Otkud ja u imeniku?

Charles Bukowski




Muškarci zovu i pitaju me.
Zar ste vi stvarno Čarls Bukovski,
pisac?
ponekad sam pisac, kažem,
najčešće ništa ne radim.
Čujte, pitaju, sviđa mi se to
što pišete - imate li nešto protiv
da dođem sa destak piva?

Možete ih donojeti, kažem,
uz uvijet da vi ne ulazite...
kada me pozovu žene, ja kažem:
o, da - pišem, ja sam pisac,
osim što baš sada ne pišem.

Glupo se osjećam što vas zovem,
kažu, i bila sam iznenađena
kad sam vas pronašla u imeniku.
Ima razloga za to, kažem,
nego, što ne svratite
na pivo?
Neće vam smetati?
I one stižu
zgodne žene
uzornog uma, tijela i oka.
često ne bude seksa,
ali navikao sam na to
jer dobro je
jako je dobro samo ih gledati -
a ponekad me čak
posluži i neočekivana
sreća.
Za čovjeka od 55 koji nije spavao sa ženom
do svoje 23
i ne baš često do svojih 50
mislim da bih trebao ostati
u telefonskom imeniku
sve dok ne dobijem onoliko
koliko i svaki prosječan muškarac.
Naravno, moram i dalje
pisati besmrtne pjesme
ali inspiracija je tu.

15.08.2023. u 19:22   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ljubav & slava & smrt
Sad sjedi s vanjske strane moga prozora
poput starice koja odlazi na tržnicu;
sjedi i gleda me,
živčano se znoji
kroz žicu i maglu i pasji lavež
dok iznenada
ne lupim novinama po mreži
kao da ubijam muhu
i vi ste mogli čuti krik
nad ovim ravnim gradom,
i onda je otišla.
način da se završi pjesma
kao što je ova
jest da se odjednom
umirimo.

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:33   |   opcije


Točno.
Insektima koje mi vidimo i vidimo njihovo postojanje je jedini način da pokažemo svoje postojanje jest taj da ih ubijemo.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 19:36   |   opcije


Netočno. Pjesma je bila izabrana jer mi je bila najkraća pa time i najlakša za kopy pestat :)
Zato je izabrana

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:37   |   opcije


Zapravo mi se ta pjesma nije baš svidjela

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:37   |   opcije


svaki, pa čak i veliki pjesnik ti u karijeri ima 3 do 4 velike pjesme po kojima ih se pamti, a ostalo je zanat

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 19:40   |   opcije


da. Bukowski zamjenila sam ga s nekim drugim piscem, s Henry Millerom , autorom Jarčeve obratnice, pojma nemam zakaj

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:43   |   opcije


evo kako se piše pjesma.
uzmeš mješalicu i u nju staviš;
oblake
ljubav,
vjetar(općenito vremenske prilike i neprilike)
prošlost, sadašnjost, budućnost,
cvijeće(u svim fenofazama)
ja
ti
oni
srce, duša, bol, patnja(pjesnik mora bit malo i bolešljiv)
sreća kao nagovještaj nakon tuge,
nada....

to sve staviš u mješalicu i onda vidiš što je ispalo:-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 19:46   |   opcije


Miller je ludnica.
On ti je ono: Sexus, Nexus, Plexus :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 19:48   |   opcije


Vjerojatno, iako , meni je pisanje pjesme najteža forma pisanja......
Jedino HAIKU, to bih mogla..
Zaista, se divim osobama koje su se upustile u formu kreiranja pjesme

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:49   |   opcije


Miller, da sjećam se te knjige........hmm. da.

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:49   |   opcije


a omoti knjiga su baršunasti bordo tako da ih je lijepo držati u rukama, ono, velvet filing.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 19:50   |   opcije


sara kaže da si bogat, ako si bogat zašto nemaš premijum ?
:)

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 19:51   |   opcije


ha ha ha....kad si već bogat ilija (kak veli patricia), aj mi kupi neki mini moris?

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 19:56   |   opcije


premium nemam iz razloga što portal iskrica dopušta od nekog ID broja pisanje na blogovima, dok to od nekog broja ne dopušta, pa onda i recionalnih razloga ne plaćam premium.
premium ti nudi inkognito pregledavanje profila, nevidljivost, dobivanje paketa-poklona.
dopisivanje unedogled i natrag, itd.........

za ovu djelatnost i boravak na blogu mi je dovoljno biti član.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 19:59   |   opcije


illija, kako misliš, da portal diskriminira neke id brojeve u odnosu na blog? temeljem čega?

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:02   |   opcije


dobro.
moje bogatstvo nije skriveno baš u nekoj "stopalici" :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:02   |   opcije


Temeljem Odluke Iskrice, ne temeljem odluke Ilije, valjda.......
Iskrica odlučuje

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:02   |   opcije


ovo je javni prostor...nije životinjska farma....ovakva politika, ako postoji, treba biti obrazložena

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:04   |   opcije


Super, ne diskriminira nego je jednostavno odrezano.
npr, ako na iskrici ima ID720345 tada može imati pravo sudjelovanja na blogu, a prije je bio na blogu.
dok recimo; ako je netko ID 834553, ne može

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:05   |   opcije


Hajdi, ovo sam ja pitala barem 20 puta
Uglavnom mi je ladonna 20 puta objasnila
Tako je i pomiri se s tim da je tako
Ne možeš protiv ODLUKA Iskrice
Ti nisi u upravnom odboru Iskrice

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:06   |   opcije


@illija, hvala na odgovoru...no i dalje...nedostaje mi obrazloženje...

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:07   |   opcije


@patricia c....razluči o čemu govorim.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:07   |   opcije


ne postoji premium oduvijek.
ako je negog datuma određeno da postoji premium članstvo znači da od tog datuma neki novi članovi ne mogu dobiti usluge koje su raniji članovi stekli.
jedno od tih uvjeta je i žlabranje na weblogu.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:08   |   opcije


No comment

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:08   |   opcije


ovo je svojevrsna...anomalija u javnom prostoru..pa me zanima razlog.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:08   |   opcije


i molim te Hajdi da mi ne dodaješ znak @ ispred nicka

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:09   |   opcije


@illija...hvala. sad kontam. blog je vezan uz premium članstvo, a ono je uvedeno naknadno. i nije reverzbilno.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:09   |   opcije


curke da ste bile tada tu bilo bi vam jasno o čem ilija priča? mi neki, članovi tada pisali smo peticije, protestirali, čak smo napravili paralelni sajt koji je čak i egzistirao neko vrijeme i bojkotirali smo iskricu zbog uvođenja premiuma...ali ipak je to uvedeno! ko i euro npr...koliko god smo mi neki potpisali peticiju da ne želimo eura (nije bilo referenduma) i iako je velik dio ljudi u hr bio protiv, euro je uveden! i koliko znam, svi danas plaćamo eurima. tak i vi (mi) kaj smo došli poslije krista, nema džabe!

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:10   |   opcije


što nas opet vodi na patricino vječno pitanje...o sudjelovanju na blogu profila - prividno - bez premium članstva. ))

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:10   |   opcije


To je u redu. Stariji blogeri su zaslužili da pišu na Blogu bez da uplate premijum, ako žele.

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:12   |   opcije


Tako je.
ako je netko imao neki niknejm, pa se blogerskim rječnikom ubio.
Kada ponovo dolazi na iskricu tada nema stara prava nego može zadržati niknejm, ali mora uplatiti premium da bi dalje bio na weblogu.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:12   |   opcije


sara_tera...ako mogu...2012. godine su se građani hrvatske na referendumu većinski izjasnili za ulazak hr u eu. time se pristalo i na primjenu uzansi osnivačkog ugovora eu...između ostaloga i na zajedničku valutu.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:13   |   opcije


npr konkretan primjer...ja sam prije svega dvijie godine imala dva nicka...jedan, mai-sarai koji je mogao pisati na blogu i bez premiuma...i drugi, sara-tera koji nije mogao pisati na blogu bez premiuma! iskrica me banirala i obrisala mai, a sada imam saru! thats it!

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:13   |   opcije


da, heidi...ali nigdje tada nije bilo riječi o uvođenju eura kao valute...to su sve države naknadno odlučivale...pa tako i HR. na koncu, nismo 2013. uveli euro već 2022! na koncu, postoje i druge države (npr češka) koje su isto ušle u eu ali imaju svoju valutu (kruna) etc etc

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:15   |   opcije


molim da me se ne shvati pogrešno niti stavlja u usta - komentar - ono što nisam rekla, niti to mislim.
uopće me nije briga niti mi je stalo tko plaća, tko ne plaća članstvo i slične stvari. to je svačiji osobni odabir, poput moga.
pravila igre određuje iskrica...pa eto.. ili igramo ili ne.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:16   |   opcije


da budem preciznija, 1.1.2023.

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:17   |   opcije


Da. Pravila igre određuje iskrica. Ali to sam prva zaključila ja
a ne Ti @ hajdi

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:19   |   opcije


ma nema to veze sa zaslugama, patricia...iskrica je tako odredila (kak veli heidi) i to je tak...ili igraj po pravilima ili ćaos. mnogi stari blogeri nisu uopće zaslužili da ih se zove blogerima...jer nikad nisu ništa napisali (ima ih više no što misliš) tak da...ali, neka ih...nema vajde od toga da se buniš patricia...to ti je isto kao da ja lajem na mjesec kaj imam euro a ne kune? stvar je čisto ekonomska a ne domoljubna!

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:20   |   opcije


i opet bih, ako mogu nadodala...elem, te 2012. godine...temeljem članka 3. pročišćene verzije Ugovora RH o pristupanju Europskoj Uniji, hrvatska je preuzela obvezu uvođenja eura nakon što ispuni propisane uvjete kao i druge odredbe koje se odnose na države članice koje se koriste zajedničkom valutom.

međutim, švedska, češka, mađarska i poljska su proglasile odgodu uvođenja eura kao zajedničke valute..i dalje inzistiraju na tome.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:21   |   opcije


mislim da je dovoljno jasno ta zavrzlama oko premiuma, neki su banirani, neki se ubili" pa se vratili, a neki recimo iako imaju pravo biti na weblogu, iskričavom ipak plaćaju premium, đusika, habi, da ne nabrajam.....

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:21   |   opcije


Ja se više ne bunim, jesam prije, sad se zezam glede toga......
Sad razumijem. Dapače, odobravam

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:21   |   opcije


naravno, ta im se odluka u krizi euro zone pokazala kao vrlo lucidna i pozitivno dalekosežna odluka, jer nisuni ušle u krizu...no tome doista nije mjesto na ovom blogu. možda slova iskemija nešto na tu temu...kad ga popusti sunčanica ;)))

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:23   |   opcije


s oproštenjem...
kurac vi znat nešta o bukovskom...mislite da ga shvaćate....a kurca ne znate.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:24   |   opcije


haha djuro, ne budi bijesan kaj imaš 2 komentara
dala sam ti i ja
sad imaš 3
haah

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:26   |   opcije


misliš da ja živim za komentar ?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:27   |   opcije


ima još jedna caka s premiumom...dakle, čak ni stari blogeri koji mogu pisat na blogu ne mogu bez premiuma pevetirat tj. mogu se dopisivati porukama samo u subjectu u par riječi! dobar dio starih blogera koja ima uplaćen premium očito želi i pvt pa ima uplaćen premium a oni drugi i nisu baš zainteresirani za pvt. jednom rječju, imamo članove iskrice kao građane prvog reda (premium, to i samo ime kaže) i one druge obične (bez premiuma)! neću više na tu temu, jer je đuro uletio s jednom vrlo zanimljivom imenicom?

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:28   |   opcije


@ djuro 22000 ti živiš za komentar. da. upravo to mislim

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:28   |   opcije


Bukowski je odraz vremena.
Onaj tko razumije vrijeme, razumijevanjm se uživljava.
Doživit ga je nemoguće.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:29   |   opcije


slažem se s tobom glede kurca...i bukovskog (barem glede mene), đuro! pozdravljam društvo!

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:29   |   opcije


stary henry...ne mogu mu se sjetit prezimena ...ali mislim da nije u orginalu bukowsky...
je bio prokleti pijani oportunist sa zlatnim darom za pero...iskreno...ni hemingway nije bio bolji.
ali me smeta kad ljudi komentiraju stvari o kojima pojma nemaju.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:30   |   opcije


patriša....ako to zaista misliš.....napuši se nećega.....

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:32   |   opcije


Oprosti što je ovdje netko komentirao, Ilija je dao jednu pjesmu od Bukowskog, a ja drugu ?
O čemu pričaš
Opet si se pogoršalo ?
@ djuro

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:32   |   opcije


koji je to pojam ako nije tajna

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:32   |   opcije


dekadencija društva?

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:33   |   opcije


eto...ilija....još jedna greška....misliš da bukowsky ne mogao funcionirati u neko drugo vreme ?

a ti kao bi ?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:33   |   opcije


patriša....kaj očeš da ti velim....?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:35   |   opcije


ček ček heidi, zakaj hr nije mogla odgoditi uvođenje eura za par godina? pravi ekonomisti su to sugerirali i predlagali, ali trebalo je pred izbore ovjenčat se "slavom" i bolio je kurac ovu vladu za pravi trenutak uvođenja eu valute, već su gledali samo sebe! zato i imamo jednu od najviših inflacija u eu jer su se poklopili inflacija zbog uvođenja eu i evropske inflacije svih država...i tko se imao razumije u ekonomiju /ufam se da sam ta/ zna da ovo nikako nije bio dobar trenutak! no, oficijelna politika uz svoju dalekovidnicu na koju ne može doći iole neovisni ekonomist, tupi svoje i propagira sve što vlast učini! pa zato i pasemo suverenu travu! toliko na temu suverenosti (valuta je jedan od atributa) koju smo prodali i predali!

Autor: sara_tera   |   15.08.2023. u 20:36   |   opcije


sama tematika odjebljavanja nekog snosi konzekvence....
kaj da velim...da te nabijem na kurac....
da ti spomenem rodbinu u prisnim odnosima sa jadnim bićima iz dumovca ?
da te potapšam po ostarjelom ramenu...i kažem...sve će biti dobro...?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:39   |   opcije


nije poanta je li mogla/htjela/trebala ova vlada uvesti ili odgoditi euro. niti bih dalje u tu raspravu, bez ikakve uvrede @sara_tera. referirala sam se na izjavu da nismo imali referendum...a jesmo. to što se građani tada ili nisu dovoljno informirali ili nisu izašli u dovoljnom broju...stara je boljka ove prvobitne akumulacije kapitala koja se sada odvija na naši prostorima.

sigurna sam da te to podsjeća na još jedan veeliki zajeb s referendumom - brexitom. i otpe...sasvim druga tema, tako da se gasim u vezi navedenog.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:40   |   opcije


da...jel ste pročitali sve od starog bukowskog ?
da znam s kim pričam.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:41   |   opcije


u želji da ojedinim komentare i ideje najbolje se izraziti sintagmom helikopterskog novca koji se može proširiti na na novu sintagmu "helikopterske poezije"
pa kog zahvati - zahvatilo ga je :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:41   |   opcije


ja sam čitao neke dijaloge Bukowskog i Ginsberga.
Zanimljiv izbor imenica, predikata, subjekata i svega ostalog :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:43   |   opcije


znam za termin "avionsko voće", ali ne znam što je to "helikopterska poezija " ??

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:44   |   opcije


to ti netko ide helokopterom punim nečega i baca dok je u letu naširoko i nadugačko :)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:46   |   opcije


ahaaa
Hvala na objašnjenju Ilija
:)

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:47   |   opcije


ne ...nisam upoznat sa njihovim dijalozima...
sad mi serviraš to helikoptersko sranje da raspršiš temu.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:48   |   opcije


Pa tema se raspršila sama od sebe, kao i većina tema, nije Ilija za to kriv , diplomatski je odgovorio ..
I ponaša se kulturno, za razliku od Tebe djuro

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:50   |   opcije


reci djuro, pa da i mi znamo na koji ti to način razumijevaš Bukowskog.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 20:50   |   opcije


Najbolje je rekao Frederic Beigebeder, da je on nezaposleni pisac!

Autor: Ricambi   |   15.08.2023. u 20:51   |   opcije


@djurika...pročitadoh davno ispovijesti starog pokvarenjaka...i na tome ostadoh. ja na knjizi a on i dalje ostade..stari pokvarenjak ;)) no sjećam se još i danas fragmenata nekih...onak...eksplicitnih opisa...))

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:52   |   opcije


heidi...zbilja si super...pokvarena :))

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:54   |   opcije


ali zgodno si napravio poveznicu između hemingwaya i bukowskog... s obzirom na naslove njihovih knjiga (kome zvono zvoni...zvono nikom ne zvoni). bukowska zvona nisam čitala, pa tu stajem.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:55   |   opcije


hahahahaha super pokvarena. o da. sad si pak dao šlagvort nekima....uf...

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 20:56   |   opcije


vidiš...ilija...nisi odgovorio na pitanje...
nisi obrazložio paralelu...nego protupitanjem prelaziš u gard...
pa...nije ti to baš pošteno

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 20:56   |   opcije


To samo znači da je @Ilija dobar materijal za političara :)

Autor: PatriciaC   |   15.08.2023. u 20:59   |   opcije


heidi...ti znaš da volim pokvarane....
hehhehhhehhehe....

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:00   |   opcije


rekao sam djuro.
bukowski zrcali dekadenciju društva kroz svoje pjesme, ponašanje itd
sigurno njegova poezija nije čitana među rudarima i činovnicima no negdje je našla put do izdavača.

Što bi se narodski reklo:
- dok je trave bit će i ovaca :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:02   |   opcije


....heidi...nisam mislio na to između hemigwaya i bukowskog...nego....
bili su blistavi oportunisti...henry čak i to priznaje u većini svojih djela...dok hemingway ..ne..
on uvijek mora biti čisti tihi macho man....i sa svojim posustajanjima od tog...u svojim djelima...samo potencira da je jak.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:05   |   opcije


bez uvrede djuro.
znaš li ti što znači riječ

oportunist

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:07   |   opcije


ne....ne mogu se sjetiti gdje se je bukowski osvrnuo na dekadenciju društva.
možda na društvo...kakvo je bilo..a skoro i jest danas takvo u americi.
ali nikad nisam primjetio njegovo gnušanje peama dekadenciji američkog društva
čak i pd stare dane...i on je postao dekadentan.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:11   |   opcije


djuro...hm...sad si me zaintrigrao da pogledam malo u život (manje udjelo, jel ) karla bukowskog. jer o hemingwayovom sve znam. macho je i odlikovan kao ratni heroj...ehm, jel... bivao po ratištima, ljubio...pisao...i na žalost..puno pio. to mu prvo došlo glave seksualnom životu...a onda mu to uništilo svakodnevni život.....i tako to.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 21:11   |   opcije


no referenca zvona...i poruke tih zvona....se ne može izbjeći...niti previdjeti.

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 21:13   |   opcije


ilija...kakva su ti to pitanja ?
odi na rječnik pa si pročitaj kaj znači....

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:13   |   opcije


zato smo mi danas sretni heidi kaj postoji mala plava

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:14   |   opcije


sve oke :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:16   |   opcije


kaj ...ok ? pa reci mi gdje nisi shvatio šta znači oportunist ?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:18   |   opcije


ako smatraš da sam ti intelektualno inferioran....sve pet...možda i jesam.
ali nemoj sa mnom pričati o stvarima koje dobro poznajem.
malo se zaleti sa stane....
znaš kak ti to ide...ne u bebu
u stvari ...probao si...
al...više uspjeha drugi put.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:22   |   opcije


sam biraš

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:25   |   opcije


uopće te ne napadam.
ja tuđe misli ne čitam, a onda ih ne mogu niti naganjati

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:27   |   opcije


ne biram ja kume ništa.
a ti se opet izmotavaš...i to nekak jadno...
kaj ja to biram...?
nemaš odgovor niti na jedno suvisli pitanje....
naglašavam SUVISLO.

....mrzim stiskati caps...

baš si mi lep...još jedan lik nacrtan na zidu...

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:30   |   opcije


kužim, djuro.
ti si osjećajan čovjek, a ponekd pomisliš kako si u društvu ljudi koji nisu nekako zapeli, pa im je sve lagano i ponašaju se oportunistički na izazove, pa im je sve servirano.

možda je tako a, možda svatko ima neku povjesticu koja mu neda za pravo.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:31   |   opcije


koje jebene misli....ovdje razgovaramo o činjenicama...
ne razumijem...
nisam ja tebi pričao o svojim mislima.
samo o činjenicama

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:33   |   opcije


čekaj ilija....jel si samo nekulturan...il si samo glup ?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:34   |   opcije


a koja je to tvoja činjenica djuro?

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:35   |   opcije


znači....glup.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:37   |   opcije


a tko iz gornje pjesme ne može zaljučiti da Bukovski želi pivo od muškaraca, a ne i intimu s njima, pa ih ostavlja ispred praga, dok želi dame s kojima će piti pivo i imati inimne odnose.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:41   |   opcije


da ti objasnim malo..
tvoja početna riječ je da mene tržiš za činjenice...koje ti objašnjavam na temelju tvojih ...i mojih zadnjh 20 postova...
i sad ti mene pitaš ...koje su moje činjenice.. ??
a kaj si čital do sad ?
sveto pismo ?...bukovskog i hemingwaya sigurno nisi...nisi čitao ni millera...
ne znam kaj si čitao.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:43   |   opcije


ahhhh....znači tvoj posljednji post objedinjuje sve šta je napisao bukowsky...?

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:44   |   opcije


jebote...i ja volim kad mi neko plati pivu i odem sam sa damom

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:46   |   opcije


napominjem.
misli ne čitam, a tebi djuro mogu sada parafrazirati vidovitog Milana, pa ti reć:
Počni puštati kosu i slušaj Whitesnake, a svoju buduću ćeš upoznati na šalteru gdje plaćaš struju :-)

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:50   |   opcije


ilija...baš si jadan.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:52   |   opcije


eto...ja ću stiditi večeras za tebe

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 21:53   |   opcije


lijepo od tebe djuro, a lijepo i od mene.
tebi je večeras trebao netko jadan.

dobio si ga svojom izjavom, a i ja sam sretan.

Pogodi.

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 21:56   |   opcije


gledaj...ilija..
nitko tebe nije tjerao da se razbacuješ sa mislima i sudovima koje....blago rečeno....ne razumiješ.
zato...nemoj mi se tu igrat jadnog intelektualnog borca koji je ne shvaćen.
niti si intelektualan...bar ne u ovom što si pisao..
niti si borac....

a šta je najgore...mzim i ne poštujem kad ljudi ne mogu odgovoriti svojim znanjem ,a prave se tolko pametnima...čak ni ovaj jebeni blog koji nije okupljalište šiparica...pa da buš dobil neku sam tak....

a oko oš ispast pametan.....probaj to sa istinskim znanjem i osjećaem.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 22:05   |   opcije


trenutno ne mogu reagirati na ovu situaciju,
pa samo jedna stvar prije lake noći.

Ian Gillan :-)

https://youtu.be/FqAdhtV0liM?si=G1ACW_RKjphnGMWX

Autor: Illija   |   15.08.2023. u 22:10   |   opcije


ne bih remetila ovu testosteronsku..pardon...književnu oluju...no ...ugodan počinak svima. bilo je zanimljivo, dobra tema a i rasprava ))

Autor: SuperHeidi   |   15.08.2023. u 22:24   |   opcije


nema tu oluje...nema ničega...samo nadrintelektualci..
baš jadno.

Autor: djuro22000   |   15.08.2023. u 22:55   |   opcije


Dodaj komentar