Komentar na komentar

I kad to prihvatite, prihvatit ćete da izvučem iz vas na površinu ono kaj u vama i inače postoji :)
Ljutnja
Osebujni riječnik
Potreba da nekoga preoblikujete. Mene npr

Autor: meija 25.01.2021. u 17:25 opcije


Zar nije ljepše iz ljudi izvlačiti ono dobro?
Ne bih se složio da ljudi kojima izvlačimo "ljutnju, osebujni rječnik i potrebu za preoblikovanjem" u sebi imaju samo to. Sigurno imaju i dobrog.
Svatko u sebi ima i dobrog i lošeg.
Sa osobama koje iz nas izvlače dobro, kažemo da se sa njima u društvu dobro i osjećamo.

Ako je pila okrenuta naopako i postavlja se teza:
"Ja širim dobro a oni reagiraju samo lošim koje imaju u sebi"

To bi imalo samo dvije mogućnosti:
Osoba koja širi Dobro, ne radi to baš dobro.
Osoba je Svetac koja svojom dobrotom iritira grešne

Disclaimer: autor ovog zapisa osvrnuo se samo na logiku napisanog i pri tom ne aludira na karaktere sudionika zapisa gdje je komentar postavljen jer ga boli đoka za iste. Fala

26.01.2021. u 11:55

ne bi se štela mešat...:))
Ali slažem se i kužim..:)))

Autor: vrbica   |   26.01.2021. u 11:59   |   opcije


izgleda isto kanda si se i htela mešat :)

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:01   |   opcije


disclaimer 2:

nemoj da je tko skužio da je ovo zapiš sa zapljuvavanjem sudionika citiranog komentara. odmah ću ga pogodit svojim gnjevom i ognjem. Pravedničkim

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:03   |   opcije


Iz svog iskustva, mogao bih se potužit/pohvalit, točno znam prepoznati iz koga ja izvlačim dobro/loše a znam i tko iz mene izvlači dobro/loše

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:18   |   opcije


Svijest o tome je posložila lajtmotiv za preispitivanje sebe.
Tko sam, što sam, kakav sam.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:20   |   opcije


gore fali "kao lajtmotiv"

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:21   |   opcije


Jebe me posao koji nema razumijevanja za zabušavanje

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:21   |   opcije


Elem, dobacio sam do zaključka da kada ja iz ljudi izvlačim loše, teret problema u tom odnosu ide na moj brk.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:23   |   opcije


Što onda dalje radim sa tom spoznajom učahurenom u brku mi nasušnom?

Analiziram

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:24   |   opcije


Znao sam doći točno do točke u kojoj je problem nastao

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:24   |   opcije


I najčešće to bude banalnost.
U nekim određenim okolnostima nešto mi je krivo sjelo, umjesto da se poslužim alatima tipa:
artikuliraj, objasni, izbaci iz sebe, daj do znanja, složi se da se ne slažeš i sl.,
ptibjegao sam alatima tipa:
ma nema veze, pusti, prešuti, no big deal, sitnica, nadrkan ja/nadrkan onaj drugi...
I kao pređem preko onoga što mi je krivo sjelo

Al ne lezi vraže. To nešto je toksično. I gladno. I počne se hranit prividima te iste situacije.
Jedan dio racia vodi priču "ma puno smo mi kruha zajedno pojeli i sve je ok, a iz mene valjda ta gladna toksična točka isijava svoje. I ljudi imaju antene i za te nearikulirane toksične točke. I na njih reagiraju.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:31   |   opcije


I šta bude?
Odnos se kotrlja dalje pogonjen gorivom "puno smo mi kruha zajedno pojeli" ali raste u dobrom smjeru.
Postaje fejk

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:32   |   opcije


S druge strane, lijepo je sebe poznavati tako dobro, da možemo po svom vlastitom osjećaju, što anteba što racia, prepoznati odnose u kojima se osjećamo jako dobro

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:33   |   opcije


"antena"

ovo nije kriv posao već bangavi prsti

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:34   |   opcije


"Odnos se kotrlja dalje pogonjen gorivom "puno smo mi kruha zajedno pojeli" ali NE raste u dobrom smjeru.
Postaje fejk"

danas mi očito nije dan za pisanje.
Idem swipet koke po blinderu :)

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:39   |   opcije


Vége

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 12:40   |   opcije


Leteći, izvukao si komentar iz konteksta i kao takav ima sasvim drugi smisao

Dan :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 12:43   |   opcije


Nitko iz tebe nemre izvući ni dobro ni loše ako to u tebi ne postoji. To je point mog osvrta na komunikaciju na blogu
Kužiš? :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 12:45   |   opcije


Osim dobrih odnosa u kojima je lako biti, postoje i oni drugi loši, a hendlati takve treba znati.
Kako reagirati...

Kužiš i ovo?

Na dobro mišljenje koje na nam netko uputi, osmjehnemo se
Na kritiku reagiramo kako tko i kako kad, obično se branimo, opravdavamo, pa i lupamo kontru, a dobro mišljenje možda u pozadini ima ciljano značenje u smislu osobne iskoristivosti i nekakvog profita
Ha?

Autor: meija   |   26.01.2021. u 12:52   |   opcije


Nastavim popodne :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 12:53   |   opcije


a ja stalno čujem eho...pusti druge gledaj sebe, bit ćeš angažiran dan i noć.

Autor: biserna   |   26.01.2021. u 13:01   |   opcije


a mislio sam da su moje jedva prostoproširene rečenice lako razumljive.
a dobijem nekoliko upita da li je kužim..
pa ajmo redom:
"Nitko iz tebe nemre izvući ni dobro ni loše ako to u tebi ne postoji"
Gore piše da svi u sebi imamo i dobrog i lošeg. Naglasak sam stavio da se trebamo potruditi da u odnosima iz ljudi izvlačimo dobro. Ako je teza koju ne artikuliraš a vrlo ju suptilno inputiraš (oni reagiraju loše jer je u njima samo loše), sebe aboliraš od bilo kakve zasluge u interakciji. Ako ti isti ljudi negdje drugdje ragiraju dobro, apsolutno ne može biti da je u njima samo loše.

Dalje:
"izvukao si komentar iz konteksta i kao takav ima sasvim drugi smisao"
meni se čini da sam izvukao najupečatljiviji komentar
Ali to je moj dojam. Uveo sam novi kontekst i ne bavim se tobom (kako sam naznačio) već se bavim interakcijom i svojom spoznajom da i sam nekad utjhečem na toksičan odnos. Dočim ti opet ne uzimaš na sebe komad odgovornosti već se inauguriraš (nimalo suptilno) u osobu "koja zna kako hendlat loše odnose" ( u kojima opet ti nemaš odgovornost jer ljudi reagiraju loše jer eto, u njima ima lošeg inače ne bi" WTF??

"Na dobro mišljenje koje na nam netko uputi, osmjehnemo se
Na kritiku reagiramo kako tko i kako kad, obično se branimo, opravdavamo, pa i lupamo kontru, a dobro mišljenje možda u pozadini ima ciljano značenje u smislu osobne iskoristivosti i nekakvog profita
Ha?"
ovo zadnje je totalno promašen point. nit je tema, nit je kontekst, niti pojašnjenje. kao da netko kaže danas je utorak. ili ti si jarac u horoskopu pa ne kužiš i sl. U logici se to zove irelevantna konkluzija

Nastavi popodne.

Za lakše praćenje teme, još jednom u sažetom obliku, temu sam postavio kao:
Izvlačenje dobrog/lošeg iz ljudi

naveo sam i nešto kao postulate (svoje vlastite naravno):
i ljudima ima i dobrog i lošeg
sukreiramo i dobre i loše odnose

i radi još preciznijeg razumijevanja dao sam i dva logička zaključka koji nastaju ako se postulati ne obore i logički zaključak vrijedi za ljude koji opravdavaju loše odnose isključivo tuđim lošim u njima:
Osoba koja širi Dobro, ne radi to baš dobro.
Osoba je Svetac koja svojom dobrotom iritira grešne

Za primjer dobrog, ja neću reći "kužiš?ha?" nego "rado ću pročitat toj popodnevni nastavak"

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:24   |   opcije


Mantra tipa: "Ja ću mu/joj reći da je nešto loše, jer tapšanje po leđima osobi dugoročno ne čini dobro" po meni nije dobra mantra.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:33   |   opcije


Bome si fulao jer pišeš uopćeno, a ja o nečemu konkretnom
I zato moje "kužiš?"


Još jedna napomena, bitna, meni...offtopic, ali i nije - ako su unaprijed definirani odnosi, a puno puta jesu, moš se derati ko jarac, a druga strana će čuti samo ono kaj želi ili može
Ili pročitati, kao tu

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:34   |   opcije


Daj mi reci otkud si izvukao zaključak o tapšanju?
Žuriš bez prethodne provjere :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:35   |   opcije


Da. Pišem općenito. I da, dodajem vlastito iskustvo.
I da, u preko nekoliko rečenica i disclaimera sam to vrlo jasno naglasio.
I da, u potvrdi tvoje teze da ljudi vide što žele/mogu

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:36   |   opcije


Ajde, barem smo u jednoj rečenici suglasni :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:38   |   opcije


"Za lakše praćenje teme, još jednom u sažetom obliku, temu sam postavio kao:
Izvlačenje dobrog/lošeg iz ljudi"

evo još jednom tema.
zaista mi ti nisi tema zapiša

ako napišem i četrvti put na francuskom, oće bit bolje naglašeno?

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:39   |   opcije


"Pour faciliter le suivi du sujet, encore une fois sous une forme concise, j'ai défini le sujet comme suit:
Obtenir le bien / le mal des gens "

evo na francuskom :)

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:39   |   opcije


jbt, kako dobro zvuči

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:40   |   opcije


evo na njemačkom

"Um das Verfolgen des Themas zu vereinfachen, habe ich das Thema wie folgt festgelegt:
Das Gute / Schlechte aus den Menschen herausholen "

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:40   |   opcije


A gdje ja sebe u komentarima spominjem, da mislim da ti nekog vraga misliš o meni? :D

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:40   |   opcije


Neprijatelj lako moš postati čim ne tapšeš po ramenima i klimaš glavom, ne odobravaš sve, ne ispuniš očekivanja
Ovdje pogotovo

Autor: meija 24.01.2021. u 8:26 opcije


evo ovog što nisam provjerio

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:42   |   opcije


I kaj je tu sporno? Meni niš..

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:43   |   opcije


sporno je što se bavim nečim što mi nije tema

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:43   |   opcije


a ne bavim se temom

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:43   |   opcije


za svoju temu sam uzeo jedan tvoj komentar i bavio se sobom

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:44   |   opcije


Je, tema je samo ti kao muškarac sužavaš, a ja kao žena proširujem

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:44   |   opcije


Ok, onda si trebao napisati i da moliš da se poštuje tvoj monolog :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:45   |   opcije


a onda je došlo par digresija, nekoliko "kužiš", irelevantna konkluzija i ode mja tema u trokurac.

al, dobro
nije da i sam nisam miljun puta ovdje laprdao svoje bez obzira na temu.
jedino što sam bio svjestan da lapradam svoje a nisam uvjeravao nekog mu postavke nisu dobre.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:45   |   opcije


opet irelevantna konkluzija.

ne trebam da se poštuje monolog. ovo što pokušavam u zadnjih nekoliko komentara se zove moderiranje vlastitog zapiša.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:46   |   opcije


moderiranje zbog teme

i naglasak na "pokušavam"

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:47   |   opcije


mada su opstrukcije dobrodošle i znam se nosit sa njima

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:47   |   opcije


A gdje ja tebe uopće u bilo kaj uvjeravam?
Valjda imam pravo reći nekaj već kad si me već citirao?
Ili nemam?
Reagiraš upravo onako kako sam i komentirala na svom zapisu - poželjno je suglasje, nikako opozitno mišljenje

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:48   |   opcije


jerbo ovo ovdje vidim kao laprdalište i igralište a ne poligon za mjerenje ćuna i brojanje svrsishovitih komentara

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:48   |   opcije


Nope

potpuno krivi zaključak
na branim komentiranje niti ga unizujem već protuargumentiram i pišem citate radi vjerodostojnosti

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:50   |   opcije


ako se zalažeš za slobodu komentiranja, nemoj ju ograničavati u slobodi komentiranja komentara

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:50   |   opcije


vrlo jednostavno

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:50   |   opcije


Gle, ne moramo se složiti, a vjerojatno ni nećemo - više možemo naučiti i o sebi i o drugim ljudima kad nije gladak odnos.
Odrasle ljude ne smatram primarno potrebitim da bih morala po defaultu prema njima "majčinski" se ponašati
Da se bilo tko tako prema meni postavi, sterala bih ga nekam

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:52   |   opcije


i još jedna irelevantna konkluzija.
nitko i ne tvrdi suprotno
i uopće nije meritum

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:53   |   opcije


A gdje opet čitaš da bilo kaj od tebe očekujem?
Pričamo, istina, svatko u svom kutu :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:54   |   opcije


evo, ajmo za stilske vježbe pronaći koja je to točno rečenica s kojom se ne slažeš u mom zapišu?

pa ćemo točku po točku izanalizirati

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:55   |   opcije


pa kako bih jebemumjesecurangli uopće mogao pričat iz tvog kuta

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:55   |   opcije


Napisala sam ti u prvom komentaru
Kad to izuzmem, mogu potpisati gotovo sve tvoje

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:56   |   opcije


"A gdje opet čitaš da bilo kaj od tebe očekujem?"

volio bih znati gdje si ti pročitala da je nešto očekujem od tebe

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:56   |   opcije


"Leteći, izvukao si komentar iz konteksta i kao takav ima sasvim drugi smisao

Dan :)"

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:57   |   opcije


Ne bi jer nema mjesta u njemu :))
Ne banaliziraj ili možda trebaš prijevod?

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:57   |   opcije


evo, tu je prvi komentar

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:57   |   opcije


sad ćemo samo o njemu

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:57   |   opcije


a u svemu drugom se slažemo

bzvz
koliko komentara u ludu

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 13:58   |   opcije


ako se zalažeš za slobodu komentiranja, nemoj ju ograničavati u slobodi komentiranja komentara

Autor: flyngpicket

Očekivanje

Protupitanje: gdje sam te ograničila?

Autor: meija   |   26.01.2021. u 13:59   |   opcije


Izvukao sam ga iz konteksta jer mi jako indikativan i bio mi je asocijacija za izlaprdat nešto o temi.
a znamo koja je tema

sad ti

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:00   |   opcije


znači, ne bavimo se tvojim prvim komentarom već se bavimo ovi drugim.

dobro, sad ću ti na njega odgovorit

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:01   |   opcije


Na mobu sam, čekam da mi završe s instalacijom programa, pa sam malo i limitirana

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:02   |   opcije


"Reagiraš upravo onako kako sam i komentirala na svom zapisu - poželjno je suglasje, nikako opozitno mišljenje"

evo tvog komentara koji je dobio komentar

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:03   |   opcije


Ma nemreš nekaj samo tako izvući
Jbg gubi smisao izrečenog

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:03   |   opcije


Sve ok
i ja sam često na mobu i razumijem kako je to biti spor u komentarima dok drugi izlaprada 20 kom

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:03   |   opcije


Možemo li se baviti tvojim prvim komentarom ili se opet rasplinjujemo?

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:04   |   opcije


:)))

Aha još imam uvijek nekaj za dodati, pa znaš kak je tek meni

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:05   |   opcije


ti samo reci kad si spremna na prvi komentar

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:05   |   opcije


Ajmo to ostaviti za popodne. Imat ću vremena i obećajem da ću biti konkretna i koncizna u odgovorima

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:06   |   opcije


samo si ti daj oduška kako ti paše.
moš i za godinu dana

mene popodne nema uz komp, imam dogovoren triatlon.
Riziko
Monopoly
Pictionary

sutra odoh malo skijat na Sljeme
prekosutra se očitujem na komentiranje komentara tvoj prvog komentara i na temu.
ako uvališ opet neke digresije, nemam ništa protiv da ih uvaljuješ ali zadržavam pravo preskočiti ih u očitovanju, ovisnosti o svom raspoloženju prekosutra

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:11   |   opcije


a na svaku logičku pogrešku ću reagirati:
citatom na koji se referiram
imenom logičke pogreške
pojašnjenjem značenja
i naravno odgovorom

to jednostavno volim :)

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:13   |   opcije


pa vi ste baš zabrijali...sva sreća kaj niš ne kužim....sam vidim da se prepucavate do boli i dosade...

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:23   |   opcije


A ja volim biti dosljedna, pa ću kopirati i svoj komentar koji si izostavio, a prethodio je citiranom :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:24   |   opcije


Bok Đuro :)

Moje muško je konstatiralo da je moja upornost i tvrdoglavost istovremeno i mana i vrlina :D
Tak da.... I ovo tu je potvrda...

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:27   |   opcije


"Jel neki od vas kuže da vaše mišljenje o meni primarno ima veze s vama, pa tek onda sam ja na redu?
I kad to prihvatite, prihvatit ćete da izvučem iz vas na površinu ono kaj u vama i inače postoji :)
Ljutnja
Osebujni riječnik
Potreba da nekoga preoblikujete. Mene npr"

Evo zakaj sam reagirala - nekaj kaj se izvuče iz konteksta i ubaci u drugi sadržaj, sasvim drugačije zvuči od izvornog oblik
Ne bum da li je to fer ili nije jer vjerujem da nije namjerno, već samo kao trigger za interno laprdanje, kak veliš, Fly :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:31   |   opcije


To bi bilo to!

Next please :)
Mah - mah do idućeg citata :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 14:32   |   opcije


:DDDDDD

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 14:37   |   opcije


flajko čini mi se da si se primio prezahtjevnog posla:))))

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 14:38   |   opcije


glavna bloška "majeutičarka" prca na razini izvan i u neku ruku iznad logičkog diskursa:)))))

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 14:39   |   opcije


ja mislim da je seks najbitniji...a ne razlozi za i protiv

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:41   |   opcije


ali, ako ništa drugo, svojim prcanjem je potaknula vrlo zanimljiva razmišljanja koji su svakako par razina iznad nivoa "poprca" koje plasira samozvana majeutičarka koja pretendirA biti arbitrom za ljudsku prirodu:P

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 14:42   |   opcije


meija, tvoj citat:
"Bome si fulao jer pišeš uopćeno, a ja o nečemu konkretnom"

Dakle, još jednom, kao reakcija na gomilu cirkularnih argumenata koji su usljedili nakon ovog citata:
JA SAM FULAO jer pišem općenito???
i naglasio preko nekoliko puta da mi je tema interesantna a ti Meija uporno guraš nešto svoje konkretno.
Pa stoga još jednom, zaista me boli đoka za to tvoje konkretno. Uzeo sam jednu rečenicu kao lajtmotiv i bavim se tom temom općenito i dajem nekakav svoj uvid. A ti bi se opet bavila sobom i hoćeš da se i ja bavim tobom. Niti sam, niti ću.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:46   |   opcije


Ete, ovo nije zapiš o meiji i mojne mi to uvaljivat.
Ma koliko god i meija mislila da je zapiš o njoj.
NI-JE

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:47   |   opcije


iako me malo zabrinjava količinqa alegorijskog entuzijazma u dokazivanju da baš "Ja" serem zlatno cvijeće,...ma pomirit ću se s tim i odem na sastanak s četri hrastova stola koji preklinju za mojom pozitivnom pažnjom....
to je valjda dva puta po biatlon...il nije...kad je sve ista disciplina...al puta ćetri...
kakgod....

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:50   |   opcije


dječaci, ovo nije nastavak meijog bloga gdje ona vama nešto a vi njoj nešto.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:51   |   opcije


nego samo jedan mali osvrt na možebitnu situaciju u kojoj participiramo u izvlačenju lošeg iz ljudi

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:52   |   opcije


dobro mama :))

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:53   |   opcije


đuro, nabije te mama :))

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:53   |   opcije


ajmo fajrunt

nema ovdje ništa od teme, vidim ja.

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:54   |   opcije


ma da ...:)))

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:54   |   opcije


ete, nabijem i tebe da ne pomisliš da imam nešto protiv tebe :)

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:54   |   opcije


evo...sad sam i ja izvukao najgore iz tebe.....

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:55   |   opcije


au contraire, mon amy

rekao si da treba ljubavi
evo, nabijamo se kolektivno

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:56   |   opcije


to je najbolje od mene :)

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:56   |   opcije


znači...sad ja krojim temu tvog bloga ?
ok.

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 14:57   |   opcije


nope
to se nadovezuje na temu
širenje dobra
neizvlačenje lošeg

sve se uklapa sa nabijanjem

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:58   |   opcije


đuro, u temi si

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 14:59   |   opcije


znam da nije, niti sam to rekao. Čitao sam interakciju i to komentirao.
Porađajte i dalje univerzalne istine o ljudskoj prirodi i smislu općenito, pa i dobru i zlu. Mozda otkrijete i nešto što nosi novi smisao. postoji diskurs koji je probavljiv, i koji nije, za mene.

ugodan dan

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 14:59   |   opcije


ništ...sam se vi nabijajte...odoh ja radit malo...
fala na ponudi ,al zakaj mi se žene tak ne nude.
moj život je tužna priča.....

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 15:02   |   opcije


Kada se na primjer, na konstataciju:
"Gle, ovo je plave boje"
odgovori sa:
"Danas nije srijeda, danas je utorak"
onda to ne možemo zvati tvrdoglavošću i uzviknuti "Next please"
To ima sasvim drugi naziv.
Al šta sad, ima nas svakakvih.
I ja isto idem laprdat o plavoj boji. Bzvz :))

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 15:33   |   opcije


Fly pišem latinicom i hrvatskim jezikom - otkud ti ideja da mislim da sam tema tvog zapisa?
Fakat briješ bzvz

Ali ako ideš mišljenjem kontra na moj komentar koji si, ponavljam okljaštrio, jbg nije to baš tako kako želiš prezentirati

Ok, iskoristio si ga da napišeš svoj stav, ali da si suglasan s njim, ne bih ni ja reagirala. Ovako, ostavio si dovoljno prostora za moje komentare.
I to kaj te boli, kak opet ovako veliš, ad hominem, đoka, viš kak potvrđuješ kaj sam napisala :)
Kao i tvoja reakcija prema Đuri

Iz ljudi izvlačimo ono kaj imaju u sebi, i dobro i loše
A jedno, odnosno drugo nije samo rezultat nekakvih fiks ideja "danas ću biti dobra/dobar" već proizvod međusobnog odnosa koji postoji.

I o tome sam pisala
I teško da me netko može uvjeriti u suprotno
Jer dobro i loše ima svoju prošlost reklektiranu u sadašnjosti

Aj i zvuci dobro iz nekoga tko te je 2 put npr zaebao u životu
:)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 15:43   |   opcije


Iracionalnost je osnovno oružje nekih žena.
Važno je iskamčiti im nečiju reakciju, i time se hrane, jer, na koncu, sve se vrti oko njih. U njihovom sićušnom svijetu u kom su umislile biti "ens primum". Naravno, za one koji nisu prozreli njihovu temeljnu poziciju objekta, koja je, izgleda, inherentna ženskom biću.
Vampirizam ima bezbroj oblika. Ne hrani se jaki slabima, već obratno:P

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 15:47   |   opcije


njihova je "logika" jedino ispravna. Projiciraj u druge ono kaj ne priznaješ u samoj sebi.
Jedini argument im je "srgumentum ad hominem"
Srećom, postoje i žene, pa i ovdje na blogu, koje imaju ponuditi svijetu nešto što ga čini boljim, i na koje se moj sud ne odnosi.

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 15:51   |   opcije


A jesi blesav i dalje virtualni čovječuljče... Ajde mi se odlijepi s dupeta.
Hvala :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 15:53   |   opcije


Probao sa 5 rečenica na hrvatskom, probao s francuskim, probao s njemačkim, evo da probam i capslockom:
MEIJA, OVO NIJE ZAPIŠ O TEBI

i otkud ti ta silna potreba da se guraš
Smanji zabriz, jbt

I probaj se fokusirat.
Tu povijest koju spominješ sa svog zapisa sam pročitao i sve sam razumio. O odlučio sam da me ne interesira.
Eta i Đuru sam opomenuo da ovo nije pljuvački zapiš o tebi a jedan ružan eteov komentar o tebi sam izbrisao.
I o soma ojra da ni Đuro ni Ete moj "nabijem te" nisu doživjeli na način koji ti sada imputiraš.
Pazi, soma ojra.
Moš se čak i dogovorit s njima da kažu u tvoju korist i da podijelite lovu.

A ako ti tako silno želiš da neki zapiš budeo tebi, ma ispunit ću ti želju. Nešti muke

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 15:55   |   opcije


nije teško isprovocirati konflikt. Postoji u svakom ljudskom biću i taj agresivni potencijal. Bez njega jedinka ne bi opstala.
Postoji ipak bon-ton, bez obzira na to je li licemjerno ili nije biti pristojan prema drugom čovjeku.

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 15:56   |   opcije


u jebote, pa nije valjda da mi je izbrisan komentar neki¿:)))))
Pa izbriši onda i ovaj u kojoj mi se dotična obratila sa blesav":P

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 16:00   |   opcije


gubite živčeke, meija, evidentno.

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 16:01   |   opcije


ja blesav. vi budala, kud ćeš bolje simbioze:P

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 16:02   |   opcije


Triatlon

Autor: flyngpicket   |   26.01.2021. u 16:07   |   opcije


Ma meni je jako simpa kad muškarac nabija muškarca :D

Ok, nema više smisla derati istu kozu, dosta smo nadrobili, a za drugi put ipak majušna sugestije s moje strane - kad citiraš nekoga, nemoj biti urednik sadržaja komentara

Lp :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 16:11   |   opcije


ku'iš , flaj, nemoj tak nego nekak drugačije, jer na ovoj razini koju nudiš ti je ona ipak mentalno frigidna.Jednostavno je:nema u njoj štofa za inteligentnu komunikaciju tog tipa.:P
Obriši i ovo:P

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 16:18   |   opcije


ak oćete nekaj brisat dojdite k meni doma..
prašine kolko oš

Autor: perce   |   26.01.2021. u 16:31   |   opcije


neko je spomenuo lovu...
za lovu radim skoro sve....dajte lovu...varam...kradem...lažem...pišem blesave riječi koje nitko ne voli...gađam se latinskim i gledam žene u tajicama...i uskim majicama....
ajd dobro...neke stvari radim i bez love...
al s lovom je uvijek bolje.

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 17:05   |   opcije


A šta nije danas srijeda?

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 18:22   |   opcije


plavi ponedjeljak ?
new order

Autor: djuro22000   |   26.01.2021. u 18:30   |   opcije


Evo reći ću što mislim od svemu pročitanom, a vi kako vam drago.

1. Flaj je odličan tip iz masu razloga, a jedan od njih je taj što je s njim jednostavno i lako komunicirati, još bolje i korisnije nego kad komuniciraš sam sa sobom jer kad komuniciraš sam sa sobom na svako svoje pitanje imaš odgovor i tu nema iznenađenja i napretka. Flaj ima osmostruki uvid svega. Flaj je nevjerojatno pametan i dobar je drug

2. Iz drugih izvučemo upravo ono što u spornom trenutku smo u stanju dati. Neke se razmjene događaju na energetskoj razini. Nekada smo senzibilniji na pojave oko sebe pa tako i u sebi, i sukladno tome reagiramo ako se osjećamo pozvanima reagirati

3. Ljudi ulaze u konfliktne situacije iz raznih razloga. Nekada jako želimo raščistiti nesporazum, naravno na naš način. Želimo popraviti stvar. No što napravimo tim svojim načinom? Pa još dublji jaz. Kako ga premostiti kada se stvari zakotrljaju nizbrdo? Ne znam. Ili treba naučiti otići u miru i ljubavi kada je vrijeme za to ili se stvarno prihvatiti rudarenja i osvješćivanja vlastitih okidača i pokretača na akciju/reakciju i dobro preispitati "vlastite načine'

4. Meija je žena, i smatram da se muškarac prema ženi u svakoj prilici treba ponijeti kao gospodin

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 18:55   |   opcije


Ive, nemam nikakav problem s muškom retorikom s pozicije mizoginije ili običnog prostakluka
Čak mislim da je bedasto očekivati bilo kakvu šprancu ponašanja zbog ili uz spolni status na relaciji m-ž

Reakcije nas ljudi su ipak u uzročno-posljedičnoj vezi i zato mi je bedasto unaprijed definirati ponašanje, ovo kaj Flay spominje kroz dobrotu

Autor: meija   |   26.01.2021. u 19:06   |   opcije


Flaj je pisao u smislu da treba postupati prema drugome iz neke mirne, mekane točke u nama, točke koja odobrava i pozdravlja drugoga

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 19:17   |   opcije


Npr. Kod mene su stvari jednostavne. Ako mi netko ide na nerv, ako sam nabrušena, ja to hitim na ignor :))))))))

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 19:18   |   opcije


Naravno da ne možemo unaprijed definirati tok razgovora, recimo. U tome i jest ljepota, a na nama je naučiti hendlati nepodnošljivu lakoću postojanja na način da nam to nepodnošljivo ima samo i isključivo pozitivne konotacije :)))))))))))))

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 19:21   |   opcije


I dalje mislim da se muškarac prema ženi treba ponašati kao gospodin, a ona prema njemu kao dama

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 19:22   |   opcije


Dama ponekada i opsuje, ali to je posve prihvatljivo jer psovka ponekada donese duhovno olakšanje koje je skriveno čak i molitvi, i gospodin to neće zamjeriti jer ono što doista želi jest da se dama pored njega osjeća laganom i sretnom

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 19:25   |   opcije


Ja nisam dama :)

Autor: meija   |   26.01.2021. u 19:27   |   opcije


Ajbg onda :))))

Autor: ivanschchica   |   26.01.2021. u 19:33   |   opcije


Je, jbg :)))

Autor: meija   |   26.01.2021. u 19:42   |   opcije


spopala me sraćka. Kaj morem, to je cjelovit odgovor tijela na ono kaj pas i s maslom teško jede:)

Autor: eteerniis   |   26.01.2021. u 19:55   |   opcije


"Jebe me posao koji nema razumijevanja za zabušavanje."

Kaj misliš zakaj sam u ovo doba budna? zabušavam prek dana, sad se Buga slikaj ;)

Autor: BugaVuga   |   27.01.2021. u 2:59   |   opcije


(nisam čitala komentare, samo nekoliko, mea culpa)

Autor: BugaVuga   |   27.01.2021. u 3:00   |   opcije


ete :-D

Autor: BugaVuga   |   27.01.2021. u 3:00   |   opcije


fly, pusa

Autor: BugaVuga   |   27.01.2021. u 3:01   |   opcije


pažljivom promatraču nije neki problem uočiti motiv provociranja negative.
kod onih koji to stalno rade postoji čak i automatizam kojega ni sami nisu svjesni (ponavljaju se obrasci).

slažem se sa autorom da je to potpuno promašeno i ne vodi ničemu dobrom.
misliti da će se dokazivanjem da je netko loš (učestalim provokacijama) pokazati koliko je provokator dobar,
potpuno je promašeno.

uglavnom, sve ide slijedom kojeg sam već elaborirao.
nije to bilo teško pogoditi unaprijed.
teže se sa time nositi, što je i vidljivo :)

Autor: perce   |   27.01.2021. u 8:31   |   opcije


Hm

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 9:27   |   opcije


Ček da prvo piknem perom u venu i ovo potpišem:

U nekim određenim okolnostima nešto mi je krivo sjelo, umjesto da se poslužim alatima tipa:
artikuliraj, objasni, izbaci iz sebe, daj do znanja, složi se da se ne slažeš i sl.,
ptibjegao sam alatima tipa:
ma nema veze, pusti, prešuti, no big deal, sitnica, nadrkan ja/nadrkan onaj drugi...
I kao pređem preko onoga što mi je krivo sjelo

Al ne lezi vraže. To nešto je toksično. I gladno. I počne se hranit prividima te iste situacije.
Jedan dio racia vodi priču "ma puno smo mi kruha zajedno pojeli i sve je ok, a iz mene valjda ta gladna toksična točka isijava svoje. I ljudi imaju antene i za te nearikulirane toksične točke. I na njih reagiraju.

Autor: flyngpicket
Ok, jesam.

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 9:29   |   opcije


Dalje, dobro i loše.

Izostavljajući problem definicije i komunikacije, kao i tijek mojih misli, skačem na zaključak kako je "dobro" ravnoteža između dobrog i lošeg. Obje krajnosti nisu "dobro". Loše ti treba za rast, dobro ti treba da možeš podnijet loše.
Ljudi su na raznim stranama od sredine(ravnoteže) i na raznim udaljenostima, tako su im i smjerovi za kretanje prema ravnoteži različiti.
Ako je empatija i briga o drugima dobra stvar, ja sam na najboljem putu ka "dobroti" kad se pološim. Posebičnim. Često je to svjestan napor koji moram napraviti. I skroz nevjerojatno, to ispadne dobro za druge, jednako kao i za mene.

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 9:31   |   opcije


Dobro je ideal. Konstrukt.
Zamišljena veličina.
Težiti Dobru je nešto sasvim drugo.
To je modus vivendi.

Ono o čemu sam pisao je nešto sasvim drugo. Neki ljudi znaju iz nas izvlačiti dobro, neki to rade lošije.
Vjerojatno zbog svojih strahova koje su pobirčili uz put. Taj "smjer" je point.
Onaj tko izvlači loše iz ljudi nije se suočio sa svojim strahovima. Rezultat koji dobije ne bi smio imati opravdanje u njegovom iskustvu. Jer i oni koji reagiraju loše, a dobro koje imaju u sebi skrivaju jer i oni imaju loša iskustva, nisu potaknuti na bolju reakciju.
Na pr, prof. Povijesti izadje iz razreda i kaže Oni su nemogući, nezainteresirani, galame, blaaa...A dođe mu zamjena na jedan sat i iz istog tog razreda izvuče maksimum. Isti razred, isto gradivo. Razlika samo u pristupu profesora.
Težiti boljem nije slabost. Dapače

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 9:49   |   opcije


Spartanski pristup je bull shit. Počiva na strahovima a veliča samo pobjede. Fukcionira samo u ratu.

Život je skup pobjeda i padova.

Ugl, poserem se na tog nekog spartanca. Veći sam
:)

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 9:56   |   opcije


Nas dvoje o različitim pišemo - ti inicijalno o dobrom kao potrebnom komunikacijskom nivou, a ja o reciprocitu u kojem i dobro i loše ima svoju povijest međusobnog odnosa

Se barem u ovome slažemo?

Autor: meija   |   27.01.2021. u 9:58   |   opcije


Znači, ti sad meni govoriš ono što sam ja tebi jučer pokušao objasniti u stotinjak komentara?
Da, meija, ja o nečem svojem što me zanima a potaknut tvojim komentarom od neki dan.
Kvragu, da sam barem to jasno naglasio.
Pa jbt :)))))

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:14   |   opcije


Ma i taj glagol "izvlačiti" mi nekako neprikladno djeluje. Recimo, možda, rezonancija? Ovaj potonji profesor je imao drugačiju frekvenciju, pa su klinci drugačije zavibrirali . To bi onda više bilo "širenje" nego izvlačenje.

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 10:27   |   opcije


Point je taj.
Terminologija nije baš ustrojena u Si sustavu. Iz konteksta se da iščitat

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:28   |   opcije


Izvlačenje je došlo kao odgovor na situaciju kada se iz istog izvora uzima. Kao, nije izvor jedini u formuli nego je i šeflja važna.
A šeflja "izvlači"

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:30   |   opcije


Ajmo sa rezonancom u istoj postavci.
Osoba A loše rezonira sa osobom B. Dočim osoba C fino rezonira sa osobom B.
Osobe A i B bi trebale osvjestit sa njihovo rezoniranje ima potencijala za napredak i to je bolja opcija od fokusa na traženje opravdanja za lošu rezonancu.
O tome sam ja.
Evo, nema šeflje :)

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:36   |   opcije


Ne tipkaj dok...skijaš.:)

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 10:37   |   opcije


Nisam otišao. Rođo ne može a ić sam mi je bedasto. Idem ka uredu

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:38   |   opcije


jebse..
opet nisi pohvalil kak je šeflja kromirana bez piknjice.

Autor: perce   |   27.01.2021. u 10:38   |   opcije


btw. savršena poredba :)

Autor: perce   |   27.01.2021. u 10:39   |   opcije


Ma razmem ja tebe, eto poslala sam Meiji i pusu kod Buge, samo da nam vedrije zarezonira. I je!

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 10:41   |   opcije


Super.
Al ja zaista nisam pisao o meiji :)))

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:49   |   opcije


Ak stignem danas budem napisao odakle mi poriv za promišljanje o rezonanci/šeflji

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:50   |   opcije


Pero, šta je bilo dalje sa Flashom i gđicom Ljutom?

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:52   |   opcije


imam doma tri, ne, četri šeflje..
niti jednu ne zovem Meija.
dvije su mi stalno u upotrebi i drage su mi.
druge dvije skupljaju prašinu.

Autor: perce   |   27.01.2021. u 10:52   |   opcije


Flash je i dalje sretan. on ne očekuje nadprosječno.
Ljuta je i dalje ljuta pa je ispijam redovito poslije kave kad mi najviše paše :)

Autor: perce   |   27.01.2021. u 10:53   |   opcije


Ljutu mi je najdraže prije kave. I to kad sam u Dalmaciji.
I onak ju, ko Flash

Mislim da Ljuta i ja imamo rezonancu u kojoj i ona uživa u mom jutarnjem quickiju. Jednostavno joj drago što me usrećila.
Onda joj ja vratim tako što odem u njen najdraži grad (Vinograd) i pobrinem se za nastavak loze. I doslovno

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 10:58   |   opcije


A trebao bi netko poslati pusu i Eteu. Lako nama ženama, mi se pusama šamaramo non stop pa nam lakše zavibrirati dobro. I nije ovo ironija, zavibrirali ste vi kad je meni trebalo, tamo negdje u sedmom...

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 11:01   |   opcije


nema te sreće ko kad ljutu napraviš sretnom :)
Flash bu zbog toga malo i usporil.

Autor: perce   |   27.01.2021. u 11:02   |   opcije


Kako ne. Samo što muškarci ne šalju puse muškarcima, nego si kažu nabijem te.

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 11:03   |   opcije


Aha, onda ok. Svi namireni.:)

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 11:04   |   opcije


Da :)))
Samo što onda postoji i ona teorija relativnosti

Autor: flyngpicket   |   27.01.2021. u 11:06   |   opcije


s kriptonitom racionalno..

Autor: perce   |   27.01.2021. u 11:07   |   opcije


Pozdravljam, bježim...

Autor: Petra9898   |   27.01.2021. u 11:09   |   opcije