HM



Svašta premećem po mislima: patnju, žrtvovanje, altruizam, sreću, zadovoljstvo, blagostanje... Nemrem to sve razlučivati baš u jednom cugu; zapravo, kad bolje promislim, protekao mi je život razdvajajući jedno od drugoga.

U mojem domu je žrtvovanje bilo zadano kao vrhunska moralna vrlina, a posjedovala ju je isključivo moja majka, dok smo otac i ja bili nezahvalni učenici. Tu i tamo bismo se i mi pokušali žrtvovati za nju, ali jock, nije išlo, uvijek je tu bilo neke trgovine, nekakvog oduživanja, otkupa ili potkupljivanja...

Preskačem 30-ak godina do sadašnjosti, a danas odgovorno tvrdim: žrtvovanje je samo ambalaža za manipulaciju! Altruizam ne postoji: to je jednostavno jedna od brojnih strategija preživljavanja. I ne vrijedi ništa ako drugi ne znaju za nju.

(Je, čitala sam ja evolucijske psihologe i neuropsihologe i znam za slučaj npr. one neke vjeverice koja se namjerno izloži grabežljivcu kako bi njezina svojta i rod ostali sigurni u krošnji, ali zato znam da ta vjeveričica zapraf brani svoje gene i da ne bi podjednako postupila za tuđu svojtu i rodbinu.)

Međutim, nisam to oduvijek znala pa sam povremeno postupala uistinu altruistično, u svim aspektima, pa i onom manipulativnom: negdje u nekom zakutku svijesti očekivala sam uzvrat istom mjerom kad zatreba. Začudo, gotovo nikad mi korisnici mojeg čovjekoljublja nisu uzvratili kad mi je trebalo, nego neki sasvim drugi; ali ni ti nisu odreagirali sasvim nasumično - znali su oni da sam ja sposobna za podjednake geste, ili su me htjeli obavijestiti da oni jesu, pa kad njima zatreba...

I glečte, to je sasvim u redu. Nemam ja tu zamjerki. Smeta mi jedino zbunjujuća nomenklatura, tj. to da kakti trebaš sve to samozatajno, a zapravo je sve čista promidžba, no kužim i to, živimo u kulturi koja nikak da se odmakne od vjerskog (utješiteljsko i prokreativno promidžbenog) svjetonazora, kojem su stoljećima trebale samozatajne "vjeverice" e da bi nas se namnožilo 7 milijardi; ali sad nam "vjeverice" fakat ne trebaju an ženeral, što bi rekla ex-doajenka, nego samo partikularno i sasvim osobno, i to samo ako nemremo platiti profesionalce, kojima je to posao, a ne žrtva, tj. nije žrtva u onoj mjeri u kojoj svoj posao rade s voljom.

(Sjećam se kad me šrinkica pitala zašto nisam ostavila muža kad je obolio, a htjela sam ga ostaviti dok je bio zdrav; odgovorila sam: "Nisam htjela o sebi misliti kao o osobi koja ostavlja ljude u nevolji". Eh... Ajd, valjda je to onda bilo neizbježno. Sad izbjegavam ljude u nevolji; jer svejedno ne mogu ostati ravnodušna kad ih snađe a ja sam tu.)

I tak, meni se sad uopće nimalo ne pati, osim higijenski, jer mora se i to, ali zbog sebe, tj. zbog svojih vlastitih razloga. Ne tuđih. Još uvijek tu i tamo postupim altruistično, ali uz znatnu dozu cinizma, tj. spremna na sasvim izvjesno razočaranje i otvorena za malo radosti ako se dobro djelo "primi" i osamostali korisnika. Baš neki dan rekoh studentima: "Pa što ste tako prestrašeni?! Razočaranje je samo osjećaj, a osjećaji su prolazni...".

Eh, viš, zamalo sam zaboravila: zato ove lokalne "uzvišene", "dobronamjerne" "dobrice" redovito čitam kao manipulativne beštije. Što i jesu. Bez imalo sumnje. I dokazano.

28.01.2017. u 13:27   |   Editirano: 28.01.2017. u 13:30   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

"Začudo, gotovo nikad mi korisnici mojeg čovjekoljublja nisu uzvratili kad mi je trebalo, nego neki sasvim drugi; "

-to se najčešće svima tako dogodi :) i mislim da je to ok.

-kajjaznam..ja nisam nikad očekivala "povrat"

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 13:43   |   opcije


ali sam se često osjećala "dužnom" vratiti dobročinstvo istim

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 13:49   |   opcije


Jel'da iritiraju te dobronamjerne dobrice? ... Ono..znaš da se prenemažu...a ak ih spljuskaš, ispadneš nasilan :))

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:14   |   opcije


:))

jbga, pam, nikak ni dobro..pljuskala ne pljuskala, ti ispadneš zlo

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:16   |   opcije


hahaha....neka. Zamisli kak je tek onda dobricama teško. Znaju da sam zlo..a moraju isfuravat svoj đir uzvišenosti ...inače maskica pada u vodu :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:18   |   opcije


ej ček...jesmo mi dobrice? ...(ok, ja se nekad malo osjećam uzvišeno)...Al' da sam dobronamjerna...pa i nisam baš. :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:18   |   opcije


ja uopće nisam dobrica i ispadam zlonamjerna, ali nisam zlonamjerna..

samo iskrena, za razliku od mnogih

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:21   |   opcije


ma dobro...ti si fakat koma! Ono..užas jedan! ahahhahahaha....:DDDD

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:22   |   opcije


ko može žvakat može, ko ne, ne..kaj sad? ne živimo jedni od drugih, kaj ne?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:22   |   opcije


jbga, sad, pam..ne moraš me baš cipelarit kad si me već hitila na pod :)))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:23   |   opcije


nemoj ni hračkat..ne priliči ti

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:25   |   opcije


ma sorry...to ja čisto da ne ispadne da se pokušavaš pretvorit u dobricu :) .... Znaš ono..svi ste vi super, ja vas sve volim...bla...:)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:25   |   opcije


ajd, sad..dobrica ili ne dobrica..nego..manipuliraš li ti, Pam?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:27   |   opcije


kajmisliš, koji bi benefit bil manipuliranja na nekom sajtu tipa iskricawebloga?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:29   |   opcije


Da sam uzvišena...sad bih se žrtvovala za tebe...al' nisam se sjetila..jbg. :( aono..moš mi vratit...nek bude fair play)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:29   |   opcije


pasad...ja mislim da vjerojatno manipuliram. (recimo kad namjerno isprovociram neke..jel')...a kaj dobim...jbg nemam pojma. Nisam to još razradila. ..

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:30   |   opcije


još sam zelena....al' ziher sam da bum skužila te blagodati manipuliranja na blogu :) kad-tad

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:31   |   opcije


e, to mi je fora kod mog klinca i njegove cure..(vraćanje dobročinstava i poklona)

pazi..pokloni moraju biti približno iste vrijednosti, jer ak nisu cjenovno bar približno isti, nije dobro..to je patnja sam takva :))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:34   |   opcije


hahhaha....prekul. To Sheldon spika! Previše Teorije velikog praska. :))) Mada...zajebano je to, očekuje se vraćanje istom mjerom! :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:35   |   opcije


Zato je uvijek bolje vratiti više! :)) hehe

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:36   |   opcije


čega god...jel' :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:36   |   opcije


namjerno provociranje je namjerno provociranje, a manipulacija je nekaj drugo..

svojim dobro promišljenim postupkom izmanipuliraš ljude sebi u korist (bezrezervna podrška ma šta izvalila, npr.)

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:37   |   opcije


da..to je zajebano..očekivanje iste mjere i s istom mjerom..

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:37   |   opcije


hm...bezrezervna podrška? ...pa gle...da si ti u pitanju..vjerojatno bih odabrala tu opciju, al' ne bih imala osjećaj da manipuliram tobom. Ti bi? ....:/

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:38   |   opcije


manipulacija je kad Šeldon dresira Peni čoksom..(ne..to je dresura :)))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:39   |   opcije


Ma zapravo fućkaj se...ne bih te podržala ak sereš! :PPP

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:39   |   opcije


naravno da ne..

al ja sam zločesta, pa tebi npr. ne bi bila bezrezervna podrška u bedastoći..

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:41   |   opcije


:D

to te ja pitam !

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:41   |   opcije


Znam....:) Iako...osvetila bih ti se...to ti je jasno...zar ne? ...ahahahahha jbg

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:42   |   opcije


a znam da bi..:)))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:46   |   opcije


već pol vure pokušavam definirati manipulaciju jer mi se ne sviđa ona wikina :))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:48   |   opcije


Nikad mi nećemo bit dobrice...vidim ja. Ne da se to iskorijenit! :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:48   |   opcije


wiki razlikuje uglavnom manipulacju ljudima i manpulaciju osjećajima.

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:49   |   opcije


ček da vidim kaj veli wiki...al' prije toga...kaj je je...manipulacije su prečeste...a većina ih je zbilja degutantna!

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:49   |   opcije


Bok, zloće! ;-))

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 18:50   |   opcije


''postupak podčinjavanja pojedinca, društvenih skupina, javnosti, komunikacijske procedure, komunikacijskih kanala, medija i subjekata određenoj vrsti interesa. To je model ponašanja obilježen pokušajima da se iskoriste međuljudski kontakti radi zaustavljanja ili skrivanja relevantnih informacija. Manipulacija je također smišljeno baratanje krivim podacima, izvrnutim činjenicama, lažnim interpretacijama te vješto podmetanje kako bi se stvaranjem lažnog dojma ostvarila kontrola nad recipijentom''

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:50   |   opcije


pa kaj?

koji benefit je od toga..biti dobrica ?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:50   |   opcije


oj, vegs :*

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:50   |   opcije


Ola vega....mi se malo zachatale...čisto autorezimiranja radi :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:50   |   opcije


Ajd da ja objasnim kaj mislim pod "manipulacija" - neizravno dolaženje do nečega što želiš/trebaš, ono, bez izlaganja riziku da lijepo zamoliš, ili zahtijevaš, ili se isprsiš pa kupiš (novcem ili trampom usluga, što li već...).

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 18:51   |   opcije


u ovoj definiciji mi nedostaje nešto..

osim kontrole, tu je još masa drugih posljedica po recipijenta

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:52   |   opcije


"Žrtvovanje" je u tom smislu posebno odvratna manipulacija jer drugu stranu stavlja u ponižavajuć i dužnički odnos.

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 18:53   |   opcije


aha, misliš.."ko mačak oko vruće kaše " ?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:53   |   opcije


Svi mi ponekad učinimo nešto protiv vlastitog najboljeg interesa, a više u tuđem - ako to činimo zato da bi ovaj ostao dužan, a pride mu nabijemo na nos da kak smo mi to "morali" zbog njegove/njene "nesposobnosti/nemara/bezobzirnost" i sl., onda je to manipulacija; ako tako postupimo zato jer smatramo ispravnim, ili zato jer treba reagirati u trenu da netko drugi ne nastrada pogibeljno, eeee, onda je OK.

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 18:55   |   opcije


ne razumijem, vegs, zašto dužnički odnos?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:55   |   opcije


aha...ono kao...vid' me nemoćnu i jadnu....a toliko sam propatila žrtvujuć' se za tebe.....! ...što u prijevodu znači - izvoliš mi se sad odužiti kako god znaš. I čini to često. I zauvijek. hahahhaha

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 18:55   |   opcije


ponižavajuć, svakako

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 18:56   |   opcije


Evo, Ane, Pam je dobro objasnila.

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 18:57   |   opcije


Tak je moja stara non-stop imala martirij oko najobičnijih, svakodnevnih kućanskih poslova: te se žrtvovala da nam skuha ručak, te se napatila da opere veš... Glečte, nije morala: mogla je ne skuhati ako joj je bilo baš teško, i ne oprati, i lijepo reći "teško mi je, snađite se", i mi bismo se ovako ili onako snašli. Ovak smo joj svakodnevno morali biti na nečemu zahvalni, a ja sam pride (doslovce!) mislila da ću umrijeti od gladi kad mi mati umre! (Valjda zato tak volim kuhati, izgleda da sam to sublimirala u neku vrst pobjede nad manipulacijom.)

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:00   |   opcije


da, ok, ali ne stavlja te manipulator u dužnički odnos, nego ti sam..stavlja te u ponižavajuć odnos.

mislim da takvima uvijek možeš reć, ne, nisam ti ništa dužna.. jer, nisam te ništa tražila

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:01   |   opcije


ja sam svojoj to rekla..

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:02   |   opcije


A ne znam baš da to uvijek odmah skužiš, Ane... Ja sam sklona biti zahvalna ljudima i osjećam potrebu uzvratiti nečim lijepim. Tak da sam laka meta :-(

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:03   |   opcije


Nda...ta je jedna od napornijih manipulacija. Uvijek su me paralizirali ljudi,koji u svakom trenutku imaju sposobnost nabrojati što su sve za tebe učinili! ...I onda očekuju revanš. ...jbt..ja tu nemrem parirati...jer se uglavnom ne sjećam kaj sam sve učinila...tj. sve što sam učinila, nisam smatrala avansom :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:03   |   opcije


možda sam egocentrična ak mislim da sve kaj mi je pružila, nije morala i da joj ne moram biti zahvalna na način na koji ona to očekuje

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:05   |   opcije


vegs..ja sam zahvalna ljudima kojima zaista imam na čemu bit zahvalna, i mami sam zahvalna za mnoge životne lekcije


..manipulaciju sam skužila vrlo rano..

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:08   |   opcije


Ma do te spoznaje dođeš puuuuno kasnije. Obično nakon overdosea :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:08   |   opcije


A gle, Ane, a svejedno te ta tvoja majka svaki čas izvuče iz cipela od frustracije... Kajaznam, ja svojoj nisam niš rekla (bar se ne sjećam da jesam, ne tako izravno), ali sam to spoznala i jednostavno sam ju odradila, zbog sebe, jer bi meni bilo teže biti osoba kakva želim biti da nisam; kao i s mužem.

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:08   |   opcije


A kad mi je sveki došla skuhati ručak pa je cijelo vrijeme ceketala o tom junačkom podvigu, lijepo sam izvrnula tanjur s juhom na stol, ustala i rekla "Hvala lijepo, nemojte nikad više, preskupo mi je to". :-DDD

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:09   |   opcije


aha...skužila si je rano. To je super. Moja sis isto tak. Jednom joj je baš rekla: Nisam te ništa tražila!...Meni se to tada činilo bezobraznim...jbg.

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:10   |   opcije


Nego, tekst sam više napisala u smislu te javnosti navodnog altruizma (koji je strategija preživljavanja ili osvajanje teško dostupnih resursa): dobra djela u svojoj biti nemaju smisla ako su nesebična i ako nisu javno oglašena. Jer, ako zajednica zna da smo mi npr. velikodušni u istom cugu smo ih informirali a) da imamo dovoljno, pa i viška, i tako si dižemo rejting i b) da zaslužujemo njihovu potporu kad i ako nam zatreba.

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:13   |   opcije


Hm...zbilja mislim da danas ne bi nikom prošlo to sraćkanje..i da bih vjerojatno reagirala istim tim 'tanjurom o pod'....al' danas nekak uopće više ne poznam takve ljude :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:14   |   opcije


da, vegs..izuje me iz cipela, jer sam bila uvjerena da sam se riješila njene manipulacije prije 30 godina, al još uvijek me tu i tam zaskoči

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:15   |   opcije


A altruizam...mislim da postoji. Pravi. Kao i ovaj drugi - pompozni. ..:)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:15   |   opcije


pam, ja sam svojoj rekla, da ju ja nisam tražila da me rodi..pa pobačaja je bilo i prije 54 godine..

niti da me odgaja, oblači, hrani, niti da me školuje..

ništa nisam tražila. sama si je tu obavezu nametnula.

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:18   |   opcije


i nek mi to ne stavlja na nos..

jer platila sam joj suživotom upravo s njom

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:20   |   opcije


ošla ja od teme :))

sorkač

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:20   |   opcije


Al' to vjerojatno nije promijenilo ništa u njenom daljnjem ponašanju. ..Moji bi meni znali odgovoriti : Tako je, ja sam te napravio/la ja ću te i ubit...ili odlučivati o tebi sve dok si pod mojim krovom..i takve spike. Svaka rasprava je bila samo gora po mene. Jbg...bojiš se kad si balav :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:21   |   opcije


Ma, nema, Pam! Uvijek imamo neki svoj motiv. Npr., ja sam jednom na ovakvoj zimi čekala hitnu punih 20 minuta uz pijanca koji se raspičkao o trotoar i tresnuo glavom o rubnik, ne znajući tko je i bez ikakvog zamišljanja ikakve buduće koristi od NJEGA naprosto zato jer bih voljela da to netko učini za mene ako mi se desi; a nedugo prije toga mi se desilo, tek mi je počinjao klimakterij i imala sam strašne vrtoglavice, zavrtilo me, tresnula sam, nisam mogla odmah ustati, usrala sam se da me nitko neće naći do jutra, da ću se smrznuti...

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:21   |   opcije


Zato smo cijepljene protiv 'dobrica koje se žrtvuju za nas' :))

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:23   |   opcije


Daj se ne osuđuj vegs...to je DOBAR altruizam. Ono..parola...šalji dalje...širi dobre stvari. Ako ti znaš da je to čovječno...pa naravno da očekuješ da će i netko drugi postupiti čovječno. Nisi očekivala od NJEGA da ti se iskupi...već od humanosti same. Kao takve. :) (a ne za reklamu ili imidž u susjedstvu)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:25   |   opcije


kajjaznam..ja nekad fakat reagiram instiktivno..

prije desetak godina, neki je balavac na Vukovarskoj zgazil pješakinju..mala se u šoku tresla na asfaltu..stala sam, skinula svoju jaknu i pokrila curu, rastjerivala gomilu koja se skupljala, pa je bilo sve manje zraka..

umrla je u kolima hitne..

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:27   |   opcije


Ne, ne osuđujem ja sebe, samo sam svjesna svoje motivacije. Da mi se to nije dogodilo, možda bih mu samo pozvala hitnu i ošla dalje. Ovak sam ipak empatirala malo više.

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:27   |   opcije


da, pam je u pravu, vegs :)

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:29   |   opcije


Nego, kak se veli altruizam prema životinjama - je li i to altruizam? Evo, moja razmažena žgadija upravo zahtijeva večeru! Mačketina manipulativno prede i mazi se O DUŠKU! Ono - viš kak sam ja dobra maca ;-))

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:29   |   opcije


to je pravi altruizam

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:30   |   opcije


:)) ne, to je manipulacija :)))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:31   |   opcije


Hehe i to je latruizam. Životinje ti ne budu vratile nekakvu ekonomsko-egzistencijalnu uslugu...a ipak se pobrinemo za njih. Hranimo ih po cesti..kvartu..azilima. Spašavamo..liječimo. Ostavljamo vodu...žitarice za ptice...Radimo skloništa....etc. Ok..osjećamo se dobro zbog toga...ali primarni cilj nije bio naš dobar osjećaj. :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:33   |   opcije


latruizam?...ok...disgrafija :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:34   |   opcije


skužismo :))

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:35   |   opcije


Joj, meni je baš gušt biti dobra mojim ljubimicama! Jer to njih tak veseli, od tih običnih stvari, npr. kad Kafki očistim zahod, ona već čeka, odmah ga ode "ponoviti" i viš da joj je to gušt, a ne sila; papigica tak pjeva i cvrkuće kad joj sredim krletku, a meni je to fakat pokora, ali je odradim zbog tog njezinog veselja... A Dule...! Ta sreća! Ta radost! Taj vrtiguz, vrtirep, vrticijela! Evo, danas je dobila novu lopticu - cijeli dan je nosi sa sobom, svaki put kad je pogledam mahne repom, čim sam joj blizu lizne me... Pa kak im ne bih dala sve što mogu?! :-D

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:42   |   opcije


:))) ... radosti male. Čak i kad manipuliraju....zaslužuju svaku našu žrtvu :))

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:46   |   opcije


:)

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:47   |   opcije


ja to čak ni ne smatram žrtvom..to je jednostavno tak..drugačije ne može :)

i ne očekujemo za uzvrat ništ, kaj ne?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:48   |   opcije


Ma ja očekujem samo da mi požive :) (onak sebično to očekujem) :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:49   |   opcije


nesvjesne, raduju nas baš takve kakve jesu..i one nas prihvaćaju takve kakve jesmo :)

sa svim našim manama :)

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:50   |   opcije


;)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 19:51   |   opcije


Slažem se, to nije žrtva. Ni kad se radi o ljudima, kad vidiš da neka tvoja gesta nekoga ozari, da mu fakat nekaj znači i da ne bu cendral ako ne bude sad stalno tako, isto nije žrtva. Rado učinim nešto lijepo svakome, a razlog zašto to ne činim jest strah da bum si zaradila "ovisnike" koji će me smarati svojim potrebitostima. Sa životinjicama od početka znaš da one neke stvari ne mogu same i da ovise o tebi pa si spremna na to; a uzvrata ima, itekako, u tom maženju, veselju... Čak i one imaju obzira, npr. Duška je naučila pronaći mjesto u krevetu gdje nemamo teritorijalnih sporova ;-))

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:51   |   opcije


Aha, evo, sad mi Duška ukazuje da je vrijeme za šetnju: donijela je novu lopticu i "diskretno" si ju rola po sobi ;-) Opa, donijela ju je i na tabure!

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 19:55   |   opcije


poziv na igru?

Autor: ANERAK   |   28.01.2017. u 19:57   |   opcije


:)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 20:00   |   opcije


Evo, sad smo malo bacale po stanu, a sad gibamo u park. Polovica ipak nije zaleđena, tu se ja usidrim, a ona ganja loptu po ledu i baš joj je fora. Pozdravček, cure! :-D

Autor: vegavega8   |   28.01.2017. u 20:08   |   opcije


Zabavite se! Odoh i ja...cmok :)

Autor: PAMELA_007   |   28.01.2017. u 20:10   |   opcije


Čistokrvni užitak mi je bio čitati sve od tvojeg HM do zadnjeg Paminog komentara u ove sitne sate, kao fini topli opori napitak prije sna. Omiljene zlice :)
sreću čine stvari male :)

Autor: gelsomino7   |   29.01.2017. u 1:56   |   opcije


Dodaj komentar