Pa kakav je ovo dating site, već godinama nema fajta oko partizana i ustaša?

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 12:47   |   opcije


Bruka i sramota

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 12:48   |   opcije


cvijeće, pčele, devin papak i poneki zalutali dildon't

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 12:49   |   opcije


doduše, imamo i sekciju za coronu.
hvalevrijedan iskorak u raznolikost

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 12:50   |   opcije


pitanje za one koji idu na dodatnu:
jel' Karlo još uvijek gladan?

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 12:53   |   opcije


pusti karla kak stoji stvar sa staljingradom :)

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 12:57   |   opcije


Prozor pao, Staljingdrad nije.
Razumljivim rječnikom, Dildon't pod oblokom

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 12:59   |   opcije


ko je sad tam glavni :)

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:00   |   opcije


na istoku niš novog ? :)

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:02   |   opcije


tko ima najveću glavu. gospon Valerij

šta se tebi čini, tko je glavatiji, Škoro ili Tomašević?

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:03   |   opcije


tko bi glavatoj želvi bio bolji ženik?

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:03   |   opcije


Kaže Škoroglava da treba zatvoriti zagrebačku spalionicu smeća.
Šta ti misliš Romane, treba li?

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:05   |   opcije


da pustimo kakvog pesonju da on odluči ko u drvaru :) ili kakvu mačku :) zbog bloga :)

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:06   |   opcije


Ako je vjerovat Škoroglavi, treba.
Znači, prvo ju izgradit a onda zatvorit

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:07   |   opcije


u beču je spalionica u gradu :) da skopiramo istu takvu za zagreb + kompostana + reciklaža + ?

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:09   |   opcije


Mislim da su hobotnice intuintivnije.
Onaj Paul je dobro pogađao rezultate na svjetskom prvenstvu.
A znamo da se smećem ne moš bavit bez hobotnice

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:09   |   opcije


+ nove tehnologije u obradi otpada jer otpad nije smeće

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:10   |   opcije


Ma možemo mi i bolje.
Treba kombinirat.
Recimo stadion i spalionicu.
Projekt "akcija stadion"

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:10   |   opcije


U Beču spaljivanjem otpada griju 50.000 kućanstava

https://www.vecernji.hr/zagreb/u-becu-spaljivanjem-otpada-griju-50000-kucan
stava-901860

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:11   |   opcije


Spaljivanjem otpada u Pfaffenauu proizvodi se struja za 25 tisuća kućanstava, a na nju se grije čak 50 tisuća kućanstava. Naravno, od toga zarađuju oni koji su u spalionicu uložili, no i grad, a ostvaren je krajnji cilj, a to je pametno gospodarenje otpadom. Iako Bečani recikliraju čak 40 posto otpada, sve su tri spalionice u pogonu, ne koriste se punim kapacitetima, a upravo višak kapaciteta za spaljivanje otpada nude drugim gradovima, kao što je i Zagreb.

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:13   |   opcije


Si vidio.
A mi ćemo i bolje
Dolje spalionica, umjesto dimnjaka, kreću radijatori po gradu, gore nogometni teren, kad nije u upotrebi sadi se sezonsko voće ili povrće, pod tribinama mogu uzgajat šampinjone a gledatelji bi mogli okretat pedale za nadopunit u HEP.
Nakon što plate 8.000kn kartu da gledaju Škoru kak igra

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:16   |   opcije


lokacija može u negrađevinskoj zoni u okolici zagreba

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:17   |   opcije


a da se svi vozimo biciklima :) rolama :) romobilima :)

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:19   |   opcije


kulturna revolucija :)

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:21   |   opcije


zove me drug tito na plenarnu sjednicu :) moram prošetati njegovog pesa onog iz drvara flokija

Autor: roman10   |   24.05.2021. u 13:27   |   opcije


Škoroni je u žestokoj bitki za ulazak u guinnessovu knjigu rekorda.

Autor: krelec   |   24.05.2021. u 13:28   |   opcije


još ova pušiona, i postat će najveći pljuger zemaljske kugle

Autor: krelec   |   24.05.2021. u 13:29   |   opcije


Kre, nije on od kugle. Više je za zemaljsku ravnicu

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 13:32   |   opcije


Trebalo je Škoru na Eurosong poslati.
Ušao bi u drugi krug.

Autor: Illija   |   24.05.2021. u 13:43   |   opcije


dugo hodam zemljom, ali još nisam čula da je političar koji nikad nije ništ konkretno radil i koji stalno živi na državnoj sisi (bilo koje vrste) dobar gradonačelnik.

Škoroglavi je zaradil poprilično novca. Ima svoje firme, a i ono parkiralište s kojim mu stalno trljaju nos je spas za nas koji trebamo Zajčevu bolnicu.

Čovjek zna mađarski. To da učim cijeli život nebum naučila.

Onaj tko zna zaraditi za sebe, zna i za druge...

al što me se tiče, nisam njihovo glasačko tijelo..

Autor: pognioci   |   24.05.2021. u 17:56   |   opcije


a i ono za karte ima praf..
umjesto da se sponzorima prodaju karte, daju se zabadave, pa pola ostane prazno..

(i to se nebi štela mješat, al sam se nagladedala i predstava u HNK, utakmica i koncerata na sponzorske besplatne karte gdje nitko ni hel ić, pa odi pogni da nisu sjedala prazna)

Autor: pognioci   |   24.05.2021. u 18:00   |   opcije


“ Onaj tko zna zaraditi za sebe, zna i za druge...”
Ovo je mantra za malu djecu. Gradonačelnikov posao nije da zarađuje već da troši novac.
Odgovorno i pravedno, vizionarski i transparentno.
Sjetimo se Keruma kad je s tom istom mantrom zagospodario Splitom.
I dalje je znao zaradit za sebe.

Većeslav Holjevac i Pero Pirker su trošili nemilice. I povijest ih pamti kao najproduktivnije gradonačelnike Zagreba.

Kina je potrošila više cementa u 3 godine nego USA i cijelom 20om stoljeću.
Potrošnja nije problem.
Rodijački mentalitet jest.

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 20:07   |   opcije


grad je ništa drugo nego društvo sa prihodima i rashodima.

A večerašnje sučeljavanje na rtl-u je bila strava i užas.

fučkaš muškarca bez karizme

Autor: pognioci   |   24.05.2021. u 20:33   |   opcije


Prihodi grada su tuđi rashodi. Preciznije, prirezi.
Dakle Grad ne može utjecati na prihodovnu stranu.
Da svi uposlenici Grada rade od 0-24, sedam dana tjedno, prihod će porasti samo za uvećan prirez vlastitih uposlenika. Što za pretpostavku ima da mu rashodi rastu jer bi Grad više plaćao uposlenika.
Zaključak: Gradu može padat rashod što mu manje ljudi radi.
Ali prihod rast neće.
Dakle, poduzetnik na čelu mu ne treba.
Samo nek troši. I nek odgovara za potrošnju. I nek stvori atmosferu povjerenja u one koje biramo da troše.
Zašto se iz našeg prireza mora gradit unutarnji bazen u gradonačelnikovoj vukojebini a da on potpisuje uvećane fakture za gradske fontane jer je sasvim slučajno isti izvođač.
Malo mi je pun nos tih koji “znaju za sebe pa će znat i za druge.”
Zna svak tako, samo nemaju đon obraz.

Ne znam za koji kurac gradonačelniku treba karizma ? Za izbora za Mistera gradonačelnika HR? Svijeta?
Neće karizmom radit i provodit projekte. Može mu eventualno pomoć kod članova skupštine koji budu na li-la oko nekog projekta koji treba izglasat. Al to je već fine tuning. Držim fige da i do tog dođe jednog dana

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 21:12   |   opcije


Nisam gledao sučeljavanje. Pored Dr.Hausea, Škoro nije imao šanse

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 21:15   |   opcije


Neznam koji ima manje karizme, ali Tomo je mlad i ima sansu s godinama ali Skoro nemoze toliko dugo zivjeti......Ak se do ovih let nije skarizmal niti nebude.

I da slazem se kaj mu ko gradonacelniku uopce i treba karizma.

Autor: zrnoobzira   |   24.05.2021. u 21:43   |   opcije


pogledaj iznose otpisanih i nenaplaćenih potraživanja grada, politike zapošljavanja (na privredu mislim), privlačenje kapitala (industrijske zone)..turizam..i bla..bla.. onda idemo pričati da prihodi grada ne ovise o radu zaposlenih.

Autor: pognioci   |   24.05.2021. u 21:47   |   opcije


Koga boli doka za prihod od rentanja Adventske kućice.
Razvoj grada je prioritetni posao gradskih vlasti.

Ne znam da je Grad ikad prodao nekretninu i da se kupac požalio: “ alaj me je Grad odrao”
Uvijek je tu prodavatelj, odnosno mi, kraćih rukava.
Ni to opet nije prihod jer se nekretnina vrijednosti X, prodala za X-agstj. Opet rashod

*agstj = a gdje sam tu ja

Autor: flyngpicket   |   24.05.2021. u 21:55   |   opcije


uvjerio sam se da Škoro pojma nema o Zagrebu. Ne zna čovjek nabrojati tri ureda, tj. pročelnika ureda nečega čime bi trebao upravljati. Pojma nema o vrtićima, školama. Pa kako bi i znao kad niti nije iz Zagreba.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 7:45   |   opcije


A vrh svega je njegovo domoljubno pokretanje. Čovjek na pitanje da nabroji tri zagrebačke brigade odgovara Tigorovi i ne zna dalje, ali dodaje frazicu, pa nisam vojni stručnjak. Škoro i domoljublje teško da mogu u istu rečenicu, osim ako nije u pitanju čisti interes.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 7:47   |   opcije


imam lagani osjećaj za filing da će već oko nove godine početi priče tipa, eh, ovoga sranja nebi bilo da je Miki živ.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 7:50   |   opcije


Tito je umro prije 41g i još ga u istoj sintagmi spominju.
Da je živ, ne bi bilo ovoga ili onoga.
Tako to ide. Ljudi kad spominju prošlost, zapravo se referiraju na svoja sjećanja kako su zamišljali budućnost. Otud ta floskula “prije je bilo bolje”

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:11   |   opcije


Ne sekiraju me ti iz prošlosti.

Ovi iz sadašnjosti koji bi nam “prodali” budućnost po svojoj mjeri su mi fascinantni.
Paz konstataciju: aktivisti i simpatizeri oko platforme Možemo su “apologeti titoizma i teoretičari lezbijskog sindikalizma”

:)))))
Jbt

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:16   |   opcije


Svim glasačima te opcije, gosn Škoro i gosn Hasanbegović poručuju da su neinteligentni domomrsci

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:17   |   opcije


“Tko ne glasa za nas ne voli svoju domovinu”
:))))))

Ni Hitler to nije tako precizno izjavio

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:18   |   opcije


I baš nikako da shvatim zašto je njihov svetonazor oportun za upravljanje gradskim proračunom

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:21   |   opcije


Jesu to Željku Markić predvidjeli za pročelnicu predškolskog odgoja i obrazovanja ?

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:29   |   opcije


Znači, ili Opus Dei vrtić ili lezbijski sindikalizam?
Ok. Lez wins :)

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:30   |   opcije


Jebala ih isključivost da ih jebala.
Tko ih je uopće postavio za suce?
Sami sebe! Nešti kredibiliteta

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:33   |   opcije


Čestitke autoru teksta na fotografiji.
Lezba neka garant :)

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:34   |   opcije


Bome, ne bih bio u koži gradonačelnika naredne 4 god.
Taman kad sagleda koliki je ambis dubioza, dok savlada sve klipove kojih će bit hrpimice pod kotačima, dok zalaufa sanacije od potresa, plati penale EU zbog neusustavljanja zbrinjavanja otpada do propisanog roka, ode 4g.
I lako moguće da ih birači kazne na idućim izborima “jer ništa nisu napravili”
A i čišćenje kuće se mora jednom

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 10:40   |   opcije


vele mi da sam uvijek kontra. Nisam. Samo mi ide na kiki da mediji pišu i izvještavaju na način kao da se zna tko će pobijediti na izborima i da nema nikakve sumnje. Taj izabrani već smjenjuje ljude, oni mu svoja radna mjesta (pod ugovorom) moraju staviti na raspolaganje bez obzira kako obavljaju svoj posao- a sve sa svrhom da novoizabrani može postaviti svoje ljude. Onaj tko se ne pokloni novoizabranom je nemoralan (ćak).
Slušam analitičare sučeljavanja i ne vjerujem da smo gledali isto.

Autor: pognioci   |   25.05.2021. u 10:47   |   opcije


Istina Pogni. Puno je nelogičnosti.
Ljudi u istoj rečenici stavljaju ono što jest skupa s onim što bi trebalo bit, sve to pomiješano sa kritikom onog što jest s velikom količinom stvarne kritike na ono što će tek hipotetski bit.
Ni kvantni fizičari tako ne mogu postavit tezu.
Radi olakšanja razumijevanja u komunikaciji, ajmo postavit stvari kakve bi TREBALE BIT.
Gradonačelnik ne upravlja gradom sam. Ima svoje savjetnike u uredu i ima Pročelnike.
Ajmo reć, to je njegova politička platforma.
I red bi bio da sa promjenom vlasti odu svi politički namještenici.
Svi ostali uposlenici bi trebali biti profesionalci svoga posla.
Ako je pročelnik izabran politikom neka s politikom i ode.
Ako je pročelnik izabran na natječaju radi svojih kvaliteta, potpisao je ugovor i u njemu je definiran i njegov rad i njegova nagrada kao i uvjeti odlaska.
Ne znam kako pomiriti političkog izabranika koji se poziva na ugovor. To samo znači da je ugovor napravljen u lošoj vjeri

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:03   |   opcije


Kad uspoređujem njih dvojicu, po svom skromnom poznavanju institucije gradonačelnika, za obojicu mogu pretpostaviti u čemu bi bili dobri. Radije ću o tome, nego o onome u čemu bi bili loši. Loše kažnjavamo na izborima. Za sada obojica nastupaju sa pozicija "što nude gradu"
Vjerujem da bi Škoro kvalitetno odrađivao neke projekte jer mi se čini da ima energiju koju veliki gradski projekti zahtjevaju.
S druge strane, vjerujem da Tomašević predstavlja jednu kritičnu masu ljudi koji, osim što su godinama upozoravali na kriminal u staroj vlasti, sada kao jedan pozitivan val imaju snagu da kriminal počiste, postave dobre temelje pravičnijeg i transparentnijeg upravljanja i zadaju jedan dobar pravac za razvoj grada. Dakle, taj "val" mi igra veću ulogu.

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:13   |   opcije


O karizmi njih dvojice?
Kako rekoh, karizma nekog na vlasti ne bi trebala igrati nikakvu ulogu u "gradonačelnikovanju"
To je relikt nekih prošlih vremena, najčešće uvezan sa apsolutističkim sustavima. Kao, ljudi su stoka, pa im treba pastir, vođa.
Bome, nek se vođa napuši.
Kad se zagugla po tjubu desetak gradonačelnika europskih metropola i malo pogleda i posluša ta njihova "karizma" na većinu ne bih ni bicikl naslonio.
Ali sustavi funkcioniraju.
Ne znam koliko je tko protutnjao tim gradovima, ali uvjerenja sam da se Zagreb nema baš puno toga za posramit se.
E sad, njih dvojica konkretno: recimo ako ih promatram kao ljude koji bi nekim slučajem zalutali u moj svijet, Tomaševiću bi vjerojatno sa šanka doviknuo "Ćoro, briši" a sa Škorom bi se pomarisao jer ga doživljavam kao agresivnog koji bi od nekud iz prikrajka ujedao i vikao kako smo mi svi ostali glupi koji ne doživljavamo njegovu zamišljenu veličinu.
Ne mora značit da je to baš tako, možda to samo znači da sam krkan

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:26   |   opcije


Sažeto, ne volim agresivne ljude zbog agresiji koju u meni bude.
Tomice, sorry za Ćoro briši, aj popij jedan kakao :)

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:27   |   opcije


Tomicu bi vjerojatno bilo sram da sazove presicu u 7 ujutro na Sljemenu i proda raji demagogiju

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:30   |   opcije


Lezban :)

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:30   |   opcije


taj silni kriminal na koji se pozivaju je samo pokušaj prezentacije sebe kao poštenog. Jedino je sud taj koji određuje nečije poštenje, a stalna lupetanja o lopovluku, o dugovima su samo mlaćenje prazne slame.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 11:30   |   opcije


Hassanbegović proziva nekoga kao neradnika? ma dajte me najte, a on se jadan nagrbačio u institutu za povijest pišući svoj doktorat, i knjige koje objavljuje pod svojim imenom. ako ih piše u slobodno vrijeme onda je u redu, ali sumnjam.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 11:33   |   opcije


Kre, to je normalno da objavljuje pod svojim imenom. Nebitno gdje je bio na plaći.
Da nije bilo kraljeva, mecena, instituta ili crkve, tko bi financirao znanstvenike?
Čak se i Tesla morao grebat za ulagače.
Treba jest
Kitu bi se Hasanbegović kruha nejeo da je živio samo od prodaje svojih knjiga

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:38   |   opcije


upregao je sadašnji predsjednik sav raspoloživi instrumentarij za istrage i progone. Doveo je dvadesetak uskoka iz rijeke u svojoj sumnji da bi zg uskoci bili povezani sa pokojnim gradonačelnikom, a oni su izuzeli šlepere dokumenata iz poglavarstva. Išli su dotle da su ispitivali i moju tada jedva punoljetnu kćer koja je dijelila jabuke na nekom od izbora. dijelila je jabuke preko student servisa sa svojim frendicama, a ispitivali su ih od kuda jabuke, kakvo ih je vozilo dovezlo, i slično. eto do kuda su istraživali, a našli su lipov kurac.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 11:41   |   opcije


ako te plaća institut, a ti u radno vrijeme pišeš onda bi to trebalo biti vlasništvo instituta. ako stolar u mojoj radionici napravi stolicu, i za to je plaćen onda je stolica moja.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 11:44   |   opcije


sa intelektualnim vlasništvom je drugačije

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:44   |   opcije


ako institut izda knjigu, naravno da su definirani postoci od zarade.
ali knjigu nije napisao institut već autor

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:46   |   opcije


Jel zakon gravitacije Newtonov ili pripada Sveučilištu Cambridge?

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:49   |   opcije


Vidiš da su jabuke važne :))

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:49   |   opcije


može da bidne, ali siguran sam da on na institutu nije plaćen da piše knjige koje se objavljuju pod njegovim imenom.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 11:50   |   opcije


Takve stvari se najčešće urede ugovorom.
Odredi se što mu je posao za institut a zauzvrat dobije plaću i vrijeme da radi svoje projekte.
Tako to ide

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:52   |   opcije


ali baš i ne znam koji je uopće njegov posao na institutu, a ima ih bome. Na jednom hassan, jurčević &co, a na drugom jakovina, klasić &co, i udri mile. svatko tumači kako hoće, a ista predavanja slušali, i iste ispite polagali. Zamišljam da konkretni tako nabadaju po završetku studija kako bi izgledale građevine, mostovi, i mnoštvo drugoga.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 11:53   |   opcije


:))))))
ali srećom ne grade građevine.
a samo da znaš, i inženjeri građevine duguju puno tim misliocima, konkretno ne baš Hasanbegoviću i Jakovini, nego nekim matematičarima koji su se nekog kurca dosjetili dok su mudrovali i pisali knjiga na račun nekog mecene ili instituta

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:55   |   opcije


Misliš da građevinari plaćaju Pitagorinim nasljednicima tantijeme? Kitu
Samo koriste njegovo znanje

Šta mi znamo kako će za par tisućica godina netko upotrebljavat Hasanbegovićev teorem o lezbijskom sindikalizmu

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 11:59   |   opcije


sigurno će na hassanovom teoremu graditi energetski neovisna sela i zaselke.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 12:07   |   opcije


Kre, ne razumiješ. Pišemo sad novu povijst budućnosti.
Labud neće kresnut Ledu jer će mu past na pamet da je ova u sindikatu :)

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 12:09   |   opcije


Leda će postat crna labudica koja će pomrsit račune doktorima znanosti ekonomije sa Osječkog sveučilišta na sljedećim parlamentarnim izborima.
Eno i Thompson glanca Zbrojevku i daje upute kako glasat iz rekursa "našeg svjetonazora" :))

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 12:13   |   opcije


Jbt, samo pljuju po partizanima a sve iste budalaštine rade. Samo zato jer su se proglasili podobnima

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 12:15   |   opcije


Koja je to logika.
Gle gore komentare od Romana.
Ja kažem da nisam za poškoreni grad a on me odma uz Staljina zaveže :))
Pa jebogapatak. šta ne mogu bit protiv poškoravanja a da nisam prostaljinist?
Tko je odlučio da je ili/ili?

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 12:16   |   opcije


i dalje ne razumijem domoljublje hasse i škore, a imali su priliku.

Autor: krelec   |   25.05.2021. u 12:22   |   opcije


jučerašnje suočavanje: što sa žičarom

Škoro: predimenzionirana i ....... ali tu je i treba je čim prije pustiti u pogon
Onaj drugi: ja sam pred x mjeseci prijavil dorhu, uskoku, poskoku sve vezano za žičaru ali mi još ništa nisu odgovorili..

I tu je suštinska razlika njih dvoje

Autor: pognioci   |   25.05.2021. u 14:39   |   opcije


Ma obojica u pravu

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 17:52   |   opcije


Inače, nikada nigdje u svijetu ništa nije napravljeno da nije bilo onih koji su rekli: to ništa ne valja, šta će nam, tko se tu sve nakrao, tko je kriv što nije testiran motor na buku, blablablabla
Uvijek neki kurac

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 17:55   |   opcije


Šta mi znamo koliko se ljudi bunilo da neće piramide?
Znamo poimenice tko sve nije htio Eiffelov toranj. Tko sve nije htio štekate na splitskoj rivi.
Tko nije htio da se Ban okrene prema jugu.

U biti kad nešto naoraviš, ako si napravio u dobroj vjeri i u skladu sa nekim rezonom i pravilima, pustiš da vrijeme sudi.
Kad sude ljudi stalno neš ne valja. Tako to ide

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 17:59   |   opcije


Evo šta sve u ZG nije valjalo kad se napravilo:
Park Maksimir
Jarun
Trg Bana
Preuređenje Cvjetnog
Bundek
Trg Europe
Nacionalna knjižnica
Dom na Savi
Dom na Cvjetnom

Ma da ne nabrajam dalje.

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:03   |   opcije


Pa sjetimo se autoceste.
Što je tako daleko od magistrale?
Šta će nam dvije trake?
Jel to Kalmeta prvo sebi do Zadra napravio pa mu dalje ne treba?
Pa Dubrovčani rekli da njih to ne zanima jer do njih nije došla
Pa kak su ju to napravili pa stalno radovi po njoj?

Uglavnom, red je ponovit, ljudi stalno seru. Takva nam narav.

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:07   |   opcije


Ne valjaju Morske orgulje u Zadru

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:08   |   opcije


Šta će Šibeniku tolike hotelčine?

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:09   |   opcije


Mog starog htjeli nabit na osti kad je radio melioraciju Neretve

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:10   |   opcije


Kao da smo svi Sheldon Cooper pa nitko ne podnosi promjene

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:11   |   opcije


Evo, imam i ja jednu na tu temu:
Koja budala je napravila most na Maslenici koji je zatvoren skoro 2 mjeseca godišnje.
575 puta u 11g

Mislim, zna se koja je budala. Al koja budala mu je dopustila da bude budala.

Autor: flyngpicket   |   25.05.2021. u 18:14   |   opcije


Škoro, kodno ime: Lunjo..
ko ga nebi znao, skupo bi ga platio. mnogi jesu.
grčenje u zadnji čas samo pospješuje teorije :)
jedino mi čudno kako ga Pervan puši i podupire svo vrijeme.

Autor: perce   |   27.05.2021. u 6:39   |   opcije


Tomašević mi također nije po mjeri. premlad je.
mogo bi poživit duže od Bandića.

Autor: perce   |   27.05.2021. u 6:45   |   opcije


vjerojatno će pobijediti Tomašević
On ne zna ništa drugo nego mahati smjenama i postavljanje svojih ljudi - koji će problem riješiti poskupljenjem svih gradskih usluga. Bez obzira koliko bilo neobično, Grad je firma koja mora i raditi na svim frontovima i isplaćivati plaće ljudima.
Bit će zanimljivo gledati (nama koji nismo iz ZG)

Autor: pognioci   |   27.05.2021. u 9:37   |   opcije


Poskupit će ako mora. I fakat ne razumijem što je tu čudno?
Neki daj je već poskupio plin. Nije da Grad Zagreb ima svoja ležišta plina, eksploatira ih i isporučuje građanima pa da se žalimo kakvu nam je to cijenu formirao. Plin se nabavlja na tržištu. Ako ga prodaješ jeftinije nego što ga nabavljaš, netko mora tu cijenu namiriti. Ako ćemo pošteno, upravo je to i bio slučaj u Zagrebu. Za 2023.g već je najavljena znatno viša cijena vode po kubiku, ići će na 3kn. Ako neće plaćati građani mjesečnim računima, morat će Grad iz budžeta. Logično. Ili će se iz budžeta odvojiti sredstva za sanaciju vodoopskrbne mreže kojoj curi gotovo 50% protoka. Platiš sad, platiš kasnije, razlika je samo u kamatama.
Grijanje u Zagrebu je također sponzorirano. Pitaj građane Siska, Rijeke, Samobora koliko iscaltaju zimi.
Gradski prijevoz je također sponzoriran. Jbt, za 4kn se voziš pola sata. Malo još štipneš i eto te sa kraja na kraj grada mukte. Meni je 4kn kad stisnem gumb na daljinskom od auta i kad malo bipne sirena. Opet sufinancira Grad.
Jaslice i vrtić parsto kuna, ekonomska cijena je od 2-3.000kn
Pa još jednom želim naglasiti. Potrošnja nije problem. Treba ju samo transparentno predočiti onima koji pune budžet. Do zadnje lipe.
Onako kako to u Bjelovaru rade već nekoliko godina.
Kažeš građanima, ili ćemo potrošiti toliko i toliko milijuna eura na sanaciju vodovoda ili ćemo svi plaćati ono što iscuri.
Zagreb ima sreću što ima dovoljno izvora vode. Potrošnja je 4000 L/s a kapacitet sustava je 5000 L/s pa se nikom i ne žuri.

Potrošnja i potražnja diktiraju cijene svega, tako i gradskih usluga. I to u 21.stoljeću fakat svi moraju kužit. Nadam se da će uskoro takva vrsta informacija ući i u školski kurikulum. Nemam baš ništa protiv Platona, ali za primjer evo podatak da je u Grčkoj 60 000 diplomiranih filozofa na burzi. I što s njima?
Amicus Plato, sed magis amica veritas.

Autor: flyngpicket   |   27.05.2021. u 11:51   |   opcije


Nadam se da ću doživjeti lokalne izbore za koje će se kandidati sukobljavati idejama tipa hoćemo li sanirati vodovod ili ćemo dizat cijene, hoćemo li električne autobuse ili tramvaje i lake željeznice kroz grad (ja ću glasat za električne ili OLEV buseve),
hoćemo li tri ogromne bolnice u Gradu ili dvije osrednje i 20 jedva preživljavajućih u derutnim zgradama.
Hoćemo li prave biciklističke staze ili ove provizorne kakve imamo sad.
Fakat me više boli kurac čiji je djed bio ustaša a čiji partizan.

Autor: flyngpicket   |   27.05.2021. u 12:10   |   opcije


Nabijem vas na lezbijski sindikalizam i "vaš" svjetonazor

Autor: flyngpicket   |   27.05.2021. u 12:11   |   opcije


Ne znam kome je u ZG subvencionirano grijanje. Meni sigurno nije (imam i stanove i poslovni prostor) i sa onim šugavim razdjelnicima plaćam grijanje ko Sv. Petra kajganu.
U 40 m2 poslovnog prostora u zgradi za 2 wc i i jedan sudoper plaćam vodu 250,00 kn mjesečno. Možda je i voda subvencionirana za poslovne korisnike. Ko da imam devu. Najbolje je što mi je račun isti za vodu i sada kad radim od doma, ne iz poslovnog prostora. Kažu, jebe im se, po kvadratu je, a u zgradi ima i socijale pa na nekog moraju podijeliti. U stanovima je bilo slično dok nisam stavila kontrolna brojila.

Autor: pognioci   |   27.05.2021. u 12:57   |   opcije


Jbg Pogni, ja pričam u široko a ti uvijek mikroiskustva :)

Autor: flyngpicket   |   27.05.2021. u 15:01   |   opcije


zašto misliš da su mikroiskustva??
Vjeruj mi da mi mjesečno preko ruku prođe puno računa izdanih od Grada i za razne vrste gospodarstvenika i sa različitih dijelova Grada.
O računima sve znam :))
I prihodima grada :))

Autor: pognioci   |   27.05.2021. u 16:42   |   opcije


baš zbog toga što previše znam u kategoriji poslovne tajne, mogu pisati samo iz prve ruke..

Autor: pognioci   |   27.05.2021. u 16:43   |   opcije


Stoti da zakucam :D
Fly odlično si to prezentirao, ostaje samo da doguramo do nedjelje koja se smješka već, a onda za njom trkne i ponedjeljak. Možemo mi i to ;)

Autor: purpurna-nit   |   27.05.2021. u 17:35   |   opcije


u čast "stojedinice" koju nam opet oće zgasit..
a već smo pomislili da je to nemoguće

Autor: perce   |   27.05.2021. u 18:30   |   opcije


sjećaš li se ne dolly bell nego kad su hasanbegovića svjetonazorski prcali zbog kape :) ono zdrave snage antifašisti i svi slobdnomisleć ljudi a ako si prave vjere moš pjevati bilo što :) i onda ide ono pa drugovi on je naš :)

Autor: roman10   |   27.05.2021. u 20:11   |   opcije


ono fly ti hoćeš školu ja hoću vrtić a love ima samo za jedno :) što treba izgraditi :) ako zastupamo različite svjetonazore :) tko odlučuje pjavač ili nossitelj kape :)

Autor: roman10   |   27.05.2021. u 20:21   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=Fev7VbeBUtA

Autor: roman10   |   27.05.2021. u 20:22   |   opcije


24 mila baci :)

https://www.youtube.com/watch?v=fhDJT3Oonzk

Autor: roman10   |   27.05.2021. u 20:29   |   opcije


se razumije neko u tu hipnozu :)

https://www.youtube.com/watch?v=eduP_GJ9umM

Autor: roman10   |   27.05.2021. u 21:02   |   opcije


svjetonazorsku hipnozu :)

Autor: roman10   |   27.05.2021. u 21:05   |   opcije


Kako rekoh, pun mi nos svjetonazorskih naputaka. Što svjetonazor nazadniji, to propovjednici agresivniji.
Nanat će im lezbe nanu

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 7:41   |   opcije


Ovaj s kapom se mogao radije slikat u trenirci nekog kluba da se bavio sportom. Al jok. Smotan.
Po uzoru na poglavnika mu. I taj bio proglašen nesposoban za vojsku. U Puli mu dali da slaže cigle, Al ne da zida. Samo da ih broji. Al zato se u radio-domovinu vratio u poglavničkoj uniformi. I agresivan
Bruka i sramota Romane da si ti to uzori.
Agresivni kompleksaši
Bruka Romane :))

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 7:51   |   opcije


5 dana od radio-domovine već usustavio logor za nepodobne. Ta pokaže da ekspeditivniji od gazde mu. Šta će švabe, spori su

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 7:55   |   opcije


Svjetonazorski se slagao s četnicima

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 7:56   |   opcije


Bruka Romane. I sramota

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 7:57   |   opcije


Svoju hanumu nije poslao na preodgoj. Tu si je našao rupu u svjetonazoru.

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 7:58   |   opcije


Nije si propucao nepce kao gazda mu. I tu mu svjetonazor zakazao. Prvi zbrisao

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 8:01   |   opcije


Čikn

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 8:01   |   opcije


Lezbijski sindikalisti su za taj soj ubermanliš

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 8:02   |   opcije


E, tako.
Sad je ovo jedna fina rasprava o školi i vrtiću :))

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 8:03   |   opcije


Sad mala pauzica od svjetonazora. Imam termin za ubrizgavanje viagre. Čipirane.

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 8:10   |   opcije


dakle pitanje je bilo svjetonazorski vrtić ili svjetonazorska škola :) ovaj gore uvod je da ljudi lakše odluče što je bolje :) sve je dobro al nek naš odluči :) e sad koji je to naš :)

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=Fev7VbeBUtA

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=eduP_GJ9umM

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 9:17   |   opcije


E, Romane, sad si nejebao kad sam čipiran viagrom.
Skidaj gaće

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:24   |   opcije


jesi ti čuo romane da se Čehinje praskaju pravo?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:26   |   opcije


i šta ti misliš, se bolje praskaju ljevičarke ili desničarke?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:27   |   opcije


i kad smo kod sexa, šta ti misliš zašto toliko svjetonazorskih domoljuba nije '91. pokazalo svoju ljubav ka domovini?
jesu bili stidni tada?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:30   |   opcije


pogledaš ovu današnju desnicu, pa to sve bilo jalovo kad je trebalo šerat ljubav

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:31   |   opcije


premijer, predsjednik, sabornik, ustavopredsjednik...sve se porazboljevalo kad je trebalo širit ljubav

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:33   |   opcije


šta ti misliš romane, jel to bruka ili šta?
ja nemam pojma
deder, prosvijetli me, romane

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:34   |   opcije


ili je trebalo samo uslikat s kapom i poslat u svijet na lajkanje?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:34   |   opcije


aj dobro, nije svatko za pušku.
al što sad toliko potenciraju svoju ljubav?
jel to kompleks neki, šta ti misliš romane?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:36   |   opcije


deder nam opet neku statistiku baci, koliko je ovih i onih i tko su derficitarni

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:37   |   opcije


da je nedajbože sva mladež izginula, sad bi nam djeca bila kljakava.
morali bi i mi k'o francuzi uvozit svježu krv iz Afrike da nam se geni malo oplemene.
garant i tamo neki roman šera statistiku redovito

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:39   |   opcije


i šta nas jebu s ovom koronom više.
pa možemo svi samo stavit kapu i uslikat se.
fes od alu-folije

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:42   |   opcije


eto.
malo smo zamutili vodu.
nek' u nedjelju pobijedi bolji.
ili gori

bokić&cmokić

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:44   |   opcije


puno zboriš :) a odgovor na pitanje :)

dakle pitanje je bilo svjetonazorski vrtić ili svjetonazorska škola :) ovaj gore uvod je da ljudi lakše odluče što je bolje :) sve je dobro al nek naš odluči :) e sad koji je to naš :)

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=Fev7VbeBUtA

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=eduP_GJ9umM

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 12:47   |   opcije


ti bi opet malo Staljingrada, romane?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:49   |   opcije


jel to na linku onaj što je glumio Boška Buhu, romane?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:50   |   opcije


ili onaj što je budio kere Jakobsfelda?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:51   |   opcije


puno zboriš :) a odgovor na pitanje :)

dakle pitanje je bilo svjetonazorski vrtić ili svjetonazorska škola :) ovaj gore uvod je da ljudi lakše odluče što je bolje :) sve je dobro al nek naš odluči :) e sad koji je to naš :)

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=Fev7VbeBUtA

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=eduP_GJ9umM

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 12:58   |   opcije


koji je točan odgovor :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 12:59   |   opcije


apropos Staljingrada kojeg si uveo u priču:

"Kontrolirati informacije danas je, čini se, najvažnija stvar u ideološkoj i političkoj borbi. Ubaciti lažnu ili dvosmislenu informaciju je još važnije. Izgleda se da je danas najvažnije zbuniti, unijeti pomutnju, skrenuti pozornost na druge stvari. Informacijski stručnjaci kažu kako je u zadnje vrijeme ponovno oživljen whataboutizam."

Znaš li ti romane da je whataboutizam omiljena ruska varijata razgovaranja?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 12:59   |   opcije


Whataboutism, also known as whataboutery, is a variant of the tu quoque logical fallacy that attempts to discredit an opponent's position by charging them with hypocrisy without directly refuting or disproving their argument.

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:00   |   opcije


pusti ti taj vibhuti :) radiš tu hipnozu :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:02   |   opcije


temperatura vode :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:04   |   opcije


okolnog zraka :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:05   |   opcije


without directly refuting or disproving their argument.

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:11   |   opcije


dok ti odgovoriš malo muzike iz studija

https://www.youtube.com/watch?v=ADyYng3YTOY

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:13   |   opcije


pa što nisi rekao da je ovo neko takmičenje tko je dosadniji.
evo, tvoja pobjeda :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:14   |   opcije


ajd da i ja budem jednom prvi :) jer prvi se pamte :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:16   |   opcije


puno zboriš :) a odgovor na pitanje :)

dakle pitanje je bilo svjetonazorski vrtić ili svjetonazorska škola :) ovaj gore uvod je da ljudi lakše odluče što je bolje :) sve je dobro al nek naš odluči :) e sad koji je to naš :)

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=Fev7VbeBUtA

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=eduP_GJ9umM

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:17   |   opcije


nemoj tako romane. bio si prvi spermatozoid jednom davno

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:19   |   opcije


dobar mi ovaj fajzer skroz :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:20   |   opcije


jesi se cijepio, romane, ili samo alu-foliju nosiš?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:21   |   opcije


oće i rogovi sad vuć u jednu stranu?
šta ćeš ako ti rog bude vukao u desno, kako ćeš pozdravljat?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:22   |   opcije


bome ćeš i ti u lezbijske sindikaliste pa lijevu ručicu dizat :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:23   |   opcije


3.6. a noge mi se tresu :)a alu folija na glavi se znoji :) sam da munju ne privučem :) vučem kabel za sobom radi uzemljenja :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:23   |   opcije


a ćuna? jel svjetonazorski u lijevoj ili u desnoj nogavici?

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:24   |   opcije


jebiga kume, da ti veća ćuna mogao bi bez kabla hodat

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:25   |   opcije


ćuna ko nišan :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:25   |   opcije


sereš, romane.
priznaj da je u lijevoj
nećemo nikom reć :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:26   |   opcije


ej pusti moje ticalo :) aj da se vratimo na pitanje prije nego zaboravim što sam te ono pitao :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:28   |   opcije


koji je točan odgovor :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:29   |   opcije


puno zboriš :) a odgovor na pitanje :)

dakle pitanje je bilo svjetonazorski vrtić ili svjetonazorska škola :) ovaj gore uvod je da ljudi lakše odluče što je bolje :) sve je dobro al nek naš odluči :) e sad koji je to naš :)

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=Fev7VbeBUtA

repriza

https://www.youtube.com/watch?v=eduP_GJ9umM

Autor: roman10 28.05.2021. u 12:58 opcije

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:34   |   opcije


ma to smo apsoslvirali. ti si pobijedio u natjecanju iz dosadnih pitanja.

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:36   |   opcije


i zaključili smo da ti ovo nije prvi put da si prvi nego bar drugi

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:37   |   opcije


znači, rječnikom nogometnih repki, imaš pravo na na dvije zvijezde na srcu. :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:38   |   opcije


ćuna u lijevoj nogavici, rog smeta za salutirat ave u prolazu, dvije zvijezde na srcu.
dragi romane, ti moš komotno bit komesar u lezbijskom sindikatu :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:39   |   opcije


fly bitan je onaj tko piše program za školu ili vrtić :) to je točan odgovor :)

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:42   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=4JlMhaVV4rw

Autor: roman10   |   28.05.2021. u 13:47   |   opcije


ma romane, nisi ti tu da postavljaš pitanja.
prvo prihvati mjesto komesara u sindikatu, onda moš pitat

do tad maži niveu po ćeli da ti ne nastane kratki spoj pod alu-fesom :)

Autor: flyngpicket   |   28.05.2021. u 13:52   |   opcije


jel' sad smi'm komentirat
da ne bi zbog mog komentara blog prijavili
;))

Autor: ema-emily   |   29.05.2021. u 10:05   |   opcije