dakle...
...sjećate se 'silovanja' u Podstrani? To uopće nije bilo silovanje...to je bio masakr!
I onda je sudac...eto, jedva donio presudu da je nakaza kriv. A onda mu dosudio 4 i pol' godine zatvora, s time da mu se u 'staž' prizna i ovih dvije i nešt' već provedenih u zatvoru.
Ono što je na nekoliko razina loše u svemu ovome je niz odvratnih situacija.
-Za spolni odnos bez pristanka, dobio 'samo' 6 mjeseci.
-Tužiteljstvo čak nije moglo slučaj postaviti onako kako je zapravo bilo, pa se išlo na teške tjelene ozljede. Jer..zamislite, liječnička struka se nije mogla izjasniti 'kakvim predmetom' je djevojci rastrgan anus i rodnica, činilo im se kao da je korišten mikser ili nešto slično, pa se pred sudom koristio opis ' rukom nanešene ozlijede'.
- Obrana se 'uzda' u odluku Vrhovnog suda nakon žalbe, koju će uložiti.
A roditelji monstruma se..pazi , pitaju : Kako to da je ona zbog alkohola bila neubrojiva a on ubrojiv?
Mislim, apsolutno je u redu ne okretati leđa djetetu, ali to ne podrazumijeva način na koji dodatno dehumaniziraš žrtvu i rugaš joj se.
I tak...
ste gledali kad porniće ? (koje pitanje ha?)...ja vam velim...zastrašujući broj muškaraca zaista vjeruje da su ženska vagina i anus mjesta na tijelu s kojima možeš raditi što hoćeš! I da je to ženama super. Plus kaj postoji masa muškaraca, koja toliko mrzi žene (a treba ih da se zadovolji) i onda im čine odvratne, grozne stvari kroz seksualne perverzije, nasilje i uglavnom nepoštivajući žensko tijelo uopće. Kao ni samu ženu, kao osobu.
Psihopatija, mizoginija i ovakva agresija , ispoljavanje su vlastite krize identiteta, seksualnosti, duševnog disbalansa, šovinističkog uvjerenja, odgoja, zadojenosti...a sve to poticano slobodom i poticanjem od strane društva, crkve i blagih zakona..kao i izvvršne vlasti.
Iskreno...s obzirom na masovnost ovakvog ponašanja muške populacije, pitam se je li seksualnost kod muškaraca TA, koja od njih radi debilnu živuću masu prefilanu agresijom...ili je to neka jebena genska greška, koja je uspjela preživjeti do danas...još od pračovjeka?
Jesu li pramuškarci to radili praženama...ili je mutacija nastala kasnije?
11.11.2016. u 18:29 | Editirano: 11.11.2016. u 18:35 | Dodaj komentar
psihopata je uvijek bilo
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:37 | opcije
ja sam ZA da se uvedu smrtne kazne. I to one naajbolnije. Ne one fine s pikicom.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:39 | opcije
Da imamo takve kazne...i učinkovitu sprovedbu, možda bismo se mogli ko ljudi zabaviti na feštama, partijima i sl...bez straha da ti nakaza unakazi tijelo, jer si popiješ nekaj.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:40 | opcije
zbilja me to pitaš đimi?? ono...za stvarno?
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:41 | opcije
zapravo me čudi kaj je dobil 10 godina..obzirom na tijek suđenja, utjecaj na roditelje i svjedoke..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:41 | opcije
evo recimo ti...aj realno reci....tko bi se s tobom želio družiti? Naći se u društvu s tobom i cugati npr? ...Pa ti ženama prijetiš sjekirama i skidanjem glave jer ti napuhani ego nemre podnjet da te žena izazove! ...i to najbanalnijom glupošću, da nemre bit banalnija. Dakle..niti si ugrožen, niti zi je život u opasnosti....a ti prijetiš sjekirom!!???
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:44 | opcije
anči..nije dobil 10 godina. dobil je 4,5 !!!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:44 | opcije
(sudila je sutkinja Dolić..poznavajući ju, sigurna sam da je poželjela dosuditi strožu kaznu..trebalo je mijenjati optužnicu u pokušaj ubojstva, a ne silovanje)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:46 | opcije
Sudac je bio muški (čini mi se)..ali nije do sudca...do zakona je. Pokušaj ubojstva bi bio nategnut, tužiteljstvo se nije usudilo ići na to.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:48 | opcije
o jbte..bum pitala detalje..sam kad se vratim na posel
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:48 | opcije
da...totalno sranje od slučaja...kaj se tiče 'definiranih' kaznenih prekršaja...a potom i sustava dokazivanja.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:50 | opcije
znam da je slučaj bil dodijeljen ženi mog kolege..
kad je određen drugi sudac, ne znam..možda iza uložene žalbe na prvu presudu ?
pitat ću
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:51 | opcije
Kaj je najvažnije...još bu to trajalo...jer bu se psiho žalil! ... Zamisli taj psihički sklop...unakaziš nekoga da skoro umre od iskrvarenja....i žališ se na presudu da si kriv! ...bokte
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:54 | opcije
o postupku njenih roditelja ne želim, jer ih ne razumijem i ne mogu nać ni zrnce opravdanja..
mislim da sam, nekad davno, na ovom istom blogu, u raspravi započetoj kod Klunija ili Primerose (koji je ono njen bloški nick bio tada?), napisala a ja ne bih čekala presudu suda, niti bi dozvolila raspravljanje oko krivnje..
UBILA BI GADA bez jebemti
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:57 | opcije
đimi..tko postavlja glupa pitanja..naravno da mu se i odgovori čine glupi. Tvoje srodstvo s većim brojem žena nije nikakva garancija da nisi nasilan prema ženama. Tvoja isprika to i nije bila..nego klasično psihopatsko opravdavanje - nije bio moj dan! Normalna osoba za takvo što bi se silno pokajala i preuzela odgovornost za svoje postupke..a ne krivila 'dan'. A na moj blog uvijek mo'š doć po dozu tuširanja!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:57 | opcije
javno.
odležala bi ga i bok..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 18:59 | opcije
Njeni su uz nju! Njegovi roditelji su kamikaze..! .... A kaj se tiče 'presude'...da se meni to dogodilo i da sam preživjela...nakazi bih bih JA bila i sudac i egzekutor!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 18:59 | opcije
asocirala me smrtna kazna na moju davnu dilemu. Zašto se pri eutanaziji koristi sterilna igla?
Autor: krelec | 11.11.2016. u 19:02 | opcije
Zapravo 4 puta ! Pokušaja obojstva - nula. Prijetnje sjekirama - nula. .... Možda bi i ti..kad nije 'dan'..mogao isprobati tu opciju, koja ne oštećuje druge osobe (zbog tvog lošeg dana)..pa iskušaš suicid!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:03 | opcije
krelec...tak su pakirane. Od proizvođača! :)
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:03 | opcije
po mojem, pam, da su njeni starci uz nju, tog suđenja ne bi bilo..
samo onog drugog suđenja..za ubojstvo s predumišljajem..iz osvete.
jbga..primitivna sam ko mač..do balčaka.
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:07 | opcije
ma brijem da nisu mogli do njega...odmah je priveden i bil je u pritvoru svo vrijeme. Morali su ovak. No..brzo bu on vani.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:08 | opcije
nije bil u pritvoru svo vrijeme ..puštali su ga na studij u ZG..ekonomije, ak me sjećanje dobro služi..
a starci su šutili..jer je ona šutila (nije se sjećala ničeg)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:12 | opcije
a tako..!? .... ma velim...na toliko puno nivoa je sve to pogrešno..da je strava!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:14 | opcije
prvih 6 mjeseci se igralo igre mačke i miša..te dokazi i mjesto zločina nije bilo dobro od policije osigurano, te nitko ništa nije kužil, čak ni oni koji su na istom partiju bili u drugoj sobi, te je ona dobrovoljno s njim otišla u drugu sobu, te je on uporno tvrdil da je gural samo dva prsta..pa su divnog dečka pustili na studij u Zagreb :/
ništ se nije micalo s mjesta dok slučaj nije predan županijskom sudu..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:16 | opcije
đimi.....samo ti mantraj. Netko drugi je odgovoran za sve...samo ne ti. to te crkva naučila. nisi ti nasilan-to je božja kušnja..el tak?...nisi ti bubani - to je božji blagoslov..el tak? ...No, ja sam drugotna...nisam bitna...mogu se koknut. Ali ti..? Ti si prvotan jer tvoj bog tak veli i ti imaš pravo prijetiti ženama-drugotnim. mamlaz
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:19 | opcije
anči..pa velim...sve je to traljavo....Prevelike su posljedice da bi se tako nonšalantno to trebalo procesirati.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:24 | opcije
pa, slušam na radiu, malo-malo a ustvrde da nam je sudstvo korumpirano do zlaboga..ono..nije da ja to mislim, jel :)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:27 | opcije
et, horvatinčić se ne bi složil s ovima kaj to na radiju baljezgaju
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:28 | opcije
i sad nek mi netko veli da mizoginija nije potaknuta crkvom. gle ovog idolopoklonika gore. Školski primjer. Velikim slovima punim dernjave i teatralnog naglašavanja nečeg kakti još većeg od njega samoga, kojemu on, naravno svim srcem pripada...izjavi (kao porugu) ženi da nije ni za sex! ... Jer sex je nešt ružno što muškarac čini ženi..el tak? Sexom muškarac ponižava ženu? ... Jer ako je osim što je ševi ipak i oženi..onda joj je učinio uslugu i napravio od nje poštenu ženu? Jer žena koja se seksa nije vrijedna...el tak? Patologijo...odi se liječi. Od vlastite neshvaćene seksualnosti..napravili ste kult. Kult okrivljavanja i mržnje žena jer vam se sviđa jebat! Budaletine
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:31 | opcije
fakat je malo previše Horvatinčića, Mamića, Žužića...etc.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:32 | opcije
bubana jbg. nije mi to od boga...više je od ljudi koji u njega vjeruju.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:37 | opcije
Da nema nepravde, ni pravde ne bi bilo.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:42 | opcije
a za ove iz teksta vjerujem da su oboje bili neubrojivi.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:44 | opcije
ej, pam..:)
mjerna jedinica za glupost iskricawebloja je ...?
_ _ _ _ _ _ _ _
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:45 | opcije
pa jesu..neubrojivi su bili...samo tu je odmjeravanje neubrojivosti u pitanju. Ova se od neubrojivosti nije mogla obraniti..a ovaj od neubrojivosti bio monstrum. Jbg...i za neubrojivost treba stupnjevanje.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:46 | opcije
ahhaha anči...:))) 'jedinica' mi u nekim slučajevima zvuči preveliko. Trebalo bi glasiti 'mjerna nulerica' :))
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:47 | opcije
ja više vjerujem u prevenciju.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:48 | opcije
Jer, kakva kazna može bit "dovoljna"?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:48 | opcije
Najbolje bi bilo da se nije desilo. Sve kasnije je sranje zapravo.
Invalidi. Oboje. Ever after.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:49 | opcije
i društvo tu kasnije nemre puno.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:50 | opcije
Zvučat će grozno zato kaj smo licemjerni. Ali zapravo imamo dva "problema" s kojima ne znamo kaj bi i najradije bismo ih zaboravili..ili da ih nema.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:52 | opcije
prevencija je ok kod prehlade i hodanja bos po oštrom kamenju..ali na kakvu prevenciju misliš kad želiš otići na tulum? Na internet? ...kod dečka? ...Doma busom u 3 u jutro.....etc? ...Tvrdiš da li svi trebamo prestat živjeti...jer postoje luđaci? ...Pa smaknimo luđake...pokažimo da nemamo milosti za takva ponašanja...pa nek se oni preveniraju!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:52 | opcije
i to se može prevenirati.
Jbt, nisam vidla žensko lice na portalima/dnevnim novinama već godinama. A guzice i sise nas zasipaju.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:53 | opcije
Putin dal ženama pravo da smaknu svog siledžiju! ... Što je odlično! Pa nek se prevenira budala...a ne normalni.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:54 | opcije
jutros gledam fotke snimljene mobom po klubovima.
jbt..ševe se bez "jebemti" di stignu. A drugi fotkaju i stavljaju na net.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:55 | opcije
dakle, ovaj gore (rexi) i sada gura prste u vaginu! sic! a i ova iznad mene (boža) je onomad kad se to dogodilo i o tome smo pisali ovdje na blogu, rekla da je mala to i tražila (jer je bila tamo gdje nije trebala bit)...i tak, poslije joj se pridružila i meija...no na vašu žalost ja dobro pamtim. oni koji imaju kratko pamćenje, jedine smo anerak i ja ustale protiv tog brutalnog čina i javno na blogu izrazile zgražanje. ja sam otišla korak dalje (pa se krelec zgražao) i rekla otprilike kako treba s takvima: objesit za jaja na prvom trgu! kao pouku drugima. no, psi laju a karavane prolaze...tko zna koliko je otada djevojaka silovano. to bje razlogom (jer je stala u obranu bože) i vegi da me napala na pasja kola i izvrijeđala, jer nije dopustila da joj "prijateljicu" napadnem makar i poradi takvih gnjusnih promišljanja da je cura zaslužila silovanje! no, kome ja to pričam? o g a v n o! no za razliku od vas ja znam s kim i gdje živim! i žao mi je svih onih mama koje imaju mladu djecu, jer ne bih im bila u koži! ova zemlja je licemjerna...s jedne strane se ližu oltari a s druge se silovatelje...nagrađuje!
Autor: mai_sarai | 11.11.2016. u 19:56 | opcije
pa nek se ševe...ako to žele i pristaju. Ljudi moji razlikujte neke osnovne stvari. Ako želiš sex (kao žena) to jebemu valjda ne znači da želiš mikser u vagini!?...
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 19:57 | opcije
kak bi ti to prevenirala, božo?
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 19:57 | opcije
Kajaznam..ne vidim zašto je nazadno paziti s kim se družiš?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:58 | opcije
Jer sam sigurna da netko tko može u seksualnom zanosu strgati curi pol utrobe nije ugodno društvo ni trijezan.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 19:59 | opcije
To kaje netko slabiji fizički ga ne oslobađa odgovornosti.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:00 | opcije
mai..da li nam je sad važno..i kako nam pomaže ustvrđivanje tko je jedini ili nije uopće..išta rekao na ovu temu? ..Iskreno...najviše bih voljela da u prvi plan dođe osoba, koja očito nema pravo na mladost, zabavu i opušteno obitavanje u društvu...jer joj je to društvo monstruozno oduzelo..i još uvijek joj oduzima ovakvim dodatnim ponižavanjem - sama si je kriva jer nije prevenirala!??...
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:01 | opcije
pol zrelih muškaraca ovdje vjerojatno ne zna kak pica izgleda.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:01 | opcije
Niti znaju razgovarati. Niti su ugodni u društvu. Niti odgojeni.
I ja bih se sad trebala jebavati s njima? izlaziti? Ići na tulume?
ne pada mi na pamet.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:02 | opcije
A skoro svaki me može nokautirati bez većeg problema ako poželi. Jer su veći i jači.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:03 | opcije
Da, to je grozno.
Ali je tako.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:04 | opcije
božo, kad si imala 17, jesi li jednako prevenirala (razmišljala) kao sada?
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 20:05 | opcije
Nisam.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:05 | opcije
paziti s kim se družiš? Malena koja je brutalno izbodena nožem nedavno...se družila s pristojnim likom dobrih ocjena, uzorna vladanja i ocjena u školi...kompjuterskim geekom! ..I vidi vraga...on ubojica! O kakvoj prevenciji pričaš?
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:05 | opcije
I zaista mislim da sam imala anđela čuvara u najmanju ruku.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:05 | opcije
Večeras na telki će prikazati barem 4 serije o nasilju.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:06 | opcije
Vjerujem da je to neak..kao cijepljenje.
Postanemo imuni i nekako je skoro pa normalno.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:07 | opcije
čini mi se da psihopate nije baš tak lako prepoznati..
a ona gore spomenuta djeca su se poznala otprije..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 20:07 | opcije
Kak se zove onaj zgodan masovni ubojica koji je agent ili doktor ili nešt?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:08 | opcije
Zgodan, bogat, uspješan..a u slobodno vrijeme masakrira ljude.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:08 | opcije
rijetko gledam telku pa nisam zapamtila. Ali sam barem dva puta gledala i nije mi bilo jasno da li je on negativac ili pozitivan lik.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:09 | opcije
pa to ja velim...društvo smo tolerantno jedino na nasilje! Drugih tolerancija nemamo. Umjesto da jedino na nasilje nismo tolerantni.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:09 | opcije
onda je samo smrtna kazna učinkovita, Pam.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:10 | opcije
pa opet nekakva gradacija treba..
Kajaznam.
Ako ubojicu kazniš injekcijom, silovatelja onda treba mučiti pa ubiti.
Pedofila mučiti dugo pa spaliti, npr.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:12 | opcije
Jer je nelogično da je metar isti. Zato što zočini nisu isti.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:12 | opcije
pa da...nešto drastično. Da si dobro razmisliš budeš li se toliko opustil da masakriraš ljude okolo!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:12 | opcije
Kaj sa žrtvama?
Ako zlostavljana djeca postanu zlostavljači?
Blaža kazna ili ista?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:13 | opcije
i to ti je najbolja prevencija. Loši se kontroliraju strahom....a normalni imaju pravo na slobodan život!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:13 | opcije
Mislim da statistički stopa zločina nije manja u zemljama koje imaju smrtnu.
Ali nisam ziher. Možda i je.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:14 | opcije
zlostavljanima - maksimalna skrb do kraja života. A ne da ti osoba s PTSP-om..totalno istraumatizirana i iviktimizirana bude prepuštena istom tom društvu, koje je dopustilo da joj se dogodi strava....i koje je okrivljuje za nesreću, jer nije prevenirala!!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:15 | opcije
ja bih ubila nekog tko mi ozbiljno naudi. Ili mojoj djeci. Potrudila bih se.
Ali tako da me nikad ne ulove.
vjerojatno.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:15 | opcije
ma..ne znam postoji li smrtna za silovaje...ali trebala bi!
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:16 | opcije
ali zadovoljština nekakva? Sigurno ne.
Nemre se poništiti zlo.
zato je najbolje da se nikad ne desi. To nam treba biti cilj.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:17 | opcije
Curi gore ništa ne mijenja ako je ovaj u zatvoru godinu ili dvadeset.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:18 | opcije
a mediji koji razvlače priču?
ni to joj sigurno ne koristi.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:19 | opcije
sredina u kojoj živi?
Ja bih novinare u zatvor.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:21 | opcije
policajce ili ekipu iz bolnice koja im je ispričala bih isto u zatvor.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:22 | opcije
ma jasno...ali bi joj bilo lakše kad bi osjećala sveopću podršku...kad bi bilo normalno i prirodno osuditi nešto što je loše...a ne svaljivati odgovornost i teret prevencije samo na nju. Jer eto...siledžije i ubojice su takvi...i oni ne trebaju snositi odgovornost!?...
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:23 | opcije
uglavnom...izjednačiti pravo na brutalnost....i da vidiš prevencije. S obje strane.
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:25 | opcije
podršku?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:25 | opcije
i tak....odoh preventivno bit asocijalna :)) cmmok
Autor: PAMELA_007 | 11.11.2016. u 20:26 | opcije
Što točno trebam podržati u ovom slučaju?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:27 | opcije
imamo događaj A i događaj B
A- odlazak na tulum u čudno društvo (koje je društvo te osobe i inače) i ubijanje cugom/tko zna čim i pristanak na nekakav seks
B- nanošenje ozljeda
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:29 | opcije
osuđujem i A i B.B više, naravno.
Bez A do B ne bi ni došlo.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:30 | opcije
a zapravo se radi o tulumu na kakve nam klinci zapravo stalno idu ili će ići i na kojemu je nešto gadno krenulo po zlu.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:32 | opcije
Sad se pitam podrazumijeva li termin "seksualna sloboda" izostanak svake odgovornosti?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:36 | opcije
žene na tjub postaju filmiće na kojima iz pice katapultiraju objekte veličine mog laptopa.
Da li je primitivno pomisliti da neki ograničen tip možda gleda takve pizdarije mašta o tome da mi usred tuluma nagura nešto slično negdje? I pritom možda misli da mene to veseli?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:41 | opcije
Da.. trebao bi tražiti pristanak. Slažem se.
Ali da bi pristanak tražio mora biti sposoban osvijestiti da se pristanak traži.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:42 | opcije
Dok nisam sigurna da je sposoban raspoznati kaje sigurno za moju picu a kaj ne, i da čak i ako misli da je sigurno treba priupitati..ne dovodim se u situaciju u kojoj mu to može pasti na pamet.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:44 | opcije
Jednako kako ne ložim vatru nasred boravka zbog straha od požara, npr.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:46 | opcije
Biti seksualno slobodan/na ne znači biti neodgovoran/na.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:48 | opcije
a tu su pali oboje iz priče.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:48 | opcije
u životu sam nešto malo i droga probala.. Bogufala bez posljedica (valjda)
Možda su oboje zabrijali da je mikser (ako je bio mikser uopće)..kajaznam..dildo?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:50 | opcije
i blablabla..
možemo mi svi tako stoljećima.
Ništa od toga ne mijenja njihove živote. Nažalost.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:52 | opcije
Ali smo ih kao duštvo možda mogli naučiti da je tulum dobar i bez ubijanja u cugi. Da je bez droge isto zabavno. Da seks ne dokazuje zrelost i nije nekakav simbol prestiža i nadmoći nego zabavna i lijepa aktivnost koja mora biti ugodna partnerima..pa čak i kad ih je više odjednom.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:55 | opcije
možda i da je katapultiranje objekata iz pice prilično čudna disciplina.
Kajaznam.
Meni ih je žao. A vi kako hoćete.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 20:56 | opcije
da..božo :)
ovaj tvoj zadnji koment je razuman. :)
samo, jesmo li svi na istom stupnju (intelektualnom, ili nazovi ga kako god) ?
je i to moguće ili ?
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:00 | opcije
predzadnji
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:00 | opcije
ili opet nisam dovoljno brza
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:01 | opcije
ako velim da postoje viši i niži tip ljudi..osudit će me netko:)
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:01 | opcije
pritom ne mislim na visinu mjerenu centimetrima.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:02 | opcije
:)
dakle, obzirom na naprijed rečeno, teško, zapravo nemoguće provseti prevenciju koju si opisala..na žalost
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:05 | opcije
ili getoizirati ?
;)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:07 | opcije
onda se trebaju ili izolirati ili razmnožavati međusobno viši i niži pa bu valjda nekaj prevagnulo.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:07 | opcije
(a nekak mislim da nas je miksanje i dovelo tu gdje jesmo)
:)
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:08 | opcije
ugl, jednakost žena je izmišljotina. Laž.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:10 | opcije
mogla bih..djelomično..podržati tu teoriju :)
neki miksevi su poboljšane verzije viših tipova.
(imam kacigu na glavi)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:11 | opcije
čitao sam do pola , valjda je sve u tom tonu ...
ali dok god budete mislili , pisali da svi pripadnici jednog spola , naroda , vjere , grada , županije isti i tako im dajete osobine i karakteristike za mene ste u kurcu i nema vam spasa pojest će vas jetikavost ...
Autor: RI41 | 11.11.2016. u 21:12 | opcije
ali je politički nekorektno priznati djevojkama da u društvu u kojem živimo M/Ž jednakost zapravo ne postoji..pa ih neinformirane puštamo na tulume.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:12 | opcije
a zapravo bismo im trebale reći da ih dobar dio ekipe gleda kao "pičke" koje će "izjebat".
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:14 | opcije
žene bi TREBALE BITI JEDNAKE s MUŠKARCIMA U PRAVIMA I DUŽNOSTIMA..dakle, jednakost nse nikako ne odnosi na biologiju..ne brkajmo pojmove :)
(ako si na to mislila)
ako si mislila da žene nisu jednake, nisu..kao što ni muškarci nisu jednaki :))
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:14 | opcije
trebale bi biti.
ali nisu.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:15 | opcije
"a zapravo bismo im trebale reći da ih dobar dio ekipe gleda kao "pičke" koje će "izjebat" "
da..na žalost, je tako i trebalo bi ih na to upozoravat :)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:16 | opcije
to kaja sebe doživljavam jednakom ne znači da je zaista tako u očima veeelike većine.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:17 | opcije
ok..ja sebe doživljavam čak i boljom..
:D
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:17 | opcije
i nikad neće biti
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:18 | opcije
i zato se trebaju čuvati.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:18 | opcije
i biti opreznije od muškaraca.
Ane, mi smo gerila..
:)
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:19 | opcije
get used to it više..majkumu
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:19 | opcije
to kaja sebe doživljavam jednakom ne znači da je zaista tako u očima veeelike većine.
jebeno je ak ovisiš o toj veeelikoj većini ..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:19 | opcije
takvo je mišljenje jednostavno neoprostivo :))
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:19 | opcije
zato ZNAM da njima nisam jednaka.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:20 | opcije
gerila?
ma neee, to je preagresivno
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:21 | opcije
Oprez nije nazadan.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:21 | opcije
:)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:21 | opcije
dobar je oprez
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:22 | opcije
Kakvu kacigu imaš? Dosta trtljanja..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:22 | opcije
posvetio se ženskim temama:))
Novi friz?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:23 | opcije
posvetimo
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:23 | opcije
ajd..
je..odrezala sam kose šiške..dosadile mi..
a ti?
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:25 | opcije
ja još prkosim svijetu kokoticom..nekakvom.
ne stignem baš redovito frizeru.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:27 | opcije
(kaciga je bila zbog onog kamenovanja koje si spomenula :)))
skinula sam ju sad kad smo odlučile bit ženstvene ..malo :)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:27 | opcije
ahaa
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:27 | opcije
ljetos sam imala irokezicu..slučajnu..al samo 2 dana :)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:28 | opcije
Težak slučaj obiteljskog nasilja dogodio se u ponedjeljak navečer u mirnom gradskom kvartu Banfica u Varaždinu. Nakon kraće verbalne svađe u njihovu stanu u Vukovarskoj ulici, žena (43) je u ponedjeljak navečer oko 22.30 sati kuhinjskim nožem napala svog izvanbračnog partnera (46), zadavši mu ubodnu ranu u lijevoj strani prsišta, u blizini srca.
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:28 | opcije
:D
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:29 | opcije
onda mi frendača poravnala sve..na pol cm
srećom mi kosa brzo raste
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:29 | opcije
ovo je c/p sa današnjeg portala jl. Jel to onda znači da su žene takve i da zabijaju muževima nož pored srca?
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:30 | opcije
kre, jednako smo agresivni. Samo ste jači.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:30 | opcije
proklete babe
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:30 | opcije
krel..mi smo odlučile sad malo o ženskim temama..
imaš kaj o toj temi?
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:30 | opcije
ja bi svakom svom došla glave ziher..da sam teža 50 kila
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:30 | opcije
agresivnije ste, i to progresivno
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:30 | opcije
jebiga Milice do sada sam bio na kavi pa nisam primijetio taj suptilni prelazak sa ženskih tema na teme o ženama
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:31 | opcije
ova je žena bila milostiva..gađala je pored, a ne u..:P
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:32 | opcije
ček..razmišljam..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:33 | opcije
Možda je više agresivnog seksa zato kaj je agresija postala neprimjerena?
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:33 | opcije
da ne spominjem onu gospođu koja ga je poslije uboda ganjala po kvartu da ga dokrajči (čini mi se da je bilo u Gračanima)
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:33 | opcije
Prije 50 god bi dobila šljagu i kvit.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:34 | opcije
valjalo bi istraživanje neko provest. Ali mislim da sam na tragu.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:35 | opcije
jbga..šteta kaj je bil brži..eto, viš da nismo jednaki..em ste jači, em ste brži..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:35 | opcije
al jebiga, sufražetkinje uvijek i jedino drve o jadnim i ucviljenim domaćicama koje neprestano trpe teroriste
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:36 | opcije
a po pitanju agresije i nanošenja ozljeda, maštovitiji
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:36 | opcije
al bez jebe sad.
ja stvarno ne znam mehanizam kojim se prosječan muškarac može "borit" protiv mene kad sam si "super u pravu"
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:36 | opcije
božo kapa dolje, ti barem uviđaš.
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:38 | opcije
zato ga valjda i nemam u boravku trenutno.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:38 | opcije
a bome volite biti u pravu da puno puta glava zaboli od silnog prava
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:38 | opcije
(muškarca)
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:38 | opcije
tužno mi je sad donijeti ishitren zaključak koji je za naših života nedokaziv..ali sam uvjerena da ćemo postati jedan spol.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:39 | opcije
pametan argument ???
elokventnost ??
Autor: RI41 | 11.11.2016. u 21:40 | opcije
nepotužno vama mudonjama :)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:41 | opcije
a sve zbog šljage tu i tamo koja je postala neprihvatljiva. I seks će nam dopizdit brzo jer sad kroz njega isijavate agresiju.
:D
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:41 | opcije
RI..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:41 | opcije
utjerujete pravo sve dok ne dobijete gospona koji stoji pred frižiderom sa mesom u marketu i zove "onu koja je uvijek u pravu" i govori na mob, joj Dragice nema vratine, a kaj da sad delam? Zna drug da će biti po pički ak samoinicijativno kupi nekaj drugo. S druge pak starane "ona koja je uvijek u pravu" kukumavči susjedama, onaj moj mulac ni meso nemre sam kupit nego mu ja moram na mobitel reći kaj da kupi.
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:42 | opcije
:D
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:42 | opcije
borba do smrti bude to moje..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:42 | opcije
Dragice su vama melem za dušu.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:44 | opcije
(smajl na božin koment..na krelčev..teplika: većina vas ne zna kupit zato kaj ne zna, a sve ostalo su izgovori :)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:44 | opcije
ili kad ta "koja je uvijek u pravu" sa pet banki skuži da super dobro vozi i nema majci ni desno ni lijevo dok ona neda suglasnost. A brzinu diktira usmeno bez obzira što je njegova noga na gasu. Usput "ona koja je uvijek u pravu# uopće nema vozačku, a šonje trideset godina gona bez greške i udesa.
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:45 | opcije
replika*
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:45 | opcije
Brak=Dragica
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:46 | opcije
Meni je super bilo jednom kad sam rekla "E, daj me prekini kad krenem baš pilat jako. Podsjeti me na ovaj razgovor i da sam ti rekla"
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:47 | opcije
i nasjeo..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:47 | opcije
onda fino on da bi barem malo umakao nadzoru te koja je uvijek u pravu odjednom postane majstor i stvaraoc i počinje satima i satima boraviti u garaži koju pretvori u radionicu svakakvih namjena. Nema pojam ni o čemu, al je u radioni i umakne pažnji i brizi "one koja je uvijek u pravu"
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:47 | opcije
svim mudonjama starijim od 60 oduzela bi vozačku..ti su uvijek u pravu na cesti, iako nsu
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:47 | opcije
:D
iss..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:47 | opcije
i tak Dragica "koja je uvijek u pravu pazi na onog svoga godinama. pazi ga tako dobro da on gotovo u pravilu rikne desetak godina prije nje.
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:48 | opcije
već sam mjerila predmete oko sebe i gledala koji bi najbolje sjeo u ruku za "po glavi"..
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:49 | opcije
Zadnji koji je uvijek bio u prvau bio je F.T
Onu koja je uvijek u pravu nisam upoznao ... mlad sam imam još šanse ...
ovo mi daje na onu
nakon pedesete nema zdravih ima samo ne pregledanih ( priznajem Mea culpa )
Autor: RI41 | 11.11.2016. u 21:49 | opcije
to se zaboravlja dat žmigavac..pa ti sad misli kam on hoće ili neće..to se prestrojava u traku koja njemu paše, a ne u koju bi morao po PS-u..i bicikl je brži od njega..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:49 | opcije
ma dajte me ne jebite, prosim vas
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:49 | opcije
Dragice su stupovi čovječanstva.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:50 | opcije
:)
sto posto.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:51 | opcije
božo, nemaš kaj razmišljat..kristalna pepeljara..fino brušena, ne lijevana..
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:51 | opcije
Pa da ga kasnije rolat u tepih moram..
Bolje je ovako.
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:52 | opcije
dragi moji, gibam.
Pusa vam svima i zagrljaj
:*
Autor: bozicnica | 11.11.2016. u 21:53 | opcije
(imam u šupi takvih zgodnih predmeta..nisam bacila za svaki slučaj)
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:54 | opcije
je, Dragice i poneka Milica
Autor: krelec | 11.11.2016. u 21:54 | opcije
(ak ti zatreba, znaš da imam..da ne trošiš :))
ajd..cmox
Autor: ANERAK | 11.11.2016. u 21:55 | opcije