opcije


skajko..misli li i ti da je to pravilo ?

(malo mi smiješno da ti o ćudoređu, al ajd..kad smo već online :) )

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:56   |   opcije


O ne ane ,nisam ti ja u toj tvojoj i pamelinoj kategoriji kreativnih pljuvača,a ak nikaj nisi skužila iz onog šta tu piskaram ,ko ga jebe ,moš me i ti u ignore
samo ,jadno se je tak izjašnjavat o muškarcima
generalno
svima
pitam se šta kreten očekuje od prijateljstva s pamelicom ??
i obrnuto.
jbm ,kad se sjetim da sam ja sociopat :)))))

Autor: djuro22000   |   10.09.2016. u 23:56   |   opcije


Joooj,čim se vi bavite,kaj sam uopće došel sim.
Furt me neki vrag tera a nisem trebal.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:56   |   opcije


To su predrasude,nema pravila.

Autor: ThoRex   |   10.09.2016. u 23:57   |   opcije


ma, đuro, pam nije generalizirala..

ček..bum citirala

Autor: ANERAK   |   10.09.2016. u 23:59   |   opcije


i sve dok slušamo komercijalnu verziju našeg bića (za POTROŠIT) ..

dakle, odnosi se na one koji doživljavaju ženu kao robu za potrošit :)

da/ ako tak ženu doživljavaju svi muškarci, onda je generalno, da :)

i to je ok..roba se plaća, zar ne? :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:03   |   opcije


reksiću, cmokulja ti :*

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:03   |   opcije


kakva majka, takva kćer, jel ?

Pa tu mislim na pozitivne primjere, recimo da je šansa
da će karakterna i obiteljski tip majke odgojiti isto takvu
kći je velika, ali ne mora biti pravilo...Neki stručnjak me
uvjeravao da 40% ljudi ima neki poremećaj osobnosti,
jer dolaze iz nefunkcionalnih obitelji, rastavljenih itd.,
i sad je pitanje koliko je ljudi spremno mjenjati se i
raditi na sebi cijeli život, 10%. Ako se ljudi ne žele
mjenjati i biti tolerantni, ostane ono što je u većini
veza i brakova, samo borba za svoje pozicije i moć
i neko licemjerno pokazivanje sklada prema vani..:))

Autor: Sky_lab   |   11.09.2016. u 0:06   |   opcije


dobro rečeno, da :)



zato smatram izjavu predrasudom

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:08   |   opcije


I čekaj ane ,jel se ja to varam il si ti rekla da je žena -roba ?

Autor: djuro22000   |   11.09.2016. u 0:09   |   opcije


jer 40% je prevelik udio..

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:09   |   opcije


đuro, ne varaš se :)

u kontekstu POTROŠNJE žena je roba :)

ili mi hoćeš nešto napakirati?

nemoj se tim baviti :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:11   |   opcije


skajko..odi si odmorit malo :))

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:12   |   opcije


a dobro
koji kontekst se koristi za djecu ,kčeri majke ,sinove ?

Autor: djuro22000   |   11.09.2016. u 0:16   |   opcije


Anerak, prema nekim knjigama čak 45% ljudi vuče
iz djetinjstva neke nesigurnosti kod vezivanja za
druge osobe zbog trauma u djetinjstvu kojih u većini
slučajeva nisu svjesni, oni su jednostavno takvi.
Laku noć! :)

Autor: Sky_lab   |   11.09.2016. u 0:17   |   opcije


uh do pamkice je bila kamilica :))
dečec je pak lajbek (mada nemamo nastavak priče do happyenda tj reakciju ćerce).
dečec je istovremeno normalan, muško, sve što se mrda treba mrdat! Vjernjik (grijeh propusta) a možda i pripadnik omiljene troslovne stranke crvenocrnih (zrnaca). Reagija na mamac, normalno :) ko grgeč.
Vidi se da je mlad, tehničar-pripravnik. Meni pak nisu jasne žene u priči.. tko tu kog i zakaj? Ok dečec je feler, način je OK? Ćerca nema oči, mozak .. jer je žensko, pa ni sama nos obrisat ili probrat? Čak i greške su dio života, možda potrebne (koliko god želimo zaštitit ih, i to je jedino opravdanje ženi-2 s moje strane, odnosno volio bi znati njene razloge za ulogu mrsRobinsonke tad bi rekao ok ili se la vi).
:))

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:17   |   opcije


:)

laku noć, skaj :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:19   |   opcije


-dobro jutro! :)
jedno diskretno, jel ćerca malodobna ili malo.. (khm) za dečka sumnje nema.

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:21   |   opcije


hjoj..haš..
ne znam odakle da počnem repliku

najbolje jedno po jedno :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:22   |   opcije


uh do pamkice je bila kamilica :))

da..pam je ušla u srž..u sva tri komentara vezana za blog :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:23   |   opcije


dečec je pak lajbek (mada nemamo nastavak priče do happyenda tj reakciju ćerce).

-slažem se :)

dečec je istovremeno normalan, muško, sve što se mrda treba mrdat! Vjernjik (grijeh propusta) a možda i pripadnik omiljene troslovne stranke crvenocrnih (zrnaca). Reagija na mamac, normalno :) ko grgeč.

to isto je pam napisala, :)


:))

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:25   |   opcije


Vidi se da je mlad, tehničar-pripravnik.

- ne bih rekla..prije bi rekla da je mladac bahato muško..

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:26   |   opcije


btw, .. to da je ono što nije.. ne bi bilo incest :) .. osim ako je, tad je postalo zanimljivije :))

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:26   |   opcije


pa da.. mladac, naivac.. nos u oblacima, mozak u gaćama. Normalan :))

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:28   |   opcije


Meni pak nisu jasne žene u priči.. tko tu kog i zakaj?

zapravo, mogu biti dvije verzije :

1. mama želi zaštititi kćer
2. mama želi dokazati sebi i kćeri da je još uvijek ona glavna (mrs Robinson)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:29   |   opcije


inače izbjegavam ljude (pogotovo nepoznate) nazvati blesavima.. kao i sad, pa ću ostati pod definicijom 'normalan' što god to bilo ;-)

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:29   |   opcije


mrs.R. ne dokazuje nikome ništa, želi muškarca i (zavede) ima ga.. možda dokazuje sebi ali to nije nužno za R.

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:30   |   opcije


:))

ajd, nek bude "normalan"

možda bi bilo prikladnije "prototip" muškarca ?

(onda nije generaliziranje :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:31   |   opcije


Srž ??
isse
dobar odgoj i ono malo inteligencije me sprječava da se izjasnim o "ulasku u srž"
dobro
ostajte mi zdravi ,sretni i sržni

laka noć

Autor: djuro22000   |   11.09.2016. u 0:32   |   opcije


tak da za 2. .. ako je u zaštitu ćerce, reako bi pogrešan način, ali i to toleriram (zaštita mladunčadi uber ales, racio tek dan poslije).

Autor: hush_i   |   11.09.2016. u 0:32   |   opcije


u ovoj priči bi moglo biti dokazivanje sebi i kćerci (mrs Robinson je imala sina ak se ne varam? ili sam pomiješala s amerčkom pitom? nema veze)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:33   |   opcije


:)

laku noć, đuro :)

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:34   |   opcije


To je bio Diplomac,on i mss Robinson u hotelu a izvodio je njezinu kćerku.

Autor: ThoRex   |   11.09.2016. u 0:36   |   opcije


tnx, reks..:)

pomešala sam filmiće :))

štaš..senilna baba :))

Autor: ANERAK   |   11.09.2016. u 0:40   |   opcije


Dodaj komentar