KOMUNIKACIJA

...upravo bila na predavanju o komunikaciji...i mislila si...šta se ima o tome reć, a da ne znamo...I znate šta? Znamo, ali to tako drugačije zvuči kad ti netko činjenicama ukaže na nepravilnost komuniciranja. A jesam se i nasmijala...jer u nekoliko situacija, sam prepoznala sebe. Baš to znam napraviti i priznajem, nije se ugodno s time suočiti na prezentirani način. Utješno je, da treba vremena da se to ispravi. dakle, učim i ispravljam. Ono što mi je zanimljivo bilo, jest da je neverbalna komunikacija značajnija od verbalne. A najinteresantnije je , da komunikacija može biti pasivna, agresivna i asertivna. Mi najčešće primjenjujemo agresivnu metodu (umjesto da istaknemo postupak koji nam smeta ili nas iritira) nadjelimo toj osobi sve negativnosti kojih se možemo u datom momentu sjetiti, a trebamo zapravo biti asertivni (prvi put sam čula za to - priznajem). Dakle, trebamo normalnim tonom osobi sa pokazanom emocijom reći za problem, bez vređanja, bez vikanja i po mogućnosti ne pred auditorijem. Kaže predavačica....pohvali javno, kritiziraj u četiri oka. I tako od danas ću pokušati biti asertivna u komunikaciji. ☺☺☺

01.03.2018. u 14:40   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

mici, mici..možeš ti biti asertivna do besvjesti, ako s druge strane ekrana imaš agresivnu osobu..:)))
Dok ti njoj na lijepi način dokažeš da je agresivna, primitivna u komunikaciji, u ophođenju s ostalima, nekulturna, asocijalna itd...
draga moja odu ja...ja...:))

Autor: vrbica   |   01.03.2018. u 14:49   |   opcije


..Vrbi nije stvar u dokazivanju ikome išta, nego da samokontrolom sebe ne dovedeš da budeš ista ta osoba......
Nije to uvijek baš lako, svi smo mi već emotivno istrošeni, ali predavanje mi se baš sviđalo...I znaš šta, ja sam rijetko agresivna.....
☺☺☺

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 14:54   |   opcije


i eto sad idem kući baš pod dojmom jednog lijepog predavanja...zapravo..najveći dio se odnosio na komunikaciju..sestra, doktor -palijativni bolesnik, ali se malo dotakla i opće komunikacije....

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 14:57   |   opcije


vjerujem, da je predavanje bilo Ok. Voljela bih i ja proći takvo što.
Sigurno bih naučila nešto.
Nisam rekla da si ti agresivna, nego govorim da je teško biti uljudan, ako s druge strane imaš agresivnu i neprilagodnjivu osobu.
Koliko god ti, ili ja, ili netko treći bili uljudni i pokušali spriječiti negativu, ne možeš to sa takvom osobom.
A onda, moraš priznati teško je. To mi izgleda kao ono: tko tebe kamenom, ti njega kruhom....
Ok. može i tako, ali dokle?
Jednom i drugoj strani (tebi) mora puknuti film, pa da kažeš: Pa kaj sam ja najveća budala ovdje?

Autor: vrbica   |   01.03.2018. u 14:59   |   opcije


Slažem se sa Vrbicom.Ako imaš sugovornika/e kojima možeš (ti /oni) parirati u razgovoru onda je to druženje u superlativi, ako primijetiš, da čovjek ne zna gdje je za/ebanju mjesto, onda mi se upali crveno , blokiram govor na neki način i odem i ja dalje .To je domena u meni koju nekako ne mogu preskočiti iako mi empatije i prag tolerancije nije baš prva stepenica.

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:10   |   opcije


Zavisi, gdje si sa kim si, kratko ajde izdržat ću ali duže i često ...

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:12   |   opcije


Ako smo svjesni svoje retorike, kužimo kad koristimo riječi koje inače nisu u našem uobičajenom rječniku, znamo prepoznati sami sebe kad iskoračio iz svog uobičajenog komunikacijskog kruga...i znamo se vratiti kad poželimo...zakaj ne, s vremena na vrijeme, skinuti čipkane rukavice :)

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:26   |   opcije


Zdravija je komunikacija i povišenih tonova nego konstantna (samo)kontrola s rukom na ručnoj

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:27   |   opcije


Naravno,povišeni tonovi DA, ALI zavisi gdje sa kim...sve ima svoje mjesto, vrijeme .

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:33   |   opcije


za zdravu komunikacijo ti treba samo doza razuma, ne treba ručne.

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:35   |   opcije


U komunikaciji je cilj da se ljudi čuju, ne samo slusaju
Tko će i na koji način iskoristiti raspoložive alate komunikacije, individualno je, pa i u prilagodbi sugovornicima, mjestu i vremenu

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:38   |   opcije


ali, meni to itak više nije bitno, ja sam "vrtlarica":-))

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:38   |   opcije


Nema to veze s razumom nego s načinom kako tko reagira...ili još bolje - naučili su ga reagirati

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:39   |   opcije


Apsolutno, pa i ovdje ja više puta napišem, da mi nije važan (nikada ni bio) izgled , nego što mi netko bilo ko ima za reći!

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:40   |   opcije


agresivno dominirati ili argumentirati,= razum

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:44   |   opcije


Kak to mislis izgled?
Zakaj to zanemariti ako je nekome vizualni klik bitan?
Može na francuskom saptati ili znati latinski i jako pametan, ali ako ima dobre crte lica krivo spojene, a druga strana nije fun kubizma, i komunikacija završava prije nego je pocela

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:45   |   opcije


baš mi drago da se iznose mišljenja i stavovi. Kao što napomenuh predavanje se odnosilo kako se med. osoblje treba odnositi prema palijativnom bolesniku a tad je on isključen kao agresivni sugovornik.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 15:47   |   opcije


Ne bis...razumu ne treba agresivno argumentiranje

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:48   |   opcije


Kako to mislim?
Pa gle Mei, jasno je da imam/o koji kg viška ili manje u g 50+ i nadalje, jasno je da neki ima kose ili nema, fali jedan zub spreda ili zada,aj to se može popraviti to se zna ,da ne cijepim dlake, ALI meni osobno je važno ...kak bi rekla rječnik , bogatstvo riječ samih.

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:50   |   opcije


mi sad iznosimo svakodnevnu komunikaciju o kojoj se može svašta reć. Svi bismo trebali samokritično sagledati sebe, pa onda druge jer mi za sebe subjektivno imamo opravdanje, kao i druga strana za sebe.Ono što mnogima nedostaje je - kultura i pojačan ego.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 15:52   |   opcije


Mei, retorika -komunikacija mi bio jako važan predmet zbog "posla" da tako kažem, među ostalim su me učili i uvjerili.. koliko ljudi toliko istine.

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:53   |   opcije


Bis, ali ima ljudi kojima je i drugo bitno, komplet, i to treba uvazavati

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:54   |   opcije


Pa kad ljudi svugdje komuniciraju , svugdje griješe Micyca:-))
Tako treba, polaziti od sebe i zamisliti o nečemu što radimo svaki dan.ponekad , ja vi koji ste aktivni u poslu često:-))

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:57   |   opcije


Mau...kad priznamo svoje mane i u drugim ljudima, tuđe, manje cemo uočavati
Mene čudi koliko u virtuali ima savršenih ljudi u odnosu na one koji su niskoristi, pa se pitam kak to? :)

Autor: meija   |   01.03.2018. u 15:57   |   opcije


Znate šta, u početnoj simpatiji svi komuniciramo super, kak se hladimo mjenja se i komunikacija. Dozvolimo si i povišene tonove i malo vrijeđanja, al bit je ne prijeći granicu jer izgovoreno ne možeš izbrisati. ostaje zabilježeno zauvijek. možemo potisniti, al kad tad se u nekom obliku vrati i podsjeti nas.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 15:58   |   opcije


Uvažavam ,bez dileme !

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 15:58   |   opcije


haha ja nisam te sreće da mislim kako su u virtuali svi divni i krasni. Naprotiv, ljudi si svašta dozvoljavaju. Mislim, neki. Ne generaliziram nikad.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 16:01   |   opcije


Ja sam sigurna da savršenstva nema Mei! Definitivno, ima samo Narcise, Egoje , a i to je normalno.
Društvo uvijek možemo birati.

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 16:01   |   opcije


moram u dućan, pa tati složit večeru, onda se vratim, da vas u miru pročitam
super ste mi sa svojim mišljenjima.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 16:03   |   opcije


Sa Hospicijem sam imala posla Micyca, tu nemam nikakvog prigovora.Ljudi su divni!

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 16:04   |   opcije


Moram i ja :-)

Autor: biserna   |   01.03.2018. u 16:04   |   opcije


Najagresivniji su oni kaj slabo čuju.....pogotovo sebe.
Dakle,slušnim aparatom protiv agresije.

Autor: pelpetum-mobile   |   01.03.2018. u 16:37   |   opcije


Te društvene "znanosti" su bull shit!

Autor: darthvader22   |   01.03.2018. u 16:46   |   opcije


Tomo, ne slažem se s tobom....nije uvijek svagdje baš sve zlo i naopako.....imaju ljudi i dobrih iskustava, i opet se sve svodi na ljudski faktor.....dakle nije znanost kriva što su neki ljudi "neljudi" ☺☺☺

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 17:13   |   opcije


Pelpi dajem preporuku za masovno kupovanje slušnih aparata....Neka se dijele besplatno onima koji sebe ne čuju....baš su i to rekli da su u razgovoru snimane osobe koje su dobrovoljno pristale na "pokus". Kažu da nisu mogli vjerovati kad su se vidjeli kako u razgovori imaju tikove, koje kakve nesvjesne radnje rukama, nogama---mislili su da normalno pričaju sa sugovornikom, a ono...nisu se prepoznali.....i često su radili ono hm hm hm..kao nisu odmah povezivali riječi, pravili su stanke i umetali poštapalice......zapravo ne razmišljamo o tome, kako nas drugi dožive kao sugovornika/cu jer nismo sami sebe doživjeli da bismo znali što nesvjesno radimo...

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 17:20   |   opcije


Riječi su samo jedan dio komunikacije, a neverbalni puno o puta je rječitiji i odaje ono kaj riječi pokušavaju kamuflirati

Autor: meija   |   01.03.2018. u 18:16   |   opcije


u pravu si Meija. Nekad neverbalni dio ne prati verbalni tako da prvi dojam ostavlja neverbalna komunikacija. Mislila sam da nije tako. Statistike govore drugačije od mog mišljenja.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 19:00   |   opcije


Puno toga se može naučiti, poslovno sam odradila nekoliko radionica komunikologije i sve se može primijeniti i u svakodnevnom životu
Ali pitam se koliko nas ipak to i mijenja i postanemo netko drugi?

Autor: meija   |   01.03.2018. u 19:29   |   opcije


ne znam, al dobro se zapitati može li bit bolje?
Može, ako želimo. A sad, jel to trajno il privremeno ne znam.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 21:39   |   opcije


Nikad nisam imala prihvatljiv nick, nego onaj za koji sam znala da je pozerima iritantan.
Ovdje sam bila najprije seljanka, jedno godinu dana sam bila čistačica i tako to.. i najviše sam uvreda pokupila od onih koji su za sebe tvrdili da su - dobri.

Stalno mi je asocijacija fanatičnih vjernika koji zbog svoje vjere gađaju sve koji nisu tako dobri i izabrani kao oni.

Da li mi je to smetalo?? Definitivno ne.

Komunikacija, manipulacija ljudima i bla..bla.. sve se to uči. Radi prirode posla sve sam to odslušala i preko nekoliko puta.

Autor: pognioci   |   01.03.2018. u 21:53   |   opcije


i ne treba smetati tebe već njih. i mene ne smeta što sam nekome ogavna. to je sasvim u redu dok si ok onome do koga ti je stalo.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 22:01   |   opcije


jedno 15 dana sam na iskrici izdržala šireći pozitivu (to širenje pozitive je jedno vrijeme ovdje bilo in).
Za to vrijeme su me napadali oni koji su do tada širili pozitivu. (to mi je bio najsmješniji period ovdje).

Kako sam se samo ja usudila širiti pozitivu ( :))))) ) ka one/i imaju na to monopol...

Autor: pognioci   |   01.03.2018. u 22:09   |   opcije


sad je in traćati . Al možda za 10 dana opet pozitiva bude in. Ako ju bude tko imao širiti.

Autor: mycek   |   01.03.2018. u 22:14   |   opcije


Tracanje je ok, ljudski, dok smo ovdje nije zapravo tracanje, vec suluda zelja da teatralnost iskazemo
na jedini nacin.
Virtuala je skoro ko hologram, jedino nema slike ni tona, pa se svi krivo citaju.

Autor: cyberlady   |   01.03.2018. u 22:18   |   opcije


jednom je ledy ovdje objavila posprdni blog o meni, zamisli sramote, da vozim Škodu.

I stvarno me bilo sram, jer je jedan od obiteljkih auta i oktavija (ostale nebum navela da se ledy ne onesvijesti)

Autor: pognioci   |   01.03.2018. u 22:27   |   opcije


hahaha
onda ja šutim kaj vozim da ne zatvore iskricu. Ajme neki bi oboljeli još više nego su sad.Hvala za smijeh. ;))))

Autor: mycek   |   02.03.2018. u 8:56   |   opcije


Dodaj komentar