ŠTO JE...PRAVO PRIJATELJSTVO...?
Što je... pravo prijateljstvo...??
Za mene, to je temelj svih odnosa, koji se stvaraju između ljudi... i koji preostaju... nakon što prođe ljubav, romansa, ili bilo koji oblik zbližavanja dvaju bića...
"Ne idi ispred mene,
možda te neću moći slijediti...
Ne idi iza mene,
možda te neću moći voditi...
Idi ukorak sa mnom i budi moj prijatelj..."
& & &
If I could catch a rainbow, I would do it just for you. And share with you its beauty, on the days you're feeling blue.
If I could build a mountain, you could call your very own. A place to find serenity. A place to be alone.
If I could take your troubles, I would toss them in the sea. But all these things I'm finding are impossible for me.
I cannot build a mountain or catch a rainbow fair. But let me be what I know best - A FRIEND THAT'S ALWAYS THERE...
11.05.2006. u 22:31 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
...kae ovo, udvarači ostavite svaku nadu???
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 22:36 | opcije
šteta, šteta…
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 11.05.2006. u 22:38 | opcije
sagi, sagi, zar nisam već toliko puta rekla, da svoje udvarače pretvaram u prijatelje...i obrnuto...:) i da prijateljstvo smatram temeljem svakog odnosa...
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 22:52 | opcije
oj, viteže, gdje u prijateljstvu može biti štete...?:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 22:54 | opcije
...daaa? a svima je zajedničko da se daju prestrašiti od jedne bikićice....))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 22:56 | opcije
hehehe....koga bih ja to mogla prestrašiti...pitam se...i zašto...??:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:02 | opcije
ma, ja to inpulzivno kazem šteta kad vidim tekst na engleskom kad vidim da nije namjenjen nekim strancima, pa onda u sebi kažem; šteta, šteta… no za ohrabrenje, cijenim prijateljstvo :-)
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 11.05.2006. u 23:05 | opcije
...pa kad svi odmah prelaze na taktiku prijateljstva...:-)))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:06 | opcije
druge taktike rezultiraju vjetrom u petama :))
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:09 | opcije
zašto mnogi ljudi tako oštro razdvajaju, ljubav i prijateljstvo, udvaranje i prijateljstvo, erotičnu vezu i prijateljstvo...? možeš li mrziti, nekog s kim si se ljubio..?? o, da, možeš, ali onda se nisi ni sa kime ni ljubio...:) nije li umjetnost, ne ljubiti se više, a ostati prijatelj...?:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:11 | opcije
...CC, zar ti ja izgledam kao osoba koju je moguće zastrašiti?????
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:11 | opcije
janaki, ljubiti i biti prijatelj je teza verzija tog plana :)
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:13 | opcije
sagi, nisam ni rijecju spomenula strah :))
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:13 | opcije
pa sad, viteže, svaki se tekst može prevesti...:) u ime prijateljstva, recimo...:) i zar su stranci samo oni koji govore drugim jezikom?
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:14 | opcije
...Jan, ti pričaš o šećernoj vodici a ja o absolut votki....))))))))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:14 | opcije
...kako nisi CcC, vjetar i pete, svi ostali, generalno....)))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:16 | opcije
pozdrav na svim jezicima svijeta , ili jednostavno laka noć…
Autor: VITEZ_U_MIROVINI | 11.05.2006. u 23:16 | opcije
...eto, i to ti je prijatelj, ostavlja me samog, ko prst...))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:18 | opcije
pjevaj mi pjesmu ljubavi:))prijatelju...
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 23:19 | opcije
crystal, bila sam udata, i moj muž je bio moja ljubav i moj najbolji prijatelj...:) zašto bi to bilo teško? meni se, naprotiv, čini puno logičnije, nego ljubiti nekog i istodobno biti mu neprijatelj???:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:21 | opcije
kaj je je..bistra je ova CC :) ako mi ne ponude mogucnost taktickog uzmaka poput prijateljstva..ondak o'ma petama vjetra.......ili da mi je bicikl.. eh,di bi mi bio kraj! :)))
Autor: Tomasz_15 | 11.05.2006. u 23:21 | opcije
sagi, nije strah, nego komocija :))
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:22 | opcije
...ok Jan, to je bilo to, ali si malo odskočila od teme...))))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:23 | opcije
janaki, ti si imala srecu, bez ikakve sumnje :)
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:24 | opcije
a tomasz, problem je sto uvijek ona manje zainteresirana strana nudi prijateljstvo, mislim kad vec pricamo o krajevima
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:25 | opcije
da...sreću ili nesreću...sad je sve manje od toga kaj si imala nezadovoljstvo:))čudan je taj život...
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 23:27 | opcije
evo, Tomasz se približava temelju onog što htjedoh reći...:) vidiš. ako ne dobiješ ljubav, prihvatit ćeš prijateljstvo...:) ako je tvojem dostojanstvu i to uskraćeno, jasno, petama vjetra...:) ali, ako zadobiješ prijateljstvo, ostaje i nada o još koječemu drugom...:)) e, pa u tom je catch...:DD
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:27 | opcije
inače mislim da je predhodnica ljubavi prijateljstvo:))
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 23:28 | opcije
...bravo CC, rekla si pravu stvar, a sukus moje teorije je da tada treba imati jaja i odigrati na sve ili ništa, to se inače zove strast curke moje....)))))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:28 | opcije
da, strast, ludilo, tocno to, i jos riječ-dvije poslije toga, pa je savrseno
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:31 | opcije
To je neprocjenjivo blago. Nebi ga dala ni za sta na svijetu.
Autor: farfallina_hr | 11.05.2006. u 23:34 | opcije
evo, sad rekose u filmu: Never pass up a good thing :)) jest da nije bas poanta filma, ali nema veze :DD
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:34 | opcije
CC, nisam imala sreću, nego sam točno osjećala što tražim...:) nesreća je došla poslije, kad mi je muž umro...ali moje iskustvo je...da te netko može ludo privlačiti fizički, da možeš biti u njega ludo zaljubljen i da istodobno možeš biti s njim prijatelj... i to još u braku...!!:)) priznajem, da su moja neka iskustva malo neobična...:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:36 | opcije
janaki, mnogi, ako ne svi, osjecaju isto tako, ali to ne nadju
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:37 | opcije
oj, viteže, hvala na sudjelovanju viteškom... i spavaj mirno...:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:37 | opcije
...Jan, na komentu si zaboravila dodati još jednu rečenicu..." i onda ga vozam od nemila do nedraga ko' zadnju budalu..."...)))
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:37 | opcije
ma, bravo, 61616...!!! - "inače mislim da je predhodnica ljubavi prijateljstvo" ...:))
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:39 | opcije
...onom komentu...evo, Tomasz ...
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:39 | opcije
...može, ali ne mora biti, a bolje je i iskrenije da ne bude ( predhodnica prijateljstvo )...
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:41 | opcije
problem s prijateljstvom kao prethodnicom ljubavi je sto za nekoga prijateljstvo prijedje dalje, a za drugog postane nepremostiva zapreka, jesi to mislio, sagi?
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:45 | opcije
nis vas vise ne kuzim..sagi zvuci kao netko koga su svojevremeno gadno iskoristili pa sad puse i na hladno..CC kao netko koga su otpilili pa puse na hladno.. ja sam samo supak (kukavica, chicken..whatever), zato npr. ne zelim nesto pocinjati bez prethodnice (valjda sam koji puta krivo procijeni pa i ja pusem na hladno..)... kaj smo mi zivi dokaz da su na iskrici........
btw..janaki ne kuzim ni 5 % :)))
Autor: Tomasz_15 | 11.05.2006. u 23:45 | opcije
...tu može svega bit CC, i komocije i navike a najgore je samozavaravanje ili laganje samom sebi...imam primjera oko sebe...
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:47 | opcije
sagi, ne za'heb...j:)) ja pričam o čistoj vodi u koju uranjaš, od koje cijelo tijelo bridi i koja uvijek daje okus novog i svježine...:) a ti o nekoj zašećerenoj votki...bljash...:))
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:48 | opcije
uvijek ima primjera za sve, sagi, a tomasz, ako pusem na hladno, a moze bit, ne znaci da samo teoretiziram :))
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:50 | opcije
CC...super pogođena bit rasprave...kopčaš ti odlično, vidim...:)
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:50 | opcije
CC, na ovo sam mislila... "problem s prijateljstvom kao prethodnicom ljubavi je sto za nekoga prijateljstvo prijedje dalje, a za drugog postane nepremostiva zapreka" ...u tom je catch...!!! ali, zašto bi bilo zapreka??? zapreka je, kad te ne'ko čist' otpili...:))
Autor: JANAKI | 11.05.2006. u 23:53 | opcije
...krivo Tom, kak ne kužiš, ak ona veli " ženi me ili bum si našla drugog", a on odgovara " dobro, onda bum te ženil", pa kakav je to brak? Dobro je dok se zajebavaju sa svojim životima al ak dobe djecu onda se zajebavaju sa nedužnim životima! Kužiš? Ja samo tvrdim da transformacija prijateljstvo - veza sadrži zamke a kad se drajvaš na strasti bar znaš na čemu si...
Autor: sagittariusclassic | 11.05.2006. u 23:53 | opcije
ja volim prvo biti frend, ak se to poklopi onda se može razgovarati dalje...a ljubav se desi...i možda prestane i opet možeš biti frend...ali treba proći vremena....sad sam u fazi da me enormno nervira....
Autor: la-donna-ines | 11.05.2006. u 23:54 | opcije
zapreka je janaki..nepremostiva.. jer..npr ( a mogu govoriti o sebi) meni to sluzi da usporim ili zaustavim stvari..i..da! draze mi je kada i mene tako zaustave :)) Radi se to naveliko u civiliziranom svijetu :) Jedino su nesporazumi kada netko ne kuzi tempo :P ono..sve ide kako treba,..ali jedan misli da je zapelo jer ne ide (njegovom/njenom) ocekivanom brzinom :P
Autor: Tomasz_15 | 11.05.2006. u 23:56 | opcije
zaljubljenost i strast je iskustvo koje nas uči i upozorava da nemamo kontrolu a prijateljstvo je iskustvo koje nam daje moć opuštanja i prepuštanja ako nema interesa... i zato mislim da nas vodi ljubavi bezuvjetnoj...i žao mi je što ste toliko razočarani...
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 23:56 | opcije
ok, janaki, da pogledamo zapreku, prijatelj mozes biti i ako nema onog sto sagi zove strast, medjutim, bez toga nema seksa i nema one ljubavi o kojoj sad pricamo, dakle, ako ne "klikne" na jednoj strani, jos uvijek se moze pricati, ali to je to
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:57 | opcije
sagi ti pričaš o ucjeni...gdje je tu prijateljstvo?
Autor: 61616 | 11.05.2006. u 23:58 | opcije
sagi..to kaj pricas je problem u tempu.. ma zenio bih ja nju, haha... al neka mi da vremena, a ne ucjene :)))
i tko je onda kriv? :P
Autor: Tomasz_15 | 11.05.2006. u 23:58 | opcije
a frend, pa trebaš biti frend, jer ponekad daješ savjet kao frend, a ponekad kao ljubav...mislim da je ljubav mnogo sebičniji osjećaj nego prijateljstvo
Autor: la-donna-ines | 11.05.2006. u 23:59 | opcije
ma, tko je razocaran, šestica? meni se čini da smo tu svi prilično realni, da dopuštamo mogućnosti, ali ne zavaravamo se da je sve uvijek moguće
Autor: CrystalClear | 11.05.2006. u 23:59 | opcije
a u čemu je problem ženiti ne ženiti...ako je ok...kaj sad papir sim papir tam
Autor: la-donna-ines | 12.05.2006. u 0:00 | opcije
...koji vam je klinac, otkud vam ideja da imam neke traume, pa ljudi dragi il nekog voliš il ne voliš, nema sredine, ako nema strasti nema ni privlačnosti ni ljubavi, stvari su jednostavne.....
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:01 | opcije
zaljubljenost je ne kontrolirana strast...prijateljstvo nas vodi ljubavi u kojoj se strast otkriva korak po korak...i užitak je dugotrajan i puno kvalitetniji od zaljubljenosti:)
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:01 | opcije
a što sad, pa i mene su ponekad otpilili, i ja bih mogla reć' da sam se opekla... itd. ...ali većina mojih iskustava je , da su moje veze, makar bile započete i u najšašavijoj strasti, završavale prijateljstvom...:))
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 0:02 | opcije
dona, to je sasma druga tema.. sagi; nije sve tak jednostavno..kad bi strast sve rjesavala..dobro bi bilo :P
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:02 | opcije
i da, sagi, nemam običaj muškarce vozat' k'o budale... najme, previše volim muški rod u cjelini...:)))) da bih nekog muškarca tako ponižavala...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 0:03 | opcije
6 ima pravo, strast se javlja, pa smanjuje, pa javlja i tako redom...a prijateljstvo je uvijek prisutno...no nerazdvojivo je u vezi....jer kaj je prijatelj, osoba koja te razumije, podržava...ali ipak, nema strasti i ne prelazi u ljubav
Autor: la-donna-ines | 12.05.2006. u 0:04 | opcije
CC...da...dobro kažeš...dajmi šansu mogućnosti...ali se nemojmo razočarati ako izostane...sviđa mi se ovo:)
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:05 | opcije
...Tom, strast je indikator, zajebite ta "engleska" intelektualna sranja o prijateljstvu, poštivanju, pa bu se ljubav sama pojavila, toga nema, ak jedan partner tak razmišlja onda je proračunata pizda prema drugom koji ima iskrene osječaje. Veza se sastoji od dvoje, jedan za vezu nije dovoljan...)
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:08 | opcije
ines...ja sam kroz prijateljstva otkrio mnoge strasti za koje nisam znao...uff...ljepo je biti iskren prema sebi...jer to nas oslobađa i daje mogućnost iskrenosti prema drugom...to je prijateljstvo...bez straha i računice...
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:08 | opcije
pšokusta cu zakljucit: prijateljstvo (M/Z) je divna stvar opcenito.., a i pogotovu kada se javi tamo gdje ima i strasti. Inace.., medju poznanicima sluzi da bi zaustavilo strast, medju prijateljima definitivno blokira strast. (nemrem ja petljat sa nekim tko mi je frend,.. ako ni zbog cega, a ono zato sto znam previse o njem) :o
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:09 | opcije
donna, ovo ti je odlično... - "ja volim prvo biti frend, ak se to poklopi onda se može razgovarati dalje...a ljubav se desi...i možda prestane i opet možeš biti frend..." ...na to sve vrijeme ukazujem...:))
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 0:10 | opcije
meni se čini da mi svi isto pričamo :)))) sad još kad bi svaka strana bila uvijek u stanju prepoznat u sebi što hoće i što osjeća, pa onda, korak drugi, to otvoreno i priznat, sve bi bilo ko jedamput jedan :DDDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:12 | opcije
sagi..jel ovo moje bilo sad ok??.... (pusti janaki..ona je proracunata , hehe) :)))
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:12 | opcije
sagi...strast je odrađivanje karme...ali znam da ti je to strano i da to ne vjeruješ:)i zato je prolazna strast koja ne nastaje iz zdravog i iskrenog odnosa:))znam da je ljepo misliti da imaš kontrolu nad svojim životom:))jednom buš se uvjeril da je to zabluda...
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:12 | opcije
..."donna, ovo ti je odlično... - "ja volim prvo biti frend, ak se to poklopi onda se može razgovarati dalje" a ja na to velim da ste kukavice, da vas je frka dat nešto od sebe jer se bojite kak bu to završilo, to bi se i sebičnošću moglo nazvati....))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:14 | opcije
upravo tako sagi..ja sam to i priznao u jednom prethodnom komentaru..i jos ne kuzim kaj je tu tak lose po okolinu..osim po mene :P ha?
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:16 | opcije
a, vidi ga sad, sagi, počeli smo s time da ponekad kad upotrijebimo taktiku koja nije prvo prijateljstvo, da mnogi bježe, kak sad svi kukavice?
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:17 | opcije
evo sagi...ja se predajem nesebično:)))
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:17 | opcije
....oooo 6, malo si se zeznul, strast ne mora biti kratkotrajna, ona može biti desetljećima prisutna...)))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:17 | opcije
CC..cini mi se da ima razlicitih ljudi..ja bi zbriso..sagi kaze da nebi ..hmm..
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:18 | opcije
da...i stoljećima ...to i kažem:))
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:18 | opcije
...ne CC, njih dvije su isključivo na svojoj prijaateljstvopanešto taktici, ja sam samo malo provokativan...)))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:20 | opcije
meni se nekad cini.... da smo mi svi zbrisali..(tu na iskricu) :P
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:20 | opcije
da, tom, imas pravo, i dam se kladit da je vecina ljudi na iskrici sad sama doma :)))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:22 | opcije
neki su sa klincima... :)
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:23 | opcije
61616...apsolutno se slažem sa svim tvojim komentima... a osobito - da se kroz prijateljstvo mogu otkriti oblici ljubavi ili strasti, koji su nam inače nedostupni...:) super su ti komentari...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 0:26 | opcije
sam sam:)) ti JANKO buš me čul za ove svoje beskrajne teme...provokativne:))) samo se ti smješkaj...
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:26 | opcije
"nakon što prođe ljubav, romansa, .." Ja bih da janaki napise neki blog kako to zapoceti.., a ne kaj poslije :))) Ono..tipa: genijalni savjeti..nasla na google-u!!! :)))
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:29 | opcije
...meni su svi doma, "The full catastrophe", jedino je mačka-kurvetina vani....))))))))).
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:30 | opcije
pa, tom, pol komentara na ovom blogu ti je o tome kak poceti :DD zazmiris i skocis :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:30 | opcije
večer svima :))
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:31 | opcije
sagi, jesi ti to na mačkinu slobodu ljubomoran? :DD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:31 | opcije
CC..ok..efo dopuna: kako da netko sa iskre zapocne??!! (dakle savjeti koje cak i osoba koja je zavrsila na iskrici moze provesti u djelo) :DDD
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:32 | opcije
vecer, wild :) il dobro jutro :))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:32 | opcije
ah, uskoro će biti i laku noć :)) ... ali.... vidim da su tu u tijeku savjeti "uradi sam" :DD
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:33 | opcije
tomasz, isto, zapravo, jos lakse, nego uzivo, prvo popis, pa redom isprobavas :))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:34 | opcije
61616... meni je ovo super...!!! - "prijateljstvo nas vodi ljubavi u kojoj se strast otkriva korak po korak..." svaka čast...!!!
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 0:34 | opcije
uradih...
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:35 | opcije
...kaj kak započet, ak ti se komad sviđa uletiš i bezobzirno se drajvaš na čistom adrenalinu, baš te briga kaj drugi misle, ak te ne "puši" kaj moreš, ništ, nije ti suđeno al se uvijek vjutro moš pogledat u špigl i reć da si imal jaja uletit. Alternativa ti je pušenje i gledanje u strop i cmizdrenje nad samim sobom...))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:36 | opcije
es luđakom...kaao i uvijek:))
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 0:36 | opcije
hehe..sreca da imam alternativu :))) (uvijek volim imat alternativu..) :DDD
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 0:37 | opcije
...'večer Ružo, kako si?
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:38 | opcije
a tko ne voli? :D
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:38 | opcije
večer sagi.... umorna, ali ok sam, hvala.... ti?
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:40 | opcije
...mene? mene svi vole...)))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:40 | opcije
...a bidna...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:42 | opcije
bidna???
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:44 | opcije
...pa umorna, jadna, ništ zločestog...)))))))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:48 | opcije
a-haaaaa :)) .... ma nisam ti ja nikada jadna i bidna :D
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:48 | opcije
...gle! odjednom ti i ja sami....))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:52 | opcije
ajme romantike! :DD ........a baš sam se pitala gdje mi je cc nestala? :))
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:52 | opcije
ahem, tu sam, malo sam se zamislila pa zaigrala :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:53 | opcije
...CC je postala CcC...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:54 | opcije
ahojla, wildrosy, veseli me da si tu...:) vidim da odlično djeluješ na sagija...
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 0:54 | opcije
vidim da te zabavlja ono srednje c, sagi :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 0:55 | opcije
hajde cc, bitno da si zaigrana, takvu te volim :))) ...........janaki, pozdrav... sagi je bogart iskrice, na njega se ne može baš djelovati :D
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:56 | opcije
...ona je prva osoba kojoj sam tu ponudil da se nađemo na kavi, grubo mi je dala pedalu i sad smo prijatelji...)))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:56 | opcije
i se svako jutro može pogledati u ogledalo :DDDDD
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 0:58 | opcije
...CC kad napišeš nekaj kaj mi ne paše, uvijek buš dobila malo c, to je naša slatka mala tajna a ostali nek si misle....))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 0:59 | opcije
aj, važi, to mi se svidja ko signal :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:00 | opcije
...došla buš ti u Zg...))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:01 | opcije
...( uči Tom...) hahaha...
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:02 | opcije
naravno :)))) kao i masu puta do sada :DD
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 1:02 | opcije
vidi mi se da se Tom povukao u alternativu :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:03 | opcije
jooj sagi..tehniku znam..ali hrabrosti nemam :(
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 1:03 | opcije
strah je ubojica uma, hm ... romantike :DDDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:04 | opcije
a za ovaj zlobni komentar CcC ce me jos cut!!! ;)
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 1:05 | opcije
...dobro Tom, odal bum ti tajnu, pijem sok od paradajza sa paprom i solju, fali mi absolut votka al' nema veze, moram u Metro...))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:07 | opcije
vidim da je ovo srednje c nešto u modi :DD
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 1:07 | opcije
a daj, tomasz, ja sam mislila da te poticem :))))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:09 | opcije
...Wild, to ti je produkt nas maštovitih strelaca...)
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:09 | opcije
kak si ono rekao, sagi, ohladjena u zamzivaču? :))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:10 | opcije
vidi, vidi, sagi priznaje pedalu..:) i prijateljstvo...:)) znači, CcC ti si posebna...-:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 1:10 | opcije
...da, mora bit ko ulje kad ju točiš...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:11 | opcije
Tomy, ajde, hrabrosti malo, pa što god na te palo...kreni...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 1:11 | opcije
...moram Tomu pokazat da to nije niš strašno, dobiti pedalu...)))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:12 | opcije
ura je prošla.... laku noć svima :))
Autor: Wildrose4U | 12.05.2006. u 1:13 | opcije
janaki, malo c je od cruel :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:13 | opcije
ah..lako se vama zekat..ne znate vi kakve mene muke more..(osim kaj nemam karticu za metro:( ) :DDD
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 1:13 | opcije
tomasz, ides s NEKOM koja ima karticu :DDDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:15 | opcije
...tak je CcC, jedamput možeš bit prostitutak za karticu...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:16 | opcije
pa, sagi, sad nisam nis grdo rekla, setat po metrou je zapravo romantično :)))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:18 | opcije
...noć WR4U...)
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:18 | opcije
KO??? ja ili CcC??? Sagi?? :o
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 1:18 | opcije
nikad nisam bio u metrou :(
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 1:19 | opcije
Crystal, umirem od znatiželje, ko je bio cruel...ti? pa je sagi dobil pedalu?:))
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 1:20 | opcije
ok, janaki, ovak, ja sam bila cruel jer sam jednog stavila na ignore prvi put u zivotu i priznala sve na blogu :))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:22 | opcije
...je CC, ima romantike u šteki mleka, tegli podrafka krastavaca, hlapovima u ribarnici...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:22 | opcije
Rosy, noćko...lepe sanje ti želim...-:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 1:23 | opcije
nis ne kuzis, sagi, prvo je onaj dio sa suncobranima, pa mekanim ručnicima, pa dječjim igračkama :DDD poslije su krastavci na redu :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:23 | opcije
...WR4U mi je dala pedalu, Jan...))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:23 | opcije
...DJEČJE IGRAČKE!!! SI PONORELA!!!!
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:24 | opcije
PA TAM SU LEGO KOCKICE!!!!
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:25 | opcije
ja ti ih stavim malo na ignore, na par dana, da ih opametim...pa ih skinem...:) a ti si ga još i na logu osramotila...ili samo objasnila? što je tako grozno napravio??:))
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 1:26 | opcije
pa nisam napisala koji je, samo sam priznala, lijepo, otvoreno, da mi je film puknul :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:27 | opcije
...JEDINO KAJ MOGU KUPIT TAM JE BUBANJ ILI TRUBA, ROĐENDANSKI POKLON ZA DJECU MOJIH " PRIJATELJA"...da im šmrkavci mogu mahnitat po stanu kad dođu s posla....))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:28 | opcije
saaagggiii...sad tek kopčam zakaj te nervira miješanje prijateljstva i strasti...pedala?????!!!!:)))))))
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 1:28 | opcije
pa dobro, bubanj je pažljivo biran pokolon :DDD
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:33 | opcije
...neee, krivo, a sad ozbiljno, smeta me, i smatram to najgorom podlošću, da sam npr. u vezi sa lažnjakom, osobom koja svjesno ili nesvjesno glumi, razumiješ?
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:33 | opcije
noc svima :)
Autor: Tomasz_15 | 12.05.2006. u 1:33 | opcije
...noć Tom, nemoj kaj zameriti...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:35 | opcije
noc, tomasz :)
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:35 | opcije
ok, mene ti laznjaci ne smetaju na razini podlosti, nego nepoštivanja druge osobe, ali dodje na isto
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:39 | opcije
...dobro, a sad razmisli da li je vjerojatno da se lažnjak pojavi u vezi koja nastaje iz prijateljstva, da li je uopće moguc u vezi koja nastaje impulzivno. Pazi, ja nisam isključiv i ne generaliziram...))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:43 | opcije
u impulzivnoj nema smisla, jer ne dodje do izrazaja, ne stigne, laznjaci su posebna vrsta, oni trebaju vrijeme i mjesto da se razmašu
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:45 | opcije
...eto, to je stav mene neshvaćenog u cijeloj ovoj kobasi...)))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:47 | opcije
...ostaje još jedno pitanje, može li lažnjak biti nesvjestan toga da je lažnjak...
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:50 | opcije
pa, shvatila sam ja to odmah i jasno mi je i zasto, jedini je problem sto to ne mogu svi
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:50 | opcije
moze, sagi, ima ljudi koji se nisu u stanju, ili se boje, pogledati kakvi su, pa se radije izmisle, ali, to nema dubinu, i oni to ne mogu vidjeti, dok drugi vide, ima svega na svijetu :))
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:51 | opcije
...e i otuda moja tvrdnja da takva veza može biti jako opasna i onaj primjer koji sam naveo, brak je trajao par mjeseci...
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:54 | opcije
ima ljudi koji su manje pametni, posebno sto se tice veza i odnosa, na zalost, ne slusaju nikog :)
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 1:57 | opcije
...super, sad možemo na spavanje, još bum popušil jednu, možda Jan ima kaj za reć...))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 1:59 | opcije
taman, i ja cu jos jednu, pa spavanje, laku noc, sagi :)
Autor: CrystalClear | 12.05.2006. u 2:00 | opcije
...laku noć, društvo...)))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 2:08 | opcije
crystal, imala sam mnogo nevolja, teškoća i tragedija u životu...ali na drugoj strani vage, i poneku naoko ničim zasluženu sreću... mene su naime moje veze i odnosi vodili uvijek u dobrom smjeru, uvijek sam nešto naučila, uvijek u pravom trenutku ušla u neki odnos...sve u svemu iz toga sam mnogo dokučila, i sasvim bezbolno... o ljepoti i vrijednosti ljubavi, strasti, romanse, zaljubljenosti..i naravno, prijateljstva...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 2:11 | opcije
sagi, kad budemo stari onak' jedno blizu 90... možda se uspijemo složiti o kombinaciji strasti i prijateljstva...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 2:13 | opcije
noćko, crystal...
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 2:22 | opcije
a...ona spava:))hehe...noćas bu fit:))
Autor: 61616 | 12.05.2006. u 17:54 | opcije
...trebalo bu ti 50 godina da skužiš da imam pravo????...:-)))))))))))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 19:17 | opcije
ahojla, 61616...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 22:33 | opcije
sagi, ne znam KOME će trebati 50 godina...:)) nevertheless, mi neki se tak'... sporo razvijamo...:)) zato nam predskazuju dugovječnost...:)
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 22:35 | opcije
...konzultirala si zvijezde? dobra večer..))))
Autor: sagittariusclassic | 12.05.2006. u 22:56 | opcije
sagi, na moju žalost, po svim mogućim metodama (astro, tarot, dlan, vidovitost) su mi predskazali, da ću ovde krmarit bar do 90-e...:)) dugovječnost mojih predaka, dodatna je potvrda...:)) heb'ga, a uvijek sam maštala da krepnem, dok sam još lepa i mlada...:))))
Autor: JANAKI | 12.05.2006. u 23:52 | opcije
taj dugi život koji ti je predskazan je znak da neke lekcije nikako da naučiš:)))
Autor: 61616 | 31.05.2006. u 16:15 | opcije
to je moguće, naravno... nisam baš presretna zbog predskazane mi dugovječnosti...:) ja bih zapravo u novu inkarnaciju...odmah...:)
Autor: JANAKI | 01.06.2006. u 0:09 | opcije
to samo pšokazuje tvoje nezadovoljstvo sadašnjim...to i nije ugodno:))
Autor: 61616 | 01.06.2006. u 1:13 | opcije
da, ne želim ovdje protratiti još sto godina...išla bih dalje..sa ovim znanjem koje sada posjedujem...
Autor: JANAKI | 14.06.2006. u 22:11 | opcije
to znanje nije prenosivo u sljedeću inkarnaciju...prenosi se samo ono što nisi osvjestila...znači da ti se sljedeća nastavlja di si stala u ovoj:) ...drugim rječima sad umreš i nastavljaš iz početka...e sad postoji izbor da to sad odradiš...način je ovaj:...prihvaćam sve što mi se do sada dogodilo(to moraš stvarno osjećati) i sve to otpuštam i zaboravljam(to je blagoslov ako možeš) i kao nova"ja"počinjem novi "život"... odluka i izbor je tvoj...skoči u provaliju da vidiš di buš završila:)) uff kaj sam znatiželjan:)
Autor: 61616 | 15.06.2006. u 15:07 | opcije
u ovoj sam inkarnaciji dobila zaista životno značajne uvide...osvijestile su mi se stvari o kojima sam mogla samo sanjati...istodobno, dobila sam teške karmičke okolnosti, ograničenja, zbog kojih nemam prostora ni okolnosti svoje znanje izživjeti... uostalom sam Bog zna što mi je još namijenjeno...ali, i ja sam pomalo poput tebe...tuga u srcu i osmijeh na usnama..i kao...da ne ide jedno bez drugog... jer niti jedno ne mogu spriječiti...niti kad me tuga dohvati...niti kad me krene iskreno smijanje sebi i cijelom svijetu...:)
Autor: JANAKI | 15.06.2006. u 22:16 | opcije
radost i tuga su suprotnosti i nejde jedna bez druge....znam da ni one nisu"moje":))
Autor: 61616 | 16.06.2006. u 0:47 | opcije
ne, nisu naše, ali ih je katkad teško živjeti jednu sa drugom u paketu...:)
Autor: JANAKI | 17.06.2006. u 0:27 | opcije
nejdu jedna bez druge...
Autor: 61616 | 18.06.2006. u 1:22 | opcije
samo u paketu...
Autor: 61616 | 18.06.2006. u 1:23 | opcije
na sreću ili na žalost...??:)
Autor: JANAKI | 21.06.2006. u 0:50 | opcije
na spoznaju ljubavi:)
Autor: 61616 | 29.06.2006. u 2:20 | opcije
ako je tako, iz tvojih usta nek' ide ravno u božje uši..:))
Autor: JANAKI | 02.07.2006. u 22:07 | opcije
...u tvoje uši...
Autor: 61616 | 06.07.2006. u 23:00 | opcije
injegovo srce koje u tebi kuca:)
Autor: 61616 | 07.07.2006. u 0:14 | opcije
šaljem ti blagoslove za toje dobre želje...:)
Autor: JANAKI | 07.07.2006. u 23:09 | opcije
nisu želje...to je činjenica:)
Autor: 61616 | 07.07.2006. u 23:30 | opcije
nadam se..nadam... da jesu činjenice.. a ne samo puste želje..:)
Autor: JANAKI | 08.07.2006. u 22:18 | opcije
uz nadu bi i mala doze vjere dobro došla:))
Autor: 61616 | 08.07.2006. u 23:52 | opcije
a ja vidim dobro:)
Autor: 61616 | 08.07.2006. u 23:53 | opcije
bez vjere bih uvenula....:)
Autor: JANAKI | 09.07.2006. u 0:29 | opcije
ja vidim svašta...dobro i slabo... a preuzimam ono što je za moj duhovni rast korisno....:)
Autor: JANAKI | 09.07.2006. u 0:31 | opcije
korisno je prihvaćati sve onako kako je a ne kako bi htjeli da bude:))vidiš ti jako dobro samo kaj neki put odbijaš vidjeti:))
Autor: 61616 | 09.07.2006. u 14:34 | opcije
doista dobro vidim, ali kaktkad je bolje biti malo slijep i nagluh za neke pomalo bolne istine...:) postoji izreka - ne prihvaćaj nikad ono što je iznad tvog nivoa svijesti, dok prethodno nisi dodobra apsolvirao...:)
Autor: JANAKI | 09.07.2006. u 20:56 | opcije
fascinantno je kod tebe koliko se voliš ograničit u nekim stvarima...
Autor: 61616 | 09.07.2006. u 23:46 | opcije
to je stvar iskustva.. kad sam bila mlađa srljala sam glavom u jagode..:)) ovo je nužni oprez i razmatranje nadolazećih stvari..
Autor: JANAKI | 10.07.2006. u 22:24 | opcije
sada promišljenije i razumnije dočekujem događje, ljude, stvari, duhovne uvide..:)
Autor: JANAKI | 10.07.2006. u 22:28 | opcije
"fascinantno je kod tebe koliko se voliš ogranrčit u nekim stvarima..." a u kojim? rado bih čula tvoje objektivno mišljene:-..;:)
Autor: JANAKI | 10.07.2006. u 22:32 | opcije
nužni oprez je potreban kad prelazimo cestu...
Autor: 61616 | 12.07.2006. u 1:10 | opcije
razmatraš...promišljeno...razumnije...bojiš se greške ili povrede???...pokušavam stvari i ljude prihvatiti kako dolaze i prolaze...i ne zamaram se puno i ne razbijam glavu...moj problem je subjektivnost...jer sve vidim jednostavno...pa se čudim kak drugi ne vide isto...
Autor: 61616 | 12.07.2006. u 1:19 | opcije
mislim da razum nema odgovore...
Autor: 61616 | 12.07.2006. u 1:23 | opcije
nužni oprez je još neophodniji u duhovnim stvarima...:)
Autor: JANAKI | 12.07.2006. u 21:50 | opcije
subjektivnost te ograničava i zaključava u tvoje vlastite stavove..:)
Autor: JANAKI | 12.07.2006. u 21:56 | opcije
subjektivnost je problem...:) ne mogu svi misliti kao ti...:) uvažavanje razlika je bitno, a često otvara i nove uvide..:) konfrontacija stavova isto doprinosi razuzlavanju naših dvojbi...:) objektivnost je vrlina...:)
Autor: JANAKI | 12.07.2006. u 21:57 | opcije
razum nema odgovore, ali bez razvitka razuma, ne možemo doseći slijedeću, višu funkciju..intuiciju..:) pravilno razvijen razum uvjet je za taj preskok u intuitivno područje..:) a tamo je sve jasno, u trenutku, u bljesku spoznaje, a razmatranje postaje drugorazredno...:)
Autor: JANAKI | 12.07.2006. u 22:01 | opcije
dok smo vezani na razum intuicija ne dolazi....jer zna da će biti zbunjujuća:))
Autor: 61616 | 14.07.2006. u 1:31 | opcije
to je točno, ali da bi se prevladao razum, treba ga najprije dobro razviti...:) tek tada ga možeš otpiliti i prepustiti se intuiciji...:)
Autor: JANAKI | 14.07.2006. u 21:15 | opcije
prevladavanje je borba...a ja sam pacifista:))
Autor: 61616 | 14.07.2006. u 23:30 | opcije
nije to borba...:) razum se razvije do maksimuma svojih mogućnosti,a ti ideš dalje, i potom htio il' ne htio nastupa prostor za višu funkciju tj. intuiciju...:)
Autor: JANAKI | 15.07.2006. u 21:16 | opcije
borba bi mogla nastati saamo kod onih ljudi koji namjerno sprečavaju taj unutarnji razvoj, koji ima svoje zakonitosti...:)
Autor: JANAKI | 15.07.2006. u 21:17 | opcije
raz(um) i intucija postaju jedno....bez obzira kaj se ovaj prvi uvijek po malo opire:))
Autor: 61616 | 16.07.2006. u 1:48 | opcije
istina je da razum mora i dalje djelovati, kad se intuicija razvije...:) to je logično...:) kad se razvije viša funkcija, i ona niža se bolje stabilizira...:)
Autor: JANAKI | 16.07.2006. u 21:27 | opcije
razum ti treba kod svakdanjih malenkosti... npr. da zabiješ čavao u zid..:) intuicija pri tom neće pomoći, osim možda da se ne lupiš po prstima..:)
Autor: JANAKI | 16.07.2006. u 21:29 | opcije
mi se kao razumijemo?:)
Autor: 61616 | 17.07.2006. u 0:31 | opcije
to ne bih mogla znati:) u mnogočemu se slažemo....:)) ipak, ovo je virtuala..:))
Autor: JANAKI | 18.07.2006. u 22:07 | opcije
u konkretnom životu i situacijama, pitanje je da li bi se slagali...??:)
Autor: JANAKI | 18.07.2006. u 22:09 | opcije
da...veliko pitanje:))
Autor: 61616 | 19.07.2006. u 1:34 | opcije
točnije, odogovor na pitanje - mi se kao razumijemo...? - odgovor je ...da..razumijemo se na nekim nivoima, intelektualno, intuitivno, duhovno-duševno, možda i emotivno...
Autor: JANAKI | 21.07.2006. u 19:30 | opcije
međutim, razumijevanje i slaganje su dvije različite stvari..:) slaganje se više tiče konkretnih životnih situacija, navika, svakodnevnih malih postupaka, a to je malo kompleksnija stvar za ocijeniti tek ovako... preko neta...:))
Autor: JANAKI | 21.07.2006. u 19:33 | opcije
a zašto si me zapravao to o razumijevanju pitao..??:)
Autor: JANAKI | 21.07.2006. u 19:34 | opcije