Što te zanima?
Trisha Lambi, "Draped In Red"
Postoji ono famozno: „Reci mi nešto o sebi“ kod upoznavanja.
„Što te zanima?“ često slijedi. Zatim razmjena informacija što radiš, gdje živiš, što si po zanimanju, s kim živiš, jesi li slobodan ili u vezi…
A ja? Što mene zanima?
Što sanjaš? Čemu se nadaš? Što voliš? Čega se bojiš? Što te raduje, a što žalosti?
Želim slušati o TEBI. Kako razmišljaš. Tko si ti, ne što si ti. Kamo ideš kad si sam? Kamo ideš u svojim mislima?
Koliko nekoga zaista možeš upoznati je upravo onoliko koliko on poznaje sam sebe. Ta je igra otkrivanja slatka i zanimljiva. Uvijek te iznova mami, da otkriješ nešto i o sebi samome. Kroz razgovore, interakciju.
Znaš one duge noći provedene u razgovoru – od priča o životu, preko šala i smijeha, do otkrivanja tajni, tamo pred jutro, kad ti omamljenom od umora popuste sve barijere.
Ili razgovori u mraku, kada je puno lakše otvoriti dušu. U potpunom mraku samo se misao vidi i čuje glas. Jedino drhtaj glasa otkrije skrivenu suzicu. I emociju koja se rađa.
Ili duge besciljne šetnje, kada se prvi puta isprepletu prsti, stidljivi znak da se povezanost produbljuje.
Želim spoznati svu tvoju ljepotu i ružnoću, kada si cvao i kada si venuo. Pričaj mi kada si bio jak i kada si bio slab.
Pričaj mi kada si živio i kada si umirao.
Pričaj mi tko si ti, ne što si ti.
11.09.2017. u 20:30 | Editirano: 22.12.2019. u 0:27 | Dodaj komentar
da, često (da ne kažem uvijek) prije dok sam redovito dejtala upravo tako sam znala postavit pitanje...tko si ti? obično bi se malo čudili jer su pričali koliko imaju djece, što rade i sve manje bitno. željela sam čuti tko je osoba preko puta...i obično sam tek tada i dobivala vrlo zanimljive odgovore. tada je komunikacija nastavljala...ili pak ne. mnogi ljudi često ne mogu reći ništa o sebi (ne znaju a možda niti nemaju)? s takvima obično obično i završi razgovor prije početka! danas čak više nemam volje niti vremena za to?
Autor: mai_sarai | 11.09.2017. u 20:44 | opcije
Ja sam nekih tjedan dana tu, i fakat me zamaraju beskrajni počeci i završeci razgovora, jer sve se svede na gdje si, što radiš i što bi ti htjela ovdje? Par njih s kojima sam započela normalne razgovore, nestali su.... Lastane? :)))))
Autor: Plahha | 11.09.2017. u 20:51 | opcije
Nisam ni znala da se sa muškarcima mogu voditi takvi razgovori... nikad čula....to su naki strpljivi koji nisu jebali 3 god pa blebeću i ulizuju se fujjjj
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 20:52 | opcije
Plaha pa to i govorim.....muškarci to ne rade...jedino u očaju
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 20:53 | opcije
u pravu si plaha...mogu u svojih 10 let boravka ovdje reći da su ljudi sve manje kvalitetni...oni koji su bili ok očito su otišli. muškarci su manje zahtjevni nego žene...ženama ipak puno više treba da bi se odlučile biti s nekim (i ostati). no bilo je lijepih priča, susreta, druženja...i dan danas traju neka prijateljstva,, neke ljubavi su se pretvorile u prijateljstva i tak...ružno (a bilo je puno i toga)) čovjek nekako zaboravi
Autor: mai_sarai | 11.09.2017. u 20:54 | opcije
Kakva vi imate očekivanja od tih jednostavnih bića!?
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 20:54 | opcije
Pa oni bi samo malo pičke i đenjaaaa...koji razgovori
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 20:57 | opcije
btw jadranko, zakaj si ti tu? ja da imam tako loše mišljenje o ovom mjestu i ljudima ovdje, ne bih bila tu. čudna mi je logika da je čovjek tamo gdje u stvari ne želi biti i o čemu misli loše? to znači u stvaari da niti sebe ne poštuješ jer si na takvom "lošem" mjestu. a ja sebe vrlo cijenim i poštujem i uopće ne mislim da je iskrica loše mjesto...no da čovjek može sresti puno loših ljudi (možda više nego u realnosti jer je susret jednostavniji) je istina. no, tako je i u životu. ali ne odustajem od čovjeka, muškarca pače kao životnog partnera1
Autor: mai_sarai | 11.09.2017. u 20:57 | opcije
Tee kakve ti bajke pričaš da dođeš do pičke?
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 20:58 | opcije
Mai pusti mene....jako mi se sviđa zadnji tvoj zapisss
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 20:59 | opcije
Lijepo opišeš ts stanja...sranjaaa čestitam ...trebala bi više takoo
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 21:00 | opcije
Mai kužim ja tvoju spiku nisam nikad bez partnera ali bogme su jako pojednostavljeni....
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 21:02 | opcije
e moja jadranka...svatko se nalazi u nečemu zato što to želi a ne zato što sam ja to napisala. često ono što ja napišem i opišem nema blage veze sa poimanjem i vašim doživljajem...no nije to nit bitno. meni je bitno da ja pišem..a tko će čitat, kako pročitat..zabole me. jedino kaj ne volim totalne promašaje...a ne volim nit kad drugi misle da znaju to što ne znaju! često nije sve kako se čini...no ti si pametna cura pa to znaš!
Autor: mai_sarai | 11.09.2017. u 21:05 | opcije
mai, ovo se može odnositi zapravo na sva poznanstva. I virtualno i u reali. Pa i prijateljska. I s prijateljima se moraš skužiti.
Razumijem što kažeš, umori se ponekad čovjek
Autor: Babilonske_baklje | 11.09.2017. u 21:07 | opcije
Plaha, prerano se umoriti nakon tjedan dana :)))
Autor: Babilonske_baklje | 11.09.2017. u 21:08 | opcije
Ok ja se našla u ovom tvom ...čini mi se
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 21:08 | opcije
Jadro, ti si naše zločesto djete. Utrčiš u pješčanik i sve nalupaš s lopaticom po glavi. :)))
Naravno da postoje razgovori, i ti to dobro znaš.
Drugo je što si od njih odustala.
Autor: Babilonske_baklje | 11.09.2017. u 21:09 | opcije
Ne znam, Tee, budem im rekla da si bio :)
Autor: Babilonske_baklje | 11.09.2017. u 21:09 | opcije
Hahaha e super kupit ću lopaticu..hahaha....ja ti u životu imam samo zločeste muškarce kojima se ne priča... eto jebi ga
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 21:13 | opcije
Eh, sad sam ti dala ideju :))))
Pa mislim da tko traži, na kraju i nađe ono što traži. Samo treba biti otvoren. I pogriješiti koji put, božemoj, sve je to za žive ljude.
Autor: Babilonske_baklje | 11.09.2017. u 21:17 | opcije
da, bakljo...prilično si dobro razmela kaj sam u stvaari htjela reći...a to potkrepljujem i ovim tekstom...dobro ga je pročitati (objavila sam ga i na fejsu) uz kometar da sada imam i izgovor (starost) zašto sve manje dopuštam da mi drugi kroje i prekrajaju moj život...pa pročitajte!
http://pozitivanstav.com/kako-starite-ljudi-su-vam-sve-manje-dragi-evo-zast
o-je-u-redu/
Autor: mai_sarai | 11.09.2017. u 21:17 | opcije
budem sad prije spavanja pročitala, hvala mai.
Topli čaj i završetak dugog dana. :)
Laka vam noć svima i lijepe snove želim :)
Autor: Babilonske_baklje | 11.09.2017. u 21:19 | opcije
Jadnicek ovaj Teejej-bananko, pobjegao cim je Jadra spomenula pi*ku, ahaha.
Dobro si joj rekla Bakljo, sve nalupa s lopaticom po glavi, hahaha.
Autor: jimisolo | 11.09.2017. u 21:19 | opcije
noć...odoh i ja off
Autor: mai_sarai | 11.09.2017. u 21:21 | opcije
O bože šta su svi osjetljivi....hahaja bi bez rukavica ali treba petlja haha
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 21:22 | opcije
Noć i vama..... ak bum fina onda me ne bute kužili...
Autor: Jadranka135 | 11.09.2017. u 21:24 | opcije
Lijepo napisano, kao i obično. :)
Samo, stekao sam dojam da većina ljudi ne zna zapravo tko su.
Ili samo naslućuju. Pa gdjekada im se ne svidi ono što vide unutar sebe.
Onda sav svoj trud ulažu da to prikriju to, pa se guraju tamo gdje im nije mjesto ... nije još nitko nikada uspio pobjeći od sebe i onoga što zbilja je, uvijek ono to jesmo ispliva na površinu.
Kao i ovdje na blogu ... ima blogera koji su svoji, i koji imaju svoje JA, koji su sebe prihvatili onakvima kakvi jesu odavno i bez srama pišu o tome, pa tko voli neka izvoli. A onda ona podla ljudska priroda ispliva pa tog jednog iskrenog krene razapinjati krdo neiskrenih, podmuklih i licemjernih ...
Autor: hrvatski_bog_sexa | 11.09.2017. u 22:24 | opcije
A sad komentar umjetničkog djela priloženog uz blog.
Pitanje: zašto je ovo umjetničko djelo čudoredno?
Nije li mogla biti koja neka šta je pokazala previše?
Mada mi se teta na umjetničkom djelu čini da je spremna za akciju. Voljna, željna, uspaljena ... hot :)
Autor: hrvatski_bog_sexa | 11.09.2017. u 22:26 | opcije
Čini mi se da je autorici umjetničkog djela Trishi Janješcetu malo dopizdilo slikati isto što se vidi po desnoj nozi dotične, kao da ima grbu tamo di prsti počinju, onaj prst do palca.
Autor: hrvatski_bog_sexa | 11.09.2017. u 22:28 | opcije
Umjetnica je vjerovatno mlada i nestrpljiva.
A možda se i napalila.
Što na djelo, što na modela.
Ni prvi ni zadnji put.
hehehe
Autor: hrvatski_bog_sexa | 11.09.2017. u 22:29 | opcije
A tko uopce zna tko je on i dovoljno sebe pozna ili sam sebe upoznaje cili zivot.
Autor: Jarac999 | 12.09.2017. u 3:46 | opcije
Uglavnom sve se svodi na tri zakljucka, podvrste covjeka.
1.glupi koji sve o sebi znaju
2.muljatori ili impotentni su oni koji pricaju
3.posteni, iskreni koji odmah pitaju, os' platit pivu ili os' kupit ulje.
Cetvrta vrsta mozda postoji ali to su vec marsovci e
Autor: Jarac999 | 12.09.2017. u 3:55 | opcije
hehe vidi ti h_b_s kakav je on iskusni likovni kritičar. Ovo je čudoredni blog pa je zato i takva slika, ne bi ja voljela izazivati sablazan. :)
Ima dama kvrge na nogama od štikli, tako ti je to, sve za ljepotu :)
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 7:55 | opcije
I da, primjetila sam ovdje naviku da se izruguje u čoporu i pišu blogovi na blogove, kako bi se nekoga izvrgnulo ruglu.
No nema veze, kad imaš vlastiti stva, onda ti manje smeta što se nabacuju blatom. Nekima je identifikacija s grupom važnija, nego drugima.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 7:58 | opcije
Odlično ti je, ovo, babilonska.
Čitajući, vratila si me u davno svršena vremena, naime, niti imam volje pričati o sebi, jer sve šta bi zanimljivo bilo, o meni, sada je davna prošlost, a tek slušati njega (ili nju), nevezano o kojem obliku upoznavanja se radi, ubilo bi me!
Nekako intuitivno biram s kim ću produbiti poznanstvo, vrlo vjerovatno češće pogriješim, pa su ti i takvi pokušaji, s moje strane, rijetki.
Očito imam svoj krug ljudi, u kojima pronalazim sve šta mi treba, da bih bila sretna.
A da je bilo ljiepo otkrivati svijet, je! :)))
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 7:59 | opcije
*lijepo
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 8:00 | opcije
Jarac, naravno da se upozbaješ cijeli život. Zato i služi promišljanje i interakcija.
Bit će da onda jedino Jarac valja, e? :)
A sad ozbiljno, meni osobno i mnogim zralim žanama je muškarac koji nije sposoban dati više od fizičkog potpuno neinteresantan. Zaista ne znam šta bi s takvim.
Osim, možda, da mi pospremi šupu i pokosi travu. :)
I iz iskustva znam da su muškarci koji su otvoreniji emotivno i intelektualno, daleko bolji u krevetu.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:02 | opcije
Naravno, ja sam pisala što JA želim. To nije univerzalno pravilo.
Svatko neka si slaže kako mu odgovara.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:03 | opcije
jutro, malamazo :)
Primjetila sam da su ljudi zašutili. O sevi pričati znači pričati i os svojim razmišljanjima.
I to vjerujem ima još potrebu :)
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:05 | opcije
Točno je da manje ljudi upoznajemo što smo stariji. No, dogodi se i uvijek je lijepo osvježenje :)
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:08 | opcije
Eh, da je uvijek osvježenje!
:)
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 8:10 | opcije
Kada bi to bilo češće osvježenje, nego tlaka, valjda bih još uvijek rado sklapala nova poznanstva.
Međutim, znam da nemam čime osvojiti ja, pa odatle taj moj pogled, na ovu temu!
Ma tko bi to mene PRIČOM mogao osvojiti!?
:))
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 8:15 | opcije
Isto se odnosi na mog sugovornika ili sugovornicu, u mojoj dobi.
Ma kojom pričom bih uopće, mogla biti imalo zanimljiva, pitam se!?
teško, babilonska, teško...gotovo nemoguće :((
Kamo sreće da nije tako!
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 8:19 | opcije
Pa ne znam, recimo meni je privlačno kada ljudi pričaju o nekim svojim interesima. Razmišljanjima. To mogu biti sasvim "obična" razmišljanja, a opet zanimljiva.
"Priča" naravno ima smisla ako je autentična, ne pričice za lov, to smo odavno naučili prozrijeti
A ovo što si ranije spomenula, intuitivno, naravno da je bitno.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:23 | opcije
I sad si mislim da mi je posljednja prijateljica s kojom sam se zbližila, počela od prepirke oko savim banalne stavari, preko koje smo došli do nekih drugih tema i shvatile koliko smo zapravo slične.
Imam naravno puno ljudi s kojima je ok proćaskat, ali ne zadrže dugo pažnju.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:26 | opcije
Vrijeme za kretanje na posao, kavu popila.
Svima ugodan dan želim :)
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 8:27 | opcije
Hvala, također, lijep dan ti želim, babilonska :)
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 8:31 | opcije
jutro :)
dobro je ljude pustiti da sami o sebi pričaju, bez postavljenih pitanja, jer puno puta će reći i ono kaj inače ne bi.
znatiželjom im možemo dati do znanja da nas zanimaju, pa su i pitanja ok, ali opet, ne osjećaju se svi ugodno jer propitkivanje mogu shvatiti kao provjeru, zadiranje u nekaj kaj nas se ne tiče...
pametni ljudi će znati vješto izbjeći odgovore ili reći ono kaj se od njih očekuje
babs, probaj im reći neka sami ti kažu nekaj o sebi kaj misle da bi te zanimalo ili bi trebala znati
tako, i od njih ćeš dobiti povratnu info tko si i što si za njih. njega ;)
Autor: meija | 12.09.2017. u 9:12 | opcije
dobro jutro curke! znaš, mazo...ne slažem se s tobom. jer, u ovim godinama nema više glumatanja i lamatanja (sisaama,guzicama i ostalim pertinencijama) nikome pred nosom. sada smo to kaj jesmo...pa smo takve (obične svoje) nekome zanimljive ili pak nismo. meni su npr mnogi znali reć kako im je lijepo samnom zato što uvijek tako zanimljivo pričam. dakle, ne moramo se svima dopast (to je glupost koja je iza nas)...ali mom čovjeku sam ili sve...ili naprosto nisam! e vidiš, meni je to još uvijek zanimljivo...ne da otkrivam druge, već da upotpunjujem sebe...pričom, razgovorom, dijeljenjem,, množenjem ha ha...još mo mi posve ok mazo...bistra uma, fizičkog zdravlja...a koga briga u ovim godinama jel koja bora više ili manje? glavno da ih ima...jer da ih nema zabrinula bih se ko ove koje peglaju svoj život botoksom. uživajte u danu!
Autor: mai_sarai | 12.09.2017. u 9:13 | opcije
mai, gore, u komentaru, sam ovo napisala, možda ti je promaknulo:
"Očito imam svoj krug ljudi, u kojima pronalazim sve šta mi treba, da bih bila sretna.
A da je bilo ljiepo otkrivati svijet, je! :)))"
tebi, mai i ostalima :)))
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 12:04 | opcije
*lijepo
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 12:05 | opcije
Ovo potpisujem!
Na samom dnu komentara, od meije:
"....probaj im reći neka sami ti kažu nekaj o sebi kaj misle da bi te zanimalo ili bi trebala znati
tako, i od njih ćeš dobiti povratnu info tko si i što si za njih. njega ;)"
Super! Upravo tako.
Ja odustanem odmah, nema dalje, ako nisam ono šta bih željela biti, za nju, njih, njega, ma bilo o čemu da se radi, prijateljstvu, poznanstvu, ljubavi...a željela sam vjerovatno nešto od toga biti, kad već nisam ostala nezainteresirana.
Bravo, babilonska, tema ti je za 10!
:))))
Autor: malamaza7 | 12.09.2017. u 12:16 | opcije
imam još nekaj za dodati, kao i inače :)
zakaj bi bilo loše ako o nekome koga ne poznamo doznamo tko je?
za ono "što je" treba vremena
jer...
da nam netko postane nekaj i poželi s nama podijeliti nešto, a to nešto nije prolazna varijanta bivanja u dvoje, trebamo "odraditi" formalnost upoznavanja
Autor: meija | 12.09.2017. u 12:50 | opcije
nije zanemarivo kako smo i gdje koga sreli
dinamika i stil upoznavanja bitno ovisi i o tome
upoznaš nekoga zato jer ti je zagradio auto, a zablokirala su mu se vrata i nemrete oboje mrdnuti dok ne dođe bravar, pa uz kavu čekate i ...pričate
pričaš ovdje s nekim
upoznala vas je frendica jer su kolege s faksa
tri varijante upoznavanja :)
ha?
;)
Autor: meija | 12.09.2017. u 12:57 | opcije
u prvoj možeš biti ljuta jer kasniš zbog njega, a upoznaš ga kroz njegovu reakciju prema ženi koja je out off control, pa...pa...dok čekate drugu turu kave, ode na kisok Tiska i kupi ti čokoladu jer se boji da ti ne padne šećer ;)
u trećoj, on i ti imate zajedničku frendicu koja vas povezuje i već je pola toga u prvim koracima riješeno, pa i razgovorom ne grebete po površini
u drugoj, tu?
:D
čini mi se da priča o strahovima, slutnjama, tamnom i dubokom, srećama, velikim i malim, baš i nije uobičajena, a kak nisam sklona generalizirati, o muškim željama i potrebama i otvorenosti duše, pa i spuštenim hlača, ne bum :)
tak da, sve ima svoje zašto, kad, gdje i kako, pa i kad je riječ o upoznavanju ljudi
Autor: meija | 12.09.2017. u 13:09 | opcije
Normalno ! Nakon lijepog zapisa koji traži razmišljanje i razumijevanje, slijede upadi, rekao bih, slobodno, emocionalno nedostupnih članova bloške populacije. :(
Zašto je tomu tako, odgovor znaju neodgovorni komentatori skloni stereotipima "Reci mi nešto o sebi".........
Autor: Jaromil | 12.09.2017. u 13:13 | opcije
http://www.bebamur.com/blog/njeznost-to-nije-slabost-njeznost-to-je-hrabros
t
Autor: Jaromil | 12.09.2017. u 13:16 | opcije
jaro, ako je netko fulao temu, pa ni ti nisi niš o njoj napisao osim komentara o komentarima
Autor: meija | 12.09.2017. u 13:16 | opcije
Tema nije fulana. Komentari jesu.
Autor: Jaromil | 12.09.2017. u 14:03 | opcije
Meija, ajde još jednom pažljivo pročitaj moj komentar. Na zapis nisam imao što dodati, no mogao bih oduzeti poneki komentar.
Usput sam dodao poveznicu s razmišljanjima BB koja je izostala u komentarima pitanja "Što te zanima"............!
Autor: Jaromil | 12.09.2017. u 14:18 | opcije
jaro, jedno od pravila koje i ovdje primjenjujem - nema problema s čitanjem, s onim kaj čujem i vidim, a ako mi nekaj nije jasno, pitam, molim za dodatno objašnjenje ;)
tak da, ne moram repetirati :)
(istovremeno smo stavili komentare, pa tvoju poveznicu nisam ni vidjela jer sam otišla s ovog zapisa)
malo mi je onak "znaš, rekla bih ti nekaj, ma, bolje da ti ne kažem" komentari o nekim ljudima, o nekim zapisima, komentarima...kaj je tak teško imenovati o čemu je riječ?
Autor: meija | 12.09.2017. u 14:30 | opcije
:)) dinamika komentiranja zapisa otišla u krivom pravcu......Jadranka sere po svom običaju....eto...
Autor: Jaromil | 12.09.2017. u 14:42 | opcije
Tiđej nije napisao ništa ! On bi se pri upoznavanju s Plahom "lički rukovao" :(
Autor: Jaromil | 12.09.2017. u 14:44 | opcije
Pozdrav , babilonska.
Vjerujem kako smo svi to imali (ili još imamo ) i proživjeli
Upoznali tijekom života ljude s kojima smo se željeli zbližiti. Željeli smo saznati čim više o njima baš, baš na taj način- otvorene duše, sa puno emocija, razgovorom do sitnih sati, otkrivanjem , dijeljenjem samoga sebe..
Naravno, sreli smo i one druge , one koji na nas nisu dodirnuli, koji su bili samo "u prolazu" .Pored tih smo ljudi prošli (ili oni pored nas, jednako tako ) a odgovori na pitanja što radiš, gdje živiš, kako se zoveš.. su bili i više nego dovoljni .
" Tražite ljude koje biste voljeli. To je tajna čitavog života " (nisam sigurna , mislim Zola)
Autor: alis123 | 12.09.2017. u 14:55 | opcije
Kasnim malo na raspravu :)
meija:
naravno, ne postavljam ova pitanja odjednom, i ne u ovom obilku :))) Nije baš razgovor sa mnom ko na policiji haha
Takvi su razgovori spontani jer čovjek govori ono što zaista misli, ne ono što bi trebao.
Naravno ovaj dio formalnog upoznavanja bude, ali on je sekundaran, usputan.
Evo blog je primjer - mi ovdje razgovaramo o raličitim temama, neke su duboko emotivne, pa čak i intimne, i osim za par ljudi što su o tome pisali, nemam pojma što rade, gdje žive, kako se zovu i ostalo.. To mi je manje bitno.
Da mjesto i način uopznavanja igraju ulogu, slažem se. Makar ne mora biti presudno.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 18:53 | opcije
Jaro, hvala za link :)
Vrlo je zanimljivo, kao i cijela stranica i nadam se da je još netko odvojio vremena i pročitao jasan članak.
Puno je "borbe" i uopćavanja prema spolu. Šteta je to, svi smo mi ljudi.
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 18:55 | opcije
alis, upravo tako. Ovih koji nas zaintrigiraju je manje, ali su vrijedni truda i vremena. :)
Autor: Babilonske_baklje | 12.09.2017. u 18:56 | opcije
Babs, ne mora biti presudno, naravno, ali određuje okvir međusobnog odnosa, svidio nam se ili ne
Vjerujem da ti je bilo tko ovdje na blogu zanimljiv, uz usputno čitanje i dijeljenje istog prostora poželjela bi znati i tko je on iza nicka, kaj ne? ;)
Za stvarno upoznati nekoga treba vrijeme. I ono zajedno provedeno.
Ono kaj netko kaze nekome o sebi moze biti zanimljivo, intrigantno, ali to je samo to i ništa više, barem dok se ne opipa sadržaj ;)
Autor: meija | 12.09.2017. u 19:32 | opcije
A za taktilni doživljaj, opet treba vrijeme...jezi ga :))
Autor: meija | 12.09.2017. u 19:33 | opcije