duša ište.. čistilište
Link
jeste li ikada oko sebe podigli zidove koji, sem što vas štite od vanjskih nepovoljnih utjecaja,
sputavaju i vas same da izrazite i podjelite sa drugima sve što bi htjeli..
postoje trenutci kada nam ti zidovi zaista omogućavaju da dođemo k sebi, uspostavimo ravnotežu..
ali dugoročno gledano oni su nedvojbeno prepreka u oba smjera.
zato.. porušimo sve što nas sputava i otvorimo se svijetu oko sebe
jer samo ako imamo sa kime podijeliti svoje uspjehe i razočaranja možemo zaista biti kompletni
u protivnom možemo biti vrlo uspješni ali i bolno usamljeni
17.06.2018. u 9:29 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
eh...ovo pere samo izvana, a iznutra...dobro si primijetio. no znaš (znam da znaš), svi mi i gradimo i rušimo zidove stalno...ono što se vani vidi, samo je odraz...i unutarnji mir može biti varljiv i ništa ne donijeti, a ponekad kaos u nama iznjedri...mir! dobro ti jutro i tnx za ovaj foto
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 9:41 | opcije
Ja sam ih u jednom svom blogu nazvala ogradama. Ali prolaze i zidovi. Možda ih je samo teže srušiti. A ograde ako nisu visoke možeš i preskočiti. Oni uporni. Kvalitetni. Naći će načina
Autor: Alex4495 | 17.06.2018. u 9:43 | opcije
a usamljenost valja prigrliti...ponekad je ona bolja od hrpe ljudi oko tebe koji ti ništa ne znače...jer te ne čuju, jer ti ne razumiješ ono što govore! buka ljudi sama po sebi nije uopće garancija da ima smisla da ih slušaš? ja se radije maknem u tišinu i samoizolaciju! dapače, sve me više ljudi smetaju jer govore, prakticiraju nešto što mene uopće ne zanima...čemu onda biti med ljudima? pada mi na pamet usporedba...možda bolje da budem med zečevima, al uopće ne trčim dobro!
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 9:52 | opcije
samo je jedan način..
spoznati vlastita ograničenja i prodisati punim plućima..
branimo se od kritika i uočavanja naših slabosti na način da osuđujemo i blokiramo one koji nam ih ukazuju..
meni, kad je do nekoga stalo, nije nimalo teško reći mu gdje je greda koja priječi napredak..
čak i po cijenu izopćenja iz blizine te osobe.
znam da ono na što ukazujem neće nestati i ako se to dogodi (i događa se)..
sam bi sebi bio smrad da to ne činim već da podilazim i laskam žmireći na sve što strši kao toranj zla
Autor: perce | 17.06.2018. u 9:53 | opcije
https://youtu.be/OpLBtWG3JR4
Autor: perce | 17.06.2018. u 10:11 | opcije
da perce, važno je razgovaarati! ali puno ljudi to ne zna, ne želi...ljudi kad ih se povrijedi, izgrade zid...ko oni albanci (dvometerski ili više)...a ne znaju da su zazidali sebe a ne druge! nema druge nego ponekad uzeti macolu...ili naprosto skinuti šešir i otići! svatko u stvari može jedino svoje zidove štemat!
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 10:23 | opcije
o tome i pričam..
nitko ne može porušiti zid koji smo izgradili, sem nas samih
Autor: perce | 17.06.2018. u 10:26 | opcije
Perce... :) Ja često zidam, kiparim svoje zidiće od tišine :)) zato da mogu bolje sagledati gdje sam na svom putu.... :) I cijenim kada mi netko nešto rekne, ali taj me uistinu mora dobro poznavati...:)
Autor: purpurna-nit | 17.06.2018. u 10:29 | opcije
he he purpi, znaš onaj osjećaj kad ti netko izmakne samo jednu ciglu a strefi te i sruši ti se cijeli zid...ima ljudi koji nas skuže puno a malo nas znaju! događalo mi se to...a ima i ljudi (imam jednu okultnu frendicu) koja uvijek skuži i kaže kaj treba...vidi to što ja ne vidim! onak, bauljaš, bauljaš i odjednom ti puca poglled, jer ti je netko pokazao...tak da svaka cigla ima svoje značenje! a danas je nedjelja, neradni dan...ne trebamo danas ništa zidati! :)
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 10:33 | opcije
dobro poznavanje je bitno samo za naše prihvaćanje izrečenog
ali ne i za samu vjerodostojnost izrečenog (to niti nebi bilo rečeno da toga nema)..
ponovo se vraćam na ono o tome koliko nam je stalo.. do nas samih, do onih koji nam to govore..
ako nije, ma odrežeš to i pičiš kao da ničega nikad nije ni bilo :)
ali time ne nestaje ništa
osim prilike da iskorigiramo nepravilnost i bolji krenemo dalje
Autor: perce | 17.06.2018. u 10:38 | opcije
Saro...oooo, poznato mi to, prekonekoliko puta... :) I dignem se, počistim prašinu....i idem dalje... :)
perce, je...često nam se dogodi da nam netko tko i ne zna nas kaže nešto....ali tada ovisi o nama samima hoćemo li promisliti o tome ili ne...
Autor: purpurna-nit | 17.06.2018. u 10:46 | opcije
zanimljiv mi je način na koji se to onda opravdava..
pa kaže: ti mene uopće ne razumiješ... mi smo dva različita svijeta..
ne mogu ti ja to objasniti jer ti to nisi sposoban shvatiti na svom stupnju razvoja itd..
a što ustvari leži iza takvih riječi..
kao prvo i najbitnije, nije mi stalo da zadržim tvoju blizinu pa se neću ni potruditi da ti pokušam objasniti..
kao drugo, nisam sposoban približiti svoja razmišljanja tvojem načinu shvaćanja stvari..
i ništa manje bitno, ono treće, svaki put kad mi ukažeš na nešto mene to štrecne i počnem se loše osjećati zbog toga
(mora da zaista to bode) pa se počnem ponašati nekontrolirano, agresivno i nimalo onako kako bi želio/la da se osjećam u tvojoj blizini
da barem kaže: oprosti ali ja ne znam ili ne mogu drugačije, spustili bi loptu na zemlju, smirili tenzije, s vremenom iznašli načina da približimo i usaglasimo mišljenja barem u onoj mjeri koja bi ih činila snošljivima za oboje
ali ne.. emocije, povrijeđeni ego, sujeta i slično teže radikalnim rezovima koji ostavljaju najprije otvorene rane a zatim i ružne ožiljke
Autor: perce | 17.06.2018. u 11:02 | opcije
Digo sanm zidine od slame za 2018 godnu i predo se sam sebi. Sat vidinm da sanm se u tom slamnatom toru zmultipliciro pa na van probije hrđa kroz temeljnu. Jope plan mi je kristalno jasan a dijelit....pa ak i ne naleti neko prihvatljivo.zemsko koje me moze podnosit a dozvoljavam i mogucnost da me obozava ja cem podijelit to svoje sa mojiem plemenom i sa onim svojim ja na entu. Gvala auditoriju
Autor: eajmoodavde | 17.06.2018. u 11:06 | opcije
kad te, i dok te, obožava nema takvih situacija...
nema zidova, torova i ostalih prepreka koje bi trebalo savladavati.
tada vlada samo razumijevanje poštovanje i predanost..
a kad to nestane, navode se svi nerazumljivi i teško objašnjivi razlozi kao izgovor
za neizrečeno odjebi od mene :)
Autor: perce | 17.06.2018. u 11:12 | opcije
Aj perce ne drami. Men se svoj kurvarluk,sebicnost i razmazenost objasnjavalo pomakom u glavi te voljelo sanm te i sad te volinm. Proizvelo korijensku sumnju u moj bios i pokusaj promjene. Na svu srecu zagrebah po govnu i osjetih da smrad nije od mene vecma od govneta i kaj sad. Radom perem gasljiv vonj sa sebe i cistim hard disk od postojanja doticne "uspjesne poduzetnice"
Autor: eajmoodavde | 17.06.2018. u 11:13 | opcije
može se to nazvati i dramljenjem (mada ovako ladan ne mogu ni to)
ali ostaje činjnica da se takvi scenariji događaju svakodnevno različitim ljudima
a sve ih veže isto pitanje... tko je tu lud :)
dali oni koji se ponašaju tako destruktivno
ili možda oni koji si dozvole da budu uvučeni u bezperspektivnost na osnovu početnog zanosa
koji neminovno splasne kod materijalno nasađenih ljudi
Autor: perce | 17.06.2018. u 11:20 | opcije
Perce to sto se od tebe udaljava nije vrijedno ikakvog uzeta vezivanja i navlacenja. Danas ne valja to sto imas siroke trapke, a sutra ce bit jer ti je kosa kajjaznam. Ttazenje izgovora pred samim sobom. Dat eventualno priliku sebe radi i to je max. Svijet je jebeno velik
Autor: eajmoodavde | 17.06.2018. u 11:23 | opcije
Mi pero...jer dopuštamo i popuštamo tim ljudima da ja ne budem to što smo kako bismo mi bili...ali, ne nas bez one druge osobe. Dobro veli Filip...treba kidati nalijevo u takvoj priči. Ne odustajemo od sebe već samo od one druge polovice. Šteta jer nam se čini da nam je baš pravi par rukavica našu ruku...i Neda nam se više tražit i bauljat po šoping centrima...al jebiga, priznaj si da je falš...jer, da je moglo biti...bilo bi!
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 11:26 | opcije
Nema
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 11:27 | opcije
na ovom stupnju razvoja, nema.. i to je izrečeno i napisano glasno i jasno..
ono kaj na svojem stupnju razvoja ja čujem i vidim (uglavnom na neki način detektiram i osjećam)
vrlo su tihi i slabašni otkucaji suzbijene duše koja povremeno uspije probiti se kroz bedem goropadnog ega..
vrijedi se odazvati tako slabašnim jecajima da i to malo što vrijedi nebi bilo potučeno i zatrto do samog kraja..
uostalom, sa time sam uvijek pronalazio zajednički jezik na svim razinama
Autor: perce | 17.06.2018. u 11:36 | opcije
Aj perce zvazi i ne petljaj duse. Matematika je egzaktna a dusa privlaci a ne odbija. Nafilalo te laznim podacima pa sad traktoriras
Autor: eajmoodavde | 17.06.2018. u 11:41 | opcije
E aj jebitese sam sam na brijegu i bojam po zelenilu plavom bijelom i smedom. Jebtese odo sljakat
Gvala
Autor: eajmoodavde | 17.06.2018. u 11:43 | opcije
:)
polaziš od krive postavke da ja to sve jer sam u nekom bedu..
tolko je vremena prošlo da za mene beda više nema, ni priše ni moranja..
al zato s lakoćom o svemu mogu lako trkeljati bez da mi to uzrokuje neke loše vibre..
svjestan sam postojanja nečega i to malo rekapituliram..
ko zna kome će to pomoći
ne zanosim se više i meni pomoć te vrste nije potrebna
Autor: perce | 17.06.2018. u 11:46 | opcije
Nekad zrnce samokriticnosti napravi cuda.
Autor: wyeera | 17.06.2018. u 12:12 | opcije
samokritičnost je odlika rijetkih ljudi.. malo je onih koji makar i sa zadrškom osvijeste vlastite loše postupke..
većina radije pronađe odgovarajuće opravdanje (najćešče smisleno samo njima samima) i nastave dalje po svom
ne osvrčući se na posljedice koje to ostavlja na druge (volimo ih nazivati beskičmenjaci)..
oni definitivno nebi trebali pokušavati složiti puzzle :)
Autor: perce | 17.06.2018. u 14:12 | opcije
https://youtu.be/vt1Pwfnh5pc
Autor: perce | 17.06.2018. u 14:14 | opcije
poslije Jonya ....svaka je rijec suvisna :)
Autor: wyeera | 17.06.2018. u 14:22 | opcije
kad sam solirala na iskrici upoznah jednog dragog gospodina iz drugog grada.
Već kod prvog susreta jasno je rekao: prijašnjoj iskrici ja sam putovao i naputovao se, ako ti je stalo do mene sada je red da ti putuješ k meni. (naravno da nisam, briga me što je bilo prije, ali je on i dalje smatrao da ja moram "plaćati" krivnju bivše)
Isto je i sa tim vašim zidovima. Ništ ne zidam oko sebe, ne vučem repove i ne smatram da sadašnji moraju spaštati zbog bivših. I nakon 10 godina i par mjeseci što smo zajedno, moj sadašnji ne znam baš ništa o mojim bivšima. Neće niti znati, jer mi uopće nisu bitni za spominjanje.
Autor: pognioci | 17.06.2018. u 14:27 | opcije
drago mi je da si takva :)
dotakla si i ne znajući vrlo bitan detalj..
mnogi su ljudi oštećeni lošim iskustvima koje su doživjeli u prošlosti
i nastoje to kompenzirati kroz buduće..
to je naravno vrlo loše i ne pomaže nikome već stvara nove i nove oštećenike.
nikada neću razumjeti poriv da se nekoga ponizi i kazni za nešto sa čime nema ama baš nikakve veze
ali sam svjedokom da se to zaista nekima događa
Autor: perce | 17.06.2018. u 14:36 | opcije
Perce, prijatelju,previše dociraš,kaj je je...Sve se može reći na drugačiji način:) Nitko nije popio svu pamet svijeta,pa ni ti, bez zamjerke:) Svatko ima pravo na svoje mišljenje,tko ima monopol nad istinom? Ti?
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 14:48 | opcije
perce, u životu, na iskrici pogotovo, ljudi jedan problem rješavaju drugim problemom. Grčevito se iz veza ulazi u veze, a loše brakove krpaju nazovi sretnim ljubavništvom, koji im u konačnici pretvori život u kaos.
Nikad nije kriva ona druga strana. Krivi smo samo zbog loše procjene i projekcije svojih očekivanja na one druge, bez da ih realno vidimo.
Imam metar i pol, pa mi se dogodilo da mi je nakon godinu dana veze rekao: sad tek vidim da si mala.
Ako to tako očito nije vidio, što je sve onda propustio?? kog je vraga gledao??
Autor: pognioci | 17.06.2018. u 14:52 | opcije
Svaka je sudbina unikatna..Pokušaj da ostvarimo konsenzus u razmišljanjima, iz pozicije vlastite uvjetovanosti, je priča bez kraja i konca..
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 14:54 | opcije
Za početak: bilo bi dobro osvijestiti u sebi što si ti za sebe, što si po sebi, i što si za druge...
Zidovi su dobri dok te štite...Niti su svi ljudi dobri i dobronamjerni, niti je svijet blagonaklon prema mome biću, bez ostatka...Zidovi su potrebni,ali je dobro imati filter koji dozvoljava komunikaciju sa snagama i bićima sa kojima dijelimo istu vibraciju.Toliko od mene:D
Svako dobro:D
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 14:59 | opcije
ne znam, Ete, odakle si ti izvukao moj "monopol" nad istinom i slijedom toga dociranje..
apsolutno se slažem da su svi ljudi jedinke i ne uskraćujem im pravo na njihovo mišljenje
a ako netko ovdje teži dociranju uvijek i svugdje... tko bi to mogao biti...
hmm
Autor: perce | 17.06.2018. u 15:00 | opcije
oprosti, napisani tekst je sigurno vrlo osakaćen,i drugačije je kad se "raspravlja" uživo, pogotovo sa ljudima koje poznajemo..tu su onda i neverbalni zmaci itd itd.To je samo moj dojam na osnovu napisanog. Tema je svakako zanimljiva, ali danas nisam nekak za pametovanje...Ništa zločestog nisam pomislio.
HJoš jednom: svako dobro svima:)
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 15:34 | opcije
ako misliš na mene,eternis ne docira...Moj je stil,ako nisi dosada primijetio, ismijati na neki način "osjećaj važnosti", kako kod sebe, takoi kod drugih..Upravo to mi je najkomičnije kod ljudi, u moru drugih fenomena koji su mi komični: dakle: osjećaj važnosti...No, i to spada u alate ego-a, valjda, koji pumpaju našu energiju koja je već po sebi deficitarna...
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 15:38 | opcije
ovaj prostor nije zatvoren ni za čije mišljenje
ali treba imati na umu da je prvenstveno nastao da bih ja mogao iznijeti svoje.
ne vidim nikakvu korist u raspravi o tome dali sam ja monopolista ili docent
ali pozdravljam svako mišljenje o temi koju sam elaborirao.
ne zanimaju me osobna prepucavanja i ko dalje piša
zato ti hvala Ete na tvom doprinosu
Autor: perce | 17.06.2018. u 15:44 | opcije
molim...:) Hvala i tebi kaj me nisi bacio na ignore...:)
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 16:01 | opcije
sam da ti kažemnaovo tvoje:
"nikada neću razumjeti poriv da se nekoga ponizi i kazni za nešto sa čime nema ama baš nikakve veze
ali sam svjedokom da se to zaista nekima događa"
Postoji u psihologiji nekaj kaj se zove "transfer"...No, prostor ovaj nije za popularnu psihologiju niti sam plaćen za to da prosipam pamet...
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 16:05 | opcije
prije no što odem na kofi, da ti ovo zalijepim. bilo bi mi drago da to sve pročitaš, jer nekako imam dojam da jako znam o čemu pričaš i da je to upravo ovo o čem priča i članak. ali i ti bi morao znati da ima takvih ljudi (iz zapisa) kojima stvarno nikakoo mi ne možemo ništa i treba se prestat zavaravat da mi umjesto njih možemo učinit da bude drugačije. kada to shvaatiš (i meni je puno i dugo trebalo) bit ćeš i ti drugčije i krenuti ćeš dalje! istina je, oni nas kažnjavaju za nešto što je bilo prije...ali oni ne znaju i ne mogu drugačije. pzdrav
https://psihokret.wordpress.com/2015/07/03/sta-znaci-biti-emocionalno-nedos
tupan/
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 16:11 | opcije
još jedan "psiholog" na blogu...Cvećka samo takva:P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 16:14 | opcije
molio bih da se suzdržite komentiranja osoba
hvala
Autor: perce | 17.06.2018. u 16:45 | opcije
Poštujem moderatorske ovlasti vlasnika zapisa, međutoa, ne komentiram osobu, nego gard... al ok je sve, toliko o slobodi izražavanja koju propovjedaš...P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 16:51 | opcije
točno je da je sve što vidimo u nekome rezultat naše procjene
i sve loše što proizlazi iz tog odnosa naša je krivica..
ali vjerujem svojim procjenama i unatoč tome što nisu ispunile sva moja očekivanja
ne mogu se oglušiti na sve ono dobro što je proizašlo iz njih..
jedina je razlika u tome što sada hladno i bez emocionalnih stresova mogu fino promatrati
zbivanja i veseliti se svakom napretku (ako do njega dođe).
nema priše i nema znojenja :)
čisti i nepatvoreni gušt
Autor: perce | 17.06.2018. u 16:57 | opcije
whiskas rules my friend :)=
Autor: peempee | 17.06.2018. u 16:57 | opcije
da te slobode nema, Ete
ti nebi mogel ni ovo sada reći..
nisam sklon zabranama i uskratama
zato se služim molbama i apelima
Autor: perce | 17.06.2018. u 16:59 | opcije
tnx Peemp :)
whiskas rules is only acceptable
Autor: perce | 17.06.2018. u 17:02 | opcije
nakon savske pustopoljine svratih...vidim da je pogni pročitala ovaj krasan članak o emotivno nedostupnima jer ga spminje tam kod etea, pa bih voljela da si i ti perce jer sam ti ga s namjerom zalijepila? i ja zahvalih onome tko mi je to poslao, pa to očekivah i od tebe...jer vidim da zahvaljuješ? nema veze...bitno je ako barem netko iz tog zapisa shvati i nauči...iako mislim da to nisu niti eternis niti pogni! ja jesam i hvala mu tko god je to pisao!
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 19:02 | opcije
dapače, uvjerena sam da niti pogni niti ete cijeli članak nisu u stanju niti pročitati? iz razumljivih razloga!
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 19:06 | opcije
taj sam članak pročitao davno prije a pročitao sam ga i sada..
mislio sam da ćeš iz mog komentara o našim procjenama i posljedicama istih to shvatiti
jedino što sam propustio zahvaliti jer mi je bilo važnije zaštiti tvoju osobu od kvalifikacija.
no za to nikada nije kasno pa ti sa odmakom zahvaljujem sada na tom poučnom prilogu
Autor: perce | 17.06.2018. u 19:11 | opcije
Hej, moderator, opomeni osobu da ne vrijeđa moje sposobnosti poimanja! To je u redu tebi? Pa očito je! Glavno je "zaštititi"agresivca i rovokatora, jer eto, to je samo žensko. Nisi fer, moj moderatore....:P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 20:07 | opcije
isprika ete, ako si moj komentar da ti i pogni niste u stanju pročitati ovaj cijeli članak shvatio kao moje ponižavanje tebe kao osobe i da nemaš te kognitivne mogućnosti. moj sud i mišljenje (to je jedno a stvarnost može biti posve drugačija) se dnosio na volju i želju da čuješ nekog (autora gornjem linka) tko govori o emotivno nedostupnim osobama. jer, znaš..upravo takvi neće priznati da su ti /ja npr misllim da si ti taj/...voljela bih da si i ti pročitao ovaj članak i rekao svoje mišljenje...iako mi je logično da misli iz dotičnog llinka baš ne zanimaju sve...one koji nisu imali takvo iskustvo da su voljeli takve ljude koji su emotivno nedosstupni ili nisu sami ti?ali mi koji smo imali s takvim ljudima posla (perce, ja) mislim da smo imali što pročitati? i nadalje mislim da puno toga ne znam i zato još uvijek učim. a tebi kako drago ete...možda me iznenadiš pa pročitaš i kažeš svoje mišljenje? bez dociranja za koje si optužio perceta iako je u konačnici tako nebitno (i glede tebe i glede perceta) kaj ja mislim...naprosto smo razmijenili mišljenja ili kaj već u valjkovu nedjelju! da imamo kaj pametnije kak veli Filip, ne bismo niti bili tu?
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 20:17 | opcije
Zakaj čitat članke iz googla, uostalom, kad ih sam pišem....P
Google je za one koji ne znaju. U moje doba su se provodili mjeseci u Sveučilišnoj knjižnici. Sasvim sam siguran da sam sa psihologijom doma više nego većina osoba koje se ovdje igraju psihologa, a o meritumu stvari nemaju pojma, osim zdravoseljačkog rasuđivanja iz pozicije "vlastite kože". Mučna je znanost psihologija, jer svi su doktori na tom području....:P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 20:18 | opcije
ete, kad smo već na tuđem blogu, ako smijem pitati...zakaj stalno imaš potrebu ex catedra ljudima držati predavanja? kaj bi ti se dogodilo da npr jedan dan napišeš ovdje kaj si taj dan ti...kak si ti...tko si ti...kako je to biti ti...u stvari stalno pričaš i pišeš o drugima, al tebe nema nigdje u niti jednoj priči? zato mislim da si emotivno nedostupan, jer da jesi...dopustio bi i sebi i drugima da samo pričamo...o tebi, meni, peri...nama! (znam da bi bilo bolje da nisam niti pitala, al jesam)...sorry pero, idem proć...drago mi je da si potaknuo malo razgovora na blogu!
Autor: sara_tera | 17.06.2018. u 20:22 | opcije
Čovjekov psihički ustroj je multidimenzionalni fenomen, i u konačnici, kao takav, još uvijek znanstveno neobjašnjen. Popularni članci o psihologiji mogu mi biti samo razbibriga.to je kao da klinjo od šest godina objašnjava tati kaj je ovaj svijet.
Inače, prihvaćam ispriku, sara tera. Ispričavam se i ja vama, prije svega zato kaj vas još uvijek doživljavam u ovom virtualnom polju...:)
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 20:24 | opcije
Mogu ja malo? :))) Najljepše stvari se događaju onda kada ih ne očekujemo.:))
Autor: purpurna-nit | 17.06.2018. u 20:26 | opcije
Slažem se purp:D Ali...ne misliš li da se to isto može reći i za najružnije stvari?...:P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 20:32 | opcije
Slažem se.....ete...to me pogodi k'o grom iz vedra neba :)) Taman kad misliš kako je divno sve oko tebe, zvizne te...i uzemlji :)))
Autor: purpurna-nit | 17.06.2018. u 20:35 | opcije
Sari:eto primjera vaše psihologije".namećete mi potrebu za nečim što nije istina, i sad bih ja taj sud trebao prihvatiti i zauzeti obrambeni stav. Ne ide to tako. Igrate jednu igru koja u literaturi ima svoje..ali da ne bi ispalo da furam spiku "ex catedra",pokunjen i posramljen napuštam teren. Važno je ostat glup i nevidljiv, jer inteligencija se ovdje doživljava kao prijetnja...:P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 20:38 | opcije
Ete...mogu ja opet malko ? :)) Gle, ponekad ljudi to exnešto ne mogu spoznati jer ili je previše stručnih riječi u njemu ili nemaju taj dio informacija o tom području...dobar predavač se potrudi prilagoditi i jednostavnije pojasniti to nešto, ako želi :)))
Autor: purpurna-nit | 17.06.2018. u 20:43 | opcije
ne ette ti si jadni sroljo koji raste na svom kvaziintelektualno i "duhovnom# naukovanju....
i tu ne bi bilo ništa sporno da kroz svoje pretenciozne komentare ne omalovažavaš sve koji ..ne samo da ne misle ko ti...nego te ne obožavaju.....
baš si nekak jadnički...
tebe treba žaliti...a ne osporavati...
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 20:50 | opcije
Purpi, stoji ovo što si rekla, ali stvarno se ne odnosi na mene. Zaboga nađi bar jedan moj blog koji bi imao nekakvu "ex catedra" pretenziju ili bih nedajbože koristio riječi koje nitko ne razumije?Kod mene je sve zafrkancija, osim ove skromne tvrdnje da sam sa psihologijom "doma"sve dotle dok me ne deložiraju, ha ha
A idem, imajte se dobro i sretno sa vašim "zidovima".Moji nisu zadigurno tak stihijski podignuti kao vaši, pa onda ne znate kaj bi s njima. Kad gradite zidove, budite arhitekti i inženjeri, a ne priučeni zidari tek...:P
Autor: eteerniis | 17.06.2018. u 20:54 | opcije
opa ette....
nisam znal da pričaš i francuski....
hmmmm... da vidim s koje strane svjetlosti promotrim ovaj fenomen....?
jel više ovak normalno...il po aristotelovom modelu ??
ko zna kaj bi nitche rekel o tome....možda ....
a možda bi i šutel....
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 21:02 | opcije
vidiš....razlika između mene i tebe je naočigled ogromna...
mene zaista boli kurac kako se piše nitche....
baš ta sirovina nema nikakve veze sa ovak profinjenim čovjekom ko ja...možda s tobom ima.....
šta mom krevetu i novčaniku...mom zdravlju znači nitzhhheehe ili freud...
dok ...ta ideja s mojom majkom je ....paa..jako zamorna...
morao bih iskopati par kubika zemlje...a i zadnji put kad sam je vidio je bilo.....prije trideset i tri godine...
tak da ništa od toga.
a kaj se tiče tvog francuskog.....
jel ti palo na pamet da se tak izražavaju jadnici koji nemaju argumenata....
ili ti je samo pimpek premali,ne diže se i ne znaš ga koristit ?
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 21:17 | opcije
jebote.....sad sam se setil....
pa ti kad uđeš kod vulkanizera....jel ti se digne onda ???
il nije prava vrsta gume ?
nema veze...baš sam nepristojan...
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 21:21 | opcije
što bi bio nepristojan ti si bar fin :)
nego kod vulkanizera a što ti radiš :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 21:35 | opcije
skupljaš ventile koji padnu na pod :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 21:41 | opcije
:)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 21:45 | opcije
jura je valjda u svom kraju stariješina kojeg se pita za mudrosti pa ga iskrica ponese jedino ne voli reciprocitet :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 21:50 | opcije
a možda je zadnji polaznik političke škole u kumrovcu i bio prvi u klasi :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 21:59 | opcije
pero oš me ti na ignor ili da se sam stavim :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 22:00 | opcije
naravno da volim reciprocitet....
meni sasvim paše omjer jedan na jednoga...
samo vas je premalo da vrijedite za jednoga...
usput ette ...nisam znao da si tolko blesast da pomisliš da ja govorim da ste jovan i ti isti nick...
znaš...da ti nacrtam.....
ono ...romane..jesi to ti..... se odnosilo na tvoju širinu misli...demokratičnost....uvažavanje tuđeg mišljenja ..i slične pizdarije koje ne razumiješ ni ti ni jovica mali...
el sad razumiješ ?
a da si pravi ...pročitao bi mi to iz boje aure...ne bi moro ni mislit...ni pokušat...
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 22:01 | opcije
i kaj kod vulkanizera krpaš i balansiraš auru :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 22:04 | opcije
kaj te buše :) ili ti puca :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 22:05 | opcije
jovica...
nemam pojma ko je zadnji polaznik te tvoje škole o kojoj zaista puno znaš....
možda previše za dobar ukus...
ja tebi neću zamjeriti što si bio tamo i sve znaš o tome...
a to šta ja razmišljam drukčije...i šta mislim da si ti oštećena roba koja nezaustavno trkelja svoje budalaštine....
to je tvoj problemčić...
pa evo ti ette...megakurac palac...on ti može pomoć...nek te centrira svojom svjetlošću...il pravilnim ispisom nitzeovog imena ...e sad ne znam jel aristotelovom metodom ...il kojom drugom...
al budi bez brige...centrirajte se skupa....
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 22:08 | opcije
balansirajte mi ju za 210 km/h :) i napunite dušikom :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 22:09 | opcije
radiš i centriranja :) svijesti ili žbica na biciklu :) ili oboje dok je stranka na biciklinu :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 22:12 | opcije
leonardo da jura novog doba :) 22000 puta :)
Autor: roman10 | 17.06.2018. u 22:16 | opcije
evo ette ...ko zadnja pička brišeš komentare da se ne vidi kontekst...
tak si prepravljao svoj blog i onda kad sam te ja kao nerazumio......
editirao si svoj blog pet sati nakon postavljanja...jer si fulo kontekst...pa te ja kao nešta nadrkano napao....
a meni pričaš o govnima....
ah da...
ne pričaš...jer si to već izbrisao.....
Autor: djuro22000 | 17.06.2018. u 22:55 | opcije