za one koji samo osjećaju
život je često tragedija (ne uvijek)..

za one koji misle često je komedija (isto ne uvijek)..

nije nikakvo pravilo
ali svejedno za razmislit :)
(ako vam je do komedije)

Autor: perce   |   29.12.2018. u 7:50   |   opcije


https://youtu.be/VjK40bQ8Aas

Autor: perce   |   29.12.2018. u 7:50   |   opcije


hm...ima li uopće mišljenja bez osjećaja i vice versa?
za normalno ljudsko biće mislim da nema.

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 8:18   |   opcije


A e..;)

Autor: dovla53   |   29.12.2018. u 8:19   |   opcije


Kaze stara kineska poslovica.."jebeš,ne jebeš...svejedno najebeš"..
Tako da dilema srce ili mozak...hmm..

Autor: dovla53   |   29.12.2018. u 8:24   |   opcije


Bilo bi najbolje oboje....misliti srcem..

Autor: dovla53   |   29.12.2018. u 8:33   |   opcije


čovjek je cjelina. možemo eventualno odlučiti hoćemo li u odlukama dati prednost tzv racionalnom mišljenju (mišljenje je širok pojam, ovdje gore se valjda misli na racio), ili osjećajima. Ali ne svjedočim da mogu to dvoje odvojiti u svom iskustvu.

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 8:37   |   opcije


sociopatija i psihopatija su nekaj drugo, i o tome znam samo iz literature. Takvi ljudi navodno nemaju osjećaje niti empatiju. ustvari možda imaju nekakve osjećaje (recimo osjećaj užitka koji prati sadistčko iživljavanje na svojim žrtvama):P

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 8:41   |   opcije


psihopatima je vjerojatno puno lakše biti na razini "mišljenja":P

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 8:43   |   opcije


Nekak ...kad god sam bila zaljubljena ...a nešto sam bila...nije mi se baš činilo da to sa mozgom ima previše veze.Sve ti je fino....sve ti je lepo...sve ti je dobro...niš te ne boli...jedeš i ono kaj nikad nisi....ideš na mesta na koja nikada nejdeš i nebi išao....i kada se mozak uključi...ode sve nekam u nepovrat...zato mislim da kad hormoni podivljaju...čovek ..koliko god tvrdi da je razuman...nemre si baš pomoći...i dobro da je tak.Ne treba uvek razmišljati.

Autor: arapo   |   29.12.2018. u 8:43   |   opcije


a svakog od nas ponaosob određuje i temperament. daleko od toga da odgovor na gornje pitanje ne bi zahtijevao kompleksnu elaboraciju. ne postoji univerzalni model koji bi vrijedio za sve ljude, kao što ne postoji (još uvijek)ni "Teorija Svega" koju je započeo prerano umrli genij Stephen Hawking

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 8:48   |   opcije


arapo, blagosigatebi kad te ljubavna kemija tak strefi da ti mozak ode pa pa..:P

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 8:51   |   opcije


Lepo moje...pa to se meni ne dogodi sam tak i za bilo koga.Ali...kad se dogodilo...tak je to.Lepo se je moći raspametiti..ja ni ne znam kak ljudi i jesu sa nekim ako taj nije vredan toga da se raspametimo.Ne pristajem na ništa manje i zato sam vec jako dugo sama jer...nije se dogodilo.Tak je to.

Autor: arapo   |   29.12.2018. u 8:55   |   opcije


hm, u moru emocionalnih motiva za raspamećivanje ipak još uvijek prednost dajem zdravom orgazmu, po mogućnosti sa voljenom. to je jedino totalno raspamećivanje kojega svjedočim. srećom, traje par sekundi, pa mi mozak to oprašta....:DDD

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 9:02   |   opcije


Uffff...nisam bas sretna sa time da se raspametim samo na tih par sekundi.Zbog toga se covek stvarno ne bi trebal ni dići v jutro z kreveta.Kaj sam ja nekakav egzemplar????Dajte se uključite ljudi u raspravu i idemo razuvjeriti mladoga od 103g. da to ni tak i da se čovek svjesno more raspametiti i na dulji period ili je ovaj internet ipak napravil nepopravljivo zlo????

Autor: arapo   |   29.12.2018. u 9:32   |   opcije


subložnice arapo, poštujem vaš kult ljubavnog raspamećivanja. kad trkeljam, trkeljam samo o onome što i svjedočim. daleko od toga da ne poštujem silnu raznolikost modusa doživljavanja svijeta u svjedočenjima bližnjih. nepregledno je more interindividualnih razlika. Postavljati svoja iskustva na razinu univerzalnog može samo (dodaj riječ po vlastitoj volji)

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 9:46   |   opcije


Subložniče Eteerniis....vidim da idemo u krivom smjeru.Htijela sam na zafrkanciju ali ...nejde...kao i obično jer...svi se odmah vrijeđaju ili osobno shvaćaju sve...a dugo su me na blogu odgajali da ja to ne smijem raditi i sada kada sam to prihvatila...opet nije dobro.No...idemo dalje.
Ete...imaš ljubazan pozdrav!

Autor: arapo   |   29.12.2018. u 10:04   |   opcije


hm, subložnice arapo, joj,joj, kak ste vi osjetljiva. a gđe to vidite uvrijeđenost i doživljavanje na osobnoj razini. jojoj, žrtvice jadna, a v bi se sam bezbrižno zafrkavala, a eto zločesti eternis se ne igra kak bi trebalo...P

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 10:10   |   opcije


a znate li vi onaj vic "ali prije toga malo Čiči"? ne znam zašto mi je sad pao na pamet, ali vjerojatno u svezi oposmiša povodom vaše reakcije):P

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 10:14   |   opcije


"oposmiš"=kovanica-kratica za triplet "opažanje, osjećanje, mišljenje", jer su nekad psiholozi smatrali.da je svaki doživljaj nedjeljivo jedinstvo toga troje. no danas i to pada u vodu, kad imamo weblog psihologe sa revolucionarnim teorijama primjerenima matrixu dvadesetprvog stoljeća u kojem ljudi moraju postati sve gluplji da bi se ustroj svijeta održao bez ufušavanja:P

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 10:19   |   opcije


urušavanja, ha ha, al može i ufušavanja:D

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 10:21   |   opcije


no da, et i od mene ljubaZni pozdrav.inače su vam z i v susjedi u abecedi, ak kužite kaj sam štel reć u pokušaju bezbrižne zafrkancije:D

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 10:25   |   opcije


Evo, čim se ete vratio na blog, odma je življe na blogu. Stari ete je majstor dijaloga. :-)

Autor: jimisolo   |   29.12.2018. u 10:50   |   opcije


da, Jimi..

znakovito je da se nije propustio dotaknuti sociopata i psihopata.

to uvijek proizvede dinamiku

Autor: perce   |   29.12.2018. u 10:54   |   opcije


a sad bih se zahvalio prisutnima na diskusiji

Autor: perce   |   29.12.2018. u 10:55   |   opcije


To mu je struka - psihologija.

Autor: jimisolo   |   29.12.2018. u 11:04   |   opcije


meni je struka elektronika
i mislim da me to nikada nebi onemogućilo da
stanoviti pad napona primjetim samo kod drugih
a ne i pri sebi :)

Autor: perce   |   29.12.2018. u 11:13   |   opcije


Misliš da mu je pao napon?

Autor: jimisolo   |   29.12.2018. u 11:20   |   opcije


dragi đimbo, lijepo od tebe, ali molim te da ne širiš dezinformacije. psihologija nije moja struka. prije bih rekao da sam svojedobno bio njezin simpatizer. preuska je to znanost za ono kaj je mene zanimalo. Ali ipak, nije da nemam nekog pojma.
pozz tebi

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 11:22   |   opcije


Pa to sam mislio, znam da si pisao da si studirao psihologiju neko vrijeme.

Autor: jimisolo   |   29.12.2018. u 11:27   |   opcije


a autoru bloga isprike što sam seoglasio. ne razumijem zakaj je "psihopatija"triger za reakciju koju sad odčitavam a kojoj (reakciji) ne mogu naći bolji naziv osim"iritiranosti". stoga sori još jednom. nisam mislio na tebe kad sam spomenuo psihopatiju.
ok, bavi se ti svojim naponima, bolje da zaobilazim.
ti si uvijek u pravu, i tvoji kriteriji su bogomdani.
očito sam pogriješio usudivši se uključiti u "diskusiju"
APOLOGIZE, kak bi rekli eskimi:P
nebum više

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 11:31   |   opcije


u ulozi žrtve je fakat tak toplo i mekano :)

Autor: perce   |   29.12.2018. u 12:47   |   opcije


baš si davež brate i mlataraš bezveze. drž se ti elektrike i napona, to ti je egzaktnije. znaš brate, ljudi su nekaj više od igre napona i otpora koje izgleda jedino možeš shvatiti. dosadan si, krut i nastojiš dominirati pod svaku cijenu. često u ego stanju Roditelja.ustvari ne tiče me se. a kvazipsihološka preseravanja serviraj svojoj djeci.

Autor: eteerniis   |   29.12.2018. u 13:04   |   opcije


tebe ne mora opisivati nitko.

Autor: perce   |   29.12.2018. u 13:33   |   opcije


i naravno da je na ovom zapisu bilo neophodno svima objasniti
kakav sam ja, kao autor, ustvari.
ostalo je ionako samo lupetanje koje ne služi vlastitoj promociji i
iskazivanju uljudnosti i vrlina koje krase opisivača autora.
a tek široka naobrazba (za koju je područje psihologije preskučeno)...
za ne verovat :)

Autor: perce   |   29.12.2018. u 14:08   |   opcije


https://youtu.be/R-O3kYrDPbI

Autor: perce   |   29.12.2018. u 14:20   |   opcije


za mene su emocije kompas koji me naviga da kod korištenja svojih misli ne postanem mehanizam umjesto organizma..
iznad jednog i drugog stoji svijest...i čim je osvještenija...način korištenja navedenog je neupitnija

Autor: janardana   |   29.12.2018. u 14:34   |   opcije


hvala ti Janardano što si to podijelila sa nama :)

Autor: perce   |   29.12.2018. u 18:11   |   opcije


slika jasno govori gotovo isto..

za prelazak preko žice (koja je simbol života)
najvažnija je uravnoteženost.
koja god strana da te "zeme", opal si :)
a za tu ravnotežu (složil bi se) odgovorna je svijest i osvještenost.

i lako je komunicirati sa ljudima koji se ne ljuljaju stalno :)

Autor: perce   |   29.12.2018. u 18:38   |   opcije


Uhhh,treba to postici,ali nije nemoguce.
Stvar snage uma.

Autor: cyberlady   |   29.12.2018. u 18:58   |   opcije


da.. stvar je snage uma.
zašto..

jer, snagom uma kontroliramo emocije. zato se za čovjeka i kaže da je kreator vlastite sudbine.
zato žene podsvjesno i traže muškarca koji neće podleći emociji koja će ga spriječiti da u presudnom času
reagira na fatalistički način.

"na muci se poznaju junaci", kažu..

sad bih malo o manipulatorima...

veli cijenjena blogerica: "za mene su emocije kompas koji me naviga da kod korištenja svojih misli ne postanem mehanizam umjesto organizma.."

znate li da se vješti manipulatori ne hrane svojih ruku djelima već nastoje upregnuti druge koji će to priskrbiti za njih.
a kako će to najlakše postići...
hoće li pri tome djelovati na um, ili na emocije... ha..
pogledajte samo malo u nazad i zaključite sami.

može li se u tom svjetlu emocije promatrati kao kompas koji će nas odvesti u sigurnu luku..
:)

znate li da se na tube-u svaki klik na nečiji kanal honorira i da mnogi ljudi sasvim pristojno žive samo od toga.
u to ne računam predavanja i radionice koje dodatno doprinose njihovim prihodima.
to su nesumnjivo vrlo uspješni i sretni ljudi i kao takvi sami su potvrda onome što nam serviraju kao svoje "učenje".

možemo li se mi osjećati organizmom umjesto mehanizmom ako smo upravljani od ljudi koji nam nude odgovore
ili naputke koji će veličati naše emocije i time opravdati stanje (često vrlo loše) u kojem se trenutno nalazimo..

dozvoljavam da je nekome i to dovoljno da bi se osjećao mnogo bolje sa tim alibijima i podržavam taj oblik samo iz razloga što time nikome ne čini nikakvo zlo (sem sebi). e zato i postoje inkarnacije u kojima ćemo vjerojatno polovit malo više ljudske prirode i shvatiti čemu se ne smijemo podrediti kako bi nama bilo ipak malo bolje i sadržajnije živjeti.

da me se nebi krivo shvatilo, nisam protivnik emocija, one su dio nas i kada nisu bajne i sjajne, i zaista u velikoj mjeri određuju naše ponašanje. to su manipulatori odavno shvatili i zato ih koriste kao univerzalni alat kojim postižu svoje ciljeve.

zahvaljujući upravo snazi uma u stanju smo iskontrolirati vlastite emocije i u kriznim situacijama ne stradati, već djelovati u suprotnom smjeru. poznata vam je sintagma: " ne paničite u slučaju požara".
pogasite :)

slušajući te "majstore gurue" često i sam pronađem sukladnost onome što i ja mislim i ne smatram ih šarlatanima. znaju oni o čemu govore ali svjesni su i zašto to govore.
ja se jedino ne namjeravam u svojoj 140-oj zapitati šta li sam to čekao..
a obećali su da će mi svemir to poslati samo ako ću baš to privuči :)

Autor: perce   |   31.12.2018. u 8:07   |   opcije


https://youtu.be/lL2DzqrUNQc

Autor: perce   |   31.12.2018. u 8:10   |   opcije


Dodaj komentar