Kažu da nema glupih pitanja,postoje samo glupi odgovori

Pitanja o muško ženskim odnosima.
Što je strast?
Što je zaljubljenst?
Što je ljubav?
Koliko vremena traje svaka od ovih navedenih?
Što je sumnja i nepoverenje?
Što je ljubomora?
Što posesivnost?
Koji su sve razlozi za prevaru?
Ko više vara,muškarci ili žene?
Treba li oprostiti prevaru?
Može li se nakon oproštene prevare nastaviti
normalna veza?

20.09.2022. u 19:59   |   Dodaj komentar

Nešto što mene osobno pokreće!
Osjećaj u kojem mi je sve dobro..ja sam dobro!
Nešto što je za mene pogubno!
Vrlo individualno!
Nešto što ubija sve što je dobro!
U malim količinama da ali....nije baš poželjno stanje duha!
Kao i ovo prethodno!
Ima ih bezbroj!
Svi varaju!
Tko može neka oprosti ..ja ne mogu!
Može..do prve svađe a onda...Bože sacuvaj:-((

Autor: arapo   |   20.09.2022. u 20:19   |   opcije


Bravo Arapo,hrabra si kad si iznela svoje mišljenje o svakom
pitanju sad da vidimo ko je još hrabar.

Autor: tape   |   20.09.2022. u 20:31   |   opcije


:-))

Autor: arapo   |   20.09.2022. u 20:31   |   opcije


Neću odgovarat da ne ispadnem gluplji nego šta jesam :)

Autor: dovla53   |   20.09.2022. u 21:08   |   opcije


I meni često kažu da sam pametniji kad ćutim :(((

Autor: tape   |   20.09.2022. u 21:10   |   opcije


Eto vidiš...sad mi je lakše;)

Autor: dovla53   |   20.09.2022. u 21:15   |   opcije


A mene zabole kaj si bu ko mislil:-))

Autor: arapo   |   20.09.2022. u 21:18   |   opcije


Dovla ljudi ponekad hoće i slagati.
Pogotovu kad im fali argumenata u borbi protiv nas :))

Autor: tape   |   20.09.2022. u 21:18   |   opcije


Arapo znači baš te briga što mislim da si hrabra:(

Autor: tape   |   20.09.2022. u 21:20   |   opcije


Ma ne....a i ja znam da sam hrabra no..ovaj test to ne dokazuje......moj život to dokazuje!

Autor: arapo   |   20.09.2022. u 21:21   |   opcije


Šalim se,mislim na ono da te baš briga što ko misli.
Naravno da nisi mislila da te baš briga za pohvale.

Autor: tape   |   20.09.2022. u 21:22   |   opcije


:-))

Autor: arapo   |   20.09.2022. u 21:23   |   opcije


Idemo redom :)
1. Poguranac svemu sta radis u zivotu
2. Certificirana ludost
3. Voljeti necije mane, jer je vrline ionako lako voljeti
4. Prve dvije se gube s vremenom s mogućnošću oživljavanja, a treća bi trebala biti sveprisutna
5. Puhanje na hladno- nekad potpuno (ne)opravdano
6. Zelena zvijer koja povremeno nadje utočište tamo gdje ne treba
7. Hmmm u principu losa, ali neka mala doza ima svojih čari
8. Ma svatko moze naci neke svoje- mislim da su kod zena vecinom neke emotivne prirode
9. Mislim da je to nebitno u cijeloj stvari- uvijek netko ionako ostane izigran
10. Pozadine prevare su različite, ali nisam uvjerenja da je to istinski moguce
11. Vidi 10 :)

Autor: Cake_Pop   |   20.09.2022. u 22:43   |   opcije


sad ce ga ja prasnem

Što je strast? potreba za zadovoljstinom ostvarivanjem radnje, manhe vise dopamin
Što je zaljubljenst? nerealno idealiziranje osobe
Što je ljubav? post nerealnog idealiziranja
Koliko vremena traje svaka od ovih navedenih? 1 nema roka, 2 tri-sest mjeseci. 3. tri godine
Što je sumnja i nepoverenje? kad osoba pod 2 nije bajka
Što je ljubomora? strah od samoce , izazvan posesivnoscu i nesigurniscu
Što posesivnost? strah od samoce
Koji su sve razlozi za prevaru? dosada, strast , mrznja , ima ih 100
Ko više vara,muškarci ili žene? generalno muskarci
Treba li oprostiti prevaru? ako voles ne mozes, ako ne voles nebitno

zijeev

Autor: Mandarinetto   |   21.09.2022. u 8:32   |   opcije


Bok, tape:)

Odlična tema!

O ovom bih imala što za reći, ali sad me čeka ručak...pa navratim kad stignem...

Autor: Lana48   |   22.09.2022. u 14:16   |   opcije


Bok, tape dugujem ti odgovor:)

Strast, fizička žudnja, eh, ima jedna teorija kako je to trik Majke prirode da bi se nastavila vrsta.
Ali da ne ulazimo u neka pametovanja:)

Strast prema bilo čemu, muzici, sportu, kuhanju itd., pa tako i prema suprotnom spolu nas pokreće, i dobra je dok služi osjećaju radosti, a loša kad prijeđe u opsesiju.

Kao i Mandarinetto, rekla bih da pri seksualnom odnosu i pa poslije njega, se luče hormoni sreće, kao serotonin, dopamin, oksitocin...zato nas to čini ushićenima i zadovoljnima.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 15:28   |   opcije


Zaljubljenost je neka vrsta blagog ludila uma i emocija.

Objekt zaljubljenosti vidimo nerealno i obično ga idealiziramo. Ako ta osoba u nekom trenutku se ne uklopi u ta izidealizirana očekivanja, možemo biti skloni i zamrziti je.

To pokazuje kako je zaljubljenost često daleko od viđenja te osobe kakva stvarno jest.
I tu su na djelu neki spomenuti hormoni sreće.

Ipak svi volimo ponekad biti zaljubljeni, jer nam to podiže raspoloženje, a postoje i ljudi koji su zaljubljeni u zaljubljenost samu, pa im ona postaje neophodno stanje svijesti, od kojeg onda postaju i ovisni....

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 15:36   |   opcije


Što je ljubav?

Vječno pitanje kojim su se bavili ljudi svih mogućih socijalnih, psiholoških, pedagoških, neuroloških i drugih struka, a po drugoj strani odgovor su pokušali dati pjesnici, pisci, slikari, arhitekti i svih vrsta umjetnici...

Ima li uopće odgovora koji se može dati riječima? Voljeti nekoga je zrelost u kojoj smo sposobni vidjeti drugu osobu takvu kakva je i voljeti je unatoč njenim manama.

Ovo nije baš lako postići, ali moguće je ako se čovjek pošteno potrudi. A takav odnos treba i održavati što je još teže.
Kao i u svemu u životu ljudi radije odustaju, žive u brakovima iz navike, razvode za sitnicu, ili slično. Naravno, ne svi ljudi.

Rekla bih da za održati ljubav i graditi jedan odnos obostrano treba puno svakodnevnog truda što nije uopće lak posao. Kao i u svemu, onaj tko želi održati ljubav živom naći će način, tko ne želi naći će izgovor.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 15:49   |   opcije


Ipak, ljubav prema drugoj osobi možda je najbolje i najljepše što nam se u životu može dogoditi naravno ako je obostrano.
Mislim da nas ljubav može jako obogatiti ako smo joj se spremni otvoriti.

Postoje ljudi koji blokirani životnim razočaranjima nisu više sposobni otvoriti se ljubavi ili to ne žele, ali to razmatranje već pomalo prelazi granicu zadane teme.

Koliko traje koji od nabrojanih odnosa? Teško je reći, mislim da je to individualno.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 15:56   |   opcije


Sumnja i nepovjerenje mogu biti simptom osjećaja manje vrijednosti, čovjek koji je samopouzdan, vjeruje u sebe, vjerovat će i drugima, a ako se i razočara, izvući će neku pouku iz toga.

Čovjek koji je sumnjičav i nepovjerljiv naporan je sebi i drugima. A partneru osobito. Ali svi smo ponekad takvi, i svi se s tim moramo suočiti.

Ovo stanje može se dalje stupnjevati u ljubomoru, na kraju i u opsesiju.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:02   |   opcije


Što je ljubomora, sam naziv kaže, kad nas ljubav mori, ili kad postane mora.Mala doza ljubomore može biti poželjna, ali prevelika uništava svaku vezu i još više uništava čovjeka kao osobu, a često i onog tko je predmet ljubomore.

Od ljudi koji ne mogu kontrolirati ljubomoru treba se maknuti, jer bilo da se radi o ženi ili muškarcu, mogu biti fizičkom nasilju.

Postoje i patološki oblici ljubomore koji se moraju liječiti. Recimo alkoholna ljubomora nastaje kod nekog tko je recimo. 20 godina pio alkohol, pa čak i pri dugotrajnom uzimanju nekih opijata se isto javlja. Ali to je već druga tema.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:11   |   opcije


Opsjednutost je krajnji stadij posesivnost i i ljubomore, i ako potraje, čovjek može sasvim izgubiti vezu s realitetom.

Posesivnost proizlazi iz lažnog uvjerenja da nekog možemo posjedovati. Takav osjećaj osuđen je na propast. Nitko nikad nikoga nije uspio posjedovati niti će to moći. Ljudi mogu posjedovati stvari, možda i nečije tijelo, ali dušu nikad.

Što prije to prihvatimo tim bolje. I tim sretnije ljubavne odnose ćemo imati. Osobi koju volimo trebamo dati slobodu da ima zraka, da diše, da ima svoje hobije, svoj posao, čak i neko svoje društvo koje možda nije nužno naše. Kao žena reći ću: pusti muškarca da se bavi svim ovim nabrojanim, bez da zvocaš, gnjaviš, sumnjaš i ispipavaš, i tim sretniji će se vratiti kući i tim više će cijeniti ženu koja posjeduje takvu širinu. Ovo je po mom iskustvu najbolji recept za zadržati muškarca u svom životu. Isto vrijedi i za žene. Za mene sigurno, ljubomoru i gušenje u vezi ne podnosim, i time me netko može samo otjerati od sebe.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:25   |   opcije


Razlozi za prevaru mogu biti uvjetno, opravdani ili neopravdani.

Netko će uvijek varati, netko nikad, to je i stvar karaktera, stvar samopouzdanja, ili čak i tipa ličnosti.
Razlog za prevaru može biti dosada, nesposobnost biti s jednom osobom, osveta partneru, posljedica toga da nas partner uzima zdravo za gotovo, zapravo što god nekom padne na um...ili ga zasmeta..

Da li oprostiti? Neki kažu - da! ali ne mogu zaboraviti. E pa to nije opraštanje.

Ja ne bih oprostila. Iz dva razloga. Prvo da je neki muškarac dijelio intimnost s nekom ženom, a kakvu je imao sa mnom, kažem intimnost, jer to je više nego seks, i to ne ide na prodaju i na trženje, zato mislim da je nepošteno. I drugi razlog, više nikad toj osobi ne bih mogla vjerovati.

Izišla bih iz takve veze bez puno premišljanja a i prebolila bih i zamjeru i krenula dalje.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:38   |   opcije


Misli se da više varaju muškarci, ali mislim da je to zabluda. Muškarci više govore o tome a nekad i izmišljaju priče, žene mogu prevariti i prešutjeti.

Nadalje, postoji zabluda da muškarci trebaju više seksa nego žene. Žene su danas puno osviještenije u seksualnom smislu i znaju mnogo bolje, a neke i sasvim točno što žele ili što ne žele. Tako da ovo pitanje tko vara više ostaje otvoreno.

Ja osobno jako cijenim vjernost bilo koje vrste, prijateljsku, ljubavnu, partnersku, bračnu osobito. S tim se ama baš nikad ne bih poigravala, niti tako nešto uzela olako.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:46   |   opcije


Da li se može nastaviti veza nakon prevare? Ne znam, nisam to doživjela.
Mislim da ovisi o tome kako se dvoje ljudi o tom dogovore.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:48   |   opcije


Tape, nadam se da sam na sve odgovorila.?

Sve su mi teme bile zanimljive.

Hvala ti prostoru ustupljenom za komentare:)

S obzirom na moju opširnost:)

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:50   |   opcije


Napominjem da je ovo isključivo moje mišljenje temeljeno na mom iskustvu.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 16:52   |   opcije


Lana sve si ti ovo napisala i objasnila.
Ja bih na sva ta pitanja kraće i jasnije odgovorio.
Možda će moji odgovori biti više muški odgovori:))

Strast je sex,to jest tjelesna privlačnost između muškarca i žene.
Zaljubljenost je obožavanje nečijeg izgleda.
Ljubav je spoj strasti i prijateljstva.
Strast se vremenom stišava,to jest smanjuje.
Zaljubljenost traje samo dok nekog bolje ne upoznamo.Tada je
nestaje ili prelazi u ljubav.
Ljubav traje dugo,ako ne dok smo oboje živi,ako je obostrana.
Sumnja i nepovjerenje je kad ne vjerujemo partneru/ki.
Kad ih kontrolišemo i krivo optužujemo.
Posesivnost je kad želimo da naš partner/ka voli samo nas.
Naravno kad kažem voli mislim na ljubav između muškarca i
žene,a ne na prijateljsku ljubav kaja nema veze sa muško ženskim odonosam.
Svi mi manja više volimo roditelje,braću i sestre,djecu i na kraju prijatelje/ice.
Ljubomora je osjećaj kad nas partner/ka emocionalno prevari,kad bude tjelesno
intimna sa nekim drugim.Nema prave ljubavi bez povjerenja,posesivnosti i ljubomore.
Razlozi za prevaru su nedostatak strasti prema partneru/ki,nedostatak ljubomore
i nedostatak poštivanja partnera/ke.Razmišljanje samo o sebi i ugađanje samo sebi.
Varaju i muškarci i žene podjednako,ali malo više muškarci jer su oni više lovci i osvajači
nego žene,ali rade to s manje osjećaja nego žene.
Prevaru treba oprostiti,ako se ikreno kaje onaj ko prevari iskreno kaje što je to uradio.
Nakon oproštaja prevare može se nastaviti normalna veza ukolik j do prevare došlo
nakon kad smo već dugo zajedno i ukoliko se zbog nje iskreno kajemo i ukoliko
smo zaista oprostili preveru,ne možemo je zaboraviti,ali možemo oprostiti.
Naravno to je lakše reći nego i uraditi.

Autor: tape   |   25.09.2022. u 18:18   |   opcije


Tape, gotovo u svemu se slažem s tobom.

Osim dvije, tri stvari koje ću navesti.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 18:26   |   opcije


* izostavio sam rječ ljepo
Lana,sve ovo si ti ljepo napisala i objasnila.

Autor: tape   |   25.09.2022. u 18:27   |   opcije


- Ljubomora je osjećaj kad nas partner/ka emocionalno prevari,kad bude tjelesno
intimna sa nekim drugim. -


Evo, ovako. Ljubomora može postojati i bez da nas netko prevari ili mi njega. Jer netko si može u glavi zamisliti da je partner/-ica već prevario/-la osobito ako je taj ili ta jako atraktivan/atraktivna suprotnom spolu.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 18:31   |   opcije


Ja ipak mislim da to spada u sumnju i nepovjerenje,a ne u ljubomoru.
Mislim da ljubomora ovisi o činjenicama,ima svoje uroke,a sumnja i
ne povjerenje,ne ovise o činjenicama.Zato i jesu sumnje i ne povjerenje.

Autor: tape   |   25.09.2022. u 18:35   |   opcije


Ali kad već dođe do prevare, više nije samo ljubomora u igri.ć

Mislim da se tu pojavljuje velika, velika i iskrena bol, jer toj osobi smo dali svoje tijelo, svoje srce, povjerili joj na čuvanje svoj život i sve što nam najviše znači, a ta osoba je na sve to prezrivo poljubila radi nekog jeftinog užitka.

A ako postoje zajednička djeca cijela stvar postaje još gora. I pod ovim mislim kad netko tek tako olako prevari.

Druga stvar je ako je brak zasićen dosadom, problemima, neraščišćenim stvarima, u to ne bih ulazila, tu treba razgovarati, rješavati probleme, prevara nije rješenje jer se vraćao kući k istom partneru s kojim nisi ništa riješio.

A prevarom možda samo zakompliciraš.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 18:39   |   opcije


* prezrivo pljunula

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 18:40   |   opcije


Po ovom tvom zadnem komentaru naslućujem da si ljubomrna žena.
Ne sumnjiva i nepovjerljiva već ljubomorna,a ljubomora se iskazuje
u ljubavi,a ne kad nema ljubavi.:))
Zato i kažem da nema ljubavi bez ljubomore.Kad neko kaže da nije
ljubomoan ja odmah pomislim da mu nije iskreno stalo do voljene osobe.

Autor: tape   |   25.09.2022. u 18:48   |   opcije


Ok, svatko ima svoj stav. Moj je iz mog iskustva. Kad je jedan muškarac bio ljubomoran bez ikakve osnove. Nikad mu nisam ničim dala povoda, u ozbiljnoj vezi to nikad ne radim, čemu bih nekog muškarca mučila i pravila ljubomornim?? Nisu mi trebali takvi jeftini dokazi ljubavi, koji i nisu neki dokazi, osim valjda za nesigurne žene koje moraju cimati svoje muškarce, da kroz njihovu ljubomoru dobiju potvrdu da su vrijedne ljubavi.

Uglavnom kud sam pogledala on je tvrdio da sam gledala u nekog muškarca. Tsd sam bila još mlada i morali su mi različiti muškarci ući u život da shvatim što želim a što ne želim. Te veze sam se riješila, ali ne baš lako, jer i poslije raskida on je izlazio na usta mjesta kao i ja i promatrao me kao da sam njegovo vlasništvo, a to stvarno ne podnosim.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 18:52   |   opcije


Sorry, jako sporo pišem i pravim puno grešaka.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 18:53   |   opcije


Tape,.sorry, ali ne slažem se:)


Ljudi se mogu izliječiti od ljubomore ako žele. I to ne kod liječnika nego radom na sebi. Ako sam ikad bila ljubomorna naučila sam već odavno da to ne budem i proradila sam dobro na tome. Za mene to nije ljubav. Ljubomora uništava ljubav.

I lijepo bih ti zamolila da o meni ne zaključuješ ništa, jer se uopće ne poznajemo.

I zaključivanje o nekom drugom nije tema ovog posta, niti ocjenjivanje druge osobe kroz naše vlastite kriterije.

Ja tebe nisam ni u jednom trenutku procjenjivala, ocjenjivala ili definirala kao osobu kroz svoje tvrdnje.

Pa molim te nemoj niti ti mene.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:02   |   opcije


Ja za sebe kažem da sam ljubomoran čovjek.
No normalno mi je da se mojoj izabranici sviđali
drugi muškarci,ali je voljela samo mene.I meni se
sviđaju druge žene,ali sam volio samo nju.Ja sam
pred njom gledao druge i ona pred menom druge.
Čak smo govorili jedno prred drugim ko je iz našeg
društava ljepši od mene,odnosno ljepša od nje.
No nikad je nebi mjenjao za sve ostale ljepše,a ni
ona mene za ljepše od mene.Ja sam svojom voljom
pripadao njoj,a ona meni,jer smo oboje tako željeli.
Kad me ona pitala čiji sam ja sam govorio da sam
njezin,a kad sam ja nju pitao čija je,govorila je da je moja.
Uzajamno pripaanje je nešto najljepše u životu.

Autor: tape   |   25.09.2022. u 19:06   |   opcije


- Prevaru treba oprostiti,ako se ikreno kaje onaj ko prevari iskreno kaje što je to uradio.
Nakon oproštaja prevare može se nastaviti normalna veza ukolik j do prevare došlo
nakon kad smo već dugo zajedno i ukoliko se zbog nje iskreno kajemo i ukoliko
smo zaista oprostili preveru,ne možemo je zaboraviti,ali možemo oprostiti.
Naravno to je lakše reći nego i uraditi.-

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:07   |   opcije


Gore je tvoj citat, stavila sam tako da ne pišem kilometarsku poruku.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:07   |   opcije


Tko će kome, da li će i kako i kada oprostiti, o tome ne mogu ništa reći jer to je stvar koja je kod svakog para drugačija.

I svatko treba napraviti kako misli da treba.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:10   |   opcije


Ja ne bih oprostila prevaru:

Ne zato što ne mogu.

Nego zato što jednostavno neću.

Mogu su uvijek naći muškarca koji me neće varati, zašto bih bila s onim kojemu ne vjerujem.

Uvijek gledam u budućnost i ono što je previše puta krpano više nije nikakav brak.

Moj stav, moje iskustvo. Nikog ne obavezuje da se s ovim složi.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:13   |   opcije


I još jedno.

Živjela sam dosta u inozemstvu.

Žene varaju da muškarci ni pojma nemaju.

Nisu samo muškarci lovci, to su danas i žene.

A možda su oduvijek i bile. Ženskih prevara u povijesti je bilo koliko i muških.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:16   |   opcije


Ali meni je to svejedno.

Nemam potrebu varati i zaista ne znam što bi me moglo navesti na to. U braku se komunicira, radi na problemima, i onda nema potrebe za prevarom.

Eto, to je moje iskustvo.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:18   |   opcije


Tape, nadam se da ne zanjeraš što??

Rekla sam već ranije da mi je tema zanimljiva.

Sad otprilike mislim da sam rekla sve što mi je bilo na umu.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:20   |   opcije


* ne zamjeraš

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:21   |   opcije


Naravno da te ne poznajem,osim po pisanju na blogu.
Sve što znam o tebi je iz pisanja.Neznam koliko je
tvoje pisanje iskreno,ali ga prihvatam kao iskreno i na
osnovu toga stičem svoje mišljenje o tebi kao osobi.
No nije mi nikakav poblem da ne govorim svoje mišljenje
o bilo kome pa ni o tebi i pošto ti ne želiš da pišem svoje
mišljenje o tebi,to više neću raditi.Pozdrav:)

Autor: tape   |   25.09.2022. u 19:23   |   opcije


Vidim sad tvoj komentar.

Dobro, pa i moj muž je škicnuo zgodnu ženu u prolazu i ja zgodnog tipa, to je sve ljudski, samo diskretno, ispod oka, a ne da praviš budalu od partnera, i nismo jedno drugom zamjerili.

Kad te netko voli i ti njega pa ne možeš mu oči svezat da ne primijeti lijepu ženu, a ni on tebi da primijetiš zgodnog muškarca. Ali oko toga se ne pravi problem.

I slažem se, može se komentirati i druge muškarce i žene, ako si siguran da onaj tko je s tobom ipak tebe voli najviše.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:28   |   opcije


Tape, stavove jedni o drugima bi mogli stvoriti samo kad bi se osobno poznavali.

Ovako smo samo mogli razmjeniti mišljenja.

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:30   |   opcije


Hvala ti na gostovanju na postu:-)

Autor: Lana48   |   25.09.2022. u 19:31   |   opcije


Dodaj komentar