©© - Džabe ja pričala... ako netko zajebanciju tipa ženit ću te shvaća ozbiljno, i ne može drukčije, onda se s takvim ne zajebava. Čemu ranjavati ljude?

I dalje ostajem pri ovoj svojoj izjavi. To što je Brka dodala na tu moju izjavu stvari koje nisam ni pomislila, a pogotovo napisala - dakle to je proizvod u njezinoj glavi - ona to tako vidi. Jesam li ja tu napisala da ga smatram kriplom, invalidom, muškarcem drugog reda ili nemuškarcem? Ne, ja ga smatram osobom koja je osjetljiva na emocionalnom planu. A to može biti bilo koja osoba koja je dugo sama, koja je možda nesigurna, koja je možda jače emotivna od većine. Takva se osoba ponada kad nade nema nigdje. I zato kažem da se s takvima ne zajebava. No, to treba prepoznati. Netko tko je završio psihologiju to ne može prepoznati. Što da ja mislim onda o takvoj osobi kao psihologu? Sramota za struku.

A što sam ja jučer radila dok je trajala lektoreja (ili kako se zove kad netko ima proljev riječi)? Brojala sam riječi koje je moja izjava izazvala. Evo, bilo je oko 2500 riječi. Neki su zapisi obrisani ali sam ih spremila. Poštivajući originalni prored, to je oko 10 stranica teksta. I to pridodajem u popis svoji uspjeha od dana prije. Mojih 25 riječi vs 2500! Faktor 100!

01.11.2021. u 8:06   |   Editirano: 01.11.2021. u 8:08   |   Dodaj komentar

Evo, spremna sam i dalje brojiti riječi. Usput štrikam neku kapu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:07   |   opcije


Skriboreja?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:13   |   opcije


Ljudi sude o drugima, ono što sami sebi ne mogu priznati,
vrijeđaju druge onim što sami zadnje žele čuti,
vrijeđaju onime što za sebe ne žele čuti.

Dobro ti jutro coco..:)

Autor: vrbica   |   01.11.2021. u 8:27   |   opcije


Dobro jutro, Vrbi:) Meni je žao Tome jer je Brka jučer "izvrnula njegova crijeva", sad svi znamo o Tomi ono što nismo prije znali. Da sam Tomo, popizdila bih. Ali Tomo je dobrica, zato mu Brka i radi sve ovo.. A kako se kaže, kad nešto napišeš, pišeš o sebi, tako je Brka jučer puno napisala o sebi, doduše ništa novoga, barem ne meni, ali da je lijepo, nije.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:29   |   opcije


Pazi, i to je profesorica u školi. Ona koja tako izokreće stvari. Jadna djeca!

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:31   |   opcije


Bilo je već sličnih situacija na blogu, i sad da želim istjerati pravdu, iskopala bih u kojoj školi radi i obavijestila školu kako im se ponaša djelatnica. A to se već nekomu dogodilo ovdje na blogu, ne mogu se sjetiti komu. Pa ti mlati jezikom. A ova kao potpis još stavi svoju sliku. Profesor je na neki način javna ličnost, i privatno treba paziti kaj radi.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:35   |   opcije


Večina, ili gotovi svi znaju tominu prošlost....već odavno.
Ne želim nikoga povrijediti, a tako ni brku, ali mislim da smo tomu poznavali prije nje
i nikome nikada nije palo na pamet, da ga vrijeđa na osnovu njegovog "invaliditeta".
I tape je ovdje jako dugo, bilo je nekih nepromišljenih insinuacija glede njegovog
invaliditeta, pa su ipak oni dobronamjerni stali na njegovu stranu.
Ne radi se ovdje o "napadu" na tomu, nego o nečem sasvim drugom.

ja bih o tome rekla: Što čovjeka toliko boli u njegovom životu, pa da misli da će mu biti bolje
ako povrijedi drugoga?...:)

Autor: vrbica   |   01.11.2021. u 8:36   |   opcije


Da, Vrbi, viš kak si ti dobrica, ti se pitaš što takve boli? Ja se ne pitam. Jer se ni ona ne pita boli li mene nešto. Da mi je neka bliska osoba, iako mi takva ne može biti bliska, ali ok, onda bih se pitala. Za neku tamo koja se ni po kojem kriteriju ne uklapa u moje životne stavove briga me. Ako ima u njoj zrnce nečeg vrijednog, joj kako će je biti sram za desetak, dvadeset godina.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:41   |   opcije


Usput, ja neke stvari koje ova spominje nisam znala o Tomi. Znam da je imao prometnu, da je bio u komi i da ima neke posljedice, ali nisam znala koje.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:43   |   opcije


Nakon nekog vremena, zaboravljamo coco.
zaboravljamo kako smo nekoga povrijedili i čime.
osobno znam to. Ne samo ovdje. Ljudi ne shvaćaju
da internet pamti svaku napisani riječ koliko god mi brisali.
A one najveće i najgore uvrede pamtimo u mozgu, ne treba nam internet, da nas podsjeti.

Autor: vrbica   |   01.11.2021. u 8:45   |   opcije


tomo nije zlonamjeran, ali ne bi si smio dopustiti prepucavanje
oko privatnih i intimnih stvari.

Autor: vrbica   |   01.11.2021. u 8:46   |   opcije


Ja vidim Tomu kao pomalo naivnog na emocionalnom planu, obzirom na cijelu njegovu situaciju.. Dobrica je on i želim mu svu sreću ovog svijeta. Ah, kao da mi ostali nismo često naivni kad nas zavrti

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:50   |   opcije


oduševljavaš. sama veliš da ne znaš tarzana, ali "znaš" da ga treba braniti. malo čudna logika.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 8:53   |   opcije


da, znam cijelu njegovu priču, kao i mnogi ovdje.
Zna biti zločest u nekim momentima, ali mislim da
se to događa, kao i svima nama, ovisno kakav nam je dan.
Nasjedanja na provokacije, loš je znak našeg uma.
Kad znaš što i kada treba nešto reći...to je znanje.
Mudrost je kad znaš gdje i kada to možeš reći ili prešutjeti..:)

Autor: vrbica   |   01.11.2021. u 8:54   |   opcije


Krelec, da, osjećam da trebam nešto reći u vezi s njim. U vezi s njegovim emocijama, a ne u vezi s njegovim izgledom,

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:55   |   opcije


Znaš kako se on osjeća? Komuniciraš s njim, ili ideš na kavu? Ili sudiš po njegovim napisima?

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 8:56   |   opcije


Sama veliš da pojma nisi imala niočemu što je otkrila brkata, ali ipak znaš da trebaš intervenirati.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 8:58   |   opcije


vau

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 8:58   |   opcije


Jeste gledali čudovišta iz ormara? Kako pune baterije (doslovno grad tako opskrbljuju strujom) na način da plaše djecu. Dok nisu slučajno otkrili da se baterije puno bolje pune ako djecu nasmijavaju. Tako da mnogi blogeri krenu kao čudovišta iz ormara

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 8:59   |   opcije


Kre bi šefovao.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:00   |   opcije


Očito je, i više nego očito da tarzana smatraš barem poludebilom kad misliš da ga treba braniti u njegovim prpucavanjima sa brkom. Imaju razmijenjene brojeve telefona, čuju se, tu se prepucavaju, prepucavaju se vocapom, ali onda ti utrčiš sa obranom.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:03   |   opcije


Da.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:03   |   opcije


I?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:03   |   opcije


nikom nebi šefovao, samo blago, onako iz prikrajka primijećujem da ne treba braniti niti tarzana, a još manje brkatu. Bilo je tu zaista istinskih i agresivnih napada na neke od žena, gdje se prijetilo fizičkim obračunima, sačekivanjima ispred kuće ili kafića, i prema mom skromnom sudu jedino tada treba reagirati.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:05   |   opcije


I niš. Samo nastavi kako misliš da treba.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:05   |   opcije


Ok.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:05   |   opcije


Hvala što si mi dao dozvolu da nastavim. Kaj si ti umišljaš!

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:07   |   opcije


Brka ima pravo kad kaže da je mlado meso - mlado meso. I ja kažem da je mlado meso - mlado meso. Tko voli nek izvoli.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:08   |   opcije


S tim da sam ja bila tamo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:08   |   opcije


I da je mnogima to mlado meso jedini kriterij. Pa ako je to svima ok, zakaj ne.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:09   |   opcije


I sad pitanje: Da nisam pogodila u srž svojom izjavom, bih li izazvala toliku bujicu riječi?
Znači da Brku ipak malo pere grižnja savjesti. Ali meni iz inata ona je u stanju napraviti još veće sranje, i zato sam jučer šutjela. Dok se ne ispuše.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:13   |   opcije


kaj sad s ovim mlado meso? kao malo insinuiraš da me brka zanima? još jedna od tvojih blistavih pretpostavki.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:15   |   opcije


Gel, gle, kako Krelecu radi kliker!

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:17   |   opcije


aj malo pokušaj biti duhovita, a ne samo smiješna

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:17   |   opcije


Ma ti jedva čekaš da mi se suprotstaviš, pa bilo to mlado meso, ovo meso, ono meso.. Prije si zbog Vege, pa onda zbog Bandića, pa zbog... sad zbog Brke.. već sam nekad davno napisala da me podsjećaš na psa, uvijek laješ u nečije ime. Ali izgleda da sam ti zanimljiva kad mi se stalno pleteš tu negdje..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:19   |   opcije


još jedan od tvojih blistavih pretpostavki

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:20   |   opcije


Cyb se hvata stranih riječi, ccc

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:21   |   opcije


vega je bila mlado meso, bandić isto, ili ipak ti ponekad krivo misliš?

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:21   |   opcije


a ne, kokica nikada nije u krivu.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:21   |   opcije


To je odgovor na tvoje pretpostavke, genijalče

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:22   |   opcije


Kre, naporan si, jel to samo zato da ti dajem pažnju? Jer to kaj pišeš je bez veze

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:22   |   opcije


Ma, ja se isto zavrtim s bilo kim

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:23   |   opcije


sa sajbericom se u mnogo čemu na slažem, ali aj molim te reci kako si šutila kada ti je u ono vrijeme najbolja frendica majak sarajka jebala danima mater vasiju ovdje na blogu. ti tako istinoljubiva i pravedna.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:23   |   opcije


tvoja pažnja mi zasita godi, pogotovo u ovakvom obliku. hvala ti, hvala do neba.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:24   |   opcije


Aha, ja se trebam ponašati onako kako bi ti htio. ŽZakj nisi ovo, zakaj si ono, pa tko si ti? Je li ja to tebi govorim? Sumnjam da ćeš shvatiti, ali eto pokušavam. Cyb i ti ste tu negdje, odi k njoj

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:26   |   opcije


Recimo, ja pišem o čvarcima, onda dođe Kre i veli - kak možeš pisati o čvarcima, a ne pisati o čevapima? Ha?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:28   |   opcije


ili, a zakaj ne pišeš o mandarinama?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:28   |   opcije


ili, kak možeš pisati da ne voliš fileke kad ih ja volim?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:29   |   opcije


Ili, kak možeš napisati da je nebo sivo, kad je plavo? Sorry, nismo u istom gradu, imam drugi pogled. Ti piši kako je plavo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:30   |   opcije


kokice, moj prvi komentar danas samo izražava moje oduševljenje tvojom obranom tarzana od silovitih nasrtaja brke. ništa više niti manje od toga. A samo onako usput usudio sam se primijetiti da sa tarzan i bez tvoje ogromne pomoći može obraniti, jer zasigurno nije debilčić kakvim ga ti doživljavaš.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:36   |   opcije


To se zove whataboutism. Dolazi od What about... Kad netko priča o nečemu, onda dođe netko i kaže "but what about " i navede nešto treće.. U prijevodu bi to značilo - priča se o željeznici, a onda ovaj dođe i reče "ali što ćemo s avionima?" Skretanje teme, razvodnjavanje teme, kako hoćete. I to je vrlo često na sastancima, postoje ljudi koji u pravilu postave takvo pitanje koje nema veze s temom, ali si pridaju na važnosti. I ako je taj čovjek još neki šef, onda će svi prihvatiti jer se ne usude protusloviti, i ode tema u jagode. Obzirom da na blogu nema šefova, svi smo peers, nemojte mi to raditi jer to kužim. Imate prostor, i pišite svoje blogove. O tomu "What about"

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:38   |   opcije


Kre, ti kao Brka. Gdje piše da ja mislim da je on debilčić? To očito ti o njemu misliš. Da pojasnim, emotivno osjetljiv ne znači debilčić, ali to mogu s nekim tko zna čitati s razumijevanjem. Dosadan si.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:42   |   opcije


Kre, želiš li se seksati sa mnom?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:42   |   opcije


Inače, zašto bi bio tako uporan?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:43   |   opcije


čuj kokica, da sam bio zaunteresiran mogao sam te jebat godinama. Ali hvala, ne bih. Hvala na ponudi još jednom.

Autor: krelec   |   01.11.2021. u 9:47   |   opcije


Mogao si.. sad me nemoj na suho

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 9:48   |   opcije


SZS (skraćeno od sramota za struku) ulijeće s 20 novih.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 10:06   |   opcije


Plus 219.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 10:19   |   opcije


"Pazi, i to je profesorica u školi. Ona koja tako izokreće stvari. Jadna djeca!"

Daj mi objasni kaj ti ovo znači? Tko su profesori u školi? Androidi?

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 17:27   |   opcije


prijetiš nekome poslom zbog tipkanja na Iskrici? jel ti to ozbiljno ili se samo šališ?

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 17:39   |   opcije


ako je Brka završila psihologiju, u diplomi joj ne piše da je prof. psihologije, nego diplomirani psiholog, za razliku od moje diplome u kojoj piše diplomirani profesor...

koko, bilo bi lijepo da to kužiš ;)

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 17:48   |   opcije


"Pazi, i to je profesorica u školi. Ona koja tako izokreće stvari. Jadna djeca!"

Daj mi objasni kaj ti ovo znači? Tko su profesori u školi? Androidi?

Pretpostavljam da tu želiš reći da su i profesori samo ljudi, da imaju emocije i sl. Ali ja nisam takvo što komentirala i ne vidim vezu s onim što sam napisala. Ako ti misliš da profesor može mlatiti jezikom kako ga volja, onda se razilazimo.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 17:54   |   opcije


profesor u svoje slobodno vrijeme može što god poželi draga koko ;)

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 17:55   |   opcije


"prijetiš nekome poslom zbog tipkanja na Iskrici? jel ti to ozbiljno ili se samo šališ?"

Ti si iščitala da ja prijetim? pa bravo. Ne ne prijetim jer nisam takva, ALi se Brki može dogoditi da nagazi nekog tko je to u stanju napraviti, jer na blogu ima takvih ljudi. Ono što je meni Brka izrekla je utuživo. Prijetim? Ne. To je izjava.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 17:55   |   opcije


Hrvatska je selo, Zagreb je još manje selo, gle, svi sve znamo. Zato mi je to još čudnije da se netko ponaša kao da smo u Americi recimo, pa ja na sjeveru, ona na jugu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 17:57   |   opcije


Piše i na plotu...

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 17:57   |   opcije


" i sad da želim istjerati pravdu, iskopala bih u kojoj školi radi i obavijestila školu kako im se ponaša djelatnica"

kaj je ovo nego latentna prijetnja?

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:00   |   opcije


Radila sam kao profesor, ne dugo, no imam to iskustvo. I ne piše mi u diplomi profesor, piše magistar. Što znači učitelj.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:01   |   opcije


Tebi fakat ne ide čitaje s razumijevanjem.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:01   |   opcije


Ajd, da ponovim. Blog je mjesto gdej ima svakakvih ljudi, može se namjeriti na nekog tko će ići do kraja. Kako rekoh, ja neću. Zato sam to napisala kako sam napisala. Trebam li još jednom ponoviti?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:03   |   opcije


ali da ti skrešem malo krila, meni se dogodilo da su učenici skenirali moje objave na fejsu i pokazali su ih ravnatelju... heh, došla je inspekcija i ravnatelju je iskazana opomena za zadiranje u moja prava i slobodu... stoga, nemoj takve gluposti pisati ;)

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:03   |   opcije


meni eto u diplomi piše diplomirani profesor kemije, ne znam što tebi piše

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:04   |   opcije


Jer to što je zaštićrena nickom ništa ne znači u pravnom smislu. Ona je osoba, ja sam osoba, neka x je isto osoba. I ta x ju može tužiti.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:04   |   opcije


Draga, meni u toj diplomi diplomirani inženjer kemije.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:04   |   opcije


..piše..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:05   |   opcije


netko MISLI da može ići do kraja, a ja sam osjetila gdje je kraj :-D

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:05   |   opcije


kraj je da sam u slobodno vrijeme običan čovjek

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:06   |   opcije


Pa... u tome i je smisao komunikacije da se zna kad je pametno stati.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:06   |   opcije


Aha, mislila si na struku i posao

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:07   |   opcije


Vidim, ti si ambiciozna, i koliko god ja lupam po profesorima, ti si iznad toga, i puno bi više mogla dati ili u školskom sistemu koji cijeni struku ili izvan škole.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:09   |   opcije


da, mislila sam na struku i posao, jer ti time mlatiš i prijetiš, a ne znaš pravnu osnovu... daklem, laprdaš zbog nedostatka adekvatnih argumenata vezanih uz temu koju si načela, iako nemam pojma koja je zapravo tema... zauzimanje za Tomu ili kaj već?

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:09   |   opcije


dovoljno sam dala i još uvijek dajem ;) pišem udžbenike i stalno ih revidiram, moderniziram, digitaliziram i slično

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:10   |   opcije


u struci sam se dokazala

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:12   |   opcije


Ups, koja je tema? Pa hajde da objasnim što je tema. Tema su lažne nade na koje sam osjetljiva, a to o ovom primjeru koji opisujem strši do boli. Da su obje strane u ravnoteži, riječi ne bih rekla, ali po meni nisu. Ako svi vi mislite da jesu, ok, ne morate me u to uvjeravati, ja i dalje mislim da tu nije riječ o dvoje ravnopravne osobe. Kao što rekoh, osjetljiva sam kad netko daje lažnu nadu drugomu s kojim nije na istoj razini.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:14   |   opcije


Opet, da ne ispadne nesporazum, mislim na emocionalnu čvrstoću, emocionalnu stabilnost, emocionalno štogod...

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:16   |   opcije


mislim da se u duelu Tomo - Brka ne zna tko je superiorniji, jači, spretniji, mudriji, pametniji itd pa se ne petljam u taj odnos, mislim da je to mrtva trka i da se oni sasvim dobro zezaju na svoj, a i na naš račun, eto, to ti je moje mišljenje

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:17   |   opcije


Napisala ja ovo ili ono, komu sam simpatična će vidjeti nešto pozitivino, komu nisam, vidjet će negativno.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:18   |   opcije


Da, to Brka forsira takvu priču.. Kad Tomo kaže svoju strane priče, ali bez toga da mu Brka govori što da napiše, onda ću pormijeniti mišljenje.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:19   |   opcije


Buga, zaboravljaš da mi svi Tomu poznajemo jako dugo, i da se je pokazao u raznim situacijama. Koliko smo puta on i ja razgovarali.. I nakon toliko vremena stekne se dojam tko je gdje jak, a gdje ima slabe točke. nije to samo Tomo, to vrijedi za sve ovdje.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:21   |   opcije


koko, ti meni nisi antipatična, ali si stekla takav dojam, ono, ja te ne volim... jebat ga sad, ne da mi se uvjeravati te u suprotno, tj. istinito, ti imaš svoje osjećaje i svoje mišljenje i tko sam ja da ga mijenjam?

emocionalnu stabilnost ne procjenjujem, nisam stručna, ali imam nekakvo iskustvo i ono mi kaže da su oboje, Tomo i Brka, na jednakom levelu i da su u dosluhu... smišljaju koještarije i onda ih ovdje zajedničkim snagama plasiraju ne bi li isprovocirali naše možđane, kužiš? oboje su za to sposobni i inteligentni ;)

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:24   |   opcije


Ok ako tako misliš, ja ne mislim tako.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:25   |   opcije


nemoj me potcjenjivati, Tomo i ja razmijenilismo i mejlova i pvt poruka gomilu, nisam baš pala s Marsa glede Tome

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:25   |   opcije


Ja i dalje mislim svoje.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:26   |   opcije


s Brkom sam razmijenila dvije pvt i to je to, znam je samo s bloga, ništa više od toga

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:27   |   opcije


Ako kažem da se mi tu svi dobro znamo, ne potcjenjujem te, ali nije isto biti tu kratko ili dugo, valjda to razumiješ. Više se raznih situacija dogovi u duljem periodu gdje se vidi kako tko reagira.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:29   |   opcije


Usput, vi profesori ste jako uvredljivi. Pa i drugi ponešto znaju, nemate vi monopol na znanje.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:30   |   opcije


jasno mi je to, sve 5, ali možda sam uspjela poloviti neke konce i skužiti tko je tko i kakvu igru igraju nova Brka (novija od mene) i stari Tomo

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:31   |   opcije


daj se koko više okani tog profesorata i pokušaj me doživjeti kao čovjeka, kaj je to tako teško? osim toga, napisala sam ti da više ne radim u školi

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:32   |   opcije


da sam uvredljiva ne bih pisala na tvojem zapisu

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:33   |   opcije


Što se tiče lažnih nada... barem ja tako fukncioniram. Ako s nekim ne mislim ozbiljno, a vidim da taj trza na mene, jasno mu dajem odmah na znanje da tu nema kruha i bolje to prkeinuti u startu dok je još sve plitko. A pogotovo ako je taj drugi iz skupine emocionalno (koja je dobra riječ?) nestabilnih?, recimo ako je friški udovac u pitanju, ili je netko fričko prekinuo dugu vezu, ili mu je netko blizak umro, ili iz nekog trećeg razloga je jako nekritički ljepljiv po tom pitanju..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:34   |   opcije


ali tu dubinu očigledno ne dohvaćaš... nema veze, idem peč palačinke...

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:35   |   opcije


Koju crnu dubinu sad?

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:37   |   opcije


hmmmm, čini mi se da se Tomo hvalio da mu je Brka prije svih nas izrazila sućut kad mu je tata umro i to preko mobitela, ne preko bloga.... prije nego smo uopće saznali za njegovog tatu

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:37   |   opcije


plitki i duboki odnosi ;)

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:38   |   opcije


Lijepo.. no to ne pobija moje uvjerenje

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:38   |   opcije


ponavljam, ne bih se ja u njihov odnos petljala, eto... sad fakat idem... čitamo se

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:40   |   opcije


Ako ja znam da ne bude dubine s moje strane, čemu pustiti drugu stranu da uopće zaranja? Meni je to važno, ne želim da drugi pate, i koliko dog mogu prevenirat ću to

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:40   |   opcije


Ajd, dobar tek! Ja sam jučer pekla palačinke, kći me naučila peći palačinke u koje se ne umiješa ni sol ni šećer. Predobro! I onda mogu biti i slatke i slane. Volim ih s kečapom i parmezanom, mljac. Ili krašekspresom ako su slatke.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:41   |   opcije


ne možeš ti to prevenirati koko, nemoj se zavaravat ;)

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:41   |   opcije


Mogu koliko mogu.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:42   |   opcije


Preventivno se klonim takvih.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:42   |   opcije


imam domaći pekmez od borovnica i marelica, ajde da i to potrošim, a nije loše ni s orasima i nutelom....odoh

Autor: BugaVuga   |   01.11.2021. u 18:43   |   opcije


Ajd :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:45   |   opcije


Ok, razumijem da je lijepo kad se netko zaljubi, makar i u nekog nedostižnog, pa bolje i u nedostižnog nego ni u koga. Događalo se i meni da se zaljubim u nekog za kog znam da neće ništa biti, ali eto, zbog sebe sam se zaljubila da se malo nešto događa. No to je kad nade nema na vidiku, ali ima želje. Ponekad su ta zaljubljivanja toliko eterična da uzemljivanje i ne bi imalo smisla. Ono, kad si zaljubljen u zaljubljenost, a objekt je manje važan.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 18:57   |   opcije


Evo kako je dobro laprdati sam sa sobom. Upravo sam otkrila otkud ta moja odbojnost prema lažnim nadama. Bila sam mlada, jako mlada. Na početku hormonskog puta. I u mjestu u kojem sam ljetovala sestrična i ja smo škicale dečke, i naravno koje ćemo nego one alfe, nauočljivije.. Ja izabrala jednog i jebiga, koketirala, ni na kraj pameti da bi tu nekaj bilo. No, dečko se upecao da slikovito kažem, i htio on sa mnom nešto. Ok, imponiralo mi je to tamo na moru, nit sam znala tko je, što je, ljeto je ljeto. Ali on ozbiljno zagrizao, imao je 19 a ja dosta manje, i on bi za mnom u Zagreb. Ajd, ode on za mnom u Zagreb. I mi kao hodamo. Jedno je ljeto, a drugo je Zagreb, znamo kako to ide, on se u Zagrebu nije baš uklapao, nit škole, nit zanata, on će nešto ne znam što, i ubrzo dobije poziv za vojsku. Zapravo, kako sam uspjela "upecati ga", prestao mi je bit zanimljiv ali se nisam znala iskobeljati. I kad je otišao u vojsku, poslala sam mu pismo da ne mogu biti više s njim. E, toliko sam ga povrijedila, toliko je čovjek patio, pisao mi je još dugo, svašta je probao.. osjećala sam se ko govno, a dijete sam još bila. I tad sam si rekla - ovaj put i nikad više.

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 19:05   |   opcije


Mi žene smo moćne, puno moćnije nego nam se čini. I zato oprez. Možda zbog sveg ovog nisam imala petlje kad je trebalo. No, što je tu je. Tad sam osvijestila koliko su muškarci nježna bića..

Autor: Cococh-Anel   |   01.11.2021. u 19:12   |   opcije


Dodaj komentar