jesam li u zabludi?

...e..aj da vas nešt' pitam...

Ja znam da je moje znanje i educiranost na niskoj stopi od one koju bih htjela, iako se zbilja mravlje trudim konstantno raditi na tome. Kroz vrijeme shvatila sam neke bitne stvari kod sebe..a to je da funkcioniram na principima logike i promišljanja. Samim time, često sam se našla u situacijama, koje su upravo propitivanjem postale nelogične...a onda moj um jednostavno ne može prihvatiti nešto što mu nema smisla.

S druge pak strane, postoje ljudi koji NE funkcioniraju na taj način. Postoje ljudi koji se ne koriste propitivanjem, nego percepcijom i njihov um savršeno funkcionira po principu načela.

Da se razumijemo, ne postoji 'bolji' i 'gori' način kognitivnih aktivnosti, kada su ova dva principa u pitanju....ali ja se sa svog stajališta pitam, kako pronaći način, po kojem će mi neka tuđa načela biti logična.

Jer, vidite...s time imam strašan problem. Ponekad takav da se osjećam ozbiljno ugroženo i bojim se da moja čvrsta logika nema adekvatnu strategiju (logičnu) za obranu od opasnih namjera nečijih načela.

I zato ja vas pitam...jel' vama ima smisla ovo sve što se događa u državi? Koji je logički ciklus i strategija niza nedavnih aktivnosti? Zašto se uopće razmišlja a onda i nastoji djelovati po pitanjima zabrane pobačaja...zašto svako malo neki svećenik dobije glomazni medijski prostor svojim nebuloznim istupom...zašto Crkva želi preuzeti državu na svim segmentima njena postojanja....zašto se Hrvatstvo prezentira najprimitivnijim mogućim obilježjima....i zašto imamo toliku najezdu, poplavu agresivnih 'načela'....koja zaista nemaju nikakvog relevantnog smisla....a ponajmanje logike!?

Ili to samo ja tako doživljavam...pa ne kužim logiku neke veće..i šre strategije...koja će u konačnici svima nama donijeti nešto...ne znam..PREDOBRO!?

Dajte mi objasnite što bi meni, tebi...ili bilo kome od nas značilo u životu (ili ga poboljšalo) da ženama zabranimo pobačaj?
Objasnite mi što za mene, tebe ili bilo koga od nas ..znači ako se sve žene u Hrvatskoj počnu ponašati submisivno i u skladu s 'DRUGOTNOM' ??
Što bilo kome od nas dobroga donosi još crkvi, sinagoga...i koječega takvoga? Svećeničkih poziva?
I ne znam....trebam li se sramiti što nisam rođena u Ljubuškom da bih svoje Hrvatstvo imala pravo živjeti u Hrvatskoj?

Molim vas objasnite mi logiku tih načela...jer ih ne uspjevam percipirati...a promišljanjem ne dolazim do istog zaključka kao i oni, koji mi žele nametnuti ta načela!

06.10.2016. u 19:18   |   Editirano: 06.10.2016. u 19:20   |   Dodaj komentar

moć, pam :)

kontrola svakog tvog, mog, nečijeg segmenta života i usmjeravanje u željenom smjeru (u tor)

to je skroz logično..za one koji imaju moć :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:36   |   opcije


gle.. postoji više odgovora, ovisno koji želiš :)
npr, kako radi mađioničar?
ili što je Bandić rekao jučer a što danas (osim da mu je mama vrlo draga..)
ili .. ma bottomline, ti si žensko (sitnozuba) šta ti imaš mislit ili propitkivat :)) ne talasaj!
itd itd.. i show goes on.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:37   |   opcije


nema podizanja glave !

ne smije se.

kleči, šuti i moli..budi jad

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:38   |   opcije


oj anči :) ok, razumijem namjere (čak i ako su psihopatske)...ali ne razumijem interese onih koji to podržavaju!? U ime čega? Ili je zaista i takvima namjera dočepati se dijela kolača moći!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:38   |   opcije


ojla curke.. (mogu i ja biti curka, ha?) :) pa da vam dijelim cmokse :-*

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:39   |   opcije


hush...haha, ma ok...al daj nek me netko bar onda pokuša uvjeriti da je to za MOJE dobro!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:39   |   opcije


pam, lako za kolač, to je za krupnozube, nama su i mrvice super. Mrva po mrva, namrvi se..

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:39   |   opcije


i, vjeruj mi, neće biti promjena na drugačije, bolje za sitnozube..samo za moćnike, jer njima tak i tak ništa nije zabranjeno :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:39   |   opcije


pam, .. ali gle, to je za tvoje dobro, znaš. (dobro tak?) :-* ...

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:40   |   opcije


da ...mi curke se kreveljimo i samo se cmoksamo! Kaj drugo!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:40   |   opcije


pam..kak bi te uopće itko mogel uvjerit da je to za tvoje dobro ?!?

ne kužim..

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:40   |   opcije


cmox..tebi i curki s greškom :))

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:42   |   opcije


ok...onda bi bilo logično da i ja (mi) počnemo se ponašat kao pušteni s lanca i agresivno opalit po miroljubivima...pa ćemo i mi biti moćni!? El to smisao? Pridruži se?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:42   |   opcije


moć je super igračka :)

i uvijek je u jako zaigranim rukama, a retardiranoj glavi..

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:43   |   opcije


pa ne znam kak bi me mogao uvjerit....al se..jbt..nitko ni ne trudi! A to me još više čudi.

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:43   |   opcije


nije moć fizička sila :)

novac je moć

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:44   |   opcije


pa da pam.. pamčice. Znaš, nabaciš smajl, klimaš glavom. Tad si prihvatljiv kooperativac. Tad imaš i prednost naspram nas curki s visuljkom.. ako je the šef neki mačo koji bi te rado .. kak se to kaže, slinio, pipao i tako to. Sve za tvoje dobro, dok se smješkaš.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:44   |   opcije


hahaha..a zakaj bi se itko trudil uvjeravat ikoga u nešto što je evidentno ?

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:45   |   opcije


curka s greškom! ma ja sam bezgrješan :)) osim one 7., grijeh propusta, ne propuštam lako.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:46   |   opcije


si čitala da bu grad zagreb financiral obiteljske odgojiteljice s 54.000,00 kn godišnje ?

svaku mamu koja odluči roditi više od troje djece i ostati doma odgajati ih , Zagreb bu financiral do 15. godine najmlađeg djeteta :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:47   |   opcije


mislim jbt...maše se nekakvim citatima Biblije...uvodi se 'red' zadirući u tuđe krevete, usta, vagine....prijeti se suzavcima i pendrecima.....pa koji ku*ac??? ....ZAŠTO?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:48   |   opcije


Anerak, mene je Bandić uvjerio (ne znam u što. .ali je, e-da, u to da je mama važna osoba u životu sisavaca). Kao i to da je šekspir bio pametan, .. jer samo mjena...

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:48   |   opcije


hašinjo..:*

:)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:48   |   opcije


gle..sad bum jako pametna :

divljaci sterali pitome..

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:49   |   opcije


nisam to čitala. Ali ok..poštujem inicijativu koja nekome može biti opcija. Pa tko želi...neka. Ali pitam se kad će nam to svima ZAPOVIJEDITI...bez naknade ...i naravno..bez PRAVA.

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:49   |   opcije


žena-inkubaror..

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:50   |   opcije


ma lako za nas (curke, ja i anerak..) ali ova pamka, nju treba malo ukrotit.. postavlja pitanja i traži logične odgovore. Pa kamo to vodi? Ono.. strašno nešto, da je još lomača aktualna bila bi ko ćevap. :)

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:50   |   opcije


eh, sad, pam..to ti je uvijek pitanje samo vremena :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:50   |   opcije


(.. sjedi na jajima) :)

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:51   |   opcije


pa mama JE važna.....ali isto tako je uzrok svih tvojih psiho poremećeja ako nije željela biti mama...ili ako ne zna biti mama. Zakaj ju siliti na to?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:51   |   opcije


hašinjo..ne spominji lomaču, jer buš i ti z nama kričal, znaš ! ;))

kad te dohvate ..

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:51   |   opcije


hahahha hush..:)) čim to krene...vjeruj, prva sam na popisu za spaljivanje :))

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:52   |   opcije


hmm, mislim da je Bandićeva bila prisiljena :)) ja bi prije 'prst' na panj nego takvo potomstvo ;-) Strašno, koji debelokožac, ni da trepne. Al dobar je.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:52   |   opcije


pam..čitav ovaj medijski cirkus je cirkus

ono kaj je prestrašno u cijeloj priči je to kaj bude porasel broj ilegalnih pobačaja, infekcija, smrti od nestručno obavljenih zahvata,

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:53   |   opcije


pa sad kad sam cura (neću reč curica, pamka to zamjera..) bit ću ona sa žigicama :))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:53   |   opcije


u slučaju da pobačaj zabrane, kao u poljskoj

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:54   |   opcije


haš..aj budi sa žigicama i s greškom..pa pokucaj na neka vrata, jbnmu :))

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:55   |   opcije


ma strava anči....plus more izbačenih djevojaka iz domova, obitelji, društva etc. ...Puna sirotišta i koješta.

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:55   |   opcije


i ne kuri vatru :P

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:55   |   opcije


sve smo manje socijalno osjetljivo društvo..

opasno se približavamo pretpošlom stoljeću

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:57   |   opcije


a mora netko kurit (ako ne sa žigicama, tad s korijenom te riječi.., pa onda ću ja, da se curke ne opeku) :))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 19:58   |   opcije


netko je ostavio komentar na ovu aktualnu temu...na fejsu. Otprilike: Ok, ak se vraćamo nekoliko stoljeća u nazad, budite sigurni da ćemo poštivati TADAŠNJA pravila...kad je svatko mogao nositi oružje i UBITI u ime čuvanja svoje časti!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:58   |   opcije


aj, haš..volonterstvo je pozitivno :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:59   |   opcije


kuri hush lomaču...hahahha, željan moći...oujeee :)

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 19:59   |   opcije


mada, najčešće u knačnici, neisplativo :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 19:59   |   opcije


volonterstvo... 'korijen' riječi od volova? Imam iskustva pregršt/telac-bikić, tak da ..

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:02   |   opcije


mislim...znamo da natalitet pada....a ljudstvo svake države je njena radna snaga, stroj pravljenja profita......al' da stvarno nitko nije mogao smisliti efikasniji način motivacije...od zabrane pobačaja...ja jednostavno ne mogu vjerovati!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:02   |   opcije


hahahha....hush isto razmišlja LOGIČKI! Vidi se to po ovom nepogrešivom izvlačenju korjena riječi :)))))

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:04   |   opcije


pam, priznat ću, nisam željan moći.. nego željan da ovi moćni (jahači) napokon sjaše.. želim malo disati, mirisati cvijeće. Ne puno, al tko će tad biti vol?

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:04   |   opcije


pam..to je samo pamflet..

neće se time niti povećati natalitet, niti smanjiti broj pobačaja

samo će se obavljati ilegalno i omogućavati nekima ilegalnu zaradu..a svi će bit u talu..nekom..po nekoj liniji

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:04   |   opcije


kapitalizam ili pljačka radnika od strane kapitalista je uzrok svim tim nebulozama jer:
čovjeku je za životne potrebe ipak nešto potrebno i za to se treba pokrenuti iz stanja mirovanja koje mu je kao materiji urođeno,
za nahraniti se, obući i zadovoljiti minimalne žuvotne potrebe treba raditi a neki su vrlo brzo to shvatili kao i to da nije bitno tko radi već je bitno uzeti rezultate učinjenog,
pa su se najprvo dogovorili biti carevi bogovi i uživati u tuđim plodovima, pa samo carevi i drugi božji sluge i dalje je sve isto:
postoje vlastodršci i oni nad kojima oni vladaju,
svi sistemi nakon ovoga su u suštini isti, vlastodršci svim silama nastoje ostati na vlasti kao i crkve na zauzetim položajima jer i jedni i drugi jedu kruh bez motike,
sve ostalo su pedeset nijansi sive.

Autor: staranaivan   |   06.10.2016. u 20:05   |   opcije


kak se zval onaj bikić ili volić iz crtića koji je mirisal cvijeće ?

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:05   |   opcije


ma logika .. ona pomaže samo kod drugog korijena, kod ovog (prvi-politički) ne pomaže.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:06   |   opcije


večerce :)

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:06   |   opcije


:D

FERDINAND :D

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:06   |   opcije


Ferdinand..

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:07   |   opcije


@ane -----ferdinand :)

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:07   |   opcije


hush....i ja se isto pitam - koliko će im biti dovoljno napokon? Da li ikad? Koliko im još treba?... Zar su tako potrebiti...rupetine bez dna?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:07   |   opcije


aaa :I
dakle pam
ovak ti si u zabludi a oni u krivu
ettga

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:07   |   opcije


mizogino društvo...i globalni rast kapitala i vlasnia kapitaliste

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:08   |   opcije


https://youtu.be/0ejNLKnwTjs

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:08   |   opcije


ola dona i naivni :))

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:08   |   opcije


pam, koliko milijardi dollara je potrebno Googleu? Logika, ima dovoljno, valjda neće još (krasti).. ne fercera. Odnosno, kad se teorija i praksa sukobe, teorija se odbacuje. Tak da, ništ od te teorije, provjereno.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:09   |   opcije


hahah donić.....fala :)) aj sad još nabaci kak da živim između zablude i tuđe krivice!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:09   |   opcije


tek u ranom srednjem vijeku su uveli odnosno istaknuli djevicu mariju kao ajde neka je
a da se žena može kao bolje prikloniti odnosno odlučiti za crkvu u vjeru

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:09   |   opcije


ma sve 5...al' ajmo opet malo logike. Ok..moćan si...kapitalist si...ok cijediš sve oko sebe.....a gdje misliš živjeti? Tvoja obitelj? U susjedstvu onih koje sišeš? U državi obespravljenih siromaha? ...Kaj si mazohističan...osim kaj si pohlepan??

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:12   |   opcije


u ranim 30-im u SAD-u
su useljenice (imigrantice)kada su išle roditi a bile su lošeg imovinskog stanja ali i svoje am državljanke (a tražile su soc pomoć.)
na prisilu ili bez nekog znanja ili želje (jezik bla) tjerali na sterilizaciju..
tako da kada rodi odmah naprave podvezivanje ili histrektomiju...itd dok si još na pol mamuran od lijekova bolova i sl
.jer im ne trebaju takvi siromašni članovi društva koji bi se eto i plodili...

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:12   |   opcije


zašto su se femiistice rado a zašto im to i nije neka uvreda...dakle rado uspoređivale sa vještivcama
zato kaj su se vještice doimale kao žene koje se bune...koliko tolko za svoja prava

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:14   |   opcije


pam, to što pitaš, to su skužili nordijski kraljevi.. primijeti da oni u svom dvorišču imaju humaniji odnos, npr norveška pa i samam nobleova nagrada kao prikaz darivanja.. ali jednako su iskorištavali ostatak globusa. Ovi naši, jadni, nemaju kog drugog nego nas :))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:15   |   opcije


dona...užas. Jednostavno ne mogu shvatiti potrebu za tolikom despotskom kontrolom tuđeg života, tijela...pa to je čista patologija, ljudi moji!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:15   |   opcije


h&m...dakle roba jelte...svojim radnicama u tekstilnoj indristriji u manili? ok tam negde..odnosno svugdje gdje je pogon H&M-a ....daju otkaz radnicama ako saznaju da su trudne
a i kontroliraju ih u tipu...jel ima menstruaciju :(((

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:16   |   opcije


donka... ajd nemoj se sad prikrivat, znamo da si vještica, no nema veze.. sve smo curke tu ;-) ... evo ti i cmoxa :-*

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:16   |   opcije


ma joj hush....da ne raspletem jezik previše..al' KOJI NAŠI ???

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:17   |   opcije


profit draga profit
a ko je glavni muškarac
a ko je na vrhu vrhova najčešće muškarac
a što pokreće svijet?
novac
a tko ga drži?
kapitalista
a što želi kontrolirati?
iskoristivost radne snage
od kada nije dovoljno da suprug radi a da je recimo žena po izboru doma
od kada je postao veći nesrazmjer između onih mkoji imaju i onih koji nemaju
lova
lova
lova

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:18   |   opcije


hahah hush :) cmoksa rulz!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:18   |   opcije


pa koji bi bili.. ovi domaći :) vaši-naši.. nečiji jesu. (a Bandić je mamin) :))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:18   |   opcije


ma kužimo mi to s lovom....ali kužimo li svi da kad ti imaš...a svi oko tebe nemaju...da ti glava MALO vrijedi! A život, jbmu..valjda ti je od svega najvažniji vlastiti život!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:20   |   opcije


lako za cmoxu.. nego otvara mi se šesto čulo, osjetim tavu koja leti prema mojoj glavici s posvetom by donna :))
ima curka pravo, lova (malo više od 3x.. bilijarde-Xa).

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:20   |   opcije


u 17 st. postojao je kavez za glavu za žene
a ispod brade je išao vijak sa šiljkom ,,,koji je probijao donji dio (mekani)brade ali i stizao do jezika kojega bi
bespovratno povrijedio
tako su se kažnjavale alapače...dakle one koje pružaju jezik
(tam gdje ne treba) :((((

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:21   |   opcije


hahah svi su oni mamini, rođeni prije 78. i zakona o pravi na pobačaj. jbg....i eto posljedica.

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:21   |   opcije


kiss za husha :) eto
jel sad mir?
:DDD

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:22   |   opcije


a kad imaš dovoljno krznaša (može kuna, jen, dollar.. i lire), tad si kozmopolit, vidi npr Sanadera. Koferčić liječi nostalgiju za domovinom i sl. Jedino me malo brine Mlakar.. toliko je glup da će zaboravit putovnicu (brexit..) pa će ga vratit ko talibanca :))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:23   |   opcije


ok, donči.. al prvo spusti tavu ... :))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:23   |   opcije


ma dona...i onda smo shvatili da nismo normalni...i strogo zabranili takva iživljavanja i dehumanizacije žena. Dakle...zašt sad opet razmišljamo o tome kao opciji? ...wtf!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:23   |   opcije


kad vam je mrzak novac što po profilima pišete da tražite situirane muškarce ......jupppi Krama igra od početka....
tražite onda hedoniste .."use-- nase i podase " one što muči sticanje imetka ..:) ..:)

Autor: RI41   |   06.10.2016. u 20:24   |   opcije


danas kažu da u ovom novom kapitalizmu živimo bolje nego što smo živjeli u socijalizmu a neki u to i vjeruju iako su bez posla, bez izgleda da se ikada zaposle na neodređeno vrijeme, bez izgleda da se ikada okuće, odu na godišnji odmor ili zimovanje ili da se kao bolesni besplatno lijeće, kad izumre moja i pet generacija poslije mene nitko se više neće niti sječati kako nam je bilo u samoupravnom socijalizmu, jebga

Autor: staranaivan   |   06.10.2016. u 20:25   |   opcije


btw, imam šiljak.... za curke dugog jezika, ne bi ih nazvao alapače, nego žene.. no mislim da je kontekst ove teme neki drugi :)) eto, sad sam se od straha ugrizao... (prekasno) ;-)

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:26   |   opcije


al stvarno....kužim kapitalizam. Logičan je u svojoj naravi. Možda socijalno neispravan (nepravedan)..ali promjenjiv....no crkveni kapitalizam u Hrvatskoj...to je čisto načelo...nepropitivano...ne kužim!? Što je to...što tako psihološki uništava čitav narod? Je li to molitva, mantranje...drogiranje mozga mumljanjem i ponavljanjem fraza...hipnoza? Koji vrag? Ljudi su pomahnitali....i ponašaju se ko zombiji sprovodeći crkvene ideje/namjere!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:28   |   opcije


ri..mislim da nikome nije mrzak novac :)

on je potreba..za življenje :)

no, novac može biti dobro sredstvo (anđeosko) i loše (vražje) ..ovisno u čijim je rukama..a najčešće je u zmazanim

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:29   |   opcije


Uostalom...nije li crkva malo preveć poživjela ha? Ništ tak dugo na svijetu nije opstalo! ... Zakaj ne razjebemo to sranje od institucije?......i tu sad dolazi pitanje logike i načela!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:29   |   opcije


haš opet porn-ira :)))

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:30   |   opcije


pam, crkva je još u feudalnom kapitalizmu :)

i tu će i ostati :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:31   |   opcije


pam..crkva je jedna od ako i ne najmoćnija institucija/država

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:32   |   opcije


ne tražim muškarca ri...a da tražim situiran bi bio poželjniji od još jednog vampira na mom vratu.....i usput...kakve (logičke) veze ima situiran muškarac s crkvom, pobačajima i politikom 'naših' porijeklom preko granice!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:32   |   opcije


*ako ne i najmoćnija

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:33   |   opcije


a kako ćeš ljude -žene držati pod kontrolom?
kako ćeš ih izrabljivati
i kako će biti kuš?
i prihvaćatai sve neljudskije i nehumanije uvjete?
tako da će imati, odnosno rađati malkoc viška djece (jer si im onemogućio ab i kontracepciju i doniranje i bla)
pa sad recimo da se žena uglavnom oće i želi i iskreno to i svašta drugo radi a zbog djece, da bi ih prehranila, postavila na noge i sl.
i voila
imaš kontrolu

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:33   |   opcije


ane sve može biti oružje .....i ljubav
čovijek je sposoban sve zloupotrijebiti ...pa i novac ...

Autor: RI41   |   06.10.2016. u 20:33   |   opcije


pam.. na doborm si tragu. To nam je dovela civilizacija-razvoj, tj neuništivo društvo.
nekad davno, dovoljno je bilo dići seljačku bunu, poskidati glave, spaliti papire.. i tad je akumulacija kapitala išla opet od nule. Kao što potres svekne zgradu. Sad je novac globalan, neuništiv... i akumulira, akumulira.. hiperakumulacija. Koju sma količina novca čini dovoljno neuništivom, tj imaš sredstva, imaš moć-vojsku, zakone.. imaš sve. Globalizam je problem. Neuništivost novca/vlasništva..

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:33   |   opcije


pa ane....i što ćemo s tom činjenicom? Gajiti je do nemila...na svoju štetu! ...Pa tko koga tu hrani..mišamu!? Tko daje kruh, taj određuje pravila! To je kapitalizam! A ne ovo....mi je financiramo..a ona nas talči! Alooo..logika??

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:35   |   opcije


jer imaš moć kontrolu i gospdar si života i smrti
i ko te pita oš neš
moraš
i eto tobož mira u kući

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:35   |   opcije


kad se vatikan odluči umiješati, bormeč se politika mijenja..

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:35   |   opcije


a da se ne bi "otkrilo" to zavađanje, ističe se vjera i obitelj i djeca kao stup društva..itd itd

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:37   |   opcije


ne samo kod nas..nego u svjetskim razmjerima..

(ameri malo migolje, ali..ipak..)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:37   |   opcije


dona...ti isto razmišljaš logično....dakle imaš problem, kao i ja. hehehe

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:37   |   opcije


crkva je najveća, najstarija institucija, s najvećim kapitalom, neprekinuto par tisuća godina. Vjera je onak, sideefekt, za raju..

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:38   |   opcije


ima hush pravo...velike igre su u pitanju, zakon velikih brojeva...sile, masovnosti.....ali jbmu...zar nitko o tome ne promišlja?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:40   |   opcije


zašto pam
pa ako te sirotiji možda može volijeti više , u startu je na -5 bodova .....a ko novac nije bitan ...

a o drugom to ti ne mogu odgovoriti jer ne osjećam da netko iz Ljubuškog vrijedi više i da je više domoljub (kako se to mjeri ?) ne krećem se u takvim krugovima pa ni ne vidim , radim u privatnoj firmi ..
sa crkvom sam na Vi pa ti ni tio ne mogu objašnjavati jer ne mogu biti objektivan , ateist sam i gotovo sve što je vezano uz crkvu (NE VJERU ) ne razumijem i obično ne podržavam ...tako i zabranu abortusa jer mi je to u rangu sa odbijanjem transfuzije kod nekih drugih vjerskih struja (da ne kažem sekti )

počinje mi nogomet ......pozzz

Autor: RI41   |   06.10.2016. u 20:40   |   opcije


tako je, pam..kruh daje poslodavac..kojem isto tak neki drugi poslodavac daje kruh..pa tak prema vrhu piramidice :)

e, onaj na vrhu piramidice koji ..logično..svima pod sobom daje kruh, određuje i pravila :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:41   |   opcije


cure moje...(hehe)...još ko klinka sam prestala padat na 'marketinške' fore.....i ne mogu vjerovati da postoje čitave mase..kojima je dovoljno reći hej ja sam psihopat, pedofil, izrabljivač koji će ti gurnuti ruku u želudac..ali ja predstavljam obitelj, dom, djecu, vjru i domovinu (dakle sve ono što te baba učila da je sveto) i ti si na koljenima! Zbilja???

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:43   |   opcije


btw.."black monday" u poljskoj je relativno uspio
jer je save vraćeno na staro
prijedlog zakona o potpunoj zabrani prekida trudnoće i kaznenog gonjenja onih koje to ipak naprave
ili čak i onih (do 5gzatvora) koje spontano pobace !!!!????
a imale su pravo na ab(poljakinje) do 93.godine...tolko o užasnom komunizmu jer oni su imali komunizam a mi smo imali socijalizam btw.
dakle vraća se na staro
a to je
da smiju imati prekid ako su silovane,
ako su žrtve incesta
ako je plod izuzetno malformiran
i ako ugrožava život žene
a ioanako sve rade da smanje preglede
nema tamo baš 3d slika sa ultrazvuka
ni amniocenteze ni ničega

dakle pregleda te al onak ofrlje
jer sve Mora biti u redu da rodiš

dakle sada ima tek i opet predstoji borba za pravo na prekid
samo i zato što jeto ženin izbor
i
btw. tajna brojka je od 80-100, ooo tajnih prekida trudnoće dakle ilegalnih, protuzakonitih po ko zna kojim i kakvim mjestima i čime sve ne :(((( tuga jad

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:43   |   opcije


pam.. loše je to ako sam u pravu, radije sam curka koja vidi cvijeće. Biti u pravu, kao znati da će nas uskoro zveknuti kometa.. pa ti budi logična. Lomača i šiljak! ah, da sam ja vlast :)))

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:43   |   opcije


svi mi s dna piramidice smo lako zamjenjivi..ima nas..

dakle, ak mi odlučimo ne hraniti nas i njih, ne moramo, oni će naći zamjenu za nas, a mi ćemo ostat gladni..pa ti vidi :)

(uvijek se nađe zamjena)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:43   |   opcije


kapitalizam je to, draga moja, a ne utopijski socijalizam :)

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 20:45   |   opcije


riki....ma to o ljubavi siromaha je druga neka tema...o kojoj isto imam logično mišljenje. Sve ostalo....vidjel buš na tekmi- Nemprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:45   |   opcije


dončice.. nevažno je ovo s poljskom, zakon ovaj-onaj.. jednako kao usporedba ti je bandić i cvjetnjak, nevažno, kao leptirova krila, kap u moru, .. i kardasijanke dalje jašu berlusconije.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:46   |   opcije


godišnje

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:46   |   opcije


primijeti btw, da je vijest važnija sisa kardasijanke nego podvezivanje jajnika. Otišla je privatnim jetom.. sirotica :)

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:48   |   opcije


nije i ne smije biti nevažno to sa poljskom
jer je to sa markičkom i prolife..pokretom i molitvenim skupovima pred bolnicama te kojekakvim prizivima savjesti kod nas itekako
prisutno i jača
a i već je skupo

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:49   |   opcije


pam, društvo (osim done) kaj ste učinili za tj. PROTIV? onomad je bio prosvjed na cvjetnom PROTIV vatikanskih sporazuma za raskid dotičnih, pa je bila kampanja PROTIV markićke i njezinih gluposti na referendumu....jeste li potpisale peticiju, izašle na referndum i glasale PROTIV? bile na prosvjedu? kada ste što napisale kontra zloporabe crkve? neki dan je dona pisala o protestu žena u poljskoj? jeste li što učinile po tom pitanju? bile na prosvjedu? etc etc... još lani je rudanica pisala o tome (stavila sam njezin zapis i tu i na fejsu)...ne sjećam se da je itko od vas zucnuo bilo kaj tu? možda mi je promaklo? podsjetite me!no, lakše je trkeljat ovak na blogu i glumatat brigu odjednom nadošlu...ko voda, dođe pa ode. samo dajte, without me! treba biti dosljedan (po meni to je jedino dona koja uvijek i svugdje piše o tome što je loše s kapitalzmom, što ne valja od crkve) sebi a ne kak vjetar puše (malo ćemo niz dlaku crkvi a onda ćemo malo uz...reda radi i jer je in) sorry, no passaran (barem glede mene).

Autor: mai_sarai   |   06.10.2016. u 20:49   |   opcije


ili kao što naslov sugerira (mada je pam nesvjesna.. podsvijest čini svoje)
da PAM, ti si ZA-BLUD-i.. :)) logika ili pravi korijen riječi, kako god okreneš, isto je.

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:49   |   opcije


ha ha...dono, pa ti i ja sinhronizirano?

Autor: mai_sarai   |   06.10.2016. u 20:50   |   opcije


o tome se raspravljalo i u Eu parlamentu
jer je poljska članica eu
a eu zakon tobož štiti svoje članove dakle i poljakinje
ne idu u detalje zakona...ali ne smije biti ni opresije i to potpune
čak i kažnjive zakonom ejjjj

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:51   |   opcije


ane ne slažem se u potpunosti. Zašto? Zato jer takav oblik kapitalizma ima jednu vrlo ružnu psihološku manipulaciju koja se naziva 'uzdrmavanje' žrtve. Kada bi svatko od nas potpuno razumio kapitalizam...tada bi znao da je njegov RAD, ZNANJE i VRIJEME - kapital. Koji košta. Dakle..imaš novac? Trebaš moj rad? ... Idemo se dogovoriti. ....Ali naš narod je psihički ubijen u pojam...toliko je izmanipuliran, oštećen za prava, za informacije..za legitimitet...da pristupa PREJEFTINO. Čak i oni koji ne bi...nemaju šanse za izbor...jer ima ostaloh 34252 tisuća koji će pristati na mrvice...očajni..i u strahu od budućnosti. A to nije kapitalizam...to je Sjeverna Korea!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:51   |   opcije


'ola mai:)) večerce i tebi

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:52   |   opcije


hmm ovo više nije za curke, AFŽ.. pa mah-mah :)

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 20:53   |   opcije


haš, ti si postao dokazano (kroz komentare) ljiga od muškarca (vjerojatno si takav i bio al se nisi tolko eksponirao)! šteta..mislila sam da moš mislit, al ne moraš...moš se samo uvlačit..to ti tak dobro ide bez obzira na temu, tebi je sve zajebancija. šteta kaj ne ideš u stand up neku komediju, tam to relativno dobro plaćaju! isprika na upadici, neću više...to tek tolko da ne budete toliko samozadovoljni, kad već niste...zadovoljeni! mora vam to netko reć, a ja sam dežurni kritičar al upravo mi završava smjena!

Autor: mai_sarai   |   06.10.2016. u 20:54   |   opcije


eh pam...dobro jutro ti
ti si tek sad se zbudila
ti bi ideal ali toga nema
slažem se da je kod nas grozno
ali u eu zapadni eu

su ipak bolja i normalnija pravila i normalno radno vrijeme i normalan odnos prema radniku
a mi?
mi smo kapital -kamena sa ramena i svoj svome..dakle tu nema k..od kapitalizma osim k..kao spolnog organa :PP

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:55   |   opcije


zakoni su relativno dobri ali se ne provode
svega ima izmiješanoga a najviše onoga da su neki istiji od istih
dakle privilegirani

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:58   |   opcije


mai...vidiš..za početak ...recimo prvo što ću napraviti je to da ću tebi ZABRANITI da me prozivaš na mom blogu! Nisam ti dala takvo pravo..a nemaš ga ni po zakonu...stoga sredi se i ne ponašaj se prema meni i mojim gostima kao da si neki autoritet. Jer nisi. Jer nemaš kredibiliteta..ni moje poštovanje. Kao drugo...laprdanje po iskrici, gdje istovremeno tražiš fuk..nije baš ni logički ni načelno pametno mjesto za 'poduzimanje' akcija kad je zaštita ljudskih prava u pitanju. Kao treće...da si došla normalno razgovarati...rado bih ti odgovorila na pitanje...ovako...za mene si samo još jedna kreštava baba...u rangu ovih kaj 'mole' pred bolnicom. A to ti kod mene ne prolazi...jer ja nisam šlapa koja se prodaje na buku!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 20:58   |   opcije


a i btw...ženino radno vrijeme se nevjerojatno produžilo
dijelom plaćeno, dijelom ne plaćeno
tak da reći ćemo...žene su globalno "crnci svijeta"

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 20:59   |   opcije


girl power!
http://images.8tracks.com/cover/i/000/989/176/82674.original-8137.jpg?rect=
0,0,640,640&q=98&fm=jpg&fit=max

Autor: hush_i   |   06.10.2016. u 21:00   |   opcije


slažem se s donom...da Poljsku tek čeka borba! I da je stvar u tome...da sve to nema logike spadati u 21. vijek čovječanstva! Kako se to dogodilo!?

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 21:01   |   opcije


bome je ta mizoginija svjetski...možda antroploški problem, kojeg kao čovječanstvo još uvijek nismo kadri i sposobni riješiti.

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 21:03   |   opcije


pa smo rekli
kapitalom i trkom za lovu
i gramzivošću istih

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 21:05   |   opcije


al' ajd....zaključila sam da ipak nisam u zabludi...i da mi logika štima....i da se putem 'načela' stvarno događa problem.

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 21:07   |   opcije


nda...i ja volim lovu..i svi mi...pa ne uništavamo ljude oko sebe zbog toga. Ja vam velim da je patologija u pitanju. Eskalirat će to...mora!

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 21:09   |   opcije


i tak...odoh sad odmorit svoje tjelešce....jer sutra je radni dan...i treba naplatit svoj kapital :)) cmok

Autor: PAMELA_007   |   06.10.2016. u 21:10   |   opcije


najgore je to što smo uljuljkani da je kao tobož sve u redu i da ne treba upozoravati da ne treba reagirati i da bu se sve sredilo, samo od sebe il nekim čudom i da ima valjda neko pametan
i da smoeto u demokraciji i da smo evo gle u 21.st.
ali ne bude
a onda ćemo jednog dana ostati u čudu da kak da kaj
jer crkva i ovi kaj bi da žena "drugotna" (oooeboteee !!!) jelte bude tiho
i da bude stup obitelji..dakle delaj rađaj delaj po doma i budi kuš
i da bu oni nama sve lijepo objasnili
i propovjedali kaj je za nas najbolje

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 21:12   |   opcije


zzzzzzzzz
:))

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 21:12   |   opcije


abraksas

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 21:24   |   opcije


bravo ane :)
tnx

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 21:35   |   opcije


pam poluvrijeme
ja sam vidio tri gola , dobrog mog dragog Kramu a ovo o prijateljima i neprijateljima ... svaka luda ima svoje veselje ..
ne priznajem kolektivnu krivnju .....ni rodnu , ni nacionalnu ...

Autor: RI41   |   06.10.2016. u 21:38   |   opcije


??? e pa nije ..
slično ali nije sad guglah :((
ali da
ima veze sa aba...??? grrrr oće to sa godinama
ispada po wiki da je to mitološko biće polu čovjek polu bog..i ono čije ime se ne smije izgovoriti
a kasnije ga proglasili demonom

idem kopati :////

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 21:44   |   opcije


mit kaže vako:simbol je dana u jednoj godini i boljega, novog životnog puta, kretanje iznova nakon rušenja starog

najčešće proizlazi iz zavedenosti, ovisnosti,nametnute volje ropstva

Autor: ANERAK   |   06.10.2016. u 21:49   |   opcije


ab
aba
abaks? ?
mislim tak nekak idem googlat pa zzz
stay well :)

Autor: ladonna2   |   06.10.2016. u 22:09   |   opcije


pam...to samo novinari žele da imamo takvo mišljenje..
da je crkva opasna,da je frka oko pobačaja..i slične
gluparije...( sjebo ih božo i plenki,pa ne mogu pisati o
pregovorima za sastavljanje vlade,a nečime treba popuniti
prostor u novinama )

Autor: kukavicakuka   |   06.10.2016. u 22:49   |   opcije


Mislim da ti je samo neshvatljivo, pa onda i nevjerojatno, pa onda i ne vjeruješ, da pobornici zabrane pobačaja velikom većinom (osim možda nekih ubačenih ženomrzaca s vlastitom agendom) STVARNO gledaju na fetus kao na već rođeno dijete, pa se bore protiv pobačaja istim žarom i s istim emocijama s kojima bi se i ti sama borila protiv ceremonijalnog žrtvovanja male djece velikom špageti čudovištu.

Autor: waxx   |   06.10.2016. u 23:37   |   opcije


Dodaj komentar