Trajna Harmoničnost - harmonična supstanca slobode -

Oko nas je globalno ludilo, koliko ja vidim.
(pa si uvijek iznova domišljam...)

Harmonične frekvencije pojedinih ljudi su nam potrebne, da bi na jedan veoma komplesan način uvijek iznova 'uštimali' sebe i harmonizirali sve svoje misli, sve svoje unutarnje emocionalne težnje, ali i da bi iskomuniciali svoju najharmoničniju varijantu sa svijetom oko sebe.

U tom procesu naše unutarnje harmonizacije, u našem procesu harmonizacije u paru, u našem procesu harmonizacije u grupi ljudi, pa onda i našem procesu harmonizacije sebe sa širom društvenom lokalnom, regionalnom i širom zajednicom (države i svijeta) većina ljudi te procese čini parcijalno, sa puno višestrukih kriterija.
Jedni kriteriji harmonizacije i oslobađanja vrijede im u osobnom životu, a sasvim neke druge kriterije koriste u harmonizaciji sebe sa širom društvenom zajednicom.

Ponekad je teško ili gotovo nemoguće, zbog općeprihvaćenih moralnih i društvenih sandarda imati jedinstvene kriterije i jedinstveno ponašanje u svim društvenim uvjetima, jer jednostavo pojedinci i okolina ne prihvaća takvu vrstu slobode, slobodu koja u sebi sadrži zaprao agresiju tipa 'evo ja ću vam pokazati golu guicu i što mi možete'.

Pitam se zašto je to tako?
I logičan mi je odgovor da je to tako zato što taj način pokazivanja 'gole guzice' zapravo nije harmonična supstanca slobode, sloda koja harmonično zatitra i kod drugih ljudi želju i potrebu da i oni samo pokažu svima guzicu jer im je eto fino i jer će to i kod drugih izazvati odobravanje i oslobađanje.

Na misaonom nivou stvari sa 'pokazivanjem guzice' su ponekad jednostavnije, a ponekad i puno puno kmpliciranije.
Jedan dio toga proizlazi iz većinskog stava da je 'moja misao' nešto što je identično sa poimanjem toga 'tko jesam ja' kao Biće, ja kao Osobnost.

Mislim da je jedno veliko umjeće, koristeći se i ovim novim 'virtualim alatima' spoznati sve harmonične načine komunikacije sa okolinom, sve trajne harmonične načine komunikacije i življenja sebe uz i sa drugima.
Mislim da je življenje harmoničnoga života u ovaj našoj civilizaciji u ovom svekolikom globalnom ludili jedno veliko umjeće.

Usred globalne i lokalne i mikrolokacijske osobne pozicije pronaći i živjeti SVOJ TRAJNO HARMONIČNI ŽIVOT - mislim da je to posao vrijedan svakog truda, i mentalnog i emocionalnog i tjelesnog svjesnog i namjernog Delanja.


harmonična trajna suspstanca slobode
harmonično trajno stabilno življenje

Mislim da se previše ljudske energije troši na silna promišljanja o svemu što je 'ne', a premalo na pronalaženje svega što je 'moguće harmonično da'.

..je, pa ... za to se potrebno ponekad malo temeljitije zamisliti :) ... što u 11 navečer i nije baš za očekivati ... osim od poneke/og oniline mislilice/oca .. vidjeti ćemo sad! :))
i dobra vam večer generacijo online!

09.02.2006. u 22:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ok..niš te nisam skužila..osim..dobro večer i tebi..:-))))

Autor: zabranjena-27   |   09.02.2006. u 23:03   |   opcije


...dobra večer i tebi, sviđa mi se prva rečenica...

Autor: sagittariusclassic   |   09.02.2006. u 23:04   |   opcije


:)) bile su dovoljne prve dvije riječi naslova da spoznam pisaoca :) dobro večer ljepoto :) harmoničan post :))

Autor: angelflightdown   |   09.02.2006. u 23:05   |   opcije


Dobra vam večer Harmonike i Hormonci :)*

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:08   |   opcije


ne zezaj zabranjena, sve si skužila

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:12   |   opcije


...da bi mogli doći do harmonije treba nešto i saznati o sebi...tko smo šta radimo ovdje i kuda idemo...mislim da smo dosta uvjetovani odgojom i okolinom tj dosta toga nam je nametnuto...treba to odbaciti malo pomalo...i dobijemo ljepotu misli...

Autor: 61616   |   09.02.2006. u 23:13   |   opcije


treba pazit da ne sjediš blizu nekog sa strganom žicom ili trzalicom a tek truba bez tipke..

Autor: angelflightdown   |   09.02.2006. u 23:16   |   opcije


a stiropor u kombinaciji sa staklom...

Autor: 61616   |   09.02.2006. u 23:19   |   opcije


Da Šesprvi:) ali ja sam iz svoga iskustva uvidio da je jedini mogući, istinski mogući način - ne u introvertnom promišljanju - nego i exstrovernom i promišljanju i dopisivanju i telefoniranju i ljubljenju ... jer cijeli je paket potrebno harmonizorati i domisliti i naravno oljubaviti svaku svoju smislenu misao o sebi, svako svoje smisleno djelo, svaku svoju smislenu harmoničnu pojavu. Sve ostalo je savršeni materijal za reciklažu i svjesni posao na dabiru Harmonika, a otpštanju Disharmonika. Predivan i jeko zahtjevan posao. Predivan, jer stvara uvijek novu pragmatičnu kvalitetu života. Tako nekako ja Delam (a ponekad se i jako oznojim od toga!) :))

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:22   |   opcije


hmm..da,slažem se s tobom..u tome kaj si već rekao:-)))

Autor: zabranjena-27   |   09.02.2006. u 23:24   |   opcije


..e je pa da, odabir članova benda je najvažniji posao! a odabir metoda je još zahtjevniji. Lako je sa trubama i stiroporom ... ali što kad se dođe do uzdaha! Do šaputanja! ... tada stvari postaju puno zahtjevnije za 'treće uho'.

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:25   |   opcije


ugodna veče sa zakašnjenjem...šta reći osim...TAKO JE...

Autor: 61616   |   09.02.2006. u 23:26   |   opcije


Vas dvojica,mislim ljepota i šestica..vi se jako dobro slažete,nadopunjujete u svojim mislima:-)))A obojicu niš ne razmem:-)))

Autor: zabranjena-27   |   09.02.2006. u 23:28   |   opcije


treće uho radi u suradnji s trećim okom :)

Autor: angelflightdown   |   09.02.2006. u 23:31   |   opcije


ma nema veze...bitno da je ugodno uhu...trećem...

Autor: 61616   |   09.02.2006. u 23:32   |   opcije


treće oko, treće uho, treći opip, treći onjuh, treća misao ... sve su to naši najdublji nivoi koje je doista moguće dosvjestiti i temeljito počistiti Zabranjena, malom malom keficom od perja u mislima i u spoznajama. Uzmemo si keficu pa si pažljvo i suptilno počistimo sva nelsjubavna i neharmonična iskustva Zabranjena ... to je ta reciklaža :) oljubavljenje, domišljanje, harmonizacija, viši smisao, misija života, smisao postojanja (kako god nazvali) to je To :)

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:38   |   opcije


je pa da Singles i tebi dobra noć, sigurno je da su samo pravi prijatelji važni, ali meni iskustvo kazuje da je još puno veća, ogromna zapravo količina harmoničnih informacija koje dobijamo od drugih ljudi upravo vrijeme kada smo zaljubljeni, ali ne samo u onoj prvoj fazi, negi i u fazama kada je savršena povratna informacja 'pod znakom pitanja'. Ljubavni odnosi i sa prijateljima, dublji odnosi, to su područja u kojima smo najotvoreniji za komunikaciju - baš zato i jest toliko zahtjevna! Mislim da se važnošću komunikacije na taj način bavi premalo ljudi - jer za to nitko nije smislio cjelovite alate!

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:44   |   opcije


jedan od alata je povjerenje...

Autor: 61616   |   09.02.2006. u 23:47   |   opcije


povjerenje je malo Šeesprvi, potrebni su uvjeti savršene osobne nepovredivosti! :) Alati koje ja spominjem su cijeli jedan sustav u koji sažimam i sve stare i sve nove oblike i načine komunikacije. Alternativa se bavi nekim parcijalama, a ja se bavim(ne samo ja, nego još par moćnih mozgova) domišljanjima pragmatičnog Sustava kako 'alate' iskoristiti na najbolji mogući način i na novi kreativan način. :)

Autor: ljepotamisli   |   09.02.2006. u 23:58   |   opcije


e da bi došli do savršene nepovredivisti moramo mjenjati mentalni sklop...sve ispočetka...ljudima se to neda...lakše je uvijek nekoga ili sebe kriviti...

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 0:04   |   opcije


pa jel se vas dvojica ikad umorite??

Autor: zabranjena-27   |   10.02.2006. u 0:05   |   opcije


Ne Zablanjena, ne, od razgovora s pametnim čovjekom nikada,.. samo glupost je zamorna ... ček da malo mislim ...psst! :)*

Autor: ljepotamisli   |   10.02.2006. u 0:10   |   opcije


kako da se umorim...pa uvijek nekaj naučim...uživam...

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 0:12   |   opcije


Koliko ja vidim Šssprvi, promjena mentalnog sklopa je moguća opet samo harmoničnim metodama - suptilnim metodma koje uvijek pred pojedinku/ca postavljaju primjer 'vidi ovo'... ALI ... kada govorim o nepovredivnosti mislim na jedan tehnički dio preduvjeta moguće komunikacije! Što se dešava kod klasičnih odnosa 'učitelj-/-učenik' ... dešava se da nema savršeno točne povratne čiste informacije. Nema rasta u kojem i učenik postaje učitelj učitelju i učitelj postaje učenik učeniku. Bez harmoničnog spiranog učenja i bez te harmonične interakcije i stvarne pozicije dvojakog učenik/učitelj/učenik/učitelj rast nije doista moguć, nego samo vrteška u krugu. Za to je potrebno uvesti te vanjske, neovisne, neupletene ljude, vanjske pojedince koji su 'pali s marsa', ali opet dovoljno suptilne i dovoljno misaone da vrate savršenu osobnu povratnu informaciju, koja je učesnicima AktivnogaUčenja jako potrebna! (tak nekak cca u par riječi) :) Tada i sam mentalni sklop postaje mekani mentalni lakoprimajući samo mjenjajući sustav koji namjerno i svjesno uči sam sebe. Najteže je ljudima učiniti prve korake i vidjeti da je moguće, poslije toga jest ponekad zahtjevnije, ali barem nikada nema odustajanja! Zastoja ponekad da, ali odustajanja ne. :)

Autor: ljepotamisli   |   10.02.2006. u 0:22   |   opcije


...odnos učenika i učitelja temeji se na bezuvjetnom povjerenju...obično tražimo učitelja kad nemožemo dalje i ne znamo kako...ako je učitelj pravi onda jesvjestan da u isto vreme daje i prima i da je i učenik...to je rijetkost kod nas...ima jako puno šarlatana...učenici misle da su učitelji osobe koje će imati rešenje preko noći za njihove probleme...treba biti uporan u radu na sebi...malo ih je...niko neće odraditi tuđi posao...može samo dati dobre smjernice

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 0:33   |   opcije


... da, tako nekako izgleda klasični način ... ali za moj um je pojam bezuvjetnog povjerenja samo stavljanje u poziciju bez uvjetnog savršenog autoriteta - ne to moj um, misleći logični um ne može prihvatiti - učitelj koga ja mogu sve pitati i čiju svaku misao mogu preispitati - to jest učitelj od kojega ja mogu ravnopravno učiti - bezuvjetno predavanje tipa 'istoka' mojem umu nije prihvatljivo, i milijarda drugih umova koj misle drugačije od mene nisu mi dovoljni, jer jednostavno ja sam produkt misleće civilizacije koja logikom i zdravom pameću ima potrebu saznati odgovore na svako, baš na svako pitanje.Povjerenje kao početni uvjet da, ali 'bezuvjetno' povjerenje ne - previše sam 'savršenih učitelja' vidio na djelu kako savršeno duboko nesvjesno manipuliraju velike grupe ljudi - ne, to nije put koji je meni savršen, ja promišljam o savršenijem i suvremenijem načinu!

Autor: ljepotamisli   |   10.02.2006. u 0:44   |   opcije


.ne...nisam rekao da je savršen čak mislim da je daleko od savšenog,,,pogotovo za naše podneblje...kombinacija logičkog razmišljana i indijske filozofije daje pojedincima dobre rezultate...

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 0:50   |   opcije


..usput autoriteti ne postoje...

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 0:52   |   opcije


Da slažem se autoriteti ne postoje, zato sam krenuo od harmoničnih supstanci, od bazične jednakosti, od procesa a ne od ljudi u procesu. Savršeni uvjeti da niti učitelj a niti učenik mogu sami sebe uloviti za rep nesjvesno. Lako je sa svjesnim, nesvjesni dio informacija je teže sagledati i u sebi i u drugima. To je kvaka 33 :))

Autor: ljepotamisli   |   10.02.2006. u 0:56   |   opcije


lako ih je sagledati a teško ih je priznati...haha

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 1:07   |   opcije


pa meni zapravo uopće nije problem priznati bilo koju glupost, to sam si davno navježbao, puno mi je teže dobiti savršeno čistu povratnu informaciju za savršeno čisto sagledavanje sebe u nekim ''upistnim'' situacijama. Lako je sa jednoslojnim situacijama, ali život je uvijek višeslojan!

Autor: ljepotamisli   |   10.02.2006. u 1:12   |   opcije


pa mislim da nam naša djela uvijek ili skoro uvijek daju povratnu informaciju...idem malo pisati o prosvjetljenju ili samospoznaji...

Autor: 61616   |   10.02.2006. u 1:18   |   opcije


prosvjetljenje i samosoznaja su pojmovi koji se bave odvojenošću ....mmmm, odoh i ja spavati zijevam* ... samo/spoznaja je sama, a prosvjetljenje je kad ti bljesne nešto pa vidiš 'sve zvijezde' ... harmonizacija je nešto puno suptilnije i toplije i ljudskije :) lijepa vam noć misliloci*

Autor: ljepotamisli   |   10.02.2006. u 1:27   |   opcije


Noćica vam mislioci dragi:-))

Autor: zabranjena-27   |   10.02.2006. u 1:28   |   opcije


Dodaj komentar