Iskreno


Nije bitno da li je netko vjernik ili nevjernik, bitno je da je covjek u pravom smislu te rijeci.Znam da i tu se necemo sloziti sta znaci biti pravi covjek.
Zivimo u svijetu koji je nas. Mozemo, mi, koji zivimo u naprednim drzavama biti to sto hocemo, moja je zelja da je tako na svim mjestima ove nase planete. Necu ulaziti u to zasto nije tako.
Tako ja, imam moj identitet, kao i ostali ljudi. Imam sve sto je potrebno za dostojanstven zivot, imam kao drzavljanka jedne od naprednijih drzava u svijetu, moja prava i duznosti, imam slobodnu volju i mogu biti slobodno bice koje zivi po svojim uvjerenjima.
I na svemu sam neizmjerno zahvalna i zadovoljna. Najvise zato sto ja i ako nisam rodjena ovdje, dosla sam i dobila sve. A morala sam otici zato sto ljudi tamo gdje sam zivjela su rjesavali situaciju pomocu rata. Dok zivim i disem vjerovat cu da se sve moze rijesiti razgovorom i dijealogom. Duboko susjecam sa svima koji sada u danasnje vrijeme se ubijaju zbog nacionalne, vjerske i drugih pripadnosti.
Nedavno je bio nas najveci blagdan Uskrs. Mi vjernici sirom svijeta, obiljezili smo ga i proslavili onako kako treba.Ovdje na iskrici pojavile su se uskrsnje cestitke. I nisam primjetila da je netko od nas vjernika rekao nesto vise o tome i jos manje da smo prozivali nevjernike i ostale kojima ovaj blagdan ne predstavlja nista.
Medjutim, vidjela sam svojim ocima blog koji vrijedja one koji slave Uskrs, vidjela sam one koji to podrzavaju i biglajkaju, i u tome vide fini progres.
Stvarno ?
Ovo sto sara i ladonna su kako sara rece, lijepo rekle o nasem papi, a sve bi vjernike makle s lica zemlje da mogu, nije vrijedno paznje ali necu da sutim.
Sinoc sam procitala i vidim da se sara ruga crvenoj odjeci Bozjih sluzbenika koji su bili na sahrani Svetog Oca i to joj je smijesno i pita se kako bi to izgledalo da neki blogeri obuku to.
Stvarno, trebas toliko biti pokvarena sara da to mozes reci. Gdje ti je razum ?
Kao prvo vjernik je kao i svaki drugi covjek koji zivi po svojim uvjerenjima. Ima razlog zasto su Bozji sluzbenici bili obuceni u crveno jucer na sahrani.
I bilo je i sluzbenika i vjernika drugih religija koji su bili obuceni kako jesu.
Blogeri to ne mogu obuci, daj saberi se malo.
Nisam jos nikada vidjela takve osobe u privatnom zivotu. Stvarno nisam. Srela sam na tisuce ljudi, svih boja;nacinalnosti i vjerske pripadnosti, ateista, agnostika i svih drugih. Jos nikada nisam prisustvovala razgovoru gdje jedni druge vrijedjaju i ismijavaju i proglasavaju svakvim imenima zbog njihove pripadnosti i uvjerenja, vjerske (ne) pripadnosti
Ali zato postoji iskrica. Dosla sam tu, ja kao ja, kakva sam u privatnom zivotu. nema razlike. Ista osoba. Svi ostali su isto osobe iza ovih nickova ovdje. Imam respekt prema tome. Znam da smo razliciti i da zivimo svoje zivote. Svaki svoj.Ja zivim svoj i razumijem da svaki od vas zivi svoj
Kad se pise ovdje, radimo to dobrovoljno i ne vjerujem da je netko prisiljen na ovo. Pojedinci uzimaju sebi za pravo da prozivaju u negativnom smislu, dosta toga sto njima ne odgovra. Nemaju osnove ljudske kulture i iskreno prelaze granicu. Koliko ja znam ruganje i ismijavanje, nije isto sto ne slaganje sa necim.
Pametan covjek ne ulazi u raspravu o dosta toga sto nije vrijedno rasprave.
Za mene je sasvim normalno da kazem, ne slazem s tim i oni koji tako misle i zive neka rade, ako je to njihov izbor i vjeruju u to. Niti imam namjeru nekome objasnjavati o dosta toga a pogotovo o mojoj vjeri i mom odnosu s dragim Bogom. I tako bi trebalo biti za svakog vjernika.Nije mi palo na pamet da prozivam ateiste, agnostike i ostale. To je njihov izbor.
Dragi ljudi, kako ne mozete zivjeti svoje zivote i pustiti druge da zive svoje, sada u 21 stoljecu i imati svoj stav bez prozivanja drugih, traziti krivca u drugima, a najcesce to je u vama.
Meni bi zivot bio promasen kada bih danima pisala, pricala o svemu sa cime se ne slazem. Imaju zato drugi. Ima drzava koja rjesava one koji ne prate zakon i svoje duznosti, Na meni je da budem ja i da zivim svoj zivot.
Kao pripadnica dosta toga sto ni malo ne cini stetu ovoj drzavi. Pratim sve zakone i pravila. Imam respekt prema svim ljudima i tko sam ja da dajem sebi za pravo da kazem da je nesto pogresno, da ismijavam to, da govorim rijeci mrznje. Ima takvih ali ovdje se za sve odgovrara. Ono zasto se zakonom ne odgovra kaze o ljudima koji sve ovo cine.
Znam da nismo savrseni i da rijetko tko, vjerojatno nitko se ne slaze s ovim ali ja to i ne ocekujem. Ja sam napisala kako osjecam i mislim.
Ne mogu da vas pojedince zalim kao ljude jer ne pokazujete mrvicu ljudskosti i da mozete, ne daj Boze to, bili bi i gori. Sve pocinje rijecima, vrijedjanja i netpeljivost a neki da mogu i da se ne boje za svoje dupe bili bi i gori.
Zalosno je da time pokazujete kukavice koje se boje necega sto im uopce nije prijetnja i ne cini vam nikakvo zlo.
U danasnje vrijeme biti vjernik je odabir i sta drugi imaju s tim ako im ne cini stetu?
Kreirajte svoju stvarnost gdje cete biti sretni, zadovoljni i voljeni ljudi, pa ce vam manje smetati dosta toga. Ovaj svijet je svih nas i jos uvijek imamo pravo biti takvi kakvi hocemo i mozemo. Kad to imamo nemojmo biti licemjerni pa to uskracivati drugima, bilo rijecima, netrpeljivoscu i mrznjem, jer to ostali ne osjete. To je u vama i prati vas.
Ja ne ocekujem nesto ovdje. Ali se pitam, koliko su ljudi ovdje istinski onakvi kakvi jesu. Recimo da sam cula u privatnom zivotu neku zlu zenu koja se ismijava odjeci Bozjih sluzbenika meni bi bilo sve jasno. Zla je i ruga se misleci da ce me to uvrijediti. Nece. kroz povijest vjernicu su prosli teze vrijeme a mi danasnji bar u naprednim drzavama zivimo slobodno to.
Ovi mali ljudi kojima to smeta nama nista ne znace.Jer mi znamo da to zlo koje zivi u njima je njihovo a vjera koju imamo je nasa i zivimo je i nitko se ne mora sloziti s nama i u tome vidjeti ispavnost. Mi to ne ocekujemo a ovo sto dobijemo ovdje kroz komentare i neslaganje drugih vidimo kao njihovo pravo da zive svoj zivot i misle kako hoce. Pa to bi i oni trebali ciniti ali ne rade. Iz njima poznatih razloga.
Zato, ladonna i sara i vama slicni, uzalud se trudite. Mozete biti to sto hocete ovdje i pustite nama svima ostalima da budemo to sto jesmo.
Nije mi jasno zasto imate potrebu biti toliko glasne kad je vjera u pitanju. Necemo vas pokrstavati, paliti na lomacama i ostalo zato sto ste ateisti, agnostici i ostalo. Ali cemo i dalje biti to sto jesmo, slobodno zivjeti nasu vjeru.
Ako vam to smeta, radilo je i ranije kroz povijest Samo se pitam kako niste napravili pomak, ili ti fini progres.
Ja u 21 stoljecu, u jednoj od naprednijih drzava po svemu nisam mogla ni zamisliti da cu imati potrebu pisati o ovome.
Ljudi su cudna stvorenja. Malo tko moze prihvatiti sve i uvijek nam nesto nije po volji i ne slaze se nasim uvjerenjima ali zato drzava to lijepo uredi ako je prava i svih onih koji zive u njoj.
Ja slavim moje blagdnae, drugi svoje. Oni koji to ne cine ako nista drugo ono iz kulture nece bas na taj dan blatiti to i podrzavati one koji cine to.
Ljepota od zivota je kad mozes biti sto jesi i pri tome ne mrziti one koji to nisu.
A nigdje ne pise da se moras slagati s tim i jos manje biti dio toga.
Eto, vjernici imaju svoje svetinje, koje su vase ateisti, agnostici i ostali kojima smeta religija a pogotovo tudja ?
Imate je sigurno i vjerujem da vam nije svejedno kad se dirne u to. Pametan covjek i ne radi to. Nego je tolerantan i privaca drugacijeg od sebe. Ne mora ga voliti i podrzavati, razumjeti i sve ostalo ali sigurno ga nece ni dirati u tu “svetnju” ako je pravi covjek.
Ali svi imamo svoje definicije za sve, pa tako i sta je biti pravi covjek.
Ja znam koja je moja i zahvalna sam svima onima koji su mi pokazali i naucili me tome na vrijeme a nikad nije kasno za promjene na bolje. Znam da cu sutra biti bolja nego danas. Ali to sam samo ja. Neka drugi rade bas onako kako hoce, to mi ne predstavlja nikakav problem i ne izaziva emocije zbog kojih ja prestala biti ja…..u skladu s svijetom u kojem zivim i vrijednostima koje sam usvojila kao ispravne i potrebne za moj zivot, kojeg zivim i pustam druge da to isto rade. To ne znaci da se slazemo u svemu ali s moje strane nece nikada biti problema jer mogu da prihvatim sve razlicitosti. Vjerojatno zato sto sam naucena na to, prihvacena u potpunosti kao razlicita kad sam dosla ovdje i dobila sve ono sto su dobili i oni koji su rodjeni ovdje. Meni je to velika cast i zahvalnost, zadovoljstvo i istinsku ljubav koju zivim radi da sam dobra osoba koja voli ovu drzavu i sve ljude koji zive u njoj i puno sire.
Ismijivana sam ovdje od pojedinaca sto sam pokazala moju miroljubivost kad sam dosla. Nisata mi to nije uradilo i nije me poljuljalo u mojim uvjerenjima, kao sto nece i ovo negativno pisanje o mojoj vjeri, obicajima, blagdanima, vjerskim sluzbenicima i svemu drugome.
Dajem sebi za pravo napisati ovo. Isto kao isto drugi to daju sebi i pisu o cemu hoce.Neku reakciju znam da cu dobiti. Pozitivnu ili negativnu meni je svejedno.
Oni koji razumiju, dobro je i oni koji ne razumiju isto je dobro.
Lebdim kao slobodno bice kroz zivot. Moj trud i sve ostalo to su mi omogucili.
I ovdje na iskrici nije me strah pokazati tko sam jer nema razlike mene ovdje i van ove virtualne vjetrometine.
Ja svoj svijet cinim boljim bez da pri tome krivim i vrijedjam one koji ne misle kao ja. I dosta toga me ne smeta jer sam zadovoljna sobom i svima drugima zelim to. Moj put je put mira i ljubavi, uvijek bio i bit ce. Zato nakon ovog bloga, nema namjeru se svadjati i trositi svoju enrgiju na nesto sto nema smisla. Eventualne komentare procitat cu i odgovoriti kad stignem to. Iskrica je jedan mali dio moje stvarnosti i kad nisam tu, siguno sam negdje drugo, gdje mi je bolje i gdje trebam biti. Pogotovo danas na svetu nedjelju :)

Lijep pozdrav, mir i svako dobro svima, od srca !

27.04.2025. u 10:49   |   Dodaj komentar

sve 5
rekla si, neka si

i fkt nemam ali baš nikakav "problem" sa ovim tvojim zapisom, mišljenjem, stavom


zapravo baš zato kaj je takav kakav je

i opet po meni ...skroz ti je zreo stav, ispravan. i ok

i možda baš zato kaj , si sve lijepo objasnila
i koji dio ne razumiješ, na šta se eventualno mrštiš--- kod nas ateista, agnostika ili kaj smo već
i kaj ne odobravaš, i smeta te

i sve legit,

meni je ok, i zato kaj mi automatski ne pripisuješ

"oganj vječni" ni "praznu dušu", , ni vampirske zube
ni đavolji rep, i ostale

mitologije....

dakle ok, napisla si., jer to je blog


e i da

ja bi samo molila, da se čita sa razumijevanjem
e i da,
da me se ne poistovjećuje sa recimo @Sarom, ili kaj ja znam sve sa kime...


@Sarino mišljenje, nije uvijek Istovjetno mome

ja sam sklona nešto reći na ovaj način, ona na onaj
njoj svojstven

jer

Ne dijelimo isti mozak, istu emociju, o baš svemu, ne dijelimo uvijek isto mišljenje i definitivno ne dogovaramo se koja bu o čemu pisala i što koja od nas dve šta i kome želi reći

dakle, kaj je Meni i trn i brvno u oku, nije nužno da je trn ili kamenčić u Sarinoj cipeli...


razumijemo li? (ofcrs ne samo ti, već i ostalo blog društvo, jer čitaju :)
dakle razumijemo li i taj aspekt? tu mogućnost?


da svaka od nas na nešto . a isto, drugaćije reagira? misli, doživljava?

kontamo li se, u tome?

Autor: ladonna2   |   27.04.2025. u 12:37   |   opcije


tnx

Autor: ladonna2   |   27.04.2025. u 12:39   |   opcije


Kako si ti Una i zašto iz ove moje satire našla se uvrijeđenom uopće mi nije jasno? Ja ni na koji način niti jesam niti imala namjeru, vrijeđati bilo kojeg vjernika? Dapače, mislim da sam u svojim tekstovima izričito navela da nemam ništa protiv ljudi koji su došli na trg iskazati počast svom duhovnom poglavaru, a i tekstovi koje sam c/p ovih dana vrve tolerancijom i potrebom da svatko ima svoju slobodu!
„Satira je književni oblik u kojem se kritički ismijava pojedinac, grupa, država ili vlast. Često je korištena kao sredstvo političke borbe.
Satira je vrsta komedije koja kritizira neke pojave ili karaktere, a bez želje da se osuđuju.


Satira je umjetnička forma kojom se ljudi, događaji ili uvjeti kritiziraju, ismijavaju ili negiraju. Tipični satirični stilski načini su pretjerivanje kao preuveličavanje ili podcjenjivanje kao namjerna trivijalizacija sve do smiješnog ili apsurdnog. Obično je satira kritika odozdo (osjećaj građana) prema gore (zastupljenost vlasti) po mogućnosti u poljima politike, društva, ekonomije ili kulture”

Dakle, ako pođemo od te premise da satirom nitko nikog ne osuđuje već samo kritizira neke pojave, dopustit ćeš, draga Una, da ja nikako nisam imala namjeru uvrijediti tvoje ili bilo čije vjerske osjećaje? Zašto si se ti našla uvrijeđenom, ne razumijem a još manje što mi spočitavaš to što ja niti sam rekla niti mislila. Ali, dopuštam da si me krivo razumjela i moja isprika ako sam te uvrijedila?
Ja sam naprosto pisala o jednoj pojavi koja mene iritira, pače, vrijeđa me pri mojoj zdravoj pameti u 21. stoljeću. Danas u svom zapisu sam malo krenula korak dalje (od ovih dana kada ničim nisam niti uvrijedila niti na bilo koji način omalovažila vjernike), pa sam na satirični način pisala o pojavi i crvenilu na vatikanskom trgu! To sam potkrijepila fotografijom (ne mojom već skinutom sa interneta) popraćenu na satiričan način pjesmom I. Šerfezija, Ruže su crvene! Da, ismijavam i kritiziram pojavu stotine biskupa i svećenika u crvenim haljinama, visokim kapama i štapovima!

Dakle, u dokaz mojih dobrih namjera, citirat ću svjetski poznate satiričke novine, ali i podsjetiti na i drastičnu situacija koja se dogodila kad je jedan časopis pisao o muslimanskoj vjeri, završio je nažalost ubijenim. Ne razumijem zašto ti taj veliki korak između satire i riječi i svega što si ti napisala da sam ja tebi (i ostalim vjernicima) učinila, u tebe je tako mali. Dapače, ti insinuiraš svašta što ja niti sam rekla, niti mi je bila namjera...a još manje sam nešto loše učinila?
Ali, dio teksta ti je dobar, jer propituješ druge glede sloboda govora i izražavanja, pa tako propituj i sebe. Znaš, nas dvije smo očito odrasle i odgojene u posve drugačijim miljeima...ja u gradskoj i građanskoj obitelji gdje je svako i o svemu, propitivanje dopušteno. Tako sam i kasnije odgajala sebe da iznošenje vlastitog mišljenja nije hereza i tabu, već da svaka tema može imati mjesto u mom životu. I tako živim već više od 60 godina. To što je nekome, pa i tebi, vjera sveta...tvoja stvar. To što ona meni nije, opet moja stvar. Ali nikog nisam vrijeđala, ali da jesam na satirički način ismijavala muškarce u mantijama, jesam!
Jer, oprosti Una, meni je to smiješno. Kao što je mnogima smiješno kak se npr oblače pederi, kakva je neka moda...ili npr meni je smiješan onaj Božo Vrećo, pa mi je smiješno kako Thompson manipulira masama i tako bih mogla nabrajati...a sigurna sam da ima toliko smiješnih stvari koje su i tebi smiješne, i slobodno se smij, Una!

Kako neki ne bi zaboravili što je i kako bilo (ha ha), podsjetit ću vas kako su neki reagirali na neke napise, mišljenja...ja ne vidim razliku! Osim ako je po vama dopušteno pisati satiru za muslimansku vjeru ali ne i za katoličku? Ja iznosim svoje mišljenje i na satirički način (ta nećete mi valjda zamjeriti Ivicu Šerfezija ha ha) progovaram o pojavama u društvu, a vi bi mene u najmanju ruku...hm...hm...nastavite niz sami?
Cit.
Charlie Hebdo je 2006. bio jedan od malobrojnih medija koji su objavili karikature poslanika Muhammeda a.s., prvobitno objavljene u danskom Jyllands Postenu, ali su originalne karikature dopunili i vlastitim o muslimanima općenito. Krovna organizacija francuskih muslimana Conseil français du culte musulman (CFCM) je zbog toga podnijela sudsku tužbu protiv Charlie Hebdoa. Međutim, nadležni pariski sud ga je oslobodio krivnje.

Dana 1. marta 2006. Charlie Hebdo je objavio Manifest 12, u kojem je naveo izjave dvanaestorice islamskih intelektualaca iz oblasti kulture koji su okarakterizirali islamizam kao novu svjetsku totalitarnu prijetnju. Među potpisanim, pored Ajana Hirsi Alija, Salman Rushdiea i devet drugih osoba, bio je i tadašnji direktor redakcije i izdavačke kuće Philippe Val.

Dana 7. januara 2015. oko 11:30h desio se oružani napad na prostorije uredništva lista. Najmanje dva maskirana napadača su upali u prostorije te su automatskim naoružanjem (najvjerovatnije AK-47 Kalašnjikov) i ručnim bacačem raketa pucali po redakciji. Prema podacima francuskih vlasti, u napadu je poginulo najmanje 12 osoba, među njima četiri novinara lista i dva policajca.


Charlie Hebdo je 2006. bio jedan od malobrojnih medija koji su objavili karikature poslanika Muhammeda a.s., prvobitno objavljene u danskom Jyllands Postenu, ali su originalne karikature dopunili i vlastitim o muslimanima općenito. Krovna organizacija francuskih muslimana Conseil français du culte musulman (CFCM) je zbog toga podnijela sudsku tužbu protiv Charlie Hebdoa. Međutim, nadležni pariski sud ga je oslobodio krivnje.

Živjela satira u 2025.g. (Britanski satirični časopis Punch iz 1867. godine. možete naći na netu)

Autor: sara_tera   |   27.04.2025. u 12:59   |   opcije


isprika na duljini komentara, Una, i lijep ti pozdrav!

Autor: sara_tera   |   27.04.2025. u 12:59   |   opcije


draga una, mir i dobro.

Autor: SuperHeidi   |   27.04.2025. u 14:05   |   opcije


Ladonna, bok !

Drago mi je da si procitala tekst i ostavila svoje komentare.

Ja se necu vise ponavljati. Samo cu pojasnici zasto sam tebe i Saru spomenula ovdje zajedno jer vidjela sam da ste isto podrzale kod jednog blogera ovdje. Ti si ostavila komentar i biglajk na to sto je on napisao.
Njegova objava me nije ni malo iznenadila jer hoce njega da udara po drugima. Taj dan bili su krscani koji slave svoj najveci blagdan Uskrs.
Po meni nije to primjerno i malo sam se iznenadila od vas.
I sinoc kod djusi Sara je napisala u komentaru “ja i ladonna smo odale cast vasem papi” i u istom komentaru ismijavala se crvenoj odjeci sluzbenika crkve kao da to nije dio vjere gdje je Sveti Otac vrh svega toga.
Eto, naravno da vas dvije gledam odvojeno i vidim razliku.

Nije moj nivo kumuniciranja da ti pripisujem to sto si nabrojala.

Imam osjecaj da si me razumjela sto sam htjela reci. Ako nisi pitaj.

Hvala i tebi, lijep pozdrav !

Autor: una_sw   |   27.04.2025. u 18:00   |   opcije


Sara, bok !
Iz te tvoje satire osjetila sam ismijavanje i nisam mogla da razumijem da u istom komentaru kazes da si odala pocast Svetom Ocu a ismijavas sluzbenike Crkve i vjeru kojoj je on bio vrh,zato sto su bili obuceni u crveno i onako. To je dio vjere kojoj i ja pripadam.
I za mene satira nije daleko od vrijedjanja.
Dok sam pisala ovaj svoj tekst gore sjetila sam se toga sto je bilo u Francuskoj.
Nekim vjernicima satira ne znaci nista ako se dira u njihovu svetinju. I postupaju kao sto su i ucinili.
Nisam ta. Samo sam lijepo gore pojasnila sta mi se ne svidja. Ja znam da necu nikoga promijeniti. Neka svi rade po svome ali ali ima neka granica koja bi se trebala znati.
Po mome misljenju.
Naravno da smo nas dvoje razlicite i imamo razlicita iskustva.Svaka govori na osnovu svojih.
Mene ne smeta odora necija jer nemam razlog za to.
Prppitujem ja i sebe svaki dan. Biram misli, rijeci i djela sve to ima svoje vibracije koje odlaze u Svemir a on vraca na osnovu toga, jos jedno od mojih vjerovanja :)
Draga Sara, ne zamjerim ti na duljini komentara i moj tekst je kilometarski. Ne osjecam se uvrjedjeno, daleko od toga, ovaj zapis je cista i iskrena moja trenutna razmislajnja o ovome sto sam primjetila na blogu ovdje.
Hvala ti, lijep pozdrav i tebi !

Autor: una_sw   |   27.04.2025. u 18:01   |   opcije


SuperHeidi, draga hvala i takodjer

Autor: una_sw   |   27.04.2025. u 18:01   |   opcije


Za moju dusu i one kojima je ova pjesma draga

https://www.youtube.com/watch?v=lMSVVGmfoBQ
Thompson- Put u raj

Autor: una_sw   |   27.04.2025. u 19:57   |   opcije


Jos jedna

https://www.youtube.com/watch?v=EGDqUG6qvoM
Marko Perković Thompson - Radost S Visina

Autor: una_sw   |   27.04.2025. u 20:00   |   opcije


Draga Una, samo respekt od mene:)))

Autor: cyberlady   |   27.04.2025. u 20:54   |   opcije


Vidim da niti jedan muškarac nije stao iza tebe una. A treba stati iza ovakve žene koja jednostavno a snažno govori svoju istinu usredotočena na svoju dobrotu, kojoj ne trebaju velike parole ni naštrebane definicije. Pa evo ja ću stati, podržavam sadržaj tvog bloga i način na koji si odgovorila na komentare ljubazno smireno i potvrđujući vlastite vrijednosti koje si navela u sadržaju bloga.

Autor: BBMUISA1   |   27.04.2025. u 21:44   |   opcije


Iz definicije satire je izostavljen jedan bitan dio jer potpuna definicija sadrži još i ovo: "Predmet satire podvrgava se ismijavanju, ironiziranju, osudi i prijeziru, bilo da je riječ o pojedincu bilo o kolektivu." Ovdje je link pa se može provjeriti: https://www.enciklopedija.hr/clanak/satira

Autor: BBMUISA1   |   27.04.2025. u 21:47   |   opcije


Nije to možda više ni važno dovoljno je bilo prepirki ovih dana. Mir i dobro i tebi.

Autor: BBMUISA1   |   27.04.2025. u 21:48   |   opcije


https://youtu.be/BxmZB2j6QuM?feature=shared

Autor: BBMUISA1   |   27.04.2025. u 21:57   |   opcije


Iza onog tko govori istinu, tko govori pošteno, tko govori iskreno, tko govori otborene duše i srca i netriba nitko stat i takva osoba ni ne traži podršku svjetine, ne treba citate da potkrjepi svoje navode, ne mudruje ne izvrće ne uvrće svoj govor ta osoba je dovoljno jaka jer ima u sebi snagu ljubavi i vjeru u dobro

Autor: Jarac999   |   27.04.2025. u 21:57   |   opcije


Una Bog ti da zdravlje i sriću kao čovjeku koji je strahote proša a sačuva snagu ljubavi u duši, duši bez mržnje.

Autor: Jarac999   |   27.04.2025. u 22:03   |   opcije


A što se dogodilo dušama ovih ljudi koji su relativno lagodno kroz zivot odili da su im duše pune mržnje koju čak i nisu u stanju prepoznat kao mržnju to je meni neobja#njivo i gotovo.

Autor: Jarac999   |   27.04.2025. u 22:05   |   opcije


Cyberlady, draga hvala ti, respekt tebi ! :)

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 10:17   |   opcije


BBM…ja kad nesto napisem, pisem iz mojih razloga. Ne znam tko ce se sloziti s tim i tko ce doci ostaviti svoj komentar. Bezbroj puta sam rekla da su kod mene svi dobro dosli.
Prihvacam pozitivno i negativnu kritiku.Znaci kad nesto napisem i javno objavim spremna sam na sve. i ne znam kako ce biti.
Ne ocekujem da netko stane iza mene ali drago mi je da se i takvi pojave. Meni je nevazno je li to zena ili muskarac.
Kako sam napisala svojim jednostavnim izrazavanjem, ja sam ovdje ista kao i u privatnom zivotu.
Odrasla sam i kroz zivot sam imala ljude, muskarce i zene koji su na sve moguce nacine stajali iza mene i ucinili da mi je bilo lakse izgraditi se u osobu koja jesam.
Ali u isto vrijeme bilo je puno onih ljudi koji nisu to cinili.
Moja snaga je u mojoj osobnosti i u privatnom zivotu prosla sam mnoge oluje, torture i svasta nesta ali isto tako mnogo ljepote sam dobila,sve to me je odrzalo na mome zivotnom putu i ucinilo jos jacom zenom.
Pisem ovo samo da kazem da mi nije tesko na blogu biti ja i pisati ono sto mislim i osjecam.
I drago mi je da si se javio i podrzao kako kazes ovaj moj tekst i nacin na koji sam ga napisala. Kao sto mi je drago da su i drugi komentatori ostavili svoje komentare.


I ja imam tu privilegiju da imam neogranicen internet i sve moguce mi je dostupno pa tako i definicije, knjige i sve ostalo sto se tamo moze pronaci.
Kad sam pisala ili tocnije vidjela satiru o kojoj je rijec ja sam znala tu definiciju te rijeci.
Hvala ti na tome, procitala sam taj link koji sadrzi definiciju rijeci satira

Svidja mi se link, lijepa pjesma.

Hvala ti na svemu !

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 10:18   |   opcije


Jaro, tako je, drago mi je na tako lijepim rijecima, hvala ti ljudino.

Zelim ti sve najbolje i neka ti dragi Bog podari obilje svoga blagoslova i sve najbolje u zivotu

:)

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 10:21   |   opcije


Ne bih znala reci sto se dogodilo s dusama ljudi koji su imali lagodan zivot a ipak osjecaju mrznju i jos dosta toga negativnog.

Mislim da se dogodilo nesto s njima i da bi oni to trebali odgonetnuti i rijesit i da vjerujem i znam da se svaka promjena radi iznutra a vidi se izvana, to je neko moje miljsenje
Iz iskustva znam da svaka emocija ima svoj razlog, na nama je da to poslozimo kako bi bili ljudi koji zelimo biti.
Znaci krece se od toga sta zelimo, ne samo materijalno vec i kakva osoba zelim da budem.
Dosta toga utice na tko kakvi smo ljudi
Odgoj, sredina u kojoj zivimo, zivotne situacije i okolnosti i mogucnosti.
Meni koja sam imala jako jako tezak zivot ali i obilje dobrote je uradilo da sam ovakva, jednostavno vidim razliku izmedju dobra i zla u sebi pa tako i u okolini. I uvijek biram ono sto je najbolje za mene.
Tako sam odabrala svoje pozitivne osobine i dobrotu uz ljubav i mir da budu put kojim hodi. I kad se pojavi sve negativno uz sve ovo pozitivno lakse rijesavam sve u sebi i zivotu.
Mi svaki dan imamo mogucnost biti to sto jesmo, samo je stvar sto biramo.
Ako nekome odgovara mrznja i sve negativno neka si bira to.
Ja ne radim jer istinski volim sebe i moje bliznje. Volim drzavu gdje zivim i sve njene ljude i sire.
I zivim po onome sto ima istinsku vrijednost za mene i zelim da ostavim takav trag kad odem
Ne znam koliko jos imam vremena ali znam da ce doci vrijeme da cu lezati ili tko zna gdje biti na samrtnoj postelji i tada mi nece biti vazno koliko sam loseg ucinila i koliko sam bila losa osoba prema sebi nego cu misliti zasto nisam dala jos vise i vise ljubavi i uzivala joa vise, mad je tog svega sada u obilju.
Zelim da ostavim trag mira i ljubavi iza sebe.
Ja to cijenim a ostali neka rade kako hoce u svojim zivotima,
Svaki put kojim idemo je sacinjen od sudbine i nasih odabira
Zivot nije samo pjesma, zna biti i oluja koja se pojavi kad se najmanje nadamo i tada nas lakse odrzi u zivotu mir,ljubav i pozitivne emocije, dok sve negativne vode nas na dno. Bila sam i ja na svome dnu zivota. I sve sto me odrzalo i podiglo, usmjerilo na za mene i moje bliznje ispravan put ja to njegujem i odrzavam i cijenim
Tako ce biti dok sam ziva a ziva sam svaki dan i imam mogucnost biti bolja osoba, tome tezim i nije tesko jer to zelim i radim na tome da ostvarim, sama i uz pomoc onih koji su mi uzor i koji su zasluzni da mi je bilo dozvoljeno biti to sto sam a kad to nije bilo moguce, ja se nisam bojala i odustala od sebe i svoga stava, a jos manje se klanjala onome sto nema vrijednost za mene.
Klanjam se samo dragom Bogu a ljude cijenim po njihovoj ljudskosti, nebitno tko su. I nemam nista protiv onih koji se ne slazu samnom, koji iz tko zna kojih razloga lajuckaju za mnom, neka rade, koji ih osjecaji vode neka sebe pitaju i koji razlozi.
Znaci, Bog pa ja i tek onda svi dragi i dobri ljudi a oni koji to nisu po mome misljenju imaju sansu to biti kada zasluze. A nista lose o njima, ponekad onjihovim postupcima ako mi se da, kao sto sam u ovome teksu ovdje napisala.
Znam da druge ne mogu promijeniti i nije mi to cilj to je njihov posao ako zele a ne moj.
Ja u zivotu radim samo ono zasto sam placena i sto zelim i imam volju za to iz ciste ljubavi pream sebi i okolini u kojoj sam.
Nemam nekih drugih interesa i vjerojatno je to razlog zasto sam pozitivna, sretna, zadovoljna i osjecam se blagoslovljeno kad sam nakon svega loseg sto mi se dogodilo gledala samo u dobro a to lose rjesavala na pozitivan nacin.

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 10:48   |   opcije


Mir s tobom, Una , drago mi je što si ponovo tu !

Autor: alis123   |   28.04.2025. u 11:52   |   opcije


Bok, Una:)

Krasno si ovo napisala, vrlo odmjereno, uravnoteženo, razborito.

A ipak i sve vrijeme održavaš tu jednu pozitivnu notu koja zrači iz teksta.

Slažem se da je ovo weblog i rasprava će uvijek biti, tome weblog i služi.

Ipak, kao i ti, smatram da treba znati gdje je jedna fina granica u tome, kad treba stati na loptu.

Zamjetno je da ja u takvim raspravama uobičajeno ne sudjelujem.

Meni je to gubitak vremena, jednostavno mi se ne da, ali tko voli nek izvoli.

Nebitno mi je da li je netko ljevičar, desničar, teist ili ateist.

Ne cijenim ljude po tome ili bolje rečeno, cijenim svako uvjerenje i poštujem različitosti.

Ipak bitnije mi je kakav je netko čovjek nego njegova vjerska ili politička orijentacija.

To je dio mog odgoja i moja obitelj uvijek je bila otvorena prema ljudima različitih vjera nacija i svjetonazora.

Kasnije, puno sam putovala po svijetu i sretala ljude iz drugih kultura i to mi je samo dodatno učvrstilo toleranciju prema različitostima.

Sjetila si me sad na jednog mog tetka koji je rođen u jednom malom srpskom selu koje se jedva vidi na karti.

Otišao je on kasnije u svijet, završio neke velike škole, sreo moju tetu i oženili su se i osnovali obitelj.

On je bio druge nacije, uvjereni ateist i komunist i čak i vojno lice.

Ali za svaki katolički blagdan on bi došao s nekim poklonom i čestitao mojoj obitelji, pojeo i popio nešto s nama, popričao.

I nikad mu nije palo na pamet da bi ismijavao ono u što moja obitelj vjeruje.

Netko, eto, ima tu širinu bez obzira na to od kuda potječe i u što vjeruje.

Autor: Lana48   |   28.04.2025. u 13:09   |   opcije


Drago mi je vidjeti da se Alis pojavila, pozdrav, kao i ostalima na postu.

Lijepo se i meni bilo malo podružiti ovdje u duhu dobre volje.

I tebi Una mir i svako dobro:)

Autor: Lana48   |   28.04.2025. u 13:10   |   opcije


Alis, drago mi je cuti to i vidjeti te tu, hvala ti, mir i dobro tebi !

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 16:30   |   opcije


Lana, bok :-)

Drago mi je da tako kazes za moj napisani tekst koji sam napisala iskreno i direktno iz srca i duse u jednom dahu. Nista nije prepravljano, pa kad sam naknadno procitala vidjela sam da ima gresaka, negdje su slova zamijenila mjesto, negdje neko fali i neko je na pogresnom mjestu. Tako ima gresaka i u mojim komentarima. Ali razumije se i sa time.

Da, weblog je mjesto gdje se pise i raspravlja. I drago mi je da se slazes s mojim misljenjem da treba postojati granica do koje se ide i lijepo je znati kad treba stati. To nema veze s tim da li je neka tema tabu, to ima veze s postovanjem druge strane.

Kao sto se moze primjetiti nisam ni ja aktivna u dosta rasprava ovdje. Zato sto ne zelim trositi svoju energiju na ono sto vidim besmisleno. I kad to cinim, mislim da se drzim ljubaznosti i nisam tip osobe koja napada i vrijedja po bilo kojoj osnovi. Kazem sto ima ali ponekad nastane nesporazum i razumijevanje zakoci s obje strane.. Pogresno se shvate rijeci i tada dolazi do zescih rasprava, sve je to normalno. I tada je lijepo raspraviti situaciju dijalogom.Kad obje strane kazu svoje, ako se razumijemo dobro je ako to nije tako, tada je najbolje u miru prekinuti raspravu dok se ohladimo i dok to odradi u nama.
To je za mene zdrava komunikacija, kad svi kazu svoje misljenje i mogu da raspravljaju ali se osjeti kad neki imaju cilj da provociraju, vrijedjaju, ismijavaju se i pametuju. E tu ja nemam sto traziti.I kako kazes, tko voli nek izvoli, tako je.

Slazem se u potpunosti po pitanju uvjerenja. Postujem i prihvacam sva. i ja ljude gledam po njihovoj ljudskosti. I ja sam isto odgojena. U domu mojih roditelja srela sam sve moguce vrste ljudi. Svi su bili dobro dosli i ugosceni su.

Da, putovanja i susreti raznih kultura rade da covjek je tolerantniji i nauci se tako o svim tim ljudima i njihovim razlicitostima.

Ja sam odrasla u sredini gdje su zivjele sve nacionalnosti i vjeroispovjesti, i ostali. To je uradilo da sam kao dijete, poslije kao mlada zena naucena da imam postovanje prema ljudima koji nisu kao ja. Jer to je osnovno ljudsko pravo biti covjek koji je radjenjem dobio sve sto cini njegov identitet ali i ono sto je usvojio kroz zivot.Kad bi svi ljudi od toga polazili bilo bi puno bolje u svijetu. Tako ja mislim.

Eto, tvoj tetak je primjer da covjek moze postati sto hoce nebitno gdje je rodjen. I biti covjek koji postuje druge ljude koji su razliciti od njega.
Imam i ja takvih ljudi koji su rodjeni na malim selima a zavrsili su velike skole. Nikada nisu bahatili se s tim i omalovazavali druge i sa svima su mogli da razmjene rijec.
To mogu samo veliki ljudi po svojoj ljudskosti i razumnosti. Ne mozemo biti svi iz grada, istih uvjerenja i pripadnosti, Kad smo razliciti. Treba se prihvatiti to i odatle sve krece.

Meni je drago da si dosla ovdje i ostavila svoje komentare ispunjene pozitivom kao i obicno.

Lana, hvala ti, lijep pozdrav, mir i dobro tebi ! :)

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 16:32   |   opcije


Jos jednom iskreno se zahvaljujem svima na komentarima i svemu ostalome !

citamo se :))

Autor: una_sw   |   28.04.2025. u 23:42   |   opcije


Dodaj komentar