"samo što su nesretni svatko na svoj način"
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 12:30 | opcije
Ovdje je već čak kotač u upotrebi, a i obuću svi imaju, pa i veš peru.
Autor: Illija | 08.02.2021. u 12:35 | opcije
tako je. i kadar iz najskupljeg dijela Pariza iz 1963
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 12:38 | opcije
Les miserables
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 12:41 | opcije
a šta su trebali bit...carevi....jebate...valjda smo se nagledali nekakvih bajki i bajčica..pa su svi krasni i divni ..i žive u dvorcima gdje nikad ne pada kiša...nema blata...i imaju tornjeve za koje nitko ne zna čemu služe i zašto idu tako visoko...
život je blato...i vi to znate.
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 12:44 | opcije
les miserables sedamdesetih na brazilski način
https://www.rioonwatch.org/?p=27321
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 12:44 | opcije
Đuro
ovo je komentar na članak gđe Patricije Kiš iz današnjeg Jutarnjeg.
Gdje se zakicava komentarom "To je slika Zagreba u 20. stoljeću. To je centar grada"
Isto kao da drugi gradovi nisu bili takvi. Bedastoća
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 12:50 | opcije
3/4 svijeta još uvijek tako živi
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 12:50 | opcije
Inače, uz tekst priložena slika Tkalčićeve od prije 100g šteta da nema i slike iz današnjeg doba.
Ako se sa koliko toliko ušminkane same ulica sa ušminkanim pročeljima prođe kroz kapiju u dvorište, prizor je identičan.
Kao da i nije prošlo 100g
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 13:01 | opcije
Jedan moj prijatelj iz Sarajeva prije 20g počeo raditi kako liječnik u hitnoj.
Regija: Zg prsten - 20km, uglavnom istočni dio grada.
Rekao: "nisam mogao vjererovat da ću u toliko kuća sa zemljanim podom uć"
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 13:04 | opcije
dobro....čestitam...kaj te onda jebe....
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 13:13 | opcije
Hvala na pitanju. Jebe sve što i treba jebat.
Tebe?
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 13:26 | opcije
hahhahah
jebate....
vrlo koncizno
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 14:15 | opcije
ti to meni pričaš...ili sebi ??
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 14:23 | opcije
Ljutnja i/ili bijes same po sebi nisu realne emocije. One su zapravo produkt neke jake boli i povrijeđenosti. Dakle, kada netko dugo u sebi akumulira neku bol, patnju ili slično stanje, najčešće se može dogoditi da te emocije počinje ispoljavati ljutnjom.
Kada naletite na nekoga tko je konstantno eksplozivan, na neke sitnice, ta osoba u sebi nosi duboku povrijeđenost, koju nije uspjela s nikim podijeliti ili je naučila drugačije ispoljiti.
Takve se stvari mogu primijetiti u vezama, bilo ljubavnim, bilo obiteljskim ili pak prijateljskim. Ukoliko netko stalno je bijesan i ljut. Da li baš na vas ili ga ljute svakojake sitnice, ta osoba samo zapravo traži pažnju i pomoć.
Traži pomoć oko stvari koje ne može sama riješiti, a već su u njoj duboko zakopane. Nekako ljutnjom i agresivnim pristupom je zapravo navikla na neki način izazivati pozornost. Pozornost da se obrati pažnja, na tu osobu, jer je ispod maske hladne, agresivne, ljute i bjesne osobe, zapravo povrijeđenost i bol koju nosi i ne zna je se otarasiti.
Ali ljudi to ne prepoznaju na vrijeme. Ni oni koji su se ljutnjom odlučili obračunavati okolinom. Ni oni koji primaju ljutnju od bijesne osobe. Prije će se svi povući od takve osobe, nego pitati, a što te zapravo muči?
U čemu je izvor tvojeg svakodnevnog bijesa na život oko tebe? Zar je zaista toliko loš ili te muči nešto sasvim drugo? Da većina nas će se odmaknuti od ljutitih ljudi i ostaviti ih same, a oni će još više i jače osjećati povrijeđenost, bol i napuštanje. I pošto su ljutnju izabrali kao ekspresiju samih sebe, postat će još ljući, hladnokrvniji i bjesniji.
Najčešće će se otresati na ljude oko sebe, jer su oni najbliži u tom trenutku. I tako nastaje začarani krug, kod kojeg mnoge obitelji, veze i prijateljstva mogu stalno biti na samom rubu. Na rubu patnje, nove boli i povrijeđenosti. Ima ljudi koji će reći što ih muči i naljutit će se ponekad, ali to je nešto prolazno i kratkotrajno.
Ali ima i onih ljudi čiji umni obrasci im ne dopuštaju izražavanje emocija, jer su tako naučeni. I onda ih akumuliraju u umu, duhu i tijelu. I nauče biti ljuti i agresivni i time postizati ciljeve, kako ne bi opet bili povrijeđeni.
Od te duboke boli i povrijeđenost, kasnije mogu nastati narcisoidne ličnosti, emotivni manipulatori i razne ličnosti s kojima ne volimo imati kontakta. Tako se mogu rađati i nasilja o vezama, obiteljima i sl.
Ukoliko primijetite da je netko stalno ljut, pitajte što ga muči. Jednom, dvaput. Možda vam netko otvori dušu. Ako ne otvori dušu i dalje nastavi birati ljutnju i bijes koji će ispoljavati pored vas, na vama i ne želi pogledati u sebe, najbolje je spasiti sebe. Spasiti se na vrijeme od povrijeđenosti bijesne osobe, prije nego takav obrazac ponašanja postane i nama normalan, pa ga nastavimo širiti dalje.
Dakle ljutnja je naučeni obrambeni mehanizam koji nas štiti od novih povrijeđenosti. Ako se netko tako ponaša već 40 godina zaredom, vi mu najvjerojatnije niste adekvatna pomoć.
No ukoliko primijetite nekoga tko je do jučer imao drugačije reakcije na svijet oko sebe i sada ih naglo promijenio. I na sve se ljuti i na sve je bijesan. Pitajte što ga izbacuje iz takta i zašto je toliko ljut na svijet oko sebe.
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 14:30 | opcije
ma ja nešto sam sa sobom.
pričaš li ti kad sam sa sobom?
evo baš pročitao neki članak o ljutnji i vječito ljutim ljudima.
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 14:31 | opcije
šta ti misliš o tome?
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 14:31 | opcije
i kako si ?
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 14:32 | opcije
alaj si se raspisao...no, sve što si napisao stoji...
ja sam samo jako tužna za Tesom i ovih sam se dana samo pitla jesam li na vrijeme reagirala i jesam li poduzela sve što se moglo, pa me veterinar špotao i rekao mi da niti ne pomišljam na to da sam zakazala jer sam se brinula o njoj kao malo tko
bijesni i ljuti ljudi najviše škode sebi i ako ne žele razgovarati o emocijama najbolje ih je zaobići i ostaviti na miru...ja sam se razvela upravo zato što moj bivši nije znao iskazati emocije i nije htio, na moju poruku da je Tesa uginula odgovorio je - jebiga, ti si htjela psa - a on je bio lud za njom i s njom proveo dvije godine, međutim, nedobog pokazati da ti je žao, a znam da mu je žao
zapravo sam prestala užarenim kliještima vaditi emocije iz ljudi jer sam umorna od toga i shvatila sam da im ja ne mogu pomoći ako si sami to ne žele
Autor: BugaVuga | 08.02.2021. u 15:06 | opcije
samo tuguj, Buga
to je zacijeljivanje.
skroz zdrav proces
a mi muškarci smo malo retardirani po pitanju emocija
valjda nam je onaj pećinar to ostavio u amanet
lakše nam pušku okačit o rame i poslat nas nekud ubijat
nego što smo u stanju progovorit o osjećajima
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:23 | opcije
valjda je to s razlogom upravo tako
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:25 | opcije
trebalo tako bit ili ne, drago mi je da imam cure.
tko bi sad bio testosteronski uzor nekom dečkiću.
naporno :)))
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:27 | opcije
i malo i serem.
tko zna šta bih pričao da imam kuronje
vjerojatno nešto tipa: "tko bi se sad pekmezio s pišuljama. naporno"
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:28 | opcije
ne volim generalizirati, ali iskustvo mi kazuje da ste malo hendikepirani glede osjećaja...kao da se sramite plakati (jer dečki ne plaču, nabijem ti takav odgoj na k..), pokazati da ste žalosni, da vas nešto muči i da bi možda ponekad bilo dobro s nekim to podijeliti...takvo ponašanje razara odnose svake vrste, ne samo bračne
Autor: BugaVuga | 08.02.2021. u 15:28 | opcije
kad su ljudi kopali po cijele dane nisu imali vremena za to sve.
ne kažem da ti generaliziranje donekle ne stoji.
nego, tako je kako je
uvijek je nešto za nešto dobro a za nešto loše
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:30 | opcije
zamisli, zalete se sutra slovenci da nas pojedu a mi im tratinčicama škakljamo šmrklje.
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:32 | opcije
vrijeme mi za častan uzmak iz poslovnog rova.
drž'se bugić
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:32 | opcije
da, ljudi su radili i nisu imali vremena za bedastoće, muškarac je bio hranitelj obitelji i svojevrsni gazda u kući, a danas je gazda tko stigne, tko se nametne, djeca gazduju roditeljima, muškarci se slamaju od tuge, žene lupaju šakom o stol i stvari su se definitivno promijenile, ali je sve otišlo u nekakav kaos, a ne normalan suživot
Autor: BugaVuga | 08.02.2021. u 15:33 | opcije
#novonormalno
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 15:34 | opcije
ajd budi dobar dečkić i izbriši to...
malo se srami....proži će to...
dešava se to svima...ne moraš sramit.
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 15:35 | opcije
nemoj se igrat s virusima...to je kažnjivo
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 15:49 | opcije
kako se ono veli .. sirotinjo i bogu si teška
Autor: ema-emily | 08.02.2021. u 17:52 | opcije
flajko, ovo o ljutnji nisi ti napisal, jelda?
Autor: eteerniis | 08.02.2021. u 18:54 | opcije
Nisam
Pa.zar nisam negdje gore napisao ds sam upravo pročitao članak na netu?
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 19:33 | opcije
a jebgaled, pa kaj misliš da ja minuciozno pratim diskurs kreiran komentarima. Napreskokce gledam ono kaj mi se čini zanimljivo. Sori. Jednostavno, narativ teksta o ljutnji nije karakterističan za te, stoga moja primjedba samo.
Bez ikakvih zadnjih ili predzadnjh primisli:)
Autor: eteerniis | 08.02.2021. u 19:49 | opcije
Makar, vidim sad i ono kajte motiviralo:)
Ustvari, nemaš pravi odgovor na toksicitet poremećenih pojedinaca kojima je dozvoljeno biti ovdje, usprkos tome kaj grizu gdje god stignu.
Autor: eteerniis | 08.02.2021. u 19:51 | opcije
Ono pitanje "pa zar nisam.." sam postavio sebi. Ne tebi.
Iako se može i tako iščitat.
Umoran sam neš danas..
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 20:43 | opcije
I ne mislim da je Đuro takav kakav kažeš.
Prikazuje se žestok. A čini mi se da nije uopće.
Autor: flyngpicket | 08.02.2021. u 20:44 | opcije
ne...žestok ti je čaća.....
a jebote....
a smija...
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 20:52 | opcije
fly..da te prosvjetlim
nježan kao međica ...i jebeno opak ko najgora pizdurina.
comprende...
Autor: djuro22000 | 08.02.2021. u 22:37 | opcije