ZALJUBLJENOST? ŠTO JE TO? DAL 'JE DOBRO ILI ZLO...?:)
Buuum!!! Dođe...:) Samo tako... Iznenada!! Pa te svlada.... Pa si sasvim lud...:)) I ode....!! Prije... nego što shvatiš što jest... a što nije...:)
Što je to..? Feromoni..? Kemija ...? Sudbina...?? Je li to čarolija onog prvog pogleda..??
Može li zaljubljenost trajati...? I da se ne treba zbog nje kajati? Može li u ljubav prerasti, ili tek život protresti...?:)
Kakva god bila, evo jedne od najljepših pjesama o njoj:
* * * * * * *
Čeznem da ti kažem najdublje riječi koje ti imam reći; ali se ne usuđujem, strahujući da bi mi se mogla nasmijati.
Zato se smijem sam sebi i odajem tajnu svoju u šali. Olako uzimam bol svoj, strahujući da bi ti to mogla učiniti.
Čeznem da ti kažem najvjernije riječi koje ti imam reći; ali se ne usuđujem, strahujući da bi mogla posumnjati u njih.
Zato ih oblačim u neistinu, i govorim suprotno onome što mislim. Ostavljam bol svoj da izgleda glup, strahujući da bi ti to mogla učiniti.
Čeznem da upotrijebim najdragocjenije riječi što imam za te; ali se ne usuđujem, strahujući da mi se neće vratiti istom mjerom.
Zato im dajem ružna imena i hvalim se svojom surovošću. Zadajem ti bol, bojeći se da nećeš nikada saznati što je bol.
Čeznem da sjedim mirno pored tebe; ali se ne usuđujem; jer bi mi inače srce iskočilo na usta.
Zato brbljam i ćaskam olako, i zatrpavam svoje srce riječima. Grubo uzimam svoj bol, strahujući da bi ti to mogla učiniti.
Čeznem da te ostavim zauvijek; ali se ne usuđujem, strahujući da bi mogla otkriti moj kukavičluk.
Zato ponosito dižem glavu i dolazim veseo u tvoje društvo. Neprekidne strijele iz tvojih očiju čine da je moj bol vječito svjež.
(Tagore)
09.05.2006. u 22:46 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
...to je kad se budiš misleći na nju, zaspiš misleći na nju i sve što gledaš tokom dana te asocira na nju...tak & say no more...:-)))))))
Autor: sagittariusclassic | 09.05.2006. u 22:50 | opcije
znao sam...prerano sam rekao:))
Autor: 61616 | 09.05.2006. u 22:54 | opcije
janakiiiiiiii boom tras dođe jooooooj sam nek dojde jedva čekam da se ponovo družimo :* :DDDDDDDD
Autor: T--F | 09.05.2006. u 22:57 | opcije
dođe, pa bude, pa je još tu, pa je griješ, podgrijavaš, pa svaki put nađeš nešto novo, opet otkriveno, pa tako u nedogled...a onda ipak nestane...a u tebi praznina navike
Autor: la-donna-ines | 09.05.2006. u 23:03 | opcije
zaljubljenost je koliko i super stvar, toliko i loša.
sve je dobro dok ta zaljubljenost, to neko ludilo traje, al isto je tako i zanimljivo kako danas možeš bit ludo zaljubljen i zateleban u neku osobu i onda pođeš leć, i sutra ujutro se probudiš i nisi više zaljubljen u tu osobu...
Autor: merica_st | 09.05.2006. u 23:12 | opcije
Da, Rabidranath je najbolji pjesnik.
Autor: cimic | 09.05.2006. u 23:24 | opcije
o, sjeto, zar nije već čarolija prvog pogleda...?
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:28 | opcije
sagi, točno, ali to je opsesivno...za razliku od mirne, istinske, prave ljubavi...:)
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:30 | opcije
61616, što si rekao prerano...??
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:32 | opcije
kakva je prava...JAN?
Autor: 61616 | 09.05.2006. u 23:32 | opcije
NA PROŠLOM BLOGU SAM REKAO DA NE TREBA RAZMIŠLJAT...ali si me ubrzo demantirala...
Autor: 61616 | 09.05.2006. u 23:33 | opcije
...bikica...:-))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 09.05.2006. u 23:34 | opcije
T-F..ne kopčam...:)) ti voliša taj bum!!koji zaljubljenost stvara...?? i puštaš da te dugo vara....??:))
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:34 | opcije
ines, mislim da si najbolje to opisala, najbliže istini...:) ali što nas tjera da kroz to prolazimo...:?
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:36 | opcije
merica, odmah uz ines si po pribranosti i logici...:) no. čemu zaljubljenost zapravo služi i zašto nam mira ne da...?:)
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:38 | opcije
When you have seen as much of life as I have, you will not underestimate the power of obsessive love...
J. K. Rowling,
Autor: sagittariusclassic | 09.05.2006. u 23:43 | opcije
Nema druge nego sutra u biblioteku po zlatouste, pozdrav…
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 09.05.2006. u 23:46 | opcije
cimic, ne znam je li Tagore najbolji, ali zaljubljenost je u svakom slučaju prikazao neopisivo istinito...:)
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:46 | opcije
možda bude radila neka zavodljiva bibliotekarka:)))))
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 09.05.2006. u 23:47 | opcije
....i pjesnik i gradinar.
Autor: cimic | 09.05.2006. u 23:48 | opcije
"...bikica...:-))))))))))!" - ...strelček...??!!:))))))
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:49 | opcije
oj, viteže, zlatouste...:) i narcise smo naučili napamet još u osnovnoj...:)
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:51 | opcije
61616, Janaki je kao Janus, kad je spopadne podznak u Blizančici...:)))) a kao Sita, vjerna i plemenita Ramina supruga...kad je spopadne tipični bikovski element...:))
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:54 | opcije
61616, mislim da nema isključivosti ... treba razmišljati, i ne treba, samo treba PRONAĆI PRAVI TAJMING ZA PRVO I DRUGO...:)
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:55 | opcije
:)
Autor: ljepotamisli | 09.05.2006. u 23:56 | opcije
sjeto, činiš me sjetnom... jer, čarobni prvi pogled hlapi...ako se unutarnja ljepota ne iskaže...
Autor: JANAKI | 09.05.2006. u 23:57 | opcije
sagi...."When you have seen as much of life as I have, you will not underestimate the power of obsessive love..." right!!!...but, the trouble is - how then will you ESTIMATE it....?:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:00 | opcije
uf... ovo kao da sam ja pisala u mnogim danima svog života...
Autor: Wildrose4U | 10.05.2006. u 0:00 | opcije
evo...suza mi kanula...
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:00 | opcije
istinski okus je u prvom zalogaju…
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 10.05.2006. u 0:01 | opcije
istinski okus je u zadnjem zalogaju kada je glad suzbijena:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:02 | opcije
hm viteže, ako si pušač, onda tek u trećem :) zbog naslaga nikotina na jeziku :DD .....šalim se...
Autor: Wildrose4U | 10.05.2006. u 0:02 | opcije
ukratko; istinski okus je u zalogaju:))))))
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 10.05.2006. u 0:05 | opcije
treba sve pojesti...iz ljubavi:))
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:07 | opcije
tako je peteroznamenkasti......(!)… i dobro žvakati, pa sažvakati, a ne tamo neku ljubav progutati lakomo da sjedne na želudac:))))))
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 10.05.2006. u 0:11 | opcije
oprt imaš pravi okus:))))) ali u želucu cigla...hahahaha...
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:14 | opcije
sve ima svoju mjeru i svoje vrijeme... ali je loše kada od straha zbog te iste cigle, ne uživaš u onome šta ti je dano ili poslano :)
Autor: Wildrose4U | 10.05.2006. u 0:15 | opcije
...to nije nešto što bi se dalo procijeniti, ocijeniti, izvagati ili izmjeriti ali se da podcijeniti kao što si ti napisala...)
Autor: sagittariusclassic | 10.05.2006. u 0:16 | opcije
divlja...na kraju se mrtvi broje:))
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:17 | opcije
znači; oko, srce i glavu staviti u istu razinu, a i želudac:))
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 10.05.2006. u 0:19 | opcije
ajde 61, onaj tko živi u strahu, ni ne živi, zar ne? ....... moraš imati hrabrosti uživati u životu... inače prođe kraj tebe... :)
Autor: Wildrose4U | 10.05.2006. u 0:20 | opcije
ružica...slažem se to znaš...ali moram se malo i šaliti:))
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:23 | opcije
da...viteze...dobro si rekao ...sve uravnotežiti treba...
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:24 | opcije
wildrose i 61616...vi se nekak' dobro dopunjavate...:)) okus zaljubljenosti... složila bih se da je čaroban pri svakom zalogaju, prvom, zadnjem, ili svima između...:)) samo, heh, prolazne je naravi...
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:27 | opcije
duhovitost je uvijek dobrodošla :)) .....pogotovo ironija :DD ........ i poruka za janaki: jako volim biti zaljubljena, i na neki produhovljen način volim i patiti poslije, jer da ne poznajem patnju, ne bih poznavala ni njenu suprotnost :) ....ajme, mudrosti :DD .....vijeme je za spavanje........noć svima... :)
Autor: Wildrose4U | 10.05.2006. u 0:27 | opcije
sagi, nažalost ili na sreću...nikako se izvagati ni izmjeriti ne da...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:28 | opcije
no, daleko sam ja od potcjenjivanja...inače ne bih otvorila log sa ovakvim naslovom...niti bih citirala jednu od najljepših Tagorevih pjesama...stari majstor je očito izvanredno razumio ljudske osjećaje...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:31 | opcije
zadnji zalogaj nosi gorčinu i vraća nas u stvarnost:) a patnja je zdrava dok god imamo osjećaj gubitka...kad shvatimo da nismo gubitnici nečega što nismo ni imali u trajnom vlasništvu jer kao takvo ne postoji...patnja se više ne javlja:))
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:33 | opcije
...ne vidim više ništa, pospan sam laku noć....)
Autor: sagittariusclassic | 10.05.2006. u 0:34 | opcije
"poruka za janaki: jako volim biti zaljubljena, i na neki produhovljen način volim i patiti poslije, jer da ne poznajem patnju, ne bih poznavala ni njenu suprotnost :)" ...wildrose, potpuno si u pravu...i bacaš me malo u nostalgiju...:) 'noćko, ako odlaziš (šteta)...sweet dreams...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:35 | opcije
ljepoto misli, smješko i tebi... :)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:37 | opcije
61616...mislim da si čitao Siddhartu...zadnja noć između njega i Kamale bila je i tužna i beskrajno vrijedna i čarobna...jer davali su jedno drugom ono najviše i posljednje...što su još imali za dati...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 0:40 | opcije
nisam čitao sidartu...pokušavam samo živjeti dan za dan i ne brinuti:) uspjeva mi nekad...a nekad ne:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:48 | opcije
da bi mogli davati...moramo doći do spoznaje što imamo...a malo ljudi dođe pa stalno misle da su nešto dali:) onaj koji dođe taj samo živi i ne misli da daje nego uživa...
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 0:51 | opcije
61616, ja samo uspoređujem jednu prethodnu temu o istinskoj ljubavi i ovu, o zaljubljenosti...tražim povezanosti i razlike... i zaključujem da sve ima svoga čara...sve dok nas ne zarobljava...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:02 | opcije
ljubav je slobodna a svi je žele zarobiti i posjedovati...a kada bi to mogli učiniti ona bi od tuge umrla:)svi puno filozofiramo a sve je jednostavno...
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:04 | opcije
sagi, nice dreams...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:13 | opcije
61616, mi doživljavamo zaljubljenost...i ljubav...i sve faze između...ne možemo to izbjeći...:) prepustiti se tome pametno, i do određene točke, donosi vrlo značajna iskustva i uvide u naše živote...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:25 | opcije
61616, ne sudi tako crno-bijelo...ili neuvjetovana ljubav ili ništa...:) ja sam prva koja neosporno glasam za neuvjetovanu ljubav, ali ako mi se desi manje od toga...izvući ću najbolju moguću pouku iz dotičnog doživljaja...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:28 | opcije
prepustiti se pametno?...malo sam iznenađen...zato što je kasno:)) drugom prilikom buš mi objasnila kakvo je to pametno prepuštanje:)) to sam shvatio kao kontrolirano prepuštanje do neke granice...a ako je tako onda ti zaljubljena nisi bila:) ljubav je svjesnost trenutka uživanja u drugoj osobi...a zaljubljenost je nesvjesna:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:32 | opcije
61616, pametno prepuštanje je neprekidna molitva iz srca...molitva za onom razinom svjesnosti koja ti u dotičnom trenutku treba...:) tako, i ljubav i zaljubljenost su za mene molitva, kao i za osobu koja želi nadrasti ovisnost...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:38 | opcije
opet suđenje? ne sudim nikome jer sam masu stvari u životu osvjestio koje sam radio iz ne znanja...sad bi morao osuditi prvo sebe( i to sam nekada radio) kad bi sudio druge...zapamti: ljudi rade stvari iz ne znanja samo toga nisu svjesni do trenutka dok se ne probude:)grubost je ponekad dobra jer potiče buđenje:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:39 | opcije
ovisnost o ljubavi....ovo mi se sviđa:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:40 | opcije
nema tu kontrole, kontrola je bljak!!...beskorisna...pogrešna metoda...:)) samo awareness, awareness, awareness...!!! :) pa makar se našao pod bujicom emocija...ništa te ne može spriječiti da sve vrijeme budeš povezan sa svojom duhovnom dušom u molitvi...to je jedini način nadrastanja sebe...!!!! kontrola ili potiskivanje su potpuno beskorisne...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:42 | opcije
u svakom trenutku imaš potrebitu razinu svjesnosti...iskustvo koje u tom trenutku doživiš i tvoj doživljaj istoga ti daje novu razinu ili ti daje ponovljeno iskustvo jer tvoj doživljaj nije bio dovoljno svjestan istoga...to je ono kada stalno iste greške ponavljamo:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:45 | opcije
bljak kontrola? pa kako se prepuštaš do određene točke bez kontrole? nemoj me ljutiti grrrrrr:)pa pređi točku određenu ako nemaš straha:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:47 | opcije
i, da, može biti smiješno - ovisnost o ljubavi - ...ali sad već idemo previsoko iznad ljudskog iskustva...:) jer, čak i naša tzv. neuvjetovana ljubav je još uvijek ovisnost... gledana iz jednog višeg kuta...:)) ali o tom potom...kad popapamo dovoljno žganaca, da savladamo i ovo pred sobom...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 1:57 | opcije
laku ti noć kontrolorka:)) ... nadam se da bu te jednom prebacilo na drugu stranu...točke...da vidiš kaj je ljubav...ne očima:))))
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 1:59 | opcije
nisam mislila na tip kontrole o kom govoriš... nije bitno...objasnićemo to...:) nego ono što sam od ljubavi vidjela....ne samo očima...to ne mogu izraziti riječima...:)) 'noćko...may you have nice dreams...
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 2:26 | opcije
jako lijepa pjesma...o strahu, a ne o ljubavi:))
Autor: starchild | 10.05.2006. u 15:02 | opcije
da bi došla do ljubavi moraš pobjediti strah:)) zna JAN:)
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 15:05 | opcije
kako kaže tečaj čuda: "suprotnost ljubavi je strah. ali, može li ono što je sveobuhvatno uopće imati suprotnost?" genijalno, kaj ne?:)))
Autor: starchild | 10.05.2006. u 21:42 | opcije
starbejb, ova tema o zaljubljenosti je nekako komplementarna prijašnjoj, o istinskoj ljubavi... u ljubavi nema straha, u zaljubljenosti čak i volimo taj strah ponekad, tu neizvjesnost, nedovršenost...kao u pjesmi D. Maksimović: "ne, nemoj mi prići...ima više draži ovo slatko čekanje i stra'...sve je mnogo ljepše dok se samo traži... o čemu se samo tek po slutnji zna...":)) zaljubljenost voli neizvjesnost...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 22:32 | opcije
61616, postoji grčevita racionalna kontrola, koja u konačnici ne vodi ničemu, jedino što pri takvom izražaju moći volje trpi naša medulla oblongata...:)) kad kažem "kontrola", mislim uvijek na molitvu, da se prepustim nečemu točno onoliko koliko je potrebno u skladu sa mojim stupnjem svijesti...:)) naravno, moj racio će to nazvati nekontroliranim ponašanjem...hehe...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 22:38 | opcije
predivno je što u ljubavi nema straha...:)) ali katkad je i strah zaljubljenosti opojan (mada pomalo nezdrav...:))... ja se samo divim Tagorevom izričaju o zaljubljenosti, koja je tako istinito opisana...:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 22:41 | opcije
e ti godina imaš dovoljno da bi shvatila razliku između zaljubljenosti i ljubavi:)))postoji kemija...i svjesnost:)ljubav je svjesna za razliku od zaljubljenosti koja je kemija slična konzumiranju opojnih droga:))
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 22:55 | opcije
tvoj racio je prepreka koja ti neda preko točke:))...a kaj ti ja pričam kad ti to znaš...samo cimaš...
Autor: 61616 | 10.05.2006. u 22:57 | opcije
dobra večer, prijavljujem se...))))))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 10.05.2006. u 23:03 | opcije
daj, 61616, ti cimaš...:)) dovoljno sam se nazaljubljivala, da je moj racio odavno prekoračio neke točke...:)) ali, ono o čemu ja govorim sve vrijeme je OSVJEŠĆIVANJE ZALJUBLJENOSTI... i to se može!!!...postepeno...ali ti me proglašavaš kontrolorkom...bljash...:(( kaj sam to zaslužila?:)
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 23:08 | opcije
sagi, jes' ispunil prijavnicu...??:)))))))))))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 23:10 | opcije
...ja sam strelac-jedinac, ja ne trebam nikakvu prijavnicu, komadi ljube tlo po kojem hodam i zasipavaju ga laticama...
Autor: sagittariusclassic | 10.05.2006. u 23:13 | opcije
ma zezam se...zrakni par logova unazad...naš Drljo je iskopiral slike iz moje galerije, prekopiral ovaj log, i "posvetu" mi napisal... kaj veliš??:)pa sad dva loga imam odjedanput...:)))) no, tak' sam popularna...:)))) pa sam se uobrazila i prijavnice tražim...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 23:37 | opcije
...vidio sam, slike me nisu impresionirale, djeluju umjetno, namješteno, al ak te veseli....:-)))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 10.05.2006. u 23:42 | opcije
ma već mi je pol webloga po pvt javilo, da su si moje slikice skinuli,jer im se jako sviđaju, a kad zbrojim drugu polovicu, koja se nije javila, ispadne da ih imaju skoro svi...:))
Autor: JANAKI | 10.05.2006. u 23:56 | opcije
...nisu suptilne, profinjene duše ko ja, nemaju ONO !....))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 0:08 | opcije
ma, jasno...:))))))) samo...ONO mi asocira na onaj grdi kolegij iz srednje škole...:))
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 0:25 | opcije
...kad vidiš fotku koju pejsaža ( CB ) koju je frajer čekao mjesecima da ju okine onda shvatiš da su ove ko onaj kič kaj crtaju na brzaka i prodaju na rivi...)))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 0:31 | opcije
čuj, fotke su skinute sa eminentnog loga i radili su ih profiji...ali yes, ove neke malo su možda preslatke... međutim, posložene u mojoj galeriji bolje izgledaju, jer predstavljaju za mene određene simbole i imaju tome adekvatne nazive...:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 0:35 | opcije
...ak su tebi lijepe i vesele te sve je ok, cilj ( osmjeh ) opravdava sredstvo ( slikice )....))))))))))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 0:45 | opcije
kontrolorka...zaljubljenost je nesvjesno stanje koje se ne kontrolira ali se može negirati...to je ljudski...lagati:)) ja govorim o ljubavi bezuvjetnoj...koja sa sobom nosi predaju:)))...a to je nemoguće u prisutnosti straha...eto:))
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 1:07 | opcije
da...cimam te:)))
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 1:08 | opcije
...postala si nepristojna, ali ja ti svejedno želim dobro jutro...:-)))))))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 1:48 | opcije
...još malo pa će i dobra večer...:-)))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 18:11 | opcije
dobra ti večer...:) btw, stari mi spava u susjednoj sobi, kašlje dosta po noći...i morala sam mu ići dati lijekove noćas, i malo se pobrinut za njega...pa sam se izlogiralala...
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 21:00 | opcije
61616...ja samo smatram, da je zaljubljenost stanje, koje se postepeno može osvijestiti...u tom slučaju ga doživljavaš na drukčijoj razini...
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 21:02 | opcije
...bok...))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 22:26 | opcije
osvješćeno stanje postaje ljubav...koja ako nije svjesna nestaje...
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 23:20 | opcije
savršeno točno...samo neki ljude odijeljuju zaljubljenost u neku minornu kategoriju...i smatraju, da se ona ne može osvijestiti...e, s tim se nemrem složit...
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 2:01 | opcije
...zaljubljenost je stanje čovjeka u kojem duh pokazuje nadmoć razumu...tako da pametni na trenutak kada se otrezne pitaju kako su mogli biti tako glupi:))to bi trebao biti njihov trenutak spoznaje da nisu tako pametni kako su mislili:) e sad da bi so to stanje osvjestilo za to treba imati određenu podlogu...čisti um i srce:)i zaborav očekivanja...ustvari zaborav je blagoslov:))zaboravi sve što si činio dobro i sve što su tebi činili loše i živila buš u miru:)) niko nije kriv:))
Autor: 61616 | 23.05.2006. u 1:37 | opcije
zaljubljenost se može osvijestiti, ako se to iskreno želi...i duh usmjeri u tom pravcu...:)) ponekad je potrebno toliko puta se zaljubljivati da ti postane već mučno od tog osjećaja (moj slučaj...:)) pa počneš dozivati ljubav...:)
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 14:56 | opcije
ljubav jesam:) dolazim iz nutrine...čista sam i ne tražim ništa a dajem sve:)dajem se svima ali nisam ničija:)nemožeš me posjedovati ali me možeš uživati:)zato ne gubi vreme tražeći me...samo me osvjesti i uživaj:)))))...tako mi reče...
Autor: 61616 | 23.05.2006. u 15:46 | opcije
je li to potvrda da se zaljubljenost ipak može osvijestiti...??
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 21:19 | opcije
ljubav se osvješćuje...i tada je zaljubljenost trajna:))
Autor: 61616 | 24.05.2006. u 0:09 | opcije
malo tko se oko toga trudi...:) ljudi pokušavaju osvijestiti zaljubljenost i pretvoriti je u ljubav...a neki se ne trude niti oko toga...sasvim im paše da se zaljubljuju do besvijesti....:)
Autor: JANAKI | 24.05.2006. u 22:26 | opcije
paše im jer neznaju za drugo...to je neznanje...
Autor: 61616 | 24.05.2006. u 22:36 | opcije
pa, hajde pretvori neznanje u znanjje...:)) iskustvom? uvidom?...trpljenjem...?? čime...?
Autor: JANAKI | 25.05.2006. u 21:29 | opcije
patnjom:)pisal bum o tome dala si ideju:))
Autor: 61616 | 26.05.2006. u 0:03 | opcije
ja sam baš isto htjela pisat o patnji...:)) ko je kome dao ideju...??:) oćemo napravit jedan zajednički log...?:)) viš, to bi bilo zgodno probat...:))
Autor: JANAKI | 26.05.2006. u 21:08 | opcije
aha...poslije kave:))
Autor: 61616 | 26.05.2006. u 23:12 | opcije
kava sim ili tam..ja već dugo imam temu o patnji...:) i što si mislio pod tom kavom...?:)
Autor: JANAKI | 27.05.2006. u 3:02 | opcije
što sam mislio??? ...pazi da ti grba ne naraste:)) mislil sam da popijemo kavu zajedno i upoznam osobu s kojom komuniciram duže vreme:))
Autor: 61616 | 27.05.2006. u 13:24 | opcije
ah, a čemu kava..??:) pa poznajemo se...iz mnogih života...:))))
Autor: JANAKI | 27.05.2006. u 22:50 | opcije
samo ću se nasmijati:)))))
Autor: 61616 | 28.05.2006. u 16:14 | opcije
mogu i ja??:)))
Autor: JANAKI | 28.05.2006. u 23:45 | opcije
tvoj izbor:)))
Autor: 61616 | 15.06.2006. u 15:08 | opcije
nasmijala bih se osmijehom prepoznavanja iz mnogih života...:)
Autor: JANAKI | 15.06.2006. u 22:20 | opcije
opet?....opet?...opet?...dokle?... neznam:)
Autor: 61616 | 16.06.2006. u 0:49 | opcije
što opet?? što dokle?? i što ne znaš...??:)
Autor: JANAKI | 17.06.2006. u 0:29 | opcije
neznam dokle idu ti životi:)...a osmjeh je ključ:)
Autor: 61616 | 18.06.2006. u 1:21 | opcije
zaista dokle idu životi i da li idu...?? ja još uvijek vjerujem da mi istovremeno živimo sve svoje živote...samo nekih nismo svjesni:) ključ je osmijeh..) i ključ je probuditi se u sveukupnoj stvarnosti....:)
Autor: JANAKI | 21.06.2006. u 0:54 | opcije
budan sam bio do sada...sada se idem odmoriti:)
Autor: 61616 | 29.06.2006. u 2:24 | opcije
čovjek se i u snu može probuditi u nekom drugom svijetu i tamo operirati ili već nešto korisno raditi na sebi..:) kao što je naš svakdanji život isto samo san u odnosu na viša stanja svijesti..:)
Autor: JANAKI | 02.07.2006. u 22:10 | opcije
kad se trgneš iz sna i probudiš nestala je radost i tuga iz istoga...evo rešenja:)
Autor: 61616 | 07.07.2006. u 0:13 | opcije
kad bi to bilo tako lako... svi bi mo to mogli u trenu...
Autor: JANAKI | 07.07.2006. u 23:11 | opcije
lako nije...misliš li da se kod svjesnih ljudi ne javljaju tuga i radost?...javljaju samo oni se s tim dvjema lakše nose...jer znaju da je to stanje koje prolazi brže ako se ne vežu za njega...
Autor: 61616 | 07.07.2006. u 23:28 | opcije
istina je..sa povećavanjem svjesnosti, vezivanje na emocije sve je kraće i slabije, a prostor duševne slobode sve veći..:)
Autor: JANAKI | 08.07.2006. u 22:21 | opcije
toliko toga znaš i shvaćaš...zato sam u jednom trenutku pomislil da provociraš...a ti si stvarno tužna...
Autor: 61616 | 08.07.2006. u 23:51 | opcije
da. stvarno sam tužna, al i ne toliko osoabno... koliko je bol nad patnjom i tugom svijeta... boli me neznanje i patnja čovječanstva...zbog koje je život tako okrhnut od svoje prave vrijednosti...:)
Autor: JANAKI | 09.07.2006. u 20:59 | opcije
a da provociram? ah, nemam taj običaj, nemam energije za to , nisam takav tip, i to nikom i ničem ne koristi....
Autor: JANAKI | 09.07.2006. u 21:01 | opcije
da teško je gledati tuđe neznanje...a provokacije su dobre koje tjeraju na razmišljanje...nekad nisu shvaćene pa je prva reakcija bijes...ali poslje kad se ohladimo shvatimo neke stvari:))
Autor: 61616 | 09.07.2006. u 23:44 | opcije
volim pozitivne provokacije, koje ne vrijeđaju, nego upućuju na suštinu, na bit nečega što si propustio u svojim uvidima...:) takva je provokacija dobrodošla i konstruktivna...:) ali je umjetnost na taj način se izraziti, a da ne povrijediš drugu osobu...:)
Autor: JANAKI | 11.07.2006. u 21:55 | opcije
pitaš li se odkud dolazi taj osjećaj povređenosti'?
Autor: 61616 | 14.07.2006. u 1:29 | opcije
dolazi iz ega, ali ja se ne obazirem na taj dio... trudim se, ako je riječ o kritici biti dovoljno konstruktivna da i primim i dam takvu koja će biti od koristi i donijeti neki uvid...bez povređivanja...:)
Autor: JANAKI | 14.07.2006. u 21:19 | opcije
e moja jan...lako je u životu biti "dobar"...tepati...tapšati...klimati glavom i zadržati svoje mišljenje ili spoznaje za sebe i nikog nebuš povredil:)
Autor: 61616 | 14.07.2006. u 23:27 | opcije
-e moja jan...lako je u životu biti "dobar"...tepati...tapšati...klimati glavom i zadržati svoje mišljenje ili spoznaje za sebe i nikog nebuš povredil:) - istina je, ali ja to ne radim..:)
Autor: JANAKI | 15.07.2006. u 21:20 | opcije
najviše kritiziram svoje najbolje frendove, jer od njih očekujem najbolje i najviše, jer ih volim, i jer znam da će razumjeti i neće se uvrijediti... i obično je takva aktivnost konstruktivna...:))
Autor: JANAKI | 15.07.2006. u 21:22 | opcije
i obratno...najsmislenije i najtočnije konstruktivne kritike primam od istih....:) jer me vole i žele mi dobro..:)
Autor: JANAKI | 15.07.2006. u 21:24 | opcije
a kud je nestalo "povređivanje"?:)
Autor: 61616 | 16.07.2006. u 1:45 | opcije
povređivanje nastaje u par slučajeva: kad netko bezobrazno i bez razloga kritikom napada tvoj ego....to zaboli...jer nismo savršeni...
Autor: JANAKI | 16.07.2006. u 21:33 | opcije
kad netko vrši projekciju, odnosno kritizira kod tebe, sve ono što su ustvari njegove mane, a ti osjećaš da si i razumniji i duhovniji od te osobe... u tom slučaju boli neznanje dotičnog...
Autor: JANAKI | 16.07.2006. u 21:35 | opcije
e ako to boli...stalno buš u bolovima:)
Autor: 61616 | 17.07.2006. u 0:30 | opcije
ali, ja zaobilaziam dotične persone , njihov stil i komentare...:)
Autor: JANAKI | 18.07.2006. u 22:12 | opcije
nemoj ih zaobilaziti...prihvati da takvi postoje i moraju postojati da bi od njih učili...i bol bu nestala:))
Autor: 61616 | 19.07.2006. u 1:33 | opcije
pa, gubim vrijeme s njima, kad im se ništa ne može dokazati...:) pa ih zaobiđem...:) a oni.. će si sigurno već naći pogodno društvo...:)
Autor: JANAKI | 21.07.2006. u 19:38 | opcije
a zakaj se trudiš uvijek nekaj dokazivati:)
Autor: 61616 | 22.07.2006. u 23:58 | opcije
ma, upravo je obratno... obično mene netko spopadne sa nekom teorijom u koju ja ne vjerujem, pa mu lijepo kažem, da svatko ima pravo na svoje mišljenje, i da se nema smisla prepirati, nego da radije pričamo o nečem konstruktivnom...:) ali upravo to se ne da nekim personama dokazati...onda mi ne preostaje nego da se maknem...:))
Autor: JANAKI | 29.07.2006. u 21:24 | opcije