Da obnovimo gradivo
Po vašem mišljenju,u kojem trenutku je vreme,da se prekine
dopisivanje s dvije ili više osoba na pvt izuzimajući prijateljsko dopisivanje.
1.Nikad se ne dopisivati s dvije ili više osoba.
2.Kada dopisivanje s jednom osobom postane ozbiljnije
3.Nakon prve kave i dogovora za drugu kavu.
4.Kada se s nekim počne redovno viđati.
5.Nikad.
28.11.2016. u 12:14 | Editirano: 28.11.2016. u 12:22 | Dodaj komentar
nikada se ne dopisivam sa vise osoba vec samo sa jednom:)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 12:25 | opcije
Ja bih zaokružio odgovor pod brojem 2 .
Autor: tape | 28.11.2016. u 12:26 | opcije
Nikad se iste večeri ili u dva dana nisi javio dvjema ženama
i s obe se dopisivao.Ili možda ti se javio jednoj,a druga tebi?
Autor: tape | 28.11.2016. u 12:29 | opcije
Tape Ljuboljubić te zeza, nemreš sa više osobe odjednom , ..kužiš?
i zavisi o ćemo ....i puno tu faktora ima, a možeš sa jednom intimnije a ostalima se zezaš, kao u društvu za stolom......
Autor: biserna | 28.11.2016. u 12:46 | opcije
društvena smo bića. Kako ko naravno ali ovdje na takvim stranicama je to smisao funkcioniranja.
Autor: biserna | 28.11.2016. u 12:47 | opcije
uostalom, nikad se ne zna koliko osoba sjedi za kompjuterom, nevidljivi smo, oprez !:-))
Autor: biserna | 28.11.2016. u 12:50 | opcije
ljuboljubic ozbiljno radi tako kako je napisao :))))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 12:54 | opcije
nakon prve kave...hm , šta ide sve to tako brzo?
Može bit al ne mora...ma igra je sve to, a kad postane više se ne dopisuješ intimno ,pogotovo ne ovdje, nego samo prijateljski, prijateljstvo ostaje i dalje sa ljudima.
Autor: biserna | 28.11.2016. u 12:55 | opcije
:-))))))Ljuboljubić je zafrkant! Niš mu ja ne vjerujem.
Autor: biserna | 28.11.2016. u 12:56 | opcije
ako prekinem kontakt onda je to zauvijek :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 12:56 | opcije
Valjda to zezanje spada pod prijateljsko,za koje sam rekao da se izuzima.
Autor: tape | 28.11.2016. u 12:58 | opcije
Biserna ne mora biti brzo,može se dopisivati i mjesec dana pre prve kave.
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:01 | opcije
bolje je vjerovati meni sto sam napisao :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:02 | opcije
nljubo jesi li ti ovde isključivo zbog bloga?
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:04 | opcije
ako ima kemije brzo se zaiskri , a ljubav opušta, ona je divna i ne poznaje neka stroga napisana pravila , ona je sama po sebi posebna , slobodna lijepa, nema ti nikakva reda svrstavanja pod brojem 1,2,3,4,5.....:-) No ja, takva je u mojoj kući(čitaj srcu).
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:05 | opcije
ovdje se odmaram:)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:07 | opcije
bila je jučer na tv emisija u snagi i moći interneta upravo u ovoj temi. Internet ima veliku moć u spajanju ljudi. Meni se to ne sviđa, u početku nije bilo toliko očito i vidljivo kao danas , ali eto, vrijeme ide....
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:07 | opcije
da da Ljuboljubić, znaš da ti vjerujem, nema dileme, kao svima(moš mislit!):-))
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:09 | opcije
Biserna do ljubavi je dug put,bar ja tako mislim.
Prvo dopisivanje,onda simpatija,pa strast ili
obrnuto pa tek onda ljubav.
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:10 | opcije
znaci ne vjerujes :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:11 | opcije
Ja mu vjerujem,vjerujem da se ovde "samo" odmara i zabavlja.
Ne želi nikakvu vezu osim prijateljske.
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:13 | opcije
Biserna zašto ti se ne sviđa internetsko spajanje ljudi ?
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:15 | opcije
Ljubo, dođe to sa vremenom kao i ode sa vremenom.
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:16 | opcije
Evo mi počinje tv sudnica pa ću vas uz izvinjenje malo zanemariti.
Nadam se da mi nećete zamjeriti:)))
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:18 | opcije
tape..ako se meni netko svidi ostajem u kontaktku..samo u ljubav ovdje sam
sumnjicav...
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:19 | opcije
Zašto? Hm zato jer sam uvjerena i jer znam, da je ovdje najviše ljudi koji su ranjeni, hendikepirani, na bilo koji način a puno više onih koji traže baš takve---ranjene -osjetljive.
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:20 | opcije
Oprezni svakako trebamo biti,ali zar to ne trebamo biti i u reali?
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:23 | opcije
bis tu smo slicni :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:25 | opcije
Tape, ja mislim da sam ti jednom davno rekla....nikada ne znaš sa kim pišeš dok ga ne vidiš , jedna kava ili dvije ti pokazuju samo skicu osobe.
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:30 | opcije
usporedba reale sa ovakvom spajanju ljudi je ne moguća, po meni!
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:32 | opcije
naravno da je nemoguca usporedba....
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:33 | opcije
evo Ljubo, već smo se dva puta spojili(u mišljenju), možemo na kafe:-)))))))
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:35 | opcije
To je točno,nikad se nezna ko je s druge strane ekrana.
Ovde se prvo dopisujemo,zatim se vidimo u reali.
Onda se iz virtuale prelazi u realu i dalje nema nikakve
razlike.Usporedba virtuale i reale je u tome da i ovde i u
reali trebamo paziti s kim se upoznajemo i izlazimo.
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:38 | opcije
:))))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:38 | opcije
kad sam vidio iskrica dosje bio sam iznenadjen...pa sam se pitao s kime sam
se zapravo dopisivao :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:43 | opcije
i zato ni je pvt bio u kvaru neko vrijeme...o tome sam i pisao..
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:44 | opcije
nljubo tako nešto nikada nisi ti ili neko koga poznaješ
doživio u reali,u životu.
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:48 | opcije
Tape,kad sam prije 14g došla tu, poanta i smisao pisanja bilo je druženje, razmjena mišljenja , danas je tema seks pa seks i opet seks pa i poslije seks sa začinima svađe vređanja ponižavanja , to je danas pravilo- a tada je bio izuzetak.
Pišem o Iskrici naravno, a i vjerujem da se raširilo to kao najotporniji korov.
Ljubav ovdje? Naravno da postoji, ali je izuzetak upravo zbog apriori teme- koju ljudi koji traže "čistu" ljubav ne preferiraju , odvratno im je pa opcija ignor djeluje ...no o tome čitamo svaki dan ovdje.
Idem offf , bay i pozzz:-)
Autor: biserna | 28.11.2016. u 13:48 | opcije
Pozdrav Biserna:)))
Autor: tape | 28.11.2016. u 13:53 | opcije
pozdrav...:)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 13:54 | opcije
kada u iskrica dosjeu vidis hrpu muskih i zenskih nikova
pitas se s kime si se zapravo dopisivao...
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 14:06 | opcije
Da nljubo,ima toga možda i previše,ali ima i drugačijih.
Osim toga ni dosijei nisu pouzdani.Na primjer kod mene
stoji da ja imam 4 aktivna profila 3 muška i jedan ženski.
Ženski je od moje setre kaja se logirala na iskricu kao
je bila kod mene u gostima,jedan muški je od mog
bivšeg cimera,a za drugi muški neznam čiji je.
U popisu obrisanih profila ima mojih bivših profila i isto
tako nekih mojih obrisanih profila nema u popisu,a ima
i oni koji nisu moji.Naime u prvih godinu dana često sam
napuštao iskricu i brisao profil,pa se opet vraćao na iskricu.
Autor: tape | 28.11.2016. u 14:10 | opcije
nije dosje 100% siguran....dovoljno je promijeniti internetskog davatelja usluge i
napraviti novi nick a stare vise ne koristiti u dosjeu ti je samo
taj novi nick :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 14:15 | opcije
pvt monogamija? :))))) joj..
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 14:16 | opcije
prije nego napravis novi nick izbrises window6se i stavis nove :)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 14:20 | opcije
Hush jesi li ti video to :((((
Autor: tape | 28.11.2016. u 14:25 | opcije
nljubo ne razumije se svvako u windowse i nisam ni želio sakriti obrisane profile.
Autor: tape | 28.11.2016. u 14:27 | opcije
ljubo se razumije u informatiku:)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 14:30 | opcije
i kad bi iza pojedinog nicka bila jedna osoba.. ovako se može desiti, dopisivanje 5 nickova zapravo i dalje s jednom/jednim :)
ljudi, družite se, zabavite ako ikako možete. Ostalo je nevažno.
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 14:30 | opcije
tako je hush...
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 14:34 | opcije
neznam cemu tolke silne gluposti i zapetljancije,samo muljatori i proracunati mijenjaju nickove...popunjavaju lazne profile...itd...itd...
imam jedan...i taj mi je ponekad previse...kad mi dopizdi ovdje,samo se deaktiviram i to je to...al to valjda vise nigdje ne prolazi...sva sreca da me sve internetske mogucnosti ne privlace,pa sam po tom pitanju polupismena...dodjem ovdje s vremena na vrijeme,sat-dva i crta...draze mi se druzit s mojim pesicama nego vjecno visit ovdje,....iskreno...mislim da internet vise razdvaja nego sto spaja ljude...
Autor: zgpapilon | 28.11.2016. u 15:25 | opcije
kad ti dosadi jedan nick napravis drugi...
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 15:31 | opcije
meni to ne pada na pamet...to znaci i drugi profil,a to opet znaci muljanje...a to onda nisam ja..
ja sam ona ,,stara skola"... dragim osobama i dan danas za blagdane...rodjendane...i sve njima bitne datume,saljem cestitke napisane od srca i svojom rukom,a ne skidam glupe fraze s interneta,pa da saljem mailom ...
Autor: zgpapilon | 28.11.2016. u 15:38 | opcije
lijepa tradicija.. čestitke. :)
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 15:41 | opcije
zapela u 80ima...hehe...al meni se to dopada...vise smo imali vremena jedni za druge...sve mi je tada nekako bilo ,,toplije"...
Autor: zgpapilon | 28.11.2016. u 15:51 | opcije
da, toplina je dobar opis... i imati vremena, za sve, za sebe i druge. Ili volje?
umjesto anketnog pitanja, pvtirati (s više osoba) ili ne.. jednako pitati se, komunicirati-družiti se ili ne? Odgovor je DA. I mora se naći vremena, volje.. zbog samog sebe. Jednako kao i poslati čestitku, važno je to jer su u svim tim stvarima (komunikaciji) osobe, ne jedna nego dvije-više, a ljudi su ipak društvena bića.
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 16:00 | opcije
Hush izgleda da si pogrešno shvatio pitanje.
Nije pitanje pevetiranje sa više osoba ili ne.
Pitanje je kada treba prekinuti dopisivanje
sa više žena u muškom slučaju ili više
muškaraca u slučaju žena.Pitanje se ne odnosi
na prijateljsko dopisivanje nego,da upotrebim i
zraz,udvaračko.
Autor: tape | 28.11.2016. u 16:30 | opcije
Recimo oni koji su ovde da bi ostvarili ozbiljnu vezu (ipak je ovo
pre svega dejting sajt) pregledaju profile i odaberu dva ili više
profila koji im najviše odgovaraju,točnije najbliže su onome što
oni traže i jave se tim osobama i s njima počnu komunikaciju.
E sada pitanje je u kojem trenutku se treba prestati dopisivati
sa više njih i nastaviti samo sa jednom osobom.
Ponovo naglašavam prijateljsko dopisivanje se ne računa.
Prijateljstvo je prijateljstvo i nema veze s ovim.
Autor: tape | 28.11.2016. u 16:36 | opcije
ne tape.. .dopisivanje je u najširem smislu, druženje. Nekad su ljudi pisali, dopisivali se.. naravno da se podrazumijeva udvarački-flert-sex.. sadržaj, to je samo začin.
ili ovako, gledati porniće ili ljubavne filmove? U čemu je razlika ako gledaš ljubavni film? Tad i to trebaš prestati gledati, trebaš ne gledati sve žene na ulici.. jer je tad svaki pogled prevara?...
dok se ljudi dopisuju, ne sexaju se. Misliti-maštati... i stvarno varati (ne mišlju nego djelom) ipak nije isto, nije ni u kriminalnom djelu, nije ni u ljubavnom. :))
+ praktičan vjernik, pa pošto postoji i grijeh propusta.. trudim se ne propustiti (priliku) :)))
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 16:39 | opcije
to je stvar procjene u datom trenutku...i mozes pogrijesiti i odabrati
krivu osobu....drugo je pitanje tko je od vas iskren i u kojoj mjeri:)))
tu je sustina i kljuc za nastavak komunikacije...
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 16:41 | opcije
najgori mogući licemjeri, čak uvjetuju gašenje iskrica-accounta nakon upoznavanja.. mada oni/one imaju multije, provjeravaju i tak to.. smiješno-tužno. Kao da ako si osobu upoznao u kafiću, ne smiješ više u kafić... jer se implicitno podrazumijeva da bi mogao upoznati drugu osobu.
Tko je u vezi, njegova stvar, kakva će veza biti (monogamna..) i koliko će trajati, to svatko za sebe treba (mora!) znati i donjeti odluku.
-tu sam od prije početka iskrice.. povratnik nakon razvoda, u međuvremenu me nije bilo.. To je moj stav, ne nešto što mislim drugima nametati, mada u gornjim rečenicama pišem zapravo suprotno.. :) jer to je opet izbor i 'samo PVT'.. pvtom se ne ostaje trudan, rekao bi Lastan ;-)
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 16:44 | opcije
Hus postoji i opcija da nikada ne treba prekinuti.
No sada nešto drugo,znači li to da se tvoja djevojka
s kojom si u ozbiljnoj vezi može udvarati drugim
muškarcima i da opt ostane s tobom u ozbiljnoj vezi?
Ukoliko si u ozbiljnoj vezi ili u braku,možeš se ti zezati
s drugim ženama,možeš i pogledati drugu lijepu ženu
ali ne možeš se udvarati drugim ženama.Isto važi i za
žene koje su u ozbiljnoj vezi ili braku.Jedno je druženje
i zabava,a drugo udvaranje.Osim kod oni koji prakticiraju
kako se to kaže otvoren brak.
Autor: tape | 28.11.2016. u 16:54 | opcije
Ne mislim da treba otići sa iskrice ni kad se vjenča
sa nekom s iskrice.Onda lijepo zajedno dođete na
iskricu pišete blog pevetirate sa njezinim i tvojim
prijateljima a možda i upoznate nove prijatelje.
Ja se dopisujem sa nekoliko prijateljica,naglašavam
prijateljica ovde na iskrici i nebih prekinuo to
dopisivanje ni kada bih ovde ili u reali upoznao
neku s kojom bi započeo zajednički život.
Idem sada,obaveze zovu.
Pozdrav svima.
Autor: tape | 28.11.2016. u 17:01 | opcije
ja bi se ozbiljno zabrinula za svoje zdravlje ili muževo- da se mi/mu nitko osim mene ne bi svidio,da sa nijednom više ne bi popričao /la i tako dalje----- ali ..zna se , ljubaf je u nijansama :-))
(Hus , daj5!)
Autor: biserna | 28.11.2016. u 17:06 | opcije
.. 5.
Autor: hush_i | 28.11.2016. u 17:08 | opcije
tak je biserna:)))
Autor: nljubo | 28.11.2016. u 17:17 | opcije
Kad se s nekim počneš redovno viđati, moraš se ubit za vasceli realni i irealno svijet u kojem si do sad opstojao! Nema majci vise pričati iskim! Kajje vama? Ta osoba mora postati centar vašeg svemira i sve mora bit podređeno kako njeno/ govo visočanstvo ne bi pomislilo da ti nekaj drugo hoćeš, želiš... na poslu hodati pognute glave, jer, jebemumisa, sad se redovito vidiš s nekim, pa sa , ono, izbjegne razgovor i nedajbože poziv na kavu u pauzi.. razgovor samo ak je posel u pitanju..A nedajbloze logat se na iskricu prek koje ste se i upoznali ! Sodoma i Gomora! Ljubice s kojima si godinama kratil dosadu.. koji su ti znali podići raspoloženje..s kojima si noćima trkeljala o pizdarijama koje nitko drugi nije htel slušati, treba odmah u ignor.. zakaj u ignor, kad vec ne bus na iskri? Zato da kad u napadu svoje nesigurnosti ulogama na iskru da provjeriš jel i ona/j tvoj s kojim se redovno vidiš tam, ne doseći u napast javit se frendacu malo cendrati.. mislim da bi to bilo straaaasno nezgodno :)
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 8:58 | opcije
Sori for naj frenc.. pišem s moba :)
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 9:00 | opcije
Da..sa svih društvenih mreža se treba skinuti.. da ne dođeš u napast stalkati :))
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 9:01 | opcije
Zgaditi i poslovnu web stranicu ! Isss nikad ne znaš koja se linka s iskre može javit na poslovnu i dogovorit robot posao, a ono kava poskrivecki :))
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 9:10 | opcije
Zaboravila sam napomenuti, ugasit stari mail akaunt i otvorit novi.. whapp ne instalirati na mob
:D
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 9:12 | opcije
Ni vajber.. pasmat..skoro sam ga zaboravila
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 9:13 | opcije
e-da.
jedino me malo zbunjuje kak' to druga strana otkrije.. kao ne ide na iskricu, samo kontrolira :)))
iskrica je kafić, brbljanje, uz svađu i druženje. Osoba koja to nekome brani? Problem je tad nešto drugo.
Autor: hush_i | 29.11.2016. u 11:14 | opcije
hjoj, tape..
ovaj tvoj blogek me podsjeća na "grešku" mog sinka..naime, prije nego je prohodal s curom (s kojom je već 2 godine), dopisival se istodobno s njom i s još jednom curom..i onda joj je to i iskreno rekao, smatrajući to normalnim ...a mala ga sad izluđuje, maltra do besvijesti radi istovremenog dopisivanja s njom i s tom curom. Nikak maloj nemre objasnit da je ipak s njom krenuo u vezu, a ne s onom drugom ..
mala i dalje , u prosjeku svaki treći dan napravi ispad radi toga, pa radi toga kaj je izašel sa srednjoškolskom škvadrom, pa radi toga kaj je na moru izašo s poslovnim kolegom, njegovom curom i frendicom, pa kaj je otišel na ručak u studentsku menzu s kolegicom :)))
dajte, ljudi, odrastite !
:D
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 13:24 | opcije
sinek je mlad (naivan) .. :)) najslađe muke.
Autor: hush_i | 29.11.2016. u 13:50 | opcije
Ne prekidam :-)).
Oni prekidaju :-)).
Kad shvate da nikakve koristi od mene :-)).
Autor: ZlicaOdOpaka | 29.11.2016. u 14:28 | opcije
je, hašinjo, sinak je bebač..:)
i nije mu to baš slatko više..
al fakat ima debele živce
zato velim ovoj gerijatriji kojaje još uvijek u nedoumici kaj, kad i kak..nek odrastu !
Autor: ANERAK | 29.11.2016. u 16:11 | opcije