nevjerojatno mi je..

ono na što se referiram, nije loša država, a loša je, nisu neučinkovitosti, a ima ih
nije poopćavanje kako je opće nasilje u porastu, a jest

referiram se na reakcije (i bloških) žena na psihičko/fizičko zlostavljanje, šamaranje,
udarce, silovanja (da, i u braku) drugih Žena, žrtava nasilja , ukratko -Femicid
jer je do sada, samo ove godine - 11 !! njih ,smrtno stradalo od svojih partnera..
ne nepoznatih, ne onih nekih imaginarnih siledžija, kaj vrebaju iz mračnih kutaka,
već stvarnih, njihovih partnera, s kojim imaju/nemaju djecu, dijelile su krov,
postelju i stol
jer od njih poznatih i"njihovih", ta nasilja, a i ubojstva, i dolaze
pa se opet proteže teza da "žene pristaju na svašta" ili " ne povuku granice",
a šta je ovo nego opravdanje? pa "kazne ne rješavaju", a što rješava?
žene eto takve valjda neuke, nerazumne -" Pristaju na svašta", ma zar?
"ne povuku granice"?! ideš, a gdje je granica kod idiota, jer idiot će reći :
ok. milo moje, u pravu si, pretjerao sam?! kada se to dogodilo i gdje i kojoj?
očito je da nemate blagog pojma kako ide spirala nasilja, u partnerskim odnosima
(srećom po vas) ali nemojte zbog toga okrivljavati - Žrtvu
jer ovim je tobož "prizivate pameti" jer te, po ovakvom razmišljanju, same ,
pameti po vama , očito nemaju, ne znaju se obraniti, i gle, nemaju dozvolu za oružje
a kada će se muškarca prizivati pameti? i on je malouman?
da nasilje, ni verbalno, a kamoli fizičko, nema opravdanja,- Nikada
i ona koja je u 2a.m. sjela nepromišljeno (ah praznoglavka) i to u minici, wow
tipu u auto, Nije sjela nepoznatome, sjela je svom prijatelju u auto
jer fakt jest da to čine prijatelji, poznati, onaj kojeg je odbila i to ne čini neki
tamo - no name tip, već njen imenom i prezimenom i likom znani
jer mudra bi trebala znati, "ne smije ga se pikati" i trebala je "zašutiti na vrijeme"
dakle (čitaj) sama si je kriva, nije znala - zašutjeti, nije smjela - izazivati
niti jedna, po vama i po tom rezonu, nije znala "prepoznati s kime ima posla"
glupača, neuka, i skoro da si je sama kriva ://
i mi ostale, trebamo prestati posramljivati žrtve, jer mnoge upravo Sram sprječava
da na vrijeme ili napokon potraže pomoć, i da uopće priznaju sebi što im se događa,
jer ovdje je situacija, zagrijavanja vode i kuhanja žabe...
i napokon, skoro pa sve žene, žrtve obiteljskog nasilja, ubijene su Nakon što su
odlučile otići, ili su makar već poduzele mjere za svoj odlazak...
statistika kaže: na 1 prijavljeno silovanje ima min 10 neprijavljenih, se pitate zašto?
na godišnjoj razini, evidentira/riješi se više od 1500 slučajeva obiteljskog nasilja, što
uključuje kazne, zatvor itd
dakle, zapamtite jednom i za svagda, Žena žrtva nasilja - Nikada nije kriva..
kriv je zlostavljač, uvijek...

04.09.2022. u 13:03   |   Dodaj komentar

znam te neke žene
uvijek vole čvrste muškarce..koji psuju,popiju,jebu majku..
i na kraju lupe i njih
malo se bune ,pa šute

a kad pas namiriši strah...jebi ga...

ne govorim da su žene krive za ono što im se događa,ali...nije sve crno bijelo
i na nasilje u ovim uvjetima trebaš sam pristati

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 13:30   |   opcije


O da, loša je država koja upravo njeguje taj kult "žena je kriva što nije, što je... etc"! Čitala sam jučer mejine i kokine nebuloze o tome kako "žena mora znati... Pročitati... Dokučiti... Etc!"? Kaj? Zakaj? Pa nismo odgovorni za tuđe ponašanje! I kaj znači, "nemoj ga pehati"? Jel to znači ak mu kažeš nakon užasnog ponašanja prema tebi:goni se, majmune... Da je to pehanje? Jel to treba u rukavicama npr:nemoj mileni nije lijepo to što radiš? On te bubeta a ti očijukaš i paziš kaj pričaš ? Naprosto, NEMA KRIVNJE Žrtve! Naš sustav (balkanski) mentalitet i sklop je postavljen tako da ne vjeruje ženi jer je ona drugotna! Ona je rova, vlasništvo... A zna se da čak i ustav štiti privat vlasništvo! Nažalost, baš žene same pridonose takvom tretmanu i vadave aktivistice koje nažalost post festum dolsze na tv i sl.kad je već kasno. Žena je umlaćena, ubijena, prebijena... Onak kak i zasužuje u ovom bolesnom društvu!

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 13:40   |   opcije


Ups roba

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 13:41   |   opcije


to ne počne odmah
to traje
jer kod njega/takvih to je vrsta narcističkog poremećaja
prvo je sve med i mlijeko, jer je
zgađa te taman tamo gdje si slaba
jer Svi Želimo takav tretman
a tretman je najčešće- božanski
te lijepe riječi, te dočekuje, te prati te odobrava, te pokloni, te pažnja, te cvijeće te milovanja, sve na max
i onda mic po mic počne
prvo te odvaja od prijateljica, rodbine
te ne valja ova, te čudna je ona
i traje to naravski da traje

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 13:47   |   opcije


ne znam ni jednu, kojoj bi se lampica počela paliti već nakon mjesec dva
jer to je takav tretman da ne vjeruješ
ti si na sedmom nebu, on je ostvarenje Tvojih snova

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 13:48   |   opcije


problem postaje tim veći
jer se sada sve više javljaju obrazovane žene, reklo bi se na položaju šefice i tako to
i onda ćeš ti njoj ići reći da je glupača, da nije primijetila da nije postavila granice

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 13:54   |   opcije


neva tolle na jednoj tribini rekla je da je Prosjek odlazaka, vraćanja, takvom tipusu 7 puta
ej sedam puta??!!

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 13:55   |   opcije


I ono sto uporno tupim-svaka zena/djevojka, koja kaze: "Mene bi samo jednom i nikad vise", srecom, nikada nije bila u kandžama "'pravog" zlostavljača i zapravo nema pojma kaj priča al velim - srećom

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:04   |   opcije


Donna, ti ne kužiš o čemu ja pričam, nego odmah napadaš. Ti si nasilnik..

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:05   |   opcije


Daj mi objasni ovo: "neva tolle na jednoj tribini rekla je da je Prosjek odlazaka, vraćanja, takvom tipusu 7 puta
ej sedam puta??!!"

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:06   |   opcije


i strašno je to da ide dodatna trauma institucionalnog zlostavljanja i to je onaj zadnji čavao u lijesu psihičkog stanjažrtava nasilja., a djecu se naravski iči da ako ti je netko roditelj da te smije zlostavljat ://

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:06   |   opcije


Ajmo pljeskati takvim ženama! Sedam puta je stala na grablje. Pa ti joj objašnjavaj da to nema ništa s njom, da ona nije ništa kriva jer kad se sedmi put vratila ,on je prešao granicu.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:07   |   opcije


coco makni se Sama sa mog zapisa, mene na svom imaš na ignor
i Ja nisam zlostavljač
i ovdje me nećeš etiketirati takvom

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:07   |   opcije


Ja bih ju spljuskala i zavezala nekamo, pa koji ti je k?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:08   |   opcije


Spominješ me

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:08   |   opcije


eee...jebi ga sad...
moram priznati da sam ja nasilnik
volim udarati žene

po guzi

a neke su tražile od mene i neke druge vrste nasilja.
smrzo sam se...na 20 sekundi...a onda..ko ga jebe.....

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 14:11   |   opcije


razumijemo narkomane? liječimo ih
i n, ti puta kada pokleknu

razumijemo alkoholičare i razumijemo ih i n,ti puta kada pokleknu
ali Žrtve Psihičkog jer to je Prvo a onda ide fizičko
zato što je Žena ne razumijemo???
ona je glupa?
ooo sjajno

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:11   |   opcije


Đuro pls...OVO je Druga tema ne spankanje

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:12   |   opcije


A meni je nevjerojatno da dona i sara ne kuze što smo Coco i ja komentirale
Ili maliciozno iskrivljujete napisano

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:13   |   opcije


maa daaj..

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 14:13   |   opcije


ima i druga nasilja, i ekonomsko i seksualno silovanje u braku
a što je žrtva dulje zlostavljanja ucjenjivanja to se žrtvi trajnije mijenjaju životni stavovi, osobnost i nevidljive traume unose u svaki budući odnos , ne samo s intimnim partnerima nego i s svim članovima svog društva

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:16   |   opcije


Jebi ti to pravo i zakone u sve ostalo kad dobiješ po pički, pardon, jer se ne znaš zaustaviti na vrijeme, prepoznati potencijalnu opasnost, pa i kad digneš prstic u zrak u 2 u noći, zaustavis nepoznatog lika i kad skuzis da smrdi na cugu i gleda ti u cice ili međunožje, mos se derati na mjesec do sutra ili kraja godine...

I da, možeš ga prijaviti murji za seksualno nasilje
I kaj?
Će ta prijava i čak i ako dobije po tamburu, izbrisati tvoje iskustvo.
Nece!

O tome smo obje pisale, nismo odgovorne za tuđe ponašanje, ali za svoje jesmo!

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:17   |   opcije


sram vas može biti obje
žene ste
ništa iskrivila nisam, idem logikom vašeg objašnjenja

žrtve je sram, zato jer Vi neke tako reagirate
ne pomažete - odmažete

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:18   |   opcije


Je, jako me je sram što se pozivam na zdrav razum i preveniranje mogućih sranja

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:19   |   opcije


ok
sad se samo pitam...donna ..čime si izazvana načeti ovu temu ?
ja uvijek kažem...dajte mi potvrdu da nisam kriv i dvije tri kile čelika u desnoj ruci
i stvar je riješena.

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 14:22   |   opcije


Ideš svojom logikom koja gleda u vrh tvog nosa i ne vidi dalje
Pročitaj kaj sam ti tamo komentirala - hoćeš kao kokoš bez glave ići preko zebre na zeleno a vidiš luđaka za kojeg znaš da se neće zaustavi?
Pa ćeš završiti u traumi strana, ali nema veze, ti si bila u pravu, u prednosti, zeleno je bilo na semaforu, on je kriv

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:22   |   opcije


Hoćeš se s pijanom budalom raspravljati?
Nećeš, pa bio i to tvoj zakoniti

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:23   |   opcije


Kao ni pametan muškarac kad vidi nadrkanu zenu

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:24   |   opcije


svaka, ali svaka od Žrtava duboko je vjerovala, disala, živjela za njega takvoga, "krasnoga"
jer svi su krasni prekrasni
sve dok

sve su činile za njegovu sreću da
živjele su u zabludi i umrle bi za nju tada skoro do ludila jer ih je tako i Toliko uspio izmanipulirati

i te su žene vama lude? krive? same su tražile
svi ti slučaji na godišnjoj bazi svih tih 100 ili više 1000 godišnje??

super ste takve Iznad

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:24   |   opcije


Dona, izvrces priču i pišeš o nečemu o čemu ni Coco ni ja nismo komentirale!
Ne smatram te glupom ženom, ali fakat tako sad zvucis

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:25   |   opcije


meija ne Crtaj, samo nemoj ti meni niš Crtati, pls

Žrtva obiteljskog nasilja Nije Pješak pa obiteljsko Nasilje Nije nesreća u pomentu
rugaš se ovom usporedbom i činiš nas Sve maloumnima

žrtva je mjesecima/godinama pretvarana u Žrtvu
mijesio ju je toplo hladno, lijepo ošto odlazi vraća se, ljubomoran je pa mu nije stalo
to se zove Manipulacija

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:27   |   opcije


Moram ti crtati jer i dalje gledaš u vrh svog nosa i ne kužiš ili se praviš grbava - osobna odgovornost je samo nasa, neovisno o drugoj strani, kroz odluku što ćemo napraviti ili ne, kako reagirati.
Jer život je jedno, a pravo kroz zakonske paragrafe drugo

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:31   |   opcije


Dona, ovo o čemu pises nije tako ni plisno ni jednostavno
Trebala bi se zapitati zašto takva žena i nakon prvog šamara ostane u vezi ili braku?

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:32   |   opcije


"svaka, ali svaka od Žrtava duboko je vjerovala, disala, živjela za njega takvoga, "krasnoga"
jer svi su krasni prekrasni
sve dok

sve su činile za njegovu sreću da
živjele su u zabludi i umrle bi za nju tada skoro do ludila jer ih je tako i Toliko uspio izmanipulirati"

Ček, je to tebi zvuči normalno? Nisu ništa tražile, samo su zadivljeno gledale u njega kao u Boga. koji k?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:33   |   opcije


Ne, to se ne zove samo manipulacija nego je u igri još puno toga što nema baš ni direktne veze s partnerom nasilnikom

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:33   |   opcije


Život nije bajka? Ma nemoj..

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:34   |   opcije


Ja bih te žene osnaživala da povjeruju da i one nešto vrijede, da imaju pravo za sebe nešto tražiti, da on nije nadmoćan, prizemljila bih ih... što je loše u tomu?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:35   |   opcije


svaka do jedne Žene. pa to vidimo i ovdje i na Blogu, ne jedan primjer,
Bira riječi kojima će odjebati nasilnika
jer se nesvkesno Bpje napada, poruge
ko je kome ovdje dolazio pod prozor, pred firme
Muškarci ženama ili Žene njima?
i svaka uporno jer odgoj, pristojnost ovo ono Pokušava Razumjeti njegovu "nesretnu sudbinu" njegova Nsretna djetinjstva Razloge
crta mu, pišuim blogove, mole ih, preklinju
ali jok
ne ide
kako je došlo do toga da Žene unaprijed ni jednom na Prvi znak ne kažu nekome odjebi?

a kako Vi takve pametne mudre i ne znam samosvjesne mislite da će Ikoja to učiniti samo tako , a nakon što je sa tim nekim bila u vezi, intimna, upoznala sve i svakoga sa izabranikom ?

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:36   |   opcije


Da, i sve to što su dovukle u vezu ili brak, naučile su i prije braka, u obitelji....

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:36   |   opcije


okej curke - VI ste Nad time
Vama se to Ne može dogoditi
Nikad pa ni onda
sretno, chapeu

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:38   |   opcije


Dona, zar ti stvarno misliš da muškarci postanu nasilnici samo tako, odjednom?
Puno signala postoji i prije prvog šamara, samo tko zna zašto se na to ne reagira na vrijeme

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:39   |   opcije


ali Ne krivite Žrtvu zato što je postala Žrtva
žrtva nikada nije kriva, i basta

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:39   |   opcije


Da, nije se lako promijeniti, niti ženi, ali niti nasilniku. Pa komu je u interesu da se mijenja? Pokazalo se da se nasilnik ne mijenja.. malo bude dobar dok se ona ne vrati i onda sve po starom.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:40   |   opcije


i zato što je Žrtva
ne znači da je manje pametna
ne znači da je manje inteligentna
ne znači da je manje obrazovana
ne znači da Ona ima Problema

problem je Nasilnik
uvijek i svugdje i stalno

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:41   |   opcije


Pa to ni jedna od nas nije napisala, koji ti je vrag?

Ali je da se problemi trebaju prevenirati, a ne posljedično mahati zakonima i pravima, tko je ili nije kriv

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:41   |   opcije


Ti Donna oduzimaš svu moć žrtvi, a nisi svjesna da to radiš. Po tebi žrtva ne može biti drugo nego žrtva.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:41   |   opcije


Ima problem
Itekako ima

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:41   |   opcije


Da, upravo to Coco... Kao i žene patnice koje sastavljanju listu što sve rade tijekom dana, trpe, krv, suze i znoj ostavljaju, a nitko to ne cijeni
Pa jbm..

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:43   |   opcije


i baš Zbog Ovakvog razmišljanja a od strane Žena
a takve rade i u soc službama
Žrtvu je Sram
Žrtva se nema kome obratiti
jer joj Ne treba i Porazno joj je čuti , još jednu poruku - ti si glupača

tebe "treba pljuskati i zavezati"
jer to isto da je glupača priča sebi u špiglu, a i mjesecima joj jasno to kaže i partner, kad je u svojoj zloj fazi

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:46   |   opcije


Ja sam bila pitala - zašto ovdje neke žene nisu žrtve? Pa ajmo vidjeti koje su to osobine žena koje pomažu u tomu da nisu žrtve? Pitala sam Pogni zašto nju ne tuku, šuti. Možda ju tuku. Donna, zašto tebe ne tuku? Meija, što ti misliš zašto tebe ne tuku partneri? Ni mene ne tuku, probalo jednom i gotovo. Zašto? Ajmo biti afirmativni.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:46   |   opcije


A ima li koristi ako joj treperimo? Ja bih ju pitala, da sad ideš ispočetka, što bi napravila drukčije?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:48   |   opcije


dakle vi ste u uvjerenju
da ionako socijala, ionako latentne alkičke, ili one lakog morala ili promiskuitetne
biraju takve partnere i postajuŽrtve
i zapravo Samo zbog njih i jest Potreba imanja sigurnih kuća
jer eto pametnima, mudrima poput vas, koje će skočiti na najmanju dreku,
to se naravski ne ože dogoditi

blago si ga vama

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:49   |   opcije


Meija i ja pričamo o prekidanju tog vrtloga - biti žrtva. Nakon što je žrtva prebijena, treba joj pomoći naravno, no ako sve ostane isto - bit će opet.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:49   |   opcije


Može mi se dogoditi - jedanput. Povijest pokazala.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:50   |   opcije


a uz vas takve Uberfrau
jadne odista jadne žrtve

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 14:51   |   opcije


Pa čekaj, kaj nije glupača ako je dozvolila da je muž mlati na tjednoj bazi
Ti takve žene svrstavas u kategoriju žrtve i zabetoniras u tom statusu
Umjesto da se osvijeste i proceprkaju zakaj nisu reagirale na vrijeme, prepoznale patologiju u ponašanju, zaštite sebe i djecu... Ili s takvim idiotom i ne imale klince

Ponavljam - ni jedan muškarac nije preko noći postao nasilnik, a zašto žene prelaze preko grubih riječi, maltretiranja, batina i još pronalaze opravdanje "ali znam da me on voli" nema veze s njim nego direktno s njom
Odgoj
Financijska ovisnost
Hrpe toga još....

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:52   |   opcije


Opet nisis razumjela. ŽEne koje vjeruju u bajke su među socijalom, ali i među visoko obrazovanima. Koje vide princa u svakomu, i ne možeš im razbiti ružičaste naočale. A o ružičaastim naočalama sam pisala. Žene vide što žele vidjeti, a ne što je stvarno ispred njih. (To vrijedi za sve, ne samo za žene). Treba ih osvijestiti da pogledaju svojeg partnera onakvim kakav on usitinu jest, i da se ne bude promijenio i postao princ, ako već sada nije. Žene se zaljube u izmišljenog lika koji ne postoji, i taj lik nalijepe na kretene i budale. Nisu glupe zbog toga. Slabe su, nesretne, nemoćne. Pa ih treba osnažiti da sebe cijene.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:55   |   opcije


Od mene bi neka žrtva imala više koristi nego od tebe, Donna. Ja je ne bih žalila, nego pogurala.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:57   |   opcije


Tko zna kakve žene čitaju ovaj blog. Ako vas mlate, ne pristajte na to, jake ste a da i ne znate.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 14:58   |   opcije


A daj, sad ulaziš u šablonu i skačeš sebi u usta
Gore si napisala da žrtve nasilja su obrazovane, pametne... Blabla žene, a sad spominje žene rubnog ponasanja

Ajde se odluči...

Koliko znam po nekim statistikama, žene koje trpe nasilje u obitelji i same su odrasle u takvima
Kao i muškarci koji lako dignu ruku

I vjerojatno i ne znaju drugacije
A treba prvo osvijestiti probleme, same sa sobom i svim iskustvima koje su odrastanjem i odgojem dovukle u vezu ili brak
O tome ne pišeš već guraš u prvi plan žene zrtve
Zapitaj se zašto su postale žrtve...

Autor: meija   |   04.09.2022. u 14:58   |   opcije


ubijene su Nakon što su odlučile otići od kretena
masa njih je Nakon godina ucjene ekonomske, fizičke agresije, silovanja, ponižavanja otišlo i da - Žrtve su
tek kada se usude otići
Može se sa njima početi "raditi" na osvještavanju
no sve do Tada su - Žrtve
u procesu osvještenja su i dalje Žrtve
jer ne bi bile u procesu
u tretmanu tretiraju se psihološki, psihijatrijski Zato jer su Bile Žrtve!!

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 15:01   |   opcije


I ovo što je una pisala... Doslovno liku daje na važnosti i njen zapis može tumačiti - vidiš, nije me zaboravila
To se ne radi!

U lošim vezama ne smije biti prostora ni za što drugo osim za pravac prema vratima
Odmah
Ne sutra
Ne idući mjesec
Ne, promijenit će se
Ne, proći ce
Jer nece

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:01   |   opcije


Donna spominje ovo žena ženi, pa me onda izvrijeđa.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:01   |   opcije


Krivo dona, te žene su i prije ubojstva bile žrtve

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:01   |   opcije


I žena sama treba osvijestiti kad postaje zrtva
Nikakav sustav socijalne skrbi i ostale pizdarije

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:03   |   opcije


a Zašto su Postale ŽRTVE
zbog kretena, kojeg Treba procesuirati, kazniti, da više ne bude Nasilnik

nine Ona izabrala biti Žrtva
On/Oni su ih napravili Žrtvama

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 15:03   |   opcije


Je, a do tada je ona živjela na Marsu, a on na Veneri
Daj...

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:04   |   opcije


ovo što vi radite zove se " mansplaining"
googlajte si kaj to znači

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 15:06   |   opcije


Ti bi opet samo kažnjavali, a ne bi prevenirala probleme
I opet - zakaj žena mora imati razbijen nos i slomljena rebra?
Kaj joj to baš treba u životu?
Zar nije ni jednom ranije primijetila da nešto nije dobro u vezi?
Je, ali se prelazi preko toga
Zakaj, individualno je

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:06   |   opcije


Ovo što ti radiš je gledanje u jednu točku, ni mrdac ni lijevo ni desno... Bez googlanja

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:07   |   opcije


i ovo kak vi to tumačite po naški bi bilo- lako tuđim k+po gloginjama mlatit

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 15:08   |   opcije


Kaj, zato kaj ti ne klimamo glavom?

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:09   |   opcije


Evo, išla sma pročitati o ovom posljednjem ubojstvu u Novskoj. Dotični je ubio čovjeka 1994. Tada je ova jadna žena imala 11 godina. A on je imao 26. Znači, ona ga je upoznala kao ubojicu. A Bože mili...

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:10   |   opcije


Kurcem... Neka te ne bude sram to napistati :)

Kaj se mene tiče, sve rekoh kaj sam imala za napisati
Pa tko je kako shvatio, nije moj problem


Čitamo se :)

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:10   |   opcije


U psihologiji postoji dramski trokut - nasilnik (progonitelj), žrtva i spasitelj. Ljudi upadaju u te uloge i nekima više paše uloga progonitelja, ili žrtve, ili spasitelja. S tim da se ljudi često prebacuju iz jedne uloge u drugu. Uloge privlače jedna drugu, ili uvlače igrače u igru. Recimo, uloga žrtve privlači progonitelja ili spasitelja. Sve su to nezdrave uloge. Da bi se žibvjelo zdrav i produtkivan život, potrebno je izaći iz tog trokuta. A to se uči.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:19   |   opcije


no dobro ustanovili smo
valjda
ja ih "betoniram" u ulozi i priznanju da su - Žrtve ali da Nikako Nisu krive One
vi ih preventivno valjda, "pljuskate i vežete"
a kada? neka od vas zna kada je počelo, čime je počelo, kako je počelo i gdje je konačna granica
ali ponajviše Hrabrost
kada je vrijeme za dići sidro?iako ucjene, financijska su/ovinost a da ne budeš after proganjana, praćena pa eto 11 njih i ubijeno, -After
no nisu pametne, jer one su pristale biti Žrtve
sjajan vam rezon, uistinu sjajan
nadam se da ne savjetujete tako neku
jer ja znam da jesam u takvoj situaciji
mene bi bilo još i Sram, da ne naiđem ( i na vašu) osudu
što sam ebena žrtva-glupača

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 15:20   |   opcije


Donna, izađi iz trokuta.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:26   |   opcije


Glumiš spasitelja.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:27   |   opcije


Sad kad ste konačno definirale da pričate o istom samo jedna pozicija je vise orijentirana na definiciju krivnje a druga na preveniranje situacija koje bi dovele do žrtve, da se i ja ubacim. Kao otac dvije djevojčice.
Puno vise razgovora sam sa njima vodio na temu prevencije i prepoznavanja situacija nego na tumačenje zakona i posljedica za nasilnika

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:28   |   opcije


I ja imam kćer.. i iz te pozicije govorim

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:30   |   opcije


To prepoznavanje situacija ima za cilj bit “zaštitnik” sto bi trebalo biti efektivnije od “spasitelja” after.
I vjerojatno “osvjetnika”

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:30   |   opcije


Pomozi si sam pa će ti i Bog pomoći

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 15:30   |   opcije


Slažem se. Ali ima osoba koje si ne znaju pomoć, koje nitko nije naučio. Ilinedaj boze, koje je roditelj oštetio odgajajući ih krivnjom ili batinom ili nedovoljnoscu (bez ljubavi)

Kako da si te osobe same pomognu?

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:32   |   opcije


Te osobe imaju jako veliku šansu da kašnjenje postanu nasilnici ili žrtve

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:33   |   opcije


*kasnije (mob)

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:33   |   opcije


Evo primjer od ovog ljeta:
Starije (17) poželilo ic na koncert u neki klub u Gercegovini.

Tko sam ja da svom djetetu Krešem krila i uskraćujem život i zabavu zbog svojih strahova.
I da ne bi previše laprdali i tunacili jedno drugom, pošaljem joj poruku na mob

S kim sve ideš
Njihovi mobiteli
Mobiteli njihovih roditelja
Čime idete
Tko vozi

Kad su srigli svi zadovoljavajući odgovori
na popravni je išla samo zbog obleke
(Dijete, imaš 17g, ne možeš se obuc kao da ti je 25. Takva i takva sredina, klub, cuga, bla. Malo vise robe na sebe”

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:40   |   opcije


Ovo o čemu to Dona pišeš, nije u ovoj “kućici”
Pišeš o nasilju koje se dogadja u vezama, brakovima, obiteljima.

Kao da tražiš kanal kako prevenirati nasilnika. Kako zaustaviti da ne eskalira.
Ovo o čemu su Meija i Coco pričale je samo dio te neke preventive. Osvjestiti potencijalnu žrtvu.
Nije to netočno, Dona.
Samo nije nazalost dovoljno.

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:45   |   opcije


Vratih se samo da napisem - fly fala kaj si takav tata :)

Jer neugodna iskustva koje klinci steknu, u tim nekim formirajućim godinama, mogu ih obilježiti za cijeli život
Bolje ih izbjeći nego ih nositi kao pinklec dalje...


A ovo što komentiraš - ne znaju drugačije - da, ništa nije od danas, pogotovo u međuljudskim odnosima već ima priča od prije koje se, željeli ili ne, nekako nastavljaju...

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:45   |   opcije


A gle. Žao mi je sto klinke ne vide tatu kako voli neku ženu. Mozda su to važne slike koje će ponijet u svije živote.
Al nadoknadim da nema loših slika pa nek si stvaraju svoje neke zamišljene ideale :)

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:49   |   opcije


Mene samo pukom srećom nije zapao neki muškarac koji mlati, jer ja ne vjerujem da sam imala/imam mehanizme za odbranu.
A to znam po tome da mi je trebalo više godina da shvatim što mi se događalo u braku i da skužim da se tamo radilo o emotional abuse, iako još niti sada baš nisam sasvim sigurna šta i kako, ali to je karakteristično...neke žene, ako se baš ne radi o pukom mlaćenju, ne skuže da to nije u redu i o čemu se radi, treba ima dugo vremena.

Zato se i dogodi da neke žene tuže nekoga nakon 20 godina.
Ja ne kažem da svakom treba 20 godina da shvati, ali fakat je, kad si unutra nekako ne vidiš jasno kak je izvana.

Ja imam iskustvo o mlaćenju unutar obitelji, ali ne s partnerima, tako da se suzdržavam.
Ne kažem da moram ići na Mjesec da bi govorila o Mjesecu, ali sam skužila da je nekim ljudima jasnije sve odmah i brže, nego nekim drugima. I to ne zato što su glupi.
Emocije ovdje igraju veliku ulogu, a najviše financijska nesigurnost.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 15:51   |   opcije


Moji starci se nikad nisu svađali, barem ja to kao dijete ne pamtim
Znala sam mamu pitati kaj ono, bas nikad nije bilo nis povišenih tonova i rasprava
Veli - je, ali ne pred tobom

Tak da... Obitelj nas primarno formira, i u plusu i u minusu
I nosim izdjetinstva odlazak tate na špicu subotom, plač i kava s njegovom dalmos ekipom i kava mami u krevet kad se vratio, uz puslek cvijeca
I meni kad više nisam spavala s medekima :)

Moj odnos s muškarcima je takav, na sreću, bez ružnih i traumatičan ih iskustava
Mozda i zato jer mi je ostalo u sjećanju mamina - ne moraš uvijek reci kaj ti je na jeziku, prespavaj
I vjerojatno zato kaj ne velim hop prije nego skočim...

Autor: meija   |   04.09.2022. u 15:56   |   opcije


Jeben život danas. Do prije samo 150g gotovo cijeli planet zivio u rodovskim zajednicama. 4 generacije na gomili. Svak doprinosi, radilo se oko zemlje i sto je bila veća zajednica bili su jaci. Tetke pomažu oko djece, babe loze peć, djeca krune kukuruz..Ajmo rec. Ali nije samo bila manufakturna zajednica. Nego i psihološka pomoć. Uvijek bi stati i mudriji dali neki savjet.


Danas se otisnemo u život, odemo u svoju skatulu i ne znamo koliko ne znamo.

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:58   |   opcije


Kak te dobiju (govorim samo o onome što znam)?

Prestani raditi budi doma sa djecom, ja ću izgraditi karijeru, bit će i za tebe i sve nas više nego nam treba.
Ne može nitko nadoknaditi djeci da su bila s majkom u najvažnijim godinama.
A kako smo u stranoj zemlji, ionako nećeš moći naći posao, onda je bolje da budeš kod kuće s djecom, nego da plaćamo nekog nepoznatog da nam čuva djecu.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 15:59   |   opcije


Ja mislim da je svadja normalna isto kao i pjesma i veselje. Dio je života. Ne mislim da djecu treba micat od svadje. Treba ih naučit da se svadjaju. I kako da uravnaju poslije.

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 15:59   |   opcije


Dusi, o tome žene trebaju razmišljati i prije nego o forme partnersku zajednicu, da zbog krova nad glavom i punim tanjurom ne moraju sebe "prodati"

Autor: meija   |   04.09.2022. u 16:00   |   opcije


Nije dobar izraz “naučit da se svadjaju”
Htio sam rec naučit kako da se svadjaju. Jer će do svadje kad tad doc

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:01   |   opcije


Svadjaju se oni koji se vole i vole se i dok se svadjaju.

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:02   |   opcije


fly..u redu
shvatila sam tvoje

početak rasprave i razlog mojeg bloga je bilo ordinarno pitanje
da li je žrva- kriva?
što je glupa, nesigurna, neinformirana, slabog samopouzdanja velike vjere, pa je ispala svojom krivicom? žrtva
ili je Žrtva nevina, zato što je glupa pa je ispala Žrtva?
i treba li je zbog toga osuđivati jer je Žrtva

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 16:03   |   opcije


U slučaju 'nečega' (razvoda) dobro ću se pobrinuti za tebe, jer sve će to ionako biti zajedničko, naše.
Ne radi on to iz zlobe, to je tada tako izgledalo i tako se činilo.
Iz te perspektive i sam govor o razvodu se činio nevjerojatan.
To je bilo nešto totalno apsurdno, kao ono U slučaju požara, razbij staklo...

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:04   |   opcije


Fly, imala sam nepunih 13 kodina kad je moj tata umro, infarkt... U tim godinama baš i nije jednostavno klincima objasniti da ako se tata i mama svađaju, to ne znači da se ne vole
Kužiš?

Kasnije, kad nas opere pubertet, sve je jednostavnije jer I sami smo brzi u reakcijama

Autor: meija   |   04.09.2022. u 16:04   |   opcije


Sve sam skužio Dona. Nisam ni kod meije ni kod koke vidio odbijanje osude nasilnika. Vidio sam silnu zelju za “osvijestit” žrtvu
Radi njenog boljitka

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:05   |   opcije


Fala :)

Autor: meija   |   04.09.2022. u 16:05   |   opcije


Meija. Uopćavam.
Ne možeš ni božju zapovijed napisat da obuhvati bas sve.
Ni zakon.
A kamoli nešto općenito rec

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:06   |   opcije


đus sasvim razumijem i imam za tebe makar jedan naslov,knjige da si objasniš ili pokušaš rastumačiti

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 16:07   |   opcije


Stajaznam, ja svojim klinkama kazem sve. Bas onako kako je.
Ne razmišljajući o tome koliko će ona razumjeti.
A one nek postavljaju pitanja kako do nekog stupnja razumijevanja dobace

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:08   |   opcije


Ma i dona i ja pričamo o istom ali iz različitih pozicija
Smatram i dalje da je prevencija bolja nego rješavanje posljedica
Opcenito
Pa i konkretno vezano uz temu

Tvoj kćer da ima blesavog tatu koji joj ispire mozak - nitko tebi nis ne smije napraviti kaj ti ne želiš i usadi joj krivi osjećaj samopouzdanja, tko zna kakva bi iskustva imala tamo gdje tate nema da kretenu razbije facu, s razlogom

Autor: meija   |   04.09.2022. u 16:11   |   opcije


E vidiš Meija, ja ne mislim da sam ja sebe tada prodala, jer je sve tako bilo logično.

Sveje bilo lijepo, voljeli smo se, imali djecu, odselili u bolji život, svatko je davao svoj doprinos u tom braku; on je radio od jutra do mraka i za to je bio adekvatno plaćem. Ja sam bila mama, domaćica, savijačica gnijezda, kuharica, host, šarmerica, PR obitelji. I nisam imala jedan nočić sa strane ili neki novac da mogu potrošiti, a da s njim ne prodiskutiram.

Nije mi padalo na pamet da sam od gospođe profesorice, nekoga i nečega, preko noći postala domaćica i nitko i ništa.
Jer sam radila svoj dio na putu prema gore.
Što sam bila bolja u tome, on je više radio i išao prema gore. Pa ja sam u tome učestvovala 100%.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:12   |   opcije


Ako kazem šturo ono sto osjećam, a djetetove antene percipiraju da ima još dok ih ja uvjeravam da sam rekao sve (pod izgovorim da štitim njihove nježne osjecaje i godine) tada bih zapravo otupljivao njihove antene.

Kazem sve u brk. Nek polove koliko mogu. Ništa im ne bude od tog viska.
Od manjka bude

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:12   |   opcije


Ovdje je ofalio maeštral. Vrijeme je ta pižolot. Zzzzzzdra’o

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:16   |   opcije


i znam da ti ne pomaže...pri ovakvom javnom priznanju, da ne znaš dal i ti ne bi...
(oću ti reći da ne znam dal i ja ne bi postala žrtva, moguće bi, dokle? do kojeg stadija? ne znam, iskreno ne znam)
dakle, kužim da ne pomaže, kada si čovjek/žena ide tak šta priznavati javno na tu temu
žrtva nasilnik
i
neko ladno sa strane kaže... moji su bili super, pamtim samo nedjeljnje kušleke i pušleke
a neko drugi kaže kako ima dvije kćeri i pokušava biti the otac (svakako pohvalno) ali sada si ti priznala svoje
to je meritum teme
jer neka žena priznaje!!! da ne zna dal bi bila žrtva, da je popustljiva a sve zbog ljubavi miroljubivosti i održanja porodice braka
i svi vi bi trebali bitj kuš
sa svoji pozitivnim iskustvima

ne razumijete? o čemu ja?
onda niš

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 16:16   |   opcije


I tako sam ja radila svoj dio, on je zarađivao sve više, bili smo sve bogatiji, a ja nisam smjela kupiti ništa da njega ne prokonzultiram ili ako bi i kupila, stavila sam neku prnju na dno ormara, da mu pokažem kad je dobre volje.
Sada to zvuči kao, budalo jedna, kako ti nije bilo jasno?
Ne, nije mi tada bilo jasno.
To je bilo za dobrobit naše obitelji.
I računi od hrane njemu na uvid, popis troškova, njemu na uvid.
Kako mi to nije bilo jasno?
Nije, to je bilo za našu obitelj, pa i mene samu.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:18   |   opcije


Neki put sam bila u sumnji, jel' to baš tako mora biti, pa bih čak nekog i pitala.
Jel' te tuče, jel' te vara, je' ti nosi novce, pa šta hoćeš?

Nikad ga nema doma, pa radi, ne kurva se, radi.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:22   |   opcije


Ja priznajem, priznajem da mi nije bilo ni na kraj pameti da nešto tu baš nije bilo sasvim u redu.
Ali nije lako ni dan danas to raspoznati.
Jer na kraju, fakat nije digo prst na mene u 26 godina braka, nije me varao, ali istovremeno mi niti jednom nismo b ili u kinu zajedno.
Pa šta, nismo nigdje bili, haha.
Dobro, nema veze, ne govorimo o tome sada.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:25   |   opcije


Nasilnik je nasilnik, koristio kurac, novac, moć, šta god.
Ti si bila žrtva nasilnika dok si mu oprost tražila u plemenitom cilju. I dalje su vam pozicije ostale iste. Tako ja to vidim

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:26   |   opcije


hrabro Đus vrlo hrabro
hvala na primjeru
benignom napram mojih primjera, al hrabro svakako

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 16:30   |   opcije


A otac me mlatio kao dijete i sestru i mene i mamu i kad su već bili razvedeni.
Dakle, razvela se od njega.
On je redovno dolazio u naš stan i zatvarao prozore (da susjedi ne čuju) i mlatio nas sa kajšem.
Nitko ništa. I nikom ništa.
Nakon toga bi nam davao novac.
Mami nije davao alimentaciju.

Moj muž nije radio ništa od toga.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:30   |   opcije


Od mog prijatelja stari je bio znanstvenik. Nikakav otac, nikakav muz. Znanstvenik svjetske klase. Svoj život je posvetio znanosti. Sta sad?
Uskratio je svojoj obitelji sebe, uskratio im je vrijeme i ljubav. Sve je dao znanosti.
Na ženi je valjda bilo da se u tome nadje ili ne nadje. Na djeci da to jednog dana osvijeste.
Jel i ih sve time oštetio?
Je
Jel sebi uskratio i malo ovozemaljskih srećica?
Je
Jel netko zna univerzalni recept kako treba?
Kako je po ps-u?

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:32   |   opcije


Ali kao što veliš Fly, nije važno što tu netko koristi kao oruđe, koristi se u slične svrhe.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:32   |   opcije


I onda kad smo se razveli, podijelili smo se, recimo tako, bio je poprilično pošten (bar ja mislim), pa su mi rekli, dobro si prošla, a jesi ga ili izmuzla si ga...a ja onak slabašno, ma ne, takav je bio dogovor, svi smo radili na tome i ja sam radila...haha

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:36   |   opcije


:*

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 16:37   |   opcije


Nasilje uvijek radja nasilje. Bez nasilja ne bi bilo ni žrtve. To nije on i off, to je spirala.
Znanje pomaze. Ne ono suhoparno, 12 decimala od Pi. Nego znanje koje nam omogucava da racionalno provrtimo ono sto osjećamo, sto volimo i sto nas boli.
Iskrenost tu jako pomaže.

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:39   |   opcije


Glavu gore Đus
Drugi put će bit bolje

:)

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:41   |   opcije


ma..čitam sad sve...i ko i obično..niš mi nije jasno..
kaj...svijet bez nekakvog nasilja bi bio bolji..
ne mislim na obiteljsko nasilje...nego uopće..

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 16:42   |   opcije


Nema takvog svijeta, Đuro.
Sartre jednu sjajnu knjigu napisao na tu temu

Autor: flyngpicket   |   04.09.2022. u 16:44   |   opcije


Je Fly, ovaj moj je bio svjetski specialista i stručnjak na tom polju kemijske tehnologije, radio je u najvećoj Američkoj firmi za to, poslije je radio u Indoneziji, Kini, Saudijskoj Arabiji, plaćali ga masno, onda smo već bili razvedeni, ali taj je radio od 5 u jutro, uvijek, do kasno na večer, subotu i nedjelju, drugim riječima workacholic.
Tu bi se našlo još dijagnoza, ali nema veze.
Nisam stručnjak.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:44   |   opcije


I sad dolazimo do Iskrice i krug se zatvara.

Jer ja nemrem naći niti frajera koji mi odgovara, a kamoli šta drugo.
A on ima ženu 36 godina mlađu i briga ga zašto je ona s njim.
Znači, naš razvod ga nije baš emocionalno nešto potresao očigledno, a mene valjda jeste.
Ili ja imam druge kriterije i vrijednosti.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:49   |   opcije


Ček, Juicy, a u čemu je kvaka? Nisam skužila, jel u tomu da nisi trošila bez da mu kažeš, ili ga pitaš?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 16:50   |   opcije


Haha, Coco, u kontroli.
Apsolutnoj kontroli svakog dijela mog života.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:51   |   opcije


pa...ne znam...jeste ikad razmišljali o ljudskoj prirodi
mislim..ne samo o prirodi...nego o sociološkom uvjetovanju
o navikama nas predatora
u redu je ubiti majčicu zemlju...iako će nam ona to vratiti
a nije u redu udariti nekog
zaista ne zagovaram nasilje
al.to smo mi.
i vi svi koji se kunete u nasilje..svakodnevno ga provodite
jel se sjećate one prodavaćice koja je bila malo gruba...pa ste joj spustili u dvije rečenice..intelektualno nadmoćni.
kolege na poslu kojega redovito gađate nekakvim paralelama...usporedicama..komunicirate ironijom i sarkazmom
to nije nasilje ?

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 16:52   |   opcije


Juicy, ako dobro razumijem, bila si u zlatnom kavezu. I oprosti na znatižćelji, tko je zatražio razvod ti ili on?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 16:54   |   opcije


jel onaj jean pol...
valjda nije čitav..
koja ?

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 16:54   |   opcije


Djuro ovdje govorimo o partnerskom nasilju, emotivnom fizičkom i ostalom.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:54   |   opcije


ahhh...
oprosti sokovna
nisam znao da seradi o međuljudskim odnosima.....
neću nikad više

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 16:58   |   opcije


Naravno Coco, otvorena sam kao knjiga.
Ja sam zatražila razvod, tj. prvo smo se razveli od stola i postelje.
Nije baš to bilo jako glatko kako izgleda.
U međuvremenu sam dobila PRAVE napade panike (za koje nisam znala što je) i depresije.
Njemu ništa.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 16:58   |   opcije


Djuro, o obitelji se ovdje radi.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:00   |   opcije


a jebeš meno blesavog...a ja mislila

https://www.youtube.com/watch?v=YU71tyC1e7Y

Autor: djuro22000   |   04.09.2022. u 17:05   |   opcije


Juicy, vjerujem da ti je bilo teško, a on je vrejotano rekao - sve sam joj dao, nisam se kurvao, a ona nezadovoljna! Nije ni muškima lako pogodit što i kako.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:05   |   opcije


Tu smo kolekcija ljudi koji ne znaju izgraditi kvalitetnu vezu, barem tako ispada. Da je lako, nije. Da je lako, ne bi isrkice postojalo.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:06   |   opcije


Ostaviš nekog partnera jer si nezadodvoljna/an, a onda shvatiš da su drugi stoput gori. I ostariš sam. jebiga

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:08   |   opcije


Coco, po toj logici, moglo me zapast i gore...i jeste, negdje prođeš dobro, negdje gore, negdje uopće ne prođeš...

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:14   |   opcije


Razmišljam što bih svojoj kćeri rekla da mi dođe i kaže da joj je muž predložio da ona ne radi nego da bude doma s djecom, a on će donositi lovu.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:19   |   opcije


Ja ne želim nikoga kriviti ni za što, prvo, htjela sam reći da nije katkada lako odrediti o čemu se radi, ako baš nije fizičko nasilje u pitanju...počeli smo o nečem teškom, moj slučaj nije bio tako težak u odnosu na te druge, ali meni je i dan danas žao da to nije uspjelo, ono, to dok nas prirodna smrt ne rastavi...a bi li natrag njemu, nikada, zato sam se i željela razvesti, ali da sam oštećena u tom procesu, jesam

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:20   |   opcije


Vjerojatno bih joj rekla da zatraži mjesečni džeparac samo za nju. I da svaako ima neku zanimaciju pokraj, neki hobi, angažman. A pitanje je je li bi me poslušala.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:22   |   opcije


Ne, nemoj razmišljati što bi rekla kćeri, nego reci što bi ti učinila?
Ja sam imala tada imala 15.5 godina staža i VSS.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:22   |   opcije


Juicy, je li razmišljaš bi li nešto napravila drukčije da ideš ispočetka?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:23   |   opcije


Ne mogu se zamisliti u takvoj situcaiji, rado ali ne mogu. Jer sam ja bila ta koja vleče novac doma.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:23   |   opcije


Moj je muž bio domaćica, brinuo o djeci, i bio nezadovoljan, našao posao, ljubavnicu, bla... tak da nisam dobar sugovornik na tu temu.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:27   |   opcije


Coco, mislila sam ja dugo o tome, bilo je ovako, otići, iseliti u Italiju, on napraviti karijeru, a ja otići s njima, s njim i djecom.
Jer to nije bila ponuda i meni za posao.

Nisam tada znala kakav će biti život.
Nadala sam se da ću možda nekada i raditi nešto, a nisam se nadala da ćemo se svako malo seliti zbog njegovog posla.
Ja sam praktički bila spremna na selidbu, sjećam se da sam uvijek dilala sa štednjacima, kuhinjama. Bio je jedan period od 5 godina da smo se 6 puta selili.
Pitali me ljudi, gdje ti je bilo najljepše, ja sam rekla, tamo gdje se ne moram seliti.
Ja sam sada već 19 godina u jednoj kući.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:29   |   opcije


Aono, biti sretan s onim što imamo, to mi se čini životna mudrost..

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:40   |   opcije


Baš glupo što sam se uopće ubacila ovdje, jer ispada da je meni bilo super i niti ne spadam u tu grupu, ali nije baš sve tako kako se čini sa strane, to sam htjela reći.
Ali, samim ubacivanjem ovdje, mislim da sam se opredijelila.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:42   |   opcije


Hvala ti đusi na ovoj tvojoj istini! Svatko od nas je bio žrtva nasilja (ili je sam bio nasilnik) ...verbalnog (mnogi zaboravljaju da ono može biti gore od fizičkog) i fizičkog. U roditeljskoj kući, na poslu (mobing), u braku... Etc. Jedino je pitanje koliko smo u stanju to priznati? PR je jak u nekih ljudi (osobito na iskrici) i oni gotovo vjeruju u svoje predodžbe. Hvala Amygdala na tvojoj priči, hvala Cyb na tvom blogu glede bilježenja nasilja na iskrici. Pitanje je često kada žrtva i sama postane nasilnik... No odgajani smo tako da nasilje u obitelji je nešto o čemu se šuti? I meni je moja mama Đusi, kad sam se razvodila tekla:što hoćeš, pa ne tuče te! Kad ćemo to nadrast? Ja jesam i vidim to po svoje dvije kćeri!

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 17:51   |   opcije


Neka si. Zanima me još jel misliš da nisi mogla drukčije, ili da si mogla odigrati drukčije s kartama koje si imala? Čisto me zanima na tragu ove diskusije

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:52   |   opcije


Međuljudski odnosi slabo funkcioniraju, počevši od roditelj dijete, pa braća i sestre međusobno, pa kolege na poslu, prijatelji i tzv prijatelji, susjedi, službenici na šalteru... Moje je opet pitanje, i samoj sebi - što se može napraviti da to bude bolje? Ja sam uvjerena da ovisi o nama - ako idemo s osmijehom i drugi će se smiješiti. I obrnuto. Ako ne možemo s vlastitom mamom ili tatom, kako bismo s partnerima? Samo mislim na glas.. Ako nam svi idu na živce nakon mjesec dana poznavanja, je li možda nešto u nama?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 17:57   |   opcije


Coco, kakva je tada situacija bila, nisam mogla drugačije, a dal bi sada, vjerojatno ne bi. Sve bi isto bilo, naročito sada, znajući da nam je petrokemijska firma u kojoj smo oboje radili, otišla u neku stvar i danas više ne postoji.
Jedino da smo ostali u tadašnjoj Jugi, a on je imao istovremeno 3 ponude za inženjerski posao, dvije iz Italije i jedna iz Beča.
Ali niti jedna za mene.
Možda da je uvjetovao svoj dolazak i mojim zaposlenjem...ali nije.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 17:58   |   opcije


Sad smo od toga da se od nasilnika ne može rastati došli na to da se rastajemo - a ovaj ne tuče. Zanimljivo!

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:02   |   opcije


Ma nekak mi se čini da je potpuno nebitno kako su uloge u dvoje podijeljene ako to dvoje zajedno sretno

I to, ne tuče, ne kurva se = dobar je, obično su komentari iz osobne pozicije i kao takve ih treba zanemariti.

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:03   |   opcije


Saro, na temelju čega misliš da sam ja nasilnica prema sebi?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:04   |   opcije


Da, Meijo, ja bih rekla - ima posao? Ne rastaj se :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:04   |   opcije


Coco, to je glupost, ali to znaš i sama :)

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:05   |   opcije


(čekam odgovor jer je i na mene adresiran)

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:06   |   opcije


I sad ću izreći herezu o kojoj nitko ne voli pričati (a nije nit tema donimog zapisa)... Što je s nasilnicima prema samima sebi? Ja npr mislim da su koko i meija nasilnice prema sebi? Ali to je samo moje skromno mišljenje (nemam dovoljno info) i ne morate se na njega uopće osvrtati. Pače, ispričavam se zbog iznesenog... Ali dobro bi bilo (na tom tragu shvaćam meijno i kokino mišljenje) voljela bih da svatko od nas poradi na sebi da ne bude ni žrtva ni nasilnik!

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 18:07   |   opcije


budem, ali kasnije...sada idem u šetnju! ugodno druženje

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 18:09   |   opcije


Sara voli dramu, evo zaplet je napravljen. Sad treba dočekat rasplet. Ako ga dočekam, fine. Da saznam nešto o sebi na temelju nedovoljno info.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:11   |   opcije


To me podsjeća kad smo bili djeca pa ono "imam jednu tajnu, ali ti je neću reći, jer te držim tako "

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:12   |   opcije


A onda ja kažem, imam i ja jednu tajnu koja je veća od tvoje, ali ti je neću reći dok ti meni ne kažeš svoju :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:12   |   opcije


Coco, pa kaj već nisi naučila da na iskri jedni o drugima znaju više nego mi o sebi :))

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:13   |   opcije


Ima još nekaj u tom stilu... Joj znaš, nekaj bih ti rekla, ali bolje sa to ne znaš :))))

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:14   |   opcije


Hehe :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:14   |   opcije


Ja si ponekad stisnem neki prišt. Jesam li nasilna prema sebi?

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:15   |   opcije


Vrtić :)

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:15   |   opcije


Jesi. Ako stisneš dva, jos više :))

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:15   |   opcije


I ponekad, ali rijetko, kažem - baš ne budem pojela ovaj kolač.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:15   |   opcije


I to je nasilje

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:16   |   opcije


Jutros sam vježbala. E, ako to nije nasilje prema sebi, onda ništa nije. Zapravo, veće nasilje je obući visoke pete.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:16   |   opcije


A prekinuti post? Uuu...

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:17   |   opcije


I tange, mislim da je i to nasilje :))

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:17   |   opcije


Bušiti si uha je nasilje. Odlazak zubaru je nasilje. Nasilje je jesti nezdravo, ali bome i jesti zdravo.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:18   |   opcije


Za tange potpisujem!!

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:18   |   opcije


Nasilje je sva odjeća koja tiska.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:19   |   opcije


Ja nisam rekla da je ovaj moj bio fizički nasilnik, ali je uvijek želio biti u kontroli, kontrolor...i da to nekoga to tlači, a željela sam i reći da je teško napraviti granicu, dokle možeš ići, kada prekinuti, jer te stvari mogu i eskalirati...ja se sjećam mojih strahova što ću i kako ću, ovo ovdje je elegantna priča i ispada, vidi godpođe...e, pa nije baš tako bilo, ali nema veze, past tense.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 18:19   |   opcije


A i bez gaća zimi, isto

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:19   |   opcije


Dusi, opet se vraćam na svoje komentare - angažirano trpljenje jer što dalje ako....

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:21   |   opcije


Cure, ne pretjerujte, ovdje se radi o stvarnom životu, o patnjama, o noćima ispunjenim strahovima i neizvjesnošću.

Ja uvijek kažem, dobar čovjek se vidi u razvodu, jer dok ljubav traje, sve je lako, ali kad prestane...budi čovjek.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 18:23   |   opcije


Juicy, jesi li ga se bojala? To je loše..

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:23   |   opcije


Dusi, zaebavamo se na svoj račun i nema veze s postom, ali ima sa Sarom

Autor: meija   |   04.09.2022. u 18:24   |   opcije


A morat ću i ja napisati kako me je bivši davio, kako mi je probušio sve 4 gume na autu, a vozim njegovu djecu, kako mi je prijetio, kako mi je njegova ljubavnica smještala i puntala ga protiv mene. A gdje sam danas? Ona degradirana na poslu i to jako, a on pod zemljom. Prijave policiji dvaput. A ona je radila u policiji. Radi još uvijek. Jebemti, kad mi rogovi iskoče..

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:26   |   opcije


Dvoje male djece, bolesti, bez aliemntacije, posao nesiguran. Da je bilo lijepo, nije. Nitko mi nije pomogao. Plaćala sam ženu za čuvanje djece da se malo odmorim. No, korak po korak i preživilo se.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:29   |   opcije


Nisam ga se bojala, jer nikad nije bio napastan i ja mislim da je on u osnovi dobar čovjek i pošten čovjek, jedino nije znao drugačije, nitko mu ništa nije pokazao...kao uostalom ni meni. O primjerima u obitelji ja ne mogu niti govoriti. On je imao skladnu obitelj, ali sa starim roditeljima.
On je inače genije za matematiku, fiziku i kemiju, a tudum za sve ostalo.
Nisam ga se bojala, ali je na svoj rudimentarni način izigravao boga, a da ja toga na neki načina nisam bila svjesna, a vjerojatno ni on sam.

Autor: juicy-mama   |   04.09.2022. u 18:29   |   opcije


A jebiga, Juicy, fakat ti priča ovako sa strane ne izgleda strašno, sorry

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:31   |   opcije


Mislim, budi sretna zbog toga :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 18:32   |   opcije


eto, vratih se i ostah dužna. pa da krenem, iako mislim da moje mišljenje o ikom nikoga ne obvezuje. pače, ono je jedino dobro utoliko da svatko od nas razmisli o tuđem mišljenju i donese sebi svoje i nakon toga i postupi sukladno tome. dakle, rekoh da imam malo informacija ali prema dvije info o svakoj, pokušat ću elaborirati zašto tako mislim? koka, koju i osobno poznajem i u nekoliko smo se družile, pače bila mi je dosta draga kao osoba, te meija koju osobno ne poznajem, ali poštujem njezin britak um i jezik s kojim sam se susretala na ovim prostorima zadnjih desetak godina!

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 19:44   |   opcije


svatko od nas ima neki svjetonazor i neke postulate od kojih uglavnom nikad ne odustaje! u tome smo prilično različiti od drugih i to je posve ok. dobro je kad smo svjesni svojih nazora i kad se borimo za njih! tako je jedan takav meni upao u oči kad je bila u pitanju koka! obrazovana, draga, nježna žena s pomalo robustnim pokretima tijela koju sam upoznala na čagi ostavila je dojam na mene kao jaka žena koja zna što hoće. ali i neće. takva je bila i u svojim pisanjima ovdje! poštujem ljude koji imaju svoj stav iako se ne moram složit. iako smo se koka i ja često slagale! no, prije 3-4 godine odlučila je ona vratiti se svom mužu (to je ona sama objavila ovdje na blogu tako da mislim da ne iznosim neke osobne činjenice i trudit ću se biti općenita) i živjeti s njim opet. on je bio alkić i prilično u teškom stanju, ali je imao krasan stan na xy lokaciji i koka je krenula u spašavanje imovine! meni je ta njezina akcija bila jako diskutabilna i to sam joj tada i rekla. smatrala sam da je pretjerano zbog imovinske kokristi (djeca bi ionako nasljedila oca) upropastiti svoj život! i tada sam joj rekla da ja to ne bih napravila! meni je to bio tako bezuuman čin stavljanja svog života na čekanje /tko zna koliko godina/ poradi nekog konfora vlastite djece. ona je to očito smatrala nužnom svojom žrtvom. jer, koka tako funkcionira cijeli život. u međuvremenu, suprug je pokojni, djeca su već otrčala van (ili će uskoro) i osta koka solo. pa te pitam koko, danas, kako gledaš na tih svojih pet godina /ne znam koliko je točno/ koje si potrošila na tzv milosrdan čin a u osnovi si zakinula sebe jer ne voliš sebe? eto, zato (ali ne samo zato ali to mi je bila definitivna potvrda) mislim da si ti svoj zlostavljač i ne pružaš si dovoljno ljubavi, misliš da nisi dovoljno dobra etc etc. znam, ovo zvuči dosta otrcano ali uglavnom to vučemo iz djetinjstva kada nismo dobili dovoljno ljubavi pa mislimo da ju ne zaslužujemo, da nismo dovoljno dobri! i sama sam tako godinama funkcionirala. nadam se koko da ovaj moj traktat nećeš uzeti za zlo, ali ovom objavom upravo to riskiram. nije mi problem niti obrisati komentar, uz ispriku doni ako je sve ovo teret bilo kome? Ovdje dodajem da mogu pogriješiti I postoje ljudi koji će iz interesa napraviti takve stvari I vodi ih samo materijalna korist, no ne bih se usudila o nikome koga ne poznajem izreći takvu ocjenu? Nije osuda, samo nije moj đir. Nikad ne bih zbog imovinske koristi trpila neka sranja, alkoholičara osobito! Općenito mislim da čovjek mora sam sebi biti ispred svih I svega. Pri tome ne znači da treba zapustiti djecu, roditelje /na koncu I sama sam bedinala majku 6 mjeseci u svom domu/ ili partnera! Ali ne smije niti sebe. Nismo dobili ovaj život da ga prokockamo I da se njime rasipamo. Kratko smo tu I trebali bismo za to vrijeme učiniti što više dobra…sebi i…drugima!

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 20:00   |   opcije


Ladonna, svaka cast, svidja mi se tvoje misljenje o ovoj temi..

Autor: una_sw   |   04.09.2022. u 20:02   |   opcije


Zašto mislim da meija ne voli sebe i da je zlostavljač? Poznajem je dovoljno dugo sa bloga (a imale smo i jedan neugodan telelefonski razgovor) i jedna informacija mi je presudna za ovakvo mišljenje. Dakle, ako netko živi s nekim (kao ja npr sada) u partnerskom odnosu tj braku bez formalnosti za pretpostaviti je da je u tome dobrovoljno i da mu je dobro? Meni ako nije dobro, odlazim iz toga. Neću biti u nečemu što mi je loše. Mislim da je loše za partnerski odnos i suživot kad živimo s nekim i kad ga lažemo! Svakodnevna laž je jako štetna, ne samo za onog koga lažemo već i za onog tko laže. Laž je uvijek strah da ćeš biti uhvaćen uz laži i na neki način bit kažnjen. Meija je javno ovdje na blogu svojevremeno iznijela da taji od supruga da je na iskrica blogu! Zašto je imala potrebu to tajiti? Drago mi je da je to ipak podijelila sa suprugom, ali gorak okus ostaje. Ja npr sam u jednoj vezi i moj dragi zna da ja npr ovog časa pišem blog! Njemu se to možda ne sviđa ali tolerira moju potrebu za tim. Dakle, ljudi koji nešto taje i lažu, osjećaju se krivima. Nedovoljno dobrima! Podsjećam one koji ne znaju, meija je nekoć po cijele dane bila na blogu pod radnim vremenom i prilično „zabavljala“ mušku svitu na blogu! Bilo je to simpa ali često degutantno. Žena koja to čini, nije niti sretna u braku (vezu) niti ima dobro mišljenje o sebi. Eto ja npr trenutno mogu reći da je moja veza prilično loša a to se ogleda u tome kaj sam tu. Da mi je posve dobro ne bih imala potrebu tu tipkati sa nepoznatim ljudima. Koji su oni meni kurac? Eto, meijo znam da nisi impresionirana ovime kaj sam napisala ali ja te doživljavam kao nesretnu ženu koja sebe uglavnom okrivljuje za neke stvari iz života u kojima nisi uspjela? Tim više što si imala sretne roditelje. I to je veliki pritisak djetetu, gledati sretne roditelje a ne moći dosegnuti ih. Iz tog razloga je nažalost, kći Igora Mandića napravila samoubojstvo. Nečija sreća preveliki je teret drugima. Nažalost, mislim da se taj tvoj pogled na sebe odražava i u tvojoj asexualnosti s čime isto imaš problem. Žena koja ne voli sebe ne voli niti seks! Isprika i tebi, to je samo moje mišljenje i isto mogu obrisati koment.

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 20:11   |   opcije


laku i mirnu noć želim svima vama! isprika ako sam ja danas bila zlostavljač!

Autor: sara_tera   |   04.09.2022. u 20:12   |   opcije


Nisam nikada bila zrtva nasialja od strane partnera, imam iz sebe brak koji je trajao 22 godine, sve smo rijesavali ljudski i dijalogom..poslije razvoda, sve veze su bile ljubavne romanse koje su trajale razlicito dugo i nije bilo ni traga o bilo kakvom nasilju ...

ovaj virtualac sto mi radi je druga prica, osobu nikad nisam srela ...

u svome zivotu izbliza uzivo imala sam priliku vidjeti dosta prica gdje je nasilje bilo prisutno, neki su jos uvijek zajedno a neki su se razveli...

ovi problemi postoje svugdje, tako i ovdje gdje zivim...zalosno

Autor: una_sw   |   04.09.2022. u 20:15   |   opcije


Oho!

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 20:27   |   opcije


Da je baš sve ovako kako si napisala, opet, to je moj život. Ne živiš ti moj život, niti ja tvoj. Ja tvoj ne ispravljam, pa nemoj niti ti moj. Ali zanimljivo je kako sudiš.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 20:29   |   opcije


Meija, ako si imala nesto napisati o mome zapisu, to si mogla uciniti tamo
Ne sudi, ti znas kako ja trebam nesto uraditi u svome zivotu ?
"Ne sudi da ti ne bi bilo sudjeno"

Autor: una_sw   |   04.09.2022. u 20:37   |   opcije


evo me
prošetana ja, psi, jedan čak i okupan (y) yes

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 21:46   |   opcije


a kada smo već toliko iskreni danas!!
i ne, ne slažemo se, to smo znale i prije, jer ovakva slična raspra nije bila jednom
a evo ustanovile opet
dakle ja ću večeras završiti sa iskrenošću i načinom debate

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 21:48   |   opcije


pobrojala bih MEIN način debatiranja
a ona neka pobroji imoje načine
dakle Meia sa mnom komunicira:

- ne smatra me glupom ženom, ali joj fkt tako zvučim!?
-kada Coco napiše k+ onda prolazi , kada Ja napišem k+ ona (meia) me bodri da se smije napisati kurac (dvostruki aršin ili ne?)

i tako to

a COCO pak
ima mene na svom blogu na ignoru
a onda se osjeti prozvana i dođe na moj
i kaže

da ja ne kužim i da sam Ja nasilnik ?! zbunj
a onda kasnije kaže bez pardona... Ja bih ju spljuskala i zavezala nekamo, pa koji ti je k?

tak da ok
shvatile smo, ne posjećujemo se do daljnjega
a i napokon nikoga nisam prozvala imenom i napokon kod sebe sam na blogu
može mi tema biti kaj god ja oću..

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 22:03   |   opcije


i!?
da li da kažem da mi se na pvt javilo nekoliko njih, (neću reći broj) koje Jesu prošle nešto slično
i da se osjećaju Žrtvama i da ih jeste Sram
baš zbog ovakvog razmišljanja, a boli ih jer su to žene, (i u soc službi i mudrijih prijateljica i inih pametnica) koje to/tak nešto ne bi sebi dozvolile - Ali ono Nikad
i nemaju kome reći, pojadati se jer nailaze stalno ... da su nerazumne glupače i što se nisu obrazovale na vrijeme, a prije nego bla
i meni je to tužno i da, možda sam ja kaj coco veli "spaitelj" al neko valjda i to mora biti

uglavnom curke, sve koje ste ikada bile ili jeste Žrtve
osvještene neosvještene
razumijem vas i imate moju najiskreniju podršku
i ne, niste vi krive
i ne, nemate vi problem

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 22:18   |   opcije


e i da, Sara ok je..
rekla si
ok je

stay well:)

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 22:29   |   opcije


Fakat nije ok s moje strane, i maknula sam te iz ignora.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 23:01   |   opcije


tnx coco

Autor: ladonna2   |   04.09.2022. u 23:02   |   opcije


Dodat cu jos samo ovo: kad se je moj muz odlucio lijeciti od alkoholizma, i mi zene smo bile pozvane. Zena koja je to vodila nam je rekla u smislu da smo glupe sto to trpimo i da je odluka na nama. I ja si rekoh - fakat sam glupa i ne budem to vise trpila. Ne vidim lose u tomu da sam sebi priznas da si glup. To je dobar pocetak za promjenu.

Autor: Cococh-Anel   |   04.09.2022. u 23:04   |   opcije


Evo jos jedna pametna jutarnja: bolje biti samo glup nego i glup i tašt.

Autor: Cococh-Anel   |   05.09.2022. u 7:11   |   opcije


E Dona, Dona....a vrijedi i za Saru, ali za nju me nis ne čudi jer je takva kakva je. Odavno.

Zar stvarno ne znate razgovarati a da pri tom ne počnete prve lijepiti etikete drugima s točnom adresom?
I zakaj se čudite ako vam se vrati mrvicama na isti nacin?
Kaj, klinci smo pa ćete se funjiti ili "neću se više igrati s tobom"? :)
Pa još pojačanje argumenata s pvt-a, kao dodatak tvojima ovdje, Dona?
A daaaaj... :P
To je u kategoriji "moj tata je jači od tvog"? :)
Razočarala si me, moram priznati jer takav način razgovora nisam od tebe ocekivala.

Za Saru me nis ne čudi jer još jednom je potvrdila da to kaj mislim o njoj ostalo je nepromijenjeno.
I velikodušnost u ponudi brisanja komentara ti je fejk jer nisi odgovorila na pitanje o nasilnistvu, ali je jako ružno ovo što si napisala o Coco - privatno treba ostati privatno, nemoj razvlaciti po blogu pa ni onda kad netko nešto sam o sebi napise, a drugi koriste u osobnim obračunima ili kao ti u kontriranju jer ti se ne sviđa njeno mišljenje i ne znaš kako joj parirati.
Sara, to se ne radi, daj shvati već jednom, pogotovo ne prema ljudima koje osobno poznaš!
Ma, ni prema ikome...

A to kaj ti misliš o meni, znas već odavno da me za to zaboli nekaj kaj nemam...i kak se veli ono o supku i mišljenju... :)))

I tak, u ovom gemu ste izgubile, drugi put ne razbijajte rekete o mrežu i ne trčite nepotrebno po terenu.
Malo više treninga, samodiscipline i koncentracije, pa i opetovanog čitanja ako vam kaj nije jasno I razumljivo na prvu....i bit će bolje.
Valjda....

Cmu-cmu :*

Autor: meija   |   05.09.2022. u 9:34   |   opcije


meija? ja sam tebe razočarala, nis valjda mislila onak nekaj općenitoga o meni
nemoj

a i ne kužim baš ovu spiku gem set, mreža

ja sam napisala blog, rekla kaj sam mislila, došal je ko je došal,gledalje ko je gledal, reagiral je ko je reagiral
javno ili tam, debatiralo se kak se debatiralo
kaj imali smo natjecanje?
zakaj mi niko ni rekal na vreme?

daj, daj, prestani sakupljati imaginarne pokemone

Autor: ladonna2   |   05.09.2022. u 19:43   |   opcije


Ladonna, a što se živciraš??

Zbog čega, koga???

Nije vrijedno pažnje...

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 21:44   |   opcije


Meija, prešla si svaku granicu!!!

Razbahatila se sveposvuda!!!

Na svom postu od umišljenosti daviš do bola..

Ovdje bezobrazno i naduto vrijeđaš Ladonnu..

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 21:49   |   opcije


A što zamišljaš da si ..???

Neke kraljica bloga??

S takvim nastupom moš samo sanjati da te netko uopće pusti da ga komentiraš!!

I točno si takva kako te je opisala sara tera...

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 21:53   |   opcije


Iskompleksirana si,

Nerealizirana u svom segmentima..

I ne voliš sebe...

Zato ne znaš voljeti ni druge...

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 21:56   |   opcije


Sad te je spopala karijera blogerice??

A baš ćeš daleko dogurati da svojom umišljenim veličinom...:PP

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 21:58   |   opcije


Ovdje su muškarci i žene dali svoja stvarna životna iskustva i situacije..

Što je izvanredan doprinos temi..

Samo ti lupetaš u prazno...!!!

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 22:00   |   opcije


Tvoje teorije i statistike i šablone toliko su dosadne..

I toliko su NEŽIVOTNE i neuvjerljive, kao da si na ovaj post pala s Marsa među stvarne ljude!!

Saberi se ili se poberi!!!

Dok ne napraviš još veću budalu od sebe!!!

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 22:06   |   opcije


Za tvoje vlastito dobro i za mir drugih ljudi.

Autor: Lana48   |   05.09.2022. u 22:07   |   opcije


ne lupeta meija u prazno. Meija je u pravu, samo što ima pogled sa druge strane i govori o drugoj vrsti nasilja nego većina nas ostalih.
Često puta se žene ponašaju po principu: što im tko može i stvarno treba pripaziti kome sjedaš u auto i u čiju sobu ulaziš.
Sve više ima muškaraca drugih kultura koji neprimjerenu odjeću smatraju pozivom na seks.
Treba paziti.

Na iskrici sam ostarila, od kad sam na iskrici znam i meiju (kao nick), definitivno meni jedan od jako dragih nickova, zato se dignem na zadnje noge kad netko onako zapovjednički (sa uskličnicima) napiše da ona ode za bloga. Moš mislit :))

Autor: pognioci   |   06.09.2022. u 1:01   |   opcije


Lana - u redu je
ali mi to ovdje na blogu ne rješavamo tako
friška si
i ovo nije ni prvi a ni (mislim) zadnji puta

tak da fkt, ne uzbuđuj se

Autor: ladonna2   |   06.09.2022. u 6:53   |   opcije


Puno ste pisali, ne stignem čitati sve, ali svakako se slažem da žrtva nasilja ni pod razno ne bi smjela biti osuđivana, osuditi treba zlostavljača. Čak iako zlostavljanje je obrazac koji je ponio iz skrbničkog doma kao žrtva nasilja. Čudno mi je uopće pisati o nečemu što sam mislila do sada da se podrazumijeva

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 8:42   |   opcije


Dobro jutro :)
Pa k vragu, nisam znala da je zapis, vezano uz pojedine komentare, o meni :P

I eto, kak da uvažavam takve sugovornike kad se, umjesto suvislih i argumentiranih komentara, zapljuju i šize bzvz i prehiti ih samo tako, ni u tjedan dana postanu svoja suprotnost, od pvt-a do bloga?
Bome nikak!

I ne, definitivno nije nova na blogu jer prepoznajem sprancu ponašanja, a bilo bi fakat čudno da su dvije iste takve :))

Bok Pogni :*

Autor: meija   |   06.09.2022. u 8:46   |   opcije


Ifka, i zlostavljani-e na isti način reagiraju
Ili su bili aktivni/pasivni u zlostavljanju u obitelji ili nisu naučili reagirati, zbog odgoja, jedan od razloga..

Autor: meija   |   06.09.2022. u 8:50   |   opcije


Znam, da, ali kasno je govoriti o edukaciji kad je slučaj aktivan. Ma nisam čitala sve, ne znam što ste rekli, što niste, pretpostavljam je rečeno sve.

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 8:52   |   opcije


Kao zlostavljani ili svjedočili takvom ponašanju prema nekome u obitelji*

Autor: meija   |   06.09.2022. u 8:53   |   opcije


Kad je slučaj aktivan, psihološki support je bitan
I pravno sankcioniranje pocinitelja

Ali, opet ja, ni jedna žena ne bi trebala biti dio takve statistike i prevencija je nužna u izbjegavanju, ako je ikako moguće takvih konfliktnih situacija koje završavaju nasiljem

Autor: meija   |   06.09.2022. u 8:55   |   opcije


E vidiš, tu se otvara pitanje u kojem trenutku ljudi bliski zlostavljanima bi trebali reagirati ako prepoznaju šprancu ali nemaju dozvolu reagirati. Jasno bi bilo kao dan u slučaju da si svjedok događaja, tu automatski zoveš službe da udalje nasilnika, ali što kada su nasilničke metode suptilne, ne pronalazim bolju riječ

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 8:57   |   opcije


A žene, praksa pokazuje, nije zaštićena, bilo kroz promtnu reakciju nadležnih službi, bilo kroz procesuiranje kaznenog djela
I dok je to tako, a za konkretne promjene proći će još puno vremena i na zalost bit će još puno ubijenih žena :( osakacenih duša i zar nije bolje, pametnije prevenirati umjesto glavom lupiti u zid i dokazati sam sebi da to boli?

Autor: meija   |   06.09.2022. u 9:01   |   opcije


Prevencija je najbolje moguće rješenje, bolje je spriječiti nego liječiti, to znamo. Ali ne valja zaboraviti da potičemo iz različitih sredina, nismo svi jednako baždareni niti osjetljivi na npr. nepravdu. Ne znam, nisam pametna, ova tema je osjetljiva i sigurna sam zahtjeva individualan pristup kako žrtvi, tako i nasilniku. Kojeg, opet ponavljam, treba osuditi za nasilništvo, jer očito sam prepoznati toksičan obrazac ne zna i nesvjestan je i sebe i svojih djela. Kao što ni žrtva ne prepoznaje obrazac dok se ne počnu pojavljivati masnice i frakture

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:03   |   opcije


I sad, kako ćeš preduhitriti mogući događaj ako je on samo jedna od mogućnosti

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:04   |   opcije


Ne možeš nikome pomoći ako taj netko nije svjestan da mu pomoć treba
Ono što je Coco pisala o osvješćivanju žena...

Imam poznanicu koja je već u srednjoj školi imala dečka idiots, dolazio je pod odmorom i odbacio ju je u wc da pod hladnom vodom opere sminku
Svi smo joj govorili da se makne od njega
Ostali su zajedno, zatrudnila je, 3 dana prije svadbe rekao joj je da nije siguran da to želi i da je dijete njegovo
Navrat nanos hvatala vezu za abortus
I ostala je s njim...
Ne znam da li si još zajedno
Nadam se da nisu

Kako takvim znam pomoći?
Bojim se, nikako
Izgubljene su :(

Autor: meija   |   06.09.2022. u 9:05   |   opcije


Pa da Ive, gore sam napisala - u partnerske odnose ulazimo s mnogim iskustvima, pa čak i onim kojih nismo svjesni, a uvukli su se u nas neprimjetno
Obitelj
Odgoj
Bivše veze
Dobro i loše
Jos dodaj sredinu gdje živimo i evo ti niz čimbenika koji mogu itekako uzrokovati/potencirati konflikt s neželjenim posljedicama, na obje strane kroz reakciju

Autor: meija   |   06.09.2022. u 9:08   |   opcije


(zanemari felere, kužiš smisao)

Autor: meija   |   06.09.2022. u 9:09   |   opcije


Izgubljene. Meni su se uvijek sviđali dobri dečki, zločesti mi nikada nisu bili napeti. Ja bi takvog o kakvom pišeš ritnula nogom da bi odletio kroz zatvoreni prozor. Ispada nasilnički, ali nije. Hoću reći da znam uzvratiti, a znam ne zbog toga što sam super samopouzdana i ekstra pametna, nego se ne dam zajebavat i to je ustvari dio mog karaktera, čak niti odgoja. Takva sam odmalena

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:09   |   opcije


Ali zbog toga sam prošla mnoge škole koje osoba blaže osobnosti možda nije morala proći

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:10   |   opcije


Tako da mi je zaključiti da smo očito ovdje na zemlji da bi tesali ono što se tesati mora kako bismo danas sutra ostvarili visoku kvalitetu i mudrost, jašta

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:11   |   opcije


Mislim... bilo bi dosadno kada bi čistilište bilo prazno... :D

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:12   |   opcije


A vis, djeluješ mi kao krotka žena, istina sa stavom :)

Temperament pokupimo rađanjem, geni nas nekako,
kajaznam, ipak ocrtaju za početak, tak i ti svoj, ja svoj... Sve ostalo je nadogradnja, prvo kroz obitelj, pa onda dalje

Autor: meija   |   06.09.2022. u 9:12   |   opcije


Možda bi trebalo već tokom ranog školovanja educirati djecu u tom smjeru. No nasilje u obitelji je kompleksna tema, nisam sigurna da je obrazovni sustav sazrio za takve pothvate, koliko mi je poznato bore se sa mnogo jednostavnijim zadacima

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 9:28   |   opcije


evo kreće Građanski odgoj
ubacit u kurikulum šta ono ide poslije završetka svih bajki " i živjeli su sretno do kraja života"
e nek' djeca uče u školi kako

Autor: flyngpicket   |   06.09.2022. u 14:52   |   opcije


Neka uče bilo gdje, uostalom bolje u školi nego na ulici. Ne vidim ništa loše u tome da dijete od rana nauči prepoznavati nasilje

Autor: ivanschchica   |   06.09.2022. u 15:36   |   opcije


Dodaj komentar