RAZUM I LJUBAV...
Jedna od najvećih misterija života je ljubav prema nekom biću.Već stoljećima ljudi pokušavaju definirati i dokučiti dubinu ljubavne jednostavnosti...
Kada tražimo uzroke postojanja, često se okrećemo svom intelektu, da bi razumjeli svoje mjesto u svijetu. Naprotiv, da bi shvatili svrhu svoga postojanja, potrebno nam je upravo iskustvo ljubavi.
Ljubav počinje tamo, gdje logika i razum prestaju. Ljubav i razum su kao razlika između očitavanja muzičke note, ili istinskog slušanja glazbe.
Ljubav daje duševni mir. Ljubav je istinski iscjelitelj. Njena je bit tiha podržavajuća snaga koja izvire iz duše, umirujući i upotpunjavajući praznine u našem biću...
Ljubav ima moć da pravilno posloži križaljku života, da riješi zagonetke uma i da podari smisao naoko nepovezanim iskustvima... Ljubav je snaga koja čovjeka dovodi u sklad sa samim sobom.
Kada duboko volimo neku osobu, sposobni smo ljubiti cijeli univerzum, jer je ljubavni centar u nama otvoren i receptivan. Voljeti nekoga nam omogućuje voljeti... sve što postoji.
Kada sagledamo, da se ljubav izražava kroz umjetnost, glazbu, poeziju, formu, oblik, dizajn, kroz prirodu, osjećaje, literaturu, i kroz sve nivoe našeg doživljavanja, tada možemo shvatiti, da voljeti i dijeliti ljubav sa nekim bićem, predstavlja istinski dragulj u našem životu...
P.S. (NE)POTREBNI DODATAK...???:)
U osobnim vezama, proučavanje karmičke kompatibilnosti može nam pomoći.Saturn, u aspektu na osobne planete (Sunce, Mjesec, Merkur, Venera) daje najsnažnije karmičke konotacije.Saturn u odnosu sa Venerom, gotovo uvijek dovodi do bračnih veza....
(Martin Schulman: Karmic Relationships: Love, The Compatible Ideal)
21.05.2006. u 22:30 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Ljubav je Bog
Autor: Igneos_Eructid | 21.05.2006. u 22:33 | opcije
sve je to lepo i dobro, ali ovo zadnje poglavlje......... kakve veze ima ljubav s brakom????
Autor: traper | 21.05.2006. u 22:35 | opcije
...ovo bih mogao i potpisati, dodao bih tek, možda, crticu, o nepredvidivosti, nevjerojatnoj kombinatorici koja je u stanju i spojiti racionalno nespojivo...slažem se sa trapom ( bok trap ), zadnji dio je možda višak...))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 21.05.2006. u 22:43 | opcije
KAJ OPET???
Autor: 61616 | 21.05.2006. u 22:47 | opcije
Ovo s brakom na kraju je samo kao oprez da priča o ljubavi često udavi.
Autor: cimic | 21.05.2006. u 22:48 | opcije
hoću ljubav :)*
Autor: solace | 21.05.2006. u 23:11 | opcije
...sad je savršeno...)))))))))))
Autor: sagittariusclassic | 21.05.2006. u 23:15 | opcije
Igneos, divno, ljubav jest Bog...ali i svi mi nosimo božju iskru u sebi..Bog nije izvan nas...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:17 | opcije
traperu, duboka ljubav neminovno vodi u brak...želiš živjet isa nekim, imati djecu, dijeliti dobro i zlo, radost i tugu... takvi su bračni zavjeti..:)papir i prsten su tu samo kao oznaka da poštuješ civilizacijske norme...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:26 | opcije
sagi, kad bi pročitao prekrasnu Shulmanovu knjigu o karmičkim vezama, ništa ti ne bi izgledalo kao višak, nego bi tražio još materijala za čitanje...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:28 | opcije
civilizacija je degradacija kroz demokraciju:)slobode...
Autor: 61616 | 21.05.2006. u 23:30 | opcije
61616, kaj kaj opet? Ovo je ouniverzalnoj ljubavi, osobnoj ljubavi, i karmičkim komadićima...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:30 | opcije
univerzalna ljubav je u svakom čovjeku...kad je osvjesti onda je djeli sa svima...ne vidim razlog da se ženi:))
Autor: 61616 | 21.05.2006. u 23:32 | opcije
...momentalno sam lagano u depri i takvo štivo bi me vjerojatno ubilo...))))))))
Autor: sagittariusclassic | 21.05.2006. u 23:34 | opcije
cimic, ljubav ne udavi ako prijeđe u brak..ako je ljubav prava...duboka i istinita...:) inače, mo'š pobrat nekog s ceste i odvest ga u matični ured...jel' to ljubav...???:))
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:34 | opcije
solace, svi želimo ljubav...osobnu ili sveopću..jer je to jedini način da čovjek bude sretan i unutar sebe spokojan, zadovoljan i u miru sa sobom...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:40 | opcije
jel ti fali more, sagi? :)
Autor: CrystalClear | 21.05.2006. u 23:42 | opcije
Jel' ti je poznat Šrimad Bagavatam, Janaki?
Autor: cimic | 21.05.2006. u 23:42 | opcije
61616, mislila sam na civilizaciju duha...:))ako se nekom obećaješ i u dobru i u zlu, i u blagostanju i siromaštvu, u sreć i u nesreći...itd. to je jedan dubok zavjet...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:45 | opcije
da, znam, no, hm, čemu onda sva ta forma braka kada svi znamo u što se on najčešće pretvori...danas na sve drugačije gledamo, ajmo biti realniji, zar se sve mora i papirom riješiti???
Autor: solace | 21.05.2006. u 23:45 | opcije
...ne, mislim nije u tome problem....))))
Autor: sagittariusclassic | 21.05.2006. u 23:46 | opcije
sagi, da pročitaš Schulmana ti bi se oduševio...:)) on je fantastičan psiholog i stručko kakvog je teško nać'... a duhovnost kopča maksimalno...:)
Autor: JANAKI | 21.05.2006. u 23:48 | opcije
da se obećam??? znači da moram lagati!!! kakav je to zavjet koji tjera na laž???neko ti obeća i za dve godine te počne šamatati...pa ti trpi u dobru i zlu...smijem se:)
Autor: 61616 | 21.05.2006. u 23:51 | opcije
ok, sagi, to vjerojatno želiš odgulit sam u svojoj pećini :))
Autor: CrystalClear | 21.05.2006. u 23:54 | opcije
dovoljno sam prošla da se mogu i ne moram složiti s nekim stvarima koje stoje, no nema tog jedinstvenog i uvijek vječnog...ne postoji, no opet sve ovisi o ljudima koji mogu i onima koji ne mogu, no ponekad zaista nema smisla....ljubav nikada ne daje razumne garancije...
Autor: solace | 21.05.2006. u 23:55 | opcije
...naravno, to je moja karma, i možda jednog dana napisati šokantan blog, ogoljen do kraja...)
Autor: sagittariusclassic | 21.05.2006. u 23:58 | opcije
Jel' ti je poznat Šrimad Bagavatam, Janaki? -cimic, poznat mi je udijelovima koje sam više puta razmatralala...a što je aktualno za tebe, sad?
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 0:06 | opcije
Recimo deseto pjevanje. Tamo se na pijedestal stavlja ljubavnički odnos, čak i iznad bračnog odnosa.
Autor: cimic | 22.05.2006. u 0:09 | opcije
hi, Crystal...:) dobrodošla...:) imamo melu težu temu...:))))
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 0:09 | opcije
cimic mislim da su mnogi dijelovi, pa i deseto poglablje povećeni ljubavi prema Krsni...i ljubavnom odnosu do Boga...:)
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 0:11 | opcije
a vidim, janaki, s dijelom o ljubavi se apsolutno slazem, to je najjača sila u svemiru, s brakom nemam bas dobar odnos jer ne volim socijalne norme i ne vidim zasto su potrebne :))
Autor: CrystalClear | 22.05.2006. u 0:12 | opcije
Previdjela si da je tok ljubavi izmjeničan.
Autor: cimic | 22.05.2006. u 0:13 | opcije
...odnosno u oba smjera.
Autor: cimic | 22.05.2006. u 0:14 | opcije
....i neprekidan.
Autor: cimic | 22.05.2006. u 0:20 | opcije
...ne slažem se da je tema teška, problem je jedino što je malo teže, a možda i nemoguće, o njoj vjerno pisat. Ona se doživljava i proživljava, jako je individualna i intimna i kao takva teže razumljiva ostalom puku...))))
Autor: sagittariusclassic | 22.05.2006. u 0:27 | opcije
jest tema individualna, mada ipak postoje uzorci ponašanja, sličnosti doživljaja, zajedničke točke, srodnosti, možda zato vrijedi o tome govoriti
Autor: CrystalClear | 22.05.2006. u 0:30 | opcije
CC, mislim da ljubav nije sila, nego nešto posve dragovoljno, ali seks je sila koju možemo kanalizirati i u ljubav ak' smo dovoljno vješti.
Autor: cimic | 22.05.2006. u 0:32 | opcije
...to stoji ali ostaje dojam površnosti i uopćenosti, nije i ne može biti hi-fi, kužiš?
Autor: sagittariusclassic | 22.05.2006. u 0:33 | opcije
...noć društvo...)
Autor: sagittariusclassic | 22.05.2006. u 0:47 | opcije
Crystal...kao i uvijek, idealistična, ali pragmitična... savršeno točno si izrazila bit loga...!!! Bistra djevojčica...ni kaj...!!!:))
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 1:21 | opcije
sagi, tema je razum i ljubav...:) poželjna bi bila osobna iskustva o toj stvari...:)) a vi muškarci, svi se odjednom prestrašili braka...:)) zbilja, bilo bi smiješno, da nije pomalo žalosno..:(
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 1:24 | opcije
'noćko, sagi..:)
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 1:28 | opcije
svima se ispričavam za tipkarske greške, kojih sam cijeli kup nadrljala večeras...:) imala sam intenzivan dan, sa puuuunoooo tipkanja...i sad već malo popuštam i fulam slovca...:)) al' mislim, da je sve bilo razumljivo...:)
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 1:31 | opcije
Nisam mogao ODLOLITI JANO, a da ovaj Šulmanov tekst ne c/p u moj 'ljepotamisli' Club. JAKO mi je zgodan za DETALJNU analizu - na jednoj našoj klupskoj temi koja se zove: ¨¨Popis civilizacijskih narodnih podvala¨¨¨! :))
Autor: ljepotamisli | 22.05.2006. u 3:35 | opcije
...osobna iskustva? ...to bu malo teže izvuči iz mene, ja se ipak držim onoga da je veza između dvoje njihova i samo njihova stvar... uostalom ti si gore sve fino sročila i nemam što oponirati...))))))))
Autor: sagittariusclassic | 22.05.2006. u 9:47 | opcije
ja ne kužim zakaj su frajeri protiv braka? ovi tu naši na blogu. ak njima ne paše, ima ljudi kojima paše. a ti kojima paše su još uvijek u braku. ko da neko nekog tjera da se ženi, c c c...svojom voljom se ožene a poslije serkaju protiv toga...hmmmm...pitam se jal bi im bilo svejedno da neki mangup samo živi s njihovom kćeri ili je i oženi. ja sam možda zatucana, i nemam bračnog iskustva, ali osjećam u sebi da taj "papir" nije samo tak, bezveze stvar kak svi govore. zakaj je onda 80% ljudi u braku. pa i oni koji se rastanu, većinom se opet ožene. ja sam ustvari htjela reć da nije isto samo živit s nekim, ili dat svečano obećanje. slažem se s tobom, jan. ak sam dobro skužila kaj hoćeš reć. šta je dalje, bračni odnosi i tijek braka, proces, to je već druga priča...ali ja mislim da čovjek jako dobro zna kome bi "potpisao", a kome ne bi.
Autor: starchild | 22.05.2006. u 21:51 | opcije
a kaj znači ak je moj saturn na njegovoj veneri (osim da ga deprimiram:)))
Autor: starchild | 22.05.2006. u 21:53 | opcije
ljepoto misli kad ti nečemu NE MOŽEŠ ODOLITI...što da ja radim...??:) obavijesti me o ishodu rasprave na clubu..:))
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 21:59 | opcije
sagi, osobna iskustva najvredniji su doprinos iskrici...:) btw, ona se mogu izreći elegantno, bez ulaženja u svaki podmilimbogom intimni detalj...:))
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:01 | opcije
star, genijalno si to objasnila...:) papir, prsten i potpis donose potpuno novu dimenziju u život jednog para...:) moj pokojni muž i ja smo živjeli zajedno, ali tek nakon vjenčanja i bračnih zavjeta, osjećali smo se nekako upotpunjeno...:)
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:05 | opcije
ne, star, nije nužno da ga deprimiraš... nego uozbiljuješ i discipliniraš njegovu Veneru, a on tu ozbiljnost voli, jer Venera znači ljubav...pa koja god planeta padne na nečiju Veneru, dotična Venera to ljubi...:) inače, može značiti da si starija od njega, po godinama, ili duhu, emocijama ...itd.
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:09 | opcije
nadalje, Saturn uz Veneru uvijek garantira vjernost...a često je oznaka karmičkih veza, zbog same naravi Saturna...:) ali, i odnos svih drugih planeta je važan, jer tek on daje kompletnu sliku...:)
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:11 | opcije
mislim da je to izvanjštenje unutarnje predanosti. al isto tako mislim da nije bed razvrgnut brak ako ne ide. i mislim da nije bed deset puta se ženit, sve dok si vjeran sebi...i istini...ako se promijeniš, ako se drugi promijeni, tada si slobodan razvrgnuti zavjete. i opet ih sklopiti ako poželiš. ma te stvari su mi najbolje objašnjene u walschovim knjigama: mi sami pridajemo značenje svim stvarima, pa i braku. ako ja odlučim pridati značenje "papiru", onda on za mene ima značenje. netko drugi je slobodan ne pridati nikakvo značenje tome. ali jan, trebaš uzeti u obzir da je 90% ekipe na iskrici razvedeno ili oženjeno, a u potrazi za avanturom, tak da mislim da je bespredmetno od njih očekivati lijepe riječi o braku. oni koji su u sretnom braku - čast iznimkama - večeras nisu ovdje. brak je općenito postao jako demode u zadnje vrijeme. to je OK. nek bude sloboda. ali sad postaju ugroženi oni koji ga zagovaraju...dok oni koji su protiv njega, ne shvaćaju da drugima oduzimaju slobodu koju žele sami za sebe.
Autor: starchild | 22.05.2006. u 22:14 | opcije
on je stariji od mene 14 godina. a kak se vidi koja planeta je na čijoj? možda je njegova venera na mom saturnu?:DDD al istina je, ja sam svjetovno puno starija od njega (psihološki sam "bakica") i uozbiljujem ga, a on mene nekako čini laganom...razbija moje depra-koncepte, što mi često teško pada...je volim svoju depru...svoje "ozbiljne" poglede na svijet...uh.
Autor: starchild | 22.05.2006. u 22:17 | opcije
on ima i sunce u blizancima, a ja imam mjesec i mars u blizancima u sedmoj kući. bili smo kod nekog navodno super astrologa (jyotishija) koji je reko da smo super par. ali ipak, iako ja o njemu sada ovako pricam (malo sam se zanijela), mi nismo zajedno...mene muce te godine i bok! i tak...al inače je divna osoba. uz njega svaki dan spoznam bezbroj stvari. nije uvijek ugodno. uostalom, znaš i sama...:))
Autor: starchild | 22.05.2006. u 22:24 | opcije
jan, di si kupila tu knjigu?
Autor: starchild | 22.05.2006. u 22:31 | opcije
mislim da moj saturn aspektira i njegov mjesec, mars i merkur...ali, ah...ne vjerujem više u astrologiju. govori mnogo-ali je naša slobodna volja iznad svega. ipak smo slobodni. ipak...:)
Autor: starchild | 22.05.2006. u 22:39 | opcije
planeti u blizancima daju vedrinu, radost, prštanje energije, znatiželju, mnogostranost... nika d ti s njim neće biti dosadno...i kombinacija vaših planeta u blizancu je odlična...:))
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:52 | opcije
štogod tvoj saturn aspektira od njegovih osobnih planeta, dobro je, jer ih uči ozbiljnosti, disciplini i duhovnom rastu...:))
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:54 | opcije
knjigu sam kupila u Americi...
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:57 | opcije
btw, jedna stvar je kod vas teška, razlika je od 14 godina jer donosi opoziciju tvog i njegovog Saturna...znači suprotnost dviju sudbina (ili karme)...
Autor: JANAKI | 22.05.2006. u 22:58 | opcije
u prijevodu, nikad niš od nas:)))
Autor: starchild | 23.05.2006. u 9:07 | opcije
ma nije točno 14, ja sam to zaokružila:)) on ima saturn u vodenjaku. a ja veneru. ja imam saturn u raku. a on veneru. ou maj gad! čujem li ja to svadbena zvona, lol
Autor: starchild | 23.05.2006. u 9:35 | opcije
ali jan - kaj nisu sve te karmičke veze samo odrade? kaj ne bi bilo bolje da si čovjek odabere partnera slobodan od karmičkih uvjetovanosti?? ovak znaš da buš s nekim dok "ne odradite", a onda ajd bok...to mi zvuči nekak tužno:-( valjda sam jako vezana. izostavi valjda:D
Autor: starchild | 23.05.2006. u 9:37 | opcije
ah...
Autor: starchild | 23.05.2006. u 9:39 | opcije
volila bi pročitat tu knjigu. možda ima u algoritmu, pogledat ću.
Autor: starchild | 23.05.2006. u 9:40 | opcije
dobro je, po tvojim podacima, Saturni vam ipak nisu egzaktno nasuprot, a dupla kombinacija Saturn/Venera je tako dobra, da bolja ne može bit'....))) jedna od najboljih garancija za vjernost i dugu ljubav...:))
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 15:00 | opcije
i, da, zaboravila sam reć' kombinacija Saturn/Venera je vrlo, vrlo pogodna za svadbena zvona...:))
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 15:02 | opcije
karmičke veze su karmičke veze...:) one služe međusobnoj nadogradnji i u njima puno učiš o sebi, o partnerstvu, o ljubavi...:) što je najvažnije, one ne moraju nužno biti teške i mučne..mogu biti veoma ugodne...:)) samo, ponekad je, kad se karma izvrši, rastanak neminovan...:)
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 15:05 | opcije
zato jer si doživjela i naučila što si trebala, i dalje moraš učiti sama ili s nekim novim partnerom...:)
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 15:07 | opcije
meni je to tako tužno...ja se najradije ne bi s nikim ni upuštala kad bi znala da ćemo se jednom rastati:-((( zato i ne želim biti s nikim dok ne skužim da je "zauvijek"...kad bi samo mogla znati...kad bi samo mogla znati...:-/
Autor: starchild | 23.05.2006. u 21:53 | opcije
kad pogledaš, sve naše veze su karmičke, kaj ne? možda samo ljudi koji su prosvjetljeni, možda oni nemaju karmičke veze. za neke ljude znam-nismo imali ništa zajedničkog, al smo se jako privlačili...privlačili smo se dok se nismo prestali privlačiti:)) dakle, dok nismo odradili. a onda svatko svojim putem. kad bolje razmislim, nije mi to baš tako strašno teško palo, jer sam u sebi ionako znala da od toga ne bude ništa-da ne može biti ništa jer smo pre pre različiti. to su valjda te kratke odrade.
Autor: starchild | 23.05.2006. u 21:56 | opcije
najbolje je biti solo:))))) onda živiš u iluziji da si nevezan i skoro pa korak do savršenstva:DDD
Autor: starchild | 23.05.2006. u 21:56 | opcije
jan, baš ti hvala na tvojim blogovima! baš su mi poučni...a tek mudri komentari...:))) :)*
Autor: starchild | 23.05.2006. u 21:57 | opcije
U SVAKOJ VEZI UČIŠ...BILA ONA KRATKA, I BEZVEZE, KAKO VELIŠ, I VIDIŠ VEĆ RASTANAK....:) BILA DUŽA I KOMPLETNIJA...:) KADA NAUČIŠ SVE ŠTO TREBA MOŽEŠ DOBITI DUHOVNOG ILI NE-KARMIČKOG PARTNERA...ALI DO TOGA JE DUGAČAK I NAPORAN PUT....:) SORI, OPET MOJ CAPSLOCK...:)
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 22:04 | opcije
ako živiš totalno solo,to možeš tek ako si vrlo produhovljena...ili,ako je to tvoj izbor zbog razočaranja itd. ...ovaj drugi razlog je pogrešan, zato - radije nemoj solirat' ako ne trebaš...:)) al' to savjetujem - upravo i samo tebi - a ne bilo kome, jer sam te dosta dobro spoznala kroz dopisivanje na logu...
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 22:08 | opcije
čak da si u idealnoj vezi mnoge godine, shvati, da netko mora umrijeti prije onog drugog, jedan mora otići. a drugi će isto tako otići, kad mu bude vrijeme...:))
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 22:13 | opcije
premisli, kako god i koliko god da ljubiš, jednoga dana, dolazi vrijeme za rastanak...u krajnosti njeno ime je smrt...zvuči grozno, znam..ali, toga moramo biti svjesni....:)
Autor: JANAKI | 23.05.2006. u 22:16 | opcije
- sve što je na ovoj zemlji jednom u prostoru i vremenu svezano, mora se jednom opet razvezati- to ti je naša ljudska sudbina....:)
Autor: JANAKI | 24.05.2006. u 1:20 | opcije
ma meni su ostale neke traume napuštanja iz djetinjstva, pa valjda mi to nekako teže pada nego prosječnom čovjeku. a znaš kaj - ja nekako često pomišljam da je ovaj tip sada s kojim kontaktiram, da je on moj duhovni partner, jer smo nevjerojatno duhovno usklađeni-zaista nevjerojatno. i cijeli naš odnos se vrti oko toga (oko spoznaje). al muči me to kaj...bum na pvt:)
Autor: starchild | 24.05.2006. u 11:27 | opcije
star, većina nas ima traume iz djetinjstva, pa se nekako nosimo s njima...:) dobro je ako je vaše partnerstvo na duhovnoj osnovi...to je bolja podloga od bilo čega drugog...:))
Autor: JANAKI | 24.05.2006. u 22:52 | opcije