ŠTO JE TO ISPIRANJE MOZGA
Ispiranje mozga je izraz koji opisuje situaciju u kojoj neki vanjski faktor, najčešće je riječ o osobi ili skupini ljudi, sistematski manipulira drugom osobom ili skupinom kako bi ih pridobili na svoju stranu. Cilj se postiže dugotrajnom manipulacijom procesa koje ljudski um inače koristi prilikom učenja i upijanja informacija.
Konačni cilj je natjerati ljude da ne razmišljaju i nekritički prihvaćaju sve ono što im se servira. Dovoljno je da manipulator ima jasan stav, minimum inteligencije i skupinu ljudi na kojoj će ove metodu iskušati.
Ima li među nama manipulatora???
08.05.2019. u 8:20 | Dodaj komentar
Ako pođemo od proklamirane definicije cilja - upoznavanje novih ljubavi i prijatelja, onda džaba im truda ako ih i ima?
Ne znam kako bi ispiranje mozga tu moglo pomoći.
Autor: eM65 | 08.05.2019. u 8:38 | opcije
Ma nisam mislila u ljubavnom smislu.....tu ih uvijek ima i uvijek ih bude.Mislim na ovaj blog????
Autor: arapo | 08.05.2019. u 8:47 | opcije
lako je prepoznati ljude koji ne prihvaćaju konstruktivnu kritiku
nego se nastavljaju ponašati kako se već ponašaju iako se to kosi sa općedruštvenim
normama.
naime, takvi ljudi nisu u stanju svoje ciljeve postići na osnovu svojih ljudskih kvaliteta
već promicanjem ponašanja koje je vođeno niskim strastima.
nemam nikaj protiv strasti (ona je i poželjna na ovakvom mjestu) ali jasno je o kojim strastima pričam.
osjećaj koji pruža činjenje nedopuštenog stvara lažni osjećaj moći koji je svakom manipulatoru izuzetno važan.
još kad time pridobije podršku ljudi sličnih sebi iluzija da je to ispravno postaje još jača i veća.
nažalost ljudi koji to kritički primjete i reagiraju postaju objekti iživljavanja i sprdnje.
proglašava ih se svakakvima samo ne onakvima kakvi zaista i jesu, ljubaznima i odgovornima prema ostalim članovima zajednice.
Autor: perce | 08.05.2019. u 8:59 | opcije
Da pojasnim, ovaj WEBlog je integralni dio jedne cjeline sa istaknutim ciljem.
Iskreno, ja taj dio do nedavno uopće nisam primjećivao, a onda sam ne znam ni sam kako zabasao ovamo i počeo čitati...
Svega tu ima, ja se držim onog što me dirne, potakne me na razmišljanje, preispitivanje i usporedbu s mojim osobnim iskustvima.
A ovo drugo... zaobiđem.
Autor: eM65 | 08.05.2019. u 8:59 | opcije
NEBIH NAŽAJOST ZNAO,,MENI NEMAJU KAJ ISPIJATI!
Autor: kjele | 08.05.2019. u 9:38 | opcije
Kako bilo... sada rado svratim ovamo, dobrodošao predah od usamljenosti.
Ugodan dan svima, a Kjeletu i bogat ulov Jaspuštenica :)
Tchaikovsky - Waltz of the Flowers
https://www.youtube.com/watch?v=QxHkLdQy5f0
Autor: eM65 | 08.05.2019. u 9:49 | opcije
Perce...hvala na komentaru...potpuno se slažem sa napisanim!:-)))
Autor: arapo | 08.05.2019. u 9:59 | opcije
eM...naravno ...tako je to i dobro ali...ima nekih individua koji mi se javljaju na p/v i žele mi skrenuti pažnju na neke blogere koje bi trebalo ...ne znam što....a tu padnu kao neki dragi ljudi puni nekakvih lijepih riječi a u biti...mislim da su obični manipulatori.Nisam ovaj zapis na pisala bez veze.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 10:02 | opcije
Kjele...dragi moj čovječe.....ti si tu najveći manipulator......ha...ha...ali u pozitivnom smislu.:-)*)*
Autor: arapo | 08.05.2019. u 10:04 | opcije
Nisam ni mislio da je bez veze, naprosto nisam mogao dokučiti o čemu se radi.
Sad mi je jasnije, postoji i paralelna komunikacija...
Autor: eM65 | 08.05.2019. u 10:11 | opcije
Skup leptirića milenih na weblogu. Ma neeee, kaj bi bilo manipulatora. :)))))
Autor: Aynur | 08.05.2019. u 10:29 | opcije
KAJ BI JA BIJ MANIPUJATOJ,,JA SAMO JOVIM JASPUŠTENICE
Autor: kjele | 08.05.2019. u 10:38 | opcije
Ovdje kao i u reali ima nas raznih :)
Autor: una_sw | 08.05.2019. u 10:42 | opcije
To je kada netko ne zna kako ubiti vrijeme! Zakači se na blog i gora je od krpelja! Naprimjer ti! I još se pravi pametna!
Autor: darthvader22 | 08.05.2019. u 11:26 | opcije
Koji ti je motiv za soliti pamet o nećemu što nije nikog briga?
Autor: darthvader22 | 08.05.2019. u 11:27 | opcije
BJAVO TOMO DA NISI DOŠAO OVE DAME BI ŽIJE JEZAJE!!!!
Autor: kjele | 08.05.2019. u 11:36 | opcije
Ay...kak bi pital Šeldon ..."Je li ovo bio sarkazam"???Ha..ha!!!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 11:59 | opcije
Kjele...samo ostani takav to je super!!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 12:00 | opcije
Una...ma znam da nas ima svakakvih ali..htijela sam potaknuti to da možda netko shvati da se na p/v ne pišu stvari koje ako imaš muda ..napišeš tu na blogu.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 12:02 | opcije
Una ...da ne misliš da sam mislila na tebe..moglo je i tako ispasti..NEEEEE...ovo je za one koji će se tu prepoznati...znam da hoće.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 12:12 | opcije
Aha, znala sam da postoji siva zona na pvteu i instrukcije kako se ponašati na blogu, s kim čavrljati, a koga izbjegavati :D
Pravilo iz života - tkogod se trudi biti drugačiji i uporno ponavlja kakav je kao kontra drugima, upravo je suprotan, pa i manipulator, bez leptirića i tratinčica :)
Dan :)
Autor: meija | 08.05.2019. u 12:32 | opcije
Tko još nije, neka pročita strategiju manipulacije ljudima, a Chomsy je opisao riječima svima razumljivim i prepoznatljivim i u svakodnevnom životu
Autor: meija | 08.05.2019. u 12:37 | opcije
Teme primjerene ovom sajtu - manipulacija porukama, emocijama...
Ako se ne varam, pisala sam tu i o vaginalnoj manipulaciji :P
Autor: meija | 08.05.2019. u 12:48 | opcije
JA SE POJAVIM ČIM ČUJEM VAGINA!!!!!
Autor: kjele | 08.05.2019. u 12:50 | opcije
U životu nema pravila- i TO je jedino pravilo Mei.
Zakoni sa kojima se nas "siluje"- se krše, (dobri -loši)dobiješ kaznu platiš sa leptirićima ili ljutnjom , kako god bitno da smo uvjereni da imamo svoj život pod kontrolom- koja ponekad i popusti. Sve u svemu upravljati faktorima koji zadovoljavaju nas, u našim životima, je poanta i smisao života. Tako razmišljam ja , bez pranja mozga , perem veš..pardon, ni to ne radim ja:-))
Ispiranje mozga Arapo, khm, ne vjerujem u to.
Različitost, bolest.... e u to vjerujem!
Autor: biserna | 08.05.2019. u 12:57 | opcije
Meija...naravno da ima pokušaja manipulacije ali---kod mene to ne pali...no...ne znam da li je to masovna pojava jer....evidentno je da se dešavaju negativne stvari i mislim da nas netko stalno ispod radara pokušava posvađati.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 12:58 | opcije
Kjele...ti to našnjofaš..ha..ha!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 12:59 | opcije
Bis...hvala ...ne mogu reći da se i sa tobom ne slažem....možda je ispiranje mozga prejaki izraz za to kaj sam u pravilu mislila ali...negdje na tom tragu je.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 13:01 | opcije
Ja bi rekla da ovdje postoji agresivnost, drskost ...iako se na veliko piše o različitosti, malo tko to i uvažava.Malo tko!Zato su ljudi i otišli ili prestali pisati. Pa se čude čudu.
Autor: biserna | 08.05.2019. u 13:05 | opcije
Da...ali ...nekako mi se čini da točno znamo tko je to agresivan i ako ga želimo zaobići ...možemo...no...ja mislim na one koji se sakrivaju na način o kojem sam pisala.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 13:08 | opcije
Naravno da se zna ko je ko i kako "diše" OVDJE.To je i razlog zašto ljudi samo čitaju, Jednostavno to nekima, pa i meni!! u mom životu- nije potrebno, mislim naravno na agresivne svađe sa vređanjem i psovanjem mater i bližnji rod.Da je normalna komunikacija sa razmjenom mišljenja dobrodošla se zna, ALI.....da se ne ponavljam, ma badava je to Arapo, znam da ti je namjera dobra ;-)
Autor: biserna | 08.05.2019. u 13:17 | opcije
arapo! Pa blog i postoji da se pišu gluposti. On je "ispušni ventil". Bolje, nego izaći na ulicu. Ali pišu se stvari koje ipak imaju veze sa realnošću. Kolko, tolko zanimljive stvari. Pokušaj to shvatiti. I ja sam blesav! Tražim pameti u žena!
Autor: darthvader22 | 08.05.2019. u 13:26 | opcije
Bis...hvala na komentarima kao i svima i dobronamjernim ljudima na blogu.
Ugodan vam dan!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 13:29 | opcije
HEJ BISS EVO ME,,ZAKAJ NISI POZDJAVIJA!
Autor: kjele | 08.05.2019. u 13:35 | opcije
mislim da je ispiranje mozga bez prethodnog tretmana deterdžentom i mirisnim omekšivačem,i
uz to, nedajbože, uz izostanak centrifugiranja, jedan nedovršen i sasvim uzaludan posao koji ne opravdava trud:)
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 16:48 | opcije
I pretpranje, nikako zaboraviti duplo ispiranje :)
Autor: meija | 08.05.2019. u 17:53 | opcije
iskuhavanje isto tak ne treba zaobići:)
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 18:03 | opcije
sveusvemu, ispiranje mozga je jedna vještina koja nije za amatere koji ne kuže svu kompeksnost merituma (joj, kak ja obožavam taj termin. meritum, mertum. meritum. Ima nekaj jestivog u tom nizu fonema. još jedan. fonem fonem. fonem. Meni je sve kaj napišem jestivo, i u tom je najveći problem (na svjetskoj razini:P)
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 18:07 | opcije
za doručak jedem morfeme i foneme, a nakon toga se laćam ispiranjima mozgova, uz gorenavedene potrebne predradnje i poslijeradnje:)
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 18:09 | opcije
nijedan mozak ne bu ostal zmazan:)
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 18:10 | opcije
Svi manipuliramo, na ovaj ili onaj način.
Pametni prihvaćaju igru. Oni drugi se ljute.
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:10 | opcije
Meija ...Etee...bas ste ga zakuhali...pa tu se ne bi preživelo sigurno..ha..ha!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:11 | opcije
Arapo, cucak koji laje ne grize. A grizu, ne veliki, nego najčešće mali pizdeki na baterije :)
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:12 | opcije
ja ne manipuliram!!!!
Michelle je nekaj drugo. I ona mnome manipulira, pa se ne ljutim:P
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 18:12 | opcije
Meija...to si u pravu..sto puta dokazano!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:14 | opcije
Ovo s manipuluranjem mi je slična tema o lažima i ljudima koji uvijek govore istinu, ali će prešutjeli reći, npr. direktoru da je kreten koji nema pojma o poslu
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:14 | opcije
Etee..lako tebi s njom...zemeš iglu i fijuuuuu...ode ona!!!!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:15 | opcije
Arapo, znaš ono - joj, pa on je tak miran i tih susjed, šokirani smo kaj je napravio..
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:15 | opcije
Namjerni gumi defekt :)))
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:16 | opcije
arapo draga, kaj bi zakuhali?
Blog je dječji vrtić u usporedbi s onim kaj se događa u tzv "društvenoj stvarnosti". Tam su pravi meštri zakuhavanja koji su ispekli zanat. Mi ovdje smo samo amaterčeki.:)
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 18:16 | opcije
Meija..naj mi dirati stare rane.Da takvih idiota ni bilo v mojem životu ...još bi bila žena zmaj ..ovak...ubil me je u pojam ..a niš mu nisam mogla...tak je bil blesav!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:16 | opcije
Je Meija...takvi su najgori ...bojim se samo kolko ih ima među nama a da to ne znamo!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:17 | opcije
Etee...bitno je da se razmemo i da se šalimo.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:18 | opcije
Ma kaj bi unio, Arapo....nemam pojma tko si, ali tvoju energiju prepoznajem
Još samo da bloške bedastoća manje uzimaš k srcu... ;)
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:19 | opcije
Ubio*
Mrzim felere!
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:20 | opcije
Meija ...na dobrom sam putu...sve manje me smeta....skoro nikaj!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:21 | opcije
Bravo! Sjećam se sebe u prvim danima, hjoj kad se toga sjetim i kako su me tu gađali :)
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:23 | opcije
Sve bu dobro...nisam ja bas tak nježna biljka!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:24 | opcije
Bok ljudici
Im je.....svi smo izmanipulirani i dovedeni u situaciju, tokom zivota, da i sami manipuliramo.
A to ispiranje mozga, u djetinjstvu su mi govorili da je to odgojna mjera:P
a sad ak si u starosti to dam delati ,sama sam si kriva ;))
Autor: zrnoobzira | 08.05.2019. u 18:25 | opcije
Haj Zrno...tak je kak veliš...nikak drugačije!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:27 | opcije
Arapo, nije riječ samo o ne reagiraju, nego i reagirati tako da veliš kaj imaš i kome imaš i to je to, bez repova koje bi vukla za sobom
Ljudi se boje pokazati drugima i taj dio sebe, a u svima nama postoji, jer zamisli - netko bu promijenio mišljenje o nama
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:27 | opcije
Zrno, upravo to! Čak ni ja nemam kaj za dodati :)
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:28 | opcije
Ja svima pokažem kakva sam ..kome krivo kome pravo.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:30 | opcije
;))
Autor: zrnoobzira | 08.05.2019. u 18:31 | opcije
I kad te ljudi prihvate kao takvu, nema iznenađenja...
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:32 | opcije
Da...samo ne smijem očekivati da ce me uvijek prihvatiti i oni koje sam ja prihvatila....a u pravilu to radim pa ispravljam na bolan način grešku!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:36 | opcije
Prihvatila si ih jer si se zeznula i nisi na vrijeme prepoznala tko su.
Svi imamo takve ljude u svom životu. Ili smo imali..
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:38 | opcije
Hvala ti Meija na komentarima...uvijek su dobrodošli!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:39 | opcije
Pazi, oprezno, da ne dobiješ po prstima :))
Tnx :*
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:40 | opcije
Zrno...:-)*
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:41 | opcije
Meija:-)*)*
Autor: arapo | 08.05.2019. u 18:42 | opcije
Idem off... Čitamo se, budi dobro :*
Pozdrav zrno :)... i čitačima u sjeni :)
Autor: meija | 08.05.2019. u 18:43 | opcije
cure citam vas, sam sam se malo upustila u pv_tiranje.....
neki zanimljiv lik......:P
Autor: zrnoobzira | 08.05.2019. u 18:45 | opcije
Baaay
Autor: zrnoobzira | 08.05.2019. u 18:45 | opcije
odoše svi. Idem si ja peglat isprane mozgove onda:D
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 19:06 | opcije
Odi Etee...i hvala.Nije te bilo i ..žensko se društvo raspalo..kaj moreš!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 19:11 | opcije
Manipulatore je najlakše prepoznati po izreci- tko o čemu ,kurva o poštenju
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 21:08 | opcije
Pelpe....ti to nekaj konkretno ili onak.....pa ko se nađe ...nađe!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:19 | opcije
Onak,konkretno.:)
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 21:42 | opcije
Ako je moguće ...očituj se na koga se to odnosi???
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:45 | opcije
Nije moguće
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 21:47 | opcije
Super!!!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:47 | opcije
Kaj je tu super?
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 21:49 | opcije
Ako te baš zanima jesam li na tebe mislio ,nisam
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 21:50 | opcije
Sorry...rekla sam da cu se prestati prepucavati sa blogerima bez obzira o čemu se radilo pa to i činim...zahvaljujem na komentarima!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:51 | opcije
Ma ...nisam ja ni radi sebe mislila...jednostavno...dosta je dobro da se neke stvari kažu ali...ako nije moguće ..i to je ok!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:52 | opcije
Ni na kraj pameti mi nije da mislim kako bilo tko ne bi mogao pisati što želi pa tako i ti.Ne znam kako si do toga zaključka došao.
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:55 | opcije
Gle,ja sam svoje svakome rekao.
A komentar je komentar. Ako će se netko tražiti u njemu,to je njegov problem.
Rekao sam što mislim.
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 21:55 | opcije
Kako tu brzo nestaju zapisi...valjda mi se nije učinilo da je nekaj pisalo????
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:56 | opcije
Ok...sve je rečeno!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 21:56 | opcije
Impliciraš nešto drugo,ali ok.
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 22:00 | opcije
Ništa drugo ne impliciram i ..ne vidim više razlog za diskusiju jer...sve mi ej jasno!
laka noć i tebi i svima koji su sudjelovali ili samo čitaju!
Autor: arapo | 08.05.2019. u 22:07 | opcije
Toliko o slobodi komentiranja!!!
Autor: pelpetum-mobile | 08.05.2019. u 22:09 | opcije
ne postoji situacija u kojoj je nekulturno ponašanje opravdano.
i svi koji se trude objasniti kako su njihove uvredljive bravure plod
provokacije njima nesimpatičnih osoba
samo pokazuju vlastitu nezrelost da se nose sa opravdanim kritikama.
ne razumijem jedino kakav bi to argument njima bio dovoljan
jer
ako zakonska regulativa države u kojoj žive nije dovoljna
znači li to da se u svojoj bahatosti postavljaju i iznad svih koji poštuju te zakone.
Autor: perce | 08.05.2019. u 23:15 | opcije
onima koji provode te zakone
i koji sankcioniraju neprovođenje istih
osobito su drage osobe koje se istih ne pridržavaju i time prkose
uređenju.
zatvori su prepuni upravo takvih koju su mislili kako je jedino njihov sud ispravan
i zanimljivo,
oni su vam uvijek žrtve nekoga ko je imao nešto protiv njih :)
Autor: perce | 08.05.2019. u 23:38 | opcije
jel bi bilo dosta tog pretjerivanja?
Vi stvarno niste normalni!!
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 23:43 | opcije
svi koji poštuju zakone nisu normalni.
jel to želiš reći?
Autor: perce | 08.05.2019. u 23:44 | opcije
plasirajte taj svoj "J 'accuse" ne primjerenijim mjestima, ako imate muda.
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 23:51 | opcije
pretjerujete i izvrćete riječi. S vama dijalog i nije moguć, u to sam se uvjerio.
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 23:52 | opcije
i da..
ja sam zaista otišao malo dalje od admina koji ne rade svoj posao.
na sreću postoje i oni koji taj posao moraju obavljati jer uredno plaćam porez i očekujem njihovu zaštitu vlastitog dostojanstva.
njima nije nikakav problem vidjeti koja se to kreatura skriva iza nekakvog nicka na iskrici.
Autor: perce | 08.05.2019. u 23:52 | opcije
Idite na Markov trg sa svojim tekstom, po mogućnosti u skraćenom obliku na transparentu. Tu ste senašli pozvani popovati, u ovom nevažnom prostoru.
Zato ste nenormalni, a ne zato što poštujete zakon.
Poštujem ga i ja, i većina ljudi vjerojatno.U RH.
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 23:56 | opcije
dozvoljavam mogućnost da griješim
pa ću ispoštivati sud ove države ma kakvu god odluku on donio
Autor: perce | 08.05.2019. u 23:58 | opcije
A je li, i na ovaj način ćemo prijetiti?
Nije problem utvrditi moj identitet, i ne treba daleko tražiti, jer na siteu imaju i ime i prezime i adresu.
Još i ovime ste dokazali koliko ste bolesni.
Autor: eteerniis | 08.05.2019. u 23:59 | opcije
kad bu me bolilo ja bum išel doktoru.
za sada ne osjećam tegobe.
ali svejedno hvala
Autor: perce | 09.05.2019. u 0:01 | opcije
i svaka vaša nova uvreda zakucava još jedan čavel.
vama ostavljam da si zamislite di
Autor: perce | 09.05.2019. u 0:08 | opcije
a jako ste važni, gospodine.
Ponavljam: idite se liječiti. To vam sasvim ozbiljno kažem.
Autor: eteerniis | 09.05.2019. u 0:26 | opcije
Jer, moglo bi vam se pogoršati s vremenom, ako.ne liječite.
Autor: eteerniis | 09.05.2019. u 0:39 | opcije
padam u nesvijest
Autor: krelec | 09.05.2019. u 7:22 | opcije
i ako je vama ovaj prostor nevažan toliko da ste spremni ljudima koji ga posjećuju
stvarati razne vrste neugodnosti (omalovažavajući čak i taj prostor)
znajte da postoje ljudi koji se ovamo dolaze razonoditi u društvu dragih i kulturnih ljudi
koji nisu ovamo došli liječiti svoje komplekse i frustracije.
Autor: perce | 09.05.2019. u 8:17 | opcije
razumijem da netko nekoga ne "miriši", ali zato su valjda izmislili opciju ignore. A može se ignorirati i bez formalne upotrebe opcije. A ove dječje prijetnje policijom, sudovima me ostavljaju bez riječi. Zar odrasli ljudi zaista pomišljaju na takvu opciju? Očito da, ali i nadalje to ne ide u moju tvrdu polupraznu glavu. Tužiti, prijavljivati zbog pisanja na dejting sajtu, pa dajte me najte gospon sused.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 8:33 | opcije
pratiš li ti uopće sadržaj tog "pisanja" Kre.
kada netko javno i sustavno vrijeđa bilo koga ili što
treba li ga potaknuti da to čini još žešće ili...
mjesto na kojem se to zbiva nije uopće bitno.
da to čini bilo gdje vrlo bi brzo bio sankcioniran
ovdje "hrabri" mišići koriste odsustvo mačke da naprave nered.
i misle da su zbog toga sigurni. e pa nisu baš.
ovo je javni medij i kao takav podložan je sudu javnosti
Autor: perce | 09.05.2019. u 8:38 | opcije
kada ti netko u četri oka saspe uvrede u lice (bez svjedoka)
može računati na svojevrsnu "zaštićenost" od suda (ne i od direktnih reakcija druge strane)
ali na javnom mjestu i u prisutnosti brojnih svjedoka
i na mjestu na kojem se sve bilježi
samo maloumni i bahati ljudi mogu pomisliti da su zaštićeni od progona i odgovornosti.
Autor: perce | 09.05.2019. u 8:45 | opcije
Krelca za admina :)
A Peri dodijeliti počasni orden bloškog viteza koji spašava ljude na blogu :P
Dan poslije - i dalje dječji vrtić
Grdo je kad ego poklopi razum, a osvetnički pohod postaje modus operandi i to na blogu dejting sajta..
Autor: meija | 09.05.2019. u 8:46 | opcije
dejting sajt je jednak u svemu kao i brojni drugi javni sajtovi gdje dolaze razni ljudi.
ne vidim nikakav razlog zbog kojeg bi na dejting sajtu bilo dopušteno bilo koga javno omalovažavati.
možda ipak neki članovi jedne od "vrtičkih" grupa misle drugačije
ali to još uvijek ne znači da ne postoje i odrasli koji to prepoznaju
Autor: perce | 09.05.2019. u 8:54 | opcije
ne shvaćam zbog čega je uvrijeđenost. zbog kritike posta? zbog opisa ličnosti (koje je u pravilu krivo, jer je zbog nepoznavanja bazirano na pretpostavkama, a znamo da je pretpostavka majka svih zajeba)? zbog toga što netko, opet bazirano na pretpostavki, misli da si ovakav ili onakav? možda zbog narušavanja ugledi i časti djela i same ličnosti nekoga tko ovdje piskara ili piše, ili što već, pod nekim nickom? zamislim samo tužbu, krelec tuži xxxyxxyyyy zbog povrede dostojanstva ličnosti, a čovjek sam sebi (taj čovjek sam ja) nadjenuo nick krelec.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 8:57 | opcije
Pero, sad ozbiljno - naporan si jer se skrivaš iza množine i svojim komentarima daješ primjer kako i ti manipuliraš - prvo neistinama o plaćenim aktivnostima na blogu, vjerujem da misliš i na mene jer kruže priče da sam adminica, pa do prijetnji zakonom, kaznenim progonom i zatvorom
Koji ti je vrag?
Pa ni vrag da ti je ego toliko uzdrman jer svo ovo tvoje ponašanje nema nikakve veze s blogom nego isključivo s odnosom 1 na 1
Da te baš tako smeta nešto što nije po tvom mjerilu ok ponašanja, imao si hrpu prilika reagirati, a nisi
Ili si ignorirao jer riječ je bila o ljudima koji ti nisu simpatični, pa tko ih jebe?
Ajde se skuliraj i probaj razmisliti o ovome što ti već drugi put pokušavam približiti kao problem komunikacije na blogu, pa i s tvoje strane
Autor: meija | 09.05.2019. u 8:57 | opcije
to što neki misle da na osnovi par tipkanja ovdje mogu donositi definitivne sudove o bilo kome je samo i jedino njihov problem.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 8:58 | opcije
i o meni su iznošene razne tvrdnje, a sve bez iznimke su bile potpuno pogrešne. naravno da su pogrešne kad su bile bazirane na poluinformacijama, na potpuno pogrešnim informacijama, ili na potpunim izmišljotinama. I sad bi ja zbog tvrdnji koje netko o meni ovdje iznosi trebao prijetiti prijavom policiji, sudovanjem i ostalim pizdraijama?
Autor: krelec | 09.05.2019. u 9:02 | opcije
ne pričam ja u prazno, nikada.
za sve postoje relevantni argumenti (zabilježeni).
postoji zakonska regulativa koju sam iznio na svom zapisu.
svi koji i dalje smatraju da su iznad toga
neka se slobodno nastave ponašati u svom tonu.
ako su uvjereni u ispravnost onoga što čine
nemaju se razloga bojati bilo čega.
ja se jedino neću poslužiti istim sredstvima kojih se grozim
već ću zaštitu potražiti tamo gdej postoji i to na civiliziran način.
a sad moram na posao.
lijep vam pozdrav
Autor: perce | 09.05.2019. u 9:02 | opcije
prema mom skromnom sudu ipak je daleko ispred svih, daleko najjača prijetnja tužbom zbog povrede dostojanstva kraljevske obitelji u ujedinjenom kraljevstvu. to je ipak vrh koji će biti teško dosegnuti.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 9:04 | opcije
Se bum vas tužil! :D
Autor: meija | 09.05.2019. u 9:07 | opcije
perce ne razumijem da te može omalovažiti ili na bilo koji način povrijediti mišljenje nekog tko te ne pozna? ili je možda po principu ćorava kokoš nabode zrno, dotakao nešto od čega se ti želiš "oprati"? Valjda bi sam trebao znati tko jesi, a tko nisi, i to bi ti trebalo biti dovoljno, bez dodatnih potvrda i certifikata.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 9:08 | opcije
a ako misliš da je tužba sudu zbog klevete na iskrica blogu civilizacijski doseg onda si se gadno zajebal.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 9:09 | opcije
Upravo fejsom kruže fotke fotomontaže.. Koliko tužbi bu uslijedilo zbog povrede ugleda i časti kraljevske obitelji i njihovih potomaka, a i cijele nacije i pridruženih koji trenutno rade na otoku
Autor: meija | 09.05.2019. u 9:10 | opcije
Krelec, ko prstom u pekmez!
Ovdje se o meni pisalo kao bloškoj drolji, čovjek popizdio jer ga nisam branila u fajtu s još jednim.. i kaj sam trebala tužiti dotičnog zbog njegovog mišljenja o meni i sve vas pozvati kao svjedoke?
Svatko ovdje ima pravo misliti o drugima što želi, pa i to napisati, a kako će se netko nositi s tuđim mišljenjem o sebi, javno izrečenim, puno govori o njemu samom
Autor: meija | 09.05.2019. u 9:14 | opcije
evo još sekundica prije izlaska...
ne radi se uopće o meni Kre.
mene ne može povrijediti lupetanje tamo nekog..
ali ako nisi primjetio ovdje ima i ljudi koji su senzibilni i reagiraju bolno na objede ovakve vrste.
pristajanjem na taj model komunikacije podržavamo zlo koje bi na svakom javnom mjestu valjalo iskorijeniti jednom za svagda.
to se izgleda neće dogoditi sve dok netko zaista ne istrpi posljedice toga.
zazivao sam razum
ali to očito ne pomaže
Autor: perce | 09.05.2019. u 9:16 | opcije
Ma daj Pero :))
Ne laje pas zbog sela nego zbog sebe
Tako i ti. Malo si dobio po nosu i sad već nekoliko dana vitlaš osvrtom po blogu i prijetiš zakonom i zatvorom
Autor: meija | 09.05.2019. u 9:18 | opcije
ima tu senzibilnih, to uopeć ne sporim. Ali ima ovdje i gro, gotovo su svi takvi, kojima nikada ne pada ni na mali mozak u bilo kojoj raspravi reći da su uvijek, ali baš uvijek bivše (bivši) krivi, da us uvijek oni drugi zlostavljači i slično. Nikada nisam ovih godina ovdje ni načuo da bi neka, ili neki, barem nagovijestio bilo što o svom dijelu krivnje. A inače sam se sklon čuvati tih nazovi senzibilnih, ili hipersenzibilnih, jer se baš ti i takvi ne pokažu takvima u odnosu prema drugima, jer su u pravilu uvijek senzibilni jedino prema sebi samima.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 9:20 | opcije
u žurbi sam krivo formulirao prvi dio prethodnog komentara. Sad žurim, a mogao bih još.
Autor: krelec | 09.05.2019. u 9:26 | opcije
na trenutak sam mislila da se zezate...al onda skužih da je u pitanju.....'jezuš meni kak me hiče'....
nije ni to loše....navek kad je mene hitalo......hitalo me s razlogom
lijepa je to škola...jer...deca draga, nije uopće bitno kaj mi taj 'mrski' sugovornik govori.....
....već je bitna i jedino važna moja reakcija na njega, nju.....
a onda pobereš sve svoje reakcije i povučeš se u osamu i pozabaviš svojim sranjima...
ak to preživiš...onda se vratiš i mrskom sugovorniku zahvališ što ti je pomogao očistiti septičku jamu...
Autor: janardana | 09.05.2019. u 9:32 | opcije
i nek mi oprosti gosn Krelec.....ali moram podebljati njegovu opasku....
"a ako misliš da je tužba sudu zbog klevete na iskrica blogu civilizacijski doseg onda si se gadno zajebal"
Autor: janardana | 09.05.2019. u 9:42 | opcije
Vauuuuuuu....došla sam izvana jer sam se borila za preživljavanje...i ...kaj najdem???Opsadno stanje.Kao domaćica ovog doma koji se valjda zove bloški zapiŠ.....osjećam potrebu da velim par bedastih ili...nekakvih reči pa bum rekla:
Iskreno...nadala sam se da sam zaista u krivu kada sam neki dan počela dirati u odnose na blogu.Nekako...govorilo mi je moje ono...žensko čulo...da se tu nekaj dešava i da je stvar došla do neke granice izdržljivosti ili trpljenja.Da ...imate pravo...mogla sam to i pustiti da ide kak ide...praviti se grbava jer...nije to moj život...nije to moj način.Ja sam dijete odraslo u nasilju...u gladi ...uvijek u borbi za život.I takva kakva jesam ...puno sam toga napravila ..i uvijek borbom i možda sam zato stekla taj osjećaj kada nešto ide u lošem smjeru.No..zašto mi je važno da ne ide???Zato što mi je ovaj sajt važan...puno sam sa vama...više nego sa ikim drugim...možda žalosno ali....znam da nas ima puno..nisam sama.Vani su me ugrizli toliko puta da sam se htjela malo družiti sa vama i učinilo mi se da je tu stvar drugacija jer ...ne gledamo si u oči pa si ih necemo niti kopati ali.....stvar je bas suprotna,Kopamo ih još jače...čast predivnim iznimkama.
Ne mislim ja da sam ništa drugacija od vas...ne želim da me netko krivo shvati...vrag i u meni čuči i čeka kada ce gdje i koga...ali....na sasvim drugačiji način.Ovo...ovo je prešlo mjeru i žalosno je do Boga.Više me ne zanima da li se volite ili ne..jer ...odrasli smo ljudi...valjda....žao mi konja!!!!
Hvala vam svima na komentarima ali....idem se probati posložiti nakon ovoga....nisam bas dobro!!
Autor: arapo | 09.05.2019. u 10:50 | opcije
Prvo pozz domacici bloga, kao i ostalima...., tema me navukla da izvirim -)))
Arapo draga, kad taknes u osinjak, za ocekivat je pokoji ubod... -))))
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 11:22 | opcije
I nije da se mjesam..., neg, onako, cisto da budem prakticna..., uputim aktere...
Jer, eto, na pocetku bivanja ovdje, ja naletila na takav apsurd, i bila tuzena....., nesto sitno sam i pisala o tome...
Ne, covjek nije bio bloger..., bome nije nit Zagorec (pa da me tuzi), vec covik pod Velebita...., bit ce varalica...
-))))
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 11:25 | opcije
Nakon igodne prepiske..., tel razgovora..., razmjena slika...., sve po PS-u...., u bit ce pijanstvu, blenuo istinu, kako zivi sa bivsom zenon, a i u vezi je...., pitam ga ja, a koji cu ti kiki ja??, i ne javljam se vise...
Nakon mjesec dana, dobim sms da se javim u pol. postaju na inf razgovor, jer imam prijavu... Necu ni pisat o osjecaju frke, iznenadenja..., jer, pojma nisam imala o cem se radi..., a trebalp je docekat drugi dan 10 sati....
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 11:30 | opcije
Da ne duzim, nakon par sati ispitivanja.. tretmana..., rekli mi da me tuzi za nadoknadu dusevne boli.. (taj tip)...?????? Oooo jbte!!! O neugodnjaku jer, radi se o iskrici, necu ni pricat, zemljo otvori se...
A sad perce, onaj prakticni dio...
Moras uzet i platit odvjetnika, kako bi on imao pravo pristupa podacima nika..., tada odvjetnik proslijedi policiji..., tada se oni rugaju (sa pravom), i nasladuju žjudskoj gluposti, jer ljudi moji, di vam je pamet...?
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 11:36 | opcije
Po izvrsenom policijskom izvjescu, salje se spis drzavnom odvjetnistvu, koje, kad taj predmet dode na uvid im, il zaprime i dizu optuznicu, il odbace..., u mom slucaju, valjda odbacili, jer do danas nis ni doslo...
Zelim vjerovat, uz sve idiotarije.., kako drzavno odvjetnistvo ima puno pametnijeg i ozbilnijeg posla.., pa ovakve ljudske gluposti zanemaruje...., e al da je ugodno to proc, vjerujte nije.....
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 11:40 | opcije
Ma naravno da imaju pametnijeg posla .
Autor: arapo | 09.05.2019. u 11:47 | opcije
Za duševne boli? :)))
Autor: meija | 09.05.2019. u 11:51 | opcije
Meija, kako smo nakon par sati ispiranja mozga, pa otvaranje prepiske, citanje svega toga... Da ne govorim kako se to kopiralo i dalo u spis (hahahaha jojjj)...., e poceli su mi vjerovat, tek kad sam viber poruke otvorila...., vidjevsi sliku, policajka rekla "to vam nije taj covjek..", zamisli idiotove glave, tuzi me, a ne misli kako je lagao...??
Uglavnom, po njihovu, covjek je ocito navlacio zene, tuzio, i trazio nadoknadu za pretrpljenu dusevnu bol....
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 11:56 | opcije
Đizis, kakvih sve budaletina ima...
Autor: meija | 09.05.2019. u 12:02 | opcije
Takvi očito ne znaju da lažni navodi u prijavama, a pogotovo u tužbama, može ih koštati, ako netko ima vremena i volje zaebavati se s budalama
Autor: meija | 09.05.2019. u 12:07 | opcije
To je moje iskustvo.....
Eto, krelac, iz prve ruke, vis da ima svakakvih ovdje...., no, nedajte da vas to obeshrabri...
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 12:07 | opcije
Upravo to Meija...., kaze meni inspektor "odma protutuzba"..., hahahaha ma biz ca od mene....
-)))
Autor: LancoMa | 09.05.2019. u 12:10 | opcije
pozdrav svima koji su se nenadano pojavili :)
najprije bi ponovio da svatko ko misli da nije ništa skrivio
nema se čega niti plašiti.
a sad bi se osvrnuo na olako postavljanje dijagnoza kao da smo u najmanju ruku na site-u Zdravlje.hr
Dr House je za neke ovdje mala beba.
o nasilju i uvredljivom i omalovažavajućem ponašanju nitko ni da zucne
kao da ono nikada nije ni postojalo.
vjerojatno ja iznosim lažne navode na osnovu kojih će se odbaciti sve inkriminacije.
razlog više za bezbrižnost. ne bojte se
Autor: perce | 09.05.2019. u 15:38 | opcije
Nisam primijetila da se itko ovdje boji, a tvoje sugeriranje straha je opet manipuluranje koje naravno negiraš
Autor: meija | 09.05.2019. u 18:50 | opcije
nebih o tvojim sposobnostima primjećivanja, imaš kaj imaš.
i netko se ne boji kažnjavanja, istina. često se zna desiti da i uživa u tome.
Autor: perce | 09.05.2019. u 19:05 | opcije
Piše se odvojeno - ne bih :)
Autor: meija | 09.05.2019. u 19:08 | opcije
ako nisi razumjela onako kako sam napisal
žao mi je
ja bum pisal kak se meni sviđa
sve dok time nikoga ne vrijeđam
Autor: perce | 09.05.2019. u 19:11 | opcije
Pero, nekako mi se čini da nisi skužio da mi je tvoje mišljenje na blogu, pa i o meni, totalno nevažno
Možeš pisati, naravno, kako želiš, pa i znaš, ali i dalje ostaje da se u književnom hrvatskom jeziku negacije pišu odvojeno :)
Autor: meija | 09.05.2019. u 19:16 | opcije