slušam na stojedinici..

48% mladih ljudi (oba spola !), dob 16 godine, (22 srednje škole anketirane), smatra da je nasilje u vezi ok..da su cure to "zaslužile" svojim ponašanjem ..

još koju godinicu i vratit će se stari "dobri" običaj preventivnog triskanja..ono..ak ti ne znaš zakaj triskaš, on/a ziher zna za kaj ju je dobil/a..

23.11.2016. u 12:45   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Dan Ane, ??? jbt, pa sta je tom postotku bojisnica doma?

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 12:54   |   opcije


anketa je klasična statistička ćorava koka, način kako se neka studija unovči uz partikularne interese koji su najmanje vezani uz djecu, odgoj, .. i samo anketno pitanje ili nasilje, ravnopravnost (spolova) i sl.
-kao što se može čitati na razne načine, karikirano, izjednačimo m-ž tad i dečki zaslužuju batine, zapravo djecu treba tući .. :) dovoljan razlog je pubertet. Djeca su odgovorila, možda iskreno, možda bez razumijevanja.. možda frajerski kako već ekipa oko njih očekuje..
- Problem nisu djeca nego mi, anketari i statističari.

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 13:10   |   opcije


Sve to stoji, hushi, no, isto tako je ocito da postoji puno agresije, e sad cime i kako je ona izazvana, neznam, po meni sve polazi od kuce....pa ledaj ova dva tinejdera u St, malo se poheftali,i odmah noz vadi??? O onim drugima sto ni neznamo,nego ostanu unutar 4 zida.......?

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 13:16   |   opcije


Lancoma, kako je bilo prije 50 godina, kako je bilo prije 500.. ?
Agresija, nogomet, rat.. i život. To je dio odrastanja, odgoja, osamostaljivanja. Kontrolirana agresija. Bez kontrole je divljanje.
Umjesto pod staklenim zvonom, klinci se moraju 'pokefati'.. najbolji mogući razlog, da se dva dečka tuku oko cure.. umjesto oko dinamo-hajduk, ndh-yuga, crnac-bijelac itd..
Kako priječiti-spasit dijete od ozljede.. da se ne opeče (ne nužno opeklina na šporet, bilo što).. uz podsjetnik, da se ugl uči na vlastitim greškama mada bi na tuđima bilo lakše, da je zabranjeno voće najslađe .. da je život i greška zapravo nužan, jer bez tog nema ni pogotka-uspjeha. Tako se uči, to je život i moraliziranje, empatija .. hmm, što reč bambiju kad ga pojede lav? Lav također ima mlade laviće i pravo na život, to natjera bambija da bude brz, preživi. To je život, ne bajka..
(koliko god bi kao roditelj želio zaštititi dijete od svega...).

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 13:32   |   opcije


.. evo, što nam kao (možda pogrešno, možda nije) najveći problem pada na pamet kad govorimo o teenagerima? Hint, sex-trudnoća. .. i tad, znamo da za sex trebamo dvoje, m+ž. Koje posljedice ima dečko, koje cura? Oboje su željeli isto, oboje imaju pravo na žudnju, učenje uživanja i prvih poljubaca.. ali priroda je tako odredila, ona može ostati trudna. Tad za današnje kriterije, upropastila si je život. Jednostavno, ''ona'' mora biti pametnija, opreznija, on može biti glup-fakin.. zbog posljedica. Danas je to daleko teže nego prije recimo generacije naših roditelja (vrijeme-dob kad su se ljudi udavali, zapošlljavali dok danas studiraju..).
Za sve ostalo, npr alkohol-droga, kriminal.. imaju jednake probleme-šanse, ali za ovo, najvažnije, ONA je bez alternative u težoj, time i odgovornijoj situaciji. Kao i Bambi.. mora preživjeti, ne zato jer ja tako kažem, nego lav će je izjesti..

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 13:38   |   opcije


Hush, neznam, odgojena sam kao jedinica, zeljeno i voljeno dijete, tatina princeza, tako odgajam svog sina jedinca, i nije mi zao, ne poznam rijec agresija (bilo psihicka il fizicka), ne priznajem tu rijec jednostavno, bila ona u kontekstu "lavica","bambica" ili agresivca.......stur odgovor si dobio,coffe time mi gotov.....:))

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 13:51   |   opcije


Anci :)))

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 13:52   |   opcije


pa gledaj ovako, dječje igre kao lanca probijanca, gledaj bulling.. ako se dijete to ne nauči kao hodati, kad je vrijeme, neće nikad. Kasnije će biti poslovni bulling, guranje u redu za kartu, kapitalizam je agresivan, život je borba... roditelj koji 100% zaštiti dijete od svega pa i 'kiše' istovremeno je napravio problem.. Kvaka-22 koja daje suprotan efekt od željenog.
Opet, ovakve ankete.. bezbroj pitanja koja se mogu postaviti djeci, ton-govornik koji ih postavlja, osmjeh ili strogo lice i možeš dobiti sto različitih odgovora od istog djeteta.
Čisto statistički, ako postaviš pitanje, jeli u redu ošamariti curu, dobit ćeš 50% da-ne, vidimo da je ova naketa unutar te statističke greške (točna-potvrđuje pravilo, tj potvrđuje da je sama anketa besmislica, još gore ako je namjerno tako složena).

ovo je iskrica, možemo postaviti anketu, jel penis (da ne kažem kurac) dovoljno velik, mogu isto pitanje postaviti jel premal.. u oba slučaja će biti 50% ali ću drugačije tumačiti odgovor, koji sam implicirao formulacijom pitanja... anketar je bitan, cilj.
Jer, ne postoje glupa pitanja, samo odgovori.. a sad, kad imaš stručnjaka za formulaciju pitanja koji to zna? Postaviti pitanje zašto je pitanje upravo takvo? Ne slučajno, jer statistika nije stvar slučajnosti nego ponavljanja uzorka, znanost.. :)

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 14:00   |   opcije


.. no postajem ljigast :) i uzurpiram prostor...
Anči :)

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 14:03   |   opcije


Ne postaješ ljigast,...samo si brutalno realan,nažalost svijet ,život,kako god to zvali,je takav,volili mi to ili ne,poz.

Autor: dovla53   |   23.11.2016. u 15:06   |   opcije


sori, društvo, morala sam delat..al kad dođem doma, svak bu dobil kaj ga ide :))

(op.a. podjednak broj isomišljenika su tinejđeri OBA spola :P)

CMOX

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 16:39   |   opcije


ili postajem brutalno ljigast... Lastan :)
pa u kontekstu 'okreni i drugi obraz' imam odgovor, vrati dvostruko :) pri tome je nevažno M-Ž... (politički korektno, dok frajerima jedan šamar gratis.. :)) ).

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 16:41   |   opcije


Curice (babac) :)), po tome bi onda dijete, cim se rodi, trebalo ucit batinama, jel, batina je iz raja izasla?! Vidis, upravo to se meni dogodilo, u ranoj fazi studiranja, ostala trudna, e vis, moji nisu dobili napad, vec mi rekli :kceri, rodi, dijete ce bit odgojeno u ljubavi i sreci, kao i ti, a dal ces se udat, to je tvoja odluka! Udala se, pa rastala, opet mi bili suport.....,nisam bila zasticena od zivotnih nedaca, al sam ih prevazilazila na pitom nacin, ne agresivan.

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 16:45   |   opcije


super.. imaš protektore. Što s ostatkom populacije? Što s curicama koje rode curice.. a nema roditelja za pomoć? Znam, patetika, ali vidi PET ambalaža se sad ne baca.. život je sve, ne samo pijev ptica.
-ah, uporilo me .. bjuti time za trnoružca :))

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 16:48   |   opcije


** umorilo ... :)

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 16:48   |   opcije


hush ,,, sto bi znacio sad tvoj zadnji komentar ... jednostavno mi upao u oko ..

Autor: black__women   |   23.11.2016. u 16:56   |   opcije


predzadnji pardon

Autor: black__women   |   23.11.2016. u 16:56   |   opcije


I da, stvorit odgovornog,zdravog covjeka je jako tesko, no imas dvije varijante, ljubav-postovanje-zdrava komunikacija, uz naravno ulaganje, daju recimo kao rezultat uspjesne ljude, dijete odgojeno u nasilju,u zivotu uglavnom postane nasilan,duboko nesretan....nemislis valjda da se uspijeh (bilo koje vrste) stijece nasiljem? Osobno sam misljenja,obrazovanjem....onda nema potrebe za nasiljem.....sve se samo nadopunjava.......

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 16:56   |   opcije


dijeca danasnja , kao i mi kad smo bili dijeca se povode za uzorima , idealima , necim .. svacim ... danas su uglavnom svi orijentirani prema virtualnom svijetu ( igrice , sajtovi .. reklame ) , agresija se stvara sama po sebi ..
tom i jery su danas agresivan crtic po nekim stajalistima ..
ja , u njemu ne vidim agresiju
al , vidim u mnogim igricama , serijama , reklamama ...bla bla bla

Autor: black__women   |   23.11.2016. u 17:00   |   opcije


Upravo o tome i govorimo!!! Pitas sta s ostatkom populacije? Pa da su svi kao moji roditelji, odnosno, da nema nasilnika,nebi bilo te ostale populacije! Generalno govorec mislim.

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 17:03   |   opcije


al , ono sto me zasmetalo .. a .. i trenutacno hush oprosti .. asocirao me i tvoj komentar ... je to sto se nasilje dopusta nad krivima ,
punoljetnim osobama , mogu biti i maloljetne , a zanemaruje se zrtva ( u bilo kojem pogledu , u bilo kojem rodu , u bilo kojoj kozi , u bilo kojem svojstvu ... bla bla bla ) ...

to je dio koji nikad necu razumijeti

Autor: black__women   |   23.11.2016. u 17:09   |   opcije


bez .. onog nad ...

Autor: black__women   |   23.11.2016. u 17:10   |   opcije


Ma Blekica, koje nasilje? O cemu pricamo? O nedavno ubodenom tinejderu koji je preminuo...koliko je tu, u toj prici, sjebanih zivota? Jel bolje onome ko je preminuo ili ovom jadnom nasilniku? Mislim da nije on kriv, nego odgoj. Do takvih tragedija dolazi zbog nasilja,lancani proces....po meni, svaki i najmanji znak nasilja treba sankcije!

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 17:19   |   opcije


da li je kriv odgoj ? da , u nekom pogledu .. al .. recimo npr . primjer moje majke .. zivjela u nasilju , ona i sestra prebacene u dom kad im je majka umrla , odrasle u domu .. otac im umro par godina nakon majke od alkohola ... obadvije su napravile ono sto bi malo tko napravio u nekom uzornom domu , danas ... su bake koje mozes pozeljet ( bolje nego majke ) , i kao mame su bile sa danasnjeg gledista savrsene ( al tada jako komplicirane ) ... mislim da nikad necu npr . biti
tolko voljna dat sebe za druge (koje jako volim ) , kao sto one rade sada i zapravo su uvijek radile ..

odgojile su se same :)

Autor: black__women   |   23.11.2016. u 17:37   |   opcije


bleki.. ? tko to dopušta nasilje (nad krivima..?) -dvostruko vratiti... neke stvari ne može roditelj, mora i klinac, to je životna škola. Kako se klinac postavi, tako će biti i ostalo. Ono što je možda neobično, što takav (statistički jednak) odgovor daju i curice.. zapitati se što im je u glavi? Ne, jer to su djeca i daju dječje odgovore koji ne znače baš ništa, u rangu čokolade i 100kuna. Više se brinem što mi imamo u glavama i usporedno s lancominim primjerom, nekad smo svi imali roditelje.. danas je to već izuzetak (rastavljeni).. Djeca? Preživjet će, adaptirat će se. To nas evolucija uči, ali ja bi volio kad bi bilo lakše, sigurnije.. kad šamara ne bi bilo.

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 18:11   |   opcije


je bleki, istina, zivot pise romane, govorimo generalno o nasilju..........jesi li se mozda ikad upitala,kako bi zavrsile da su ostale u nasilnistvu......ili pak, da tog nasilja nije bilo? Pretpostavljam da su u domu imale kontrolu, sigurnost........ prosavsi taj zivot postale su dobre osobe......

Autor: LancoMa   |   23.11.2016. u 18:11   |   opcije


uf, uf.. masakrirao sam blog :)) neću više..

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 18:47   |   opcije


od sad, samo jednostavne (meni primjerene) rečenice, kao dobar dan.. i kad će kava? :))

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 18:48   |   opcije


srrrrk, pljas (šamar jer gledam dekolte, curicama) .. uz dim cigarete.

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 18:50   |   opcije


nasilje ima puno lica

skoro sam odluto u svoje djetinjstvo, i djetinjstvo moje djece..

kaj se tiče te ankete ,nisam je čuo,iako stalno slušam 101 (slab mi je signal od yammata)
ali činjenica da bi toliki postotak dece dalo takvo mišljenje mi je fantastično..
mislim da je hush izrazio nepovjerenje u iskazan podatak ili način anketiranja
ja mislim isto
blesavo.

Autor: djuro22000   |   23.11.2016. u 19:51   |   opcije


Huuu..jeste napravili pravi udrobljenac :))

idem odozdo prema gore..tak mi lakše :)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:24   |   opcije


đuro..današnja emisija "i vaš stav je bitan"

kajjaznam, ja mislim da je premalo dobnih skupina srednjoškolacaobuhvaćeno..

pa onda usporedit rezultate anketašesnaestogodišnjaka i osamnaestogodišnjaka ..npr

ali postotak me šokiral..

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:27   |   opcije


svaka anketa se mora studiozno provesti, stručno.. bez tog je ko gatanje iz soca.
jednak postotak bi bio na pitanje npr hoće li sutra biti ww3 ili bi li putavali na mars.. 50% - deviacija =48,5% ... (jednak postotak je npr ne važećih listića na izborima itd..).
-onaj tko radi anketu mora to znati, ako ne zna, jadni mi.. ako zna.. još gore.
-sad je tjedan takvih aktivnosti, kao ZAMP-autori, škole, itd.. akcija osvješćivanja mladih i sl. a to su djeca, to je sarma (kupus-meso) u statistici. Nikog ne zanima rezultat, odnosno svatko će rezultatom mlatiti po svojim željama-potrebama kao što opozicija u saboru mlati poziciju. Pri tome ih boli kiki za djecu.. to je žalosno.
A pravo pitanje, kako to da (cure-sutra žene) daju takav odgovor... pa opet, zaboravljate bitno, djeca! To su odgovori djece, ne ljudi (niti tad muško-ženskih) .. oni će tek 'sutra' biti ljudi. Tek će sutra razumjeti pitanje-odgovor i implikacije... (pri tome ne mislim samo na šamar..)

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 21:34   |   opcije


ak sam dobro popamtila neka pitanja iz ankete..bilo je postavljeno pitanje u stilu, kada je opravdano udariti (ošamariti ) partnera..

48% dječaka i djevojčica je odgovorilo da je opravdano udariti partnera kad te znogira
48% dječaka i 42 % djevojčica je odgovorilo da je opravdano udariti dečka kad partner više pažnje poklanja frendovima

i jbga..treće zajebano pitanje nisam zapamtila, jer sam zgrožena vrtila ove postotke..

dakle, velik postotak dječaka i devojčica smatra OPRAVDANIM fizičko nasilje zbog povrijeđenog ega

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:34   |   opcije


da, hašinjo..to je dobro pitanje..

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:36   |   opcije


52% te djece izjasnilo se da su bili žrtve ili nasilnici u svojim vezama :)

e, da..pitanje seksa..prisila na seks u vezi je ok za preko 40% anketiranih (nisam upamtila točan postotak)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:39   |   opcije


viš, haš..od mlađahne cure bi fakat mogel, bez jebemti, pobrat šljagu da hićeš oči okolo..

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:41   |   opcije


lanči i Blekica su malko proširile temu..:)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:43   |   opcije


iako se slažem s Lancomom da je previše nasilja ..i da se prekoviše tolerira kao nenasilje

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:44   |   opcije


pa ovak,.. opravdano je. (nasilje zbog povrijeđenog ega..)
- što radi sud-društvo kad netko nekog povrijedi? Osudi, zatvor-kazna. To je također povreda, odmazda. To je legitimni odgovor. To pravo ima i bambi, ubosti lava..
-kod odraslih, udari nekog šakom, kazna, opali šamar.. veća kazna, jer je uvreda, povreda časti (uz fizičku..).
Ako tebi netko nešto povrijedi, najelementarnije je vratiti istom mjerom, oko za oko.. uz krivca koji mora dobiti i kaznu ibera..
ako tebi netko slomi srce, zašto ti ne bi slomila nekome nos? To je zapravo iskonsko-elementarno pravo. Djeca to tako dožive... djeca ne uzimaju pravni sustav da se ona sama ne smiju osvećivati nego to radi sistem (policija-sudstvo) za građane.. i tad je taj odgovor OK. Kontekst. Pitanje=odgovor.

povrijedi me, imam pravo povrijediti te.. zar ne? Ili ćemo sad preći na visinu-nivo povrede-odgovora? Tko je koga jače lupio?... Koliko je ono presuđeno ČOu za planinsku.. što je mjerilo i tko je ta moralan vertikala koja će biti objektivna .. a maximalna subjektivnost je u pitanju kad je 'moj ego' povrijeđen? Slomiš mi srce.. ili pobiješ selo u Ruandi.. što je ''meni'' važnije? Ljudi, djeca trebaju biti objektivni? .. ma bezbroj varijacija, pitanja-podpitanja.. a anketa tako sterilno odrađuje brojke bez smisla ili razuma. Samo da se povuku EU fondovi i zgotovi godišnji plan za honorare... Bljak! fuj.. :)))

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 21:45   |   opcije


i s Blekicom..

a klinci se identificiraju..

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:47   |   opcije


joj..hašinjo..drobiš..

u koje je to svemiru opravdano fizičkim nasiljem braniti svoj povrijeđeni ego ?


(sasvim je ok da ti žena skopa oči, doslovno, zato kaj zuriš u konobaričin dekolte)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:50   |   opcije


hahaha..ovo s nosem i srcem mi je super :)))

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:51   |   opcije


ok.... što je bilo s onom Osječkom staricom kad je odbila identificirati se i zaustaviti na zahtjev policajca? Pravno-ljudski? Što trebamo djecu učiti? ...? ne znam, pitam :)

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 21:52   |   opcije


mislim da je svrha ove ankete bila pokazati potrebu uvođenje građanskog odgoja :)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:54   |   opcije


ok, karikiram (u vapaju..) :))
ali stvarno, manje je štete, manje bolno kad ti netko razbije nos, možda i slučajno.. ali kad razbije srce.. kako to mjeriti i koja 'reparacija' je adekvatna? Djeca su djeca.. emocije treba isključiti? .. a to je pravno stanje.
ponovo.. besmislica je takva (kad zagrebeš duboka) pitanja postavljati u površnoj anketi. O tome može ustavni sud i sto erudita raspravljati.. bez odgovora. A ovdje se čudimo, jedinom mogućem odgovoru ćorave koke (djece), 50%... sve ostalo je devijacija.

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 21:56   |   opcije


misliš da ju je trebalo hitit na pod?

ili bi bilo dovoljno prepratiti do policijske postaje :)

(jadni policajci..nemru na kraj sa staricom bez hitanja na po..a kaj bi s pravim krimosom? :P

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:56   |   opcije


-naravno, anerak, naravno da je iza te ankete neka potreba ili 'potreba'... naravno da nije slučajno (i to mi je bljak-fuj) .. jer sad je eto i službeno .. anketa-statistika to prikazala. (točka).

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 21:57   |   opcije


kaj? bojiš se za nos? :))

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:57   |   opcije


eh, viš, hašinjo..da mi ti nisi to potvrdil, ja jadna i bijedna, ne bih to mogla uzeti kao relevantno :PPP

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:58   |   opcije


fala ti, haš..bez tvog putokatza zgubila bi se ko crvenkapica :)))

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 21:59   |   opcije


ne pitaj mene jel ju je trebalo na pod.. ja ne bi, ali policajac, dobio naređenje.. morao je.
-ispričao se, opet po naređenju, nije sankcioniran jer je sve obavio po naredbi.. što tad? On je čudovište?
-žena je trebala-morala stati, morala je dati osobnu.. mora poštivati propise. Ili ne?
.. s druge strane, aušvic, naredbe? .. nemoj mene trpati na mjesto policajca, nisam ja ON je. :) ja ne bi.. a možda tko zna..

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 21:59   |   opcije


crvenkapa? ma ona zna put.. do bake. :)
pitanje nije put, nego društvo, kurikulum, statistika.. i razbit nos-srce. Kriteriji.

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 22:01   |   opcije


morao je poslušati naredbu, slažem se..ali je primijenio neprimjerenu silu :)

a još se i moral ispričati po naredbi :) nije mu to samom palo na pamet :)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 22:05   |   opcije


eh, al je mala crvenkapa cvijeće brala i zalutala :P

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 22:06   |   opcije


anerak.. čitaš pogrešnu knjigu.. 'o branju jagoda'.. crvenkapa je bajka za djecu. :))

Autor: hush_i   |   23.11.2016. u 22:09   |   opcije


CMOK !

:)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 22:11   |   opcije


nije trebao poslušat naredbu
to ima veze s drugim vrstama nasilja

Autor: djuro22000   |   23.11.2016. u 22:15   |   opcije


idem se grlit :)

gudnajt vam..i cmoxe :)

Autor: ANERAK   |   23.11.2016. u 22:31   |   opcije


Dodaj komentar