Jučerašnji i današnji događaji u Srbiji

Vjerujem da svi znate što se jučer događalo u Srbiji.
Mislim o tragediji koju je izazvao 13 godišnji učenik
ubistvom u školi 6 djevojčica,te jednog dječaka i
jednog zaštitara.Pored onih koje je ubio još je bilo
ranjinih među kojima i nastavnica povjesti koja je
umrla.Tako da je dosad smrtno stradalih 9 osoba.
Kad je rječ o današnjim događajia mislim na napad
jedne 15 godišnje djevojčice nožem na jednog školskog
kolegu i nastavnicu koja je pokušala zaštti dječaka.
U tom događaju su povređeni dječak i nastavnica.
Danas ima učenika koji daju podršku jučerašnjem učeniku
koji je izvršio ubistva.Osim toga danas su neki učinici
s lažnim poštoljima glumili u učionici da pucaju a drugi su
glumili da su pogođeni.Smijali su se i šalila na račun
jučerašnjih događaja.Zatim najava jednog dječaka iz
Bihaća da će isto napraviti,te jednog dječaka iz Srbije
koji je pravio spisak nepoželjnih drugova.
Sve ovo me navodi na par pitanja.Prvo ko sve ima pravo
na oružje kod kuće i pod kojim uslovima.
Drugo pitanje je kakav odnos roditelji i djeca moraju imati
prema obrazovnim radnicima.Mislim da taj odnos mora biti
s punim poštovanjem,a ne napadom na obrazovanog
radnika/cu braneći svoju djecu.
Treće pitanje je ko i kako mora da odgaja djecu.
Jesu li tu roditelji,škole ili dječiji vrtići.Koliko roditelji imaju
vremena za djecu pored svog posla.Četvrto pitanje je
pitanje dječiji prava.Kada,do kada i gdje djeca smiju izaći bez
starijih osoba.
PS.Pišem sve ovo kao razmišljaje kako umanjiti mogućnost
da se ovakvi i slični događaji ponove,ne samo u Srbiji već i u
drugim državama.I sam sam mislio da se ovakvi događaji
nikad neće desiti na prostorima pre svega BiH,HR i Srbije
iako sam znao da se dešava pre svega u Americi.

04.05.2023. u 17:58   |   Editirano: 05.05.2023. u 15:01   |   Dodaj komentar

Najbolje je rekao jedan gospodin ...tamo u Srbiji"Svi smo mi krivi što se nešto ovako događa"!!!
Ja mislim da je odgovornost na svima nama jer.....postali smo ljudi koji ...ako se baš nama nešto ne događa...jednostavno ne trzamo i to u svim sferama života.To jednostavno nije dobro.Kako to promijeniti??Jako teško i dugotrajno ..ali..moguće.
To je Tape kao i u Njemačkoj.Oni su imali problem sa kojekakvim grupama koje su radile sranja.E..onda su oformili "posebne"specijalce...ljude u crnom koji kada te ugledaju ..najprije tuku a onda pitaju.Ako nisi kriv ...to ide na račun države.No....uvijek se zna tko su ti problematikusi...imenom i prezimenom ..no....nitko se time ne bavi dok se ne dogodi ovakav užas .A i onda je važno tko je tata ...mama...baba i sl:-((((

Autor: arapo   |   04.05.2023. u 18:16   |   opcije


Arapo u pravu si.Toga je bilo i bit će.No možda grešim
ali mislim da dosad nije bilo takvog dječijeg nasilja.
Bilo je od punoljtnih osoba.Ipak se ne može isto postupati
sa maloljetnim i punoljetnim osobama.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 18:25   |   opcije


Pa Tape ...teško je odgajati tj.preodgajati odrasle ljude.Nije nikako rješenje od malena pred djecu stavljati ekrane da bi bio mir ...jer..to vodi u ovakav nemir.Oni se od malena uče takvom nasilju...to nije normalno.Oni koji masovno proizvode oružje i stvaraju novo oružje...moraju kao prvo..staro negdje prodati a novo isprobati...i ..šta???Vode se ratovi...to je valjda svima jasno....a ako dijete od malena gleda igrice sa ratnicima koji stalno nekoga ubijaju ...love..stalno pucaju u nekoga...pa jednoga dana kada se steknu uvjeti ...probati ce to i u živo.Naravno..ne svi ali..tu i tamo se nađe neki...viđamo to i prečesto no..ovo je prešlo sve granice!

Autor: arapo   |   04.05.2023. u 18:31   |   opcije


Bok, Tape, prvi put čujem ovo.

Bila sam nešto bolesna tjedan dana, prije toga sam imala problema s routerom i nekom tehnikom.

Novine ne kupujem već dugo, preskupe su, jer drugi su dan samo hrpa papira koji mogu baciti.
TV isto baš ne gledam, filmove, serije, dokumentarce, glazbu, sve to mogu naći na YouTubeu.

Na Google idem nerado, jer je previše senzacionalizma, odnosno hrpa nebitnih vijesti.

Sad sam, doduše, kad sam pročitala tvoj post, pogledala na portal 24 sata, jer sam dotične novine ranije čitala.

I pronašla neke detalje o ovome o čemu pišeš.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 18:35   |   opcije


Zgrožena sam, ali raznih vrsta vrsta vršnjačkog nasilja, prijetnji i napada na nastavnike, odgojitelje, socijalne radnike i druge osobe slične struke već je bilo i u Hrvatskoj zadnjih godina.

Možda ne u ovakvim razmjerima, kao što je ovaj slučaj u Srbiji.

Ali eskalacija tinejdžerskog nasilja je evidentna, i u neprekidnom je u porastu.

Prilično teška i mučna tema.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 18:42   |   opcije


Mislim da su ovdje svi zakazali, roditelji koji ne znaju što im se djeci mota po glavi i što zapravo rade i u školi i u slobodno vrijeme, nastavnici koji su u svojoj odgojno obrazovnoj ulozi često nemoćni, kompletan sistem socijalne zaštite, sve institucije, a osobito političke, koje naprosto nije briga, dok se nešto ovakvo ne dogodi, a i onda ih brine samo vlastita fotelja i plaća.

I ovo se moglo dogoditi bilo gdje u ex-YU, ali i u bilo kojoj državi u EU.

Utjecaj medija i Interneta na djecu isto tako im daje lažnu sliku stvarnosti.

Nekakav multidisciplinarni pristup rješavanju ovakvih problema ne postoji u praksi, nažalost, a bio bi neophodan.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 18:54   |   opcije


Lana slažem se teška i neprijatna tema.
No i o tome se mora razgovarati iz predstrožnosti
da se ne ponovi.Neshvatljivo mi je da se taj dječak
ne kaje za svoje postupke i da se brani tako što sebe
naziva psihopatom.Sada kad sam čuo da ima podršku
druge djece i da ima djece koja prete nečim sličnim
ne mogu a ne strahovati da je ovo bio tek početak.
Nedao Bog da to postane čest događaj bilo gdje,u Srbiji
BiH ili nekim drugim državama.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 18:58   |   opcije


Tape, treba razgovarati i ovakvim stvarima, slažem se, ne možemo samo o ugodnom, a na neugodne teme zatvoriti oči i uši.

Ali, po drugoj strani kome će naši razgovori na Iskrici pomoći??

Bilo je već puno tema o tome kako ovo ili ono u društvu ne valja, bilo je odličnih postova sa ogromnim brojem komentara i komentatora.

I na tome je završilo.

Nijedan od tih postova nije proizveo nikakvu društvenu revoluciju, iako svaka čast autorima.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 19:09   |   opcije


Evo gledam na rtl u da se već poduzimaju jere opreza
u školama u HR.Nadam se da se neće ništa slično dogoditi
u HR. Možda će neko i od nadležnih pročitati što se piše na
društvenim mrežama i ponešto od toga primjeniti.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 19:15   |   opcije


O vršnjačkom nasilju sam puno čitala i slušala u medijima već godinama.

Primjere kad su djeca viših razreda iscipelarila dijete nižeg razreda sa gotovo smrtonosnim ozljedama.

Primjer grupe tinejdžerica koje su se tukle iz ljubomore i ozbiljno ozlijedile.

Druga djeca su sve to snimala mobitelima, bilo je i "navijača", nekoj djeci bilo je zabavno i smiješno.

Pa takvi se slučajevi već godinama dešavaju u Hrvatskoj.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 19:19   |   opcije


bok Tape

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:25   |   opcije


je, sve nas je fkt zgrozila ta vijest, i iskreno saučešće roditeljima žrtava,

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:25   |   opcije


po drugoj strani svi su krivi, jer jesu,

no postoji sociopati, postoje psihopati

evidentno, i kako samo ime/naziv kaže

nedostaje osjećaja za djelo, nema "fidbeka" njega vrlo malo ili imalo boli savjest
i da i oni siciopati, psihopatimoraju jednom odrasti
ovaj je dosegnuo koliko 14-15 godina..?

i to je to
manje više

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:28   |   opcije


nema to preveč veze sa ičim, ako ćemo baš za pravo i do dna

i ovo nije Pravilo, ovo je Devijacija

dakle bzvze je generalizirati da je "uvoz iz amerike", da je produkt igrica itd itd

dakle Devijacija,

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:29   |   opcije


međutim zaista Nije ok
da se iznosi njegovo ime i prezime, puno, i njegovotobož psih, stanje, dijagnoza, koju zapravo da li iko zna?
i to njihov predsjednik vučić sa govornice
mislim budala...
jer time "zakucavaju" stanje, izazivaju još veću pozornost , i kao što vidimo reakcije i "divljenje" neku vrsta glorificiranja
i spika i "ja ću isto" i "ja imam popis" itd
ukazuje na Štetu takvog Predstavjanja na Taj način kompletnog slučaja
i kako je i inače prešutno pravilo da novinari Ne izvještavaju o samoubojstvima
tako ne znam zašto se ovom slučaju tako na loš način pristupa
i bez daljnjega Treba izvjestiti , ali postoji način i način...
jer kaj
On je Poćinitelj i odjednom bitniji nego pobrojati njegove žrtve, imenovati umrle...
izokrenuta priča a neprihvatljiva

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:38   |   opcije


Ladona nadam se da si u pravu.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 19:38   |   opcije


on je ubojica...i basta
zašto ? neka se time bave službe
ali on je devijacija i on je ubojica

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:40   |   opcije


Patološko ponašanje kod djece i tinejdžera trebali bi pratiti i prepoznati oni koji su za to stručno obrazovani.

Na svakoj školi bi trebao postojati tim sastavljen od pedagoga, psihologa, socijalnog radnika, defektologa, ali koji zaista imaju znanje iz struke i znaju ga primijeniti.

Roditelje bi trebalo puno bolje educirati o uzorcima patološkog ponašanja kod djece.

Timovi na školama bi morali redovni kontaktirati roditelje, ustanove socijalne zaštite, odgojno popravne ustanove, po potrebi i ustanove za mentalno zdravlje.

Sve ove karike u lancu su nepovezane.

Ne vidim tako skoro rješenje ovakvih problema.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 19:42   |   opcije


Tape, toliko od mene, uz sućut roditeljima dotične djece.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 19:44   |   opcije


u ovom svijetu izokrenutih vrijednosti
kaj gledamo?
zapravo najviše tam u srbiji, odista je "teško" ostati normalan
kada mediji uzdižu "delikvente" kao roll model mladima, kada ti tobož frajeri su baš frajeri ako imaju dijagnozu i ako imaju Dosje, krivično ih se goni itd

od kada TO?

niko od nas nije pošandrcao, niko ne uči svoje dijete da gazi gusjenice, puževe, čupa krila muhama, gnječi ili kaj ja znam
davi mačiće, šuta psiće
dakle nema to veze
ali svejedno postoje takva djeca, a onda i Takvi ljudi
kojima to nije problem
a i čemu čuđenje?
zar nismo ni do prije 25 godina imali na ovim prostorima silovanja u ime države, etničko čišćenje i reatno stanje sa najjezivijim zločinima
i pdjedno amerika je kriva
igrice su krive..
a ha ak ne treba

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:47   |   opcije


Lana u norveškoj na onom otoku
Breivick slučaj? ubio ih je 92

također strašan slučaj
jer su mlađarija
i ispada da je on bio desničarski fanatik, na otoku Utoya, ima i film, a after rekao je policiji da je sam počinio pokolj,
te je mislio da su njegova djela bila loša, ali Nužna

a znamo da oni imaju zaista dobro školstvo, i sve blagodati socijalne države
pogotovo vrtići, škola, psiholozi itd itd

pa eto i njim ase dogodilo

dakle ?

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 19:54   |   opcije


Ladonna, nisam uopće vidjela tvoje komentare dok sam pisala.

Niti sam tebe ičim rekomentirala.

Obraćala sam se Tapeu.

Samo toliko da kažem.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 19:58   |   opcije


Djeci treba strogo zabraniti TV i u školi u velikom luku izbaciti vjeronauk, pojačati književnost i uvesti novi predmet racionalizam!

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:06   |   opcije


Ja mislim da smo svi krivi,ali i svi u pravu jer svako
razmišlja na svoj način i ima svoje viđenje situacije
i kako smanjiti mogućnost da se ovako nešto
ponovi.La dona jedno,Lana drugo ja pak treće.
To što ne razmišljamo isto ne znači da nismo svi na svoj
način u pravu.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 20:07   |   opcije


Ako maloljetnik napravi glupost kao punoljetna osoba ga treba i kazniti kao punoljetnu osobu.

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:09   |   opcije


Lana sve ok
ali Tako se komentira na iskri,
s tim da se uključuje i druge u eventualnu debatu, dakle komentira i komentarezapažanja drugih

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 20:09   |   opcije


Hm... Odgoj počinje u kući! Ali, kakav je to odgoj kad roditelja nema doma do 18h navečer? I kad rade vikendom da bi zaradili što više ili pak jedva sklepavaju kraj s krajem? A ono malo vremena što imaju ne posvećuju djeci, ne gledaju što ona gledaju (nasilni i potrošački programi koji prikazuju nerealan svijet i svijet u kojem ljudski život ništa ne znači) već gledaju u mobitele dok guraju kolica, vode trogodišnjaka za ručicu ili dok se igra? Hej ljudi, ovakvim tempom i načinom odgoja i života svi će se vremenom... Pokokati! Pitanje je samo vremena a ne da li? Pt država sa svojim aparatom radi? Brusi nokte i priča pizdarije (kao npr rtl)

Autor: sara_tera   |   04.05.2023. u 20:12   |   opcije


Ricambi ne razumijem tvoj drugi komentar.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 20:12   |   opcije


Problem je u tome što mediji ispiranjem mozga nameću svakome nezrelom da "mora" imati svojih 5 min slave, a ljudi to pasu!

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:12   |   opcije


Tomo ne pričaj...

maloljetnik je maloljetnik sa razlogom se drugačije zakonski tretira, da je raznio polškole

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 20:14   |   opcije


Zakon vrijedi za sve, a ne smije se skrivati iza maloljetnosti, starosti, psihičkih devijacija...

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:15   |   opcije


Ladonna, da li moram ponoviti?

Nisam vidjela tvoje komentare dok sam pisala.

Isto tako nemam više što rekomentirati.

Kako je Tape rekao, svatko ima svoj stav.

I svatko je sa svoje točke gledišta u pravu.

Osim togs, mislim da mi stvarno nije potrebna ničija poduka o tome kako se komentira na Iskrici.

Bez uvrede.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 20:18   |   opcije


Po meni je uvijek najstrašnije to što smo skloni baviti se posljedicama a ne uzrokom...tako je to u pravilu sa svime u životu:-((

Autor: arapo   |   04.05.2023. u 20:18   |   opcije


ofcrs Tape

šiljimo svako za sebe, ali odista ne mislim da Niko nije u pravu, jer ak svi mislimo isto
najčešće niko ne misli

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 20:20   |   opcije


Da uvjek se bavimo posljedicama,a ujedno i kako
smanjiti rizik od ponavljanja takvih događaja.S tom
namjerom sam i napisao ovaj blog zapis i omogućio
komentare.Uvjek više ljudi zna više od pojedinca.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 20:23   |   opcije


Kada kupujem ili plačam kavu me nitko ne pita da li sam maloljetan, punoljetam... PDV je isti za sve. Išao sam prije par dana po novu osubnu u PU Remetinec. Bilo je oko 50 ljudi u redu. Stao sam na kraj. Ljudi su me kao invalida samoinicijativno propustili. Takva nam kultura treba.

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:23   |   opcije


Lana ponavljam, u komentarima se komentira i izjavu komentatora, slučajnu, namjernu!..
ili Naglasi da ne želiš ili se izuzmi
jednostavno
bez uvrede

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 20:24   |   opcije


ladona je očiti režimlija (misli da je pametna:-)

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:27   |   opcije


Izuzela sam se od rekomentiranja drugih.

Obraćala sam se autoru posta.

To sam već jednom i napisala.

I nisam dužna rekomentirati niti jednog komentatora ako to ne želim.

Ili ako na nečiji komentar jednostavno nemam što reći.

Mislim da sam bila sasvim jasna.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 20:34   |   opcije


Tomo ..

Zakon vrijedi za sve, a ne smije se skrivati iza maloljetnosti, starosti, psihičkih devijacija...


ajde daj, ti bi istim aršinom punoljetnu osobu, i fkt maloljetnika, čak ne ni "starijeg" maloljetnika..a to je od 16g

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 20:35   |   opcije


ok skrenulo se sa teme

i počinje ad hominem

bok,

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 20:38   |   opcije


stvar je u glavi
to je glupa i žalosna stvar što se dogodila
šteta je bilo čijeg života,a kamoli ne mladog

i mene su maltretirali u školi....ali uvjek sam rađe dobio batine nego podvinuo rep.
kasnije sam malko odrastao...pa se mene ti ljudi boje.

sin mi je trenirao borilačke vještine od nepunih šest godina....zato šta je htio..
i kasnije mu je to pomoglo.
nikad nije nekoga ozljedio....ozbiljno...

kćeri sam kupio nož kad je imala nekih devet...deset godina...dozvoljena oštrica od sedam centimetara
naravno da sam joj pokazao kako se koristi
naučio sam ih pravilno držati oružje

nikad nisu srljali za nekim.
oružje ne ubija
ubijaju oni koji drže oružje.
to je samo alat.

Autor: djuro22000   |   04.05.2023. u 20:46   |   opcije


Sve bi istim metrom (ladona računa aršinima) zato jer računi ne gledaju dob ili zaposlenost ili spol...

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:46   |   opcije


Ima pravo djuro! Atomska bomba ubija samo ako je otkočiš i baciš! ja sam tražio samo za strateško odvračanje 2 i nisu mi dali dozvolu??? Djuro! Prilika čini lopova!

Autor: Ricambi   |   04.05.2023. u 20:50   |   opcije


hahhahaaa tomo....
ako prilika čini lopova.....baš smo jadni.
ja volim imati kontrolu nad sobom

Autor: djuro22000   |   04.05.2023. u 20:54   |   opcije


kak neki fkt znaju razjebati baš ok Post, tnx @Tape i suvisle komentare, i sasvim ok razmjenu mišljenja. šta i kako, a zapravo pričamo skroz općenito


ne kužim

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:06   |   opcije


a mogli smo se okupiti i lepo popričati , svi sa svakim, i kako šta si ko misli ili smatra da bi bilo ok..
i zahvatili bi, mislim si makar, baš sve aspekte, jer sve je međusobno povezano
a i Tape, u natuči lepi score :))
ahhhh

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:10   |   opcije


La dona i tebi prijatno veče.
Zamjeriti ti nemam što i hvala na što si napisala što miisliš.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 21:14   |   opcije


Hvala i ostalima što su bili pristojni i nikog nisu vređali.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 21:15   |   opcije


@đuro...znaš onu priču
zapravo nije priča..već je Čehov,(ljeva) konstatacija
puška u prvom činu koja visi na zidu do trećeg čina, mora opaliti...
tak da ipak stoji i ta priča sa
- prilika čini lopova

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:17   |   opcije


Dona, baš si u pravu glede pričanja in vivo! Potaknula sam ovih dana neku blošku kavicu u živo... Pa evo i ovom prilikom ako ima zainteresiranih, dapače?

Autor: sara_tera   |   04.05.2023. u 21:22   |   opcije


Tape, hvala na gostovanju na postu i ugodan ostatak večeri ti želim.

Autor: Lana48   |   04.05.2023. u 21:23   |   opcije


Da prilika čini lopova,samo je pitanje ko će
priliku prihvatiti a ko će odoljeti.Djuro je napisao
da je sve u glavi i mislim da je i on mislio da će neki
iskoristi priliku i postati lopovi a neki odoljeti.
Eto nisam Djurin advokat i možda i grešim,no to
je moje mišljenje.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 21:23   |   opcije


Hvala Lana i tebi prijatno veče.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 21:25   |   opcije


dobro u slučaju Oružja stvar je metaforička, prilika čini lopova...
ali da, smanjenje svijesti a oružje na dohvatu i eto prilike za ozbiljnu nepriliku

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:36   |   opcije


@ Sara upoznata sam i voljna ;)

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:37   |   opcije


Ko sam ja,koga zanima moje mišljenje,ali mislim da bi dozvolu
za oružje trebali dobiti samo oni kojima je oružje dio posla,a ne
svako ko je navodno zdrav i nekažnjavan.Što će oružje kod kuće
ljekarima kao u ovom slučaju i ne samo ljekarima.

Autor: tape   |   04.05.2023. u 21:41   |   opcije


Što očekivati kada se duže vrijeme u mnoštvu filmova najgori krimosi prikazuju kao junaci ulice, gdje su ulice pune grafita kojima se slave ratni zločinci, gdje se na gotovo svim utakmicama urla nož, žica, Srebrenica, gdje se od ratnih zločinaca pokušavaju napraviti junaci nacije i veliki patrioti, a u sedam dana bestijalno pobiju preko osam tisuća ljudi, i nakon takve politike možda netko misli da se to ne odražava na nekome. Taj dječak, taj ubojica, ubio je pištoljem kalibra 9 mm koji i nije lagan (17) metaka u okviru i jedan u cijevi, i to ne promašivši niti jedan metak. Garantirano je bio utreniran, a mediji pišu da ga je tata vodio u streljanu, da su išli na treninge ratnih igara, a gotovo sam siguran da je znao da ne može odgovarati. Neki vele, frustriran jer je bio zlostavljan, no priča ne drži vodu, jer momčić je imao spisak, i ubio je 7 djevojčica i jednog dječaka. Nedavno je predsjednik Srbije tulumario po medijima tumačeći kako je neki kriminalni klan faširao neke iz protivničkog klana, i pokazujući flajš mašine. I kod nas se danima razvlači ubojstvo krimosa, i gotovo se direktno prenosi sprovod posebno navodeći i objavljujući slike i neke mutne tipove sa skupocjenim satovima i odjećom praveći od njih gotovo pa superstarove. Samo naivac može pomisliti da tako silna promocija takvih "junaka ulice" u ultra skupim autima neće zavesti nekog labilnijeg momka iz obitelji narušenih odnosa. O silnim, a još silnije glupim rijalitijima ni neću.

Autor: krelec   |   04.05.2023. u 21:44   |   opcije


no da se vratim na Temu

postoji i taj moment, da mu je otac bio tobož fanatik za oružje
ali čovjek je imao Dozvole, regularne

ali i streljaštvo kao takvo, puška, pištolj, je legitiman pa čak i olimpijski spport, zar ne?

dakle kaj?
otac ga je puntao, filao? o:
ili je ipak u djetetu i okolnostima Kvaka

razumijem da se želi naći krivca...i uprijeti prstom u to konkretno Nešto
jer je zločin velika tragedija
no svi želimo proniknuti ...što je prevagnulo
ljudima treba razlog
svima nama treba na ono ....ali Zašto? i Odgovor, nekakav

jer je užas, samo da koliko toliko Mi poimamo, shvatimo, smjesti nam se negdje u tobož logičan odgovor
razlog za taj čin.....

ali mislim da je ovdje slučaj da sve ima i ništa nema odgovor, makar ne konkretan na to Zašto
dakle spominjala se i loša ocjena, spominjalo se sve i svašta, spominjao se i bullyng
pa da su te curice,a većina žrtava jesu djevojčice, sa Popisa,,,pazi on je imao popis
ispada da su mu se rugale zbog mucanja itd itd

dakle Nama je Nepojmljivo, i Zato nastojimo pokušati i ovim i onim razlogom objasniti, neobjašnjivo

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:50   |   opcije


Hvala vima na komentiranju i laku noć :))

Autor: tape   |   04.05.2023. u 21:55   |   opcije


'Ola Kre, djelomično se slažem, Krivi roll modeli uokolo nas, i eto nevolje..

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 21:56   |   opcije


ahhhh...mogao bih vam pričati o psihopatima....al.... ne da mi se....
sumnjam da bi vas i zanimalo

Autor: djuro22000   |   04.05.2023. u 22:04   |   opcije


Tape, kaj bumo sa lovcima?
kaj bumo sa ljudima koji se bave streljaštvom, ili kaj ja znam fkt im je oružje fetiš


ni ja nisam za oružje svakom i odmah, čak štoviše prošli bi mi , da je do mene, zaista ozbiljne testove, a i ono kontrole od nenadanih do opet psiho testa svako malo, pa bi mu se dozvola produžavala ili ne..

ali ne može ga se zabraniti, kada ne može, makar za sada
tužno ali činjenično

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:04   |   opcije


btw i nevezano uz temu

krasan je mjesec bio negdje oko 20h...puni se, a sutra Uštap :)))

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:06   |   opcije


@Đuro...nema ih baš toliko, psihopata
ali postoje stvarno testovi da se odredi ko ima takva nagnuća,

a da okrenem malo sa ozbiljnoga
al ispadne da su strateški raspoređeni, vele isto ko i blesani, i glupi :)))) nemreš da ne naletiš na makar jednoga...:))

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:11   |   opcije


a wiki pak kaže ovako
Psihopatija je trajni poremećaj osobnosti, odnosno stanje koje se u ponašanju više ili manje razlikuje od prosjeka (psihopatska ličnost).
Riječ je o ograničenim osobnostima, na prijelazu psihičkog zdravlja i bolesti većinom bez intelektualnih poremećaja, čak intelektualno natprosječnima
Glavne su promjene na emocionalno-voljnom planu osobnosti.
Prvotno se smatralo da zbog njih trpi samo okolina (agresivnost, asocijalnost, i anti-socijalnost).
Kasnije je utvrđeno da neki i sami pate zbog svoje abnormalne osobnosti (depresivnost, suicidni psihopati). Nikad ne dosežu dimenzije psihotičnosti premda mogu pokazivati neke simptome ili sindrome slične pojedinim psihičkim poremećajima
(shizoidni, paranoidni, nestabilni, ekscentrični, depresivni, hipomanični i dr.).
Za psihopate se kaže da su „daltonisti za ljudske osjećaje i društvene moralne vrijednosti


dakle eto :(((
rekla sam
devijacija....

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:15   |   opcije


oprosti donna...ali ovo smatram malo osobno....ti zaista misliš da je meni potrebna poduka o psihopatiji ??

Autor: djuro22000   |   04.05.2023. u 22:20   |   opcije


@Đuro ne o Tome o psihopatiji
već --o tome da ublažiš stav o naoružanju i držanju istoga kao legitimno pravo :)))
iako ebga ispada da je legitimno pravo
imti pištolj, pušku i napucavati i propucavati

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:22   |   opcije


i Đuro, želim reći
ok ne znam u kojem kraju i kakvom kraju živiš

ali meni nikada nije palo na pamet decu učiti obrani ili da nose oružje makar i nož ili sprej itd

jer nekako vjerujem u Čehovljevu...to se nosi da se jednom makar upotrijebi
nemrem si pomoći, vjerujem u to


a ako je bilo problema rješavalo se psihologicom, vijećem školskim, roditečjskim, itd itd.. jer sam uvijek birana u ta vijeća školska, razredna,

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:26   |   opcije


kako je isto imati oružje i propucavati nekoga ?
kak je to isto ?
to su tvoje riječi.....ne moje.

Autor: djuro22000   |   04.05.2023. u 22:27   |   opcije


uzrok- posljedica

oružje, pušku, pištolj, nož ne nabavljaš jer je to kaj ja znam ..pepeljara kristalna kaj bu se lepo činila na stolu

oružje se Ima sa razlogom, nož se nosi sa razlogom ili preventivno, dakle na neki način svjestan-nesvjestan očekuješ
da će ti trebati zbog, radi i sl

smucala sam se fkt po svuda, družila se fkt sa čudacima i graničnim personama...

svejedno nikda nisam nosila a ni pomislila nosti nož, pepper spray itd fkt nisam

ne znam, al to sam ja..

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:32   |   opcije


La dona što se tiče streljaštva imaju oružje u streljani
i tamo mogu vježbati streljaštvo a ne kod kuće.
To je samo moje mišljenje,a ne pravilo.
Eto toliko za večeras.Još jednom laku noć ))

Autor: tape   |   04.05.2023. u 22:35   |   opcije


po drugoj strani..kada nemaš ništa sa sobom od noža ili kaj ja znam čega i da fkt dođeš u situaciju i poludiš i zauzmeš
kae? kae? kajoćeš? i štakurac stav

malo se ipak manje džekiraš, pa migoljiš, izvrdavaš, ili se povućeš
a ne špinčiš se, jer upravo to, nemaš sa sobom niš i nikad ne nosiš niš...
ali si time onda makar crtica manje u crnoj kronici
zar ne?

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:37   |   opcije


slađem se sa Đurom.
Djecu treba učiti samoobrani. Na koji način, odluka roditelja, ali treba.

odrasla sam uz oružje. Od kad pamtim. Bilo je u kući i prije nego sam se rodila.
Bila sam daleko mlađa od ovog djeteta koje je predmet bloga kad sam gađala konzerve.
Kad sam krenula u srednju školu nosila sam ga sa sobom, jer sam pješačila noću tri kilometra do autobusa obično noću.
Imam dozvolu za oružje.
Još dva člana moje obitelji imaju dozvolu za što za posjedovanje, što za nošenje oružja.

To što je roditelj imao doma oružje i što je malog vodio u streljanu sigurno nije krivo za ovo što je napravio.
Problem je negdje drugdje, obzirom da je znao da kao maloljetnik ne može u zatvor i odgovarati za počinjeno, da je radio plan, da je nazvao policiju, svjestan da je to jedini način da ga ne povrijede. Koji izazov u njegovoj glavi i koja kriva procjena posljedica je kriva, streljana sigurno nije. On bi svoj naum bio proveo ovako ili onako. Znao je što radi.

Autor: pognioci   |   04.05.2023. u 22:41   |   opcije


:)))) Pogni...o Pogni...kako sam znala, al lažem Prepostavljala sam zapravo, da si ti ono kaj bi se reklo Xena ratnica i ova štakurac spika , ne bu mene niko *ebal:)))


sjajno :))) nisam ni sumnjala

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 22:44   |   opcije


da

Autor: djuro22000   |   04.05.2023. u 22:45   |   opcije


nisam Xena ratnica, to je način preživljavanja.
Kad ti dijete pješači šumom, žensko, visoko metar i pol (ne figurativnoo nego doslovno metar i pol) onda je laka meta i ljudima i životinjama i psima lutalicama.
Pogrešno sve shvaćaš. Pričamo o oružju, ne o mahanju oružjem. Vrlo sam blaga, nježna, miroljubiva i ne može me se isprovocirati,
Trenirala sam.. dva termina smo se dva sata samo šamarali. Pa smo se vrijeđali..
Da se naviknemo da šamar i nije nešto što te može isprovocirati da te baci iz kontrole.
Ali, ostavljam ti da misliš što misliš.

Možda bi i tebi bilo bolje kad ideš brat gljive da si papar sprej staviš u džep.

Autor: pognioci   |   04.05.2023. u 22:49   |   opcije


časna riječ nisam bila loša u mislima, samo ono,,,malo za šalu...znala sam, jesss , ona je ta :))

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 23:01   |   opcije


ok fkt dost...bok deca, zzz zz čitamo se :) komentiramo se :)

Autor: ladonna2   |   04.05.2023. u 23:19   |   opcije


:) znam da nisi mislila ništa loše..
ali bi svako žensko trebalo proći kroz obuku samoobrane. I ne samo žene. Ne da ćeš se boriti sa daleko jačim muškarcem, ali kad prođeš situaciju napada, gušenja, ugroženog života.. kad ti to postaju poznate situacije kroz trening, onda u stvarnom napadu nemaš toliko nepoznanica.
Žalosno, ali u ovom napadu je pisalo da se jedna curica snašla da se na podu pravila mrtva. Vjerojatno joj je to spasilo život.
Vještina preživljavanja.

Autor: pognioci   |   04.05.2023. u 23:27   |   opcije


Dodaj komentar