U svijetu bez ljubavi



Ljudi su se podijelili po puno pitanja. Prijateljstva nema, ljubavi još manje...Link

03.05.2024. u 10:19   |   Editirano: 03.05.2024. u 10:46   |   Dodaj komentar

ssori kompa, ali koliko ja shvaćan ovaj grafikon, nije u pitanju ljubav nego seksanje imeđu žene i muškoga u hrvatskoj uopće
tako date molin da još jedanput provjeriš ovaj grafikon u dzs!

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 10:51   |   opcije


recimo...ja, ja bin se puno više seksao da na vlasti nije hdz i sdss.

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 10:53   |   opcije


istina. politizira kao ortodoksni pripadnik popadije! .)

Autor: homer_jr   |   03.05.2024. u 10:53   |   opcije


Da se dijete rodi mora postojati bar želja za djetetom...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 10:53   |   opcije


želja za djetetom je odličan prvi korak, još samo da oba roditelja imaju plaću kao u zemljama koje nemaju hadezeja... i da bude vrtića kao u zemljama koje nemaju hadezeja, i da pdv na dječju obuću i odjeću bude kao u zemljama koje nemaju hadezeja... itd

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 11:01   |   opcije


Krivo gledaš na stvari. Bogatstvo nema veze sa željom za djecom. Samo ljubav ali to nije materijalna kategorija pa se o tome i ne govori. Na kraju krajeva, u takvom svijetu ako želiš dijete, kupiš dijete...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:09   |   opcije


potpuno se slažen s tvojon diskusijon... ali, ssori kad naša djece budu trebali hranu, odjeću i obuću za naše unuke: da hi uputimo u crkvu na dohovnu obnovu.. i da usput ubace prilog za obnovu crkvenog zvonika

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 11:12   |   opcije


Ljubav ne možeš kupiti, a ono što ne možeš kupiti ne postoji...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:13   |   opcije


jebiga kompa.... ljubav je kurac od ovce, ako nemaš s čime to platit.

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 11:14   |   opcije


Onda nemaš pojma što je ljubav...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:15   |   opcije


Zbog ljubavi se carstva ruše i grade...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:17   |   opcije


da, da.... ljubav, bla, bla... itd... vrtimo se ukrug... kompa ako nemaš novaca ne jedeš. osim onih koji ližu po i oko oltara i za to dobivaju plaću od novaca koje smo mi uplatili... želin ti mnogo ljubavi i djece.

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 11:18   |   opcije


da, ljubav ne možeš kupiti; jesi probao iznajmiti?

(ne radi se o poker-bankomatima!)

Autor: homer_jr   |   03.05.2024. u 11:34   |   opcije


Opet brkaš ljubav i novac. Rekao sam ti, ni sav novac ovog svijeta ne može kupiti ljubav. Ljubavi ima ili nema ..

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:36   |   opcije


Isto kao i živi čovjek i mrtav čovjek...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:40   |   opcije


Kada ugledaš voljenu osobu zaigra ti srce...dobro, nekom zaigra srce kada vidi novčanik pun para ali to je onda ljubav prema novcu...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 11:43   |   opcije


kaj to nije sada kontradiktorno, neki dan si pisal da nas preveč, na svijetu ima?

kakva onda prokreacija i demografija?

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:19   |   opcije


da su uvjeti općenito financijski bolji, veće plaće, manje prekarnog rada, manja poslovna nesiigurnost, normalna radna vremena..vikendi fraj..5-dnevi radni tjedan, lakše do stana, svima dječji doplatak, jer tak se stimulira nečija demografija, bilo bi više djece, simple..

dakle prokletii kapitalizam i tržišno natjecanje..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:22   |   opcije


nijemci svima neovisno o plaćama i visini daju doplatak..npr..i još neke zemlje Eu..kaj to nije stimulacija?

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:23   |   opcije


također treba uzeti u obzir da su i oni koji jesu u dobi za prokreaciju, dakle mlađa počulaciija..trenutno vani,ika smo ono rekli cca 400.ooo njih... i vani delaju, ili su mlade familije skup sa djecom otišli van, dakle to nijne klasično gastarbajterstvo, da bu slali novac doma ženi i deci, svi su vani, kao famiilija, i najvjerojatnkje se nebudu vratili
eventualno kada ostare pa se tu vrate sa stranjskim penzijama,ali djeca koja su odrasla i školovala se vani, tešo da imaju kaj ovdje delati..dakle sve ošlo vrit

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:31   |   opcije


i dok ti krulji u želucu, nema ljubavi ili i ta ljubav počne od cijene podstanarstva i glupog slabo plaćenog posla, jaukati..

romatizirati siromaštvo je totalno krivo, i spiku..ljubav sve pobjeđuje..,,jer to je poslijeratna generacija bila sretna kaj su opće preživjeli..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:34   |   opcije


Rekao sam da je to potpuno krivi pogled na problem jer po tome bi Afrika bila bez stanovništva a upravo je suprotno...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 12:37   |   opcije


i dakle pad ljudstva, demografije, na svjetskom nivou, nije samo kod nas, pa će se ta spika da nas preveč ima nekak sama od sebe regulirati

i to se već događa i u africi.npr .gdje je do prije par desetljeća žena i dalje bila poslušna potlačena, i osuđena samo na rađanje, sada je i kod njih trend samo nekoliiko djece, i to se već vidi, jer ih nema 7 ili više..već dvoje troje eventualno 4..i u indiji i drugdje...

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:37   |   opcije


provjeri demografske podatke za afriku, indiju..

nisi u toku..ili su stari podaci..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:40   |   opcije


Ako volim ženu ja ću joj napraviti dijete bez obzira imao li ja para u novčaniku ili ne, imao li ja vrtiće u svom okruženju ili ne. To nema veze sa racionalnim kategorijama života. Ljubav je iracionalna...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 12:41   |   opcije


Afrika je demografski najbrže rastuća..

Autor: slova   |   03.05.2024. u 12:42   |   opcije


mislim masa ljudi ima skroz krivu sliku o africi, kao da su tam samo kolibe, savana, hijene i lavovi i slonovi hodaju po cesti...
imaju ogromne moderne gradove..

al ne gledamo druge emisije o africi ak nije savana i kenija i safari foto..i rijetke vrste divljih izumirućih životinja

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:43   |   opcije


Ako volim ženu ja ću joj napraviti dijete bez obzira imao li ja para u novčaniku ili ne,

:))) hahha a ha kak da ne

a ona bute gledala

daaaj se saberi...ko bu se o tom djetetu brinuo? odgajao, školovao, pa nije ni ona žena više sa kruške pala, jer eto vi se volite

a ti bi se razmnožavao

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:45   |   opcije


okej može li indskretno pitanje...kolko imaš djece?

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:45   |   opcije


kolko sam shvatila ti si generacija 50,ih...po ondašnjem standardu, napretku, poslovima industrijalzaciji, stanovanju i td...trebal bi ih imati najmanje 4 ili ?

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:47   |   opcije


Dovoljno ;))

Autor: slova   |   03.05.2024. u 12:47   |   opcije


hahha :) kužiš da ti postoje rupe u teorijama..rupetine

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:49   |   opcije


Mada, kada bih se zaljubio vjerojatno bi ih bilo još...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 12:51   |   opcije


ček. ovaj ufurava: 'pionire'?

(do omladinaca nisam stigao!)

Autor: homer_jr   |   03.05.2024. u 12:53   |   opcije


Nisu ovo teorije. Glupo je i da razmišljaš tako. Priroda funkcionira na sasvim drugim principima...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 12:53   |   opcije


ako si primijetiio prirodu...onda si i primijetio da je porast stanovnštva bio nakon našeg domovinskog rata.više dejece iako izbjeglištvo itd ali i stradanja,....i da su se mahomrađali dječaci...

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 12:59   |   opcije


cijelo vriijeme ima više curica..ne jako očigledno ali da, više

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 13:00   |   opcije


Priroda zna...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 13:03   |   opcije


Mehanizmi prirodnog znanja su van naše spoznaje.

Autor: slova   |   03.05.2024. u 13:05   |   opcije


Pozdrav Slovko:)
Zanimljiv grafikon. Ono kaj je vidljivo na prvi pogled je da krivulja prosjeka naglo pada nekako od točke kad je uveden tzv lock down povodom "pLandemije". Nemam objašnjenje za to. Niti o ljubavi ne bih. Demografski trend je multifaktorski fenomen. Od naklapanja nemamo ništa. Postoji biološka realnost koja ima svoje uzroke na više dimenzija, i zato se "ne bi štel mešat" iz pozicije samo promatrača.
Nasdalje, ono kaj me zanima su ovi "pikovi" , kako u pozitivnom, tako i negativnom smjeru, na grafikonu "živorođenih". Zanimalo bi me u koje mjesece to pada, ovako se ne vidi dobro. Ako imaš precizniji grafikon, bio bih ti zahvalan. Inače, volim statistiku, ali se ne bi štel mešat, kao što već rekoh, u demografski kolaps u Hrvata.Više me zanima u kojim mjesecima se ljudi više prokreativno prcaju (na osnovu pikova to bi se onda moglo izračunati jednostavnim oduzimanjem devet mjeseci:P
Lijepi pozdrav

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 13:05   |   opcije


Kao i Svemir...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 13:05   |   opcije


Pozdrav Ete! :))

Autor: slova   |   03.05.2024. u 13:08   |   opcije


pa baš zato kaj priroda zna...smanjena je explozija, dakle ima nas preveč, svih na zemlji
sa općenito man prirastom stanovništva, samo bu se reguliralo...i bii će nas manje...sveukupno

a spika - mi hrvati. je smiješna..4 i po milje ljudi i to ako..zapravo 3.i 800 kako kažu neki noviji podaci

dio NY, kvart u indiji..delhiju ili mumbaiju

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 13:25   |   opcije


Donitis, a kaj ti ustvari briješ, ne kužim baš. Ako nas ima tak malo, znači da nas treba biti još manje? ili kaj?

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 13:28   |   opcije


Da, gledam ove pikove na vremenskom grafu i vidim da se npr. početkom godine rađa više djece. Ako se oduzme 9 mjeseci trudnoće, ta djeca su začeta u travnju. Jedino što mogu pretpostaviti da je to doba kada se priroda budi...ostale točke nisam analizirao

Autor: slova   |   03.05.2024. u 13:52   |   opcije


kaj brijem? ima mi nelogičnosti...za početak
a ostalo, kaj brijem? brijem noge :))
i kaj brijem?

da muškarci pričaju i jaako su zabrinuti za demografiju, skup sa desničarima i crkvenjacima..mahom,
i svi oni i opet muški drobe o demografiji i kaj bumo,sad, pa daj poglečte, pa kaj bu z nami..jezuškristušimajkabožja.

...a da žene opće niko ne pita kaj bi one? i kaj si one o tome misle, i kaj bi bila njihova ideja, i zahtjevi, i prava i pravice i sve ostalo a da bi one jelte htele svu tu decu...

jer se kao podrazumijeva!!, pod noramlno ili još bolje "prirodno " jer prirodno jelte moramo slijedti
iako niš više nije prirodno ili vrlo malo toga i zlo mi je od tzv prirodnog zakona..interpretiranog na taj način...
da unatoč usprkos, razini civilizacije, znanosti, poimanja svijeta i ljudske stvarnosti i svijetu tržišta i kapitala kaj je to jedina mjera svega i svačega. ali ubacili bumo tu i ljubav jer onda se lakše ta neka ideja proguta...

i .one Moraju htjeti i željeti rađati, i samo pitati oćemo još koje? jer u suprotnom kao nije ispunila svoju funkciju..i poslanje i božju misiju kaj joj je namijenio od bog , prirode i poretka stvari...

i sht eto to ja briijem

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 13:59   |   opcije


pa da pitam...čeka li me posao kada dijete kolko tolko odraste recimo prve 3 godine, doma s majkom...
čeka li me vrtić i mjesto za dijete
imam li za to vrijeme uvjete, stanovanja, življenja, ne preživljavanja
imam li ikakvu pomoć financijsku jer dijete košta

a ova ostala spika bez uključivanja tih vrlo važnih faktora i vrlo konkretnih prijedloga zapravo rješenja, praktična konkretna...
mi zvuči i ide prema onome dreiK
Kinder, Küche, Kirche

dkle sht

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 14:05   |   opcije


Slovkane, htio si valjda reći da se krajem godine rađa više djece. Makar pikovi šaraju od godine do godine, pa nema nekog pravila. Ali stoji donekle zaključak o aprilu mjesecu kojeg si postulirao:)
Nedostaje mi precizna pouzicija mjeseci, a da ne moram sad svaku godinu dijeliti na dvanaest segmenata i crtati si.

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 14:07   |   opcije


:)) i zapravo tnx na pitanju..sad ja ko minzdravstva..:))

idem sui složiti blog :))

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 14:10   |   opcije


Dona, laprdaš bezveze

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 14:10   |   opcije


I izričaj ti je nekak shizofren. Daj nauči se bar jasno izraziti misli:P

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 14:15   |   opcije


I poradi malo na peglanju rečenica. Podsjećaš na homera, ha ha ha ha

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 14:16   |   opcije


Dakle, ajmo ozbiljno: ako sam dobro shvatio, poanta je na "ženskom pitanju" u RH i žene odbijaju rađati zbog revolta prema gaženju svojih prava od strane nazadnih muškaraca koji kleče na trgu, recimo?
Nije mi baš jasan narativ.

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 14:19   |   opcije


Nadalje, drugi zaključak proizišao iz tvog preumnog teksta: zbog demografskog kolapsa su zabrinuti isključivo muškarci, i oni rade "paniku" dok su žene pri tom indiferentne i te gluposti ih ne bendaju?

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 14:22   |   opcije


ma ja ćun ti prevest, tak da razumiš.

on hoće ovako: on bi napravio malog hrvata bilo kojoj hrvatici, ali ga hrvatice neće.
zapravo on ima ljubavi i za sebe i za nju, kad već ona nema za njega.

to je uvjek tako kad on navečer dođe doma nakon klečanja na kartončiću, on bi njoj najradije napravio hrvatića jer je nadrkan da kaj oni bubnjari imaju bubnjat, da on ne može molit... aljebenmumater, nije našao još nijednu koja biga doma čekala.

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 14:28   |   opcije


:)))

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 15:23   |   opcije


problem je nastao upravo zbog tih klečavaca. Kolko su subota već odradili, i umjesto da ih dobri Bog posluša, izazvali su samo kontrareakciju samosvjesnih žena koje su skužile da su one "gospodarice svoje pičke", i zato je ovaj demografski kolaps. Ne moramno tražiti dalje. Za sve je kriv Ordo Iuris, Agnus Dei i svi ostali Sotonisti infiltrirani u sve pore društva:P
Uostalom, maloljudni narodi ima da izumru, tako je zapisano:P

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 15:42   |   opcije


Zapisano u Akasha zapisima:P

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 15:49   |   opcije


I slažem se sa Slovkom: nikakvi faktori tipa društvenih uvijeta ne mogu zasjeniti prirodnu snagu ljubavi. Ali te prirodne snage više nema jer su ljudi postali mutanti:PApatija i defetizam su jači od prirode, jerbo čovjek više i nije prirodno biće odavno.:P

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 15:52   |   opcije


Jedini bitni oslonac za identitet postaje: Biti vjeran hadezeovac (eto da zasolim i ja:)))
I da: nek se razmnožava 200 najbogatijih familija, a "stoka sitnog zuba" nek izumre..Ima ko će radit- Evo ih . Nadiru. I još sretni:)))

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 15:54   |   opcije


nebi ovi nadirali, da oće ovi koji su nas opljačkali pošteno plaćali radnike a ne klečavce na kartončićima.
radije plaćaju klečavce jer će ovi potjerat još naših ljudi da bi ovi nadrli u još većem broju i tako imali još veće profite

Autor: BepoBrus   |   03.05.2024. u 16:18   |   opcije


Ete (a dobrano i Slovko, jer jedno dijete ko nijedno)da jesi, kao što nisi, nikad odgojio niti jedno dijete (dakle od pelena, vođenja u vrtić, školu, zadaće, tinejdžerske pizdarije, školovanje, faks, prve ljubavi, posel pa poslije bakći se s unučadi)sve bi ti bilo jasno ZAŠTO žene više NE ŽELE toliko rađati i biti robovi društva jer sve ovo što od navedeniog uglavnom odrađuju(20 i više godina)ŽENE! Muškaraca tu i tamo u zakonu! NO MORE, rekoše današnje žene i odnosmo mi ukurac ko vrsta!

Autor: sara_tera   |   03.05.2024. u 16:50   |   opcije


Sara tera, ha ha ha, a tekst ti je fakat vrhunski. Jesi pročitala uopće kaj si napisala o odgoju. ? Žene nose sve, dakle kaj bi ja imao od svojeg iskustva kao eventualnog oca, koje (iskustvo) navodiš kao razlog nekakvog razumijevanja merituma(kojeg ja, eto ,nemam, mea culpa)??. Oš reć, da sam otac, onda bih se nagledao kak majka moje djece preuzima svu odgovornost za odgoj, pa bih stoga, samo zato što sam bio svjedok toga, imao veću empatiju prema ženama. Ili što? Ha ha ha ha, tvoji antilogički kalamburi me sve više nasmijavaju, bez ljutnje:)))

Autor: eteerniis   |   03.05.2024. u 17:13   |   opcije


Tako je, kako je...samo je ljubav mogla gurnuti čovjeka u takvo ludilo zvano "imati djecu"...ali više ne...nije više čovjek tako glup...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:15   |   opcije


Kakva ljubav?

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:17   |   opcije


sad sam na lapu, pa ću vjerojatno suvislije zvučat nego na mogu? dakle, žene odrađuju 80% svega u braku općenito (govorim o fizičkim poslovima), pa tako i oko djece! današnje moderne obitelji su nešto bolje, ali i nadalje muškarac crnči od jutra do navečer s zarađuje lovu, a žena tj obitelj "troši"! malo se tu nešto promijenilo kod današnjih mladih, ali i to je izuzetak a ne pravilo, osobito u ovim seljačkim obiteljima širom hr a takvih je najviše u hr! dakle, ti nisi bio nikad u braku s djecom pa ne znaš kak to funkcionira...i da, žene odrađuju 80% svega! na koncu, prastara poslovica glasi: žena drži tri ćoška u kući! a ti se zapitaj zakaj takva poslovica egzistira? žene naprosto više neće biti ničije roblje...niti muževa, niti djece (sve je manje brakova s djecom), ali svi su uglvnom robovi (o čemu je pričala dona) društva tj kapitala...robovlasnički odnosi u kojima ljudi rade od jutra do navečer i jedino kaj imaju slobodno je nekakav vikend kada često odlaze raditi dodatni posao kako bi prehranili sebe i obitelj! jebeni kapitalizam je uzeo danak, i baš mi je drago da mu se makar malo mladi i žene suprotstavljaju...nema više malih papalina od ljudi da ih žderu kapitalisti!

Autor: sara_tera   |   03.05.2024. u 17:19   |   opcije


slova, a kaj veliš na to da je velik dio naše generacije ulazio u brakove "iz ljubavi" nakon što su napravili decu pa im je netko zaprijetio...il buš ženio il buš dobio po glavi? koliko je takve djece rođeno? ha ha...nisam ta, moja su bila željena i "programirana" ali nemoj mi pliz pričati o ljubavi kao motivu za imati decu! na koncu i ti i ja smo tzv djeca cvijeća (više ja nego ti iako sam i ja prebalava), tak da su se još oni pobunili protiv establišmenta i proizvodnje "modernih robova" tj radne snage i imanja djece koja se upregnu u kotač kapitala i kapitalizma! manipuliraju nas desetljećima, stoljećima...jedino kaj se to nekoć stvarno zvalo robovlasništvo a danas se to zove selfanje, tiktokanje i ostala sranja!

Autor: sara_tera   |   03.05.2024. u 17:21   |   opcije


paaa.....
baš ste u banani
slovek ...ne znam kolko dece imaš...al kako pišeš....čini mi se da nemaš dece
kao drugo...deca se ne rađaju radi ljubavi...ponekad...možda....više radi uzajamne želje i povjerenja
sigurno se više dece rodi radi pohote nego radi ljubavi.

a...ljubav....
jebate...pa mali werrher bi imal sto dece.....mislim...kolko je zaljubljen bio :))

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 17:27   |   opcije


mmmda....kolko su zaljubleni ovi sultani...emiri..tripičke materine koji imaju sto dece sa trispet žena ?
da.
odgovor je....ljubav.

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 17:28   |   opcije


Postoji jedan prirodni tok da muškarac traži ženu i da žena traži muškarca i kada se pronađu oni naprave djecu i to traje od postanka, vječno. Da to nije tako ne bi bilo ni mene ni tebe...ne kažem da nas je trebalo biti i da je dobro da smo tu ali tu smo upravo zbog toga. Meni osobno je drago da sam tu...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:35   |   opcije


:)) je Đuro al se je i vubil..zbog ljubavi :)) a i werther je stvarno trznuo na lottu tek kad je stigao njen zaručnik 100 komplikacija :)

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 17:37   |   opcije


Ne znam djuro da li si ti djete ljubavi ili greškom nastao?

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:37   |   opcije


Sultani kao i mnogi "moćnici" rade puno djece da što više prošire svoj gen.

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:42   |   opcije


Oni bi htjeli da njihov gen bude što dominantniji (brojniji) u budućim naraštajima.

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:44   |   opcije


Slova...valjda smo se maknuli od obične prokreacije a da bi nam imal ko delati na polju i čuvati stoku...ili ti stvarno misliš da su imali plemenite namjere , u smislu dogovorenih brakova? ...a ljubav za običan puk, je biila ono misaona imenica, da kaj to je? trebalo je preživeti...imati besplatnu radnu snagu, pa ko preživi dobro je..ostalo ih je makar troje rođenih a da su odrasli..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 17:47   |   opcije


..ljubav kao takva ok bilo je, ali To nije bila Važna stvar tek negdje oko 18.19 stoljeća, se počela uvažavati i opće primjećivati, i to samo izabrani, čitaj bogatiji, i ako su imali sreće, pa im se svidio odabrani partner

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 17:49   |   opcije


slovek
mogu ti ja reći
ja sam bio djete ljubavi i imao sam krasno i teško djetinjstvo
ali malo ljudi oko mene su imali takve roditelje.....
ne trkeljaj više o ljubavi,jer vidim da pojma nemaš kaj je to

i daj...lepo reci....kolko si ti dece napravil iz ljubavi i za kolko si se njih brinul ?
mislim....ti si počel tu temu.

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 17:51   |   opcije


Da, prije se imalo puno djece jer je puno djece umiralo. Danas ne treba imati puno djece. Ne kažem da bi trebalo uopće imati djece ali zna se gdje to vodi. To je otprilike isto kao kad znaš da ćeš umrijeti a uporno živiš.

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:55   |   opcije


djuro, majstore ljubavi evo neću više ni riječi o tome...

Autor: slova   |   03.05.2024. u 17:56   |   opcije


je donna...el viš kam te ljubav odvede......
ja sam više za ono....jel nam dobro...je...ok...idemo nazad u krevet....
al ne bih danas više želio decu...sad su moja deca na redu da imaju decu...
:))

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 17:58   |   opcije


stvarno sam si planirala decu, ali tek kada sam imala osigurani stan, posal itd i ne, nisam ih imala rano, jer rano to ne ide, jer si i sam mlad i zbunjen i bla...i moš planirati kolko oš, al onda stigne rat i eto nevolje..i tak..bzvze

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:14   |   opcije


Slova, da preživljavanjem, jer bolesti, al i besplatna radna snaga, pa ih ajmo štancati...

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:15   |   opcije


a i nije bilo kontracepciije, zapravo..i kaj budu..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:19   |   opcije


no ne znam da li vam je poznata i ta spika..da je mlada po vjenčanju na selu, od seoskih žena često dobijala razna pomagala, užasno primitivna i strašna, za irigaciju nakon sexa, da Ne zatrudni, a i razne druge alate, šipke, tanke žice da sama uz pomoć vbliskih joj žena obavi pobačaj.. tak da fkt pričate bedastoće..a ne znate sve....

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:23   |   opcije


jee donna...kad je to bilo...prije stpedeset godina

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:24   |   opcije


i nemoj mi selo i grad....
ko misli da selo sinonim za glupost i prljavštinu,a grad za kulturu i čistoću....ne vidi dalje od svog nosa.

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:32   |   opcije


varaš se Đuro, da prije, svakako ali i odmah poslije rata ww2

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:32   |   opcije


ništa ja selo grad, u gradu su išle na stol mesarima..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:33   |   opcije


esi ti čivela na selu ?
mislim u ta teška doba ?

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:34   |   opcije


ž

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:35   |   opcije


prekiid trudnoće ozakonjen je tek negdje kasnih pedesetih ...a i to je bilo samo ako je ugrožen život majke,,
po drugoj strani ajmo reć prihvatljiv način pobačaja, abortusa,,u bolnicama..u jugi, ozakonjen je tek kasnih 60. g ako ne i malo kasnije..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:36   |   opcije


želim reć...žene su i Tada htjele imati koliko tolko kontrolu...nad trudnoćom, rađanjem i koliko djece želi imati...

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:38   |   opcije


sve je to isto
nekad ze šminka radila sa radioaktivnim materjalima...
nije se radila na selu
s druge strane selske travarke su znale pomoći ljudima sa zdravljem
a ta žica koju spominješ za struganje maternice se je puno više koristila u gradu nego na selu

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:38   |   opcije


Đuro kaj se propinješ Nije stvar primitivno, a jest bilo je primitivno,,,već je stvar Kontrole nad svojim tijelom, ženskiim tijelom

"svoga tela gospodar",ica....

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:39   |   opcije


yeah, samo u gradu su se "trošile", na selu nisu imale vremena..ili kaj sve su bile vjerne, smjerne....ne luduj..i ponavljam stvar je kontrole...i sa mužem i sa susjedom...tak svejedno...Kontrola nad Svojim ženskim tijelom...

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:42   |   opcije


prvo....nemoj nekom govorit da se propinje....mislim da nismo stigli do te razine.
drugo....vrrijeđa mene kad netko selo spominje u kontekstu zadrtosti i prljavštine,a znaš zakaj....zato jer je grad puno prljaviji i zatucaniji nego selo...samo se to kompenzira...arhitekturom....sveučilištima i školama (koje nemreš otvoriti u malom selu)
,umjetnošću i umjetnicima ....koji su se doselili boktepita otkud....etc
saamo načelo gravitacije....

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:47   |   opcije


ok ne pjeni se, jel bolje.? :)) ..kužim kuda si otišao...ali niječem ovaj problem, zapravo stravu...a u odnosu selo grad..svugdje je biilo tako, strašno, ali tako..jer svugdje su žene ebena stranka..

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:49   |   opcije


ja sad fkt moram ić, sorry

stay well i najte kaj zameriti:))))

diskutiramo...
kaj je pozitivno
ali nemojte Ženama "manspjejmati"..pls?
i kaj bi mi morale i trebale..jer si vi nekaj o tome mislite
dost je toga bilo i preveč
i opet ću ponoviti

nek vam bude drago da Nismo Osvetoljubive..kaj nam se delalo kroz godine, stoljeća

Autor: ladonna2   |   03.05.2024. u 18:52   |   opcije


nisam fakat očekivao od tebe tako nešta šovinistički
kaj.....žene su pokorno buljile u pod i trpile muškarce dok su ti muškarci hodali okolo s dignutim kurcem i gledali di će ga uvalit ?

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 18:52   |   opcije


odi...al ti moram reć još jednu stvar
žene su uvijek bile isto jake i većinom poštovane kao i muškarci
bez žena nema ničega....nema niti bez muškaraca
rijetka su bila povjesna razdoblja gdje su se žene sustavno maltretirale

pogledaj sadašnjost...šta nam donosi svijet...iran...koja je to zemlja bila nekad
ovi klečavci na trgu...oni se mole....za kaj.....da budu pater familias....pa budi jebote...doma...nemoj drkat na trgu ...
.....znaš kaj oću reći....

pola arapskih zemalja...ili sve....kolko naš influencerica i kojekakvih a...ne znam kak to nazvat.....čive u dubaiu....
molim te lepo.....tam su vjerojatno serviseri onih sporskih auta kaj ovi šeici kupe dvestotristo komada....pa ih servisiraju....
danas žena ima svako pravo
i nemoj mi pričat da nemaju izbora....svatko danas ima izbor.

Autor: djuro22000   |   03.05.2024. u 19:04   |   opcije


https://faktograf.hr/2024/05/03/josip-jurcevic-dp-preko-knjiga-o-komunistic
kom-teroru-do-milijunskih-iznosa-iz-programa-zazeli/

Autor: BepoBrus   |   05.05.2024. u 5:09   |   opcije


Ljudska pohlepa će nas uništiti.

Autor: slova   |   05.05.2024. u 8:01   |   opcije


Pohlepa prema novcu, da budem precizniji...

Autor: slova   |   05.05.2024. u 8:02   |   opcije


pohelpa?!?!...pohela?!?!.. vidise da si častan čovijek (još samo dasi dodo: pa i sdp i možemo to isto rade)... ali vidiš, faktograf i ja mislimo da je to pljačka novaca koji smo mi uplatili svojim radom.

Autor: BepoBrus   |   05.05.2024. u 9:56   |   opcije


Svejedno, to su nečasna djela.

Autor: slova   |   05.05.2024. u 11:27   |   opcije


Nemam baš pozitivno mišljenje o faktografu.

Autor: slova   |   05.05.2024. u 11:31   |   opcije


Radili su nečasna djela.

Autor: slova   |   05.05.2024. u 11:32   |   opcije


pa naravno da ne vjeruješ faktografu: pišu na temelju činjenica i to činjenica koje možemo svi provjeriti, kad pišu napišu i to odakle su prepisali

Autor: BepoBrus   |   05.05.2024. u 14:54   |   opcije


Aha...

Autor: slova   |   05.05.2024. u 18:38   |   opcije


Rekla Fata da je trudna i sad svi vjerujemo da je...

Autor: slova   |   05.05.2024. u 20:20   |   opcije


Dodaj komentar