Odgajatelji

 
Roditelji i odgajatelji, trebali bi služiti djecu,
 a ne ih odgajati po svojim obrascima.
D_e

23.10.2005. u 0:38   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

točnije, poticati njihove dobre značajke da se razviju, tako nekako, ha...? eh, idem lakunoć.

Autor: letouch   |   23.10.2005. u 0:34   |   opcije


...????? do kada ???

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 0:36   |   opcije


ha, i djeca su ljudi koji imaju neku slobodu...

Autor: letouch   |   23.10.2005. u 0:38   |   opcije


Hmm...Oni su "upijači"...Ne slušaju(naše riječi) no gledaju(naše postupke)

Autor: neidentifikovana   |   23.10.2005. u 0:39   |   opcije


Do kada? Dok im djeca ne prenesu osnove života. :)

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 0:41   |   opcije


...jel to generalan ili selektivan stav?

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 0:41   |   opcije


..a koje bi to osnove života trebale biti?

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 0:43   |   opcije


Kada se više ljudi bude bavilo voljenjem djece, a manje odgajanjem djece - ovaj svijet će biti slobodniji i ljepši za življenje i roditelja i njihovih sisavaca.

Autor: ljepotamisli   |   23.10.2005. u 0:43   |   opcije


...pedofili "zaista vole djecu"...

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 0:45   |   opcije


U pravu si,LJM-bitno je da osjete da ih volimo...I što više im to pokazujmo!

Autor: neidentifikovana   |   23.10.2005. u 0:48   |   opcije


vesna krmpotić je rekla, u jednoj svojoj knjizi: "od roditelja nasljeđujemo svoju prošlost... ali, što bismo bez djece??...jer, od njih nasljedujemo svoju budućnost...:)

Autor: JANAKI   |   23.10.2005. u 0:50   |   opcije


sagi, ima jako puno "pedofilije" kroz samo maltretirano odgajanje i u roditeljskim domovima.

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 0:50   |   opcije


Jani, Vesna je to napisala upravo iz osobnog iskustva, kao i puno spoznala o životu upravo kroz svoju kćerku. :)

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 0:55   |   opcije


...nisam za ekstreme u ničemu a naročito u odgoju. Anarhija je isto razorna kao i "vojnički odgoj". Mislim da je važno da se djeci elementarne ljudske vrijednosti. Tu svakako naglašavam "da misli svojom glavom" jer im je to najpotrebnije kad postanu tinejđeri jer ih onda više roditelji nemaju pod kontrolom...

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:02   |   opcije


sve ste rekli kak treba biti...

Autor: VandaVampirica   |   23.10.2005. u 1:09   |   opcije


Anarhija je civilizacijska izmišljotina reakcije civilizacijskog režima. I jedno kao i drugo su izumi strojarskog oblika stege i pucanja. :))

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 1:09   |   opcije


Pozdrav Vandice. :-)

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 1:12   |   opcije


..nismo sve rekli, mišljenja sam da nikada nije teže bilo biti roditelj nego danas i da je ovo što nas okružuje prestrašno i da sam sretan što sam pri kraju "roditeljske" faze u životu...

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:12   |   opcije


Ne, danas je puno teže biti i ostati dijete...nema naivnosti u ovome svijetu, a svoje tratinčice treniramo za rotvajlere , kako to može biti dobro za njih!

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:18   |   opcije


...hijene, rotvajleri su u principu ok

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:21   |   opcije


Mislim da je i prije bilo tako, indi, imala sam sve skupa dva-tri inspirativna lika među učiteljima a oni su i tako pričali o svemu više nego o gradivu...kad proplivaš, struja te samo djelomice nosi

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:26   |   opcije


sagi, teškoće tek dolaze. Neki dan je srednjoškolac METALNOM šipkom prebio nastavnicu. Mali je na sitnicu puknio. Svi se bave posljedicama; od pedagoga, odgajatelja cijelog društva do roditelja. Nitko uzrokom. Problemi nastaju u korjenu dalekih korjena
naslijeđivanja u odgajanju.

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 1:28   |   opcije


...ma nemoj, a što je kad junior izrazi stav da ide na neki faks samo zato kaj tam ide škvadra ili komad ili ode s faksa zato kaj je tam u tom trenu bivši komad...

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:29   |   opcije


..diana, pa što to pišeš, kako neko može puknuti i udariti ŽENU metalnom šipkom! Otkud šipka u razredu? Takve bih odmah transferirao u vojnu školu tipa FULL METAL JACKET!

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:34   |   opcije


Više discipline ali smislu vremena provedenog zajedno, u budnom stanju....i malo rada za dobrobit sviju....dat će im osjećaj da su korisni , potrebni i nezamjenjivi ali i spoznaju da je svijet postojao i prije njih, bez obzira koliko ih roditelji vole i da se na vjetrenjače ne može

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:35   |   opcije


:)

Autor: unfica___   |   23.10.2005. u 1:35   |   opcije


Sagitarius, jesi vidio onu izrezanu curicu s dvije brazgotine preko čitavog lica: lega iz razreda ju je izrezbario oštricom iz šiljila.....a toga IMA u školi

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:37   |   opcije


Dr Spock 70tih upropastio je čitavu generaciju američke djece propagirajući PERMISIVAN odgoj kao jedini način razvoja stabilnih individua...dobili su male tirane , potpuno nefunkcionalne i pogubljene , simbol neznanja i nesposobnosti...samo im je egoizam bio hipertrofiran

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:41   |   opcije


Ileea, pa stvar je u tome, kojom vibracijom djecu filaš tom vibracijom i nabuja. Pa roditelji sa svojim načinom voljenja upravo MENTALNO dave iz neznanja jer su i njih davili na isti ili sličan način.

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 1:44   |   opcije


...činjenica je da kad djete krene u srednju školu otkrije kafiće,markiranje,cugu i vidi neke druge "uzore". Roditelj se može samo moliti da je u normalnom društvu i da mu je nešto ostalo od onoga što mu je uljevao u glavu tokom odrastanja. Pa svi smo bili tinejđeri i svi smo imali mišljenje da starci nemaju pojma o ničemu jer su iz "kamenog doba"

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:44   |   opcije


Utemeljeno dijete preživi pubertet, novi uzori vrlo brzo gube privlačnost kad se prozre sva bijeda popularnosti bez pokrića

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:49   |   opcije


Temelji pojava se ne uče u školi, razvija se i potiče prirodna radoznalost...stalno...slušaju se dječja pitanja kad ti se baš ide na iskricu i strpljivo se odgovara dok interes traje, dok okice sjaje

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:53   |   opcije


...da indi ali ima jedan mali detalj, mene kao roditelja stašno boli kad vidim da djete surovo uči na svojim greškama i na to se ne može ostati indiferentan ma koliko sebe uvjeravao da je to ok..

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 1:53   |   opcije


Tu smo nemoćni...možda samo biti uz dijete u njegivim posrtajima, bez onog obaveznog" lijepo sam ti rekao!"

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 1:55   |   opcije


individual:
“djeca” najbolje uce onda kada im se pomogne da sami otkriju nacela koja leze u temeljima pojava… :) Jako dobro primjećeno i izrečeno individual. Ma zajebite to sa tinejdžerstvom, i to je civilizacijska podvala samo da opravda svoje odgojne metode. :))

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 1:57   |   opcije


...daj indi ne žilavi sa engleskim frazama, njihov je nivo da djete sa 6 godina pošalju u internat 300km dalje od sebe, vide ga za praznike, stvore najsuroviju naciju na zemaljskoj kugli i onda to prodaju kao najvišu civilizacijsku
stečevinu...

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 2:02   |   opcije


Nije indi takav, on svoje neće dati ni u vrtić....to je samo teorija, isto kao i kuća "U " oblika , da se postigne dramatičnost....on će običnu kuću napunit djecom pa da vidiš drame!

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 2:05   |   opcije


...društvo, hvala na ugodnom druženju, preslušao sam Joony Lenga nekoliko puta i idem spavati, lijepo sanjajte!

Autor: sagittariusclassic   |   23.10.2005. u 2:07   |   opcije


Illeeaa, kad bi sa strpljenja odmakli korak dalje i preoblikovali ga u promatranje i osluškivanje djece sa pomnim zanimanjem i poticali ih u njihovim promišljanjima i sami bi otkrili poneku svoju zabludu kojom su nas filali. :))

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 2:10   |   opcije


sagi pozdrav, slatke sanje. :)

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 2:11   |   opcije


Da, to je to Di, vrijeme i fokus na njima...:))) Lahku želim!

Autor: lleeaa   |   23.10.2005. u 2:12   |   opcije


noćka Ileeaa. Fokus > pokus. :))

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 2:20   |   opcije


što je teže, imati djecu i pravilno ih odgojiti, ili...biti bez njih?

Autor: JANAKI   |   23.10.2005. u 2:26   |   opcije


Najteže je kad si nesretan a imaš ih. :)

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 2:33   |   opcije


mislim, da su mi moji starci više puta to ponovili...:) a ja im onda kažem, da, kad je tako, neću imat' djece...:) a oni opet nezadovoljni...:) ajd' Dinah, tko bi ovdje kome ugodio?:)usput, mene niko niš ne pita...što bih ja željela??!!...:(

Autor: JANAKI   |   23.10.2005. u 2:37   |   opcije


Nema ti tu pravila Jani. Mislim da smo svi predodređeni za neku misiju sa djecom ili bez njih. :) Roditelji se upliću često u život djece i kad su odrasli ljudi, smatrajući ih uvijek svojom malom djecom izražavajući svoje želje, a za njihove malo mare. Ja svojim roditeljima ne zamjeram na njihovim željama, ali svoje slijedim. :))

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 2:47   |   opcije


koja bi to bila anarhija :)

Autor: _myra_   |   23.10.2005. u 10:30   |   opcije


myra, anarhija je civilizacijska podvala za pokriće svakog režima. :)

Autor: Diana_edis   |   23.10.2005. u 14:27   |   opcije


eh, da, moj stari ima 7 banki, ali još uvijek se boji ako ne prelazim ulicu na zebri...:))))

Autor: JANAKI   |   24.10.2005. u 1:43   |   opcije


Dinah, samo da te pozdravim, vidim te u VIP-ici, eto, meni se zalomio nešto duži log, pa sad, bolje da ti kažem: lijepo ti jutro!! (umjesto laku noć...:))

Autor: JANAKI   |   26.10.2005. u 5:48   |   opcije


Dodaj komentar