Rebalans proračuna


Bilo je za očekivati...Link Ako ne uspiju tako, slijede novi porezi, prvenstveno porez na nekretnine...riješenje o plačanju neke komunalne naknade su već poslali ali nisu i račun...

19.07.2024. u 7:51   |   Editirano: 19.07.2024. u 7:56   |   Dodaj komentar

dobro jutro slova daj mi samo napisi zar je po tebi to bio razlog za porez na nekretnine. nekretnine se oporezuju vec odavno, ali naravno ne kod nas pa nam se trenutno i dogadja ovo sto se dogadja s odredjenim nekretninama, a to je da zjape prazne bez svrhe i cilja, a djeca nam za boljim zivotom odlaze negdje drugdje jer si nekretninu kod nas ne mogu priustiti.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:00   |   opcije


i btw. ja nisam na placi u javnom sektoru, ali smatram da to sto ljudi tamo dobivaju je crkavica i s tim povecanjem te da bi trebali dobivati jos i vise, a isto to mislim i za politicare bez obzira bili na vlasti ili u oporbi.

sto se tice ovog gore kad kazem da si djeca nekretninu ne mogu priustiti onda mislim na kupnju ili na najam, sto bi po meni trebalo biti osnovno pravo mladom covjeku danas, da krene zivjeti i osjecati se kao ravnopravni clan zajednice te da samostalno gospodari svojim zivotom, a ne odlazeci na posao sa 30 i kusur godina izlazeci iz spavace sobe stana svojih roditelja u kojoj je od pelena.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:08   |   opcije


Bio je i još je porez na kuće za odmor ali to nije klasični porez na nekretne gdje se oporezuje svaka nekretnina. A sad, kako bi trebalo biti, pa pravedno...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:08   |   opcije


Možda su plaće u javnom sektoru bile male ali shvati...te novce treba netko zaraditi. Ovako je to, uzmi od jednih i daj drugima...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:11   |   opcije


čitam i dijelom se slažem s listom lovora, ali...glede plaća u javnom sektoru bih rekla i ovo: 300 tisuća ljudi prima nikakve plaće i ništ ne radi! da ih je npr 100 tisuća mogli bi imat duplo veće plaće, morali bi više raditi i administracija bi bila efikasna! tu notornu činjenicu znaju sve vlasti već 30 godina ali treba uhljebit svoje rodjake! svaka vlast kad je došla (i hdz i sdp) dovukla je u državnim i javnim službama svoje! dalke, sve se zna ali nitko nema muda niti ih je briga niti za državu niti za narod

Autor: sara_tera   |   19.07.2024. u 8:15   |   opcije


slova, sve to treba biti oporezivano bas kako se oporezuje i kruh i mlijeko i kokosje jaje pa cak kao i prepelicje. rebalans je re+balans i nije kriv za nista, standard zivota s milijun cimbenika koji ga odredjuju je u ovom trenu drugaciji nego recimo prije dvije godine i biti ce drugaciji za mozda samo 6 mjeseci, a porez na sve nekretnine neovisno o svemu tome treba postojati i sprovoditi ga.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:15   |   opcije


Meni nije pravedno da ja plačam porez a moj susjed da ne plača...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:17   |   opcije


a glede poreza na nekretnine, isto suglasna list lovora! treba lupit porez na sve što nije privedeno svrsi...poljoprivredna zemljita, stanove, kuće...dakle, imaš kuću u kojoj živiš a sve ostalo što ne služi svrsi oporezivat i to progresivno...ako imaš deset apartmana, bome ćeš platit i 10 puta višeš nego li npr ja koja imam samo jednu nekretninu u kojoj živim! tako i sa autom i sa svime. umjesto da oporezuje bogate (svugdje u evropi se to radi), ova naša država uredno ubire porez od sirotinje...penzionera preko 500 eura penzije i minimalne plaće. pa sram ih bilo...a ovih kaj kradu, muljaju i svašta nešto....oni plaćaju simboliku! da vidiš, da porezna dobro i neovisno radi svoj posao kako bi začas HR postala uređena država. ovako, ona poznata, svaka država ima svoju mafiju a HR mafija ima svoju državu je posve istinita! ali, nisu krivi političari već građani koji uporno 30 godina biraju upravo takve političare koji guraju takvu politiku...da narod postaje siromašniji a bogati bogatiji! budi ti bogat, ali ćeš platit porez!

Autor: sara_tera   |   19.07.2024. u 8:19   |   opcije


oj saro~tero o broju ljudi koji primaju place u javnom sektoru nije ovdje rijec direktno, ali hvala na podsjetniku jer naravano da je vazan broj pogotovo tih koji 'ne rade'. to je drugi par rukava i to treba 'raspetljati' te rijesiti, ali porez to ne rjesava. problem veliki je sto imamo ultra bogate politicare i mocnike javnog sektora s relativno skromnim primanjima na papiru. ti isti drze taj 'balast' javnog sektora takvim kakav je jer odgovaraju njihove rucice u zraku kada je to potrebno.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:19   |   opcije


Rebalan je znak da se nema novaca za ono što se htjelo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:21   |   opcije


ma sve je jasno (meni barem) dugo već, i o tome i ovdje pišem već desetljeće i više, ali...svaki narod zaslužuje takvu vlast kakvu ima! dakle, ovo sve s rebalansom što se događa je posljedica...a uzroci su upravo skupa i neefikasna administravcija koja je sama sebi svrhom! a i javni sektor (vosjka, policija, zdravstvo, školstvo) ubi bože! sustavno je ovaj sustav uspostavljen da preferira podobne a ne sposobne! i to tako već 30 godina! o korupciji koja opet proizlazi iz podobnosti a ne stručnosti neću. zato i jesmo skoro najkorumpiranija zemlja u eu. već i vrapci na grani sve znaju kaj bi terbalo, ali naš narod podguznog mentaliteta još od beča i pešte, ima svoju državu al ne zna kaj to je! zapušten kakv jest, neće mu biti bolje niti za 100 godina! ali, dok ima srba, zna se tko će nam biti kriv za sve!

Autor: sara_tera   |   19.07.2024. u 8:27   |   opcije


slova mozes to tako zvati ili razmisli o mom da je rebalans pokazatelj dinamike promjena odnosa izmedju planiranog i potrebnog.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:27   |   opcije


Situacija je ovakva. Zakon sastavljaju ljudi koji imaju jako puno nekretnina, ako ne direktno oni onda njihovi prijatelji. Zar bi čovjek koji je vlasnik nebodera napisao zakon kojim bi se oporezovao svaki stan?

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:29   |   opcije


Pa da...nije se zaradilo toliko da bi se isplatile plače u javnom sektoru...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:32   |   opcije


da, slova...tu si u pravu...cijela hr politička elita (bilo hdz bilo sdp) ima svoje mecene koji djeluju u pozadini i uopće se ne eksponiraju ali već 30 godina njihovi interesi se uobličuju u zakone i tako funkcionira politika. ne samo tu već i vani. jebem ja raju...isprika na prostačenju, ali ne mogu drugačije kad je netko slijep pri zdravim očima! kad bi raja malo više razmišljala o općem dobru a ne samo o svojoj guzici, bilo bi drugačije. no, raja je namjerno zapuštena već 80 godina (najprije ona država kad ju nitko nije ništa pitao, alil ova još gora jer sada se raja pita, ali raja bleji) što ne znači da svatko ponaosob ne može poraditi na sebi i angažirati se? e to je već druga priča i nema veze s rebalansom već s mentalitetom blejanja!

Autor: sara_tera   |   19.07.2024. u 8:35   |   opcije


Hrvatska je već i sada prenapregnuta sa porezima i davanjima. Svaki naredni porez ili davanje vodio bi u siromaštvo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:37   |   opcije


zakon o porezu na nekretnine treba postojati, a sto se tice zaradjenog mogao bi ti dugo pricati za sto sve nije zaradjeno pa se kotrlja iz toga proracuna:

npr. sanacija jezera trakoscan cija je investicija s 2.4 mil eura dosla na 6 mil eura.

... i td. i td. toliki je popis da bi ti se zavrtilo u glavi.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:38   |   opcije


Inflacija je pojela sve...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:39   |   opcije


Trakoščan je trebalo dati kinezima da urede :))

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:40   |   opcije


Već bi se kupali tamo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:41   |   opcije


da, dražava se ponaša ko pijani milioner a zna se i tko to plaća! ne oni koji najviše imaju (drakonski porezi na profit i imovinu) već upravo redoviti priljev poreza iz bijednih plaća i mirovina! fuj, sramotno kakva smo mi država! lakše je zagrabit svaki mjesec od plaće i mirovine neku siću nego li lupit velike da plate veliki porez zato kaj imaju! vani je to posve druga logika, a ovo je čista lezilebovićka logika...ništ ne radit, a porez ide!

Autor: sara_tera   |   19.07.2024. u 8:41   |   opcije


:-) spremi ti radije klopu i agregat ako opet vrisne struja, ja sam vino pripremio, arapici javi za kolace i pozovi ljude. imas ti posla, pusti rebalanse

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 8:41   |   opcije


Ma dobro, važno je znati gdje idemo. Ako je u propast onda je u propast...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:49   |   opcije


ja mogu bit mali od kužine...dobro kuham!

Autor: sara_tera   |   19.07.2024. u 8:52   |   opcije


:))

Autor: slova   |   19.07.2024. u 8:55   |   opcije


Bravo...ekipa se skuplja ....tko zna kakav bi to dernek bio samo da se stvarno dogovorimo...no..od tega nebu nikaj..kak i obično.-))

Autor: arapo   |   19.07.2024. u 9:38   |   opcije


Dobro i ovdje. Nek si svak iznese pred sebe šta pije i što jede i zabava može početi. Ako neko ima neku muzičku želju nek' prikelji link pa da poslušamo... :))

Autor: slova   |   19.07.2024. u 9:43   |   opcije


E Slovko...sada si em stvarno razočarao.Mogao si bar onako iz zafrkancije prihvatiti prijedlog ...kaj ne znaš da to i onako neće uspijeti..mada...ja se za kolače nisam šalila ...to vrijedi uvijek:-))

Autor: arapo   |   19.07.2024. u 9:45   |   opcije


*me

Autor: arapo   |   19.07.2024. u 9:46   |   opcije


Evo jedna za početak...https://shorturl.at/cz8DK

Autor: slova   |   19.07.2024. u 9:47   |   opcije


Važno je znati kraj priče...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 9:56   |   opcije


mi zaposleni umirovljenici ne dobivamo kojekakve dodatke na mirovinu zato što nam primanja prelaze osnovice za dodatke.
Bravo. Stimulirati nerad, kažnjavati rad. Ne kažem da svi mogu raditi, ali..

Svi koji smo kupovali nekretnine platili smo porez i na prihode kojima smo ih kupovali i na nekretnine kod kupnje.
U isto vrijeme, ljudi sa sličnim primanjima potrošili su svoj novac na posve druga uživanja ili potrošne stvari.
Idemo kazniti one koji privređuju.
Neka porezom na nekretnine pune buđet za one koje baš boli briga. Samo čekaju da nešto dobiju.

Autor: pognioci   |   19.07.2024. u 10:20   |   opcije


Pogni, ja sam veliki protivnik svakog oblika poreza jer su oni postali način riješavanja problema izazvanih vlastitom nesposobnošću vlasti na svim razinama. Ali nesposobna vlast ne zna riješiti problem na drugi način. Oni idu linijom manjeg otpora a mi, koji ćemo to plačati ćemo, ako treba i umrijeti...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 10:39   |   opcije


Uvesti će oni i porez na sve oblike imovine...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 10:47   |   opcije


Od čega bi država trebala imati prihode, ako ne od poreza?
Koga bi trebala maksimalno oporezovati, ako ne one koji imaju najviše?

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 10:52   |   opcije


Država može štošta napraviti prije nego što razreže porez kao što i ti isto možeš napraviti štošta prije nego što digneš kredit u banci...najlakše je reći "Hoću novi auto!" ili "Hoću veći stan!" I uputiti se u banku dignuti krediti ne pitajući se o posljedicama vlastitog djela...prije svega "Mogu li ja to s obzirom na situaciju?" i " Da li je to pametno, s obzirom na neku buduću situaciju?"

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:04   |   opcije


Ako država neće imati prihode od poreza, znači da bi trebala imati velike prihode od nekog prirodnog bogatstva kojeg će izvoziti. Koje prirodno bogatstvo Hr može izvoziti da bi svi mogli od njega živjeti ne plaćajući poreze?

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:09   |   opcije


Pazi, porezom ti nekom uzimaš njegov novac i to opravdavaš nekim zakonom koji si sam napisao. To je isto kad ti gazda poveća stanarinu. To može biti opravdano i neopravdano...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:10   |   opcije


I s gazdom potpisuješ neki ugovor kojeg poštuju obje strane.
Isto tako, ako živiš u RH, moraš prihvatiti živjeti po zakonima u državi.
Da bi država funkcionirala moramo plaćati poreze.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:14   |   opcije


Semplice, ti bar živiš u državi koja ima velike poreze. Ti porezi su nas gurnuli u siromaštvo. Još poreza će nas gurnuti u još veće siromaštvo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:14   |   opcije


Oporezuju se prihodi. Oporezuju se dobra koja se kupuju od tog prihoda.
I tu bi trebao biti priči kraj.
Ovako se dobra u obliku nekretnine oporezuju ponovo i ponovo.
A ako netko troši svoj prihod na put oko svijeta ili ga potroši na kocku, ne plaća porez na sjecanje nečega ponovo i ponovo.

Ne treba mi lekcija o obtaju kapitala i o tome da će iz potrošnih dobara novac imali daljnji obrtaj i plaćanje poreza.
Ne dopada mi se priča o stimuliranju trošenja na potrošna ne na trajna dobra.

Autor: pognioci   |   19.07.2024. u 11:15   |   opcije


Porez ti može biti po zakonu i 100% Ljudi su i po zakonu u plinske komore završavali...ako ćemo o zakonu i poštivanju zakona...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:16   |   opcije


Neće. Treba plaćati porez na bogatstvo.
Nije normalno da netko ima 5 kuća i na 4 u kojima ne živi ne plaća nikakav porez.
Zbog toga cijene stanova jesu ovako visoke, mnogima su stanovi nedostižan san.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:18   |   opcije


Slova, tebe baš bole porezi vidim.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:19   |   opcije


Mene boli nepravda...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:21   |   opcije


Koja nepravda?

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:21   |   opcije


Imam uslužnu djelatnost. Prodajem isključivo svoju pamet.
Trošak mi je minimalan- od režija i uredskog materijala.
Svaki mjesec 25% svojih prihoda uplaćujem u državni proračun.
Znači, od 100 eur, uplatim 20 eur državi, 80 eur ostane meni.

od 80 eur 70,00 podijelim za plaću na način:
31,64 eur porezi i doprinosi (nemam osobni odbitak)
38,36 eur ide meni

na kraju godine na ovih 10 eur (80 - 70 ) platim 10% = 1 eur

Saldo:
od 100 eur mojih prihoda državi kroz porez, poreze i doprinose uplatim 52,64 eur, ja dobijem plaću 38,36 eur i 8 eur ostane za dobit i troškove društva.

Autor: pognioci   |   19.07.2024. u 11:25   |   opcije


Porezi su cijena koju traži država da bi ljudi tu živjeli i radili. Ona može biti opravdana i neopravdana i kome se ne sviđa neka si nađe neku drugu državu ali nije to baš tako jednostavno. Ipak je to tvoja zemlja...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:28   |   opcije


Pogni, da. To su ti brojevi. Više od pola si dala nevidljivom da živi kao ti...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:31   |   opcije


Pogni, svi to plaćamo.
Je li skupo - je.
Da se državna blagajna puni iz drugih izvora, mogao bi se porez na dohodak smanjiti.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:32   |   opcije


I nevidljivi ti još otkine četvrtinu kruha kad odeš u pekari (ali i na sve ostale račune) i pošalje masan račun zato jer živiš u svojoj kući...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:34   |   opcije


Nije to dati nevidljivome.
Imaš ceste, bolnice, vatrogasce, policiju na raspolaganju.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 11:34   |   opcije


Nekom je možda to u redu ali meni se to čini previše...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:37   |   opcije


Pogni, ne kužim, ako ne igraš na veliko, zašto si sa uslužnom djelatnošću u sustavu PDV-a

Autor: eM65   |   19.07.2024. u 11:37   |   opcije


U konačnici čovjek radi, i policiji, vatrogascima i svima drugima koji se zovu država daje 75% svoje zarade...dakle 1 čovjek svojim radom hrani 3 ljudi...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:40   |   opcije


i sebe

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:40   |   opcije


Meni to nije u redu.

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:41   |   opcije


Da se razumijemo, to je kapitalizam a ja bi to nazvao najperfidnijim oblikom robovlasništva...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 11:58   |   opcije


Da bi čovjek izašao iz tog ropstva treba jako, jako puno zarađivati...a takvih je vrlo malo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:03   |   opcije


I što ide vrijeme dalje ljestvica ropstva će se podizati...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:11   |   opcije


Da bismo plaćali manji porez na dohodak, potrebno je plaćati više poreza na nešto drugo.
Hoće li to biti porez na imovinu, na prihode od kamata, dividendi, nagrada ili nečeg drugog, nebitno.
Ako državi treba 100, država mora u blagajnu uprihoditi 100.
Zato je korektno da se najviše uzima od najbogatijih.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 12:29   |   opcije


A onda se vraćamo opet na početak.
I pitanje kako je Vlada planirala povećanje plaća, a znala je kojim budžetom raspolaže.
Dobro je da su plaće u javnim službama povećane, ali očito je netko loše planirao.
Ili je planirao u svrhu izborne kampanje, a sad novaca za to fali.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 12:32   |   opcije


Ako meni treba 100 moram zaraditi 400...i to ti je cijela istina...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:32   |   opcije


25 butelja crnog vina je spremno, porez na iste placen nije ;-)
pa bi trebalo unistiti dokaze sto prije.

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 12:39   |   opcije


Da Slova, jer onih 300 treba državi da bi funkcionirala.

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 12:40   |   opcije


Di su te butelje? :))

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:40   |   opcije


Da uništiti dokaze :)))

Autor: Semplice   |   19.07.2024. u 12:41   |   opcije


evo kod mene u hladovini :-)
jesi dobio ideju sto ces od onih tikvica

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 12:42   |   opcije


Nešto previše čovjek treba raditi da bi sistem funkcionirao...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:42   |   opcije


Ha čuj...vino i tikvice? Evo ja sam ispekao nekakvu pizzu...sa tikvicama :))

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:45   |   opcije


je li možda plavac mali u pitanju?

Autor: eM65   |   19.07.2024. u 12:46   |   opcije


Kad bi se to događalo u tehničkim problemima odmah bi pogledao gdje odlaze pare...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:46   |   opcije


Ne bi nadoljevao još para već bi sanirao curenje...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:48   |   opcije


Auto može trošiti 5-10 litara na 100 km a kada troši 20 ili 40 to više nije auto, to je kamion ili autobus...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:53   |   opcije


Ili negdje curi gorivo...ili netko krade gorivo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:54   |   opcije


Možda je sve zajedno, vozimo se u kamionu kojem curi gorivo i netko nam krade gorivo...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 12:59   |   opcije


Sa takvim vozilom ne možemo daleko stići...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 13:07   |   opcije


Možemo ga prodati za djelove Nekom obalu, nekom zemlju, nekom vodu...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 13:10   |   opcije


Rado bih vam se pridružila, al' tako mi je vruće, da sam s plaže (mora) došla u 10...čekam globalno zahlađenje

Autor: juicy-mama   |   19.07.2024. u 13:14   |   opcije


Što se tiče poreza i penzije, da sam u Hrvatskoj, tanko bi ja kakala, za 15.5 godina uplaćivanja za penziju, s inježenjerskog radnog mjesta, penzija mi je 260 eura...samo mi nemojte reći, puno je.

Autor: juicy-mama   |   19.07.2024. u 13:18   |   opcije


Ne žalim se ja, kapne još ponešto, ali daleko sam ja od 'Amerikanke'...takve sirotinje u Hrvatskoj nisam vidjela, kakva je u Americi...a moje 'nekretnine' u Hrvatskoj se raspadaju.

Slažem se s Pogni što se tiče plaćanja poreza na porez i na sve to opet na porez, pa pobogu, koliko puta...?

Autor: juicy-mama   |   19.07.2024. u 13:24   |   opcije


Juicy, strpi se jos par dana. Dolazi zahlađenje, i do 10°C niže temperature. Što se tiče mirovine, ja sam ispod zakonskog minimuma radnog staža u Hrvatskoj tako da nemam ni pravo na hrvatsku mirovinu ali sam radio par godina u Njemačkoj i oni će mi priznati radni staž u Hrvatskoj i dati minimalnu njemačku mirovinu. Kolika god da bude, dobra je...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 13:25   |   opcije


Slovko, kad ti kažeš da dolazi zahlađenje, tko sam ja da ti ne vjerujem?

Družim se s 'curama', svima nam je teplo.

Autor: juicy-mama   |   19.07.2024. u 13:31   |   opcije


...htjela sam reći s curama 'over 60'...

Autor: juicy-mama   |   19.07.2024. u 13:32   |   opcije


Je, vruće je. :)) Ja gledam dali da odem do mora da se bućnem ili ne...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 13:33   |   opcije


Ako sam ja "dečko" onda su i one "cure" :))

Autor: slova   |   19.07.2024. u 13:34   |   opcije


Frendica mi kaže, ajmo večeras do sela, a meni vruće...OK, sigurno će biti neka muzika i nešto...sjedit ćemo ispred crikve...

Autor: juicy-mama   |   19.07.2024. u 13:40   |   opcije


Nema vani ništa osim besčutne ekonomije. Bolje sjediti na trijemu kuće, nešto pojesti, popiti, pričati i gledati zvijezde...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 13:45   |   opcije


eM65, bilo bi loše da prihodima ne prelazim godišnje nekadašnjih 300.000,00 kn sadašnjih 40.000,00 eur koje je granica za ulazak u pdv.

Autor: pognioci   |   19.07.2024. u 14:33   |   opcije


ma nije ti to tako strašno kao što se čini :D

Autor: eM65   |   19.07.2024. u 15:19   |   opcije


ako je trijem dosta cvrst nema smisla samo sjediti na njemu, rit se ukoci ;-)

Autor: listlovora   |   19.07.2024. u 15:23   |   opcije


Ali ni rebalans svake jeseni?

Bar bi dosad bilo?

Autor: Jarac999   |   19.07.2024. u 20:53   |   opcije


Jarče, ja znam kakvo je stanje u mom novčaniku a kakvo je u njihovom, to neznam. Po svemu sudeći nije baš najbolje...

Autor: slova   |   19.07.2024. u 22:17   |   opcije


Dodaj komentar