Treba mi jedan Mason, on je jak pa me može obraniti on potencialnih osvajača iskrica ih je puno. Još sam malena a Biss uvijek neš koprcka u vrtu.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:12   |   opcije


ma tko li je samo dozvolio da se ovako lijepa mala maca uopće stvori...

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:14   |   opcije


Nera mi je nick, molit ću lijepo:-)

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:15   |   opcije


Perce, netko me je bacio iz auta na magistrali, i srećom su neke dvije tete zaustavila auto i zamalo da me nisu pogazile:-((

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:17   |   opcije


Bilo je pravo čudo da sam preživjela , i nisam bila sama , bio je braco i mama.....oni su još u azilu i Bisku pregovaram da mi dovede i bracu, pstttt možda bude , jer pre slatka sam i grickam ju i ližem sveza bracu :-))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:19   |   opcije


trebalo bi kazniti neoprezne i nemarne vlasnike roditelja...
al kako bi onda postojalo to lijepo biće

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:19   |   opcije


shvatite da život ima svoj ritam.
unatoč svima koji ga se trude zatrti

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:20   |   opcije


Perce, ne mogu se ja složiti sa tvojim razmišljanjima oko toga, pre kruti mi je taj tvoj stav.Drag si mi , i sve štima , ali oko toga se jednostavno ne slažemo.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:24   |   opcije


Kakav je to čovjek da može dvije mace stare tek 10 tjedana sa mamo izbaciti iz vozečeg aut?? i NIJE TO IZUZETAK, toga ima PUNO!

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:27   |   opcije


svatko tko opravdava kastraciju brigom za žive mace
zaboravlja da time posredno ubija i sve one koje bi preživjele sve nedaće i udomile se na sigurnom.
veterinari su zato da liječe bolesti a ne zato da ih kastracijom onemogućavaju.
ubojstvo populacije zasigurno će iskorijeniti bolest.

a tvoja je maca došla zato jer još ima onih koji misle kao i ja

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:27   |   opcije


ne opravdavam postupak izbacivanja.
to je barbarski, jednako kao i sakaćenje.

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:28   |   opcije


Misle kao ti Perce?? I onda na magistralu , dat gas , voziti 100 na sat , otvoriti prozor i baciti karton škatulju sa macama na cesto??????

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:29   |   opcije


da nisu ženske bile oprezne pregazili bi ih...

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:31   |   opcije


ne zaboravi da su mace dizajnirane kao savršeni lovci
i ako ih se ne izbaci prerano imaju velike izglede da prežive zahvaljujući svojim sposobnostima.

i ja bi volio kad bi svaka našla svoj dom i ruku hraniteljicu
ali one su sposobne održati se i same.

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:31   |   opcije


i ne pretjeruj..
ne vjerujem da je itko izbacio kutiju iz auta bez da je stao.
osobito ako je te mace imao na skrbi i čuvanju deset tjedana.

ne drami

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:33   |   opcije


ne drami , ne pretjeruj....Perce, sa Nerom se desilo to što pišem, i dešava se konstantno, te tvoje riječi jesu kruto negiranje da se dešava upravo to-- ponašanja puno ljudi, koji nemaju u sebi empatije do kućnih ljubimaca, bio to pas ili mačka.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:37   |   opcije


znam da ima i takvih ljudi kojima ništa nije sveto.
ali to nisu svi ljudi. za mene su jednako opasni ljudi koji u ime zaštite ubijaju sve
pa i nerođeno.

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:39   |   opcije


prikrivena ne briga, nonšalantan pogled na njih što će biti sutra i prekosutra...meni kruto , hladno.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:40   |   opcije


Idem za sada, pozdrav Perce:-)

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 9:41   |   opcije


pozdrav Bis :)

i pazi na malu, baš je slatka

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:42   |   opcije


i ti i ja imamo nešto zajedničko, volimo mace. i životinje i biljke.
jedina je razlika u tome
što ja volim i da ih se ne dira utjecajima našeg mišljenja.

pustimo prirodi da upravlja
a mi se nadodajmo kao pomagači kad zapne.

Autor: perce   |   22.06.2020. u 9:58   |   opcije


Dobro jutro ! :))

Prelijepa maca, biserna :))

Autor: una_sw   |   22.06.2020. u 10:05   |   opcije


Ljubav? O da, divna ljubav
Pa kad nekastrirani mačak luta okolo i zvekne ga auto, objavi se epitaf tu na blogu, u spomen na bivšeg mačka i ništa se iz njegove smrti ne nauči.
Baš ništa.
Čak ga se ni ne nosi na duši.

Divna ljubav. Predivna.

Bitno da je ostao s jajcima, kao leš na cesti.
Jer grozno mu je oduzeti muškost.
Mora se poštivati njegova osobnost
I nema veze kaj je stradao kao mladi mačak. Nema veze kaj je moga poživjeti još 10-tak godina.
Bitno da su mu jajca ostala

Divna ljubav.
Tako se trebaju voljeti životinje.
Godinu dvije, pa malo cendrati za njima, nabaviti drugu i u krugu

I da, ovaj mačić bi se sigurno snašao u prirodi.
Nema veze kaj bi jeo travu. Neka se uči vegetarijanstvu, to je ionako in
I nema veza ako se razboli i nitko mu ne može pomoći
Prirodno je to sve, treba pustiti životinje da žive kako žive
Pa i ako ga auto pobere, tko mu kriv kad ne zna prelaziti pažljivo cestu ili stopirati
Bu se snašao. Odvukao s ceste, ako od njega ne ostane fleka na asfaltu, stisnuto se negdje i čekao da ugine.

I to je ljubav, kaj ne?

Kao i pobacati uokolo kućna legla, neka se snađu, jer su vlasnici zagovornici prirodnog načina života i grozno je kastrirati kućne mačke.
Jbg. tko im je kriv kaj nemaju obvezno i dopunsko osiguranje, svog ginekologa

I ljugav je, ponosna ljubav, kad mačak dođe doma očerupan s ugrizma po tijelu.
Fora je to.
Nema veze kaj je najvjerojatnije u tučnjavi pobrao virus Felv-a ili FIV-a i kaj će mu život biti jadan uz boleštine koje će se na njega zalijepiti.
Da je pametan, platio bi nekome da zmlati kvartovski mačka, ne bi prljao ruke.
Ovako, kaj sad, uginut će prije vremena, pa će opet neki drugi doći na njegovo mjesto jer i to je ljubav.

Divna ljubav.
Predivna.....

Eto, da nisam tu na blogu, ne bih znala kakvih sve ljubavi ima.
Divnih ljubavi prema životinjama i predivni ljudi, odgovornih vlasnika.
Kao što je naš pero

Autor: meija   |   22.06.2020. u 10:26   |   opcije


Evo fotke još jednog slatkog mačića
https://i.postimg.cc/pT4zqTsg/FB-IMG-1592814929341.jpg

Autor: meija   |   22.06.2020. u 10:41   |   opcije


Eto...i ja ću opet nabaviti jednu čupavicu jer sam već imala i to što prije.....ova je preslatka......pusu šaljem i grl..grl:-)))**

Autor: arapo   |   22.06.2020. u 11:04   |   opcije


Danček Bis :)
Lavanda čeka branje :) ja svoju pošišala i puna kuća mirisa...

Autor: trnoruzica01   |   22.06.2020. u 11:25   |   opcije


Bok svima.
Biserna mislim da uživate i ti i Nera. U tvom vrtu bi moglo još puno njezine familije uživati ;)))

Autor: zrnoobzira   |   22.06.2020. u 11:28   |   opcije


Perce to kaj ti zagovaras ne kastraciju shvaćam jer i ja sam protiv ali mislim da je danas nužna, pogotovo u gradovima.

Autor: zrnoobzira   |   22.06.2020. u 11:31   |   opcije


Pero, nažalost je prirodu davno preuzeo čovjek u svoje kandže, upravlja njome, priznali to mi(TI) ili ne , ali tako je.
Iluzija je razmišljati o tome -nek se priroda pobrine- jer priroda se jako suprotstavlja , jedino što može čovjek jeste da se prilagodi ritmu i tempu kojeg sam nameće ali da ga uspori-smiri malo.

Ljudi su nemarni, bezbrižni unutra sebe, a izvana samo gluma, ja jednostavno ne mogu tamo razmišljati , djelujem onako kako mislim da je najbolje za životinje....dovoljno mi je da pogledam susjedovog mopsa koji vuće za sobom šapice , sav zadihan ili njihovog slijepog mačka koji mi se za letava u staklena vrata, sav gladan i neuredan( a ne da se uhvatiti) a oni otišli u liku bez da su bilo što rekli bilo kome....Perce, ovakve ne brige pod maskom voljeti mi je stvarno puna bačva bez dna!
ljuta sam kad se sjetim Nerine priče, ljuta toliko d bi te ljude uhvatila, bacila u kartonsko kutiju i na magistrali bacila na cestu...

pa za kaznu da idu u azil pola godine brinuti o napuštenim životinjama..

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:38   |   opcije


Mei...a što dodati nego .. tužno i sve je to istina, to se dešava,na našu i moju veliku žalost!

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:40   |   opcije


Ajde Arapo, spasi i ti jednog čupovag, pasa ili micicu , nije bitno:-))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:40   |   opcije


Ružica, ovo je samonikla, ja nemam još lavanda , jer baš sada uređujem taj dio gdje će biti lavanda, tak da ju čuvam i mazim i pazim ko da sam ju ja posadila, još bolje .

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:43   |   opcije


Una, u kosi mi spava, napravi si gnijezdo iz kose , balavica mala:-))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:44   |   opcije


Zrnce , znam znam, ali imaju i susjedi životinje a vole bit kod mene, i nikada nisam sama:-)))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:45   |   opcije


Bis, to je licemjerna "ljubav"
Zakaj se takvi pobornici prirodnog života ne odreknu liječničke pomoći kad su bolesni, zakaj se i oni sami ne snađu?
Zakaj planiraju koliko će imati klinaca, pa nakon toga koriste kontracepciju, kad ni to nije prirodno - ako priznaju životinjama slobodno razmnožavanje, zakaj se i oni tako ne razmnožavaju

Autor: meija   |   22.06.2020. u 11:47   |   opcije


Mei, trebala si me/nas upozoriti , a ja sam ti vjerovala i pala na ---slatko!:-(
Kad to vidiš ..naježiš.se....

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:48   |   opcije


Nisam namjerno jer da jesam, ne bi link nitko otvirio

Herpes virus pojeo mu je oči
I to je prirodno, očito, kaj ne?

Autor: meija   |   22.06.2020. u 11:49   |   opcije


Felv kao posljedica razmnožavanja i širenja virusa spolnim putem - mačići pokupe virus preko mame, mama od zaraznog mačora
I fora je to sve jer grozno je kastrirati mačke
Pa kaj ako mačići imaju leukemiju...
Nema veze kaj će uginuti od karcinoma, možda će koji imati sreće da ga netko na vrijeme uspava, prije nogo što mu bolovi počnu rovati po tijelu

Autor: meija   |   22.06.2020. u 11:52   |   opcije


oko toga se potpuno slažem sa tobom Mei.( barem nešto:-)))) to zezam!

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:52   |   opcije


Znam da ćemo se oko maca uvijek složiti :)
Ostalo je nebitno, meni, jer s ljudima me povezuju zajednički interesi, a u onaj drugi dio ne ulazim

Autor: meija   |   22.06.2020. u 11:54   |   opcije


21 stoljeću smo , pesticidi, avioni ...ma miljun razloga da se klima promijenila

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:54   |   opcije


:-)))) ostalo ni meni bitno u ovoj temi:-)))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:55   |   opcije


Sve se promijenilo
I potres je promijenio život mačaka u centru grada, one ostale, ljudi pobjegli - neka se snađu

Autor: meija   |   22.06.2020. u 11:56   |   opcije


Na internetu , ja ne želim ostavljati živce, ne pomaže , ali vani ...e to je druga priča.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 11:57   |   opcije


Ja sam i tu i s druge strane ekrana ista, iako znam da je nekima to teško shvatljivo

Autor: meija   |   22.06.2020. u 11:59   |   opcije


Živim nedaleko od magistrale ipak na osami, ima tu i divlje zečeve , i svinje i srne i lisice...pomažem/o sa vodom ljeti , kolko mogu pomažem/o , ima nas. .

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:01   |   opcije


biserna :)

Autor: Illija   |   22.06.2020. u 12:02   |   opcije


Bis, cijeli život živim sa životinjama, odrasla sam s psima, a do prije par godina nisam o svemu ovome imala pojma
Ali imala sam volju naučiti, na ignorirati tuđa iskustva i ostati tvrdoglav i zabetonirana u svojim stavovima
Doslovno se ježim od ljudi koji ne čuju i ne vide evidentno

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:04   |   opcije


Mei, ista -si mogu prevest po moje svoje...i ja sam ista , samo što se ne želim svađati jer mi iskrica nije toliko bitna ili d kažem drukčija , ne znači meni toliko i na taj način.Poštujem i uvažavam svačije drukčije razmišljanje ovdje ili iza, to je moj isti način života , ali da bi ja agresivno htjela uvjeravati svoj JA- moj prav, ovdje , nema koristi, nema koristi.Energija mi jako treba vani!

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:06   |   opcije


Ilija:-))) crn je crn isto ko Nera:-)))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:07   |   opcije


Bis, ovdje komuniciramo, svatko na način na koji zna, čak i kako želi
I ako smatram da trebam reagirati, budem, ne gledam na takav način komunikacije kao manje važnim
Uostalom, društvene mreže dostupnije su za protok informacija, pa zakaj to i ne iskoristiti.
I ovaj blog

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:10   |   opcije


Ambre solaire de bisena :)
Da pocrnite, a ne izgorite !!

Autor: Illija   |   22.06.2020. u 12:11   |   opcije


Vjerujem, i ja , nikada nisam imala malog kućnog ljubimca, cijeli život pomažem udomljavanjem velike , odrasle, sada prvi put imam malu macu i naježim se kad se sjetim Nerine priče , poludjela bi i napravili ono gore pisano sa tim ljudima, ali ovdje to ne pomaže, nećemo ni ti ni ja promjeniti Perino razmišljanje, jer da je htio mogo je iz stvarnih zgoda i nezgoda naučiti.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:11   |   opcije


Mogao je, pa i u spomen na svog mačka kojeg je pregazio auto
Ali nije
Ni neće
Ljudi kao on ne uče ni na čijim greškama, na žalost ni na svojim

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:13   |   opcije


Evo i ovo potpisujem, sve dok god se ne krene sa psovanjem , matere kčeri sina rodbine i vulgarnosti...e tada se ja maknem , na takvoj iskrici ja NE želim gubiti vrijeme.To nisam ja.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:16   |   opcije


.....eto ......pa bil ja pičkica ili pimpač:-))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:17   |   opcije


Kad već ovo spominješ, jučer, obrisan je zapis, osim nas troje, nitko nije reagirao. Nitko

A bili su ljudi online.
I na blogu

Nebitno je očito kad muškarac ženu nazove droljom....

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:18   |   opcije


Nemam pojma zašto ima tako zabetonirani stav oko toga , i ponavljam, ima po mom mišljenju u njemu i puno pozitive i dobroga ali...eto

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:19   |   opcije


Bis, vjeruj mi da je bolje da te netko pošalje neka nego da ti je prijatelj, a iza leđa gleda kako da te počkalji

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:19   |   opcije


Zato kaj svoju spolnost gleda kroz mačju

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:20   |   opcije


Neki dan sam mu ja napisala da to nije uredu ,jer duže vremena on kaka po blogu, jučer nisam mogla tipkat.....i ono što jesam imala sam pomoć

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:23   |   opcije


I uglavnom upravo tako muškarci reagiraju - jaja kućnih ljubimaca = njihova jaja

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:23   |   opcije


Sve ti to ja vjerujem , ali ne tražim ovdje više prijatelje , više ne..što je bilo bilo je ALI BUDIMO LJUDI,tiho vičem , i nije loše ispalo sve, ipak ..dosta je bilo.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:25   |   opcije


Privatni obračunu na blogu uz privatno kaj netko o nekome zna, dno je dna
Ljudi očito vole publiku...

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:26   |   opcije


Ljudi prema svima, ne tko nam je koliko simpatičan

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:26   |   opcije


Idem... Čitamo se :)

Autor: meija   |   22.06.2020. u 12:28   |   opcije


ma takav način i taj nivo ..ja se u to uopće ne spuštam , kao što rekoh ..treba mi energija za vani , ovdje će itak svatko po svom jer ih štiti imaginarnost.

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:29   |   opcije


Idem i ja, pozdrav ....i od Nere:-)))

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 12:30   |   opcije


Nikad se nisam mješao u ovakve prepirke
to jest različita mišljenja.Nisam to radio iz
dva razloga.Prvo ne znam skoro ništa o
tome.Drugi razlog je što mislim da ste
istovremeno svi u pravu i niste u pravu.
To je samo moje mišljenje,a ne činjenica.
Ukoliko neko želi imati mačku mora se brinuti
o njoj.Kastrirati je nije rješenje i to je zločin.
Ne kastrirati je,pustiti da se razmnožavaju
a ne pobrinuti se za naslednike,također
nije rješenje i zločin je.E sad je pitanje što
je manje pogrešno i trebali uopšte imati mačku
pogotovu u gradu.
Ja vidim dugoročne posljedice i u jednom i u
drugom slučaju.Kastriranje će dovesti do nestanka
mačaka.Ne kastriranje će dovesti do puno nezbrinutih
mačaka koje će stradati u gradu.
Ja rješenje ne znam.Zabraniti mačke u gradu
mislim da je nemoguće,a zbrinjavanje ne kastriranih
mačaka u gradu je takođe nemoguće.

Autor: tape   |   22.06.2020. u 14:31   |   opcije


Tape, vidim da podosta toga ne znaš, pa ću tebi i ostalima objasniti
Kastracijom se kontrolira razmnožavanja životinja i brine za njihovo reproduktivno i ne samo reproduktivno zdravlje.
Veterinarska praksa, prateći životinje koje su kastrirane itekako ima dokaza da se kastracijom životini vijek životinjica produžuje za nekoliko godina, uz kvalitetu života koja se ne mijenja, čak štoviše, bolja je
Produžuje se iz nekoliko razloga, a svi se svode na način života - spolno zreli mužjaci imaju potrebu za parenjem, a ako imaju slobodan izlazak van, kad ih počnu lupati hormoni, znaju stradati pod kotačima, u tučnjavi s ostalim mačorima u borbi za žensku i teritorij
Tako se i zaraze, FIV i Felv su kontaktne zarazne bolesti poznatije kao mačja leukemije i sida - leukemija, zbog virusa koji napada koštanu srž, posljedično dovodi do sistematski bolesti cijelog organizma, a najčešće završava karcinomima. Virus side djeluje na imunitet životinje i zbog virusa kao nositelja, mačka može uginuti i od obične prehlade.
Lijekova za ove bolesti nema, mačke se liječe samo simptomatski da im se ublaže problemi koji su kronični.
Obje bolesti se prenose i na ženke parenjem, a time i na mačiće uterusno.

Ako se mace ne puštaju van i tako kontrolira njihovo parenje, ne kontrolira se nagon ni na koji način
Hormoni i dalje rade, a na žalost posljedično dovode i do drugih bolesti reproduktivnih organa, kod mužjaka karcinom testisa i prostate, a kod ženki piometre, gnojne upale maternice koja zna završiti kobno zbog upale i potrbšnice, a u kasnijoj dobi i do tumora mliječnih žlijezda
Veliki problem je i parenjem unutar jednog legla, mama, tata sa svojim klincima, a na isti način se multipliciraju genetski uvjetovane bolesti, sve češće, pa na kraju, uz svu "ljubav" i " vidi kako su slatki mačići" imamo bolesne životinje.

Drugi segment "čuvanja životinja od neparenja" je sputavanje njihovog nagona, što za životinju nikako nije dobro.


Od dva zla se bira manje.
Pomoći životinjama da u urbanim sredinama ne stradaju, da ostanu zdrave i da se nekontrolirano ne pare.

A priča da će kastracijama nestati mačke je glupost, sorry, jer to se jednostavno ne može dogoditi, što zbog mačaka koje kao slobodnoživuće žive daleko od ljudi, skrivajući se, pa ni ne znamo da negdje postoje, a velikim dijelom i zbog protivnika kastracije koji se svojih kućnih legla rješavaju ostavljajući ih na cesti, u smeću, pa ako prežive, netko im da priliku za novi život.


Eto, ovo su informacije... Ti sam stvori mišljenje što je a nije dobro

Autor: meija   |   22.06.2020. u 15:39   |   opcije


Hvala na objašnjenju.
Međutim kontrola parenja nije ništa drugo
nego uskraćivanje sakaćenje.Bar sam ja
tako razumio iz tvog objašnjenja.Izvini na
mojim izrazima.Kravu se vodi kod bika,pas
kod mužijaka,zašto se onda i mačka ne vodi
kod mužijaka?Time se kontroliše s kim se
pari,štiti od bolesti.
Znam ponovo se vraćamo na to ko će se
brinuti o novim mačićama.Time se ponovo
vraćamo na pitanje trebamo li imati mačke
u gradu.Eto neću više o tome.Nastavite
bez mene,svako po svom.Uostalom i ja
govorim po svom,pa zašto nebiste i vi.

Autor: tape   |   22.06.2020. u 16:18   |   opcije


Daj tape, razmisli malo - zakaj se krave pare?
I misliš da je to jako humano, zatvoriti žrnku i sputati joj pokrete, da je mužjak može zajašiti i spariti?

Autor: meija   |   22.06.2020. u 16:21   |   opcije


Testiranje na zarazne bolesti košta, dakle moraš otfurati mačka i mačku i za to platiti oko 500 kn
A većina vlasnika mačaka niti ih redovito cijepi protiv zaraznih, ni ne čisti od parazita, pa moš misliti kako bi ih i testirali prije parenja :))

Autor: meija   |   22.06.2020. u 16:23   |   opcije


Trebamo li ptice u kavezima, u stanovima?

Ako te nešto zanima i želiš o tome popričati, uguglaj malo, potraži informacije, sve ti je na dohvat ruke...

Autor: meija   |   22.06.2020. u 16:25   |   opcije


Koliko ja znam (dozvoljavam da ne znam)
to se ne radi na silu.Ne vezu se ni krave
ni psi itd.Ne pare se životinje (bez uvrede)
kad mi hoćemo nego kad one hoće.

Autor: tape   |   22.06.2020. u 16:26   |   opcije


Puno toga ne znaš i bolje da ne znaš...
Psi, čast izuzecima, upravo se tako pare jer neće svaka ženka svakog psa, a eto, ljudi su se dogovorili
Štanceraj pasa je veliki biznis, a vlasnici takvog posla, i oni su protivnici kastracija jer im životinja donosi lovu na crno

Autor: meija   |   22.06.2020. u 16:28   |   opcije


Meni nikakve životinje ne trebaju u kući.
Međutim ne želim i neću drugima osporiti
tu odluku.Samo kažem,ukoliko želiš imati
kućnog ljubimca onda se brini o njemu.

Autor: tape   |   22.06.2020. u 16:30   |   opcije


Ne govorim da se ti ne brineš.
Govorim onima koji se ne brinu.
Odoh sada.Pozdrav.

Autor: tape   |   22.06.2020. u 16:32   |   opcije


Upravo to, Tape, brini se o mački da ne strada pod kotačima, da se ne zarazni i razboli
Ako to ne možeš, nabavi plišanu

Autor: meija   |   22.06.2020. u 16:32   |   opcije


Prekrasno..
Udomi macu ..

Autor: ivan-astalderea   |   22.06.2020. u 16:46   |   opcije


baš je guba ova crna mrlja u koloritu vrta:)))

Autor: eteerniis   |   22.06.2020. u 17:38   |   opcije


Mason pozdravlja Nericu, al' ima posla, mora promatrati zdjelicu, hoće li doći chipmunk, vrag jedan...

Autor: juicy-mama   |   22.06.2020. u 18:52   |   opcije


Ivan, macu jesam udomila ..a dalje je --dalje...ko zna;-)

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 21:33   |   opcije


Ete , u roku 15 min bila je mojamoja, radoznala , leti za svim avionima kao da ima u toj maloj guzici propeler:-)

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 21:35   |   opcije


Mason je tak ljep da sam je ja u sec zaljubila:-)))
Pokazala ga Nerici i ona meni kaže mjauuuuu;-)
Znaš, zavidna sam ti malo, imaš privilegij vidjeti u dvorištu to malo stvorenje....
misliš da bi mu Mason što napravio ako bi imap priliku?

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 21:37   |   opcije


Odoh ja , laku -mirnu noć ljudeki:-)

Autor: biserna   |   22.06.2020. u 21:48   |   opcije


Budimo realni, ja mislim da bi ga Mason uhvatio, poigrao se malo i pojeo ga.

Autor: juicy-mama   |   22.06.2020. u 22:53   |   opcije


Ali to se ne može dogoditi, jer je on stalno u kući...

Autor: juicy-mama   |   22.06.2020. u 22:54   |   opcije


možemo mi različito misliti i unatoč tome se uvažavati
ali kada bi pitali one kojih se to najviše tiče
mislim da bi odgovor išao meni u prilog.
tužno je jedino što to nije moguće
a to ne implicira pogrešnost mojih razmišljanja.

ljudi oduvijek iznalaze opravdanja za neljudske postupke

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:08   |   opcije


Pero, a koje je tvoje opravdanje za mačka, tvog mačka kojeg si nekastriranog slobodno puštao u tjeraju van, da se pari, stvara nove klince o kojima, ako je riječ o uličnim mačkama nitko neće brinuti i da na kraju on strada pod kotačima, pregažen na cesti?

Ti stvarno misliš da je to ljubav prema životinji?

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:15   |   opcije


Životinje, ma koliko mi željeli da su drugačije i njihovo ponašanje tumačimo na sebi znan i prihvatljiv način, čak i izvan okvira realnog, na nivou su klinaca
Vjerujem da nitko ne pušta na volju djetetu od 3-4 godine, da radi kaj želi, svjesno ugrožavajući svoju sigurnost i zdravlje

Ista stvar sa životinjama

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:18   |   opcije


Na isti način ti mogu dati primjer, što žele mačke da ih se pita - udomljenim macama s ulice, kad osjete sigurnost doma, skuže da će uvijek zdjelice biti pune i da ne moraju kopati po smeću u potrazi za hranom, da ne moraju tražiti zakon od kiše i hladnoće i ljudi koji će ih u prolazu šutnuti nogom, ne pada im više na pamet živjeti na ulici, ni kroz širom otvorena vrata neće šmugnuti van
Ovo ti pišem iz svog i ne samo svog iskustva...

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:26   |   opcije


odavno sam shvatio da je sa tobom rasprava nemoguća bez trpljenja uvreda i nazivanja svakakvim imenima.
zato i ne želim sa tobom uopće polemizirati.
ti jednostavno nisi sposobna za prihvaćanje drugačijeg mišljenja.
ono ne znači da moraš mijenjati svoje
ali predstavlja točku koju nisi u stanju sagledati i kao takvu cijeniti.
ti si spremna obezvrijediti sve što ima veze sa etikom kako bi potkrijepila sve što zastupaš,
ma kako to pogrešno bilo.
ne želim se raspravljati sa nekime ko nije u stanju sagledati vrijednost slobode i druženja u tim okolnostima.
moje su mace stalno slobodne i privilegija mi je što se unatoč tome i dalje žele družiti samnom.
to je nešto što ti nisi iskusila i nikada nećeš moći razumjeti.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:29   |   opcije


Ajde mi kopiraj gdje sam te danas uvrijedila
Opetovanim floskulama izbjegavaš odgovoriti

Sloboda ima cijenu, ali tebi mačji život vrijedi toliko koliko ti odrediš, ne koliko stvarno vrijedi

Tvoj pregaženi mačak, na žalost, to potvrđuje

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:29   |   opcije


Moje iskustvo s mačkama i tvoje je 1000:1 :)
I sve što napišem itekako mogu potkrijepiti realnim situacijama, od spašenih, izliječeni, skrpanih koje je auto pobrao, udomljenih, onih o kojima svakodnevno brinem, pa do pokupljenih pregaženih, iz poštovanja prema tom malom tijelu

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:33   |   opcije


hvala što me stalno podsjećaš na bolan gubitak.
to samo potvrđuje do čega ti je ustvari stalo.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:34   |   opcije


jebe mi se za tvoja iskustva.
mene grade moja
a ona su pozitivna i neinvazivna.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:36   |   opcije


a sudbinu svakog bića ostaviti ću stvoritelju
ma tko on bio

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:38   |   opcije


Podsjećam i podsjećat ću te samo iz jednog jedinog razloga - osobno si odgovoran što to malo biće više nije živo
Pero, shvati već jednom, nas dvoje se možemo o bilo čemu ovdje prepucavati, nisi mi ni malo simpatičan i ne cijenim te previše, ali kad su mace u pitanju nisam ti neprijatelj
Ne želim da još jedna tvoja maca na isti način strada

Ajde probaj pročitati sve što sam ti napisala, ne zbog sebe, ti i ja smo nebitni, nego zbog tvojih maca
I ne bih željela da me se jednog dana sjetiš i priznaš - jbg, bila si u pravu, kad jedne od njih više ne bu bilo, ako i nju pobere auto ili se zarazi

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:40   |   opcije


Tvoje pozitivno iskustvo je nekastrirani pregaženi mladi mačak, tvoj mačak?

Daj....

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:41   |   opcije


Stvoritelju?
Ti si odgovoran za svoje životinje, nikakav stvoritelj
Ili to znači da i svoj život puštaš u ruke stvoritelja, život ljudi koje voliš, ili ga kreiraš sukladno svojim potrebama?
Ajde kad se razboliš, ozbiljnije od obične prehlade, nemoj ići doktoru, neka ti stvoritelj pomogne
Kad to učiniš, ispričat ću ti se i više ni jednu riječ ti neću napisati

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:44   |   opcije


stvoritelj ne kastrira, on omogućuje reprodukciju..
on ne gazi, to rade ljudi.
on ne zatvara u kaveze, to isto rade ljudi.

pa ti vidi

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:49   |   opcije


a što se bolesti tiče.. ne želim se ponavljati
ali i one su dio scenarija kako bi opstali najjači i najbolji.

ako je baš frka, liječnici i veterinari će uz našu pomoć dati sve što znaju i mogu da izliječe.

nespretna ti je ta poredba o zdrastvenoj skrbi

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:52   |   opcije


Fakat imam debele živce tebi bilo kaj objasniti
I još samo ovo - tvoja ljubav prema životinjama je licemjerna
"ljubav"
Jer sebe i životinje ne stavljaš u istu, ravnopravnu poziciju - o njima neka brine stvoritelj, a ti ćeš sve napraviti za svoje dupe svjesni odlukama

Bravo pero, bravo!

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:52   |   opcije


Tvrdoglav si, jako tvrdoglav. Skoro kao i ja, ali iz mene progovara ne samo moje iskustvo, znaš, pametni ljudi uče na tuđim iskustvima, a ti si samo zabetoniran u svojim stavovima
I ne učiš čak ni na svojim greškama
Šteta
Ne zbog tebe nego zbog tvojih životinja doma

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:55   |   opcije


Pero, zakaj ljudi, prosječne obitelji, nemaju 10-tero djece kad je stvoritelj stvorio ljude da se razmnožavaju?

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:57   |   opcije


hvala na pažnji.
nisam se niti nadao da ćeš ti iz ovoga izvući bilo kakvu pozitivnu pouku.

pružaj ti i dalje srednji prst za zadiranje u tvoja prava.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:57   |   opcije


A jbm, kakve veze sad ima srednji prst s mačkama? :)))
Jesi li i ti jedan od onih muškaraca koji bi, kad već spominješ, zabranio silivanoj ženi pobačaj jer eto, stvoritelj je stvorio ženi maternicu, pa neka se razmnožava i ovako?

Autor: meija   |   23.06.2020. u 7:59   |   opcije


u vrijeme neimaštine i ovisnosti od rada mnoge su obitelji imale i više djece.
današnje vrijeme i uređenje stvorilo je tu situaciju da ljudi maju malo ili nimalo djece.
to uređenje zastupaš ti

Autor: perce   |   23.06.2020. u 7:59   |   opcije


Sad ćeš reći da opet vrijeđam, a riječ je samo o zapažanju - ni na jedno pitanje ne odgovoriš konkretno ili izbjegavaš odgovor
Jel i inače u životu tako reagiraš?

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:00   |   opcije


nisam ja taj koji je blizak uredovanju tuđim reproduktivnim organima

Autor: perce   |   23.06.2020. u 8:00   |   opcije


Logika ti nije baš jača strana :D
Ajde pročitaj još jednom kaj si napisao

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:01   |   opcije


Eto, opet izbjegavaš odgovor
Kaj te je frka jasno izreći svoj stav, fakat ne kužim?

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:02   |   opcije


sad samo sve što si rekla o meni primjeni na sebe.
i začudila buš se kaj je to logika

Autor: perce   |   23.06.2020. u 8:03   |   opcije


Još jednom puno filozofije bez konkretnog odgovora
Zakaj pero, tako?

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:06   |   opcije


da si imalo obrazovana znala bi da je filozofija društvena i socijalna nauka
a ne nešto što ukazuje na uzaludan posao.
proglašavajući uzuse filozofskim i time ih svrstati među nebitne
govoriš samo o stanju i nivou svojih dostignuća.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 8:12   |   opcije


Dobro jutro :-)

Uzela maha debata:-))
No ja , ništa zato ....životinjice to zaslužuju.....dječica to zaslužuju.....mi veliki to zaslužujemo da smirimo/spasimo situacije -iako teško vjerujem u to, ali nema odustajanja sve dok će biti "Nera" jer se nerviramo, gnjev u nama bukti kao kvašina treba djelovati, moj stav se zna.

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 8:27   |   opcije


Pero, na tvoju veliku žalost, moje formalno obrazovanje je barem 2 stepenice više od tvog :), a filozofiranje je u posprdnom smislu jer od tebe uvijek puno riječi, ali sadržajno korisno jako malo

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:33   |   opcije


Bis, trebale su micku cure ostaviti na cesti jer je stvoritelj, tak veli pero, odgovoran za živa bića, pa i nju i ne treba se u to petljati
Drugi put znaš kaj trebaš napraviti

Jutro :)

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:36   |   opcije


ajd... barem si i ne želeći to priznala da se radi o posprdnom smislu.
moja potreba za dokazivanjem bilo čega time gubi svaki smisao.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 8:37   |   opcije


Dobro jutro:-))).......obrazovanje....bježim od toga ovdje, ali me se drži ko krpelj ili prevod, jesam ono što jesam , moje je stekla sa puno odricanja. Tu smo svi isti, sa nicom i dijelom( blogom!)

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 8:41   |   opcije


a spoznaje koje bi tebale doći nadgradnjom slobodno zanemari..
ne vidim način na koji bi ti mogla doći do novih i kvalitetnijih (humanijih) spoznaja.
zatvorena si i to te ograničava u shvaćanju poretka koji vlada puno dulje od nas.

Autor: perce   |   23.06.2020. u 8:45   |   opcije


nego ček, sada mi došla misao ili podsjetnik...iako .... čovjek je u pitanju...znači o ovome sam htjela......djeca se rađaju u siromašnim obiteljima više nego imućnim , to se zna..... i na kraju završe ...neka institucije rade svoj posao, neka država pomogne.... i poanta toga je meni nebriga ,nemar, nerazumno ponašanje.... ne zna se ne može se...prirodno je to...eto tak , isto je to samo što je Nera mačka.

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 8:45   |   opcije


Pero, ja mislim da si ti previše zatvoren u ovoj temi..ajde imaš pravo bit, ja to neću i ne mogu promjeniti ali u DANAŠNJE VRIJEME, današnjem tempu i ritmu kad se sve automatizira , račun plate "Nere"!

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 8:48   |   opcije


Pero, na isti način mogu i tebi odgovoriti, ne živiš u duhu vremena već si zabetoniran kao kreacija stvoritelja i na žalost, a to je najgore, nemaš dovoljno kapaciteta, od intelektualnih do spoznajnih temeljem osobnog iskustva da mijenjaš i mišljenje i ponašanje

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:49   |   opcije


A iskustvo, tvoje, vipe je nego grozno i svatko normalan zapitao bi se "da li sam i gdje fulao"
Ti ne
Ne učiš na svojim greškama
Čak ih ni ne uviđaš, a i to podosta govori o tebi

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:52   |   opcije


Da bis, povukla si dobru paralelu - neka i o mačkama bačenim iz kućnih legla brinu drugi
A ovo s klincima, ma....
Naštancaš ih, pa neka žive od zraka i vode, i odjeće iz crvenog križa

Autor: meija   |   23.06.2020. u 8:54   |   opcije


još sam ljuta, nisam spavala cijelu noć, ima proljev Nera, ne jede, vikend i vet ne radi, ...sve to zbog čega.!?
Vet radi od 14 do 19... korona radno vrijeme ni instituceje ne rade svoj posao, a priroda napravila svoje, dalje ne čuje ... ciklus koji završava bolno, nepotrebno!

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 9:00   |   opcije


a najgore od svega toga je da malo mače niš krivo ni dužno pati zbog nemara čovjeka...

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 9:02   |   opcije


odoh, pozzz

Autor: biserna   |   23.06.2020. u 9:04   |   opcije


Nema novih momenata glede mačaka..
Uputa..
Naputaka glede istih...??!!

Autor: dovla53   |   23.06.2020. u 14:09   |   opcije


Dodaj komentar