guilty as charged..
i to po svim točkama optužnice.
Link
12.10.2016. u 19:13 | Editirano: 12.10.2016. u 20:04 | Dodaj komentar
što nisam u ponoć, nakon što mi je zbrisao zadnji bus, pješačila 4 km mračnom cestom uz kuruzu, nego sam ušla u auto bivšem dečku, frendu svog bratića..
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:16 | opcije
dakle, kriva kaj sam u ponoć bila na cesti i kaj nisam pješačila 4 km nakon odrađenog radnog dana..
-nevažno je kaj nisam pretpostavila da je dobro (al očito ne dovoljno) poznat dečko luđak
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:19 | opcije
potpaljuješ :)
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:23 | opcije
kriva sam kaj nisam sa 16 godina pobjegla od kuće, prošla torturu prihvatilišta za maloljetnike i zaposlila se sa 17..
kriva sam kaj sam hjela završiti i srednju i faks, pa makar uz psihotorturu doma..i glupo bi bilo da sad glumatam žrtvu..
kaj, kurac, imala sam krov nad glavom, hranili su me i nakon punoljetnosti, a da nisu tražili kunu za vratit.
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:23 | opcije
ne, bis, samo razrađujem iz dugog kuta :)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:23 | opcije
ane moja uzaludan ti je to trud,
slušaj radije dobru glazbu ili
odi na kavu :)
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:24 | opcije
kriva sam kaj nisam dozvolila da mi djeca jednom mjesečno borave po tjedan dana u bolnici zbog respiratornih infekata, jer su živjela u prostoru koji nije dozvoljavao liječenje :)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:25 | opcije
kriva sam kaj nisam dozvolila da mi dijete umre od dizenterije..
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:26 | opcije
ne trudim se, bis..samo puštam misli :)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:26 | opcije
čekaj malo previše žuriš,
a di ti je ono kriva sam što sam se udala u dobroj vjeri
da će brak biti prekrasan
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:27 | opcije
zatim kriva sam što sam u tom braku odlučila da imam djecu
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:27 | opcije
a zatim kriva sam što sam ostala trudna
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:28 | opcije
kriva sam kaj nisam mogla dijete nosit na plećima, nego sam kupila jebeni rabljeni auto..
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:28 | opcije
naravno da si kriva... problem bi bio da nisi kriva.
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:29 | opcije
ma i to sam kriva, bis, al najprvo sam kriva kaj kad sam, nehtijući, izletila iz pičkematerine (a neki budu rekli da sam i za to kriva, jer sam sama birala roditelje :P) i NISAM PRESTA DISATI !!
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:30 | opcije
ma, znam haš..samo sad nabrajam točke optužnice..
guilty as charged
(kriva po svm točkama optužnice)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:32 | opcije
e to bi možda bil pravi potez, da smo sve prestale disati kad su nas naše matere rađale ....
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:32 | opcije
e za to (još) nisi kriva, tj tih (minus) -9 mjeseci pravno nisi osoba i sve što iz tog proizlazi, to su ipak krivi M+Ž generaciju iznad. No od prvog plača nadalje ..
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:33 | opcije
heba te led, svaka žena treba dobro razmislit
jel smije zanijeti sa ženskim čedom, jer i u njenoj
nitrini već će biti krivo samom činjenicom što nije
muški plod ....
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:34 | opcije
aj, nađite mi još nekaj za kaj sam kriva..priznajem !
KRIVA sam
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:36 | opcije
haš, pa to sam i napisala..kad sam izletila, bila sam osoba..evidentirana u 12.08.1963., u 12:10
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:37 | opcije
ane ima hrpa toga što si još kriva,
kriva si što voliš svoju djecu,
kriva si što si se rastala,
kriva si što skrbiš,
kriva si ženo što dišeš
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:37 | opcije
e, u 12:11 sam trebala prestat disat..tad ne bi bila za ništ kriva..
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:38 | opcije
ooooo predugo, pa to je puna minuta, skrati vrijeme na 10 sekundi :)
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:39 | opcije
jbga..grešna sam skroz..grijeh propusta..
moj grijeh, moj grijeh, moj preveliki grijeh..
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:39 | opcije
ma minuta im treba da zabilježe apgar..i evidentiraju me kao broj
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:40 | opcije
i sad lipo svećeniku,
al pamet u glavu i dobro pazi kojem i kakvom
i nemoj da te krivo ispovidi
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:40 | opcije
bilo bi uzalud da me ne pobroje, jbte
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:40 | opcije
bis, a jel moram kaj znat o tom svećeniku ili bi trebala imat povjerenja, obzirom na misiju koju ovaj obavlja na zemlji ?
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:41 | opcije
i onda meni haš objašnjava što je pjesnik htio reći,
a ljutnul se kad sam ga upitala jel se on ženio da bi se rastao,
ili ....
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:41 | opcije
kakvo povjerenje, sve od 9 kolina mu istražit
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:42 | opcije
pa zar ti ne vidiš da tribaš biti oprezna,
kuš ćerce virovat ljudima to se ne radi
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:43 | opcije
a kaj ćemo onda? on mahne rukom (učini 'znak'..) i kaže oprošteno ti je ćerce.. Tko će nam onda biti kriv? Tko će gulit krumpir i snosit teške zakonske represalije... bar dociranje?
-onak, nemreš nekom reći, ''sam si nisi kriv..''.
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:43 | opcije
bis, naravno :)
logički uvjetovano, da bi bilo moguće rastati, moraš se prvo ubračiti. Tak da je to implicitno zadano.
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:45 | opcije
logički na sve to: jel misiš da ti zbog rastave niš nisi kriv
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:46 | opcije
vidim, bis..
i onda vele za me da sam čudakinja..ono..ne vjerujem nikome
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:46 | opcije
-daleko prirodnije/normalnije i jezično lakše izgovorljiva je rečenica ''sam/a si kriv/a..''
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:46 | opcije
jesam bis, kriv sam. (nemam šaku pepela pri ruci, može od čika?) .. kak ne bi bil kriv, moram biti jel da?
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:47 | opcije
ane men se mogo sviđa ona pjesma od Gopca -
ja volim samo sebe i jedino sebe,
a e ebla me mater koja me je odgojila što se tako i ne ponašam
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:47 | opcije
čekaj..zakaj bi njegov oprost meni bil relevantan?
jbte, može on reć kaj oće, opraštat mi kaj oće, ja sam i dalje KRIVA..
ništ nije od dogođenog/učinjenog nestalo iz vremena..bilo je i tamo OSTALO, dakle, JEST
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:48 | opcije
haš ne pjeni se, i sama sam rastata,
i smatram da i ja snosim dio krivice za tu rastavu,
mada ne u tolikom postotku kao on, kriva sam što
nisam mogla nosit vodu u zubima ali ebaji ga tak je
to u životu samo za razliku od drugih ja priznam da
sam kriva i ne pokušavam se izvlačit na druge....
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:49 | opcije
oš istinu jako me smeta haš ta riječ moram u tvom komentaru
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:51 | opcije
može li Vakula predvidjeti prognozu (ali točnu) za recimo 100 dana, za 5 iil 10 godina?
mogu li ljudi predvidjeti baš sve? i na koliko stvari imaju utjecaja, na što nemaju..?
pa tad i odgovor, oko braka-rastave, za 10tak godina možda npr Microsoft propadne, Vakula možda pogodi (kao rulet) a život ide dalje i baš ne vidim da sam ja neki faktor koji utječe na bilo što ili da me se išta pita.
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:52 | opcije
ja se, haš, nemam namjeru kajati niti posipati pepelom..jer ni to ne briše krivnju :)
treba ju samo prihvatiti :)
i žaliti kaj nisi izbjegao grešnost prestankom disanja minutu-dvije nakon kaj si kao plod grijeha (neki ljubavi, jel) udahnuo ..
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:53 | opcije
haš skrećeš sa teme
Autor: bracoiseka | 12.10.2016. u 19:54 | opcije
eh, da..nism spomenula krivnju kaj se još, kad sam mogla, kao dobro držeća raspuštenica, nisam dobro prodala :)
(spomenula mi tu krivnju sestrična :) ja ni pomislila da mi je to grijeh, jbga)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:56 | opcije
bis, smeta ti riječ moram? ok, nema je.. :)
kao što anerak kaže, što joj znači nečiji oprost, ona zna da je i dalje 'kriva'... jer ništa se nije time promijenilo.
baš ništa.. (a još gore, 'znaš' me a ne znaš me.. i na temelju toga stvaraš sliku kakav ja 'moram' biti) ah, da bez moram.. :)
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 19:57 | opcije
ja sam glupača mislila da je to pozitivno..ne udavati se radi financijske sigurnosti..
glupa sam (još jedna krivnja)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 19:58 | opcije
možda si zaslužna? jer, da te nije bilo ne bi bilo nit tvoje djece. zaslužna si kaj si završila faks (kapa dolje na doktoratu) jer da nisi završila faks danas ne bi mogla brinut o svojoj djeci (barem ne tako kvalitetno). zaslužna si što si čovjek i unatoč svega u životu, podnosiš ga hrabro zašto vi žene stalno govorite o svojoj krivnji? osobito kad je razvod u pitanju (seko)? zašto se nitko ne pita čija je krivnja (ja mislim da je uvijek zasluga) kad se ženimo? ako je to zasluga (a jest, jer zavoljeti nekog je jako lijepo i obično iz toga izađe dobro), zašto je razvod (prestanak tog istog lijepog) odmah krivnja? jer, razvod se ne događa zato što nam je lijepo s nekim, već zato što misimo da nam bez njega može i treba biti bolje! dakle, i razvod je zasluga..za neki drugačji i bolji život. priznati samom sebi da s nekim nisi uspio (iz ovih ili onih razloga...ta nitko ništa ne mora, svi sve činimo zato što nešto želimo, želimo da nam bude bolje u dvoje...etc)...dakle, pogrešno postavljamo stvari. no, tako smo odgojene...uvijek tražimo svoju krivnju ako nešto krene po zlu...to smo pobrale u roditeljskom domu...tek možda naša djeca (moje kćeri već jesu) će bit drugačija jer su živjeli s nama samohranima...i naučit će cijeniti ženu, majku, čovjeka! nisam nit ja bolja I(i meni je dugo trebalo dok sam prestala sebe smatrat manje vrijednom i nevrijednom, da moram zaslužit ljubav etc) al učim svaki dan...pomalo i od svoje djece koje posv drugačije postavljaju svoju uloga i svoje zahtjeve! i treba tako...fala bogu ovi mladi su manje optereći nego mi, al ima i naše zasluge za to jer smo ih tak odgajali...da su prvi sami sebi!
Autor: mai_sarai | 12.10.2016. u 20:01 | opcije
da, mai, možemo našu krivnju nazivati i našom zaslugom za sve kaj nam se u životu događa..možda nježnije zvuči..ženstvenije ?
:)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 20:06 | opcije
žene, žene... ovak to ide: zasluge su moje/naše, krivnja je tvoja/njihova. To je politički korektna formulacija/stav. Sve ostalo je defetizam.
Autor: hush_i | 12.10.2016. u 20:08 | opcije
:))..hašinjo :P
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 20:12 | opcije
zašto se osobe koje nisu završile faks ne mogu kvalitetno brinuti o svojoj djeci ....ipak sa ja glupo muško pa ako može objašnjenje ....
Autor: RI41 | 12.10.2016. u 21:13 | opcije
Ri, pretpostavljam da je mai mislila na visinu mojih primanja, mada to nema u velikom broju slučajeva veze. Zbog te pretpostavke i nisam komentirala taj dio njenog komentara..uostalom, za samu temu krivnje, nije ni bitno, zar ne ?
:) znamo da ima ljudi niže stručne spreme s primanjima jednakim ili većim od mojih :)
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 21:21 | opcije
u kakvoj uzročno posljedičnoj vezi je završavanje faxa i primanja ..
većina sposobnih ugostitelja ima primanja veća od minstra ...
a ane i to tvoje o krivnji nisam baš shvatio a o onom što ne shvaćam ni ne komentiram
ali ako ti tako kažeš ja ti vjerujem
Autor: RI41 | 12.10.2016. u 21:26 | opcije
:* Ri
Autor: ANERAK | 12.10.2016. u 21:35 | opcije
Istina susjed, eto i Grdovic, pije, pjeva, tuce.......nije bas neka naobrazba,a zivi bolje nego ministar!
Autor: LancoMa | 12.10.2016. u 21:42 | opcije
Istina susjed, eto i Grdovic, pije, pjeva, tuce.......nije bas neka naobrazba,a zivi bolje nego ministar!
Autor: LancoMa | 12.10.2016. u 21:42 | opcije