Što nas čeka ove godine?
Netko će smršaviti a netko će se nadebljati...
07.01.2025. u 11:10 | Editirano: 07.01.2025. u 16:37 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Ove godine će trava bit zelenja u susida isto ko i lani, virova ti meni ili ne
Autor: Jarac999 | 07.01.2025. u 11:23 | opcije
Virujem ja tebi... :))
Autor: slova | 07.01.2025. u 11:24 | opcije
Ali neviruješ sebi :)
Autor: Jarac999 | 07.01.2025. u 11:24 | opcije
Kako ne? Kome ću vjerovati ako ne sebi? :)
Autor: slova | 07.01.2025. u 11:27 | opcije
I vjeruj mi Ako skočiš s nebodera ti ćeš poletjeti! Samo trebaš vjerovati da letiš!
Autor: Ricambi | 07.01.2025. u 11:30 | opcije
Zašto bi skakao sa nebodera?
Autor: slova | 07.01.2025. u 11:31 | opcije
A crni sinko sam si sebe najvise puta i privarija i opet nisi pameti dosa nego sebi virujes
Autor: Jarac999 | 07.01.2025. u 11:33 | opcije
zato da dokažeš čvrstoću vjere, a i da nas ne gnjaviš više na blogu!:-)
Autor: Ricambi | 07.01.2025. u 11:33 | opcije
Ajte oboje u kafanu i popijte par rakijica. Dobro bi vam došlo...
Autor: slova | 07.01.2025. u 11:36 | opcije
Isa bi ja ali san u kazni, neda mi Mande iz kuće
Autor: Jarac999 | 07.01.2025. u 11:41 | opcije
A Mande, Mande! Ne zna čovik jel' bolje s njom il' bez nje? :))))
Autor: slova | 07.01.2025. u 11:43 | opcije
Pluton nakon oko 250 godina, nakon što je je proputovao cijeli Zodijak, ponovo je ušao u znak Vodenjaka.
Zadnji put je u istom položaju bio u vrijeme američke borbe za nezavisnost, revolucije u Francuskoj i općenito, industrijske revolucije.
U daljnjih 20 godina mogle bi nas zadesiti dalekosežne promjene u strukturi institucija, na području tehnoloških otkrića i inovacija i jačanju individualizma nasuprot korporacijske moći.
Pluton je eksplozivan planet, čiji utjecaj je sklon raznijeti neku kompletnu društvenu strukturu ili strukturu moći u krhotine, i stvoriti zgarište, na kojem će se, kao Feniks iz pepela, roditi nešto potpuno novo i drugačije.
Pluton uvijek teži kompletnoj transformaciji svega onog što nam predstavlja područje sigurnosti i komoditeta.
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 13:34 | opcije
:)
Autor: slova | 07.01.2025. u 14:16 | opcije
Volim kad me dočeka smiješak koji nisam očekivala:)
Znam da mi izjava djeluje smrtno ozbiljno, pa možda baš i zato.
Ne vjerujem ni ja baš u horoskop kao u nešto što je u kamen zapisano.
Ali smatram da je svemir još uvijek čudesna nepoznanica.
A sve što je alternativno i još neistraženo možda ima zakonitosti o kojima ne znamo dovoljno.
Navikla sam da sve propitkujem, pa čak i vlastite stavove.
I uvijek sam otvorena za mogućnost da još nešto novo saznam ili naučim.
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 14:33 | opcije
Trenutno me, recimo, više od svega zanima što je Mande u horoskopu:)
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 14:33 | opcije
Horoskop je ozbiljna stvar...
Autor: slova | 07.01.2025. u 14:58 | opcije
Zanimljivo, vjeruješ u horoskop ili si se možda i bavio astrologijom?
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 15:05 | opcije
Jesam, bavio sam se astrologijom. Izrađivao sam natalne karte za pojedince i parove i mogu reći da to radi. Nažalost, ne bavim se više time...
Autor: slova | 07.01.2025. u 15:25 | opcije
Pa lijepo je znati da imaš prakse u tome, i ja sam radila natalne karte drugima i dosta je toga ispalo točno.
Ipak, može postojati subjektivan element u astrološkom tumačenju, koji se bazira na autosugestiji ili heterosugestiji.
Recimo, neki ljudi koji su rođeni u vrijeme Drugog svjetskog rata, nisu znali svoj pravi datum rođenja.
I ponekad im je proizvoljno upisan datum koji je možda i par mjeseci kasnije od njihovog stvarnog rođenja, a oni nisu znali da je taj podatak netočan.
Zanimljivo je što se desilo kad je tim ljudima napravljen horoskop na temelju pogrešnog datuma i kad im je dato pripadajuće objašnjenje.
Oni su se počeli ponašati upravo u skladu sa tim izračunatim horoskopom.
Da bi tek kasnije saznali da im datum rođenja nije točan.
Dakle, ispada da sve može biti relativno.
Zato sam rekla da sam sklona propitivati čak i vlastita stanovišta o bilo čemu.
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 15:41 | opcije
Da, upravo to. Dali sudbina bira nas ili mi biramo sudbinu? :)
Autor: slova | 07.01.2025. u 15:46 | opcije
Sve je to jako duboko i nepoznato...
Autor: slova | 07.01.2025. u 15:48 | opcije
Odlično pitanje, ovo o sudbini, slažem se:)
To pitanje si i ja postavljam.
Stvari koje su nepoznanica ili su na rubu misterioznog uvijek su intrigirale maštu ljudi.
Osobito radoznalih ljudi, a živo radoznala sam otkad znam za sebe i ne popušta me ni u ovim godinama:)
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 16:04 | opcije
Nema bolje profesije od predviđanja budučnosti. To nitko ne zna... :))
Autor: slova | 07.01.2025. u 16:21 | opcije
Mnogi znaju što je bilo, neki znaju što jeste, a nitko ne zna što će biti... :))
Autor: slova | 07.01.2025. u 16:24 | opcije
Jebeš Pluton! Daj ti o Atlantidi!
Autor: Ricambi | 07.01.2025. u 16:31 | opcije
Jaro je nakon desete loze krenuo put ispumpavanja želudca!
Autor: Ricambi | 07.01.2025. u 16:33 | opcije
A lipo mu je Mande rekla da ne pije... :))
Autor: slova | 07.01.2025. u 16:34 | opcije
Izgleda zabavno tumačiti budućnost kad se stvari tako postave.
Ali to uključuje i odgovornost.
Ima mentalno i emocionalno labilnih i pretjerano sugestibilnih ljudi koje negativno astro predviđanje može baciti u depresiju, ako ne i nešto gore.
A što se tiče prošlosti, astrologija donekle crpi svoja znanja i iz proteklih događaja, jer radi se o ponavljanju ciklusa, solarnih, lunarnih ili općenito planetarnih i sa njima povezanih događanja.
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 16:49 | opcije
Rika samo Jaro zanima, meni je to sumnjivo:)
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 16:49 | opcije
Ima jedan fantastičan domaći film na ovu temu, "Ritam zločina". Da li si ga gledala?
Autor: slova | 07.01.2025. u 17:01 | opcije
To je ekranizacija pripovijedke "Dobri duh Zagreba" autora Pavla Pavličića
Autor: slova | 07.01.2025. u 17:12 | opcije
Gledala sam davno, sjećam se da se radilo o kombinaciji krimića i fantastike, a sve se baziralo na statistici zločinačkih djela i njenoj pravilnosti.
Sjećam se Ivice Vidovića u jednoj od njegovih tipičnih uloga.
Ali prva asocijacija u vezi sa Vidovićem mi je film Izbavitelj.
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 17:39 | opcije
Izbavitelj je isto odličan film. :) Ritam zločina je baš ono što golica ljudsku maštu da se budućnost može predvidjeti. Za razliku od horoskopa gdje je sve određeno položajem planeta ovdje se budućnost predviđa statistički...
Autor: slova | 07.01.2025. u 18:03 | opcije
ali Ajnštajn bi rekao "Bog ne baca kocke."...
Autor: slova | 07.01.2025. u 18:05 | opcije
Statistika je zanimljiva, a neki eminentni astrolozi su je isto koristili u svojim predviđanjima.
Recimo, kad je neki planet koji je po naravi malefik, u egzaktnom teškom aspektu sa Svjetlima, odnosno Suncem ili Mjesecom, može se dogoditi da osoba s tim položajem bude slijepa.
Dotični astrolozi proučili su na stotine i stotine horoskopa i statistički uzorak je pokazao da se ljudi s tim položajem doista rode slijepi ili oslijepe tokom života.
Postoje doduše i određene duhovne teorije u vezi horoskopa.
U njima se govori da 12 znakova predstavlja 12 Eona odnosno 12 energija ovog svijeta.
Ali da je trinaesta energija ona koja vlada nad njima, a koja je po svojoj naravi božanska, te da nije od ovog svijeta, nego da je to energija Duše, koja ako je čista može nadvladati bilo koji horoskopski aspekt ili utjecaj.
Tu se postavlja pitanje slobodne volje naspram sudbine, te pitanje božanskog utjecaja naspram zemaljskog.
Sada smo već na području metafizike, a to je već puno dublji pogled na astrologiju od onog uobičajenog, plošnog ili svjetovnog.
Autor: Lana48 | 07.01.2025. u 19:01 | opcije
Pardon na prekidu razgovora. Imao sam nekog posla. :))
Autor: slova | 07.01.2025. u 23:39 | opcije
Da, taj 13. znak je skriven zbog podjele kalendara na 12 mjeseci. Ispravno bi bilo na 13 mjeseci.
Autor: slova | 07.01.2025. u 23:42 | opcije
Svaki mjesec bi imao 28 dana a godina 364 dana...
Autor: slova | 07.01.2025. u 23:48 | opcije
Okretaj Zemlje oko Sunca je oko 365.25 dana tako da bi prva godina imala 364 dana, druga 365 dana a treća i četvrta 366 dana
Autor: slova | 08.01.2025. u 0:21 | opcije
13. mjesec bi trajao 28 pa 29 pa 30 i 30 dana pa opet 28 dana :)
Autor: slova | 08.01.2025. u 0:25 | opcije
Mislim da bi ovaj kalendar bio puno jednostavniji od postoječeg. U krajnjoj liniji ne bi se pitali koliko ovaj mjesec ima dana već samo koja je godina.
Autor: slova | 08.01.2025. u 0:31 | opcije
Možda bi čak niz 28, 30, 29, 30 bio lakši za pamtiti. U svakoj parnoj godini 13. mjesec bi imao 30 dana a u neparnim godinama bi se izmjenjivali. Ako je u prošloj neparnoj 13. mjesec imao 28 dana u slijedećoj neparnoj bi imao 29...
Autor: slova | 08.01.2025. u 9:05 | opcije
Nadam se da sam dobro razradio ovaj kalendar. :))
Autor: slova | 08.01.2025. u 9:34 | opcije
Naravno, ova ideja već postoji
https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Reforma_kalendara
Autor: slova | 08.01.2025. u 10:29 | opcije
Pod ovim dvanaest ili trinaest više sam mislila na tip energije koja emanira.
A i na simboliku brojeva, jer broj 12 se provlači kroz mnoge kulture, od Antike i antičkih mitova do mitova o kralju Arthuru i vitezovima okruglog stola.
Možda naša kultura može to najbolje povezati sa pojmom Krista i 12 apostola.
On je taj trinaesti koji je jedini bio i ljudskog i božanskog porijekla pa time simbolizira jedinstvo duhovnog i zemaljskog, ali i pobjedu duhovnog nad zemaljskim.
U mnogim kulturama se isto 13 smatra nesretnim brojem, ali u ezoteričnom smislu taj broj se malo drugačije vidi.
Autor: Lana48 | 08.01.2025. u 21:07 | opcije
Čovjek je oduvijek imao potrebu da nekako organizira ili strukturira vrijeme, da mu odredi jedinice poput dana, sata, mjeseca, godine.
I sam znaš da su drevne civilizacije imale svaka svoj tip kalendara, a oduvijek se kalendar zapravo povezivao sa promjenama u prirodi.
Glede neke nove promjene kalendara, iskreno ne znam što bih si mislila.
I ovo sadašnje zimsko i ljetno računanje vremena se nije potvrdilo kao pozitivno ekonomski opravdano, odnosno nije imalo onaj puni ekonomski efekt koji se očekivao.
A po drugoj strani pojavili su se zdravstveni problemi zbog našeg unutarnjeg bioritma koji promjena sata narušava.
Ako samo jedan sat iznenada nedostaje, naš interni sustav gubi sinkronizaciju.
Ljudi se bude umorniji i tromiji, mnogi se žale na probleme sa spavanjem, pojačano lupanje srca i slično.
Nedostatak sna i umor mogu se manifestirati kao "mini jet lag" i smanjiti i produktivnost ljudi na poslu.
Tako da, rekla bih, svaka promjena koja usput zadire u naše biološke cikluse je diskutabilna.
Kad se samo sjetim naših pradjedova i prabaka, koji su se budili sa izlaskom Sunca i išli spavati sa zalaskom i gotovo uopće nisu bili ispostavljeni utjecaju umjetnog svjetla.
Naravno, niti ta vremena ne možemo vratiti.
Autor: Lana48 | 08.01.2025. u 21:07 | opcije
A što se tiče horoskopa, i tu ima svih mogućih varijacija ovisno o nekom povijesnom razdoblju ili kulturi.
Evo možda link na jedan tekst koji pokazuje šarolikost u pogledu horoskopa.
https://dalmacijaportal.hr/14-vrsta-horoskopa-koji-postoje/
Nama možda najlakši za razumjeti je kineski koji se ne temelji na datumu nego na godini rođenja.
U zapadnjačkom horoskopu to možemo povezati sa kretanjem Jupitera koji oko godinu dana ostaje u jednom znaku.
Ove godine Jupiter se kreće kroz znak Blizanca, pa oni sa Suncem u Blizancima a još više sa prvom kućom u istom znaku generalno mogu čekivati ekspanziju i dobitak u svom životu.
Ali na fizičkom nivou i poneki kilogram više.
I kod horoskopa bi se isto mogli upitati da li on odražava čovjekovu vječnu potrebu da na neki način predvidi budućnost, pa da je onda eventualno stavi pod kontrolu i koliko je to i da li je zapravo moguće.
Autor: Lana48 | 08.01.2025. u 21:07 | opcije
Imala sam i ja nekog posla, kasnije a i danas tokom dana.
A kad već govorimo o vremenu, postajem pomalo umorna od ovog naglog zatopljenja.
Autor: Lana48 | 08.01.2025. u 21:07 | opcije
Ako ne navratim više, danas, ugodan ti ostatak večeri:)
Autor: Lana48 | 08.01.2025. u 21:07 | opcije
:)
Autor: slova | 08.01.2025. u 21:17 | opcije
:)
Autor: Lana48 | 08.01.2025. u 21:34 | opcije