Republika Hrvatska ima problem sa mnom ali nisam ja kriv. Kriv je printer
Oduzeli su mi pravo na Dom. Nisam se žalio jer nisam imao printer...ukratko, moju kuću u kojoj živim i imam prijavljeno prebivalište i na koju mi dolaze svi računi i službena pošta proglasili su "kućom za odmor" i naplatili porez...
12.07.2024. u 20:47 | Editirano: 13.07.2024. u 12:09 | Dodaj komentar
Moram dokazivati da je ovo moj Dom.
Autor: slova | 12.07.2024. u 20:51 | opcije
Eto, žalim se Vama. :)
Autor: slova | 12.07.2024. u 20:57 | opcije
zašto ?
Autor: djuro22000 | 12.07.2024. u 20:59 | opcije
Proglasili su to kućom za odmor premda mi je tu prebivalište i tražili su sve moguće i nemoguće račune kojima bi trebao dokazati da tu stanujem.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:03 | opcije
Platio sam i rekao u sebi "Jebite se!"
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:04 | opcije
pa na koga glasi kuća /stan ?
Autor: djuro22000 | 12.07.2024. u 21:08 | opcije
To je moja kuća i tu mi je prebivalište.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:09 | opcije
jebi ga ..nekaj tu ne štima...odvjetnik...
Autor: djuro22000 | 12.07.2024. u 21:10 | opcije
I naplate mi porez na kuću za odmor jer im nisam dostavio dokaze da tu živim...
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:11 | opcije
Ove godine sam platio, dogodine ide žalba...
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:12 | opcije
Svinje su to, teške svinje. Bio sam jednom kod njih i shvatio da nema tu razgovora...
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:16 | opcije
ima...moraš se koncentrirat
Autor: djuro22000 | 12.07.2024. u 21:17 | opcije
Vjerovao ili ne, tražili su mi da dostavim račun za drva za ogrijev jer sam im rekao da se grijem na drva. Potrošnju vode su mi proglasili zanemarljivom...
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:22 | opcije
To se dogodilo i mojoj prijateljici pa je na 6 mj prijavila boravište..a na godinu će na cijelu godinu!
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:22 | opcije
Smečad obična! :(
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:23 | opcije
mozda te ne bi tako pogodilo da si bio spreman
Autor: listlovora | 12.07.2024. u 21:23 | opcije
Ja ovdje živim. Ovo je moja kuča. Ovo je moj dom! Kome ja to trebam polagati račune i dokazivati da je to moj dom? Kakva je to Država?
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:25 | opcije
Slovko ..ti tamo živiš stvarno cijelu godinu???
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:26 | opcije
Jedino što sam bio spreman je platiti tim kriminalcima.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:27 | opcije
Cijele godine sam tu. Ponekad i nisam ali svi računi mi dolaze tu.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:29 | opcije
Ovo je moj Dom.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:31 | opcije
Zašto moram dokazivati?
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:32 | opcije
To se može i vama dogoditi.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:34 | opcije
Slova, stvarno treba dokazivati da tu živiš.
Ili potrošnjom električne energije, vode ili dokazom da ti je tu liječnik obiteljske medicine.
Jednostavno u nekretnini mora netko živjeti.
Ako ne živiš, bez obzira što imaš tu prijavljeno prebivalište, moraš kao i svi platiti Porez na kuće za odmor.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 21:35 | opcije
Moraš dokazivati radi onih koji masovno prijavljuju boravište kako ne bi plaćali porez na kuću za odmor..a taj zakon postoji...a u stvari tu žive 2-3 mjeseca u godini sve skupa.Jbg...odi svaki mjesec tamo..pusti da ti isteče bar 10 kubika vode..potroši nekaj struje i kupi si drva i metni u šupu.Kaj da ti drugo velim:-)
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:36 | opcije
Semply..nas dvije kak da smo se dogovorile..no...stvar je takva:-)
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:37 | opcije
Od 01.01.2024. Porezna je prepustila lokalnim zajednicama da da definiraju šro su kuće za odmor a sto je dom gdje se živi.
Prebivalište se dokazuje potvrdom o prebivalištu (e-građanin) i potvrdom liječnika opće prakse.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:37 | opcije
Stvarno, Arapo :))
U isto vrijeme pišemo iste rečenice :))
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 21:38 | opcije
a jel imaš sanitarni čvor u garaži?
Autor: Illija | 12.07.2024. u 21:38 | opcije
Ljudi, ne miješajte kruške i jabuke. Prebivalište i boravište nisu isto.
Nikakvi računi o potrošnji bilo cega ne dokazuju ništa.
Osobna plus liječnička potvrda i kvit.
Bez toga porezna mota svakog uganjat. Šibenik, Zagreb, svejedno.
Sta mislite sta će bit kad bude gotov registar stanovnika?
Da se to radi zbog uštede na popisu? My ass
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:40 | opcije
Flay..pa nama je to jasno ali..kaj da sad velimo Slovku koji je u mukama???
Ak su ga tražili račune za potrošnju onda neka im da:-))
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:42 | opcije
Ima pravo ne Dat im racune
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:43 | opcije
Sve je to krivo...moje ljudsko pravo je da kažem "Ovo je moj dom!" i potvrdim svojim prebivalištem. Sve ostalo su gluposti ali takav zakon postoji i primjenjuje se.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:43 | opcije
jednostavno
jedna osoba ne može imati prebivalište na dva mjesta istodobno(po uzoru na jedan Newtonov zakon)
Autor: Illija | 12.07.2024. u 21:43 | opcije
A oni imaju pravo oporezovati ga.
Svak je u pravu, razlika je samo u tome kod koga je novac.
Ako ne želi Dat novac lokalnoj zajednici, Prijavi se dolje kod liječnika opće prakse i fertih.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:44 | opcije
Fly, izgubio sam pravo na zdrastveno osiguranje tako da nemam pravo na osobnog liječnika.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:46 | opcije
Ako su mu dali mogućnost da pokaze račun za drva, mislim da su mu htjeli izac u susret i odgoditi odluku o porezu.
Slova ima pravo ne Dat ništa. I rec ovo je moj dom.
Ali i oni imaju pravo rec “izgleda kao da je kuća za odmor sto se oporezuje”
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:47 | opcije
To je još jedan problem sa Republikom Hrvatskom o kojem nisam pisao.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:49 | opcije
A kak si izgubil pravo na osobnog liječnika ...dovraga??
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:49 | opcije
pa koliko imaš nekretnina slovo?
dvije, tri ili jednu jedinu?
Autor: Illija | 12.07.2024. u 21:50 | opcije
Rekao si da si u mirovini? Zar nemaju umirovljenici pravo na zdravstvenu skrb?
Ako si nezaposlen imaš pravo preko burze. Ako si izgubio prava preko burze, u limbu si.
Teško mi je ovako napamet govorit.
Zao mi je da su te oprali za porez, ali tako to biva u pravnoj državi. I u pravu si. Tek počinje “teror”
Tako ga mi na Balkanu doživljavamo. Ali tako mora biti.
Ako hoćemo helikoptere da nas voze na hitno, kanadere da nam gase požare i sve drugo sto država radi, moramo plaćat porez.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:51 | opcije
Nisam se javi kada su me pozvali...
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:52 | opcije
Nešto gadno zgrješio...ili zgriješio
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 21:52 | opcije
Mozda ti mogu pomoć. Napisi na pvt koji limb te snašao, mozda nije nepremostivo.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:53 | opcije
Ilija, imam dovoljno nekretnina ali po ovom zakonu Država bi mogla sve njih proglasiti kućama za odmor a niti jednu kućom za stanovanje.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:54 | opcije
Je, al čovjek iz Banje Koljača.......
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 21:54 | opcije
E...to mi je jučer suseda rekla.Nije se mjesec dana javila dulje od roka i ...ode osiguranje.Život je počel biti ono kaj je davno trebal biti i bili bi mi mala Švica....ovak...još smo navek tu gde jesmo.Bitno da polako ide.
Slovko ..naj se žestiti ..samo donesi dobre odluke i vuk sit i koza cela:-)
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:55 | opcije
broj nekretnina koji je veći od jedne može vrlo lako postati meta nove politike o porezima
Autor: Illija | 12.07.2024. u 21:55 | opcije
Da..prvenstveno sam te štela pitati..da li si ti Hrvatski državljanin ...nemoj niš krivo misliti..nemam ti ja z tim problema ali....mjenja to na stvari!???
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:57 | opcije
Svi moji problemi su tu. Nemam zdrastveno osiguranje jer se nisam odazvao pozivu HZZO i plačam porez na kuću u kojoj živim.
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:57 | opcije
Ilija, nema teoretske sanse da Hrvatska ostane tax-free oaza nekretnina. Gotovo je s tim.
Plaćat ćemo sav višak
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:57 | opcije
Arapo, uzdam se u pare :))
Autor: slova | 12.07.2024. u 21:58 | opcije
Slova, plaćat će svi
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:58 | opcije
Frajer piket malo čudan čova........
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 21:58 | opcije
Zašto je čudan?
Pa tko goli plaćat porez?
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:59 | opcije
Tko voli trebalo pisat
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 21:59 | opcije
A Slovko dragi ...svako se uzda u ono kaj ima:-)))
Autor: arapo | 12.07.2024. u 21:59 | opcije
slovek..sorry..al trebao si malo mislit prije
Autor: djuro22000 | 12.07.2024. u 22:00 | opcije
Koliko ja znam na području grada Šibenika je 5€/m2 korisne površine.
Nije tako strasno
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:02 | opcije
Đuro, nema se tu što misliti. Eto, kad dogodine dođe isto napisati ću žalbu...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:03 | opcije
Više od 5 eura po kvadratu i ne može biti, za sada...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:04 | opcije
Max
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:04 | opcije
Ovaj trobrzinac slovko izgleda da guzu smjestio na jako atraktivnu lokaciju pa ga treba DEVASTIRATI....... ....tak je kak je.......ali za blic razmišljanje nije tako bez neke logike......
Blic Krig tak veli.....
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 22:05 | opcije
Sta da ti kazem. Drzse. I riješi si zdravstveno. Aj
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:06 | opcije
Zdrni, šta ti lupaš?
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:06 | opcije
Slovko...ajde ti nas nekoliko godišnje pusti po 10 dana da ti nekaj potrošimo i se bu to dobro.Stalno ti bu neko tam.Mislim da sam našla dobro rešenje...kaj veliš???
Autor: arapo | 12.07.2024. u 22:07 | opcije
Taj zakon o zdrastvenom je sada na ustavnom sudu pa kako ustavni sud odredi. Nemam ja ništa protiv da bude kao u Americi ali neka se izjasne...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:08 | opcije
Arapo, ne bi ja baš svakog primio u svoj dom :))
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:09 | opcije
Pa...baš ti hvala ..no..ja sam prva koja uopće ne idem na more..da ne bi mislil da se rivlem.Šalila sam se ..no...jbg:-))
Autor: arapo | 12.07.2024. u 22:13 | opcije
:))
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:15 | opcije
Slovko tebe treba van iz Hr i to je to......
I nikaj ne lupetam. Odi onda u
Srebrenicu ako ti je do Banje predaleko.
Odi onda i s glupavim flaj piketom......U PAKETU
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 22:18 | opcije
Zdrmani, oš ti glupavi flajinpiket malo uši izvuče, majmune
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:21 | opcije
Slova, najnormalnije bi nam svima trebalo biti da se zakoni RH poštuju.
Nije uredu izbjegavati plaćati poreze i kažnjivo je.
Pogledaj koliko iznosi kazna za izbjegavanje plaćanja poreza pa izračunaj isplati li ti se ne platiti i žaliti se, ili je korektno platiti Porez na kuću za odmor kad ju već imaš.
Oni koji imaju jednu nekretninu, nemaju tih briga.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 22:21 | opcije
Jel da bi ti to pasalo malo?
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:22 | opcije
Koji si ti drekec da mene šalješ u Srebrenicu?
Jel zdrmani
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:23 | opcije
Zdrni, opet lupetaš...da li bi mi to mogao u lice reći?
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:25 | opcije
Semplice, ja ću rado platiti kaznu ako se dokaže da ne živim tu ali, da dokazujem da živim tu mi je glupo kao i zakon koji to propisuje. Platio sam porez i to je to. Dogodine ću se možda žaliti...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:29 | opcije
Slova, ako hoćeš mijenjati zakone, moraš ić glasat.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:30 | opcije
a ovako, neću glasat, neću otić u HZZO kad me zovu, neću dokazat da tu i tu živim, toliko neću se mora platit.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:31 | opcije
Dobro ..jel tu stvarno na svaki blog mora upasti neko kaj vređa i rovari.Pa Zdrni ..majku mu milu:-))
Autor: arapo | 12.07.2024. u 22:31 | opcije
Flaj ...glup si kaj POPOV KURAC....... nemaš pojma kaj pišeš.....
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 22:33 | opcije
mislim da si im samo mogao pokazati rješenje da si ostao bez zdravstvenog i da ne možeš imati liječnika obiteljske medicine nigdje pa tako ni tamo gdje ti je boravište.
potvrda od liječnika dokazuje gdje živiš a negativno rješenje dokazuje da negdje drugdje nisi prijavljen.
Rješenje koje si dobio sigurno ima rok za žalbu i imaš se pravo žalit bez obzira što si platio
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:34 | opcije
Fly, da li doista misliš da će iti jedna vlast brinuti o nama? Evo, moram spomenuti jednog jedinog čovjeka za kojeg sam se osvjedočio da je pravedno postupao a to je Orešković. Vrlo brzo je odlepršao...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:36 | opcije
zdrni, aj ti malo navježbaj komunikaciju
fino nanišaniš šta je krivo što sam napisao, pa onda makneš Srebrenice i velika slova, pa dokažeš svoju pamet i moju glupost.
do tad si samo komarac koji tu zuji bezveze
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:36 | opcije
Žalba i onako ne odgađa plaćanje.daj ti nama najprije lovu a onda se žali kome god hočeš...tak je to!!
Autor: arapo | 12.07.2024. u 22:36 | opcije
brineš prvo o sebi
a ne čekaš da netko drugi brine, jbmu
država Hrvatska propisala zakone
imaš ih obavezu poštivat i napravit sve u okviru zakona za svoje dobro
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:38 | opcije
Fly, kada bi svako morao dokazivati da živi tu gdje živi gdje bi nam bio kraj?
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:40 | opcije
to mi izgleda kao neka paušalna izjava
većina ljudi ne mora dokazivati jer je iz dokumenata koji se validiraju sve jasno
iz tvojih očito nije bilo sve jasno
i dali ti priliku da dokažeš
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:42 | opcije
poštar ti može bit dobar svjedok
fino ga službeno pozoveš i tražiš da potpiše izjavu da ti svakih par dana dostavlja naručenu robu
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:44 | opcije
i preko zime isto :))
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:45 | opcije
Slova, nisi izuzetak.
Na svih u Hrvatskoj se odnosi taj zakon.
Jednostavno je dokazati živiš li u toj nekretnini.
Porezna uprava ti neće dokazivati da ne živiš tu. Oni postupaju prema zakonima.
Na tebi je da porezno rješenje platiš ili ga osporiš.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 22:46 | opcije
Meni je odmah postalo jasno kada sam primio porez da sam stavljen u neravnopravan položaj u odnosu na ostale stanovnike mjesta jer oni nisu morali ništa dokazivati...a s druge strane, ako mi prebivalište nije priznato kao dom kako ću iti jedno drugo mjesto moći prijaviti kao stanište...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:46 | opcije
Valjda kužiš da sustav nije nanišanio tebe, već masu ljudi koji zaista imaju kuće za odmor a ne plaćaju porez.
ti si se samo našao u žrvnju zbog svojih nesređenih papira
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:47 | opcije
Ovaj pod prebivalištem ugostio bi pola Srbije bez poreza
Taj isto zna jako dobro lagati.
Je ......nisu ni poreznici ni zakoni kaj su bili
A ovaj Flaj naivčina živa.
Nisu se bez razloga okomili na trobrzinca.....
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 22:47 | opcije
Flaj obična BUDALETINA.......
Autor: zdrni | 12.07.2024. u 22:48 | opcije
hehehehe
vidi ti ovog maleckog kako ima velika slova :))))
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:49 | opcije
Semplice, zak9n j3 takav, nije dobar jer je u mnogim segm3ntima i protustavan ali se primjenjuje. Ja sam za sada odlučio da platim a dogodine ću se žaliti.....
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:49 | opcije
dogodine te čeka ponovno porez
što se ne žališ ove godine?
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:50 | opcije
e, zdrni, aj odi vidi na jednom drugom blogu šta sam ti napisao
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:50 | opcije
zdrni je stručnjak za budale :)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:51 | opcije
Morao sam zdrnija maknuti jer je kreten...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:51 | opcije
pa što ga mičeš?
šta ima veze kakav je
svi smo nekakvi
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:52 | opcije
Prošao mi je rok za žalbu.
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:52 | opcije
Slova, plaćam taj isti porez već trideset godina.
Jesam li ja onda izuzetak?
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 22:52 | opcije
Nemam želudac za takve kretene...
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:53 | opcije
ja ću platit masu kad krene porez na nakretnine
komejebe
ne bih da ih nemam
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:53 | opcije
znate kako je švicarcima?
ima na pr nekretninu u CH
plati porez
ima kuću za odmor u HR
plati i u HR porez
ali u CH mu dernu još jedan jer ima imovinu i u HR
gleda mu se ukupna imovina
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:54 | opcije
Semplice, osnovni a logikom stvari i jedini uvijet je da tamo gdje si prijavljen tamo i živiš.
Autor: slova | 12.07.2024. u 22:57 | opcije
netočno slova
temeljem vlasništva nad nekretninom možeš dobiti prebivalište
gdje god u HR
a da li je to prebivalište kuća za odmor ili kuća gdje zaista živiš dokazuješ poreznoj zbog poreza
jednostavno
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 22:58 | opcije
ja sutra kupim stan u Opatiji
prekosutra dođem na MUP i kažem mijenjam osobnu na Opatiju
dobijem ju
kao, doselio sam se
Porezna pogleda ostale moje dokumente, zaposlenje, doktor, bla
i kaže Flyngpicket, izvoliš platit porezna kuću za odmor
ja počen vikat ali to je moj dom
radim online
bla
bla
dokazivanje
ako ne dokažem, moram platit
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:01 | opcije
Po toj logici sve nekretnine što ih imaš bile bi "za odmor" ako ne dokažeš...čak i ona u kojoj imaš prebivalište.
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:02 | opcije
pa još jednom
imaš pravo ne dokazivati im ništa
ali i oni imaju pravo oporezavati te
ponavljam se, to sam napisao prije sat vremena :)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:02 | opcije
ti sam biraš prebivalište
ako boraviš još negdje tijekom godine, dužan si prijaviti boravište
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:03 | opcije
Slovko..jel ti to fakat ne kužiš ili nas zezaš???
Autor: arapo | 12.07.2024. u 23:04 | opcije
po tom zakonu će ljudi plaćati porez i kad imaju više nekretnina u jednoj te istoj lokalnoj jedinici.
pa sad namjerno ponavljam, u HR dolazi porez na nekretnine.
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:05 | opcije
O tome ja pričam, o pravu na Dom. Čovjek mora imati pravo reći ""To je moj Dom!" Pa neka država ili lokalne vlasti dokazuju da nije...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:05 | opcije
Ako izgubiš pravo na zdravstveno jer si se zakasnio javiti na Zavod za zapošljavanje, ako sam dobro razumio, rješenje je da te netko prijavi na tjedan dana ili čak manje na pola radnog vremena, obračuna plaću, ti mu vratiš trošak doprinosa i onda se možeš opet javiti na Zavod. Evo, nedavno sam tako prijavio nakratko jednu poznanicu koja je naprosto zaboravila i sad je sve ok, opet ima pravo na zdravstveno. U ovom slučaju radilo se o cca 35 EUR-a, znači nije teško za odraditi. Ako nemaš nikoga tko bi ti to odradio, javi na pvt. Pozzz...
Autor: eM65 | 12.07.2024. u 23:06 | opcije
imaš pravo reći da ti je to dom
imaš i pravo platiti porez
ono što ti želiš je da ne platiš porez na tvoju riječ
u tom je kvaka
ne može na riječ
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:06 | opcije
Nisam dužan prijavljivati boravište u mjestu prebivališta. Što tu nije jaxno?
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:07 | opcije
EM, pitao sam što je problem, ne želi reći
tko će sad svaku eventualnost češljat
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:07 | opcije
nitko nije to ni rekao Slova da moraš
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:08 | opcije
E to ti je pravni sustav. Kriv si dok ne dokažeš da nisi kriv. Malo morgen je to pravni sustav.
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:08 | opcije
Ne kužim ni ja sve što je na stvari, mogu samo reći ovo što znam u vezi kašnjenja prijave na Zavod
Autor: eM65 | 12.07.2024. u 23:09 | opcije
piše gore da netko ima prebivalište u jednom gradu, a ako odlazi u drugi grad, mora prijaviti boravište
to kaže zakon
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:09 | opcije
možda ga je bila prpa da se javi na zavod, jer su mu našli posao :))
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:11 | opcije
Odustajem...želim vam svima laku i ugodnu ovu vrelu noć:-))
Autor: arapo | 12.07.2024. u 23:12 | opcije
Postoji vremenski rok za prijavu boravišta, odnosno ako se boravi na nakom mjestu toliko i toliko dana onda se to prijavljuje u mup.
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:12 | opcije
naravno da postoji rok
sve fino zakon determinirao
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:14 | opcije
Laku noć, Arapo :)
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:14 | opcije
pola svijeta ima zakon da se tv pretplata plaća skupa sa računom za struju
pa ti dokazuj ne nemaš tv :)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:15 | opcije
Jesi platio ove godine komunalnu naknadu?
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:15 | opcije
semp, komunalnu naknadu bi platio i da mu je to kuća za odmor, a ne dom
svejedno je
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:16 | opcije
Sve je to jako glupo i pravno nedorađeno i u krajnjoj liniji neustavno ali se primjenjuje...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:17 | opcije
Ovaj zakon zamjenjuje komunalnu naknadu.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:17 | opcije
uskoro će sve lokalne zajednice uvest da vlasnici kuća za odmor moraju plaćati punu cijenu komunalija, recimo odvoz smeća.
ako mala lokalna zajednica odnosi relativno malu količinu smeća tijekom 11mj, a mjesto se popuni turistima/vlasnicima na odmoru tijekom ljeta, odvoz smeća mora imati kapacitet za odvoz u tim ekstremnim uvjetima. leasing za kamione se plaća cijele godine
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:19 | opcije
Tek je počelo pravno uređivanje. I dobro da je.
Skoro cijeli svijet plaća porez na bogatstvo.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:19 | opcije
Semplice, platio sam porez na kuću za odmor. Istina, ja se odmaram gdje god jesam ali ipak je ovo moj dom.
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:20 | opcije
Ali nisi ove godine platio komunalnu naknadu?
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:21 | opcije
I to ne moram nikom dokazivati...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:22 | opcije
Došla mi je neka obavjest ali ne i račun....
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:22 | opcije
garant ti piše na rješenju uputa o pravnom lijeku
ako imaš uvjete da ti se prizna kao prebivalište (to nije isto kao kad ga ti zoveš domom) nećeš plaćat
u protivnom ćeš plačat
kao i svi mi
a ako mi sad ovdje laprdamo o zakonu, onda zaista samo mlatimo praznu slamu.
zaradiš malo više ove godine i namiriš tih parsto eura
niš ti ne bude :)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:23 | opcije
Fly, ja cijelu godinu plaćam komunalne usluge bez obzira koristim li ih 1 mjesec ili 12.
I to je uredu.
Komunalci ne znaju koji ću vidend doći u kuću i kad moraju pokupit smeće, a 365 dana su mi na raspolaganj njihovi ljudi i kamioni.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:24 | opcije
*plaćat
(tipkam u mraku, da mi komarci ne zaposjednu sobu)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:24 | opcije
Na porezu mi je stiglo da se mogu žaliti višoj instanci (županiji) ali da žalbu naslovim njima, koji su mi naplatili porez...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:27 | opcije
tako i treba semp
znate kako CH ili A stimuliraju stanovnike manjih mjesta?
Daju im da nešto obavljaju za lokalnu zajednicu
Kose travu uz cestu, čiste snijeg, bla
to im se obračuna i odbije od poreza
Državi je to jeftinije nego da kupuje skupu mehanizaciju i plaća ljude da to rade
a stavnicima je super, jer si smanje porez a uređuju svoje svakako
win-win
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:27 | opcije
Mwlo morgen ću njima nasloviti...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:28 | opcije
pa napiši žalbu slova, ako ništa drugo, bit ćeš pametniji za dogodine kad ne misliš svakako platit
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:28 | opcije
znači tebi je samo trebalo da se malo požališ da imaš problem sa RH?
there-there
jel' sad bolje malo?
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:31 | opcije
Dogodine ide žalba. Da budem iskren, nisam imao printer da napišem žalbu ove godine...:)) a vjerovatno će se i zakon mijenjati ove godine pa će to biti sasvim nešto drugo...rek'o ministar Bačić :))
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:32 | opcije
Ma žalim se na ovu državu jer nije kako treba biti. Puno je tu protuustavnih zakona...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:34 | opcije
nema printera na Ali-Expressu?
:))
ni u knjižari/papirnici?
ne može se poslat mailom u PDF-u?
kroz sustav e-porezna?
jbmu :)))
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:34 | opcije
Oduzeli mi pravo na zdrastveno, oduzeli mi pravo na dom...što će biti slijedeće?
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:35 | opcije
naša je kakva je takva je
meni je jedina
a bit će još bolja
Slova, ovaj tvoj problem bi egzistirao svuda u svijetu
imaš par država svijeta koje nemaju porez na dohodak
(Katar, Bahrein, Saudijska Arabija, Oman, UAE i Kuvajt)
ali nema je bez ikakvog poreza na imovinu (bilo porez, bilo komunalna naknada)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:36 | opcije
Kupio sam na Aliju printer ali mi je kasno došao...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:37 | opcije
znači, ti si zeznuo sve što si mogao, a oni pederi ti naplatili :)))
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:38 | opcije
Nisi imao printer da napišeš žalbu....pa ne znam sad... malo ti nama trošiš vrijeme čini mi se
Autor: eM65 | 12.07.2024. u 23:38 | opcije
Ne smeta mene što mi pare uzimaju :)) al' zašto nisu i mom susjedu uzeli? :)))
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:39 | opcije
pa šta ima veze
drobljenje je drobljenje, bez obzira na temu
otklučaj zdrnija slova, jebeš ta blokanja
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:40 | opcije
Em, ozbiljno...sve sam napisao, al printera nisam imao :))) sad ga imam...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:40 | opcije
Slova, pa sve je kontra tebe :))
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:41 | opcije
prijavi suseda, ako krši zakon, nek i on plati
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:41 | opcije
i nek mu crkne Pisava :)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:41 | opcije
Al' sad je kasno. Proš'o rok za žalbe.
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:42 | opcije
pa ti kasno objavljuješ aktualnosti
jbt, promaknut će ti neka katastrofa ako ne budeš ažuran
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:43 | opcije
trebao si ti ove iz porezne stavit u podrum, a ne zdrnija
jesi čitao Čudo u Poskokovoj dragi?
kad su ove iz HEP-a zatvorli na par mjeseci u podrum kad su im došli iskopčat struju :))
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:44 | opcije
Mrak! :))
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:45 | opcije
Za riješit zdravstveno si dobio i savjet putem primjera iz prakse, pa i ponudu za koju je jasno rečeno da je potrebno minimum truda i dobre volje, znači ništa veliko niti posebno.
A ovo drugo, ok, niš ne kužim ali sad imaš printer pa računam da će ti krenuti na bolje
Autor: eM65 | 12.07.2024. u 23:47 | opcije
ma samo je htio hračnut na Hrvatsku
a mi mu ne damo
i fino mu objasnili da je sam kriv
plus kasna dostava sa Alija
i prođe dva sata
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:49 | opcije
"kriv je printer" kaže
eto
imamo Pedra
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:49 | opcije
Ovo za zdravstveno je točno.
Moja kći kad je završila redovno obrazovanje nije se u roku odjavila i prijavila na HZZO-u.
Promaklo mi je zbog neznanja.
Prijavila ju je moja prijateljica kao kućnu pomoćnicu, obračunala sam porez i doprinose, platila i prijavila se na HZZO.
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:53 | opcije
Slova, sad bi trebao promijeniti naslov u
"Republika Hrvatska ima problem sa mnom"
ali nisam ja kriv
kriv je printer
:)
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:54 | opcije
Problem sa zdrastvenim osiguranje mogao bi riješiti kada bi se zaposlio ali to je protiv moje vjere tako da ću biti bez zdrastvenog osiguranja osim ako ustavni sud ne donese drugačiju odluku. Ja volim ovu zemlju i htio bi da bude pravedna, ali nije. Zato se i žalim.
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:55 | opcije
Koja je to vjera koja se protivi radu?
Autor: Semplice | 12.07.2024. u 23:56 | opcije
otvori OPG
par koza pred kućom
i miran
plus platiš si zdravstveno
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:57 | opcije
ako su ti koze prezahtjevne, moš i zečeve
nema muke s njima
plus odlični za gulaš
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:58 | opcije
kila oko 7€
da se tu zaradit
Autor: flyngpicket | 12.07.2024. u 23:59 | opcije
Samplice, Adam i Eva su živjeli u raju i onda su zgriješili i Bog ih je kaznio. Jedna od kazni je bila da moraju raditi...
Autor: slova | 12.07.2024. u 23:59 | opcije
Ako zgriješim ja ću ići raditi...
Autor: slova | 13.07.2024. u 0:01 | opcije
OPG haznfefer
zaradiš toliko da pokriješ troškove prijave na hzzo i mio
kad imaš OPG nitko te ne pita jel ti to prebivalište, jer je
plus imaš obiteljskog liječnika :)
ti ne radiš ništa, a oni se jebu ko zečevi
investicija kavez
jeftinje ti od poreza koji si sad platio
Autor: flyngpicket | 13.07.2024. u 0:01 | opcije
Imaš Evu?
Nemaš
Plati porez :))
Autor: flyngpicket | 13.07.2024. u 0:02 | opcije
ponoć je dragovići
valja sutra na vrijeme ustat i ništa ne radit
pošto danas nisam završio s neradom :))
Autor: flyngpicket | 13.07.2024. u 0:04 | opcije
Fly, 100 eura mjesečno je zdrastveno. Svaki ekonomist bi ti rekao da je bolje uložiti u najriskantnije investicije nego u hzzo...
Autor: slova | 13.07.2024. u 0:05 | opcije
Slova, jesam ekonomist ali nisam se dosjetila ne platiti zdravstveno osiguranje :)))
Autor: Semplice | 13.07.2024. u 0:09 | opcije
Voliš ovu zemlju i htio bi da bude pravedna.
Slova... sviraš kurcu :D ali ok, i ti to znaš.
Aj laku noć, treba se dić rano, flakserica čeka
Autor: eM65 | 13.07.2024. u 0:10 | opcije
Laku noć ljudi.
Valja poć leći.
Autor: Semplice | 13.07.2024. u 0:14 | opcije
Tko radi mora plačati zdrastveno osiguranje, koristio ga ili ne...
Autor: slova | 13.07.2024. u 0:14 | opcije
Pravedna, nego kako nego pravedna...samo što ljudi trebaju znati što znači pravedno...
Autor: slova | 13.07.2024. u 0:17 | opcije
Pravedno je da ako ti moraš ići na posao mora i saborski zastupnik ići na posao npr...
Autor: slova | 13.07.2024. u 0:20 | opcije
“Mora da je netko oklevetao Jozefa K., jer iako nije učinio ništa loše, jedno je jutro uhićen.”
Autor: flyngpicket | 13.07.2024. u 1:42 | opcije
Dobro vam jutro!
Ma...sad sam skužila...Slovko je samo htio sakupiti više komentara od Flaya koji u pravilu ima najviše komentara kad se ukaže.
I ...sve je to ok ali...Slovko..budi frend..nemoj mi dirati Hrvatsku moju...bumo se posvadili a simpa si mi...znaš da jesi:-))
Autor: arapo | 13.07.2024. u 8:11 | opcije
Ne diram ja nju nego ona mene dira...
Autor: slova | 13.07.2024. u 8:14 | opcije
Ma ...nećemo ispočetka..nema smisla no....da ja dođem živjeti bilo gdje u svijetu....mislim da mi nikada ne bi palo na pamet da se ne pridržavam slova Zakona te zemlje jer...ako su njima zadovoljni ili manje zadovoljni njeni stanovnici..ko sam ja da se idem hrvati sa zakonodavcem.Živi i trpi ili...brate mili..zemlja je okrugla..samo kreni.
Ti bar imaš nekoliko nekretnina koliko čitam i imaš kaj prodati.Ovih mojih 29,7 kvadrata je uz moju djecu jedino moje blago i jedini DOM..moj dom.Da ne plaćam sve što treba ...garantiram ti da ga već ne bi imala...to je tako i bez ikakve ljutnje ..plati ono što moraš i uživaj u životu.Nemoj dirati u ono što će ti narušiti mir i slobodu jer...to je uz zdravlje najvažnije:-))))
Autor: arapo | 13.07.2024. u 8:45 | opcije
Pa platio sam ali moraš svatiti da nepravda boli...
Autor: slova | 13.07.2024. u 8:53 | opcije
Misliš li ti Slovko da mene ne boli kaj sam se 37 godina dizala na posao ....radila po 15 sati ..putovala svaki dan 120km i dobila mirovinu 1849,00Kn jer mi manju nisu mogli dati...a za 7 godina sam stigla do 394 Eura???Koliko dana misliš da sam bila u šoku...a onda sam plakala i jebala majku svima i svakome...ali...onako sebi u bradu jer....znala sam da je tako svima ..niko nije za mene radio jednadžbu po kojoj se izračunava mirovina ..a da je nepravedno ...je..jer danas ima ljudi koji za par dana radnog staža dobivaju više od mene ..i kaj....?????Ništa...idemo dalje jer živim tu gdje živim .Ako mi se ne sviđa ..i ja mogu kuda me god noge nose.Mogu ja do nekle tebe shvatiti ...ali....tvoji su osječajčići malo pomješani pa te i stoga boli ali..jbg...pusti to neka ostane tamo gdje mu je i mjesto i uživaj!!!
Autor: arapo | 13.07.2024. u 9:00 | opcije
Ma zato sam i odmah to platio i skinuo s vrata ali tu i tamo mi se vrati taj osječaj gorčine...
Autor: slova | 13.07.2024. u 9:05 | opcije
Ok...evo...već je svima lakše ..za koji dan se nebuš ni setil...a na godinu buš malo promrmljal i platil i to bu to:-))
Idemo u ovaj vrući dan u želji da ga preživimo i da se opet čujemo kada zatreba....cao:-)))
Autor: arapo | 13.07.2024. u 9:07 | opcije
:)
Autor: slova | 13.07.2024. u 9:08 | opcije