ŽELIM VJEROVATI



Jako želim vjerovati da vecina nas znamo da ovaj prosvjed nije zato što su ljudi željni više novaca vec da je to izraz jednog velikog nezadovoljstva koje vlada na svim nivoima ovoga društva.Za sada štrajkaju malo jedni malo drugi i bojim se trenutka kada ce ipak netko reći da se treba ujediniti jer ovako ..teško da ce se nešto dogoditi.Ne razumijem ...kako su se ljudi...bar ono što ja znam i čemu sam svjedočila pa me nitko ne treba u to uvjeravati,onih godina mogli u par sati organizirati...odvesti žene i djecu na sigurno i uzeti ko je što imao i krenuti na daleko jačeg protivnika nego je ovaj anemikos.Zar smo zaista postali narod koji se ne zna boriti za sebe ...ali na pravi način.Ovo jučer je bilo ...bar meni ..zastrašujuče ali mi daje nadu da nada nije izgubljena.
Što se tiče Jimijevog zapisa...slažem se da svi kojima je i jedna jedina lipa isplaćena na osnovu lažne diplome treba biti oduzeta i treba ih zakonski kazniti.No...ovo nikako nije trenutak da se o tome piše jer ..velika vecina onih koji rade u školstvu ili bilo gdje drugdje i ima diplomu koja je stečena na pošten i mukotrpan način.Nemojmo ih sada stavljati u isti kontekst.
Oprostite ako sam nekaj loše napisala ...malo sam pod stresom jer...i moj sin je jučer bio na tom prosvjedu i kada se vraćao doma nije u gužvi vidio da je neki kombi digao zadnja vrata jer su visoko a i on nije mali i udario je u rub vrata i jako rasjekao čelo i sada mi je poslao sliku da vidim kako izgleda.Uffff...grozno.No...i takav ce danas doputovati u KŽ na posao jer od kada štrajkaju nije ni jedan dan sjedio doma vec je svaki dan doputovao iz ZG u KŽ i radio...jer ..njihov posao nije samo nastava .
Ugodan vam svima dan!!!

26.11.2019. u 8:37   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

aj meni lajbeku onda objasni zašto će se štrajk prekinuti kada im vlada da tražene koeficijente, ako štrajk nije zbog novca. Zašto uopće spominju koeficijente, a u silnoj su brizi za društvo u cjelini?

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 8:40   |   opcije


posve je normalno i legitimno tražiti povišice, pa zato sindikati i postoje. Sve drugo je demagogija.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 8:41   |   opcije


Pa zato dragi moj da i mi na ovoj strani jer ...strane postoje...pokažemo da imamo snagu i da ne može baš uvijek biti onako kako ON kaže mada tvrdi da sve mora biti onako kako on odredi.
Pustimo se demagogije...ovo je stvaran život i borba koja je za u buduće ...ne za ovaj trenutak.
Nadam se samo da od ovog mog zapisa nece opet ispasti neka glupost...rekla sam samo svoj stav i to isto i očekujem.Nikada ne mislim da se i jedan jedini čovjek mora sa mnom složiti.

Autor: arapo   |   26.11.2019. u 8:48   |   opcije


veliš pustimo se demagogije, a upravo demagoški govoriš o tome kako oni hoće nešto bolje za budućnost. Niti jedan jedini zahtjev ne postoji osim zahtjeva za povećanjem koeficijenta, sada i odmah.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 8:51   |   opcije


Ok....jel te zadovoljava to kada ti kažem"OK...U PRAVU SI... ALI...''
Živ mi bio!!!!
Hvala ti na komentaru!

Autor: arapo   |   26.11.2019. u 8:53   |   opcije


ne trebam potvrdu da sam u pravu. Bezbrižno mogu biti i u krivu, ali valjda mogu bez ičijeg caps locka iznijeti svoj stav.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 8:55   |   opcije


Ma naravno da možeš ali....iznjeti svoj stav a ne odmah krenuti protiv moga jer i ja imam pravo na svoj stav...samo se na to bunim jer ja tvoj stav poštujem no ne znači da se sa njim slažem!!!

Autor: arapo   |   26.11.2019. u 8:59   |   opcije


treba rušit vladu, svi u štrajk.

Autor: habucibe   |   26.11.2019. u 9:00   |   opcije


za mnogim "okruglim stolovima" na tv-u već je podrobno objašnjeno što koeficijenti znače u smislu vrednovanja rada, a ne tiču se samo "novaca"..Za čovjeka koji sve gleda kroz novac, sve je demagogija, očito, jer ne vidi dalje od svog nosa uljuljkan u samozadovoljni vrtlek potkoženosti.:P

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:03   |   opcije


arapo, žao mi je zbog tvog sina,valjda nije tako strašna posjekotina.

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:04   |   opcije


klatno ne bi bilo klatnoda ne postoje suprotni tabori oji kure svaki sa svoje strane.
Najlakše je srat izsigurne udaljenosti kad nisi involviran jel'da?
I ona otrcana: "Koja je razlika između mišljenja i šupka?Nikakva: Svatko ga ima!":P

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:07   |   opcije


veleuvaženi subložniče ako ti nije ispod nivoa daj mi molim te objasni čega se još koeficijenti tiču, i na što još utječu osim na novac. Zahvalan na objašnjenju.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 9:11   |   opcije


ajd ne seri, nego se informiraj. Tebi ni sto riječi ni ceduljka u džepu ne pomaže. Nisam glsnogovornik ekipe koja štrajka, a čovjeku poput tebe ionako se ništa ne može objasniti. Uživaj i pusti druge da žive ono u što vjeruju.

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:14   |   opcije


baš dobr da si mi objasnio priču o mišljenju i šupku. Mišljenje valjda moraju imati samo povlašteni mislioci, naravno prema svojoj mjeri, i po svojim kriterijima. Jebo argumente. Još jednom ponavljam, pregovara se jedino i samo o koeficijentima koji donose prozaične kune, a sve drugo je jebanje u mozak.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 9:14   |   opcije


glavno da ti imaš stav,sve ostalo nije važno:P

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:15   |   opcije


kako da se informiram ete. Mogu jedino otvoriti svoje oči, otčepiti svoje uši i gledati, te slušati što mediji izvještavaju.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 9:16   |   opcije


i jako mi je drago da je tvoj argument moje materijalno stanje, jer ono je presudno u ovoj temi. Drago mi je da ja imam mišljenje i zato sam šupak, i još mnogo toga mi je drago. To kakav sam ja zaista obilato pomaže tvoje stavove i argumente.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 9:17   |   opcije


još jednom i out&over. Čim dobiju traženo, a to su samo i jedino koeficijenti štrajk će se prekinuti i mir do novog predizbornog ciklusa.

Autor: krelec   |   26.11.2019. u 9:20   |   opcije


kajjtebe ustvari jebe? to kaj mi je blesava tvoja konstatacija da je riječ o demagogiji? Pa ne da je blesava, nego je maloumna:P

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:21   |   opcije


Zna se na čiji mlin trebaju ići tvoje veleumne konstatacije. Ko da te ne poznamo već...:P

Autor: eteerniis   |   26.11.2019. u 9:23   |   opcije


Etee...sada sam bila kod njega u školi i velim da je lud kaj je takav doputoval a on veli"Mama...radi se o maturantima...moram to jer oni nisu ništa krivi"!Da i vjerujem da su mnogi kao i on svašta odrađivali ali se o tome ne priča.
On je još mlad i ...sve bu to zalizal...ak nebu on bu njegova dobra ženica i ona 4 prekrasnića.
:-))

Autor: arapo   |   26.11.2019. u 12:04   |   opcije


JA SAM ZA ŠTJAK ODUVJEK...NIJE BITNO ZAŠTO VAŽNO JE DA SE NE JADI!!!

Autor: kjele   |   26.11.2019. u 12:16   |   opcije


Neda mi se sada sve čitati.
Izvinjavam se unapred ako grešim.
Mislim da su i Krelec i Arapo u pravu.
Naime ja to ovako vidim.
Izjednačavanje koficijenta poništava razliku
u plaćama,a povišica plata stvara još veću razliku.
Naravno povečanjem koficijenata povećava se
plata,znači radi se o novcu.
Slobodno recite da ne razumijem problematiku
i da govorim gluposti,ja ću to prihvatiti.

Autor: tape   |   26.11.2019. u 13:15   |   opcije


Tape...matematika je egzaktna znanost i u pravilu ...tu se nema kaj muljati jer tko ne zna računati ..danas to nije problem ...strojevi računaju.Dakle ...mada je sve vidljivi i dokazivo..to u ovoj zemlji i onako nikoga ne sprečava da krade i da mu se ništa ne desi.Da će nakon ispoštovanja zahtjeva štrajkaša...ako do toga dođe.... opipljiva stvar biti povecanje plaće...to je točno...dakle ...svi oni koji misle tako su u pravu...no...poanta svega nije bilo povećanje plaća.Treba gledati i uzrok i posljedicu i znati ih staviti na pravo mjesto. Ja ne znam kako ti ali...u mom radnom vijeku...nekada bi dala da mi oduzmu od plaće ali da mi nitko ne gazi dostojanstvo i da se ne osjećam tako obespravljena i zgažena.Ne znam dali me razumiješ...a znam da nisi pristrana osoba i ne tjeraš po svome samo zato da radiš dar mar na blogu....no...bilo bi mi drago kada bi i sa neke druge strane probao sagledati ovu njihovu situaciju...a ne samo kroz novac...mada to vecina radi!
Ugodan ti dan i hvala na komentaru!

Autor: arapo   |   26.11.2019. u 15:37   |   opcije


Majka mi je bila učiteljica i imala relativno malu plaću, no radila je svoj posao s velikom ljubavlju. Ponekad zbilja nije najvažniji novac, iako nije nebitan jer od njeg se živi. Za savjestan rad se u takvim zanimanjima dobije se nešto drugo, jedan vid zahvalnosti... cijenili su je, da ne kažem voljeli njeni đaci i njihovi roditelji.
Štrajk? Da, on je tema... Žalosno je da je do njega moralo doći. Bilo je vremena i u mandatu ove vlade da se bar donekle te nepravde (i u plaćama) poravnaju. Bilo je vremena da se smanji broj administrativaca, raznih ureda, službi... itd već znate na što mislim, a ono... umjesto smanjenja, povećavanje. Ne moram napominjati da u mnogima nema baš rada. Kroz sve to se zapravo troši novac i možda ga kako Marić kaže baš više i nema. Treba reda i naravno rada.
Štrajk? Uvijek se može gledati sa raznih strana, a sad se previše nekako barata pojmom "djeca". Pa čak i ona razumiju da štrajk nije da bi se oni i učitelji odmarali.
Štrajk? Pa gledam na njeg da se konačno prestalo šutjeti i da se ne priča samo u kuloarima da "od glave riba smrdi"

Autor: Fatamorgana1   |   26.11.2019. u 18:14   |   opcije


Da Fata...tak je to.....nadam se da ce mnogi ljudi doći do te spoznaje.Lako je govoriti ako se ne zna točno o čemu se radi.Sjediti u stolici na plaži i gledati kako se more ljuljuška je jako umirujuće i ugodno no.....nikada ne smijemo zaboraviti da je to more ogromna sila koja je u stanju pred sobom sve srušiti.

Autor: arapo   |   26.11.2019. u 18:59   |   opcije


Dodaj komentar